Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdraví Draci, chci přes zimu vyřešit problém s blinkry na mojí Jawě 350/634 6 Voltka. Už dvaroky jezdím s tím, že nejsou moc vidět. Když stojím na křižovatce, tak to na volnoběh sotva bliká- spíž jen tak žhne- samozřejmě spojeno s tím, že musím svítit (ale i bez světel nic moc) Když jedu a je vytočená, tak bliká dost rychle. Přerušovač nikdy nikdo nešteloval, baterka je nová, motorka dobíjí( při volnoběhu samozřejmě ne) Podle schématu jsou pané žárovky 15 bo 21 W- to si nejsem jistej co tam ted mám, ale myslím že právě už ty 15tky. Jak jsem zatím uvažoval to vyřešit: Bud jestli existujou žarovky 6v 10W s bajonetem a nebo koupit ledky - ty vím, ze existujou, ale jsou to spíš do aut takže 12v- běžně ve světla na 350 svítej mín na baterku a když nastartuju a začne dobíjet, tak samozřejmě víc. Jen nevím, co by dělali v blinkrech- jestli by to jen nesvitilo, kvuli nízke spotřebě by mohl být oblbnuty přerušovč ne? Díky moc za rady, jak to pořešit....
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2013 0:36
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 malinko bych si hnidopíchnul. Píše se shořet, páč slovo vychází ze základního tvaru "hoří" , neumím si představit že v případě požáru by někdo křičel "choří" .. asi by mu nikdo na pomoc nepřišel  Ikdyž u vietnamce by to asi člověk skousnul
Datum: 02. února 2013 0:36
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Jinak přikládám i schema blinkru s 555. Je to sice na 12V, ale na 6V se pouze přepočítá odpor R4 a vymění relátko za 5V. Dá se to upravit na čistě polovodičový bez relé, ale tady tahle verze měla i cvakat podobně jako původní přerušovač. Je navržený tak aby vždy začínal cyklus přerušovače svitem žárovky což je schválně kvůlivá probliknutí blinkru při přejíždění mezi pruhy a má i detekci spáleného vlákna žárovky. Správně by měl detekovat spálení vlákna zrychleným kmitáním, ale tento to pro jednoduchost zapojení detekuje že přestane kmitat a trvale svítí. Pro LED zapojení stačí nahradit R4 křemíkovou diodou o patřičném proudu, takže asi 3A, nebo vhodně spočteným R4 (pro saturaci asi tak aby průchodem proudu ubývalo na R4 cca 0.7V). http://btelectronic.sweb.cz/blikna12.gif
Datum: 02. února 2013 0:33
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 blikalo mi to pomalu asi 2 dny do té doby než schořel přerušovač
Datum: 01. února 2013 16:42
 Díky za rady, Na ten návod podle Chonga - to poklábosim s kámošem elektrikářem... Ale je asi jasný, že základ je nová elektrika. Na překopávku na 12 V s Vapekem nejsou finance...
Datum: 01. února 2013 10:05
 Na své 634 jsem tento problém vyřešil komplet novou elektroinstalací+Vape 12V........
Datum: 31. ledna 2013 17:09
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 dnešní moderní superLED jsou podle mě použitelné i blinkrech. Sice bys nešel cestou homologované úpravy, ale když vezmeš LM317, k němu flákneš odpor 3.9 ohmu za to do serie super LED 1W, tak bude svítit i na 6V jako ďas. Pokud by Ti nestačil výkon takové náhrady žárovky, tak se dá použít i 3W LED a úpravou hodnoty odporu na 1.8 ohmu (1W). Fígl je v tom, že bílá LED do 3W obvykle nemají vyšší napětí než 3.6V, takže i s rezrevou na proudové stabilizaci s LM317 to musí fachat na 6V rozvodech. Navíc tohle jednoduché zapojení dá na "vrabčí" hnízdo i elelktronickej analfabet. Ale tohle řešení chce vlastní přerušovač bliken, páč původním poteče tak malý proud že to vyhodnotí jakoprasklé vlákno. Ale poopravdě přerušovač s 555 taky není nic těžkého.
Datum: 31. ledna 2013 15:45
 Jajajaj, to bude srandy tahat novou elektriku na třipade  Je pravda, že ta elektrika neni nic moc, sice prostříkaná kontakt sprejem, ale nějaký odpory tam vznikat můžou... projistotu by to asi chtělo i ten přerušovaš no. Takže dík za rady...
Datum: 31. ledna 2013 12:23
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Zkusil bych novej přerušovač. Mě to takhle blblo u maneta (12V el. instalace ), vyměnil jsem přerušovač a bliká pořád stejně rychle. Na volnoběh i ve vysokejch otáčkách.
Datum: 31. ledna 2013 11:44
 Takhle to určitě řešit nelze, blinkry ti totiž musí blikat i na volnoběh a se světly, resp musí to takhle fungovat i při chcípnutym motoru. A musí blikat jasně, viditelně, žádný mžourání. Dělalo mi to to samé na ČZ 180 (elektroinstalace prakticky shodná s 634). Vyřešil jsem to natahánim nové elektriky, zkontrolovánim kontaktů atd. Pak začala blikat jak by měla....Takže neměnit žárovky, ale dát do pořádku elektriku...
Datum: 31. ledna 2013 11:30
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 Zdar Seso máš na skladě pružinu stojanu na stadiona s22 ? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2013 19:08
 budou pristi tyden na skalde draku
Datum: 31. ledna 2013 19:08
 Zdarec borci. Mám takový dotaz. Dají se nějak opravit , nebo aspoň rozebrat zadní tlumiče z fichtlu? Jinak budu muset koupit nové,ty staré už jsou nějaké "vyměklé". Díky předem za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2013 21:19
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-zadnich-tlumicu.html 30sec. hledani
Datum: 30. ledna 2013 21:19
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Čau ve spolek. Chystám se doma eloxovat pár dílů, mimo jiné i hlavu z pionýra. A otázka zní, jestli může být eloxovaná uplně celá včetně spalovacího prostoru, aby to nedělalo neplechu pak. Co myslíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2013 20:28
 No ešče jednú!:"2beo@seznam.cz"
Datum: 30. ledna 2013 20:28
 Štěpáne se omlúvám za tu mezeru!!!
Datum: 30. ledna 2013 20:26
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 email je neplatný
Datum: 30. ledna 2013 20:22
 Ahoj Štěpáne!Pokud bych eloxoval žebra, tak vnitřek hlavy né!Tam je potřeba, aby byla co nejhladší!A gdyby Ti nevadilo, tak napiš na:"2beo@seznam. cz".Děkuju!
Datum: 30. ledna 2013 19:41
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Doma eloxuju běžně s dobrým výsledkem. Hlavu a snad i válec chci eloxovat kvůli lepší tepelné výměně. Předpokládám, že elox bude černý.
Datum: 30. ledna 2013 19:24
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 Další otázka je k čemu je to dobré eloxovat hlavu?
Datum: 30. ledna 2013 18:59
Jméno: pepa
IP: uživatel15055
 sveho času sem připravoval věci do zinkovny a kam se povlaky neměli nanest se plovchy natírali spec barvou....možná že t dáš i svepomocí....jako inspiraci ..jak chceš doma eloxovat by mě zajímalo?
Datum: 30. ledna 2013 18:29
Jméno: ondra
IP: uživatel1272
 Ahoj draci jak mam pripravi podklad pro praskovou barvu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2013 9:17
Jméno: pepa
IP: uživatel15058
 přešně tak po komax patřý dokonale očištěný povrch protže jinak se ti hrzavá místa hned pod nim rozjedou... proto nejni marne opískování a nanesení barvy udělat těsně po sobě opískovane věci chytaj rychle lišku
Datum: 31. ledna 2013 9:17
 Opískovat...
Datum: 30. ledna 2013 16:01
Jméno: ondra
IP: uživatel14110
Posl.aktualizace: 05. února 2013 9:04
 fuha konencne sem nasel supleru,,malej sesa ji pekne schoval,,kazdopadne sem sel merit a prisel sem na to ze lamela neni skladem,, ale je na tuty orig v rozmerech,,bude za mesic,,sorac za cekani a za kix
Datum: 05. února 2013 9:04
Jméno: avb
IP: uživatel6631
 Ahoj možná debilní otázka pro někoho ale chcu se optat jestli by se vlezl rozměrově stadion motor typ s11 do rámu hondy cr 80 popřípadě kawy kx 80. Učel? postavení motorky na CUPy.
A jak by se dalo vyřešit zadní kolo? když je řetěz naopačné straně ? dá se jen kolo otočit ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2013 21:40
 dobře, já měl namysli komplet motorku bez motoru...
Datum: 30. ledna 2013 21:40
Jméno: avb
IP: uživatel6631
 samotný rám nemá 65kilo  má kolem 35kg ok nechám ho asi v origo rámu
Datum: 30. ledna 2013 20:37
 otázka: i ty nejnabušenější mopedy jezdí rámy z S11 terén neterén, víš co se stane když takovej motor dáš do 65kg rámu?
Datum: 30. ledna 2013 20:08
Jméno: petr
IP: uživatel12630
 nevim jestli se ti to tam vejde ale řek bych že asi jo ale samotný kolo neotočíš kuli brzdě .. nevim jestli to ma kotoucovku ale spis sem videl ze se obracela celá kyvka a převařil se uchyt na tlumič
Datum: 30. ledna 2013 18:48
 je lepší mít delší hrdlo nebo kradší ? ( u karburátoru )
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2013 16:50
Jméno: QxB
IP: uživatel6603
 A co takhle udělat střední potrubí
Datum: 31. ledna 2013 16:50
 Jo je to tak ..  dlouhé potrubí - krouťák, krátké potrubí - točky
Datum: 30. ledna 2013 18:48
Jméno: jawak
IP: uživatel6631
 při kratším je je lepší průběh ve vyšších otáčkách pri dlouhém při nízkých. Pokud se pletu opravte mne
Datum: 29. ledna 2013 22:58
Jméno: filip
IP: uživatel1272
 Ahoj seso dokazal bys mi sehnat vrchní díl prsíček? Třeba i použitý.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2013 21:18
Jméno: filip
IP: uživatel1272
 na 555
Datum: 30. ledna 2013 21:18
 a jaká prsa? 555,20? mám na 21ku komplet, tak kdyžtak písni na mail
Datum: 30. ledna 2013 15:24
 cus draci mám originál valec s original vrtáním a má problem proč mi nechce jet kdys tam mám trysku 72..? kdys tam dám 68( pujčenou ) tak jede normálně jak mám nastavit karbec .?? ( jehlu) páč mi to stříka benzin z vyfuku dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2013 21:44
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Tady je:"kukan.franta@seznam.cz".O dva dotaze dál si to ověř!Toš tak.
Datum: 31. ledna 2013 21:44
 má někdo kontakt na KUKANa?
Datum: 31. ledna 2013 16:31
 Když jsem měl podobný starosti jako ty, tak jsme taky jezdil na 70tku- podle me spotreba není nijak zavratně vyšší a mě s tou 72 jezdilo, ale musel jsem o jeden zařez snížit jehlu, kdyz jsem tam dal pak 68, tak byla chudá směs a musel jsem vracet jehlu... Na tu 70 mi to vzdycky jelo lip ten motor- ale jak víme, kazdej fichtl je co kus , to originál. Zkus to polaborovat, ta 70 zas takovej rozdíl neni..tak nevím, jak 72jka
Datum: 31. ledna 2013 10:21
 napiš na mail jednu ti pošlu....
Datum: 30. ledna 2013 18:32
 TO je tak těžký sehnat nekde trysku ? U mě se to valí kam kouknu.. zajed na bursu a kup si jich 20 za pade...
Datum: 30. ledna 2013 17:09
 Za kolik je prodáváte ty trysky?
Datum: 29. ledna 2013 23:49
Jméno: kukan
IP: uživatel15053
 Pane spojte se se mnou. Vyrábím štelpvatelné hlavní i volnoběžné trysky a prodávám je. Velikost průtoku se dá seřizovat i při jízdě. Používám tyto trysky na svém S11,na kterém jezdím i ve svých 70 letech závody. Podrobnosti meilem. Kučera Morava
Datum: 29. ledna 2013 22:53
 "Já ji tam prostě narvu, nejede to, žere to, ale mám trysku 72, koupím si nálepku No Fear, sundám nebo uřežu plechy, dám tam "laďák" za který utratím všchno kapesné, takže mi nezbude na vzduch do pneumatik, nastavím předstih pomocí párátka a boxerských rukavic a pojede mi to 50 km/h a pak se příjdu zeptat sem, co dělám špatně, když jsem velký tuner, ale stejně mi to nejede..."
Datum: 29. ledna 2013 21:41
 68, jakou asi jinou, proboha...
Datum: 29. ledna 2013 21:30
 a jakou velikost doporučite .?
Datum: 29. ledna 2013 21:29
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 aha a to je tezke kupit 68ku za par kacek ?  do 100kc se vlezes za uplnou obyc
Datum: 29. ledna 2013 21:29
 Proboha...sežeň si trysku co tam má bejt a je to...
Datum: 29. ledna 2013 21:28
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 napiš důvod proč tam dáváš větší trysku?
Datum: 29. ledna 2013 21:28
 páč jinou nemám
Datum: 29. ledna 2013 21:28
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 zkus nad tím popřemejšlet....nechápu proč tam cpeš něco co tam bejt nemá
Datum: 29. ledna 2013 21:27
Jméno: Milan
IP: uživatel6333
 Zdar draci,
nevíte o někom, kdo v Jižních Čechách dělá rekonstrukce veteránů nebo kdo by uměl udělat ručně linky na Jawu 250?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2013 11:45
 V Č. Budějovicích je pan Petr Hošťálek, vlastní motocyklové muzeum:http://motomuseum.cz/, nevím, jestli má furt tohle číslo:723247104, ale asi jo. Pak Strakonice pan Herda, ten dělá výbrusy, komplet renovace atd.:605140726. Dál Strunkovice nad Volyňkou pan Šťastný prodává díly na JAWA/ČZ a má spoustu kontaktů:606502590. Někdo z nich určitě poradí. Pak sem kdyžtak písni, kdo ti bude linky dělat - taky mě to v budoucnu čeká...
Datum: 30. ledna 2013 11:45
Jméno: Milan
IP: uživatel6333
 to bornis1@: mohl byste mi dát na něj nějaký kontakt a děkuji za odpoveď
Datum: 29. ledna 2013 21:32
 Já vím o chlapíkovi akorát u Mladé Boleslavi.Za 1000 celou motorku.
Datum: 29. ledna 2013 21:23
 Ahoj ve spolek, Hledám lidi z okolí Prostějova, kteří se zajímají o Babetty, Pionýry, Stadiony, Mustangy a podobné stroje. Rád bych někoho na společné vyjížďky a zájem o tyto stroje. Pouze okolí Prostějova. Budu moc rád když se mi ozvete na mail: petrhajek88@gmail.com
PS: Můžeme založit klub
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2013 11:26
 Spoj se se mnou meilem a můžeme pokecat. Bohužel,ale mám 70 let. Jsem těžký senior,ale myšlením Junior. Bydlím ve Vyškově. Mám výbrusovou firmu a jezdím ještě v mém věko rychlostní Stadiony! ČAU
Datum: 30. ledna 2013 11:26
 Zdravím Sešo,konečně se zákazník rozhoupal a dělám objednávku a zjistil jsem že už není skladem ,,Nosník zad.lampy - úplný a Kohoutek Pionyr-Taiwan.potřeboval bych ten s tou delší páčkou.Lanko plynové na pařeze 550 by se u tebe nenašlo?Dík za info.Michal Borna
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2013 5:13
 ja vim,, nosnik uz nebude,, kohoutek za dva mesice az pripluje kontejner s taiwanu a lanko by melo byt stejne jako je na pio kolejka
Datum: 30. ledna 2013 5:13
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 čau, chci si predělat pincka 20 na 21, tak bych se chtěl zeptat co všechno tam mam vyměnit. kříž, bříško, a na nic dalšího jsem nepřišel, aby me neco nechybělo. předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2013 19:15
 Ještě malej detail v podobě toho, že na 20-ku s klackem řídítkama dával přepínač, který měl vedení kabelu v řídítkách (tedy bez výkroje) .. ale těžko říct jak to bylo u 21, bylo tam hodně typů řídítek (klacek ne) .. dodatečně taky sehnat štítek na 21
Datum: 30. ledna 2013 19:15
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 zadní plech s tim nemá co dělat...
Datum: 30. ledna 2013 18:24
 21 má trochu jiny plechy u 21 jde ten tlumič torchu víc videt než u 20ky  (2cm)
Datum: 30. ledna 2013 17:42
Jméno: pepa
IP: uživatel15054
 koleno výfuku stačí replika co se všude prodává ... 20 má vejfuk rovně 21 nahoru...asi to trochu jinak sedí i v kříži...
Datum: 29. ledna 2013 23:52
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 riditka,..
Datum: 29. ledna 2013 21:30
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 u 20 je taky kratší lanko brzdy, i prsa jsou jiná, z 20ky si moc nechtěj sednout na bříško.
Datum: 29. ledna 2013 19:28
 Zdravím, tady na fichtlkrámku se prodávají tyhle nosné trubky předních teleskopů na jawu 350/640: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/nosne_trubky_jawa_640_modifikovane.html Lze je použít i na jawu 350/638? V čem je rozdíl, co je případně potřeba upravit apod? Z popisu jsem to nepochopil. Přijde mi, že průměr trubek je stejný jako na 638 a kluzáky na 638,639,640 se mi (kromě uchycení pro kotoučovku) jeví stejné...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2013 13:38
Jméno: PAVIK
IP: uživatel15050
 Tak si odpovím sám - neupravuje se nic v případě, že do nosné modifikované trubky máte i vnitřní modifikovaný pístek (ten starý tam nejde, má jiný průměr). Vnější průměr nosné trubky je stejný u starého i nového provedení. Liší se tím, že stará trubka má dva zápichy a v každém malý otvor na olej, zatímco modifikovaná jeden větší zápich s větším otvorem. Byl bych pro to, aby u tohoto výrobku byl jednoduchý polopatický popis, prospělo by to prodeji i jawařům. Spousta se jich to bojí koupit a radši shání staré použité kusy. Já měl štěstí, že jsem jeden kus modifikovaný sehnal od známého a mohl si to doma vyzkoušet...
Datum: 30. ledna 2013 13:38
 Čauvec... máte tu někdo zkušenosti s úpravama od MR. Ing. Stejskyho? Jak Vám stím 05,20,21,23 nebo 207, 210 utíkaly?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2013 14:18
Jméno: standa
IP: uživatel15059
 Mě se zase nelíbí Millerovic válec. Dva kanály mi tam chybí a dva přebývají a ta klapka se mi tam taky nelíbí.
Datum: 31. ledna 2013 14:18
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 Bakoune, to ti říkal firesnek?
Datum: 30. ledna 2013 21:35
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 .. já se zase bavil s ladičem, co tvrdil, že valce Mulleru jsou odflakly, ze on by z nich vydoloval vic. A ted si vyber...
Datum: 30. ledna 2013 20:40
 Zeptej se třeba Mullerů jestli víš kdo to je.. každej kdo tomu trochu rozumí tak ti řekne že ty jeho 3K za moc nestojej
Datum: 30. ledna 2013 11:33
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
Datum: 29. ledna 2013 22:32
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 mám od něj dva kousky 2K úpravy plná spokojenost,,jak na silnici na seriovce 21 tak v crossu (menší primár,dell orto,hvězdicovka,tyristorový zapalování,hikoňák a td..) 2K úprava od něj je fakt povedená,,a hlavně velká životnost motoru,,, gut
Datum: 29. ledna 2013 21:54
Jméno: Milan
IP: uživatel6333
 zdarvím, mám cestovní upravu a jsem s ní spokojen, během závodu v kategorii dojíždím do běžně do sedmého místa. Za tu cenu je to pěkné svezení.
Datum: 29. ledna 2013 21:30
 pro začátek více než dobrý, a pro pokročilé stejně dobré... jeho 2K jsou dobrý prostě... měl jsem možnost vyzkoušet 3K a ten taky upaloval bohužel v té době jsem na něj neměl peníze
Datum: 29. ledna 2013 20:28
 Práci dělá alespoň u 2K pěknou u tý 3K fakt hnus!.. viděl jsem jeden jeho 3K to by udělal kdejakej jouda s pilníkem daleko líp. Navíc snad žádnej válec nikdy v domácích podmínkách nenaladíš na hodnoty jako on. Chce za to intergalaktický peníze a výsledek zase tak dobrej není.. Jestli chceš něco na speciál doporučoval bych ti skouknout válec od Mullerů, moc pěkná práce a moc pěkně jede!
Mám od něj silniční úpravu, zatím jsem neměl příležitost to vyzkoušet ale doufám že to pojede.
Datum: 29. ledna 2013 20:14
Posl.aktualizace: 04. února 2013 21:46
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 Jestli je při složených karterech jenom drobná vůle, nemělo by to vadit. Hlavně nesmí být ohnutá. Větší vliv mají vůle na vidličkách a automatu. Koneckonců i ta vidlička má na tyčce trochu vůli. Sám píšeš, že to před rozebráním fungovalo. Klidně to slož.
Datum: 04. února 2013 21:46
 čus lidi, mam doma vape na pionýru a z toho vape vedou dva žlutý dráty na světlo, mělo by to být jeden do předu a druhej do zadu, ale zase když vypnu spínačku na prostředek (jízda bez světel) tak by přední nesvítilo a zadní jo, co by se stalo kdybych ty dva spojil a dal bych je do předu na přepínač a pak bych natáhnul drát do zadu? Poraďte, předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2013 18:54
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 pepo a kdyby z toho vedli 4 dráty tak by to jako dávalo 24 voltů? ty dva dráty prostě spoj, stejně tak bys to musel udělat i na původně 30w zapalování.. ba dokonce můžeš i ty dráty ukostřit, když nepoužíváš světla. nicméně v návodu montáže je vše potřebný uvedeno
Datum: 29. ledna 2013 18:54
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 ja vape nemám ale nejni ten 1 žlutej na houkačku? normálně bych propojil zadní světlo s předním stejně jako to ma 30 w mustang ..
a je to jak rozsvítíš předek rozaří se zadek...
dohromady to nedávej jmenovity napětí by bylo 12 volt a mužeš jít pro noví žárovky či se pletu?
vape má íkon 2 světla to utáne...prostě vem 2 metry kablu dej konec do zadního svetla a 2 napoj na přívod štavy na přední světlo-..... tod vše ten kabel co zbude dej přes kulatý tlačítko na houkačku.....
Datum: 29. ledna 2013 18:38
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 zřrjmě to máš celý špatně zapojený.. každopádně ty dva žlutý můžeš bez obav spojit.
Datum: 29. ledna 2013 18:30
 Zdar draci, sháníme s kámošem ráfek větší jak 19 palců na samodomo výtvor vhodný leda tak na sebevraždu. Nemá někdo z vás doma z nějaké motorky(např z krosky) ráfek kterej má 21, ideálně 23 palců? Klidně zrezlý, hlavně 36 děr a pokud možno bez osmy. Momentálně máme ráfek ze stadiona a máme mezi rámem a silnicí 12 čísel....(jen pro zajímavost - délka onoho "výtvoru" cca 3.5 metru)
Dále nevíte o někom v okolí českých budějovic, kdo by byl ochotný za rozumnou cenu vytvořit skoro dvoumetrový lanko s bowdenem na zadní brzdu i s koncovkama á la jawa?(3mm průměr lanka)
A navrch nevíte o někom poblíž českých budějovic kdo vyrábí na zakázku hydraulické hadice na brzdy motocyklů?(použité brzdy z cagiva elefant...)
Díky moc za rady, kdyžtak kontakt na mě 606 717 965
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2013 20:27
 pošli mi na email fottky pls  dík moc
Datum: 29. ledna 2013 20:27
 měl bych doma 21" ráfek v chromu z nějaké KTM, je ocelovej bez díry pro haltr... kolo jsem kupoval kvůli náboji s kotoučem a zbyl mi právě ráfek a plášť enduro silniční
Datum: 29. ledna 2013 19:15
Jméno: fau-cvaj
IP: uživatel13943
 Zdar draci. Je normální, že když chci na pařezu za jízdy podřadit z 3 na 2, tak musím přizastavit, protože za jízdy i se seřízenou a vymáčknutou  spojkou ozve zvuk jako kdybych to tam rval bez spojky? Taky jde někdy špatně najít 1, prostě tam nechce skočit. Lamela byla nedávno měněná, motor jsem ale ještě nepůlil. Kde by mohl být problém?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2013 21:34
Jméno: fau-cvaj
IP: uživatel13943
 Díky za odpovědi. Taky mi přijde divný, že u tohodle pařeza se ten "neutrál" mezi dvojkou a trojkou chová jako plnohodnotnej stupeň. Prostě musím dost zatlačit na řadičku, aby tam při řazení nahoru trojka vůbec padla. U mladších pionýrů jsem nic takovýho nikdy nezažil. Já si úplně v pohodě můžu vyřadit na neutrál z trojky když jedu z kopce.
Datum: 29. ledna 2013 21:34
Jméno: danek.od
IP: uživatel8367
 hoj, no mel jsem motor 555 a delalo mi to presne jako tobe a nahodne, sem tam. myslim ze tp zpusobuje nevymezena prevodovka, pri GO jsem na hridel zapomel dat tenkou vymezovaci podlozku... pro jistotu si ale nastav spojku na dost citlivou a zkus to..
Datum: 29. ledna 2013 18:53
Jméno: MrWho900913
IP: uživatel10282
 Osobně bych navrhoval zkontrolovat tu spojku jestli neni zkřivenej ten talíř nebo koš, nebo dokonce lamely(můžou bejt i moc tlustý, párkrát sem to zažil). pokud se to chová jako by to tam šlo přes zuby tak by to odpovídá tomu, že spojka nedostatečně vypíná(nebo je něco vážnýho s převodovkou).když máš vymáčklou spojku a dáš tam jedničku, musíš to udržet mezi nohama a motor nesmí chcípnout, jinak spojka málo vypíná -> zkontrolovat spojku. pokud ale spojka funguje tak jak má, tak bych to půlil.
Datum: 29. ledna 2013 17:40
 zkus meziplyn
Datum: 29. ledna 2013 16:31
|



|