|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 Zdarec dneska sem pošteloval předstih pomocí žárovky a super. Dal sem kvalitní jednatrojku nastartuju a vyrážím na projížďku. Jel sem asi kilometr ve tmě tak sem se obrátil a jel dom. Do zatáčky sem podřadil a dal plnej a najednou cink,cink,cink a zastavil sem se. Podivam se co se děje a ona mě vylítla svíčka z hlavy  . Protože sem tam dal tu sníženou hlavu a svíčku sem moc asi zašrouboval a dom sem 0.5 km ve tmě jak prase tlačil  . Jestli se nepodělal závit tak tam zítra dám nějákou podložku at do svíčky nenaráží píst.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2008 16:37
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 těžko ti ten píst naráží do svíčky.......jestli do něčeho naráží, tak jedině někde do tý snížený hlavy(i když ja mam taky sníženou a je to ok, ale stát se to normálně muže), ale do svíčky ne....... spíš bych řek že bud tam máš v prdeli závit, nebo si jí málo utáhl tak se vyklepala,,,,,,
Datum: 28. října 2008 16:37
 chlapci  koupil jsem 555.. za 1000 kč modrou no a ten chlap tam ma nejaky veci z 21 ale valec je puvodni! jen je jina hlava myslim ze i ojnice kdyz nam k tomu daval pist s 14 cepem a taky spojka... nakopavacka se sice nevraci ale! takovou rakteu sem doma jeste nemel  ... ted to dám do kupy... prehodim plechy z cervenyho na modryho (puvodni barva slonova kost- de to videt na ramu) vymenim stitek no a na púrevodovce to necham bejt to cislo... jen tam dam nejakou pruzinu... nic tam neni rozhrkany nic se tam nevykle.... kdezto u toho mojeho cervenyho jew vsechno povoleny a hybe se  ... takze zitra me ceka fest praca... už se těším jak malej Jarda  ... tak ať vám to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2008 17:28
Jméno: standa
IP: uživatel4437
Datum: 28. října 2008 17:28
 jj rad poslu ale az zitra udelam foto  ... jiank o lítá jak kráva! (sorry  )
Datum: 27. října 2008 22:07
 pošli mi fotky aj toho cervenyho na mail i toho modriho ja sem tez zastancem 555tek rad se kouknu dík na mail lukawe555@azet.sk
Datum: 27. října 2008 21:10
 cau,potrebuu poradit. mam vyfuk-je vycpany dratenkama,hadrama , a pod. nevim ale jestli tam sou ty spravne dily co tam maji byt . mate tam nekdo taky takovy kolecko a na nem takovy tycky jakoby? je to zhruba v pulce vyfuku a dlouhy tak 10 cm a pod tim uz je jen ta mriz.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 19:06
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 stevem34@seznam.cz...posilej
Datum: 27. října 2008 19:06
 hej jak se tu dava fotka chci vam ukazat ten vyfuk co v nem mam, podpr uvedte e.mail a ja vam to poslu .predem dekuji.
Datum: 27. října 2008 15:10
 Neurážej a nekopíruj text Morčat!!!
Datum: 27. října 2008 14:14
Jméno: zdena
IP: uživatel4193
 PIČO, SI BLBÝ JAK PUMPA NA SAŇE
Datum: 27. října 2008 14:09
 steave jaky mas e-mai lti poslu to foto tych veci co mam ve vyfuku j?
Datum: 27. října 2008 14:04
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 mriz, dve takovy kolecka spojeny se 2 trubickama a koncovka s dalsima 2 trubickama...takhle vypadal en seriznutej co se daval na mustafy a 21 po roce 1975...
Datum: 27. října 2008 12:57
Jméno: francek
IP: uživatel1519
 Ahoj chtel bych se zeptat k cemu slouci Dekoventil u dvoutaktnich motoru,a kcemu je jeste dekompresni ventil.Dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2008 22:08
Jméno: Horst
IP: uživatel4455
 čau původní motor byl anglický a za války ho ukradli rusové a po úpravách ho šoupli do lokomotiv.Do motorky by to byl pěkný macík.Pro zajímavost motor 14D40 ,12 válců vrtání 230mm,zdvih 300mm,2x přeplňovaný,4 výfuk.ventily a ještě 2T.Přez dekompres.ventily se měřil kompresní tlak a nebo při startu.Tak čau
Datum: 29. října 2008 22:08
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no jo tak gdyz to uz montovali z ponorek proc to rovnou nedavali do motorek?
Datum: 28. října 2008 17:22
Jméno: Horst
IP: uživatel4433
 Čau dekompresory má i ruská lokomotiva SERGEJ a to je ještě 2T motor z ponorky.Ale na to jste ještě malí rybízové.
Datum: 27. října 2008 21:18
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tusil sem co to je ale diky ze ste mi to napsali...jinak dekompres se hojne pouziva na mopedech, kamos ho ma treba na Herovi Gizmu a pravda je jen na chcipnuti...
Datum: 27. října 2008 19:04
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no nevim ale kámoš mel 600 a nešel mu dekompresor a skoro to ani nenakopnul jakou to má kompresy
Datum: 27. října 2008 16:56
 Ten deflektor (nebo jak se tomu nadava) nema to trabant? nekde na netu sem videl peknou animaci jak funguje motor respektive pist ve valci u 2T motoru... proste takovej zub na pistu proti kterymu byl ten saci kanal a kdyz sla smes benzinu a vzduchu do valce tak se jakoby ,,odrazila,, od toho vystupku (zubu) na pistu a sla do prostru valce kde byla stlacena pistem a booooooooom
Datum: 27. října 2008 16:18
 dekompresory e použivaj stále 1. kamoš husquarna fe410 r.v.2001 ma dekompresor 2. kamoš beta 525rr r.v. 2007 ma taky a 3.kamoš zase husquarna fe 610 r.v. 1995 a ma taky dekompresor takže dekompresory se hojně použivaj stále ale neni to kuli startování ale kuli chcipnutí
Datum: 27. října 2008 14:51
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 dekompresor i deflektor ma napriklad čz 175 standart z 30-40.let
Datum: 27. října 2008 13:54
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 meli blbe staveny motory(meli proti sobe prepusteci a vyfukovej kanal) a aby zamezili velkymu uniku smesi rovnou do vyfukovyho kanalu tak staveli pisty s deflektorem(melo to takovej zvlastni tvar,jak zub)....casem prisli na to ze kdyz prepousteci kanaly posunou o kousek dal nez je vyfukovej tak se castecne zamezi prefuku smesi rovnou do vyfuku a prestalo se uz delat pisty s deflektorem a volnej prostror se ubral a zacali postupne zvedat kompresni pomer ....takova vsuvka z historie
Datum: 27. října 2008 13:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a k cemu slouzil deflektor nebo na co byl urcen?
Datum: 27. října 2008 13:17
Jméno: volej
IP: uživatel4421
 mate pravdu dekompresaky meli driv babety a stadaci ale ted sem to vydel jednovalcovejch 500 jako plochodrazni masiny
ktery maj velkej vykon aby sli naslapnout
Datum: 27. října 2008 11:36
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 to je myslim taky pravda ...hlavne jednovalce v 500 a nebo 450 ....dekompresor ma i stara multikara ....to je hukot kdyz startuje
Datum: 27. října 2008 11:00
 ja si teda myslim ze dekompresni ventil maji dneska jeste crossky aby si je vubec nadrapnul.....respektive proslapnul tu velkou kompresi co kolikrat maji....ale treba se mejlim
Datum: 27. října 2008 10:51
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 dekompresak se pouzival drive jako chcipak(stratilo to kompresi a zdechlo to) a u stabilnich motoru jako spoustec....napred museli roztocit motor s obrovskym setrvakem a pak pustli dekompresak a ono to chytlo... dnes se nepouziva ...obcas ho najdes v nejakem starsim mopedu jako je stadion a nebo italsky babety,slouzi tam ke snazsimu startovani a ke chcipaní ....je to takovy prezitek asi jako pist s deflektorem
Datum: 27. října 2008 10:39
Jméno: volej
IP: uživatel4421
 hele slysel sem ze kdyz se motorka uklizi na zimu mnel by se odmontovat karburator myslite ze to ma nakej vyznam??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2008 17:23
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to je blbost pac benal se z karbecu vypousti prave proto ze je tam olej kerej zanasi ty trysky...a benzin v dnesni dobe uz taky...
Datum: 28. října 2008 17:23
Jméno: josef
IP: uživatel2969
 já sem čet v knížce o 250 a 350 že se motory nakonzervujou na zimu tj že se do nich dá olej,myslim do karbecu,nevm jestli je to pravda ale píšou tot am.kdybych tu knmížku měl u sebe přímo bych to opsal
Datum: 27. října 2008 22:16
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no jasne nesmi ti to udelat boty...ale muj stal kolik let (ma vohnutej stojan takze vaha byla rozlozena na obe kola) a zadnou botu na nich nemam...to leda gdybys to tam mel hodne dlouho tak si je vymontuj a dej na spalky...
Datum: 27. října 2008 19:22
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no ješte k tomu kolu nesmí na tech kolech moto stát aby se jako nevotalčili a pak to neházelo ale když mšá fichtla kterej jezdí 50 tak to asi moc znát nebude
Datum: 27. října 2008 16:59
Jméno: Libor
IP: uživatel4193
 KARBEC VYTAHOVAT NEMUSIS, ALE HLAVNE NEZAPOMEN SUNDAT PREDNI KOLO, JE TO DOST DULEZITY
Datum: 27. října 2008 14:18
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 fichtl mi lezel u dedy nejakejch 20, stacilo vycistit karbec, hlavu, vejfuk a kohoutek, seridt a sel napoprvy...
Datum: 27. října 2008 12:39
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 to ja taky pritah pareza co se od 70-tych let valel na půdě....jen sem z nej vylil benzin,vycistil karbec,vymenil olej,nafouk kola,namazal retez a plst na vacku,dal novou svicku a sel na druhy kopnutí,bez problemu....no a tenkrát perák dokonce nastartoval na 3 roky starej benzin
Datum: 27. října 2008 10:50
Jméno: standa
IP: uživatel4423
Datum: 27. října 2008 10:45
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 Nepřehánějte dyt je to jenom na 2-3 měsíce  - toto sem nikdy neslyšel ale asi to význam nemá pač mám kývačku která ležela asi 20 let ve stodole (i s 20l starým běnálem olejem - vším) sem enom vyčistil karbec nastavil předstih nalél nový benzin a na asi 12 našlápnutí chytla tak si myslim že na ty 2 měsíce to fakt význam nemá
Datum: 27. října 2008 10:23
Jméno: deer gooder
IP: uživatel1201
 chtel bych teď slyšet názory těch chytřejších..ti co tu napišou ty debilovin yže to nikdy neuděláš atd..tak ať jdou domu!\r\nCHci se chlapi zeptat jestlu jde udělat výbrus na soustuhu.máme kámoše a ještě to nezkušal ale ma to připravene tak uvidim.jaky mate vy na to názor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 21:33
Jméno: Horst
IP: uživatel4433
 Bavím se tady naco ještě nepřijdete.Nejdříve se válec vyvrtá na vyvrtávačce,pak se honuje,ale žádné jazýčky nebo nože ale honovací kameny a maže se to syrným olejem,jedna otáčka na celou délku válce.Proto je vidět ve válci taková osmička.
Datum: 27. října 2008 21:33
 na soustruhu to de, ale hodně záleží na jakým, jestli je udržovanej a má minimální vůle, tak OK, ale pokud už má vyběhaný lože atd, tak to stačit nebude, po přesoustružení bych doporučoval ještě minimálně vybrousit, samozřejmě nejlepší by bylo to vzít ještě honovačkou, ale tu jen tak kde kdo nemá, tou bruskou by to mohlo stačit a pak opatrně zajíždět a hodně mazat a hlavně dát pozor na přesnost při výrobě
Datum: 27. října 2008 12:16
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 jde...ale musis to udelat takovejma tema zaoblenejma jazýčkama a ne tim hranatym!! a pak se to ma dodelat na nejake honovacce....v zivote jsem to nedelal a akorat sem o tom slysel od znamyho. Delal si vybrus v JZD na dilnach....nenahonoval to a do prvnich 500 km se mu to vzdycky tak desetkrat raflo za den a zajizdel to asi 2000km....jedinym plusem byla velka komprese a bylo to zadarmo za cenu 100 sad pistnich krouzků za pul roku
Datum: 27. října 2008 9:47
Jméno: maro
IP: uživatel3705
 no rekl bych ze to mas jesce presnejsi nesnormalni vybrouseni
Datum: 27. října 2008 7:40
Jméno: Koli
IP: uživatel1337
 Zdar,jo jde to udělat ale nejni to ono.Musíš to pak víc zajížedět.Jak říkam prostě to jde.
Datum: 27. října 2008 7:01
 myslite ze se MZety kurví motorove hodne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2008 12:31
Jméno: motor
IP: uživatel680
 jede 110 ale jednou jsem zní vytáhl i necelejch 130 z kopce samozřejme
Datum: 28. října 2008 12:31
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 ty stary MZ byli 4 kvalty
Datum: 27. října 2008 17:27
Jméno: lukymz
IP: uživatel4348
 jardo ty idió všechny mz etz 150 sou 5kvalty
Datum: 27. října 2008 15:19
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 tak 110
Datum: 27. října 2008 10:05
 kolik tak jede MZ???
Datum: 27. října 2008 9:31
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no tak to je jasný že když jí máš jako krosku tak se o to musíš starat. já mej taky Mz 150 a super motorka jenom jsem do ní lil benzín a jezdil myslim si že je to o dost
rychlejší simson
Datum: 27. října 2008 9:18
 muzu se zeptat na ten vybrus to si delate sami nebo jak?
Datum: 27. října 2008 0:51
Jméno: standa
IP: uživatel4419
 ted jsem nekde nize cetl ze ji mas jako krosku ....no...neni to na to staveny ....pocitej minimalne jednou za rok bude vybrus a neco sem zaslech ze se vysypavaji prevodovky kdyz ji davas moc na prdel.... ja myslel ze se ptas na normalni jezdeni a na spolehlivost a poruchovost pri beznym provozu ....to sis mel radsi koupit tu 250 čízu....ta vydrží víc
Datum: 27. října 2008 0:41
Jméno: standa
IP: uživatel4419
 kamos ji ma asi 4 roky ...kdyz ji pritahl domu tak udelal preventivne GO motoru a od te doby na ni nesahl a jede furt ...taky 5Q ...jezdil jsem na ni a jede hezky...takovej rychlejsi a silnejsi simson
Datum: 26. října 2008 23:54
 jardo tak to jsi me potesil mam MZ 5 kvalt  a bal jsem se jestli se nebude kurvit  tak diky moc
Datum: 26. října 2008 23:21
Jméno: Jarda
IP: uživatel399
 Měl jsem MZ jako první větší moto a byl jsem naprosto spokojený.Žádné vibrace a jezdila výborně.Pokud se ti povede sehnat s 5-ti kvaltem tak je to ideál.A chodí pěkně na zadní takže můžeš trénovat
Datum: 26. října 2008 23:16
 chtel jsem se zeptat co vy by ste osobne chteli MZ 150 po generalce a nebo čz 250 po generalce?prosim napiste dekuji fakt
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 9:19
Jméno: motor
IP: uživatel680
 já taky MZ musíš se rozhodnou jetsli chceš jezdit nebo jesltli ccehš mít starší českou motorku no to je vše
Datum: 27. října 2008 9:19
Jméno: maro
IP: uživatel3705
 ja rozhodne mz
Datum: 27. října 2008 7:43
Jméno: TRAKTOR
IP: uživatel1194
 ani jedno nejsem fanoušek ani jedne z motorek
Datum: 27. října 2008 1:11
 myslis tim ze se MZ kurví?
Datum: 26. října 2008 22:38
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 urcite ČZ...duvod? mozna ma mensi vykon ale je ČESKÁ!!!
Datum: 26. října 2008 22:34
 a duvod!!!diky
Datum: 26. října 2008 22:27
Jméno: josef
IP: uživatel2969
 mam dotaz ohledně šroubovacích stupaček na mustangu,co mam dělat abych je měl nastavený na nohu ale aby byli dotažený a nepovolovali se,protože dycky kdyš je dotahnu tak mi nesedí na nohu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 9:20
Jméno: motor
IP: uživatel680
 spíš ty kulatý gumy  je to jednoduší
Datum: 27. října 2008 9:20
Jméno: standa
IP: uživatel4419
 bud tam dej podlozku a nebo si kup kulaty gumy na stupacky
Datum: 27. října 2008 0:00
Jméno: josef
IP: uživatel2969
 jenže to mi nikdy nevíte,napadlo mně na tu stupačku na ten závit dát matku našroubovat co nejvíc puce pak našroubovat do rámu aby mi to sedělo a matku dotahnout
Datum: 26. října 2008 22:04
Jméno: standa
IP: uživatel4419
 skus podlozku a nebo pérovku
Datum: 26. října 2008 22:01
Jméno: judy
IP: uživatel4402
 tak tam dej podlozku
Datum: 26. října 2008 22:01
 Poraďte čím a jak "vyleštit" motor.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 9:29
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
 jeste je dobra na pocatecni lesteni dratenka na nadobi ta taky lesti fakt dobre.
Datum: 27. října 2008 9:29
Jméno: xBorecX
IP: uživatel4420
 a pak až to vyleštíš tim kotoučkem a pastou tak to dolaď tak že rozdrtíš normální bílou křídu a daš to na hadr a leštíš to tomu dodá ten super lesk!!!
Datum: 26. října 2008 23:43
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
Datum: 26. října 2008 21:16
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 poslu ti supr link na todlecto: http://www.jawa-50.cz/jawa-50-navod-na-lesteni-hliniku-hlinikovych-soucasti.php...jinak nejlepsi na to je bila pasta, s tou to de jak po masle nebo to nalestis nejakou klasickou (byvala zelena) co najdes po ruce treba velmi rozsireny sou nejaky komunisticky mozna ji mas taky v dilne a touto nalesti s vrtackou a bilou to pak dolestis na hadru (rucne) usetris si tak tu bilou pastu pac je vcelku draha (asi 200Kc) tot vse
Datum: 26. října 2008 21:15
Jméno: Jara 23
IP: uživatel4095
 kdo je spokojen se svou motorkou a co to máte??
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 13:04
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 ja mam čz 175/487 a stezovat si nemuzu
Datum: 27. října 2008 13:04
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 na tak ja mám čz 175/356 kros, čz 125/516 a jawu 20 a jsem se všema třema spokojený
Datum: 26. října 2008 23:35
Jméno: standa
IP: uživatel4419
 áááááá ja zapomel na myho vernyho kamarada Piggio 50 Zip  skutr ... to bylo letadlo....trosku naladenej ....jel 90 !!! 100% spolehlivost ....styska se mi po nem... docela brutalni svezeni ze skutrů byl Piaggio 50 NRG s MHR kitem ....neskutecný zrychleni a vmax asi 120km/h .... a na cem se hezky jezdilo byl Yamaha 650 Silverwing ...luxusni skutr ...ale jel jsem na nem jeen jednou....
Datum: 26. října 2008 23:08
Jméno: standa
IP: uživatel4419
 Jawa 21 a 550 ...100% spokojenost a spolehlivost !! Jawa 555 - Spokojenost ale sere mi ze ma vysypanou prevodovku a dvojka klepe. Piaggio Ciao -docela spokojenost,mala spotreba,jede pomalu,hodne sviti ale nema uz moc sil a obcas ji musim pomoct do kopce ... Jawa 250/11 Pérák ...neznicitelnej stroj,spolehlivej,slusna spotreba,solidni jizdni vlastnosti(od 80 se trochu klepe) ...chvili sme meli doma par 125 od brachy z prace:MITO ...z dvoutaktnich 125 jede nejvic,ale strasne se na tom sedi,je to celkove tvrdy ale jede skoro 200  Honda NSR je fajn,pohodlna,jela asi 150 ale zrala jak moskvič  ,Yamaha 125 YBR - dobre se na ni jezdi,solidni spotreba,ale je to nejlinejsi 4-takt na kterym sem jel ...Honda 125 City FLY ...suprove ovladatelny cestovni endurko s nizkou spotrebou a slusnou akceleraci ale na ukor max rychlosti ...omezovac na 98km/h ... Honda 125 CBR,otevreny na max ,jela 160,asi nejlepsi svezeni ze vsech 125ccm silnic co jsem jmenoval ....taky sem jezdil na brachový 125 RM,30kw,motokros,jede jako hovado ale ja na kross moc nejsem....taky jsem jezdival na takovejch zmetkach jako je dandy(125 i 50ccm)...nebudu mluvit ...hezky jelo Yamaha TZR 50 na to ze to byla jen 50ccm!!!! Docela mi mrzi ze sem se este nesvez na Aprilii 125 RS ...  jinak jsem taky jezdil na motorkach jako sou 175,250(471),350 (634) ,GS 500,GPZ 500S ale to asi neni veci diskuze ...myslim ze vas predevsim zajimaji ty 125 a 50 ....
Datum: 26. října 2008 23:02
  jo ale už vás chci videt jak kupujete aprilku tu novou za 140 tisic  blaaaaaazni.... jo a copak se muze v A1 jezdit s 18 kw ne li vic??? kdyz se na to prijde je pruser.... taa ma doma tyrtak xbr 125 a je to bezporuchovy... jede to skvele na nic si nestezuje... jo a já?? 555 FOREVER!!!!!
Datum: 26. října 2008 22:20
 jo a to CBR bych si nekoupil!!!to radsi NSR cau mejte se draci
Datum: 26. října 2008 21:16
 ja mam Mustanga po celkove generalce!vsechno jsem si udelal sam a asi tyden mam MZ 150 kros a nejvic spokojen hrne krasne,az na to ze je tam baterka a kazdy 3 dny ji musim nabijet nebo nak tak takze tam budu muset dat zapalko pres zimu ale jinak supr
Datum: 26. října 2008 21:15
Jméno: xBorecX
IP: uživatel4418
 No tak já si myslim že každá motorka po chvilce ježdění přestane mít pro jezdce dostatečný výkon a chce to pořád něco silnějšího hlavně v těch slabších kubatůrách. No ta Honda cbr 125 nevim no slyšel jsem že je to docela malá motorka a v jednom článku bylo: je to dobrá motorka mezi mezi čtyřtaktníma 125 ale nemá na skoro dvojnásobný výkon moderních dvoutaktních 125. a docela s tim suohlasim!
Datum: 26. října 2008 21:04
 mám jawu 21 a sem stim spokojenej protože valí jak svina a nikdy bych to neprodal
Datum: 26. října 2008 20:27
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 ja mam jawu dandy 125 ale nejsem moc spokojenej - nejak se to rozsejpa a musm do servisu -mam ji od jara 07 a iz jsem byl 3 krat neplanovane v servisu-ale když jede tak to si nemuzu stezovat -honim ji co to da a perfektne se na ni vyblbnu-i kdyz mohla by jet rychjlejc. no a pak mam jeste mustanga -a to je drakouš-tad sice zloby ale motor uz je rozpulenej a pracuju na tom takze zasejc povali.
Datum: 26. října 2008 20:22
 Já mam jawu 125/355.Sice ji mam chvilku,ale udělal jsem GO motoru a jezdí výborně.Bez poruch,vždycky mě dobezla.Plná spokojenost
Datum: 26. října 2008 20:19
Jméno: motor
IP: uživatel680
 super 4taktní motorka
Datum: 26. října 2008 19:30
Jméno: tomasaug
IP: uživatel3830
 zdarec mám jawu 555 a jsem s ní plně spokojený ale chtěl bych už něco silnějšího ale možná si počkám do 16 nha papíri a chtěl bych si koupit Honda CBR 125R jakej na ní máte názor vy?
Datum: 26. října 2008 19:25
Jméno: Barum
IP: uživatel2179
 Já mám jawu 23 po celkové renovaci,dal jsem do ní 10000,-,je jako nová a v životě bych ji neprodal a to ji mám teprve rok.Má i STK
takže až si udělám papíry budu ji proháněm po silnici.
Datum: 26. října 2008 19:07
Jméno: motor
IP: uživatel680
 hm já mám yuki 125 spor  vůbec nejsem spokojenej je to nejvetší sráč proti tomu byl fichtl mašina
Datum: 26. října 2008 18:40
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Já mám fíka a nikdy bych ho neprodal proste mi prirost k srdci.
Datum: 26. října 2008 18:22
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Já mám fíka a nikdy bych ho neprodal proste mi prirost k srdci.
Datum: 26. října 2008 18:21
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 fichtlik 21 z roku 1975 a jsem nejspokojenejsi majitel na svete...obcas sice zlobi ale spravit si ho dokazu sam na kolene a on se mi odvdecuje supr vykonem...
Datum: 26. října 2008 18:09
 chlapi  ja vim ale kdo se tesi na zimní radovánky s fichtlem?  (esi bude snih  ) já se teda těším  budu mít jednoho fichtla do crosu (no z tech dvou co budu mit udelam jednoho dobryhpo- vetosa a toho horsiho na blbnuti  ) dam tam 11 kolco a hura na tankovku (cesta po ktere jezdí tanky a v zime se neudrzuje krom kaminku co na to davaj)
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 10:16
Jméno: standa
IP: uživatel4423
 ja jezdim celou sezonu i v zime  ale zadnej kros v zime...sem rad kdyz jedu po zledovately ceste 30 a neulitnu ....jinak na zimni kros se doporucuje dat do plastů kratký M6 srouby a z venku je stahnout matici pres podlozku a uvnitr plaste pres to udelat vlozku treba ze stareho pláště a prilepit ji....taky sem videl eska-pasky...ale neveril bych jim
Datum: 27. října 2008 10:16
 nevim jako kazdej rok celou zimu na babette nebo na fekaloj do skoly v provozu docela narez to je
Datum: 26. října 2008 18:04
 tos o tom rámu neřek....tak to je jiná
Datum: 26. října 2008 17:44
 už te vdidim jozev spravovat jiz skrivenej ram  ... a nicit ho nebudu jen snim budu jezdit ve snehu  ale ze bych s nim skakal bo tak to ee
Datum: 26. října 2008 16:12
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 Jo minulou zimu sem s fichtlem začínal tak mam rád tyhle časy  Ale letos vyjedu až v únoru dneska už nemam odvahu jezdit po městě bez světel a bez helmy jako tenkrát
Datum: 26. října 2008 15:43
 nechci ti do toho kecat, ale já bych z toho jednoho pařeza udělal dobrýho a na tyhle blbosti bych si koupil třeba nějakýho roz*ebanýho mustanga....a tu druhou 555 bych nevim, neničil
Datum: 26. října 2008 15:32
Jméno: motor
IP: uživatel680
 jj taky me to bavilo když byl sníh ale tet už fichtla nemám
Datum: 26. října 2008 15:13
Jméno: Barum
IP: uživatel2179
 čau hoši,nemá tady někdo navíc papíry na mustanga?Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2008 13:56
Jméno: wrap
IP: uživatel664
 jak si mám doma prekorkovat lamelu z 555 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2008 12:12
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 jo tak to tedka nevim, skus zmerit suplerou rozmer tech starych korku a novy udelas o nejakej milimetr nebo desetinu vetsi
Datum: 26. října 2008 12:12
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to neni povne dany ale gdyz ji vezmes a slozis do spojky tak se ti to musi vlyzt do retezu a jeste mit malou vuli
Datum: 26. října 2008 12:11
Jméno: wrap
IP: uživatel664
 a jakej maj met rozmer ??
Datum: 26. října 2008 11:51
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 sezenes si korky, ty povaris v hrnci z vodou az zmeknou a zvetsijouse, nastrkas je do lamely, nehas uschnout, pak si vezmes jemnej smirkovej papir a korky zbrousis na potrebnej rozmer (na rovne plose se to brousi a a porad kontrolujes rozmer šuplerou)
Datum: 26. října 2008 11:32
 zdarec nevite jeslti jde dát pravý kryt motoru (jak je zapolko) z 20/21/23 na 555
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2008 14:13
Jméno: standa
IP: uživatel4413
 dekl z 21 jde na pareza bez problemu akorat tam musis dat vetsi podlozky(6-ku a pod ni este 8-ku) .....ovsem dekly obracene prohodit nejdou .....dekl z 555 na 21 nedas hvuli hrideli na sekundarnim prevodu ...
Datum: 26. října 2008 14:13
Jméno: adas
IP: uživatel1069
 Musíš to jedině zkusit, ani se ty dekly lišej i u 20/21/23 některý mají vybrání na 30W cívky některý ne, to by tobě bylo jedno, ale taky z některých vyčuhují jen dvě trubičky (v místě šroubů), který určují polohu a u některých tři, oproti tomu jsou uzpůsobený díry proti v karterech, ale pokud přebytečnou trubičku uřízneš, tak myslim na 90% to tam dáš nacpeš.
Datum: 26. října 2008 8:59
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak tos me vcelku dostal ovsem mam ten pocit ze tam nende jelikoz sou to odlisny kartery uz jen treba tim ze ma zebrovani a parezy byli myslim z litiny a ne z hliniku...
Datum: 25. října 2008 22:33
Jméno: wrap
IP: uživatel664
 vím ze není stejný ale jestly si pasují díry por šrouby apod
Datum: 25. října 2008 22:33
 rekl bych ze neni stejny
Datum: 25. října 2008 22:29
 ne
Datum: 25. října 2008 22:29
 a jeste se chci zeptat jak to nejlip udelat kdyz chcu prestříkávat tak jak to mam udelat?....Vobrousit uplne az na zelezo zakladovku,barvu a lak?
diiik moc napiste
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2008 22:38
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
Datum: 25. října 2008 22:38
Jméno: Franta
IP: uživatel373
 Hele hoši,chci si koupit přívěsný vozík Pav.Ale s typovým průkazem ho už asi za dobrou cenu neseženu.Jak se dá teda udělat abych ten průkaz získal,nebo aby mi udělaly na úřadě novej?Prostě jak to legalizovat.Dík moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2008 21:38
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Čau.Tak dnešek byl pěkně na h....o.Jsme po oběde se šli projet s kamošem a ja jel na babete(jE TO ITALSKA BABETA PIAGIO UŽ TO MA VARIATOR TAKZE JE TO NECO JAKO SKUTR AKORAT TO MA SLAPKY) protože fíka generalkuju.No tak jsme jezdily celej den pak přijedu domu nechám jí vychladnout.potom tata na ni sedne protoze s ni chtel se project a kouka ze je utrhnutej plyn tak me hezky serval a ze uz mi tu babetu nepuci nechal me tam at to spravim sral jsem se stim do ted ale bouzel nepovedlo se ja mam doma jenom fichtlacky lanka a bouzel ty tam nepasnou.Sráč italskej nic to nevydrzi.jenom chci říct toto ZLATEJ ČESKOSLOVENSKEJ STROJ. A NEJHORŠÍ JE NATOM ŽE TA BABETA JE TáTY. oS:zejtra sundam lanko z meho kola to by tam melo jít snad tak mi držte palce
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2008 13:55
Jméno: standa
IP: uživatel4413
Datum: 26. října 2008 13:55
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ťežkoslovensky veci sou kvalitni - napr boty Bata nebo Jawa atd...samozrejme gdyz nejsou kvalitni tak sou to naopak nejvetsi smejdy (az na cinu, to ani smejdy nejsou jaky to sou srace)...k tomu lanku - na fichtlovi sem mel zlomeny a castecne pretrzeny a vubec sem si toho nevsim az mi strec povidal ze bych si ho mel vymenit...
Datum: 25. října 2008 21:42
 Chci se zeptat mam MZ 150 a za studena me nenakopne(málo kdy)ale kdyz ju roztlacim tak chytne hned a pak treba chvilu jezdim zastavim chcipnu a pak nakopnu na poprvy!!!cim myslite ze to je ze to za studena nechyta???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2008 15:30
Jméno: chuji
IP: uživatel4348
 www.mz-world.wz.cz -optej se zde sou tam zkušení borci
Datum: 27. října 2008 15:30
Jméno: motor
IP: uživatel680
 funguje ti sitič? já jsem vždicky 5 krát kopnul bez zapnutýho zapalování a se sitečem pak jsem zapnul klíčky a šla na poprvý nebo ne podrunhý
Datum: 25. října 2008 16:31
 svíčka?
Datum: 25. října 2008 15:38
Jméno: standa
IP: uživatel4404
 Tak Parez odjel do Domazlic....konecne sem se ho zbavil
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2008 15:11
Jméno: standa
IP: uživatel4404
 hm...ja vim...ale neni to jedinej parez co tu mam ....mam tu este 550 (56) po renovaci a 555(61) dobry stav....radeji budu investovat do 555 na ktere je malo prace nez abych cpal prachy do obou ....
Datum: 25. října 2008 15:11
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 abys este nelitoval...jodnu si na nej vzpomenes...
Datum: 25. října 2008 13:22
Jméno: standa
IP: uživatel4404
 prodal ... a na to jak byl vykliktanej a vyklepanej tak sem prodal dost dobre
Datum: 25. října 2008 13:01
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 prodals nebo vymenils?
Datum: 25. října 2008 12:57
|



|