slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1791  1792  1793  1794  1795  1796  1797  1798  1799  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jak jsem uz tady psal nedavno dela mi to porad to sami svicka i po dlouhy jizde je skoro do cerna a pripadami ze smrdi olejem coz je divny benzin mazu 1:50 castrol svicku jsem skousel jinou a je to to sami tim to neni ale v prevodovce mam vic oleje tak mam takovej dojem jetli to neni tim?? gufera jsou novy motor po GO a kdyz jedu treba skopce nebo porovine uberu na chvili plyn a pak pridam tak to chvili trva nez se to vzpamatuje tak to uz se mi nezda ze by to bylo til ze mam moc oleje v prevodovce nemuze to bejt elektrykou ze to pali 1,4 pred horni uvrati?? motor chdi do velkejch otacek a tahne tak normalne jak b mel jen kdyz se zahreje do kopce tak se mu nechce nez zase povichladne. Jehlu jsem dal co nejniz a hladinu mam neparne vetsi nez ma bejt. svicka je nekdy svetlejsi nekdy tmavsi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2009 14:27
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Ta vyšší hladina v plovákové komoře taky není dobře. Jestli máš orig. trysky ,tak ta jehla patří na II.z vrchu .
 
 
Datum: 06. května 2009 14:27
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
skusim profoukat filtr ale je pomerne cistej nema moc najeto a stou jehlou se mi o nelibi uz jsem to skousel a bylo to horsi skoro stejny. Tim olejem v prevodovce by to mohlo bejt tak uvidim nechce se mi ti odpoustet a este me napadla takova vec utesnil jsem suprove koleno na valec i na vejfum tam to na 100 procent tesni a na konci vejfuku jsem dal azbestovej provazek kolem dokola mam ten novejsi vejfuk serizli tak jestli treba nestihaj odjin spaleny pliny z valce a pak to zacernuje svicku?? ale od vyroby to bylo utesneny ne??
 
 
Datum: 05. května 2009 17:50
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Já bych dala jehlu na II. zářez a po ohřátí motoru bych seřídila volnoběh.Ta vyšší hladina oleje v převodovce škodí guferům.
 
 
Datum: 05. května 2009 7:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5988    
mas moc ucpanej vzduchovej filtr....zahod gumovy vicka co mas na airboxu.....
 
 
Datum: 04. května 2009 22:20
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel5989    
Vypadá to na moc bohatou směs nebo ti to tahá olej z převodovky...
 
 
Datum: 04. května 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel5471    
Hoši, prodává někdo páčku přední brzdy na dandynu? Nutně potřebuji! Když tak icq: 408-337-183 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2009 21:05
 
 
 
 
Jméno: xx      IP: uživatel5471    
icq me prozradilo :-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 04. května 2009 21:05
 
 
 
 
Jméno: převoďák      IP: uživatel1801    
kašli na páčku zajíc :-)
 
 
Datum: 04. května 2009 21:01
 
 
 
 
Jméno: xborecx      IP: uživatel5991    
Ahoj všichni chtěl bych se zeptat jestli nevíte někdo kolik je potřeba vrchního akrylátového laku na panelku.(revma plechy ani plechy pod nádrží tam nemám) díky za každou odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: xborecx      IP: uživatel1393    
No jenže půl litru barvy stojí 1000kč tak aby mi to za ty prachy pak neleželo v garáži
 
 
Datum: 05. května 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6003    
nahoda je blbec.....vem radsi litr
 
 
Datum: 05. května 2009 17:44
 
 
 
 
Jméno: xborecx      IP: uživatel1371    
no to jsem právě potřeboval vědět protože oni mi řekli že mi namíchaj buď litr nebo půl litru tak jestli myslíš že mi půl litru laku na to vystačí?
 
 
Datum: 05. května 2009 11:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5988    
myslim ze kdyz hodne prestrelim tak litr.....fichtla nalakujes ze 4 deci laku,takze panelku tak z pul litru cistyho laku+redidlo,tvrdidlo
 
 
Datum: 04. května 2009 22:22
 
 
 
 
Jméno: stadak      IP: uživatel5336    
hoši chci se zeptat jestli se neda někde stahnout tu kartičku pojištěni na stadiona a jak to dělate stim prej se to nosi v riflich odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2009 10:18
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5878    
Ahoj kartička se dá sehnat na aukru za 60 kč plus pošta a je jedno jestli je ošoupaná nebo ne hlavní je poviné pojištění(u české podnikatelské 63 kč) ta kartička pak slouží spíš jen na info o číslech motoru a rámu sám mám z aukra a policajti zatím zastavujou jen ze zvědavosti a pokud máš helmu žárovky a nářadí na výměnu tak zatím nebyl problém
 
 
Datum: 05. května 2009 10:18
 
 
 
 
Jméno: dejf      E-mail:      IP: uživatel5990    
ahoj lidi..mam rozebrany motor jawa 350/634...normalka rozpulený a když oba dva kartery chci dat do kupi,tak se mne zasekne převodovka proste s nim nehnu,když tam je neutral tak motor protočim,jak mile zařadim jedno jaky kvalt,tak se mi kousne převodovka a neprotočim s nim.....Tak kdyby ste nekdo vedel co by to mohlo dělat,tak mi dejde prosim vedet odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2009 17:28
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel5989    
vyměňoval si bronzový pouzdra v převodovce když si to půlil? někdo tu měl kdysi podobnej problém a bylo to tim že v pouzdru byla vysoustružená krátká díra...
 
 
Datum: 05. května 2009 17:28
 
 
 
 
Jméno: Pejky      IP: uživatel5998    
čau, na pionýru mi tohle dělal ohnutý řadicí automat
 
 
Datum: 05. května 2009 12:58
 
 
 
 
Jméno: Jara      E-mail:      IP: uživatel2957    
Čau chci se zeptat mám doma babetu 207 a chtěl bych ji přihlásit ale nemam papiry mam jenom stítek. Je ji možné přihlásit jenom se štítkem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: bedyb ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 04. května 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel5989    
pochybuju...
 
 
Datum: 04. května 2009 18:26
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel5336    
zdarec ja vim že to sem nepatři ale nechtěl by někdo koupit vydlu bez pružin s blatakem na jawetu a vydlu na stadaka s maskou potřebuju prachy taky na stadiona odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2009 20:37
 
 
 
 
Jméno: slavik      IP: uživatel5336    
sam nemam motor
 
 
Datum: 04. května 2009 20:37
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Potřeboval bych motor do staďáka, nebo alespoň spojku v pěkným stavu. Měl bys?
 
 
Datum: 04. května 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: ČZ 175/487      IP: uživatel5989    
jo a nevíte kde se dá v Praze koupit motocyklová helma? nějaký kamený obchody? dííík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2009 17:57
 
 
 
 
Jméno: slavik      IP: uživatel5336    
těch je ale dobrej je na hajich
 
 
Datum: 04. května 2009 17:57
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
čau jak dlouho před 16tinama si můžu začít dělat papíry na 125-A1 vim že k závěrečkam můžu a my bude 16 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2009 16:38
 
 
 
 
Jméno: pedros18      IP: uživatel1412    
ja sem delal na kamion v 17 a dali me je az v osmnacti jako na uradu takze muzes zacit klidne driv ale k cemu ti to bude kdyz stejne budes muset cekat na narozky..leda ze bys mel narozky v zime to je jasny ale myslim si ze pul roku predem klidne muzes...
 
 
Datum: 05. května 2009 16:38
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
dokud bude teplo..... ale pochybuju, že v prosinci vytáhneš komisaře na motorku:-D se zavězečkama počítej až někdy dloouho najaře jak je znam.....
 
 
Datum: 04. května 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: slavik      IP: uživatel5336    
hele ja si chci dělat na podzim a 16 mi je v prosincu a tak se ptam do kolikaty ho před zimou se da ji udělat ještě jizdy
 
 
Datum: 04. května 2009 17:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musí ti být aspon 15
 
 
Datum: 04. května 2009 17:48
 
 
 
 
Jméno: pavelc      IP: uživatel5412    
ne nemuzes kdy chces!maximalne muzes 18 mesícu dopredu!
 
 
Datum: 04. května 2009 17:48
 
 
 
 
Jméno: Bugs      IP: uživatel2324    
Začít můžeš kdy chceš, akorát si počkáš na závěrečky, které smíš dělat nejdříve jeden den po šestnáctých narozeninách.
 
 
Datum: 04. května 2009 17:46
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel5989    
myslim že jakkoliv ale zas nesmíš dělat autoškolu déle jak rok...
 
 
Datum: 04. května 2009 17:45
 
 
 
 
Jméno: ČZ 175/487      IP: uživatel5989    
Zdarec chtěl bych se zeptat jak se seřizuje relé 75W 6V. Pravděpodobně mi to dobijí ale řek bych že až od hodně vysokých otáček... Kdyžtak linky... Díky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2009 15:07
 
 
 
 
Jméno: ČZ 175/487      IP: uživatel6046    
nemam, dokonce sem dával dopředu i slabší žárovku... :-(
 
 
Datum: 19. května 2009 15:07
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Nemáš tam moc spotřebičů? TEdy jejichž příkon je větší než doporučený... Jakmile dáš např. přední žárovku silnější než doporučenou, tak soustavu dynamo nemusí stíhat dobíjet při běžných otáčkách...
 
 
Datum: 06. května 2009 19:33
 
 
 
 
Jméno: Thompson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Relátka se seřizují přihnutím držáku pružinky co drží napruženej ten vybrační plíšek, u jaw a čz atd... tam ale pružinu nenajdeš ohni (třošičku) ten plech co ten vibrační plíšek s kontaktem drží ale teď už si nevzpomenu jestli k sobě nebo od sebe. Prostě si vem multimetr trošku to ohni nastatruj a pak při vyžších otáčkách změř kolik ti to dobíjí chvilku si s tím hraj a určitě to dáš
 
 
Datum: 04. května 2009 21:03
 
 
 
 
Jméno: ČZ 175/487      IP: uživatel5989    
zarovky to nebudou, ale jakej vypinac mas na mysli? ve spinaci skrince?
 
 
Datum: 04. května 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5988    
muzou to delat jen silny zarovky a nebo prechodovej odpor ve vypinaci
 
 
Datum: 04. května 2009 18:21
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bus hosi, zajmalo by me, na cem jste delali ridicak na A1 od 16let ?? A kolik jste meli cca hodin jizdy. *d* odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2009 13:37
 
 
 
 
Jméno: jozzo      IP: uživatel6036    
já jsem tady dělal na Dandyně,jízd jsem měl asik 11 a 1 hodinu techiky. To co píšete je blbost ,sám ji mám a normálně to valí přes kilo,aniž by ste byli vytřepaní.Ty vibrace tam jsou,ale když jede člověk sám,tak to není tak hrozné.Akcelerace je taky dobrá,jenže pokud máte zkušenosti s touto motorkou pouze z jízd ,tak jistě že vám učitel nedovolí takové divoké rozjezdy...já jsem spokojený..
 
 
Datum: 09. května 2009 13:37
 
 
 
 
Jméno: KrupiQ      IP: uživatel5255    
Ja jsem jezdil na skutru 125 takže pohoda a ze zakona maš mit naježděných 13 hodin.Ale jedna hodina se bere 45 minut a většinou se jedny jízdy dělají 1h 30min
 
 
Datum: 05. května 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja odjezdil dohromady asi 5 hodin na jawe 350/638 a potom na suzuce gsxf 600,mam znamyho v autoskole a tak sme jezdily na trosku silnejsich masinkach:-)
 
 
Datum: 05. května 2009 13:21
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mel ze znamosti ridicak jako rychlokurz...11 dni i se zkouskama:-Dtakze tak...a delal sem to na Yamaze Virago 125...dvouvalec krasne tahal...kopec nekopec porad 90:-)paráda
 
 
Datum: 04. května 2009 21:02
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik      E-mail:      IP: uživatel4556    
Dělal sem je na Suzuki marauder tušim,takovej choper.Ale je to hnusný a dost mě po každý jízdě bolely nohy z toho nepřirozenýho posezu.Měl sem 4 jízdy po asi půl hodině.Teorie 6 hodin po jedný hodině tejdně.Nastoupil sem do autoškoly začátkem března,udělal teorii a k jízdám sem šel až 20.května.Hrozná doba čekání protože komisaři se nechtělo jezdit v mírným chladnu.Řidičák sem dostal asi v polovině června.
 
 
Datum: 04. května 2009 18:56
 
 
 
 
Jméno: pavelc      IP: uživatel5412    
ja na Varaderu jo je to fakt dobrej stroj,a pak suzuki Marauder.taky není spatny ale je to hodne líny
 
 
Datum: 04. května 2009 17:50
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel5989    
na Dandyně 125 sem dělal Am. Vim že to moc nejelo a nad 3tis otáček to vibrovalo o dost víc než fichtl, jet z kopce víc jak 60km/h skoro nešlo...ze mě taky nic moc :-)
 
 
Datum: 04. května 2009 17:40
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
ty jo hodiny si už nepamatuju.....myslim že něco přez 10 45min a pak něco kolem 5ti teorie...nebo nějaktak...ja už si to fakt nepamatuju:-D .......ale jinak jsem jezdil na dandy 125...strašnej stroj...na jawu nedam dopustit, ale tohle bych si v životě nekoupil....strašně mi to připomíná čínský pomsty......zlatý poctivý kejvy a panelky....to jsou mašiny
 
 
Datum: 04. května 2009 17:36
 
 
 
 
Jméno: vašek      IP: uživatel5686    
Čau, chci se zeptat čim to je , že kydž se mi fichtl zahřeje tak reaguje jenom když mám plyn na doraz za studena to úplně tak není a taky když se zahreje tak už nejde nakopnout a ještě taky nejde uplně do otáček mozna to je tim že mám z části promáčknutí kolínko vejfuku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2009 16:57
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci cistil sem vyfuk a najednou mi vypadl ten dlouhej šroub a nevim jak ho mam dat novej protoze ten co vypad ma nakej blbej zavit nevi nkdo jakej sroub to je a jak ho tam dat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2009 17:42
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koupil sem zavitovou tyc prumer je dobrej bude necemu vadit ze je na ni po cele delce zavt a bude vadit když to svařim normalni svareckou ?
 
 
Datum: 06. května 2009 17:42
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
ten je hodne dlouhej a navic je privarenej k ty posledni prepazce tak to budes muset vytlouct de to pekne blbe a mozna na CO2 privarit drat a udelat zavit
 
 
Datum: 04. května 2009 16:24
 
 
 
 
Jméno: aminim ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar mohli by se mi ozvat tento uživatel Jméno: radek IP: uživatel5945 psal na muj dotas skrs karburator na JAWU 555 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2009 16:19
 
 
 
 
Jméno: aminim ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zela tak ja jsem už ho sehnal on ho vyhrabal kamoš na pude tak nic no už a dík za spolupraci
 
 
Datum: 06. května 2009 16:19
 
 
 
 
Jméno: djsatan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak 450 - 500 ,-
 
 
Datum: 06. května 2009 14:47
 
 
 
 
Jméno: aminim ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak kolik by si za nej chtel ?
 
 
Datum: 05. května 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: djsatan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
clovece, 150 za karbec je docela malo :-), kdyby to byl na 20, nebo mustanga, tak by jo, ale na 555.....
 
 
Datum: 04. května 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: aminim ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak jo a za kolik ho daš ja jsem ochotnej dat za nej 100-150 a ješte odkut seš
 
 
Datum: 04. května 2009 16:54
 
 
 
 
Jméno: djsatan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele jestli chces ten karbec, tak mam doma asi 3 :-D
 
 
Datum: 04. května 2009 16:44
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel5686    
Zdar, mám problém s jawa 23 když mám zmačknutou spojku a dam tam rychlost tak mi začne popojíždět, a s tim štelovacím sroubkem dole nejde moc pohnout a matka na něm neni a když zmacknu spojku tak ta páčka dole je na doraz.Poradte mi prosim někdo co s tim mam dělat řikal sem si jestli třeba nejsou opotřebovani lamely nebo něco jinyho, díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2009 11:08
 
 
 
 
Jméno: java mustang      IP: uživatel6022    
jestli nemas povoleny spojkovy kos.vypust olej a sundej leve viko motoru.mne to taky tak delalo a mnel jsem povoleny ten spojkovy kos.
 
 
Datum: 12. května 2009 11:08
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
presne jak rika "Dobešová" kulicka ve viku hned pod sroubem neni je mezi tyckama!
 
 
Datum: 04. května 2009 14:54
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Sundej pravé víko motoru (celé).Měla by vyčuhovat dlouhá tyčka ,za tyčkou je kulička a potom následuje krátká tyčka.Podívej se taky na štelovací šroubek v jakém stavu jsou závity.Ta matka na šroubku musí být,nebotˇzajišťuje šroub proti otáčení.Šroubek ja M6 x20. Jestli je tam vše,mělo by to být OK.Kdyby jsi měl opotřebované lamely,spojka by klouzala a moto by se nemohlo rozjíždět.
 
 
Datum: 04. května 2009 8:03
 
 
 
 
Jméno: Pedro765 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ubec kulička má bejt v tom pravym kartru vlastne hned pod tim šroubkem čim to šteluješ ...
 
 
Datum: 03. května 2009 21:55
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel5686    
to bych musel půlit motor nebo ne??
 
 
Datum: 03. května 2009 21:45
 
 
 
 
Jméno: Pedro765 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mrkni jesi tam máš kuličku :-)
 
 
Datum: 03. května 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel203    
Ahoj chtěl bych se zeptat mám jawu 21, pořád mi odchází svíčky a vynechává to, vyměním svíčku tak to jede asi půl hodiny a potom to začne vynechávat, kdyz vyměním svíčku tak to zase chvíli jede a pochvíli je to zase nanovo. Vyměnil sem cívku a pořad to blbne neevíte co stim ? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: jarky      IP: uživatel6020    
vymen jednoduse kondenzator,ale dej tam teslackej a uvidis ,budes mit po zavade
 
 
Datum: 06. května 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel5989    
taky to může tahat převoďák....možná netěsnost mezi karterama...
 
 
Datum: 04. května 2009 17:36
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vetsinou to je tim ze mas bohatou smes nebo nekvalitnim olejem ktery se kloune nespaly a tudis ti zanasi svicku nalad kloune predstih, karbec dej svici N14C, nejakej lepsi olej ne M2T!
 
 
Datum: 04. května 2009 14:57
 
 
 
 
Jméno: pepe      IP: uživatel5985    
cau,hele tak budto dáváš do benzínu moc oleje,a zasere ti to svíčku(uděllá to naní pecičku)nebo máš v tahu kondík,určitě něco stoho to bude....
 
 
Datum: 04. května 2009 12:54
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel5460    
mě tohle dělal mustang a vyresil jsem to koupi nove inducky ted uz je to v pohode
 
 
Datum: 04. května 2009 12:06
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel4212    
zkus se podivat na kondík a vyčisti si trisky
 
 
Datum: 04. května 2009 10:41
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel5357    
Tohle já řeším na své jawě 21 pořád a taky na to nemůžu přijít. Svíčku mám černou. Seřízené to mám taky a bohatost směsi na minimum.
 
 
Datum: 04. května 2009 9:44
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Ta svíčka je už nepoužitélná,nebo ji vyčistíš a funguje? Jestli je nepoužitelná,podívej se, jestli někde nechytá rotor o cívky.
 
 
Datum: 04. května 2009 8:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5984    
nemas slabou jiskru? nebo treba moc bohatou smes? neni ta svice vzdycky černá jak škrampa?
 
 
Datum: 03. května 2009 22:08
 
 
 
 
Jméno: lempl      IP: uživatel4396    
chci se zeptat jesti u jawy 550 ma vliv poloha staotu na kvalitu jiskry ,protoze predstim se nastavuje tou destickou aby me to davalo dobrou jiskru kdyz pohnu statorem misto desticky a podle ceho zjistit optimalni polohu statoru kdyztak odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2009 17:25
 
 
 
 
Jméno: lempl      IP: uživatel257    
no ale co stim kdyz uz je to sundany protoze jsem menil kliku jk poznam jak to mam dat naazpet diky.
 
 
Datum: 06. května 2009 17:25
 
 
 
 
Jméno: Jožo      E-mail:      IP: uživatel2597    
Podivejte se do dílenský příručky Jawa 50 pionýr. Je to tam tak napsaný že se stim nemá hejbat str. 96 Jestli chcete pošlu naskenovaný článek.
 
 
Datum: 05. května 2009 18:22
 
 
 
 
Jméno: lempl      IP: uživatel4396    
takze je to jedno jak namontuju stator a normalne mam sestelovat predstih pomoci desticky ,aspon to rika vic lidi:-)
 
 
Datum: 04. května 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5988    
frikuline asi si chtel rict ze stator je pevne daný,ale to je jedno.....podstatou veci je ze stator neni pevne daný jako u mašiny....muzes s nim otacet jako normalnim zapalovanim+muzes otacet destickou.....kuprikladu kdyz prdnes na 05 hlavu z 21 tak destickou predstih nedohoníš,takze musis otocit celym statorem:-)
 
 
Datum: 04. května 2009 16:31
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zhruba se to nastavi natocenim statoru a na jemno se to doladi natacenim ty desticky
 
 
Datum: 04. května 2009 14:52
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U pařeza je rotor pevně daný kam se našroubí a proto se předstih ladí pomocí otáčením tý destičky (jako na velkejch Jawách a Čz....) Jinak že by sis polohou rototu vůči statoru rozhodil cívky....nesmysl....! Než kluci začnete něco vyprávět zkuste se chvilku zamyslet....
 
 
Datum: 04. května 2009 9:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5984    
taky si myslim ze je to naopak.....a z vlastni zkusenosti rikam ze to neni pravda
 
 
Datum: 03. května 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: neumetel_175      IP: uživatel5084    
Jožo:-a není to náhodou naopak???
 
 
Datum: 03. května 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: Jožo      IP: uživatel2597    
Cože? s tou destičkou nehejbej! Rozšteluješ si výkon cívek. Předstih se nastavuje natáčenim statoru. Stáhni si návod k obsluze tam je popsaný jak to máš naštelovat. Ta destička je správně nastavená z fabriky a upevňovací šroubky jsou zakáplý červenou barvou. Nebo se podivej do knížky Jawa 50 pionýr tam je to popsaný.
 
 
Datum: 03. května 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: svobmayster      E-mail:      IP: uživatel5983    
dobry den chtel sem se zeptat potrebuju motor na jawu dandy 50 potrebuju to co nejdrive! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2009 21:02
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a eště bych se zeptal: musi se to zapalovani VAPE 6V/110W pro jednovalec zapojit i s tim chcipakem co k nemu dodavaj, nebo to muze bejt bez neho ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2009 9:57
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dík tak asi koupim spinasku s jednou polohou navis a nulu na spinacce spojim s kostrou
 
 
Datum: 05. května 2009 9:57
 
 
 
 
Jméno: Thompson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co takhle dát na řidítka druhej přepínač (ten jak maji všechny jawky) a tlačítko klaksonu zapojit jako chcípák vypadalo by to určitě líp a není na tom nic složitýho....
 
 
Datum: 04. května 2009 21:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5988    
prave je tam problem v tom,ze normalni zapalovani vypnes vytazenim klicku protoze rozpojis baterku od obvodu,ale VAPE jede bez baterky:-) takze smula......kdyz si prohlidnete spousty veteránů,tak bohuzel 2/3 maj VAPE a z toho 2/3 maj ten hnusnej chcipak na riditkach....ja taky rikam ze je to nevkus....muzes si u Montyho priplatit stovku a tradá,mas to na klicek,ale jinak firma VAPE dodava zapalovani se chcipakem:-)
 
 
Datum: 04. května 2009 16:36
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Klíčkový chcípání jsem před lety kamarádovi na kejvu dával. Asi to jinak nešlo, protože bych se mu jistě vyhnul, ale dával jsem tam relátko.
 
 
Datum: 04. května 2009 11:57
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To malinko nechápu....! Když je chcípak vyloženě na proklemování cívky na kostru aby to zdechlo tak proč by to nešlo udělat tak aby klíček spojil cívku na kostru. Mě osobně by taky sralo mít na veteránoj něakej chcípak.... I kdyby to jakoby nemělo fungovat na polohu zastrčit klíček...ale třeba by to chcípalo v poloze NULA. Prostě neznám slovo že něco nejde....:-) Určitě to jde i bez ohavnýho červenýho čudliku....!
 
 
Datum: 04. května 2009 9:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5984    
to je ten problem....ono to jede i bez klicku na VAPE:-D proto je tam ten chcipak....a nebo je VAPE ,ke kterymu se pridava nejaky rozpinaci rele a pak uz to beha na klicek....ale to holý VAPE bez chcipaku nevypnes
 
 
Datum: 03. května 2009 22:12
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ja bych to chtel vypinat jako do tedka klasika klickem
 
 
Datum: 03. května 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5984    
no chcipak je tam vyslovene jen na proklemovani inducky na kostru aby to zdechlo,tak pokud to chces treba chcipat pres kvalt a nebo ti to samo zdechává na volnobeh tak to mit nemusis
 
 
Datum: 03. května 2009 21:27
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel5982    
dobrý den chtěl bych se zeptat jestli někdo neví o nějké prodejně jawa v Praze a okolí, kde seženu díly na Jawu 50 mustang. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2009 8:41
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Doporucuji taky toho Rieggra, maji tam toho fůru (ne jak tu) a ceny krasny.
 
 
Datum: 04. května 2009 8:41
 
 
 
 
Jméno: Waffen      IP: uživatel5851    
Skus rieggra na Proseku :-D
 
 
Datum: 03. května 2009 21:50
 
 
 
 
Jméno: lempl      IP: uživatel4396    
zajed si do sem do sesy...mas to z opatova 40min busem za 20kc....
 
 
Datum: 03. května 2009 20:59
 
<  1791  1792  1793  1794  1795  1796  1797  1798  1799  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 15:13:46 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu