Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj chlapy scháním gumu na nádrž na Mustanga, potřebuju v co nejlepším stavu (do 1000 kč). Přikládám nějaký foto ze započaté renovace.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 22:15
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
Datum: 27. července 2009 22:15
 tak tez se do toho vlozim...predem k tem futrum - sou to blebsy a je to spis takovej zmatek nez vyrobek ale uz je tam mam ctvrt roku a ani znamka po droleni, taky sem si je upravoval nez tam sly...ze original je original vi kazdy, je to celkem smutny ze novy dily vydrzej ani ne polovinu zivotnosti tech starejch (zase jak co), dneska mi po roce prdlo plynovy lanko, na to ze bylo pravidelne mazany a slouzilo jen rok se proti starymu rovnat nemuzu ktere tam slouzilo tricet let nez se nalomil bowden...ale to je relativni...jinak ke zmetkum prikladam polsky hlavy, futra v prevodovce (ani ne tak kvalitou jako zpracovanim, ale zase jak ktery) a treba jeste tu cinskou 72 trysku ktera je mensi nez 68 ceska a vyfukovy koleno (chrom a kvalita dobry, ma ale uplne jiny rozmery nez stary proto pri nasazovani laufu muze pauf u zacatku prasknout nebo se nepripichne pod stupacku) atd...ale panove, dyt gdyby se to nevyrabelo tak sme laxne v prdeli, budme radi aspon za to co tu mame a taky dik Sesovi ze schani novy dily, s tou paskou me opravdu potesil pac shnaet pasku na mustafa je nejen nakladny financne a casove....
Datum: 27. července 2009 21:23
 standa: jo s tema pouzdrama mas pravdu..ja je tam mam zhruba mesic a mam je zase vybehany  a kdy prosimte bude ta burza na velky dobry?ja ze bych tam taky jel
Datum: 27. července 2009 11:25
Jméno: standa
IP: uživatel4060
 Originál je originál!!! Ja k tem novejm nahražkovejm vecem nemam duveru......prevodovy kola drhnou,kliky hází,krouzky praskaj,pisty se pridiraj,PVC futra do vidlí se drolí,valce maj blbý a zprasený kanály ........ no děs......radsi orginál....... jináč v srpnu pojedu na Velkou dobrou na burzu,tak se ti poohlídnu.......
Datum: 27. července 2009 11:22
 je to v novinkach, pred Sesou musim smeknout, to je majstrstik...
Datum: 27. července 2009 9:45
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2673.html jj vojtaa ma asi pravdu
Datum: 27. července 2009 9:37
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel1153
 Není to ten pásek, co tu má SESA v novinkách?
Datum: 27. července 2009 9:22
 jakou gumu?tam zadna bejt nema ne??
Datum: 27. července 2009 9:11
Datum: 27. července 2009 8:53
 Jedu na dovolenou tak prosím nabídky na mail. koncickyz@gmail.com
Datum: 27. července 2009 8:52
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 Zdra, jen tak znudy zakládám anketu: Je tu někdo z jižní moravy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 12:04
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 a taky já
Datum: 27. července 2009 12:04
 ja
Datum: 27. července 2009 10:51
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 Zdar draci, nevíte někdo kde sehnat gumu(y) co bývají na hranách prs u 21ky? Mám jen jednu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 10:36
 3mm plech je celkem o dost vetsi nez z ceho je fichtl...ale zkus to a uvidis....
Datum: 27. července 2009 10:36
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 to jenco: jo jasně, té můžu mít.., ale sháním originál. Asi tam dám tu z toho GUMEXU, sice ja na plech 3mm, ale snad to bude ok.
Datum: 27. července 2009 10:22
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2542.html
Datum: 27. července 2009 9:42
Jméno: standa
IP: uživatel6854
 Zajímavej dotaz.......o klasickejch gumovejch lemovkách na kejvu vim,ale taky mi zajimaj ty original lemovky!!!!!
Datum: 27. července 2009 0:48
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
 to kolecko: jasně, to ě taky napadlo, ale taky tady mám katalog GUMEX, kde je i ta originál guma, ale na 3mm plech, tak nevim, jestli to bude sedět
Datum: 26. července 2009 23:53
 skus to olemovat klasickou gumovou lemovkou,nevim jestli ji tu sesa ma ale da se normalne sehnat,metr asi za 25kc nebo tak nak
Datum: 26. července 2009 23:46
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 piuonyr mi po vycisteni karburatoru zere neco malo prez 3 L svicka stale tmava jehla dole ale je zajimavy ze to ve dvou lidech vzalo stejne benzinu jako v jednom jel jsem prevazne zmirnyho kopce a pak do prudkyho kopce a jel jsem trosku rychlejc je to mozny?? mozna to vzalo i min je mozny ze to je tim ze ve dvouch to jede skopce rychlejc? V jednom je to lechky a skopce to spomaluje.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2009 16:11
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 Draci mam na vas prosbu udella bych nakej fichtl club protoze od toho do ceskyho raje je to dcl daleko co lidi nezalozime neco a udelat nakou obri vyjizdku ,??? napiste sme a poradime se co rikate ??? mimochodem jsme z PLzne
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2009 21:24
Jméno: Michal
IP: uživatel4285
 Zajimavej napad ale su taky z Moravy.
Datum: 26. července 2009 21:24
Jméno: Michal
IP: uživatel4285
 Zajimavej napad ale su taky z Moravy.
Datum: 26. července 2009 21:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 dneska jsem u nás v prčici zrovna potkal asi 10 nebo 15 pincků, naloženejch batohama..... to musí bejt super dovolená
Datum: 26. července 2009 21:23
Jméno: standa1251
IP: uživatel6772
 jo šel bych do toho sem taky z plzně(koterov) akorát newim jak tu obří vyjižďku nemam papíry  kdyžtak písni na mail
Datum: 26. července 2009 18:49
Jméno: viktor009
IP: uživatel6853
 čau šel bych do toho s tebou jenomže ja bydlim na moravě ve Valašském Meziříčí takže by to asi nešlo  jinak dobry napad
Datum: 26. července 2009 15:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Posl.aktualizace: 26. července 2009 19:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 oprava: ke grandu
Datum: 26. července 2009 19:14
Datum: 26. července 2009 12:47
 je pravda že může být ve válci v té vložce co tam jezdí píst může tam být v materiálu té vložky bublinka? to je pak válec na nic že?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2009 9:26
 no nesmí tam být. rači dej jiný válec
Datum: 26. července 2009 9:26
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
Posl.aktualizace: 26. července 2009 14:18
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
 Jenco dik za ujasneni
Datum: 26. července 2009 14:18
 v ktorom pripade ? ked je tam iny dekel? mislim ze ano
Datum: 26. července 2009 13:28
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
 co tam teda je jinej spojkovej kos kterej ma vice lamel nebo jak?
Datum: 26. července 2009 13:14
 http://www.jawa50zavody-foto.wu.cz/Dobove%20upravy%20Jawy%2050/
Datum: 26. července 2009 12:38
 len 1. foto
Datum: 26. července 2009 12:29
Datum: 26. července 2009 12:28
 je tam jen jiný dekl. u 4q by byla řadička uplně jinak
Datum: 26. července 2009 9:30
 podla mna má len inú spojku
Datum: 26. července 2009 0:16
Posl.aktualizace: 26. července 2009 19:44
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 j ale mně se víc líbí endura a cagiva supercity se mi líbí moc a otevřená jede přes 150km/h, jinak cena taky tak 30 000
Datum: 26. července 2009 19:44
 nesrovnávám nic, ale tady někdo psal něco, že nad mustanga neni a že 125 sou zbytečnost. jinaj jetý mito 125 za 40 000 v pohodě, za 30 000 taky.
Datum: 26. července 2009 18:06
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 snad nechces srovnavat mito s mustangem  , ale mito je drahé cagiva supercity 125 se mi líbí víc a slyšel jsem že to má motor z mita
Datum: 26. července 2009 17:42
 sliva nevim jak můžeš vypustit takovou koninu. 125 že je na hovno? já myslim že taková Cagiva Mito 125 otevřená co jede 180 km/h je lepší než mustang. Nic proti mustangům a pionýrům nemám, mám je rád, ale kdybych si měl vybrat mezi silnou motorkou a timhle, volim jasně silnou motorku. Kopec s tim pořádně nevyjedeš, ve městě autům stačit budeš taky těžko.
Datum: 26. července 2009 16:44
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 pro zajic 13 jo to máš pravdu je to fakt stary a nejsem zastance hondy, jsem zastánce ČZ hlavně v motokrose, není umění dobře zalétat na honde ale na ČZ to umění už je  japonské motorky vůbec nemusim, kdybych šel do 125 ccm tak KTM, huska nebo cagiva, protože mne uz sere jak každy tě nutí kup si hondu to sou nejlepší motorky všechno ostatní se sere
Datum: 26. července 2009 15:39
Jméno: Michal
IP: uživatel4285
 slamak 21 musim s tebou jenom souhlasit mopedisti za to nemuzou ze sou to hovada ale, kdo jim to v tom parlamentu vysvetli??? XD
Datum: 26. července 2009 11:57
 Sou to volové když by rači vratili fichtla zas na 15 udělali by lip na ty velky motorky to eště beru ale nechápu proč zrovna zvedaj řidičák na mopeda vždyt to neni silna motorka a vybourat se na babettě to snad ani nejde Zda se mi že za chvilku budeme muset mit řidičak aji na to aby sme mohli chodi pěšky A nechapu proč by měli mopedisti doplácet na to že náky hovado na nake silne Hondě se někde vyboura A věkem se važně nic nevyřeší.
Datum: 26. července 2009 11:52
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 hele zajici ja třeba planuji trošku potunit mojeho mustanga a budu na něm jezdit až do 18 a pak si koupim lepší mašínu neřešímto podle mě je na hovno si kupovat 125
Datum: 26. července 2009 11:45
 no ja az budu mit roky,chtel bych maximalne nejakou 350,jawy si nechat jako konicek,ale na dopravovani bych chtel neco od nejaky jiny znacky,ale ted mi fichtlik staci
Datum: 26. července 2009 11:14
Jméno: Michal
IP: uživatel4285
 zdarec. ja mam jawettu a chtel sem si letos delat A1 ale rekl sem si udelam pristi rok A+B bude to levnejsi nes delat zvlast A1 a pak B ale silnejsi motorku nes 125ccm bych nechtel to ze na tom hovada na tech silnejch motorech neumnej jejich vina potom dys se rozsekaj...
Datum: 26. července 2009 11:10
 sorry preklep..nechapu ty tvoje kecy.....
Datum: 26. července 2009 10:36
 davis08 : ty vole...  ja te nechapu.. nevim jak je to u vas ale tady si fichtly zavidime navzajem  kdo ma lepsi upravy,komu to jede lip,kterej lip vypada a tak.. nechapu bytecny,ty tvoje kecy ze je to zbytecny... co ches po veteranovi co je asi 40 let starej? aby ti lital 120 ? tak vypadni tady vodsud kdyz se ti fichtly nezdaj  a di si na nejaky pokec o hondach a tak ne ? tam se s nima schodnes
Datum: 26. července 2009 10:35
 pro stepin, vůbec nemáš pravdu že ti kdo říkaj že by si takovou motorku nekoupily tak nemaj prachy znám několik lidí co maj prachy ale nějaký ty nový silniční motorky by si nekoupily prej ani nahodou prostě s jim to nelíbí. Ale jinak k tématu ti kdo říkaj že se věkem nic nevyřeší mají naprostou pravdu, kamarád má řidičák na skůtr no mněl by to mít na 50ccm ale má 125ccm a v techničáku má 50ccm(běžná věc), zatím žádnej problém ani když ho poldové zastavily.
Datum: 26. července 2009 10:32
Jméno: Erik
IP: uživatel6827
 dilnu naradi a kdyz se chce tak se unekoho domluvis a on te to udel a enbo te to pusi a kdyz budes levej jak poleno tak tezko to uupravis cece a nasetrit si praachy a koupit si nakou 125 to nema cenu ...a zpatky k tema holka jestli chces balit holky na motorku tak to asi s tebou zadna dlouho nevydrzi pac az te tu motorku ukradnou tak mas fuc i tu holku  ale ne tak to neni zadny umeni a natoz se tady s tim chlubit zalez do diry prosimte
Datum: 26. července 2009 0:29
Jméno: standa
IP: uživatel6772
 souhlasim stebou eriku mě to sice nejede víc jak 90 ale stačí
Datum: 26. července 2009 0:04
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 to taky není zadarmo poloblázne  a potřebuješ na to dilnu s vybavením ruce ti moc nepomuzou  , radši si našetřím na silnější motorku než rvat prachy do pionyra
Datum: 26. července 2009 0:03
Jméno: Erik
IP: uživatel6827
 Hnm a ty si trochu slabej kokot na hlavu dit je to mazec stroj kdyz si pohrajes s motorem tak ty nejlepsi upravci na tom maj pres 100 KM/H tak nwm co resis kdyby tady nikdo nebyl linej a nemel lachtani ruce a umel taky neco udelat a ne jenom nasetrit prachy a jit si koupit motorku silnou tak by to tu nepsal
Datum: 25. července 2009 23:57
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 nevadí jen ten vykon je trochu slabsi
Datum: 25. července 2009 23:50
Jméno: standa
IP: uživatel6772
 si to trochu posral neee??Zkurvenej fichtl přečti si na úvodní straně.PRO VŠECHNY DRAKY A DRAČICE,CO SE PROHÁNÍ NA FICHTLU-BABETTĚ-STAĎÁKU-JAWETCE.tak jestli ti
vadí fichtl atd tak sem vůbec neles
Datum: 25. července 2009 23:48
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 pro Stepin: to máš pravdu, ale čz třeba 125/516, 250/513,380/514 s tým už se dá jezdit jak hovado  ale je to ostrý kros
Datum: 25. července 2009 23:48
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 hey ty si blazen že na dvojku  to je zavratna rychlost  souhlasím s Liborem na takove ''motorky'' jako je fichtl je zbytečné si delat papíry, max. 65  a kopec 30  , ani na jinou padesatku bych si nedělal papíry, protože je to slabé, kdyz už tak 125ccm s tym se už dá aspon machřit a lip nabalovat holky  na fichtlu přejedes a kazdy se ti smeje
Datum: 25. července 2009 23:45
 Fichtl NENÍ ZKURVENÝ a do kopca jede na dvojku bez problémů.....hovado....jak můžeš říct něco jako "zkurvenýho fichtla"...
Datum: 25. července 2009 22:54
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 ja bych si nedelal na fichtla ani za kokot papiry, uz sem jednou potkal fizly , jak sem chjtel prejet pres hlavni cestu ,a jen pribrzdili a jeli pomalu a projeli , a nic ... neminim si delat púapiry na zkurvenyho fichtla kterej do kopca je uplnej potrat
Datum: 25. července 2009 22:52
 já si právě budu taky dělat A1 v roce 2010....ale bohužel až na konci, tak doufám, že to ti ko**ti nestihnou změnit....
Datum: 25. července 2009 22:48
Jméno: Stepin
IP: uživatel6631
 Hosi ja nwm proc to tak krytizujete kdybyste mněli taky takove mašiny tak jezdite taky jak hovada,ale vy mate jen jawy nebo ČZty tak tenhle pocit nemužete nikdy zažit,a neřikejte že byste si takovou motorku nikdy nekoupily  ,vím že každý co je motorkář by takovou motorku bral,a ti co řikaji že ne tak na to prostě nemají dostatek peněz
Datum: 25. července 2009 22:47
 divíš se? když se najdou pořád kokoti, co jezdí jako naprostý hovada...mě na tom nejvíc sere, že změny budou probíhat během roku 2010, což bych si zrovna dělal papíry na A1...podle toho co tam píšou tak se ale A1 nezmní tak snad....
Datum: 25. července 2009 22:32
 jsou to Cur*** neni to o veku vekem nic nevyřesej akorat kazdej bude jezdit bez papiru nebo v papirej jinej vykon nez to skutecne ma proste nekdo ridit umý a nekdo ne vek to nevyresi!!!! uz to vidim da neomezene to bude od 26let beztak to je jasny ze si kazdej koupí v 18ti motorku s vykonem ke 100kw a v papirej 25kw-neni to zadný problem sehnad..
Datum: 25. července 2009 22:24
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
Datum: 25. července 2009 22:21
 zdar draci....kolik tak zhruba prosím stojí komplet renovace motoru??...nebo popřípadě celého mustanga?? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2009 16:01
Jméno: standa
IP: uživatel6854
 tak nektere cifry jsou az směšné a urcite se o renovaci nejednalo.....podle me kdyz se to veme hodne skrátka tak to vyjde na 10 tisíc!!! Motor cca 4000,- Lak 2000,- Kola 2000,- vyfuk 2000,- + drobné díly a je to tam.......!!!!
Datum: 26. července 2009 16:01
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 tak renovace motoru..ja do nej dal asi 3 stovky  páč to má super kompresi takze sem ho jenom pretesnil... to asni 3 stovky nebyly  no a jak hezky jede...jenom to doladit protoze to obcas zlobi a bude to
Datum: 26. července 2009 13:02
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 ja měl docela zachovanyho fechtla ja do toho dal asi 3500
Datum: 26. července 2009 11:48
 takova jawa 555 vyjde zhruba na 25tisic bez prace  mustang bude levnejsi... to mluvim o profi renovaci dle oryginalu jinak motor GO klika vybrus loziska atd vyjde materialove tak na 2500kc
Datum: 25. července 2009 22:15
 tak já sem lak stříkal doma, kola normálně stříbrnym lakem (ale pořádně) no ale jinak vůbec sem to dal do kupy....vrazili sme do toho dost, nejmíň 5 000, i víc...jinak fotky v profilu
Datum: 25. července 2009 21:52
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to je strašně relativní.... první věc je, co všechno si vubec představuješ pod pojmem "renovace"(spousta lidí stříkne motorku sprejem, kola stříbřenkou a maj to "zrenovovaný"..... a druhá věc je stav toho motoru(motorky)....
Datum: 25. července 2009 21:04
 zdar draci.....nevíte náhodou, kde jsou o tychto prázdninách burzy?? nemůžu o nich na netu nic najít ale potřeboval bych hafo dílů, takže díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2009 19:41
 děkuju moc
Datum: 25. července 2009 19:41
Jméno: mustafo
IP: uživatel4675
 http://www.jawadily.estranky.cz/stranka/burzy-v-ceske-rep_
Datum: 25. července 2009 19:38
 ještě mě tak napdlo. Co je lepšní za brzdu ( respektivě paknu ). Jestli ta lepená nebo s nýtama. Mám zkušenosti jenom s nýtovou. A lepenou teprv budu mít tak se chci zeptat. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2009 16:04
Jméno: standa
IP: uživatel6854
 ty nový lepený sou totalne nahovno!!!! vlastni skusenost......to si radsi upravim starou sjetou nejtovanou a skoro se to staví na predek
Datum: 26. července 2009 16:04
 Tak lepší no ono brzdnej účinek mají obě stejný ale lepená je lepší vtom že se opotřebuje úplně kdežto ty nýtované jak se to opotřbuje tak to začne dřít o nýty a špatně to brzdí takže lepší by měly být lepený
Datum: 25. července 2009 18:53
 ahoj draci. Dnes jsem dokončil pionýra a je přpravený na jízdu. Akorát když chci zabrzdit, tak se mi nevrací zadní brzda. A já nevím jestli je nějak " unavená " pružina v bubnu jak se má vratit tak páka nebo něco jiného. Jinak přišroubované je to dost to lanko a jezdit se stím dá , takže se chci vás zeptat jestli nevíte co stím. A ještě mě napadlo jestli bych na tu nožní páku nemám dát pružinu ať se může vratit sama. Jinak je vše ok. Ještě spravím palivový kohoutek a zítra nebo pozítří se může vyjet. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 18:06
 už se to vyřešilo. Jak se jede tak to vrací odstředivou silou samo. I když se to třeba tlačí.
Datum: 04. srpna 2009 18:06
 poriadne napnut lanko!!! ziadne struny
Datum: 26. července 2009 21:45
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 Pořádně tu páku promaž když to nepomůže tak tu pružinu
Datum: 25. července 2009 19:23
 Dej pružinku přímo na páku brzdy,taky sem to tak měl a pohoda,fungovalo to dobře.Jinak jestli lepený nebo nýtovaný.Podle mě sou lepší lepený.Daj se sjet víc než ty nejtovaný.Ty nýtovaný když sjedeš až na nejty tak ti ten buben podrápou.Kdežto lepený můžeš sjet defakto úplně dokud tam nebude jen hliník-samozřejmě že je vyměníš dřív než se sjedou úplně do mrtě.
Datum: 25. července 2009 18:50
 zdarec, daji se koupit nekde nejty na stitek ? v kramku sem je tu nenasel a na burze dneska sem na to uplne zapomel  popr. nevite nejakej kramek co je ma
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2009 18:16
 zdar,asi je to blbej dotaz,ale jak se tu zaregistruju a udelam si profil jako ma rohliq a tak ?  dik moc...ja se zaregistroval normalne v pravo nahore ale to je jenom na nakpovani ne ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2009 13:05
 jojo dik moc
Datum: 25. července 2009 13:05
 jak máš uplně v pravo položku Tuning mistr, tak pod ní máš červeně ozanačené Profil.. tam si to vše nastav
Datum: 25. července 2009 12:55
 a jak sis udelal ten profil ?
Datum: 25. července 2009 12:41
 ne-e...je to i tu na pokec  ....stačí se přihlásit a jak už pak budeš psát do pokecu, budeš mít takové to žluté méno
Datum: 25. července 2009 12:32
 zdar ještě poradte mi tedka mam svojiho pionýra po go dělal jsem to přez zimu mam tam novou klikovku mám výbrus 38 25 píst pístní kroužky, komplet všechny ložiska v motoru nové i gufera. mislím si teda že jsem to dobře zajel těch 350 km jsem to šetřil a hodně jsem to mazal mám tam 2 kroužkovej píst a v těch kopcích to lítá jak hovado jedu do kopca jak prase otočim plynem a to letí jak blázen proto si mislím že jsem to dobře zajel ale po rovyně to moc nejede mám tam 13 kolečko do rychlosti a jede mi to těch 60 a vyc ne myslim si že to má na víc poradte co mám dělat at mi to těch 70-75 km h jede
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2009 0:20
Jméno: standa
IP: uživatel6833
 to ze nechce do max otacek je v poradku.......ono to jeste dobre do najetých 1000km po vybrusu nepojede na maximum,az kdyz se uplne zajede.......pak pojede urcite tech 70-75......jen to neuspechej!!!
Datum: 25. července 2009 0:20
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 macocha?
Datum: 24. července 2009 23:47
 zdar draci,mam tři dotazy ohledně pionýra:1)když děláte GO motoru co všechno dáváte nový 2)rozpůlil sem motor ale nemužu sundat kliku protože mi jí drží to kolečko co je na straně u spojky tak jak to mam sundat a za 3) jestli mužu dát do motoru z 05 s tim starym zapalování zapalování z 21 nebo mustanga prostě z toho novějšího motoru jestli se tam vejde aby tam šel nasadit kryt
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2009 0:32
Jméno: standa
IP: uživatel6833
 tezko spekulovat takle pres PC co vsechno udelat pri GO......dost zalezi na stavu.......jestli ma klika dobry hridele,nebo jestli je treba koupit novou kliku,nebo jen staci repas ojnice,vybrus je bez komentáře,nová loziska taktéž,dávám i novou spojku,snejtovat spojkovej kos,kdyz je treba tak nová futra predlohovyho hridele a vhodne je upravit,podle potreby opravit radici automat,novy pero radiciho automatu,novou vidlicku......pokud je nakurvený zapalovani,tak samozrejmne repas zapalovani,vymenit o-krouzek nakopavacky aby nechcal olej,gufera,pretesnit poradne motor a to je tak asi vse.......fakt dost zalezi na tom,v jakym stavu ten motor je......nekdy staci jen udelat futro na klice,loziska,,gufera,lamely,vybrus a je po GO......... k dotazu 3) zapalovani i dekl z 21 na 05 jde.......z deklu je treba vyrazit vlozky a gufero.......
Datum: 25. července 2009 0:32
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 Do 05 se dávali nejdřív starý zápalka a pak i ty nový, ale musí tam být uspořádaný ty cívky tak aby se ti to tam vešlo. Tu
ouzkou cívku dopředu nahoru. Na J 20, 21, 23 je na to v karteru nálitek. Krásně se ti to tam vejde i takhle, mam to na
mojí 05.
For: Steve Hele na karter z J 05 nejde přeci víko z J 20, 21, 23 protože je na větší šrouby a má tam ty válečky na těch
šroubech, 05 je jen přišroubovaný závit M5.
Datum: 24. července 2009 22:51
 pokud se to tam vejde tak te to krasny...jinak ten stahovak se da vyrobit z jednoho kusu zeleza (osvedcila se mi 4-hranna trubka), dvou sroubu a dvou matek...
Datum: 24. července 2009 22:32
 to zapalko tam de bez uprav,nedavno sem na 05 menil za zapalko z 20 a slo to normalne
Datum: 24. července 2009 22:17
Datum: 24. července 2009 21:17
 stahovak na primarko? treba na jawa-50.cz, je tam krasnej navod aji vykres...jinak pri puleni hlavne secko zkontrolovat estli neco nahodou na oko nesedi, loziska na kliku vymenit, jestli klika nema vuli, prevodovka, futra v ni atd...to zapalko z 21 (jak 20W tak 30W) se pod ten pulkulovy dekl tusim nevejde, ale da se tam dat dekl z 21 a pak to tam pasne sto pro, jen se vyndavaj z toho krytu ty kolicky...a pro UltraMostera - gdyz se fik fakt dobre udela, tak dokaze litat s 13z (klasika) 80km/h a pri tom tahat dobre do kopcu, moje jednadvaca je toho zivym dukazem...
Datum: 24. července 2009 21:16
 a neměl bys fotku toho stahováku abych si ho moch udělat?
Datum: 24. července 2009 21:04
 Jo na primar je stahovak a zapalko by teoreticky mohlo sednout
Datum: 24. července 2009 21:01
 zdarec tak když jsem dělal GO tak jsem rozhazel novy loziska novou ojnici s jehlou precentroval kliko hodil ferodovy lamely vybrus hvezdu hlavu podkovu ke klice gufera no to je vsechno asi myslim ted nemam problem udelat 80s 12 zubym sekundarem  at se dari .Spara11
Datum: 24. července 2009 20:59
 http://www.youtube.com/watch?v=ecfloYy64nY tohle je fakt masakr. chudak ten chlap co jel proti nemu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2009 14:05
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 Tak tohle je vážně síla!!!!
Datum: 24. července 2009 14:05
 dalsi dement :-/y predjizdi pred zatackou do ktere nevidi...jeste k tomu totalne prestrelil rychlost takze uz nemel sanci to ani dobrzdit kdyby mu tam nevyjel ten druhy chudak...
Datum: 24. července 2009 11:00
 uz pocul som o tom to bolo va madarska ten debil kto sedi na dotorku nezomrel a ktori isjel proti nemu pravidelne ten zomrel......
Datum: 24. července 2009 8:13
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 Heleďte,aby tu nebyly dohady jenom o OLEJICH tak sem PROSIM posilejte odkazy na vase stroje,tining,cross,renovace,proste vsechno co muzete  doufam ze se aspon nekdo ozve
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2009 20:17
 mam taky svoji jawu 21 a 05 tady f profilu
Datum: 24. července 2009 20:17
 no já to mám v profilu šecko.. tkaže se mužete ůpodívat
Datum: 24. července 2009 13:26
 díky moc Pepe.killere
Datum: 24. července 2009 12:54
 jo jinak Konwi, fakt pěkný...
Datum: 24. července 2009 11:00
 jojo taky v profilu...
Datum: 24. července 2009 10:53
 já taky přidávám Jawa 20 bez revma plechů, plus jawetku v origo celkem zachovalym laku...
Datum: 24. července 2009 10:50
 Já přidávám svou Jawu 20, fotky jsou v mem profilu
Datum: 24. července 2009 10:32
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 http://www.motorkari.cz/uzivatel/?uid=78780
Datum: 24. července 2009 0:01
Datum: 23. července 2009 23:45
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
Datum: 23. července 2009 23:40
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Zdarec,nevíte někdo kolik stojí lepení spojkových lamel a brzdových čelistí?????Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 15:04
|



|