Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdarec nasel by se nekdo z prahy nebo okoli na slozeni motoru na pionyra mam motor a nejde mi to slozit. cena dohodo  . kdyztak mail matakriz@seznam.cz dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2012 23:56
 od 17. září budu v Praha. Jestli chceš něco poradit napiš na mail l.radvan@seznam.cz
Datum: 06. září 2012 23:56
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 Franky.... nema cas... je drahej....
Datum: 06. září 2012 22:55
Jméno: kuba
IP: uživatel14188
 čaute draci,mam jawu 21 s valcem z typu 05.najeto asi 1300Km od výbrusu. Jezdí parádně jen když jedu na dvojku plnej tak začn neco jako by cvakat.přeřadím na trojku a cvakaní přestane ale jak jedu tak 30sekund zase na plnej co to dá tak zase začne cvakat. děla to za tepla aj za studena.ale výkon to jako nestrácí pořád jede.a třeba když jedu na tu trojku plnej a začne to cvakat a chvilec pusím plyn tak 3sekundy tak přestane a zase přidám a zase se to rozjede a v plných to zase začne cvakat nevíte co by to mohlo být? děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2012 14:51
Jméno: kuba
IP: uživatel14188
 jo mel jsem vytahanej a už mi to taky poradili. koupil jsem novej a pořad to dela takže nečím jiným to musí být ale díky
Datum: 08. září 2012 14:51
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 kup novej primárni retez je vytahanej
Datum: 07. září 2012 22:13
Posl.aktualizace: 07. září 2012 22:40
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 usetrim....
Datum: 07. září 2012 22:40
 Tak předem ti děkuji za informace, jakým směrem můžu směřovat své hledání- ty informace se hodí. Ale jinak jsem se ptal, jestli o tom, že existovali nějaké motory s tímto uchytem, má někdo nějaké informace. Po nikom jsem nechtěl, aby to za mě hledal. Máš sice pravdu, že je to můj problém, ale zas tak moc mě netankuje a to tím míň, že některý lidi stávaj do práce a nestojí jim za to čučet do tři čtvrtě na jednu do počítače. Takže klidně s klidným srdcem luskni prstem a... na mě, ale prosím tě, ušetři mě těle svých výlevů. Děkuju.
Datum: 07. září 2012 8:32
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 SERES ME !!!!!!!!!!!!
Rám motocykla SK – 90 projektoval Karol Čáp podľa prvého Tatrana s chrbticovým rámom. Nám mladším konštruktérom sa s ním nepodarilo stotožniť. Zvlášť, keď osemrýchlostný súťažný Tatran prešiel v r. 1969 na uzatvorenú priestorovú konštrukciu. Letmo uložená predná vidlica z opustenej Unifikovanej rady (ako Jawa Bizon) vzbudzovala nedôveru v teréne. Neskôr bola nahradená klasickou. Dokonale zakrytá sekundárna reťaz si vyžiadala zakúpenie patentu firmy MZ z NDR zároveň s patentom na rotačný posúvač. Akt sa uskutočnil slávnostne na Lipskom veľtrhu za účasti nemeckých novinárov a aj nášho vedúceho vývojových útvarov podniku. Licenčné poplatky sa vyplatili jednorázovo.
Datum: 07. září 2012 0:39
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 soutezni special Tatran 50 ??? chytra kniha .... + (kolecko me taky pred lety upozornoval) takze na tom asi neco bude !!! kurva zapoj se trochu !!! nebo lusknu prstem a seru na tebe !!! je to tvuj problem !!! nebudu to hledat za tebe .....
Datum: 06. září 2012 23:31
 No motor z tatranky to neni. Máá to normálne 5 kvaltu jak normalni devadesátka.... a závodni motor nevím kde mám nastudovat...
Datum: 06. září 2012 22:58
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 a nastuduj zatim tatrana... a zavodni moto ....
Datum: 06. září 2012 22:45
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 tak 40 minut pockej - jdu ted do prdele...
Datum: 06. září 2012 22:45
 No teda nejsem si jistej s tím překladem , hlavne to druhý  . Ale rád si ty určitý teorie přečtu tady  fakt nvm co tam děla tohle ...
Datum: 06. září 2012 22:41
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 doufam ze sis to dole prelozil .... a k veci - chce se ti to resit ??? mam sve "teorie" jinak NEVIM.........
Datum: 06. září 2012 22:35
 no znova na to mrknu hele, ale musela by to byt opravdu fachmanská práce... pac co jsem na to koukal, tak je to odlity společne s kártrem...
Datum: 06. září 2012 21:36
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Máme doma 2 devadesátky a další dva motory a na žádném nic takového není. Podle mě jde o nějakou domácí přestavbu, byť dobře udělanou. Není možné že je to navařené a zkrátka pěkně obrobené (zahlazený svár)?
Datum: 06. září 2012 11:24
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 Ja pozvoňu zavtra .. možet byť ..
Datum: 06. září 2012 0:22
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 čuvak .... tak čto ja ně znaju!
Datum: 06. září 2012 0:19
Jméno: koloť
IP: uživatel14057
 Privet, ja chotel by znať, kak udaliť serebro chrom, poetomu ja ně uničtožiť jego, ili kak možno měňše. Spasibo za sovety
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2012 23:27
 Zdravím, napadla mne taková pitomost  Co si o tom myslíte, jakýkoliv postřeh přivítám, legislativní problémy, tipy, kritiku... Zalíbilo se mi toto http://www.youtube.com/watch?v=_GoOHq9q0eU&feature=related , přesněji řečeno ten PÁV. Co myslíte, má smysl se pokoušet něco na ten způsob vyrábět? Ke sváření přístup mám, do kovošrotu a k součástkám taky, laminování umím. Když jsem hledat v zákonech, tak jsem se dočetl, že k bicyklu lze připojit vozík užší než 80cm a splňující ještě nějaké drobnosti. Jak u mopedu, nedovedu posoudit. Když už, tak bych to chtěl spíš jako srandu, ale nějaký ten nákup nebo drobnosti by bylo skvělé, kdyby tam šly umístit.
Hrubou představu jak postupovat bych měl, počkám si, jaké se sejdou názory. Když to bude vesměs pozitivní, asi se dám do práce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2012 20:07
 Můžu tě ujisti, že posměch ostatních mě naprosto nezajímá. Sám jezdím do školy na Esce z šedesátých let po dědovi, hrdě ji postavím mezi ty nový kola s kotoučovýma brzdama a jdu do školy 
Jestli to budu vyrábět, nevím. Nenechám si napálit pokutu a nebo se nechat zruinvoat, když mě nějakej blbec kvůli tomu sundá a oni by to svedli na ten vlek. Prostě byse to muselo nějak legalizovat.
Datum: 06. září 2012 20:07
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!No vidíš tak sem se spletl a su zas o kúsek chytřejší.Odpružení sem nekde tady četl, že se dají použit dorazy ze Škody.Upevnění si myslím, že je na tom videu dobře vidět.A nápady sú taky na fotkách ze srazu v Mělníku.Toš tak.Pro srandu bych do toho šel.S policajtama je problém ale ostatní by mě moc nezajímali, pokud bych z toho měl radost.Dybys věděl co já s mojú sme zažili posměchu a ešče aj zažíváme.Ale sme spokojeni samy se sebú.A esli neco vyrobíš, tak se s tym pochval.Toš tak!
Datum: 06. září 2012 18:24
 Páv 40 se smí od 125 ccm. Nicméně kdybych to vyrobil, tak to páv 40 přece nebude. Já bych to, až na pár detailů, který bych potřeboval technicky probrat a vymyslet-namátkou odpružení, upevnění k mopedu, vyrobit zvádl a myslím si, že pěkně. Otázkou je, jak je to s legislativou. Nestojím o hádanice a pokuty, stačí, že mám moped v takovým stavu, že už dost budí pozornost a to za sebou nevozím krabici na jednom malým kolečku. Rozumíš mi jak to myslím?
Datum: 06. září 2012 14:10
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!No ten PÁVik je krásnej aj ten Stadion.Tá kočička se dúfám ráda vozí.Mám, ale dojem, že PAV može byt až od 175.Ale klidně bych Tě podpořil.Myslím psychicky.Tuším, že v Poličce nebo okolí je parta majitelú Stadionú aj s pávama, píšu malýma, protože sú udělaný ze všeho možnýho.Ze sudú od piva a tak.Před pár rokama sem jich viděl na srazu ve Valticích.Bylo jich snad 10.A jeden pěknější než další.Toš tak.
Datum: 05. září 2012 22:43
 Zdar, chtěl bych vědět jak sundat stříbřenku z chromu tak abych ho nezničil, respektive co nejmíň. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2012 21:12
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jestli myslíš tu na vejfuky tak tu umeješ ředidlem,a i jiný jdou umejt
Datum: 05. září 2012 21:12
Jméno: PJAWA
IP: uživatel10307
 Zdravim ja osobněbych skusil mosaznej kartač je to dobrý na odstraněni rzi z chromu možná to bude fungovat ...
Datum: 05. září 2012 21:12
Jméno: haf
IP: uživatel8367
 Zdravím draci, potřeboval bych pomoc. Koupil jsem teď Mustanga a když rozjedu rychle 2. tak jakoby začne chcípat-vynechávat. To samé dělá při zařazeném 3. rych. stupni. Ten, ale jede pouze na asi 1/3 plynu dál už začne chcípat a nemůžu jej pustit dál jinak skoro chcípne. Karbec jsem čistil několikrát, trysky taky, plovákovka je nastavená dobře a svíčka taky nová... Díky moc za cenné rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2012 21:57
Jméno: jorus
IP: uživatel12180
 Zkus vyčistit vzduchovej filtr
Datum: 06. září 2012 21:57
 VYCISTI VYFUK
Datum: 06. září 2012 21:24
Jméno: uciytel
IP: uživatel14434
 dej menší trysku
Datum: 06. září 2012 13:31
Jméno: haf
IP: uživatel8367
 To vše je v pořádku...
Datum: 05. září 2012 22:29
Jméno: jawak
IP: uživatel14082
 A co přívod paliva kohout hadička sítko na kohoutu...
Datum: 05. září 2012 21:36
Jméno: letec
IP: uživatel14206
 Čau draci chci si udělat řidičák AM ale skurt se mi nějak nezamlová chci se zeptat jaky motorky byste mi doporučili díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2012 14:58
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 hele ja mam do školy babettu 210 60km/h to vytahne kopce stim vyjedu všechny nic to nežere nepotřebuješ technickou jen pojistku 200kč na rok a nějakej doklad o vozidle,je to spolehlive tiche na AM je to super
Datum: 07. září 2012 14:58
Jméno: letec
IP: uživatel14206
 nejraději bych jezdil na mém simsonu ale jak všichni víme naněj potřebuju A1 od 16..... možná by to nějakej policajt přehlíd ale..
Datum: 06. září 2012 22:16
 MrWho: Zase ho tak neodrazuj...to že se mu vysraly ty mašiny je trochu divný, přecijen odepsat tři mašiny po sobě už chce docela talent, navíc DTčko ani elefant nejsou žádný brutální bestie který by vydržely pár km...spíš nevim proč má doma tři nepojízdný místo jedný pořádný mašiny...na DTčku se dá do školy uplně krásně dojíždět...a pro Tomáše: Kdo chce opici ten musí mít na banány...ježdění holt nějakou korunu stojí, já jsem letos jenom na údržbě dal do mašiny přes 15 klacků a ještě nekončíme...
Datum: 06. září 2012 19:58
Jméno: Tomáš
IP: uživatel8251
 Bugs ® - motorky si kámoš MrWho900913 neopraví protože dneska taková oprava motoru 2T jde do tisícu a každej není při money
Datum: 06. září 2012 19:41
Jméno: Tomáš
IP: uživatel8251
 MrWho9009139 - nemohu s tebou souhlasit, mám ČZ 125/453 jezdím sní každý den do školy a každej si ju prohlíží není problém stím že bych se stím styděl přiject atd to vůbec ne  a jinak s ostatníma co sem psali spolehlivost mohu zaručit pokud se dobře sešteluje startuje ČZ po přeplavení studený start na 1-3 šlápnutí a ohřátý motor 1-2 stím nebyl problém a dokonce kdo říká o fichtlu že to nestartuje !!! tak chyba !!! protože mě pionýr chodí za tepla i studena na 1-3 šlápnutí a byl sem 700km na dovolený  jedna se o 23 Mustafu a i 555 mám vyzkoušenou......
Datum: 06. září 2012 19:39
Jméno: letec
IP: uživatel14435
 Ja sem hodne premejšlel o aprillii ale silniční se mi nelibjej tak ted koukám na nakou tu derby X race 50 .....
Datum: 06. září 2012 14:44
 MrWho900913: To by mne zajímalo proč si ty mašiny neopraví? ---- Pokud se chce letec v 16 pořádně proletět, tak jsou vysokootáčkové 2T jedinou volbou. Já mám taky rád ty naše české veterány - Jawa a ČZ, ale přiznejme si to, nejsou to žádný letadla a spolehlivost a komfort jim také nic neříká... Ale nechci se tu hádat, každý ať si jezdí na tom co mu vyhovuje a co se mu líbí.
Datum: 06. září 2012 11:39
Jméno: MrWho900913
IP: uživatel10282
 Já osobně mám stadiona a na ježdění do školy a to mi to vyhovuje(přesněji řečeno jezdím jenom na vlakáč(mám režijku) a nechce se mi šlapat ty 2km na kole, zvlášť ten krpál nazpátek), kde ho mám v garáži a v budějcích jdu do školy pěšo. Záleží na tom jak daleko jsi od školy. do 5 km klidně stačí 50ccm, ale jestli jsi 20 km od školy jako já, tak radši něco většího. Jediný co můžu udělat ohledně větších kubatur, je dát ti rodu co NE. Rozhodně si nekupuj nějakej vysokootáčkovej dvoutakt(nejvyšší výkon při víc jak 8500) z bazaru, kterej neni po GO a má přes 22tisíc najeto. Kámoš takhle má doma 3 krát 125(cagiva elefant, yamaha dt a ještě něco) a všechno je to nepojízdný kvůli vylágrovanýmu motoru(a není to tím že by tam chyběl olej). Osobně mám ještě čezetu 175/356, na který je už druhá GO a má 150 tisíc najeto a nemůžu si jí vynachválit(holt děda a strejda jezdili furt, a já když můžu tak jí do rumuska taky vytáhnu). Já nevím co máš rád za typ motorek, jestli nějaký veterány, endura nebo co, ale můžu ti zaručit, že udělaná čezeta z 56 tě přežije a když se to vysype, nebo to položíš, furt to dokážeš opravit levnějc něž dva roky starou hondu. A je pravda že když jí máš fakt vyšperovanou tak lidi na to čumí víc než na nový. Ale je pravda, že ve škole s tím nejspíš velký terno neuděláš...
Datum: 06. září 2012 0:47
Jméno: pflodr
IP: uživatel6603
 kup si měsíčník a rok počkej
Datum: 05. září 2012 20:43
Jméno: letec
IP: uživatel14206
 ale já to potřebuju hlavně na ježdění do školy ...
Datum: 05. září 2012 20:31
 raději rok počkat a za stejnou cenu jako AM udělat A1 a koupit nákou dvácu
Datum: 05. září 2012 20:22
 4au draci zlobí mě dobíjení na čz 477 chtěl bych ho předelat na zapalko z pionýra jsou s tim náké veké starosti nebo upravy a dokázal bych to já jako "kutil" udělat dekuju za odpovedí
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2012 22:51
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ani za 22 dní se člověk nedoví čím to bylo?
Datum: 29. září 2012 22:51
Jméno: vasek
IP: uživatel14336
 kontrolka svítí pořád a když odpojím paterku tak okamžitě chcípne
Datum: 07. září 2012 8:16
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jaký s tím máš problém, problikává ti kontrolka nebo je nízké napětí při chodu motoru? Problém může být i v baterii.
Datum: 06. září 2012 16:44
 No zapojenou el mam dobře zapalování mam nový vindaný z papíru a telátko sem si uš nechal 2x zmeřit a je funkční tak nevim co to může bejt
Datum: 06. září 2012 7:46
 Jak píše Kolečko, oprav dobíjení... Jestli si nevíš rady, tak zadej dotaz třeba ti pomůžeme.... Hlavně nechat origo zápalko...............
Datum: 05. září 2012 22:16
 Oprav dobíjení, zápalko z fichtla je krok zpět...
Datum: 05. září 2012 21:59
Jméno: marek
IP: uživatel6617
 Ahoj uvazuji o rekonstrukci fechtla a kamos ma motor po generalce aze by mi ho prodal za náky drobný fechtl je prihlasenenej kdybych chtel naněm udělat technickou no proste sním jezdit po silnici vadilobi že je tam jinej motor ja stim nemám skusenosti přece kazdej motr ma svý číslo a v papírech by to nesedělo nebo daloby se to nějak nahlasit a přepsat nebo něco ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2012 19:39
 motor se považuje jako náhradní díl. tudíž je výmený... musí sedět jen typ což je u všech pio jeden.... no a nedělá se rekonstrukce ale renovace, či oprava do původního stavu..... rekonstrukce se dělají třeba když najdou nějakou mrtvolu a zjistuji jak asi k vraždě došlo
Datum: 05. září 2012 19:39
Jméno: jawak
IP: uživatel14082
 Zdar draci mám dotaz kdyz ho startuju za studena tak volnoběh se nechce chytnout i když mám plný plyn a cekám asi 30 sekund než se chytne a když ujedu 15 km a chcípnu to tak potom to nastartuju jen na roztlačení a nedrží volnoběh a, když tam zařadím trojku tak se mu nechce vůbec do otáček takže musím jet jen na dvojku Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2012 20:33
Jméno: jawak
IP: uživatel14082
 Byl špatný kondenzátor
Datum: 06. září 2012 20:33
 Jestli se v pio tak nejako vyznáš a zkoušel jsi ty základní věci jako zkontrolovat karbec, svíčka, kladívka a tak, tak jeste treba muze být hnty predstih, že mas velkej predstit a nestiha to ten volnobeh udrzet i na nejdotaženejsi možnost sroubku volnobehu.
Datum: 06. září 2012 9:35
Jméno: mustaf
IP: uživatel12518
 čus, včera sem s mím fichtlem jezdil a dneska my na slapnutí chytnul a hned chcíp, když sem se ho pokoušel roztlačit, tak mi párkrát škyt a nic. Karbec a trysky čistý, svíčka taky a háže jiskru. Nevíté co by s tim mohlo být? Předem dík za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2012 0:15
 Ono je lepší stříknout do karbece, protože pod svíčkou to jednou řachne a hotovo. Když se stříkne do karbece nebo pod kliku tak se to nějakou dobu odpařuje a místama běží až 2 minuty. Jinak buď elektrika, nebo pokud je to po výbrusu tak se připekly kroužky. Soused u pionýra kroužky 3x zapek než to zajel.
Datum: 08. září 2012 0:15
Jméno: mustaf
IP: uživatel12518
 Celej motor mám po GO takže simerinky musí bejt OK, dl sem mu pod svíčku a nic furt to samí, párkrát škytne a konec. Taky si myslim ýe by to mohlo bejt kondenzátorem nebo cífkou.
Datum: 06. září 2012 13:37
Jméno: uciytel
IP: uživatel14434
 kondenzátor
Datum: 06. září 2012 13:34
 Hmmm. Tomu se říká náhlá smrt. Zkus ještě jeden fígl. Otevři benzín, ale necupuj. Vem injekční stříkačku a prachsprostě asi 1ml benzínu s olejem 1:40 stříkni sacím otvorem do karbece(co nejdál) a zkus to roztlačit(nenašlapuj, buď to uchčiješ a nebo ti to urve nohu  . Zaručuju se ,že to převodům neuškodí, mustanga jsem musel před go takhle startovat v zimě, protože cupák mi nějak nechodil). Jestli se to nerozjede ani na 5 sekund tak hledej závadu v elektrice. Pokud by ale nějakou dobu držel a pak se tvářil jako by mu docházel benzín a pak chcíp tak je to karbec(bude zrychlovat a pak zdechne). Pokud jsou připečený kroužky tak většinou to střílí do karbece. a pokud nechytne, tak buď to se něco opravdu vysralo mechanicky(např propálenej píst, nebo jako kámoš píst ruplej podle osy čepu  myslím si že by to bylo sakra slyšet) nebo spíš je něco v elektrice(leda jestli se nevytelily simerinky tak, že z nich zbyly akorát ty kovový výztuhy na vnějším obvodě). Svíčku jsem měl n14c, na elektrody jsem nešahal a nechal jsem je tak jak jsou od výroby. Občas se mi stává že se v neodrušené fajfce(kratší česká) vypálí ta jehla co má fungovat jako kontakt, a nebo v odrušený že se přepálí ten odpor(svíčka sice hází ale ten průvan ve válci jí dokáže sfouknout). Uvidíš co to udělá, kdyžtak to sem hoď a zkusím vymyslet co s tím.
Zkus to nejdřív roztlačit s lehkým nacupováním(aby to z karbece nechalo ven, asi 2s), kdyby nic tak zkus co sem výše napsal.
Datum: 06. září 2012 0:25
Jméno: mustaf
IP: uživatel12518
 Fichla mam po výbrusu, takže ho moc neženu, jezdím vždycky na čtvrt plynu občas přidam do kopce, svíčka je mokrá, včera když sem ho startoval, tak sem mu nacupoval až začal z karbece týct benzín a vždycky mi chytil na šlápnutí, takhle to dělám vždycky a bylo to vpoho, ale dneska mi to po našlápnutí chytlo ale hned mi to chcíplo... :/
Datum: 05. září 2012 20:31
 Jestli si to někde honil terénem, možná si připek kroužky(sundat hlavu a válec a vyndat a zandat, popř oškrábat, ale to bych řešil na posledním místě, stejně jako by mohly bejt v háji simerinky, ale obojí je málo míň pravděpodobný). Přivod paliva by to mohl dělat taky. když mu teče málo benzínu tak by mohl vynechávat ve vyšších otáčkách po nějaký době jízdy když klesne hladina(když čistíš karbec, čistíš i jehlovej ventil na plováku? Já tohle řešil dva roky než sem si to uvědomil). Když to párkrát prošlápneš bez zapalování a vyndáš svíčku tak by měla být mokrá, pokud neni tak je to rozhodně v karbeci. pokud ale je tak to může být i elektrika(ale jestli svíčka háže tak by měl i na roztlačení chytit pomalu v jakýkoliiv poloze předstihu). A nebo jsi možná málo nebo moc nacupoval.....
Datum: 05. září 2012 19:28
Jméno: jawak
IP: uživatel14082
 A co přívod paliva? Je čistý?
Datum: 05. září 2012 19:14
 čus draci je na zadní brzdě pružina která je navlečená na bowdenu ..? ( aby vracela zpět páčku )
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2012 17:19
 mě se nevracela a pak jsem zjistil že ten bovden nemám zaháknutý v tom bubnu (štít brzdy)
Datum: 06. září 2012 17:19
 možná máš i sjeté pakny a když zabrzdíš tak se v brzdě postaví klíč kolmo a pak se nevrátí, pokud ne tak viz pode mnou
Datum: 05. září 2012 19:54
 a nemáš přidřený bowden a nebo samotné táhlo v klíčky, či zadrhávající se brzdovou páku?
Datum: 05. září 2012 19:40
 aha dík mě se totiš nevrací nožní brzda
Datum: 05. září 2012 18:09
 Pružiny jsou v brzdovém bubnu mezi čelistmi
Datum: 05. září 2012 17:49
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 Prosím vás, kolik je zapalovacích a světeůných cívek na mustnagovi? Já měl za to, že 2 zapalovací a jedna světelná, jenom co sem teď tak viděl, tak z toho mi vychází, že je to naopak, že tam jsou 2 světelný a jedna zapalovací, tak jak to je teda? Díki za odpověďi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2012 13:00
 V serii je jedna zapalovací napojena na indučku a kladivko. Když to tunej na tyristor tak zapajej dvě zapalovaci, jedna živí "plošák" a druhá nabíjí kondenzátor. Když mi to haprovalo, jezdil jsem tak, že jsem mněl ty dvě světelný co jsou zapojeny do série, připojeny na 12V indučku a jenom jednu další světelnou na světlo. Mnělo to krapec větší výkon, přeci jen, větší jiskra. V noci to ale bídně svítilo. Teď tam mám jednu zapalovací s odisolovanou kostrou, zapojenou přes diodovy mustek na zapalovaní a doplněno baterkou 6V 2,5Ah. Baterka je tam jen pro start, na volnoběh ješte magneto nevyrábí dost napětí, zhasínám odpojením baterky, a tám taky kontroluju dobíjení, když jedu po rovině alespoň 50, vypnu baterku a jedu dál, tím vám, že magneto stačí plnit indučku a ješte i dobíjí baterku. Na roztlačení to chytá i bez baterky. K tyhle úpravě jsem byl dohnán když mi seriove zapalko po čase furt a furt haprovalo. Zapalování na stejnosměrný proud jišteno baterii je o dost méňe citlivé na mezizávitové skraty a stárnutí kondenzátoru. Nikomu to ale nevnucuji, jen konstatuji. Hodně zdaru!
Datum: 06. září 2012 13:00
Jméno: Zdenek
IP: uživatel14433
 no prej je to pro větší výkon z té cívky nebo co, sou totiž propojený, nějak se mi to právě taky nepozdávalo, proto se ptám tady  díki za odppověď
Datum: 06. září 2012 7:04
 když zapojíš mozek.. k čemu by byly 2 zapalovací cívky?
Datum: 05. září 2012 21:26
 čus máš tam mít jednu zapalovací a avě svetelný
Datum: 05. září 2012 20:01
Jméno: jen
IP: uživatel10587
Posl.aktualizace: 05. září 2012 15:18
Jméno: Jakub
IP: uživatel14203
 Zdarec draci,budu menit pouzdro v bloku v kterem je ulozena hridel (zaslepene) potrebuji ktomu jeste neco,nebo ho staci jenom vymenit ? staci vymenit jenom to jedno,nebo musim obe ? Diky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2012 21:23
 Zálšží na tobě ale tak když už to děláš tak vyměn i to druhý.
Datum: 07. září 2012 21:23
Jméno: Pavel
IP: uživatel6617
 Zdravím pánové, chtěl bych se zeptat nevíte někdo jaký typ karburátoru je u moto jawa 175/470 děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2012 18:58
 Jawa? ČZ 175/470..........
Datum: 05. září 2012 18:58
 Jikov 2924 SBD 17b
Datum: 05. září 2012 14:17
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 zdar,do ted jsem tankoval do jawy 250 N95, motor obcas pri ubrani plnu jakoby klepal,myslel jsem,ze je to lozisko na ojnici....Ted jsem tam nalil N91 a klepani zmizelo,ale tam kde jsem jel tachometrovejch 100,jede ted 90 a vubec je takovej linejsi motor.Na co jezdite vy draci? a pomuze zmena predstihu proti klepani na N95?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2012 23:43
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 právě dycky mi jawky sežrali všechno bez problémů,ale tahle je asi nejaka fajnofka...
Datum: 06. září 2012 23:43
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Benzín s vyšším oktanovým číslem hoří naopak pomaleji v motorech s nižší kompresí, které byly stavěny na palivo s nižším oktanovým číslem. Směs potom dohořívá ve výfuku. Je nutno nastavit trochu větší předstih a bohatší směs na volnoběh, případně i jehlu zvednout o zářez. Staré Jawy ale na to nejsou zas až tak citlivé.
Datum: 05. září 2012 21:02
 Osobně s tím mám taky trochu dilema dřív se jezdilo na n91 .. pro toto oktanové číslo je dán předstih v knížkách a příručkách Jawa a ČZ, pokud liješ ale n95 který líp a rychleji hoří musíš proto nastavit příslušný předstih. Další otázkou je jaká olej, kvalita paliva atd.. někdo si říká čert to vem ale ono je to pro maximální výkon a hladký chod motoru dost důležitý! ..
Datum: 05. září 2012 19:05
 nám tohle dělalo s autem ale zistilijsem že na benzince dávl do benzinu etanol a když jsem natakovaly drahší benzín jinde tak to zmizelo
Datum: 05. září 2012 17:26
Jméno: Crossman
IP: uživatel11092
 Zdar draci mám dotaz. Vím že to sem asi nepatří ale už si nevím rady. Mám simsona všechno šlape ale mám takový problém že když se zahřeje tak si volnoběh dělá co chce. Chvilku bez problému drží a pak z ničeho nic vyletí otáčky a pak zase spadnou aniž bych něco udělal a tak pořád dokola. Fakt už nevím. A ještě bych potřeboval vědět na jakém principu pracuje Power-Jet tryska na karbecu. Snad mě někdo pomože  . Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2012 21:44
 Nazdar chlapi, poradí mi někdo nějaký obchod s oblečením na moto v okolí Nového Jičína, Příbora, Rožnova p. R.? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2012 21:39
 Kousek od Kopřivnice...
Datum: 04. září 2012 21:39
Datum: 04. září 2012 21:07
|



|