slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1914  1915  1916  1917  1918  1919  1920  1921  1922  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel4012    
Zdarec, jakou mam koupit baterku do 175 kyvacky? Vim ze 6 V ale nevim kolik Ah. Nekde jsem videl 15 Ah jinde zase 7 Ah. A jakou k tomu prislusnou pojistku? Tak jaka tam teda ma byt? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2009 14:47
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
15A
 
 
Datum: 22. ledna 2009 14:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5032    
baterka predepsana je 6V/14Ah ....baterka dostacujuci a bezne sehnatelna 6V/11Ah ....pojistka 10 nebo 15A ...nejsem si jisty....ale mas to ve schematu...
 
 
Datum: 21. ledna 2009 16:45
 
 
 
 
Jméno: jawa5      IP: uživatel4924    
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 18:33
 
 
 
 
Jméno: jawa5      IP: uživatel4924    
kurna mislis ze celi den sedim u pc?hado som neni taky sprosti ze som si ten srobik uz na doraz dotiahol a aj na lanku je na doraz nasponovany!
 
 
Datum: 21. ledna 2009 18:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5032    
myslim ze indicií mas uz dost,tak je cas se zvednout od pocitace a jit do dilny a opravit to....!
 
 
Datum: 21. ledna 2009 17:19
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa5: hej hochu poradil bych, ale dokonale mě znechutilo to jak píšeš.
 
 
Datum: 21. ledna 2009 15:57
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
ty tam píšeš, že si zkusil všechno možný, ale já jsem tam nenašel ani slovo o seřizování volnoběhu šroubkem, kterej je k tomu určenej! a podívej se jestli si nedal obráceně šoupátko:-D ale to už by byl fakt extrém!:-D
 
 
Datum: 21. ledna 2009 15:45
 
 
 
 
Jméno: jawa5      IP: uživatel4924    
iskru to dava peknu a adie to viborne lan nedrzi volnobech ani nevinehava
 
 
Datum: 21. ledna 2009 15:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5032    
spatna jiskra...uz sem ti to napsal 2x ...tak do tretice:-) asi mi holt neveris:-D
 
 
Datum: 21. ledna 2009 15:03
 
 
 
 
Jméno: zulu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau tohle je sponka na primár nebo sekundár ....není to tam napsaný ...http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_545.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 15:12
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
jak tak koukám, tak už tady asi není :-)
 
 
Datum: 21. ledna 2009 15:12
 
 
 
 
Jméno: zulu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a sesa tu prej má i na primár , nemuzu to najít ....nevíte o tom neco ?
 
 
Datum: 21. ledna 2009 14:57
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
přesně tak, půlspojka na sekundár, jak je psáno: tam kde chybí jenom kousíček ke spojení, jinak bych tam spíš dal klasickou spojku!
 
 
Datum: 21. ledna 2009 14:53
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na sekundár, když tak mi opravte
 
 
Datum: 21. ledna 2009 14:50
 
 
 
 
Jméno: Blahy      IP: uživatel5033    
Zdarec zajima me jestli by šlo dat válec ze ČZ 125 na pionýra. A jak dik za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 15:39
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vsecko de ale tohle by byla tak fatalni uprava ze to nemaaaa vuuuubec cenu:-Da levnejsi by bylo koupit si tu ČZ celou:-D:-D:-D
 
 
Datum: 21. ledna 2009 15:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5032    
asi si nikdy valec ze 125 nevidel co:-D:-D neblazni.....je moc a moc duvodu proc to nejde takze je tu ani nebudu vyjmenovavat a proste se smir s tim ze to nejde....
 
 
Datum: 21. ledna 2009 15:05
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejdřív zkus přemejšlet než něco napíšeš...Čz 125 má úplně jinej objem a zdvih...takže logicky nešlo...
 
 
Datum: 21. ledna 2009 14:53
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Si tam dej celej motor!:-):-):-)
 
 
Datum: 21. ledna 2009 14:49
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
na co ti tam bude jen valec?:-D
 
 
Datum: 21. ledna 2009 14:47
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
zdarec nevite jak mam spojit primarni retez na fichtlu kdyz tam budu davat 9z kolecko a potrebuju ho zkratit spojku sem nikde nenasel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 16:36
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nýtovací spojkou, mám ji a drží jak přibitá... teda doslova:-D
 
 
Datum: 21. ledna 2009 16:36
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
to je sada s 11z. kolečkem a spojka na primár tam vůbec není! jak jsem se tak tady porozhlížel, tak si myslim že ji SESA stáhnul z prodeje... (tu nýtovací spojku na primár)
 
 
Datum: 21. ledna 2009 15:48
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kup si celou sadu:http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2179.html
 
 
Datum: 21. ledna 2009 14:02
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel3517    
Zdarec hosi jak je to s tou vlozkou s babettyvzdyt babetta ma mensi zdvih o proti pionyru to davaj na toho dika jinoiojnici aby skratili zdvih?Predem diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: FK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hurá, konečně vím jak to funguje !
 
 
Datum: 21. ledna 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5032    
ale zvedna:-D:-Dale budes mit dlouhej pist a valec:-D:-D
 
 
Datum: 21. ledna 2009 15:07
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
ojnice ,ze na to nema zadny vliv.A pokud das 3 cm(vymysl) ojnici tak ti to urcite nezvedne tak jako orig
 
 
Datum: 21. ledna 2009 14:55
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ještě jedno tajemství.....čep je od středu kliky vzdálen přesně polovinu zdvihu.....(vim to když sem kreslil kliku nakreslil sem si čep ve vzdálenosti 44mm a bylo mi chvilku divný.....:-D:-D:-D ) Takže tahle informace je 100%
 
 
Datum: 21. ledna 2009 14:32
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
JJ,zdenekk má pravdu!Na zdih má vliv jak je ojniční čep daleko od středu ojnice!
 
 
Datum: 21. ledna 2009 13:32
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prozradim ti jedno tajemství.....délka ojnice nemá na zdvih žáden vliv.....ale pššš......nikomu to neříkej
 
 
Datum: 21. ledna 2009 13:28
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1927    
Nazdar bikeři. Kolik kilometru měřila vaše nejdelši cesta na fichtlovi ? Ja som ujel 110 km od prahy az do pisku jen s 5 minutovou prestavkou u benzinky. A za tyden sem to jel spatky. Bez poruchy .... fík je best machina :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2009 10:34
 
 
 
 
Jméno: Luke      IP: uživatel628    
Ja mam taky uz dost najeto na fichtlu, v kuse sem asi ujel max 50Km, jenomze nemam papiry a ficht taky ne, tak spis jezdim po polnackach nebo po cestach 3 třídy no,,,ale je to super odreagování (az na tu prdel, ktera pak bolí ) :-D :-D
 
 
Datum: 23. ledna 2009 10:34
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
to vam to tak zere benzin?? porad jen tankujete!! ja jezdim se strachem ze se to posere skoro pokazdy jen taktak dojedu tech 36 km jezdim tu trasu porad
 
 
Datum: 21. ledna 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
tak to je super. ja nejdal 60 km
 
 
Datum: 21. ledna 2009 19:03
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5032    
Strejda jezdil na Péráku do Nemecka k mori a ten motor jezdim jeste dneska a furt de jak zvon....
 
 
Datum: 21. ledna 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: Rix      IP: uživatel291    
můj otec jezdil za babičko u z pardubic na slap a fík to vydržel
 
 
Datum: 21. ledna 2009 16:34
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja na fichtlovi(jawa 23) jel z Ustí nad Labem do Prahy za babkou!! ,takže sem najel asi 150 km,misty jsem musel i polnackami,protože nemam papíry :-D A už nikdy takle nepojedu!!! (no ale mustang uplně dopohody furt stejným tempem,,třikrát jsem takoval)
 
 
Datum: 21. ledna 2009 14:48
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
sam ani moc ne, gdyz nebyly papiry tak se ani moc daleko nedalo ale tech 50km za jednu jizdu nebyl takovej problem, 2x objet meto a bylo...jinak tata lital z Ostravy do D(r)ačic coz je kolem 400km kazdej tejden a ta 21 drzi do dneska...takovej nezmar...v lete planuju tu samou trasu...
 
 
Datum: 21. ledna 2009 14:45
 
 
 
 
Jméno: hiry      E-mail:      IP: uživatel977    
muj otec na mustangu podnikl cestu frenštát p.R a ratobořice- babiččino udolí pak do tábora a zpátky a pionýr bez poruch dojel akorát se mu povolilo šoupatko u karbce zlatý to stroj špale jak hodinky sam osobně jsem na něm najel něco kolem 17 000Km\\r\\n
 
 
Datum: 21. ledna 2009 14:30
 
 
 
 
Jméno: ysimiP      IP: uživatel982    
od kud si kde bydlis na hluboke ja jsem 10 km odtud domluvime neco
 
 
Datum: 21. ledna 2009 13:38
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To já si dělám běžně tak 80 až 100 km vyjížďky. Nejvíc jsem za jeden den najel 200km.
 
 
Datum: 21. ledna 2009 12:50
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U Hluboké nad Vltavou-Hněvkovická přehrada.Z Českých Budějovic na Hlubokou pak k Temelínu pak na přehradu a zpátky po druhém břehu lesíkem.Výborná věc na odreagování. : )
 
 
Datum: 21. ledna 2009 12:43
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To jezdíš kolem jaký přehrady...? :-) Nechranice....? Orlík..? :-D Rozkoš...? :-)
 
 
Datum: 21. ledna 2009 12:39
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám svůj oblíbený 50 km okruh kolem přehrady.Ale je to s přestávkou.Se v půlce chodím dívat z přehrady na kapříky,jak si plavou ve vodě.
 
 
Datum: 21. ledna 2009 12:38
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A o prdeli protože ta na veteránech bolí....:-D
 
 
Datum: 21. ledna 2009 11:36
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hmmm na fíku sem snad nikdy žádnou douho trasu nedal....ale kamarád jezdí dost....! Třeba trasu Mnichovo Hradiště- hranice Polsko...(přez Trutnov....) si dává odpoledne po obědě jen tak...:-) A to pozor....neví co to je předstih svíčku s sebou nevozí karburátor tuší že má někde pod prsíčkama....atd...:-) Sranda kluk...:-D mimochodem admin http://www.fichtl-klub.cz Na skůtru ČZ jsem já osobně absolvoval 121km v kuse....:-) (s tim že od půlky cesty sem bojoval s dynamem o každý Watt výkonu....:-D )
 
 
Datum: 21. ledna 2009 11:15
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5032    
Jezdil jsem na otočku Kladno -Křivoklát ....to je 30 a 30 ....60km....vic bych si nedal...ackoliv mam ted fichtl adlouhodobe spolehlivyho,tak v dobach predeslejch sem taky menil kondenzatory a podobny blbosti pri ceste...o svickach nemluvim...jednou sem ho dokonce pripekl(tenkrat sem este mazal M2T)...zase je pravda ze uz asi 9 mesicu od GO jezdim bez zavady....jednou sem menil 10 let starou svicku,ale to se stává...ja tam novy nedavam:-D:-D Od ty doby co sem poradne seridil vsechno a zacal mazat lepsim olejem tak ani nevim co to je uvarit motor...nejaky zapeceny krouzky a podobny veci uz sou minulosti.... Na Peraku sem ujel i delsi trasy,ale to je spise o fyzičce:-D:-D
 
 
Datum: 21. ledna 2009 11:13
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Moje nejdelší co sem ujel za da den měřila tak 10km!Jezdim totiš jenom po polnačkach a to neni moc kam jezdit ,jedině tak možná pořád dokola ale to mě nebaví!:-)!Jinak do hromady už sem najel hodně!
 
 
Datum: 21. ledna 2009 11:01
 
 
 
 
Jméno: dix      IP: uživatel5031    
zdar chlapy, co se stane když dám do motorky s 12v baterkou 6v cívku?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2009 13:39
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
:-D:-D:-D loool jak si myslí že když si změní nick že to nepoznáme :-D:-D:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 23. ledna 2009 13:39
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5032    
jirko neboli dixi ses strasne trapnej....ale nejsi první:-D:-D:-D ano smeju se tobe:-D:-D
 
 
Datum: 21. ledna 2009 23:23
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel5030    
tak to moh napsat, a nenadavej pako
 
 
Datum: 21. ledna 2009 18:09
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel5031    
hmm, ty kretene on myslel indukčku
 
 
Datum: 21. ledna 2009 17:39
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Tak to vůbec neskoušej!:-)To by se ti hned propálila!
 
 
Datum: 21. ledna 2009 11:04
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Jestli je tvůj šicí stroj na 12V, 110V, 220V nebo 6V tak je to stejně jedno, protože v galanterii se vede jen deden druh cívek s nitěma... Asi budeš muset upřesnit pojmy, které si zřejmě pleteš s dojmy.... :-D Fakt nevím na co se ptáš :-D
 
 
Datum: 21. ledna 2009 11:02
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel4659    
Hojte ,sesa tu nabizi gufera do fika dvoubřité ,ale davali se jednobřité ne ?nekde jsem slysel ze ty dvoubrite nejsou dobre,ze se tam dostane bordel a dre to nebo jak ,prosim reknete svuj nazor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 22:06
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to sice strika ale neni nejak pod tlakem jako treba v klikovce a vubec tam panuji odlisne pomery, v klikovce navic je olej rozprasenej ve vzduchu...ale jak rikam, gdyz ji maznes tak pak se nemusis ceho bat...:-)
 
 
Datum: 21. ledna 2009 22:06
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no ale když je motor v chodu, tak bych neřek že je na straně spojky gufero bez oleje, v těch otáčkách tam ten olej stříká na všechny strany
 
 
Datum: 21. ledna 2009 19:52
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
navic je lepsi gdyz sou obe stejne a ne kazdy jiny, to muze pak mit jiny parametry a muzou se navzajem jinak chovat, to je ale v situacich jinych nez normalnich:-)...
 
 
Datum: 21. ledna 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
proto se taky ta hridel klikovky prve potre olejem, nebo se gufero, jak je dobrym zvykem, ponori na noc do oleje...navic ani u spojky to z druhy strany tez moc mazany neni gdyz normalni hladina je pod guferem a to taky diky tomu aby se olej netlacil pres gufero do klikovky...ani maj funkci "hermeticky" ty dva prostory oddlelit a je jasny ze pokud na to bude jeste tlacit olej tak ho stejne pak pusti...navic ta hridelka se stejne musi minimalne maznout jinak se to spali hned po startu...
 
 
Datum: 21. ledna 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já používám dvoubřité pouze na kliku ze strany spojky, k zapalování bych ho nedával, protože by se mělo mazat a u zapalování je to možné jenom z jedné strany a ten druhý břit vlastně jde nasucho a tím pádem se spálí
 
 
Datum: 21. ledna 2009 16:05
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tyto prazky sem mel cest s obema guferama, jak jednobritym tak i dvojbritym...stoji stejne a ve vysledku je to dvoubrite lepsi, jde o to ze gdyz jedes brit neco prefikne tak je tam este jeden jinak bordel se ti mezi ne jen tak nedostane...doporucuju dvoubrite
 
 
Datum: 21. ledna 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Já sem si taky koupil a žádnej problém!
 
 
Datum: 21. ledna 2009 8:31
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a      IP: uživatel2324    
ja si je taky tady kupoval mam je uz rok a porad drzi
 
 
Datum: 21. ledna 2009 7:53
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, mám dvoubřitové gufera a jsem plně spokojen, zatim žádný problém
 
 
Datum: 21. ledna 2009 7:26
 
 
 
 
Jméno: sanko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím.několik lidí se ptalo na pozadí tachometru,tady nějaký jsou ke stažení http://www.mototeam.wz.cz/Mustang%20web/Data/budiky.htm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2009 11:59
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
T o bych bral,ale mě do 80km/h nestačí!:-)
 
 
Datum: 22. ledna 2009 11:59
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
secko co si udelas sam je pak lepsi...prakticky...proti gustu...
 
 
Datum: 21. ledna 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lepší je udělat si nejaké doma, podle sebe
 
 
Datum: 21. ledna 2009 16:37
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to pěkný,,ale neni lehký to tam dát!
 
 
Datum: 21. ledna 2009 14:50
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel4510    
Čau borci,chtěl bych se zeptat jestli si někdo z vás nehcal upravit válec u azmarka jak to jede?Jezdím cross závody tak bych to potřeboval na cross. Popřípadně jestli někdo má úpravu od TKMOTO jak to šlape od nich. Nebo najít výhodnou koupi mezi CENA-VÝKON.Díky za odpovědi!!! Ať vám to lítá!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 12:04
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stejně jako TK moto některý jedou některý ne....:-) Ono člověk když jen malinko nakoukne do kanálů zjistí že tam jde všechno zničit velice rychle...! Jinak Moly má pravdu zabývám se válci ale spíš pro sebe...! Tak jako se zabývám vším ostatním....Ale do tý doby dokud budu závodit- proč bych si stavěl konkurenci...? :-) Nehledě na to že na válce nemám přez školu motorku práci přítelkyni rodinu atd ani čas takže nemám ani zájem se to učit....takže zvládámk to tak pro sebe a kanály ani nedělám já...:-)
 
 
Datum: 21. ledna 2009 12:04
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel1069    
šel bych spíš k TK moto, ta markova práce ja taková divná, některý jedou, některý ne
 
 
Datum: 21. ledna 2009 9:42
 
 
 
 
Jméno: MOly      IP: uživatel1913    
Úúpravy válce dělá jen pro sebe (tak mi to řikal)
 
 
Datum: 20. ledna 2009 22:52
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel4510    
pokud vím tak friklín nedělá upravy válců a jěště k tomu na zakázku ale nevím třeba se mýlím
 
 
Datum: 20. ledna 2009 22:20
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel4659    
A co tak Frikulin :-D
 
 
Datum: 20. ledna 2009 22:03
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel3097    
Cau Seso me by jen zajimalo jestli je 6V nebo 12V na zarovce na obrazku je napsano 12V\r\nhttp://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2128.html\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 17:12
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel3097    
Dík pochopil sem.
 
 
Datum: 21. ledna 2009 17:12
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co ja napsano to dostanes,, ja nikdy pouziju steny obrezk k souvisijícím,, sesa
 
 
Datum: 21. ledna 2009 14:41
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Sakra,je tam napsáno 6V-60/55W
 
 
Datum: 21. ledna 2009 14:26
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Na tý žárovce je sice napsáno 12V,ale to může bejt pro to,že 6V i 12V jsou stejný,a tak se sesovy nechtělo fotit každou zvlášť když sou stejný,tak vyfotil jen tu 12V a použil ten obrázek i u tý 6V.Jinak v tom nadpisu je napsáno 6V-55/60W
 
 
Datum: 21. ledna 2009 14:25
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5032    
A co vam rika ilustracni foto panove??
 
 
Datum: 21. ledna 2009 10:47
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no ja newim na tej zarovce je napsano 12V;-)
 
 
Datum: 20. ledna 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak ta je 6V
 
 
Datum: 20. ledna 2009 21:47
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel3097    
*klikyhaky
 
 
Datum: 20. ledna 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel3097    
sry sou tam nejaky klikihaky http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2128.html
 
 
Datum: 20. ledna 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: MTB      IP: uživatel4226    
Čau draci nemáte někdo paprskovitou hlavu válce na prodej? pište na e-mail 6lop@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 11:07
 
 
 
 
Jméno: MOly      IP: uživatel1913    
pro frikulina ..:-D já jen že sem nikdy neslyšel že by jí někdo tak řikal ..ale to je jedno :-D ..a pro fuj: ????co to píšeš za kraviny?
 
 
Datum: 21. ledna 2009 11:07
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ať si ji řiká kdo chce jak chce....vějířová paprskovitá hvězda sluníčko už sem slyšel takovejch názvů....Co je jako na paprskovitý...? :-) Jinak dělám je když je mám teď čekám na zásilku 10 ti kusů (a ty jsou rozebrány) až je budu mít budu se rozhodovat jestli vůbec budu dělat další...s tou slévarnou jsou děsný problémy..!!!!
 
 
Datum: 21. ledna 2009 10:57
 
 
 
 
Jméno: fuj      IP: uživatel1927    
prej vějířovou to je LOOOL ,a ne paprskovita !!!!
 
 
Datum: 21. ledna 2009 10:45
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na azmarka jsem slyšel jen negativní ohlasy + drahota jako blazen
 
 
Datum: 20. ledna 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak je paprskovita i hvezdicovita, rika se ji tak obema nazvy, frikulin je dela, azmarek taky (ale jak dobbry newim byly tu gdysy pomluvy atd. to vis asi zavideli nebo mu to fakt nejelo) jinak to dela spousta dalsich, tito dva makaci sou asi nejznamnejsi firmy:-)
 
 
Datum: 20. ledna 2009 21:13
 
 
 
 
Jméno: MOly      IP: uživatel1913    
Napiš mu na meil : vl.muzak@seznam.cz
 
 
Datum: 20. ledna 2009 21:10
 
 
 
 
Jméno: MTB      IP: uživatel4226    
je to paprskovitá
 
 
Datum: 20. ledna 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: MTB      IP: uživatel4226    
Jakej frikulin?? :-)
 
 
Datum: 20. ledna 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: MTB      IP: uživatel4226    
je to paprskovitá
 
 
Datum: 20. ledna 2009 21:03
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
paprskovitou :-D:-D:-D:looool :-D myslíš asi vějířovou ...frikulin je dělá..myslim
 
 
Datum: 20. ledna 2009 20:57
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel4610    
Čau draci, mam problém nikdy jsem nerozebíral zapalováni, takže bych chtěl od vás poradit jak to mam provést abych nemusel znova štelovat předstih. Dohromady asi vim že se někde značí ale nevím jak na to! (myslím celé to zapalování). jinač Dííky za odpověď a šťastné jízdy v roce 2009. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 15:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5032    
udelej si kdekoliv proti sobe dva rysky,jednu na statoru -jednu na motor....vse rozeber,udelej co potrebujes,sloz a zapalovani tam posad na ty rysky a utahni...pro kontrolu dej pist do HU a skontroluj jestli mas spravnej odtrh na kladivach jako predtim....
 
 
Datum: 21. ledna 2009 15:51
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hmmmmm a stator tam pak vrátí jak na stejný místo....? :-) To nejde..prostě jakmile u fíka jednou polovíš stator tak se ti předstih změní....! Rotor s vačkou sice bude na původním místě ale předstih se u pionýra dělá natáčením celého statoru...! To by sis to musel na karteru sakra šikovně označit a to si myslim že je k ničemu...!
 
 
Datum: 21. ledna 2009 12:56
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Jestli máš utaženej pořádně ten šroubek co drží kladívka ztak se ti předstich nepovolí!Tak normálně odšroubuj ty šrouby co drží ten překryt zapalování jak na tom sou cívky(nevim jak se to jmenuje:-))a pak odšroubuj vačku vem šroub desítku,strč ho tam jak byl šroub na vačku a utahuj dokud to neupadne!Ale pozor pak aýž to sundáš v tom čepu kliky je takovej malej kolíček aby se to zapallování neprotáčelo tak at ho nestratíš!:-)
 
 
Datum: 21. ledna 2009 12:21
 
 
 
 
Jméno: kadel      IP: uživatel5029    
Zdravim koupil jsem svíčku a něják mi to nejede čím to je???http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/250522-svicki-tuning.html zde je odkaz :-)))) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: Snickers16 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ty jsi to za těch 800,- opravdu koupil???? Jestli jo,tak jsi blázen. To není žádnej tuning,tyhle svíčky jsem u nás koupil asi za 50,- jeden kus. A ještě byly úplně nový. To ses asi nechal pěkně nachytat.
 
 
Datum: 21. ledna 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
miso ...nepochopil/a si že je to provokace?:-D
 
 
Datum: 21. ledna 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: Spara11      IP: uživatel1215    
LoL jak může svíčka zvýšit výkon o 2kW matko lidi už neví coby
 
 
Datum: 21. ledna 2009 17:53
 
 
 
 
Jméno: misa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus pročistit karburátor a zkontroluj zda máš všecko zapojeny
 
 
Datum: 21. ledna 2009 15:56
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5032    
Mas spatnou svicku....Musis koupit aspon DENSO za 1500,-
 
 
Datum: 21. ledna 2009 10:50
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
ah jo , tady sa nekdo nechal nachytat_:-D
 
 
Datum: 20. ledna 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
a to sem myslel ze to koupi nejakej vypatlanec co newi co je svicka...me by jeblo:-D to snad neni pravda...koukam dneska TUNING svicka je moto dne
 
 
Datum: 20. ledna 2009 20:57
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
ty mentole ...to je provokace...!!:-D
 
 
Datum: 20. ledna 2009 20:56
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
pokud si to koupil tak si fakt uplne magor za ty prachy koupis 2 fichtly ty debile vypatlanej !
 
 
Datum: 20. ledna 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
ty wole :-D tak tohle už je provokace jak piča :-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 20. ledna 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 14:30
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Taky jsem na to čuměl,škoda,že tam nemá uvedený email,bych mu hned napsal :-D
 
 
Datum: 21. ledna 2009 14:30
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel5030    
spis na 3,5k, a jestli myslis fichtla tak na 3,5k, ne 3,5kW (3,5k = cca 2,6kW)
 
 
Datum: 20. ledna 2009 21:03
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21      IP: uživatel1007    
Sakra zas sem byl pomalejší :-)
 
 
Datum: 20. ledna 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jeste aby to ten vykon nezvysoalo kdyz to bez toho nejede:-D ale ja bych teda radej napsal ze to zvysuje vykon o 3,5kW:-D
 
 
Datum: 20. ledna 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D njn,,ale blaznivíjezdec tě už předběhl :-D
 
 
Datum: 20. ledna 2009 20:21
 
 
 
 
Jméno: ronie      IP: uživatel4236    
Čus ještě k dotazu jawa 90 zapomněl jsem napsat nějakou krosovovou a ne originál jen tak na lítání po poli.za kolik můžu sehnat ?děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2009 12:12
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JJ,90 předělaný na cross sou na nic!
 
 
Datum: 22. ledna 2009 12:12
 
 
 
 
Jméno: ronie      IP: uživatel4236    
250 uz mam je tezka
 
 
Datum: 21. ledna 2009 18:22
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na kros si 90ku nekupuj, motorky, které už někdo pčedělal (zničil) a kros josu okolo 10000,- a hlavně na to nejsou stavěné - problémy se spojkou, pokud se spatně zachází s převodovkou rychle odejde, vidlice (krátké) se při těchlech hovadinách lámou a někdy i rám... Na normální ježdění je dobrá, na kraviny po lesech a polích ti douho nevydří (není na toto stavěná). Dále na ní nejsou moc díly a při tohle blbnutí počítej s tím že náhardních dílů budeš potřebovat dost . ty jnejsou zerovn laciné a těžko se shání. A kupovat zachovalou 90ku a předělat ji na kros, tím pádem ji úplně zničit je to nejhorší, co člověk může udělat. To si rakši kup 250 kývačku, kterých se válí všude spousta, kup nějaký šrot za 3000 a předělej ji na kros. Celkově bude lepší, má lepší rám, vidlice, silnější motor, seženeš na to bezproblému díly a to hlavně do motoru, tak i na rám, co se týká blbin, vydrží více a je levnější na pořízení, navíc se o ní říká že je to "nesmrtelný stroj" hlavně po motorové stránce - myslím tím konkrétně Jawa 250/353
 
 
Datum: 21. ledna 2009 14:26
 
 
 
 
Jméno: neee      IP: uživatel1927    
90ky sou už docela dost drahý, a jak bylo řečeno je jich škoda a nevyplatí se to na pole
 
 
Datum: 21. ledna 2009 10:42
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel5030    
na to je 90ky skoda..
 
 
Datum: 20. ledna 2009 21:05
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
zdr , chci se zeptet jak na stadionu 22 rozdelam zadni tlumice-melo by to jit ale nevim tak abych neco nezkazil. A za druhe jak mam vyndat tlumič vyfuku-oddelal jsem tam sroubek na konci ale nevim jestli to jew original, no ale nejde to ven -jen mi to zapadava dovnitr. pls poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: srna ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Chtěl bych se zeptat, zda je normální, že při otáčení rotoru na stadionu s11 se v urcitých místech (děje se to přibližně čtyřikrát za jedno uplné otočení rotoru) "zasekává" a já cítím do ruky znatelný odpor. Je toto "dření" normální? Dík... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 9:31
 
 
 
 
Jméno: lojza      IP: uživatel5047    
...?
 
 
Datum: 26. ledna 2009 9:31
 
 
 
 
Jméno: srna ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak na klice to asi nebude, když zmáčknu spojku, tak je to bez problému (točí se bez problému)...
 
 
Datum: 22. ledna 2009 13:20
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
ložiska na klice sou hin
 
 
Datum: 20. ledna 2009 19:29
 
 
 
 
Jméno: Králík      E-mail:      IP: uživatel720    
Nazdar chlapi, určitě to tu už bylo, ale napadla mi taková podstatná věc... jak snižujete hlavu na pionýru? jenom do nekonečna brousíte a brousíte pastou na ventily nebo to berete na soustruhu? zajimalo by mi, jak to popřípadě upínáte na soustruhu, když za závit pro svíčku to nejde :-) ještě mi napadlo vzít to na NC frezku, ale to je asi blbost... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
hehe ..tak to nevim..sry :-D
 
 
Datum: 20. ledna 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
to musis mit takovej udělator do univerzalky já to udělal tak že sem vzal 4 kulatiny(asi6mm)vyřiz na konci závit přivařil ja naplochác(tl.asi 4.5mm)našel si střed a navařil na něj rouru (silnostěnou asi d50mm a stěna 4mm)
 
 
Datum: 20. ledna 2009 19:23
 
<  1914  1915  1916  1917  1918  1919  1920  1921  1922  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.06.2025 16:19:31 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu