|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 1 nový ráfek stadion 555 kč . nechat si pochromovat 1 starý ráfek 1200 kč tak co to má bejt. chci slyšet vaše názory.Dekuji BEDY
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 21:35
 bedy ale podívej se na výrobce toho ráfku... nový velmy dobrý ráfek je taky kolem litru
Datum: 08. srpna 2013 21:35
 Kup si novej , ten starej nastříkej stříbrnou barvou protože starší typy stadionů měli stříbrný ráfky
Datum: 08. srpna 2013 20:49
Jméno: jura
IP: uživatel15474
 čus draci sice to nneí sem ale potřebuju radu o prostě sme jezdili na skůtrách a pka sem jel ke kamošovi a zdechl sem to a pak že pojedem na klásky tak to nastrtuju a on že nejedem tak sem to zdechl nechal a ráno že od něho jedu dom a prostě to nenastartuju :/// A je to 4T
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 20:47
 Jaký značka ? U mého to bylo většinou baterkou, ale když tak nakopnuttí přes páku to jistí
Datum: 08. srpna 2013 20:47
 Mám problém... mám v prčicích přední vidlice (zapouzdření) což mi bez opravy neprojde TK (navíc to při brždění plave jak ...) a výstružník nemám, abych si to opravil sám. Nevíte kde by mi to ve středních čechách (okolí Kolín, Kutná hora, Poděbrady, Nymburk) někdo opravil? případně komplet nová vidlice? Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2013 17:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 oři nahřívání hlavně hrozí, že se futro stáhne a nebude držet v nosný trubce!
Datum: 09. srpna 2013 17:56
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Jednou jsem to takhle ,,nouzově'' opravil tim nahřátím ale problem byl v tom že ta vidle byla pak tak krásně natěsno že ani nepružila  )
Datum: 08. srpna 2013 23:39
Jméno: pepa
IP: uživatel15953
 pokut si stim vyhraješ vule patrná nebude a vydrží to několik sezon... ale technickou s tim udělat musíš vule to nemáůůů
Datum: 08. srpna 2013 19:02
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 u nás v Prčici žádný vidlice nemáš... jinak s tim dojeď do první okolní větší dílny, k soustružníkovi, nebo třeba i do dílen bývalých státních statků či snad jednotných zemědělských družstev, někde určitě 22mm výstružník, nebo výstružník stavitelný mít budou...
Datum: 08. srpna 2013 18:56
 no... potřeboval bych spíš něco nenouzového... jelikož se mi při opakované TK bude pravděpodobně zaměřovat na jedinou závadu... právě na ty tlumiče.... mám na to měsíc...
Datum: 08. srpna 2013 17:33
Jméno: pepa
IP: uživatel15953
 nouzově stačí trubku co jde do futer ohrat a bodnout rozpálenou do silonu ...do nových futer ..vuli to pak má minimální
Datum: 08. srpna 2013 17:20
 Chtěl bych se zeptat zda stačí do ČZ 175/450 olej - 150ml do 5 litrů ? díky moc....
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 16:38
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Copak nám říká manuál a kalkulačka? Kolik je 5/0,150? To už se dneska ani počítat neumí?
Datum: 08. srpna 2013 16:38
Jméno: standa
IP: uživatel15952
 To je 1:33 ,to samozřejmně stačí
Datum: 08. srpna 2013 16:03
 Samodřejmě je to lepší olej od Mogul - žádný M2T....
Datum: 08. srpna 2013 15:14
Jméno: fichtlar
IP: uživatel1723
 Zdarec draci mam dotaz jestli se tady na fichtl kramku da poridit elekroinstalace na jawu 21 bud to tady nemaj nebo sem slepej dik za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 21:59
 200,- za pět káblů nebuď líný za 15 min máš elektroinstalaci hotovou
Datum: 08. srpna 2013 21:59
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
Datum: 08. srpna 2013 16:16
Jméno: vašek
IP: uživatel14883
 ahoj, mám jawu 21 a nejde mi benzín z karburace do válce. čím to může být? jinak, přívod paliva je čistý, kohout taky, karbec vyčištěný, jehla 4 zářezy - nereaguje ani na jednom, hladina v plovákovce nejde nastavit - mám víčko kde přívod zavírá jehla co je napevno v plováku, ne ten ventil, při cupování jde benzín z plovákovky ven horem spodem, trysky čišté... jo a při otáčení motorem stříká benzín z karburace ven takovou to dírou co je dole těsně před spojem karburátor - koleno. elektrika nastavená... jo a nemám tam výfuk (ten bohužel zatím není k mání)
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2013 0:05
 Ahoj, mám uplně stejný problém a ani za mák nemůžu přijít na to proč mi z karburatoru stříka benzin, když ho vytočím. Myslel jsem si, že si někde přisaval vzduch u kliky no tak jsem vyměnil obě gufera a nic, pořad to děla. Karburatory jsem měnil, filty, vyfuky.. a už si řikam, že mě ten fichtl nemá rád  Kdyby někdo zjistil kde je v tom zakopany pes ať prsím da vědět. Nechci travit mládí štelovaním pionýra  dik
Datum: 20. září 2013 0:05
 dej tam to co tam má být
Datum: 20. srpna 2013 16:02
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Čau rozebrat karbec trysky ven řádně profoukat vzduchem. A nebo jestli máš možnost vypučit si jiný karbec a zkoušet. Jo a podívej se jestli nemáš ucpanou dírku u víčka na nádrži. Tento problém je určitě nějaká hovadina. Ať se daří
Datum: 20. srpna 2013 13:06
Jméno: misak2001
IP: uživatel15028
 Čau draci nevíte někdo kde sehnat řadící vidličky na čz 175/477 protože jsem je objednal tady http://www.mototechnik.cz objednal jsem je minulí čtvrtek a nic žádný email ani telefon tak to asi nepříjde. takže na ně pěkně ..... nevíte o nějaké stránce kde je mají. díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 13:09
 teoreticky mám dvě doma. když budeš mít zájem tak napiš. vbeck@seznam.cz
Datum: 08. srpna 2013 13:09
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdar hosi mam 2 pionyry oba jedou parane jedomu sem ted delal go motora a haze strasne velkou jiskru nemuze to nicit svícku ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 20:12
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 take je to v pohode ok dík
Datum: 08. srpna 2013 20:12
Jméno: pepa
IP: uživatel15953
 ne naopak ..většinou svíčku zničí nansi vodivých spalin ktere napomužou proražení izolace a tomu že pak svíčka nemá jiskru....
kvalitní jiskra zlepšuje spalování a nezanáší tolik jiskřiště
Datum: 08. srpna 2013 17:30
 zdravim mám doma motor z jawy 05 a je bez pistu a valce,chtěl jsem se zeptat jestly tam mužu dát jakýkoliv pist z valcem z 21 ? nebo si musím pořidit z 05 ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2013 13:36
 Ok díky
Datum: 12. srpna 2013 13:36
Jméno: pepa
IP: uživatel15953
 jo válce jsou zaměné ..05 ma malinko menší kanali ale to jen pro puntičkáře is 20 válcem to jede...
Datum: 08. srpna 2013 17:22
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 jo muzes v pohode
Datum: 08. srpna 2013 12:03
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 ahoj chci se zeptat jestli můžu dát na jawu 05 hlavu z javy 21, jestli to neodnese třeba klika nebo ojnice nebo tak něco
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 17:25
Jméno: pepa
IP: uživatel15953
 komprese jde dolu proto i výkon neměla 05 takový... jen tě varuju že já vždy při montáží 05 hlavy musel dát papírove těsnění pod válec anebo hliníkove pod hlavu ..vždy mi píst narážel do hlavy a nešlo točit motorem.. je to nějake na chuj udělane 20 sem neměl problem jen se silikonem....
Datum: 08. srpna 2013 17:25
Jméno: standa
IP: uživatel15952
 Tak nějak ok. Nárůst výkonu neočekávej.
Datum: 08. srpna 2013 14:50
 no zvýší se komprese .zvýší se výkon myslím že by to nemělo dělat neplechu.BEDY
Datum: 08. srpna 2013 12:03
Jméno: Tomaš
IP: uživatel14274
 Čau lidi, mám dotaz na moji jawu 21, mám trošku přidřenou kliku a nechce se mi dávat ji na repas a půlit motor, když přitlačim na mazivu myslite že to pojede?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 16:03
Datum: 08. srpna 2013 16:03
 Vy jste hrozný prasata! Prostě když vím, že je něco blbě, tak se snažím o nápravu věci a snažím se předejít dalšímu (ještě většímu) průseru! Pak se to tu hemží zbytečnýma otázkama jako: nejede, jak vyndat ložisko apd. Počkej, až se ti to vysype... to ti nepomůže ani litr oleje... Prostě to poctivě oprav, pojede to líp.
Datum: 08. srpna 2013 11:02
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 no hele já jsem měl přidřenou kliku (skoro se neotáčela) tak jsem sundal válec, píst a dovnitř jsem nastříkal WDčko a tahal za ojnici a naknec jsem to rozběhl. pak to složil a jelo to jen sem ze začátku víc mazal
Datum: 08. srpna 2013 10:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak jezdi a pak ti to rozfláká úplně všechno až se to kousne
Datum: 08. srpna 2013 9:57
Jméno: Tomaš
IP: uživatel14274
 tak zatim to furt jezdí , ale trošku to zvoní....
Datum: 08. srpna 2013 9:06
Jméno: míra
IP: uživatel14122
 co myslíš??? jednou to je přidřený a tak je vyděláno...........
Datum: 08. srpna 2013 8:53
Jméno: Maty
IP: uživatel15490
 zdravim mam otazku vlastnim fika 20 a mam doma papiry z 05 a přyšlel jsem že bych přehodil štitek  myslite že by nejak to policajti nejak poznaly ?? dekujirn
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 9:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mám papíry z mustanga na 05 a chytli mě asi 3x a v poho  ostal jsem pokutu 200 že mě nesvítilo světlo
Datum: 08. srpna 2013 9:58
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 neřeš to, nedávno mě chytli když jsem za vesnicí testoval nový motor, na mustangu nebyla SPZ ani štítek a papíry jsem u sebe taky neměl, tak si lustrovali jestli mám něco podobnýho na sebe přihlášené, když na ně vypadlo 7ks pionýrů chvilku řešili který z nich to je pak mě strašili že mi seberou řidičák a po chvilce mi dali pokutu 200kč za to že jsem nesvítil a v klidu mě pustili, měl jsem kliku, dneska téměř nikdo z policajtů nepozná o který typ se jedná, a i kdyby, hlavní rozdíl je v motoru a to je výměnný díl
Datum: 08. srpna 2013 9:57
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 pokud budeš mít technickou a bude sedět barva plechů s barvou co je psaná v techničkáku. Neřeš to já mám taky v papírech Jawa 20 a mám ten štítek na 21 ce  a nikdy problém nebyl a chytli mě asi 9 krát...
Datum: 08. srpna 2013 8:34
Jméno: pepa
IP: uživatel15949
 čau draci,mam takovy problem.mam čtyřkolku s elektrickym starterem a pri startovani se jen protaci(nehybe s klikovkou).kdyz zaradim rychlost,chci to roztlačit,tak sou kola porad sekle a ne a ne se protocit díky moc za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 9:03
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Čau, pokud to jen naprázdno točí startérem, tak je většinou v prdeli volnoběžka. Ten druhý problém opravdu vypadá na vylomený zub(y) v převodovce, nebo na spojkovým koši nebo na kolečku co je na klice.... Bez rozebrání se dál nedostaneš.
Datum: 08. srpna 2013 9:03
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 napadlo mě že to bude ulomený zub v převodovce nebo zadřený motor a plus ožvíkané zuby na starteru
Datum: 08. srpna 2013 8:19
 prominte redtim sem to spletl mam doma 2 valce na 21 pionýra, jak jsou na nich vyraženy A,B,C tak ja na nich mam vyraženo VRS co to muže u toho znamenat oproti normalnímu jsou zvětšený sací kanál. napište jestli se stim někdo setkal a o co se u toho valce muzě jednat
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 8:03
Jméno: standa
IP: uživatel15944
 To VRS bude nějaký značení bejvalýho majitele,už jsem narazil na hodně válců na který si někdo vyrazil třeba svoje jméno,nějakou zkratku,iniciále,čísla... Nedával bych tomu žádnou váhu...
Datum: 08. srpna 2013 8:03
Jméno: pepa
IP: uživatel15942
 ten tvuj normální je na 05 a 20 má větší kanali ABC jsou tolerační třídy na ktere se dnes nehraje
Datum: 07. srpna 2013 23:50
 Ahoj chcu se zeptat mam doma 2 valce na 21 pionýra, jak jsou na nich vyraženy A,B,C tak ja na nich mam vyraženo VRC co to muže u toho znamenat oproti normalnímu jsou zvětšený sací kanál. napište jestli se stim někdo setkal a o co se u toho valce muzě jednat
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 22:02
Jméno: kujda
IP: uživatel14373
 ty jo to je do fechtla valec a ne do audi kvatro.!! a navíc jsem spletl název
Datum: 08. srpna 2013 22:02
 tento válec je speciální je to jeden ze vzácných válců které se v roce 1986 dával do speciálního automobilu Audi Quattro S1 WRC. to když seženeš kupce budeš boháč. mám zájem .za kolik to prodáš?
Datum: 08. srpna 2013 12:06
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau...když nastavím přesnej odtrh (0,4-0,45mm), tak mi to nehází jiskru? když dám větší, tak jiskru dává....přitom je zapalovací cívka, svíčka a kondík novej..indukčku jsem taky měnil za jinou a furt nic.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 19:56
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 kladívka vypadali vpohodě, neopálené elektrody.... jinak mírná vůle na kladívku byla, ale nevím jestli by to bylo zrovna tím.....jinak předstih je přesně nastavenej
Datum: 08. srpna 2013 19:56
Jméno: standa
IP: uživatel15952
 Nešmajdá ti vačka? Je dobře nasazená? Předstih nějak v mezích? Je v HU dřík kladívka na vrcholu vačky? Chyba bude tam.
Datum: 08. srpna 2013 18:50
Jméno: Ondra
IP: uživatel15951
 Tak nech ten větší.
Datum: 08. srpna 2013 11:55
Jméno: kemos
IP: uživatel15950
 ustrihni si pasky z petlahve..dej je mezi civku a magneto,povol ju,ona skoci k magnetu,utahni a dej pryc ty pasky.tak se nastavuje vzdalenost civek
Datum: 08. srpna 2013 9:21
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 je nejdál jak se dá
Datum: 07. srpna 2013 23:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 povol zapalovací cívku a dej jí dál od magneta
Datum: 07. srpna 2013 22:28
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 no s velkým odtrhen to chvíli jelo, pak už zase nenastartoval....roztlačoval jsem a nic....po chvíli chytnul, ale jakoby se dusil a jikra byla nepravidelná a hodně malá... vyměnil jsem i indukční cívku a furt to stejné, tak jsem v koncích
Datum: 07. srpna 2013 22:24
 hodnoty neřeš, tím by jsi nikdy nedocílil kýženého výsledku, zkus laborovat, jak to jde vytáčet apod...
Datum: 07. srpna 2013 21:48
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 nejsou opálené.... a i kdyby byly, tak by snad nedávalo jiskru při větší vzdálenosti!
Datum: 07. srpna 2013 20:40
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 všechno nove ale kladívka nechá staré opálené mrdky..
Datum: 07. srpna 2013 20:34
Jméno: Pavel
IP: uživatel15948
 Ahoj. Mám problém s motorem na mustangu. Motor vynechává a nejde do otáček a po delší jízdě zdechne úplně. Svíčku jsem vyměnil, ale nic se nezlepšilo. Karburátor vyčištěn, benzín teče dobře. Kdyby někdo poradil, díky moc! P.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 8:36
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Dej nové gufera na kliku , asi ti to saje falešný vzduch...
Datum: 08. srpna 2013 8:36
 Čau. Když se postavím před mého mustanga (před řidítka) a dám si kolo mezi nohy, tak prostě se to kolo nekýve. (hýbám řidítky a kolo stojí) Takže pak v zatáčkách, když zahnu se kolo trochu pohne do strany a hned slyším, jak dře kolo o blatník. V čem je problém a co se musí vyměnit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2013 20:40
 Má na to vliv i to jestli to máš řádně dotažený
Datum: 07. srpna 2013 20:40
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar, já souhlasím z kolegou jony, že to můžou být ložiska v kolech nebo ty pouzdra,ale víc věřím tomu že to jsou ty pouzdra ve vidlicích.
Datum: 07. srpna 2013 20:08
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 buď ložisko v kole( zkus ho roztočit a uvidíš) a nebo pouzdra v tlumičích
Datum: 07. srpna 2013 19:58
 Čau. Jezdim na mém mustangovi a ujedu tak 2-3km max. a přitom to spálí 1 svíčku => ihned ztratí 60% výkonu, ale jede to ještě, pak dojedu a už to nenastartuju a svíčka se může vyhodit. Proč to takhle topí svíčky? Díky. (Už mam 3 svíčky v ..)
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 19:58
Jméno: HOBO
IP: uživatel10924
 Převoďák svíčky ničí jak zmrd. Měl jsem na mustangu vyběhané simerinky a bralo mi to olej z převodovky a přesně jak spal, jel sjem pak začal zlobit i chcípat- musel sjem držet na plynu. no a když chcípl tak už nenaskočil. Svíček to zrušilo habaděj. Opravdu za týden asi patnáct dvacet kousků. Jestli máš s tímhle problém poznáš když otřeš zevnitř konec výfuku. Musíš mít zašpiněný prst od nespálenýho oleje- převoďák strašně smrdí takže to ucejtíš i s rýmou.
Datum: 08. srpna 2013 19:58
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Hodně oleje svíčku nezničí, nezničí ji ani převoďák..... Zkontroluj hladinu v plovákovce, jehlu na 2 zářez od shora a pokud je vše OK, tak případně v airboxu odšpuntuj jednu dírku aby jsi to ochudil. Pokud tam nemáš špunt tak vyvrtat 10 díru.
Datum: 08. srpna 2013 9:08
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Spíš zbytečně bohatá směs, jukni na hladinku, popřípadě na filtr, na trysky, jestli to někdo nevrtal... Ještě může být slabá jiskra. Olej jsem jezdil i 1:17 a se svíčkama nebyl problém.
Datum: 07. srpna 2013 21:28
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 máš moc oleje v benzínu.
Datum: 07. srpna 2013 19:57
 Nevíte někdo jaká je úhlová hodnota předstihu u 555? Všude se uvádí jen v mm před HÚ.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2013 19:31
Jméno: DWEIN DIBLY
IP: uživatel15947
 2,8mm - 29,2° ... 3,2mm - 31,3° ....
Datum: 07. srpna 2013 19:31
|



|