|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jury
IP: uživatel7456
 hoj draci, chtel bych se vas zeptat, mam mensi problem mam Jawa Mustang a nehazi mi svicka jiskru, svička je ok odzkousena na motoru ktery jede, indučka ok, elektrika spravne zapojena a kdyz si dam prst do fajfky tak dostanu ranu  nevi nekdo co s tim ? ukostreny to je dobre , pecka na kladivku neni, kondik ok , dik za kazdou odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2013 13:05
 máš spávně odizolované kladívko?
Datum: 02. srpna 2013 13:05
 jo davam to na zapalovaci civku a , civka blize k rotoru uz nejde a porad nic :/
Datum: 01. srpna 2013 13:42
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 pises ze mas vsechno ok a proud tam jde takze jak tam davas tu cívku tak ju trochu přitlac víc k magnetu a melo by to davat víc proudu. jo a zapalovací cívka má byt na zapalování dole . a jsi si jisty ze tam davas zapalovací a ne svetelnou zapalovací má tencí dráty .
Datum: 01. srpna 2013 10:58
Jméno: Jury
IP: uživatel7456
 jo jo zkousel jsem jinou, mam 3 nahradni a ani u jedny mi to nejde , kamos mi rikal ze je mozny ze jsou zapeceny civky proto dostanu ranu do prstu ale ne na svicce je neco pravdy na tom ?
Datum: 01. srpna 2013 10:00
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 daj cívku blíž k rotoru
Datum: 01. srpna 2013 9:47
 jak vis ze je indučka ok? zkoušel jši jinou?
Datum: 31. července 2013 22:53
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 NAZDAR DRACI!!! otázka čz175/487 dynamo 75W a mám ten problém že dynamo dobíja ale či dám + alebo - na kostru vždy mi tlači ako keby proti batérií merané ampermetrom s výchylkou do oboch strán už som s toho zúfali vždy mi vybíja batériu a neviem čo s tým mám robiť :/ ako keby to dynamo si samo prehadzovalo polaritu ale vždy opačne ako je na kostre skúšal som aj prepolovanie dynamo no bez výsledné
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2013 20:41
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 zdar, 1. nabiješ baterii; 2. vše zapojíš tak jak má být; 3. baterii zapojíš přes Ametr; 4. odkreješ relé a několikrát zmáčkneš spínací kontakt (ten co jenom spíná a né přepíná) a koukáš kam jde odchylka Ametru; 5. nastartuješ a koukáš kam jde Ametr, v případě, že jde na stejnnou stranu jako při stiskání relé, tak na druhé cívce relé, než které jsi mačkal přiohneš držák pružiny tak, aby pružila víc a Ametr se vychýlil na druhou stranu; 6. rozsvítíš světla a přiohýbáním držáku nastav dobíjecí proud na 1 A - jo, celé seřizování dělej ve středních otáčkách motoru. martin.miarka@c-box.cz
Datum: 01. srpna 2013 20:41
 Ahoj všichni. Můžete mi prosím poradit, kde bych mohl sehnat kalenou podložku pod spojkový koš na Jawa 350/354 ? při výměně primáru a spojky jsem zjistitl, že podložka chybí. Díky moc za radu. Radek
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2013 22:20
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 zdar draci, jedu na babettě rychlostí 50km/h a v tom okamžiku mi začně něco klepat v motoru takové divné klepání dělá to jen když tu babettu hodně vytočím přes těch 50km/h. NEví někdo co by to mohlo být? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2013 10:56
 asi tak nějak, ale neni to tim benzínem, ale těma maximálníma otáčkama a stavbou motoru, kterej už prostě víc nepustí . .
Datum: 01. srpna 2013 10:56
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 To znám  mě to dělá až při 55 km/h , je to tim že už ti nejde víc benzínu do válce tak to funguje na principu omezovače rychlosti  ....
Datum: 31. července 2013 22:09
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 zdar draci jel sem takle po lese skočil a prorazil motor typ 353 a mám doma bloky z panelky a válec píst prostě komplet motor bez kliky a převodovky de do toho dat převodovka předem dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2013 20:09
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 zdar draci moc dekuju zejtra se de půlit
Datum: 31. července 2013 20:09
 i klika pasuje za použití příslušeného pístu ke klice
Datum: 31. července 2013 19:42
Jméno: pepa
IP: uživatel15900
 převodovka ano ale klika neee
Datum: 31. července 2013 18:25
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 čus draci asi seto řeší pořád ale potřeboval bych vědět jak zajet valec po vybrusu na babettě 210, jasně že přidam víc oleje předtim sem ředil 1:50 olejem stihl,pak nevim jestli nějak hejbat s jehlou v karbecu a mam docela chaos jak mam jezdit jestli normalně nebo jenom třeba na pul plynu a pak přidavat? někde sem viděl že to někdo i zajiždi na volnoběh což je podle mě blbost,díky moc za odpovědi protože mam hodně zachovalou babettu tak to nechci nějak zmrvit
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2013 18:40
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 vybrus to je prvni jinak tedy dík
Datum: 31. července 2013 18:40
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Promin spletl sem se  , olej s benzínem dej 1:25...
Datum: 31. července 2013 16:54
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Dávej olej s benzínem 1:20 jezdi tak abys měl na tachometru cca. 35 km/h což je asi půl plynu občas dej plyn na plno aby se udělal výplach směsí, a pokud ti to pojede na pohodu tak s jehlou vůbec nehejbej ani s bohatostí, záleží kolikátý výbrus to je???
Datum: 31. července 2013 16:53
Jméno: vena
IP: uživatel15908
 zdarvim draky, nemáte nikdo doma předělany zapalování z pionyra na jawu 250-175 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2013 14:28
Jméno: miras
IP: uživatel12050
 Zdar lidi nevíte někdo čím může být způsobené to že mi mustang nechce jít ''od spodu'' proste ve vysokých otáčkách jede super ale v nízkých vůbec netáhne skoro se nedá rozjet bez pomocí nohou
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2013 17:07
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Že by velká tryska v karbecu? de ti tam hodně paliva za nízkých otáček nebo dej jehlu na jinej zářez
Datum: 31. července 2013 17:07
 Zdar draci, postavil jsem doma ze zbytků pionýra, jde nastartovat, ale na volnoběh s sám přidává a ubírá plyn (jde z vysokých otáček na nízké až chcípne), dokonce, když jedu a uberu plyn, tak taky málem chcípne, čím to může být? Napadl mě kondenzátor. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2013 19:07
 Někdě ti to podsává.. kouří to?. Gufero u zapalování je ok? co karbec?
Datum: 31. července 2013 19:07
Jméno: Standa
IP: uživatel15906
 Gufera ,možná i těsnění mezi bloky
Datum: 31. července 2013 12:51
 zdar jak poznám u bezkontaktu kr´terej kabl be na přední světlo a na zadní nikde sem to v tom navodu nenašel (možná sem přehlédl) oba sou žlutý jen jeden je z bužírky staženej a jeden jen nařízlej a nechana na tom jestli to neco nemá za smysl nebo přostě skoušečku a vyskoušet ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2013 14:26
 jo tak díky moc
Datum: 31. července 2013 14:26
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Nejlepší je oba dva spojit a zapojit si světla jako u 30W zapalování. Tj. 1 okruh pro obě světla i s klaksonem.
Datum: 31. července 2013 8:58
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 je to uplně jedno, když by jsi se pořádně podíval do návodu, zjistil by jsi že jsou uvnitř zapalování propojené
Datum: 31. července 2013 6:39
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 odhaduju že bude jedno, kterej přijde kam zapojit... jestli je jeden drát tlustší, dej ho na přední světlo...jinak bych to neřešil
Datum: 30. července 2013 23:25
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau..jaké má být napětí na zapalovací cívce při startování? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2013 14:44
 mirku to přidej.. je tam až 18tis V
Datum: 31. července 2013 14:44
Jméno: mirek
IP: uživatel12050
 Na indukcni civce je az 14 000 V
Datum: 31. července 2013 12:50
Jméno: standa
IP: uživatel15906
 Haha ... 6V  tak to chyť rukou až to budeš nakopávat ... Jinak to ani změřit nejde,to bys musel na nastartovanym stroji a měřit nad kontakty,voltmetrem nemužeš měřit v serii,to bys jen uzavřel okruh
Datum: 31. července 2013 9:49
Jméno: pepa
IP: uživatel15900
 na polu 6 a na indučce okolo 1000,,,
Datum: 31. července 2013 0:49
Jméno: Nuník
IP: uživatel15867
 Zdravim draci .... Mám menší problem ... Mám Jawu 21 .. a menší problem se zapalováním ... když na ( startovací cívku ) připojím kabel od indučky tak občas chytne a občas nechytá ... a když kabel přehodím na ( cívky ke světlum to jsou ty větší ) tak to šlape jako hodinky .... Cívky jsem šteloval aby byl 0.3 mm od magneta ... předstich , odtrh , a odtrh kontaktu na svíčce vše seřízeno jak má . Děkuji za rady Můj názor je že je asi špatná cívka na rotoru
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2013 22:37
Jméno: kubaa
IP: uživatel14188
 https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lSgFSbsPr-I
Mužete mi poradit co mi tam ta řinčí? primar to není si myslím ten je tak pul roku novej..motor je taky po vybrusu tak 1500Km.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2013 22:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 s řinčivým motorem jsem najezdil ještě tak 10 000 za mě jezdit dál
Datum: 01. srpna 2013 22:07
Jméno: Standa
IP: uživatel15906
 Neznělo to ještě nějak moc hrozně,ale jestli máš vakl na čepu,tak udělej pouzdro,samotnej čep to nevyřeší (ten předpokládam že šel novej s novym pístem při výbrusu). Primár muže bejt jetej taky,jestli si koupil někde levný lamely,tak už maj po zubech....i když spíš to znělo jako ojnice a kroužky... Asi bych to dál jezdil.... nějak si zaaretuj píst a zkus zahejbat klikou/pootočením magneta ... pokud se to skoro nehne a bude to bez cinknutí,tak to neřeš,a jezdi,,,,pokud tam bude už znatelnej vakl a už tady uslyšíš zřetelný cinknutí/cvaknutí tak je to na repas ojnice... Odpověď na druhou část....pokud je spodní klec už hodně v hajzlu a nebudeš to řešit,tak se jednoho dne vysype,jehly se rozletí motorem a budeš to dělat komplet - klika,ložiska,ojnice,výbrus...
Datum: 31. července 2013 11:31
Jméno: kubaa
IP: uživatel14188
 čau..no na novou ojnici nemám  ..takže když koupím pístní kroužky a pístní čep takto bude ok? Případně kdybych stím ještě jezdil muže se něco stát? děkuji
Datum: 31. července 2013 9:45
 Tak na 100% jsem slyšel čep nahoře,něco je možná i vylágrovanej čep dole a pak klasika kroužky vylítaný... Dej novou ojnici a nový kroužky a bude ticho
Datum: 31. července 2013 9:33
 Zdar, chcem sa spýtať či sa mi oplatí meniť hlavnú trysku, mám po výbruse a chcem to trocha doladiť. dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2013 16:57
Jméno: pepa
IP: uživatel15913
 na aukru je taková vychytávka pro ladiče a to štelovatelná hl triska syc za ní chtěj 300 ale to je zlomek kdybys každou trisku kupoval zvlášt.....
Datum: 01. srpna 2013 16:57
Jméno: marquee
IP: uživatel15907
 jestli ta tryska něco pamatuje doporučuju dát novou, budeš mít jistotu, stará může být omáčkaná nebo poškozená od čištění
Datum: 31. července 2013 12:17
 Nech standartní trysku
Datum: 30. července 2013 21:50
Jméno: Forist
IP: uživatel15904
 druhý výbrus.
Datum: 30. července 2013 21:45
 Podle toho kolikátej to je výbrus  ?
Datum: 30. července 2013 20:02
 zdar. Chci se zeptat jsou přední kluzáky stejné (v průměru) na jawa 21 i na mustanga ? Děkuji. mám totiž problém že se mi jeden nevrací i když je namazaný a ani tam nejde dát , nevíte čím to může být ? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2013 22:22
 Tak tak, pokud ti to předtím fungovalo a teď to nefunguje a nic jsi s tím nedělal, tak máš ohlej kluzák nebo ohlou vidli, takže sehnat jiný rovný kluzák nebo vidli a bude to zase fungovat
Datum: 30. července 2013 22:22
 pokud to fungovalo a teď se nevrací tak ho máš ohlej
Datum: 30. července 2013 19:53
 Ideálně vem stavitelný výstružník a tim to vystruž...
Datum: 30. července 2013 19:22
 Sadra17: Jak ?
Datum: 30. července 2013 19:18
 Aha , ale před tím to šlo normálně už je to na jeté motorce
Datum: 30. července 2013 17:31
 Díky, a nevíte čím by to mohlo být ?
Datum: 30. července 2013 17:30
 vybruš si pouzdro
Datum: 30. července 2013 17:30
 Jo, jsou stejné.
Datum: 30. července 2013 17:29
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 zdravím, chci se zeptat jak se pozná špatně zajetý motor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2013 11:24
Jméno: Standa
IP: uživatel15906
 Hele jestli to má normální tlaky,nějak brutálně to nezvoní a funguje,tak se tomu nestalo nic.... ba naopak... jestli nejezdil s vařicim motorem na jedničku po zahradě furt plnej,tak se to jen dobře zajelo... trojka muže bejt karbecem .... to je klasika ...
Datum: 31. července 2013 11:24
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 nn byl sem přes víkend (pátek - pondeli) fuc a bracha ted zacal chodit do autoskoly a s tatikem se rozhodli ze se bracha naučí rozjíždět aniž bych o tom věděl, no a válec jsem nasadil předminulý týden a najel jsem sotva 100 km a přišel sem na to až dneska bo se šel bracha zas učit a jak sem viděl že to je děs běs tak by mě zajímalo, jestli se dá tak doku.... ten výbrus :/ protože bych to nerad posílal na výbrus, jinak mi vadne 3ka :/ ale to možná bude tím že to ještě není řádně zajete
Datum: 30. července 2013 19:31
Jméno: standa
IP: uživatel15902
 Tak motor jako takovej asi zajet špatně nejde,to spíš špatně zajedeš výbrus... A to taky ani nezajedeš špatně válec,jako se třeba napeče píst,ohamtaj kroužky trochu se to přidře atd... To poznáš hned,jede to blbě a nemá tlaky. Co se děje ? Složil si novej motor a jede blbě ? Blbý bloky a nebo blbá klika/uložení kliky ...
Datum: 30. července 2013 16:43
 Ahoj draci, mam takový problém, prasknul mi spojkovej koš a tak jsem dával celou spojku i s primárním řetězem novou, a teď mi asi po 100 km začla pískat, nevíte co s tim? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2013 15:14
Jméno: pepa
IP: uživatel15900
 nepovolil se ti koš ?
Datum: 31. července 2013 15:14
Jméno: matouš
IP: uživatel15507
 zdar draci... našiel by sa tu nejaký šikovný človek zo slovenska čo by mi opravil prevodovku na mojej ČZ 175/476, keď hodím jednotku je počuť len zuby a keď sa rozbehnem z dvojky tak sa mi po par sekundach zablokuje koleso... skladal som celý krosový rám dal som do toho vela peňazí a teraz mi odišla tá blbá prevodovka a nemám čas ani priestor na rozpolenie motora. na finančnej odmene sa dohodneme. ĎAKUJEM
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2013 10:59
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 Zdravím, kupoval jsem si ČZ 125/476 je v tom válec 175/477 po koupi jsem musel dělat go motoru byl zadřený teď mám najeto přes 400 jede suprově jen teď začalo dělat že jedu se zapnutými světly a prostě chcípne i ne jako když dojde benzín prostě zničeho nic hned a když vypnu světla hnedka naskočí a jedu dál když je zas zapnu po několika km to samý. Prosím vás nemá s tím někdo zkušenost (je tam elektronické relé). Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2013 21:07
 Nebo dobíjení...
Datum: 30. července 2013 21:07
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 No teď jsem zjistil že když jedu jen s parkovačkama tak to nedělá zítra tedy zkontroluju celé hlavní světlo a přívodní kabely s přepínačem
Datum: 30. července 2013 21:04
Jméno: pepa
IP: uživatel15900
 na baterce někde bude datum výroby raděj zkontolovat...... a pokud byla někde měsíc vibytá asi bude ko to dokáže odrovnat i funglovku....
Datum: 30. července 2013 17:01
 tak v tom případě to málo dobijí.. vem si voltmetr a změř dobíjené napětí na baterku
Datum: 30. července 2013 14:50
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 No podle posledního majitele je baterie nová no a ve světlech by snad zkrat být neměl je tem dělaná nová elektroinstalace
Datum: 30. července 2013 14:02
 Taky bych to viděl na závadu v dobíjení...nebo je na těch světlech nějakej zkrat...
Datum: 30. července 2013 10:24
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 To mi dělal kondenzátor. Na jawě teda.
Datum: 30. července 2013 10:21
Jméno: pepa
IP: uživatel15900
 změř na výstupu dynama do relatka kolik dobíjí mělo by 7,5 ale zdá se mi že tobě mín a jak je stará baterie?
Datum: 30. července 2013 10:20
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 Čus draci, neví někdo čím sou odlišné babetty 210 a 215 ? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2013 22:06
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 215 mám doma. Jede to max 45 s obrovským větrem v zádech, takže nic moc. :-/ Kromě té jedné rychlosti je to stejný jak 210. Pokud se rozhoduješ, kterou pořídit, tak po zkušenosti z 215 bych šel radši do 210. Ta už těch 50 jede, aniž by se motor tak příšerně vytáčel
Datum: 30. července 2013 22:06
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 TAk to je pěkná blbost známý má 215, a má šlapadla jako na 210  mě třeba zajímaj výhody a nevýhody a nějaký rozdíly
Datum: 30. července 2013 17:29
Jméno: pepa
IP: uživatel15900
 rám je stejný 215 má nakopávačku a je jen 1 rychlostní nemá takový ten rychloběh.....ale zase se ti nemuže pos.aut převodovka proto je vyrobili
Datum: 30. července 2013 10:22
|



|