Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 čau je tady někdo z Mnichova Hradiště ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2008 11:30
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 zkusim se ti zeptat zmiňovaného Karla Mužíčka, ten bydlí v Hradišti, ale nic neslibuju...
Datum: 07. prosince 2008 11:30
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 zkusim se ti zeptat zmiňovaného Karla Mužíčka, ten bydlí v Hradišti, ale nic neslibuju...
Datum: 07. prosince 2008 11:25
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 nn ja nejsem z mnichova hradiště ja sem z Kněžmosta ale v hradišti bydli nejakej Petr Brdlík a ten má papíry k mojí čezetě tak jestli ho někdo nezná nebo na něj nemá alespoň nějakej kontakt
Datum: 06. prosince 2008 22:40
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 karlos... Mnichovo hradiště... to by mohl bejt Karel Mužíček! ale to asi nejsi ty co, kájo  ?
Datum: 06. prosince 2008 22:02
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 nebo aspoň z okolí
Datum: 06. prosince 2008 20:31
 čauuu
Seso promin že to sem cpu ale potřebujuu to rychle a kdybych to dalav do inzeratu tak to bude trvat dlouho...mno k věci...chci se zeptat nemáte doma někdo kompletní motor na fichtla?...pkud možno funkční  díky..jo...a piště pls sem nebo na neil..
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2008 14:51
 Čau,já motor bohužel nemám,ale zkusím se ti poptat,kdyby jsi potřeboval něco jiného na pionýra tak napiš na email,mám vše kromě motoru.Čau.
Datum: 06. prosince 2008 14:51
 Zdar seso,prosimtě nesehnal bys plášť na moto 3.00-16?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2008 14:04
Datum: 07. prosince 2008 14:04
 To sice jo,ale v papírech mam napsanej rozměr pneu 3.00-16.Tak aby mi to pak prošlo STK když budu mít menší nebo větší
Datum: 06. prosince 2008 12:45
Jméno: standa
IP: uživatel4691
Datum: 06. prosince 2008 12:37
Jméno: David
IP: uživatel3680
 Zdar píst jde šipkou k výfuku že na jawa 20 ?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2008 9:33
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 jo
Datum: 06. prosince 2008 9:33
Posl.aktualizace: 06. prosince 2008 13:43
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 typuju to tak cenove do 5 klacku ale newim co to stoji...jinak tam bordel nema, gdybys prisel do kamosovy dilny tak tam slovo bordel dostava uplne jinou dymenzi...sikovny to bude asi dost
Datum: 06. prosince 2008 13:43
Jméno: Horst
IP: uživatel4692
 Já klikovky středím na soustruhu normálně v hrotech.
Datum: 06. prosince 2008 13:37
Jméno: standa
IP: uživatel4691
 znamej neco takovýho má....riká tomu hodinky...a kliku na tom akorat centruje aby nehazela(sou tam takovy hroty a budiky a ty ukazujou vychylky hrotů)....sikovna vec a nerek bych ze to bude stat ranec...  to by ciste teoreticky slo udelat i doma....
Datum: 06. prosince 2008 12:17
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 Nechapu jak nekdo muze pracovat v takovem bordelu  a jinak to bude pekne drahy
Datum: 06. prosince 2008 10:57
 Tim se měří jestli je klikovko dokonale kulatá.Ty hodinky ti ukážou výchylku pokud je klika v nějakým místě špatně opracovaná
Datum: 06. prosince 2008 9:38
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 co to je to je indikároe na vyvazeni klikovky?
Datum: 06. prosince 2008 9:34
 Kde to sehnat Ti neporadim, ale laciný to nebude. Tváří se to jako docela přesnej přípravek
Datum: 06. prosince 2008 0:56
 Zdravím  dotaz ohledně toho jakej výkon světelných cívek má mustang 23 a
Díky předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2008 18:06
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 15W
Datum: 06. prosince 2008 18:06
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 pokud jsou cikvy spojeny coz by melo bejt u vsech mustangu tak 6V a 30W takze predni zarovka 6V 25W a zadni 6V 5W
Datum: 06. prosince 2008 12:50
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zdar, mám problém.Rozpůlil jsem motor u Jawy 125/355 a potřebuju vědět jak tam příjde labirind.Konkrétně kam má směřovat ten vyfrézovanej půlměsíc.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2008 15:11
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Hm,to vim,ale kam jde ten vyfrézovanej půlměsíc.V karteru jsou takový dvě drážky na mazání ložiska.Tak jestli to má jít na tu jak vede jako od válce nebo na tu druhou.
Datum: 06. prosince 2008 15:11
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Hm,to vim,ale kam jde ten vyfrézovanej půlměsíc.V karteru jsou takový dvě drážky na mazání ložiska.Tak jestli to má jít na tu jak vede jako od válce nebo na tu druhou.
Datum: 06. prosince 2008 15:10
 Nazdar, zrovna mam rozpůlenou Jawu 175/356 to je stejný a tam to směřuje ke klice.
Datum: 06. prosince 2008 14:05
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Tam je jen nákres motoru a ložiska.Jak tam má bejt labirint to tam nikde nemůžu najít.
Datum: 06. prosince 2008 13:33
 Taky sem ten samej problém řešil.Ale už si to nepamatuju.Podivej se do katalogu ND,já to podle toho taky udělal
Datum: 06. prosince 2008 9:39
 Zdravím Vás chtěl bych se zeptat jestli někdo neeví kde by se dal sehnat řetěz který je do barvy vyděl jsem do zlata teda aspon některá jeho součásti .
Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2008 22:41
Jméno: Strapo
IP: uživatel4689
 myslite ze se zabiju kdyz si chci koupi 12kilo
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2008 17:35
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 i na tom chopperu se muzes rozmaznout jak hovado...nema maximalku tak velkou ale co se akcelerace tyce tak to dokaze tahat za ruce az to neni hezky...jo sice vetsinou tezsi a nema takovy otacky pac je to nizkootackovy vysokoobjemovy motor ale i tak se to dokaze chovaz nevyrovnane az chaoticky a s tim vyjet na silnici gdyz to neznas jak se to bude chovat je skoro tak velka sance zraneni jako na silnicni stejneho objemu vzlaste je-li ti "jen" 17 a moc velky zkusenosti s tim nemas...
Datum: 06. prosince 2008 17:35
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 když chceš 12ti kilo tak nějakého choppera, protožr s tím můžeš klidně jezdit na plný plyn. zato když s tou silničkou pojedeš na plno nějakých 270 tak se rozstřelíš ani nevíš jak, já lítám na 175ce a 350ce, a když sem si sednul na 6ti kilo a přidal sem plyn, myslel se že sem bez ruk.
Datum: 06. prosince 2008 16:42
 lampan -> právě že jestli se na tomhle rozseká, tak akorát udělá pruh na silnici a z kostí prášek - takže moc orgánů by z něj nezbylo.
strapo -> Kdyby to byl chopper, tak bys to podle mě zvládnul, ale jestli něco silničního, tak si radši zajeď na okruh, abys někoho nevinnýho na silnici nenabral - mě se to málem povedlo s rozlazenym fichtlem (jedu cca 30km/h, zpomaluju do zatáčky, vyplej benzin a...motor zničehonic zabral a já tak o čtvrt metru minul chlápka na kole!). Kdybych to nestrhnul, tak bych ho sice (asi) nezabil, ale zlomeniny by to byly určitě a průser jak hrom (bez papírů na bouranym fichtlu (já ho bouranýho už dostal, měl akorát trochu vyklepaný plechy aby se neřeklo) ze kterýho v každý zatáčce něco upadne). NÁHODA JE BLBEC! Kdybych jel na tom fichtlu trochu rychlejc, tak bych měl na svědomí rozbitý auto(na parkovišti), několik zlomených kostí (nejen svých) a možná smrt nevinnýho člověka. A nemysli si, že velká motorka se nemůže zbláznit!
Datum: 06. prosince 2008 15:45
Jméno: vojta
IP: uživatel3452
 Když si koupíš fábiu 12kilo, tak se možná nezabiješ!
Datum: 06. prosince 2008 15:43
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tomu se rika prirozeny vyvoj - nejprve startovaci fichtl cili 50ccm nebo jina padesatka, 125ccm (treba Jawa, ČZ...), pripadne 250ccm...u pul litru nebo 600ccm to vestinou uz konci ale jinak pres pullitr se dostavas na nejakej ten litr...pro milovniky cruiseru a taky vysokoobjemovych chopperu sou pak jeste dvoulitry atd...gdyz se nejaky ten stupen preskoci tak se to da ale nemas zkusenosti, z toho plyne ze vyssi kubaturu budes zvladat hur, newis tak presne co od toho muzes cekat, co nabidne, jak se zachova...nejakej stupen se da ozelet ale takovej skok je vcelku dost, uz pri rozjizdeni budes mit problemy...jinak jestli ti je tech 17 jak tu pises tak bych zvazoval neco kolem ty 250ccm, ta skupina ma stale co nabidnout a neni to tak "slaby" jak 125 i gdyz dnesni 125 sou obcas i solidni dela...takovej litr bych pral nekjakymu vyznavaci chopru co si to bude vychutnavat a ne nejakymu hejskovi co si chce jen zablbnout a sejmou se nebo i pohrbit sebou nekoho...radit ti nemuzu nemame stejny vkus ale ten litr je pro tebe este stale dost o nem si muzem pokecat az ti bude tak 20 az budes mit trosku vic rozumu...
Datum: 06. prosince 2008 14:04
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 Já bych se na to vykašlal ,jezdit na 12kilu a ještě bez papírů ,pořiď si radši nějakou 500 a až získáš zkušenosti přejdi na něco silnějšího ono 175 a 1200 je docela rozdíl
Datum: 06. prosince 2008 12:51
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
 kolik ti je vůbec ??
Datum: 06. prosince 2008 12:27
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 .......to bude orgánu na prodej
Datum: 06. prosince 2008 12:16
Jméno: standa
IP: uživatel4691
 BMW vseobecne nejedou a sou tezky jako hovado takze bych z toho nebyl tak vyplasenej.....necekej od toho 300 maximalku,ale docela pekny svezeni....to jo.....Kdybys napsal ZX12R nebo R1 tak ti reknu ze si magor,na tu bych si nesed ani já a to sem na lecčems jezdil,ale BMW 1200 je v klidu....hlavne to chce jezdit se zaplym mozkem...uz se mi dost znamejch zabilo jak v aute tak na motorce
Datum: 06. prosince 2008 11:48
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no gdyz s tim budes litat jako kanec tak si te chlupati vsimnou a chytit te na takovym objemu bez papiru...jinak ti to neda ti to nevyuzit takze ten omezovac by byl idelani nez si na ni zvyknes, jezdit s tim negde na odlehlejch cestach, v klidu, v pohode, zkouset pomaloucku co to umi...vydrzet to do 21 a pak papiry, tim taky uz budes mit neco nalitano takze te prvni patnik neskoli...
Datum: 06. prosince 2008 10:53
 no, takže ze začátku bych ti doporučoval se uklidnit, protože ze 175 čízy přejít na BMW 1200, to je blbost, buďto si to aspoň nějak přiškrť, nebo si dej omezovač tak, aby to víc než 140 nejelo. Nerad bych viděl na NOVĚ jak seš rozstrouhanej o asfalt a tvoje hlava je v helmě o sto metrů dál (já vim je to humus, ale je to fakt!) Ale každopádně bych ti doporučoval nejdříve nějaký pěti až šestikilčo, aby sis zvyknul na ten tah a celkově jiný řízení.
Datum: 06. prosince 2008 9:52
Jméno: motor
IP: uživatel680
 seš magor ze 175 na 1200 jiná váha jinej výkon nevim nevim no jesli to zvádneš to je dost velkej skok ale zase me se mz 150 řídila hůř než 600 je tam blbej posed jo a hlavne nezapomen v zatáčce za tu motorku musíš hodne vzít jako jí strhnout at nevyletíš hned první zatáčce v tom je velkej rozdíl proti fichtlovi  na rovinkách si jezdi klidne rycle
ale zase včas brzdi proste jezdi s rozumem a nenech se hned strhnou tim velkdym výkonem cus
Datum: 06. prosince 2008 9:20
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no další blbá otázka pane bože rozjet fichtla na 70 a narvi to čelne do auta nebo do stromu a zabiješ se i na nem proste záleží jak hodne budeš ryskovat a jakeju seš magor
ale z vlatní skušenosti vim žë když tam ten výkon máš tak ti to nedá a budeš ho využívat
Datum: 06. prosince 2008 9:14
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
 radím klidně sito kup ae nejezdi jak pi.a bo se akorát roztřelíš a škoda dalšího haluzáka
Datum: 05. prosince 2008 23:14
Jméno: Strapo
IP: uživatel4689
 a este kdyz to jezdi 300 tak to nevydrzis nevyskouset
Datum: 05. prosince 2008 23:09
Jméno: Strapo
IP: uživatel4689
 bmw k 1200 za slusny prachy..jinak do ted jezdim na fikovi a cize 175 a je mi 17 takze budu jezdit bez papiru snad nebudou problemi ze svestkama =D
Datum: 05. prosince 2008 23:04
 no jestli si rozumnej proč ne.. ale esi si jak muj strejc co si koupil taky 1200 a pritom neridil 16 let motorku a jezdil na 350 tak si blazen... jo a co chces koupit??
Datum: 05. prosince 2008 22:24
 My tě neznáme, nebo aspon já ne, nevíme jak řidíš, jak velkej máš rozum  jestli patříš mezi frajery tak se rozsekáš, asi dřív nebo pozdějš, nebo ti bude přát štěstí, ale většinou na každýho dojde.. ale třeba seš klidnej týpek a motorka je tvůj koníček a jezdíš pro radost, s rozumem..  musíš si vybrat. Hodně štěstí
Datum: 05. prosince 2008 22:08
 Jestli na to přelejzáš z něčeho slabího tak jo.Na takovou mašinu musíš mít hromadu skušeností a naježděnejch X hodin
Datum: 05. prosince 2008 21:52
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
 Jo první strom je tvůj
Datum: 05. prosince 2008 21:52
 cau draci uz jsem skousel stelovat nakarburatoru vsechno i jinej karbec ale porad chodi motor dootacek a moc netahne kdyz jedu skopce tak to jakoby kope cuka jako kdyz chce jit pist spatky tak nezapaluje to moc brzo?? a navic de spatne nakopnout a je to po GO chytal lip tetka nak hur nechpu proc pritom predtim to foukalo pod hlavou tet uz ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2008 21:13
Jméno: musta 23
IP: uživatel1337
 cau zkus predstich melo by to bejt ono a pak este zkontroluj kanaly.jestli si nedal obracene pist
Datum: 05. prosince 2008 21:13
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Zdar v jakým poměru mazat do 250/455.
Já tam dal 1:33 jako u pionýra a strašně to čadí nemůžu přidřít???
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2009 15:00
Jméno: hafák
IP: uživatel4930
 jasný 1:40 To je blbost to mazat jako pichtl
Datum: 05. ledna 2009 15:00
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 bílý dým
Datum: 07. prosince 2008 17:26
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 že to čadí způsobuje i to že máš v benzínu vodu. jakou barvu má ten mrak co je za tebou?
Datum: 06. prosince 2008 16:44
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 do bohatosti jsem rýpal tak to bude možn tím
Datum: 06. prosince 2008 12:54
Jméno: standa
IP: uživatel4691
 aha neprecetl jsem si dotaz níže....to ze mas blbou bohatost smesi je taky mozny...mas ji moc bohatou,proto tak hulí...utahni(povol) sroubek bohatost smesi....
Datum: 06. prosince 2008 12:03
Jméno: standa
IP: uživatel4691
 1:33 neni moc velkej pomer a i s M2T by to melo kourit normálně...neni spis moznost ze ti to zere olej z prevodovky???
Datum: 06. prosince 2008 12:01
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 to tezko zadrez gdyz to kouri hodne dej tam klidne olej still v pomeru 1:40 a zarucene to nezadrez a nebude tolik kourit .
Datum: 05. prosince 2008 20:23
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Zdar můžete mi někdo napsat jak na jawa 250/455 šteluji bohatost směsi a jak poznám že je správně nastavená???
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2008 20:38
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 Ohřát, vzít šroubovák, a štelovat až když vezmeš za plyn, a motorka se nebude dusit...dyštak mě opravte
Datum: 05. prosince 2008 20:38
 Čau, koupil jsem si tady u sesy mimojiné karbec (jawa 20, a mimochodem díky za nálepku seso), a ten karbec má na jehle 4 zářezy, zakže by mě zajímalo, jestli to mám dát na záběh na tu čtvrtou od shora, nebo jestli klasika třetí od shora? A ještě něco: stalo se vám někdy někomu že by vám prasknul záchyt reakce zadní brzdy? mě se ulomil růžek na straně u kostry, ale pravděpodobně to bude přešponovanym řetězem=>kolo bylo moc vzadu  Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2008 11:53
Jméno: standa
IP: uživatel4691
Datum: 06. prosince 2008 11:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no taky mam 4 zarezovou jehlu dokonce je to origo jehla co se davala na pozdejsi pincky...je to pro presnejsi nastaveni jehly (misto 3 mas 4 zarezy) nebo o jednu bohatost navic...jinak pri zajizdeni tak ten 4. zarez, po zajizdeni ten 3. pokud ale bude cerna svicka tak 2. ...musi se to nastavit vzhledem na vykon jak to tahne a jak se toci a taky jak se bude tvarit svicka (cerna moc bohata smes, cervene cihlova je spravna bohatost, seda az bila je moc chuda atd...)
Datum: 06. prosince 2008 11:38
 tak dík, sice teď přesně nechápu proč tam ten čtvrtej zářez dělaj, ale to je jedno... a jak jsem už psal tak ten záchyt byla moje blbost... holt, chybama se člověk učí!!
Datum: 06. prosince 2008 9:47
 mno jehla na zabeh je vzdycky na 3 od shora a po zabehu 2 ze shora,jinak zachyt reakce se mi este neulomil
Datum: 05. prosince 2008 21:31
Jméno: Dejv1
IP: uživatel3680
 Zdarec nevíte někdo co by mohlo způsobovat že mě jawa 20 nechce držet volnoběh(otáčky) šroubkem hýb ale otáčky nic,ale jakmile vyřadím tak otáčky klesají až to chípne ?Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2008 12:07
Jméno: standa
IP: uživatel4691
 volnobeh musi drzet...!!! Pokud to nedrzi volnobeh tak je to indikací ze je neco spatne...muze bejt slaba jiskra,blbej predstih/odtrh,ucpany kanaly v karbecu,ucpany trysky...taky se mi stalo ze sem koupil naburze valec nezistneho vrtani(asi 40) a proste to nedrzelo volnobeh....pak jsem ho znova sundal a srovnal kanaly s vlozkou a karterama a ono to zacalo fungovat a jede jak pes   proste byl blbe slicovanej valec....
Datum: 06. prosince 2008 12:07
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ajo na to napinani lanka? to se dela gdyz ten volnobeznej uz nereaguje ale gdyz se musi stelovat s tim na napinani lanka tak je jasny ze je neco v neporadku...
Datum: 06. prosince 2008 11:40
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 to kolečko: Přesně to sem myslel, jestli nereaguje šroub na volnoběh, tak by todlě mělo jít...u mě to fungovalo
Datum: 06. prosince 2008 9:00
 to steve:on myslel ten sroub ve vicku soupatkovy komory co se snim steluje vule plynovyho lanka
Datum: 05. prosince 2008 21:35
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo a ze to lip na to lita...no asi takhlec ono tam de vic benalu cili je to i mozne a je to rozdil gdyz vam to prisava od nekad falesnej nez gdyz pak tesni a ma bohatou smes...ake nejlip to jede stejne gdyz je spravne sestelovanej sejo...
Datum: 05. prosince 2008 21:34
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 vysroubovat? zasroubovat ne? a pri zvedlym soupatku aby se tam nevysoustruzil zavit a pak by si s tim mohl tocit jak by si chtel...jinak to neni tim ze by prisaval falesnej vzduch (prave u falesnyho to jde do otacek, nema to silu a na volnobeh to zrychluje) a typoval bych to na zanesenou trysku, kanalky ve valci a nebo taky zanesenej vyfuk...co se tyce elektriky tak odtrh a predstih...
Datum: 05. prosince 2008 21:33
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 Skus kus vyšroubovat ten šroub, jak je v něm protáhlí plynový lanko, u karburátoru, jak je šoupátko...u mě to šlo...
Datum: 05. prosince 2008 20:39
 ja myslim ze je to blbost... pokud budes mit fika v good stavu.. tka ti na jizdnich vlastnostech nemuze pridat spatnej volnobeh  ... tim ze ti nedrzi volno beh muze byt (ze ti to saje falesnej vzduch. nebo zasranej karbec) vyndat karbec vyvarit v octu.. nasadit(poradne) oskouset a pak jednat popripade dal
Datum: 05. prosince 2008 19:49
Jméno: Fojta
IP: uživatel764
 prej nevim to jiste,kdyz ti volnobeh na tuty nedrzi,tak ti to prej zas skvele jede,nevim co je na tom pravdy
Datum: 05. prosince 2008 19:41
 predstih 1,6-1,9 pred HU
Datum: 05. prosince 2008 19:34
Jméno: Dejv1
IP: uživatel3680
 A předstih se seřizuje 0,4 kladívko že ? díky
Datum: 05. prosince 2008 19:21
Jméno: jawař
IP: uživatel1226
 cus hele skus si seridit predstih me to delalo taky
Datum: 05. prosince 2008 18:48
 Ahoj
Je to sice divná otazka,možná že i trochu hloupá Ale chci se zeptat jestli se mam pouštět do opravi(renovace) jawi 350/634.Když mi je 14 a moje zaklady s motorkami je mustang a simson.Nikdo mi s tim nepomuže! Ale dobře hledam na internetu a rychle se učím.Nebo se mam na to vykašlat a dal jezdit na padesátkach?? (zase když se do toho nepustím,tak jawaři přijdou o další pěknou jawu) Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2008 16:28
Jméno: mogul
IP: uživatel4012
 jestli se do toho chces pustit, tak to doporucuji, aby si si koupil knizku UDRZBA,OPRAVY A SERIZOVANI MOTOCYKLU JAWA a prostudoval si ji. Je tam o ni celkem podrobny popis k oprave motoru
Datum: 06. prosince 2008 16:28
Jméno: standa
IP: uživatel4691
 ses schopnej si udelat 100% kvalitni GO motoru na fichtlu?? ja v tvejch letech umel opravit vsechno,ale o kvalite se nemuzeme bavit...nechci te odrazovat,ale GO 634 je o dost slozitejsi jak fichtl a dost financne narocna(treba ses z bohaty rodiny  ) ....koupit si ji muzes a muze na tebe cekat ve stodole,ale napred bych si radsi skusil nejakej jednovalec 175 nebo 250...ty sou docela jednoduchý jak na GO tak na serizování atd.....hodne zdaru
Datum: 06. prosince 2008 12:13
 Díky všm
Datum: 06. prosince 2008 12:00
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no nevim zase jako kolik si mohl do 14 pozvírat skušeností docela bych chtel videt toho tvýho fichtla abych se o tom přesvedčil ale nic proti tobe klidne se do toho pust
Datum: 06. prosince 2008 9:23
 A proč bys to nezvlád?Jestli máš trochu zkušeností tak to neni problém.Fichtla si už asi rozebíral že?Pak to neni problém,350 neni o moc složitější.Je to jawa takže jednoduchost sama
Datum: 05. prosince 2008 21:55
 Jestli máš peníze tak jde všechno.
Datum: 05. prosince 2008 18:48
 sam to nespravis..aebo ti to bude strasne dlho trvat ae strasne dlho ak ides aj Go motora..tak dovidenia..ale hovorim ja som skusal zrenovovat fichtla+simsona a cez letne prazdniny a dost som sa stym narobil plus co to stalo,,uz sa to neplati ani predavat..vsak by to bolo pod cenu...vsak sa pozri..
www.simbafi.nolimit.cz
Datum: 05. prosince 2008 18:41
 tak jako tady nehraje roli vek ale skusenosti,schopnosti a sikovnost.taky je podstatny co beres jako zaklady s motorkami,umis si sestelovat predstih nebo si udelas i GO motoru?je to fakt jenom o tobe a tvejch schopnostech,takhle ti nikdo poradit nemuzeme
Datum: 05. prosince 2008 18:23
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 caw vadí na technický, když mi nebude fungovat vypínač na řidítkách u ČZ 175/487 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2008 10:30
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 tak dík mě to kvuli němu nejelo a v ty elektrice se nevyznám
Datum: 06. prosince 2008 10:30
 pokud mysls nouzovej chcipak tak ten ti ani fachat nemusi,muzes to chcipat bosakem normalne
Datum: 05. prosince 2008 16:48
 čau
Mam takovej trapnej dotaz  .....potřebuju poradit...jak mam sundat spojkový koš...vim že 14 "trubčákem" ale kde to tam a co chytnout aby se ten koš neotáčel?   díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2008 22:44
Jméno: zar
IP: uživatel265
 zdravim já tam dám 3 a držim kolo pak se to dá povolit pěkně
Datum: 05. prosince 2008 22:44
 da se to udelat tak ze zaradis kvalt a zasprajcnes retezovy kolecko,za koliky na spojkovym kosi to moc nechytej,muzou se ohnout nebo rozviklat,ja na to mam takovej pripravek vyrobenej z mezilamely,je to vlastne mezilamela s privarenym kusem sestky kulatiny ohnuty do ocka,takze se ta kulatina zahakne za cep klikovky a mezilamela se nasadi normalne na spojkovej kos
Datum: 05. prosince 2008 15:36
Jméno: mmmmm
IP: uživatel1828
 zdar motorkari,u mustanga me sviti jenom dalkovy svetlo a zadni ,ale kdyz to prepnu na tlumeny tak se vypne predni svetlo i zadni. Žarovka jo O.K kabely taky a mam 30W zapalko a ve predu 25W a vzadu 5W DÍK A ZDAR
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2008 18:05
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Jednoznačně zkrat. Kdyby bylo jedno vlákno u přední žárovky KO, vzalo by s sebou i zadní žárovku... Zkontroluj přepínač na řídítkách, čekal bych že máš blbě připojenej drát tlumených světel a dotýká se kostry...
Datum: 06. prosince 2008 18:05
Jméno: standa
IP: uživatel4684
 bud spatnej kontakt na predni zarovce a nebo praskly vlakno na tlumeny svetla...to ze kdyz ti nesviti tlumeny a zadni taky ne,to je tak spravne...skoukni schema na j23 ze nekecam...skus dat jinou zarovku a uvidis...
Datum: 05. prosince 2008 15:35
 chyba je bud v kabelech(zapojeni nebo skrat) nebo v prepinaci svetel,a taky to muze bejt nekde spatnej kontakt
Datum: 05. prosince 2008 14:26
 Zdravim všchny, nevíte pls jak a čim ošetřit výfuk u 20.tky místy rez ale potřebuju nějakou barvu.Jakou by jste doporučili? Díky moc za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2008 18:21
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 vyfuk? barvou? to je strasnej kyc...porid Tempo nebo nejakou brusnou pastu a bud to pujde nalestit hadrem nebo spis si udelej brusnej kotouc z hader na vrtacku, napatlej tam to brusnou pastu a tim to parkrat prejed nez to bude leskly jak zrcadlo
Datum: 05. prosince 2008 18:21
 čau hoši jak mam přihlásit jawetu standart mam k ní jen kartičku , potřebuju aby byla pojištěná a mohla na silnici
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2008 8:22
 Ta kartička ti stačí, nemusíš to nikde přihlašovat, jen musíš mít uzavřený povinný ručení
Datum: 05. prosince 2008 8:22
|



|