slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  321  322  323  324  325  326  327  328  329  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
Zdarec dneska sem pošteloval předstih pomocí žárovky a super. Dal sem kvalitní jednatrojku nastartuju a vyrážím na projížďku. Jel sem asi kilometr ve tmě tak sem se obrátil a jel dom. Do zatáčky sem podřadil a dal plnej a najednou cink,cink,cink a zastavil sem se. Podivam se co se děje a ona mě vylítla svíčka z hlavy :-D . Protože sem tam dal tu sníženou hlavu a svíčku sem moc asi zašrouboval a dom sem 0.5 km ve tmě jak prase tlačil :-D . Jestli se nepodělal závit tak tam zítra dám nějákou podložku at do svíčky nenaráží píst. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2008 16:37
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
těžko ti ten píst naráží do svíčky.......jestli do něčeho naráží, tak jedině někde do tý snížený hlavy(i když ja mam taky sníženou a je to ok, ale stát se to normálně muže), ale do svíčky ne....... spíš bych řek že bud tam máš v prdeli závit, nebo si jí málo utáhl tak se vyklepala,,,,,,
 
 
Datum: 28. října 2008 16:37
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chlapci :-D koupil jsem 555.. za 1000 kč modrou no a ten chlap tam ma nejaky veci z 21 ale valec je puvodni! jen je jina hlava myslim ze i ojnice kdyz nam k tomu daval pist s 14 cepem a taky spojka... nakopavacka se sice nevraci ale! takovou rakteu sem doma jeste nemel :-D... ted to dám do kupy... prehodim plechy z cervenyho na modryho (puvodni barva slonova kost- de to videt na ramu) vymenim stitek no a na púrevodovce to necham bejt to cislo... jen tam dam nejakou pruzinu... nic tam neni rozhrkany nic se tam nevykle.... kdezto u toho mojeho cervenyho jew vsechno povoleny a hybe se :-D... takze zitra me ceka fest praca... už se těším jak malej Jarda :-D... tak ať vám to jezdí ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2008 17:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4437    
mel sem 3 parezy a litaly vsechny ...to jenom ty si tenkrat tvrdil ze te predjizdeji novy fichtly do kopce :-D:-D
 
 
Datum: 28. října 2008 17:28
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj rad poslu ale az zitra udelam foto ;-)... jiank o lítá jak kráva! (sorry :-D)
 
 
Datum: 27. října 2008 22:07
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pošli mi fotky aj toho cervenyho na mail i toho modriho ja sem tez zastancem 555tek rad se kouknu dík na mail lukawe555@azet.sk
 
 
Datum: 27. října 2008 21:10
 
 
 
 
Jméno: Libor      E-mail:      IP: uživatel4193    
cau,potrebuu poradit. mam vyfuk-je vycpany dratenkama,hadrama , a pod. nevim ale jestli tam sou ty spravne dily co tam maji byt . mate tam nekdo taky takovy kolecko a na nem takovy tycky jakoby? je to zhruba v pulce vyfuku a dlouhy tak 10 cm a pod tim uz je jen ta mriz. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2008 19:06
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
stevem34@seznam.cz...posilej :-)
 
 
Datum: 27. října 2008 19:06
 
 
 
 
Jméno: Libor      E-mail:      IP: uživatel4193    
hej jak se tu dava fotka chci vam ukazat ten vyfuk co v nem mam, podpr uvedte e.mail a ja vam to poslu .predem dekuji.
 
 
Datum: 27. října 2008 15:10
 
 
 
 
Jméno: Bláznivej jezdec      E-mail:      IP: uživatel2594    
Neurážej a nekopíruj text Morčat!!!
 
 
Datum: 27. října 2008 14:14
 
 
 
 
Jméno: zdena      IP: uživatel4193    
PIČO, SI BLBÝ JAK PUMPA NA SAŇE
 
 
Datum: 27. října 2008 14:09
 
 
 
 
Jméno: Libor      E-mail:      IP: uživatel4193    
steave jaky mas e-mai lti poslu to foto tych veci co mam ve vyfuku j?
 
 
Datum: 27. října 2008 14:04
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
mriz, dve takovy kolecka spojeny se 2 trubickama a koncovka s dalsima 2 trubickama...takhle vypadal en seriznutej co se daval na mustafy a 21 po roce 1975...
 
 
Datum: 27. října 2008 12:57
 
 
 
 
Jméno: francek      IP: uživatel1519    
Ahoj chtel bych se zeptat k cemu slouci Dekoventil u dvoutaktnich motoru,a kcemu je jeste dekompresni ventil.Dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2008 22:08
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4455    
čau původní motor byl anglický a za války ho ukradli rusové a po úpravách ho šoupli do lokomotiv.Do motorky by to byl pěkný macík.Pro zajímavost motor 14D40 ,12 válců vrtání 230mm,zdvih 300mm,2x přeplňovaný,4 výfuk.ventily a ještě 2T.Přez dekompres.ventily se měřil kompresní tlak a nebo při startu.Tak čau
 
 
Datum: 29. října 2008 22:08
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no jo tak gdyz to uz montovali z ponorek proc to rovnou nedavali do motorek? :-D
 
 
Datum: 28. října 2008 17:22
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4433    
Čau dekompresory má i ruská lokomotiva SERGEJ a to je ještě 2T motor z ponorky.Ale na to jste ještě malí rybízové.
 
 
Datum: 27. října 2008 21:18
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tusil sem co to je ale diky ze ste mi to napsali...jinak dekompres se hojne pouziva na mopedech, kamos ho ma treba na Herovi Gizmu a pravda je jen na chcipnuti...
 
 
Datum: 27. října 2008 19:04
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
no nevim ale kámoš mel 600 a nešel mu dekompresor a skoro to ani nenakopnul jakou to má kompresy
 
 
Datum: 27. října 2008 16:56
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
Ten deflektor (nebo jak se tomu nadava) nema to trabant? nekde na netu sem videl peknou animaci jak funguje motor respektive pist ve valci u 2T motoru... proste takovej zub na pistu proti kterymu byl ten saci kanal a kdyz sla smes benzinu a vzduchu do valce tak se jakoby ,,odrazila,, od toho vystupku (zubu) na pistu a sla do prostru valce kde byla stlacena pistem a booooooooom
 
 
Datum: 27. října 2008 16:18
 
 
 
 
Jméno: BO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dekompresory e použivaj stále 1. kamoš husquarna fe410 r.v.2001 ma dekompresor 2. kamoš beta 525rr r.v. 2007 ma taky a 3.kamoš zase husquarna fe 610 r.v. 1995 a ma taky dekompresor takže dekompresory se hojně použivaj stále ale neni to kuli startování ale kuli chcipnutí
 
 
Datum: 27. října 2008 14:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4423    
dekompresor i deflektor ma napriklad čz 175 standart z 30-40.let
 
 
Datum: 27. října 2008 13:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4423    
meli blbe staveny motory(meli proti sobe prepusteci a vyfukovej kanal) a aby zamezili velkymu uniku smesi rovnou do vyfukovyho kanalu tak staveli pisty s deflektorem(melo to takovej zvlastni tvar,jak zub)....casem prisli na to ze kdyz prepousteci kanaly posunou o kousek dal nez je vyfukovej tak se castecne zamezi prefuku smesi rovnou do vyfuku a prestalo se uz delat pisty s deflektorem a volnej prostror se ubral a zacali postupne zvedat kompresni pomer ....takova vsuvka z historie :-D
 
 
Datum: 27. října 2008 13:53
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
a k cemu slouzil deflektor nebo na co byl urcen?
 
 
Datum: 27. října 2008 13:17
 
 
 
 
Jméno: volej      IP: uživatel4421    
mate pravdu dekompresaky meli driv babety a stadaci ale ted sem to vydel jednovalcovejch 500 jako plochodrazni masiny ktery maj velkej vykon aby sli naslapnout
 
 
Datum: 27. října 2008 11:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4423    
to je myslim taky pravda ...hlavne jednovalce v 500 a nebo 450 ....dekompresor ma i stara multikara ....to je hukot kdyz startuje :-D
 
 
Datum: 27. října 2008 11:00
 
 
 
 
Jméno: icespoon12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja si teda myslim ze dekompresni ventil maji dneska jeste crossky aby si je vubec nadrapnul.....respektive proslapnul tu velkou kompresi co kolikrat maji....ale treba se mejlim :-)
 
 
Datum: 27. října 2008 10:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4423    
dekompresak se pouzival drive jako chcipak(stratilo to kompresi a zdechlo to) a u stabilnich motoru jako spoustec....napred museli roztocit motor s obrovskym setrvakem a pak pustli dekompresak a ono to chytlo... dnes se nepouziva ...obcas ho najdes v nejakem starsim mopedu jako je stadion a nebo italsky babety,slouzi tam ke snazsimu startovani a ke chcipaní ....je to takovy prezitek asi jako pist s deflektorem
 
 
Datum: 27. října 2008 10:39
 
 
 
 
Jméno: volej      IP: uživatel4421    
hele slysel sem ze kdyz se motorka uklizi na zimu mnel by se odmontovat karburator myslite ze to ma nakej vyznam?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2008 17:23
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to je blbost pac benal se z karbecu vypousti prave proto ze je tam olej kerej zanasi ty trysky...a benzin v dnesni dobe uz taky...
 
 
Datum: 28. října 2008 17:23
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
já sem čet v knížce o 250 a 350 že se motory nakonzervujou na zimu tj že se do nich dá olej,myslim do karbecu,nevm jestli je to pravda ale píšou tot am.kdybych tu knmížku měl u sebe přímo bych to opsal
 
 
Datum: 27. října 2008 22:16
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no jasne nesmi ti to udelat boty...ale muj stal kolik let (ma vohnutej stojan takze vaha byla rozlozena na obe kola) a zadnou botu na nich nemam...to leda gdybys to tam mel hodne dlouho tak si je vymontuj a dej na spalky...
 
 
Datum: 27. října 2008 19:22
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
no ješte k tomu kolu nesmí na tech kolech moto stát aby se jako nevotalčili a pak to neházelo ale když mšá fichtla kterej jezdí 50 tak to asi moc znát nebude
 
 
Datum: 27. října 2008 16:59
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel4193    
KARBEC VYTAHOVAT NEMUSIS, ALE HLAVNE NEZAPOMEN SUNDAT PREDNI KOLO, JE TO DOST DULEZITY
 
 
Datum: 27. října 2008 14:18
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
fichtl mi lezel u dedy nejakejch 20, stacilo vycistit karbec, hlavu, vejfuk a kohoutek, seridt a sel napoprvy...
 
 
Datum: 27. října 2008 12:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4423    
to ja taky pritah pareza co se od 70-tych let valel na půdě....jen sem z nej vylil benzin,vycistil karbec,vymenil olej,nafouk kola,namazal retez a plst na vacku,dal novou svicku a sel na druhy kopnutí,bez problemu....no a tenkrát perák dokonce nastartoval na 3 roky starej benzin :-D
 
 
Datum: 27. října 2008 10:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4423    
to jo...to chapu....ale byl v ni 20 let stary benzin v kterem nebylo jeste 15% Lihu !!! A jak je znamo alkohol na sebe váže vodu!!! Dneska se doporucuje i pri 2 mesicnim stani vypustit benzin a vycistit karbec jinak se zalepí ....hele kdyz ho aspon parkrat za zimu nastartujes tak nemusis resit nic ale pokud to nechas nekde stat pul roku tak budes pracne cistit celou palivovou soustavu :-D:-D
 
 
Datum: 27. října 2008 10:45
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4118    
Nepřehánějte dyt je to jenom na 2-3 měsíce :-D - toto sem nikdy neslyšel ale asi to význam nemá pač mám kývačku která ležela asi 20 let ve stodole (i s 20l starým běnálem olejem - vším) sem enom vyčistil karbec nastavil předstih nalél nový benzin a na asi 12 našlápnutí chytla tak si myslim že na ty 2 měsíce to fakt význam nemá :-D
 
 
Datum: 27. října 2008 10:23
 
 
 
 
Jméno: deer gooder      IP: uživatel1201    
chtel bych teď slyšet názory těch chytřejších..ti co tu napišou ty debilovin yže to nikdy neuděláš atd..tak ať jdou domu!\r\nCHci se chlapi zeptat jestlu jde udělat výbrus na soustuhu.máme kámoše a ještě to nezkušal ale ma to připravene tak uvidim.jaky mate vy na to názor? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2008 21:33
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4433    
Bavím se tady naco ještě nepřijdete.Nejdříve se válec vyvrtá na vyvrtávačce,pak se honuje,ale žádné jazýčky nebo nože ale honovací kameny a maže se to syrným olejem,jedna otáčka na celou délku válce.Proto je vidět ve válci taková osmička.
 
 
Datum: 27. října 2008 21:33
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na soustruhu to de, ale hodně záleží na jakým, jestli je udržovanej a má minimální vůle, tak OK, ale pokud už má vyběhaný lože atd, tak to stačit nebude, po přesoustružení bych doporučoval ještě minimálně vybrousit, samozřejmě nejlepší by bylo to vzít ještě honovačkou, ale tu jen tak kde kdo nemá, tou bruskou by to mohlo stačit a pak opatrně zajíždět a hodně mazat a hlavně dát pozor na přesnost při výrobě
 
 
Datum: 27. října 2008 12:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4423    
jde...ale musis to udelat takovejma tema zaoblenejma jazýčkama a ne tim hranatym!! a pak se to ma dodelat na nejake honovacce....v zivote jsem to nedelal a akorat sem o tom slysel od znamyho. Delal si vybrus v JZD na dilnach....nenahonoval to a do prvnich 500 km se mu to vzdycky tak desetkrat raflo za den a zajizdel to asi 2000km....jedinym plusem byla velka komprese a bylo to zadarmo za cenu 100 sad pistnich krouzků za pul roku :-D
 
 
Datum: 27. října 2008 9:47
 
 
 
 
Jméno: maro      IP: uživatel3705    
no rekl bych ze to mas jesce presnejsi nesnormalni vybrouseni
 
 
Datum: 27. října 2008 7:40
 
 
 
 
Jméno: Koli      IP: uživatel1337    
Zdar,jo jde to udělat ale nejni to ono.Musíš to pak víc zajížedět.Jak říkam prostě to jde. :-)
 
 
Datum: 27. října 2008 7:01
 
 
 
 
Jméno: Bongo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslite ze se MZety kurví motorove hodne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2008 12:31
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
jede 110 ale jednou jsem zní vytáhl i necelejch 130 z kopce samozřejme
 
 
Datum: 28. října 2008 12:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4423    
ty stary MZ byli 4 kvalty
 
 
Datum: 27. října 2008 17:27
 
 
 
 
Jméno: lukymz      IP: uživatel4348    
jardo ty idió všechny mz etz 150 sou 5kvalty :-D
 
 
Datum: 27. října 2008 15:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4423    
tak 110
 
 
Datum: 27. října 2008 10:05
 
 
 
 
Jméno: Espectro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolik tak jede MZ???
 
 
Datum: 27. října 2008 9:31
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
no tak to je jasný že když jí máš jako krosku tak se o to musíš starat. já mej taky Mz 150 a super motorka jenom jsem do ní lil benzín a jezdil myslim si že je to o dost rychlejší simson :-D
 
 
Datum: 27. října 2008 9:18
 
 
 
 
Jméno: Bongo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muzu se zeptat na ten vybrus to si delate sami nebo jak?
 
 
Datum: 27. října 2008 0:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4419    
ted jsem nekde nize cetl ze ji mas jako krosku ....no...neni to na to staveny ....pocitej minimalne jednou za rok bude vybrus a neco sem zaslech ze se vysypavaji prevodovky kdyz ji davas moc na prdel.... ja myslel ze se ptas na normalni jezdeni a na spolehlivost a poruchovost pri beznym provozu ....to sis mel radsi koupit tu 250 čízu....ta vydrží víc
 
 
Datum: 27. října 2008 0:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4419    
kamos ji ma asi 4 roky ...kdyz ji pritahl domu tak udelal preventivne GO motoru a od te doby na ni nesahl a jede furt ...taky 5Q ...jezdil jsem na ni a jede hezky...takovej rychlejsi a silnejsi simson :-D
 
 
Datum: 26. října 2008 23:54
 
 
 
 
Jméno: Bongo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jardo tak to jsi me potesil mam MZ 5 kvalt :-) a bal jsem se jestli se nebude kurvit:-) tak diky moc
 
 
Datum: 26. října 2008 23:21
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel399    
Měl jsem MZ jako první větší moto a byl jsem naprosto spokojený.Žádné vibrace a jezdila výborně.Pokud se ti povede sehnat s 5-ti kvaltem tak je to ideál.A chodí pěkně na zadní takže můžeš trénovat:-)
 
 
Datum: 26. října 2008 23:16
 
 
 
 
Jméno: Bongo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chtel jsem se zeptat co vy by ste osobne chteli MZ 150 po generalce a nebo čz 250 po generalce?prosim napiste dekuji fakt odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2008 9:19
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
já taky MZ musíš se rozhodnou jetsli chceš jezdit nebo jesltli ccehš mít starší českou motorku no to je vše
 
 
Datum: 27. října 2008 9:19
 
 
 
 
Jméno: maro      IP: uživatel3705    
ja rozhodne mz
 
 
Datum: 27. října 2008 7:43
 
 
 
 
Jméno: TRAKTOR      IP: uživatel1194    
ani jedno nejsem fanoušek ani jedne z motorek
 
 
Datum: 27. října 2008 1:11
 
 
 
 
Jméno: Bongo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslis tim ze se MZ kurví?
 
 
Datum: 26. října 2008 22:38
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
urcite ČZ...duvod? mozna ma mensi vykon ale je ČESKÁ!!!
 
 
Datum: 26. října 2008 22:34
 
 
 
 
Jméno: Bongo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a duvod!!!diky
 
 
Datum: 26. října 2008 22:27
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
mam dotaz ohledně šroubovacích stupaček na mustangu,co mam dělat abych je měl nastavený na nohu ale aby byli dotažený a nepovolovali se,protože dycky kdyš je dotahnu tak mi nesedí na nohu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2008 9:20
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
spíš ty kulatý gumy :-D je to jednoduší
 
 
Datum: 27. října 2008 9:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4419    
bud tam dej podlozku a nebo si kup kulaty gumy na stupacky :-D
 
 
Datum: 27. října 2008 0:00
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel2969    
jenže to mi nikdy nevíte,napadlo mně na tu stupačku na ten závit dát matku našroubovat co nejvíc puce pak našroubovat do rámu aby mi to sedělo a matku dotahnout
 
 
Datum: 26. října 2008 22:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4419    
skus podlozku a nebo pérovku
 
 
Datum: 26. října 2008 22:01
 
 
 
 
Jméno: judy      IP: uživatel4402    
tak tam dej podlozku
 
 
Datum: 26. října 2008 22:01
 
 
 
 
Jméno: milantc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Poraďte čím a jak "vyleštit" motor. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2008 9:29
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a      IP: uživatel2324    
jeste je dobra na pocatecni lesteni dratenka na nadobi ta taky lesti fakt dobre.
 
 
Datum: 27. října 2008 9:29
 
 
 
 
Jméno: xBorecX      IP: uživatel4420    
a pak až to vyleštíš tim kotoučkem a pastou tak to dolaď tak že rozdrtíš normální bílou křídu a daš to na hadr a leštíš to tomu dodá ten super lesk!!!
 
 
Datum: 26. října 2008 23:43
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
 
 
Datum: 26. října 2008 21:16
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
poslu ti supr link na todlecto: http://www.jawa-50.cz/jawa-50-navod-na-lesteni-hliniku-hlinikovych-soucasti.php...jinak nejlepsi na to je bila pasta, s tou to de jak po masle nebo to nalestis nejakou klasickou (byvala zelena) co najdes po ruce treba velmi rozsireny sou nejaky komunisticky mozna ji mas taky v dilne a touto nalesti s vrtackou a bilou to pak dolestis na hadru (rucne) usetris si tak tu bilou pastu pac je vcelku draha (asi 200Kc) tot vse:-)
 
 
Datum: 26. října 2008 21:15
 
 
 
 
Jméno: Jara 23      IP: uživatel4095    
kdo je spokojen se svou motorkou a co to máte?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2008 13:04
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
ja mam čz 175/487 a stezovat si nemuzu
 
 
Datum: 27. října 2008 13:04
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
na tak ja mám čz 175/356 kros, čz 125/516 a jawu 20 a jsem se všema třema spokojený
 
 
Datum: 26. října 2008 23:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4419    
áááááá ja zapomel na myho vernyho kamarada Piggio 50 Zip :-D skutr ... to bylo letadlo....trosku naladenej ....jel 90 !!! 100% spolehlivost ....styska se mi po nem... docela brutalni svezeni ze skutrů byl Piaggio 50 NRG s MHR kitem ....neskutecný zrychleni a vmax asi 120km/h .... a na cem se hezky jezdilo byl Yamaha 650 Silverwing ...luxusni skutr ...ale jel jsem na nem jeen jednou....
 
 
Datum: 26. října 2008 23:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4419    
Jawa 21 a 550 ...100% spokojenost a spolehlivost !! Jawa 555 - Spokojenost ale sere mi ze ma vysypanou prevodovku a dvojka klepe. Piaggio Ciao -docela spokojenost,mala spotreba,jede pomalu,hodne sviti ale nema uz moc sil a obcas ji musim pomoct do kopce ... Jawa 250/11 Pérák ...neznicitelnej stroj,spolehlivej,slusna spotreba,solidni jizdni vlastnosti(od 80 se trochu klepe) ...chvili sme meli doma par 125 od brachy z prace:MITO ...z dvoutaktnich 125 jede nejvic,ale strasne se na tom sedi,je to celkove tvrdy ale jede skoro 200 :-D Honda NSR je fajn,pohodlna,jela asi 150 ale zrala jak moskvič :-D ,Yamaha 125 YBR - dobre se na ni jezdi,solidni spotreba,ale je to nejlinejsi 4-takt na kterym sem jel ...Honda 125 City FLY ...suprove ovladatelny cestovni endurko s nizkou spotrebou a slusnou akceleraci ale na ukor max rychlosti ...omezovac na 98km/h ... Honda 125 CBR,otevreny na max ,jela 160,asi nejlepsi svezeni ze vsech 125ccm silnic co jsem jmenoval ....taky sem jezdil na brachový 125 RM,30kw,motokros,jede jako hovado ale ja na kross moc nejsem....taky jsem jezdival na takovejch zmetkach jako je dandy(125 i 50ccm)...nebudu mluvit ...hezky jelo Yamaha TZR 50 na to ze to byla jen 50ccm!!!! Docela mi mrzi ze sem se este nesvez na Aprilii 125 RS ...:-( jinak jsem taky jezdil na motorkach jako sou 175,250(471),350 (634) ,GS 500,GPZ 500S ale to asi neni veci diskuze ...myslim ze vas predevsim zajimaji ty 125 a 50 ....
 
 
Datum: 26. října 2008 23:02
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D jo ale už vás chci videt jak kupujete aprilku tu novou za 140 tisic :-D blaaaaaazni.... jo a copak se muze v A1 jezdit s 18 kw ne li vic??? kdyz se na to prijde je pruser.... taa ma doma tyrtak xbr 125 a je to bezporuchovy... jede to skvele na nic si nestezuje... jo a já?? 555 FOREVER!!!!!
 
 
Datum: 26. října 2008 22:20
 
 
 
 
Jméno: Bongo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a to CBR bych si nekoupil!!!to radsi NSR cau mejte se draci
 
 
Datum: 26. října 2008 21:16
 
 
 
 
Jméno: Bongo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mam Mustanga po celkove generalce!vsechno jsem si udelal sam a asi tyden mam MZ 150 kros a nejvic spokojen hrne krasne,az na to ze je tam baterka a kazdy 3 dny ji musim nabijet nebo nak tak takze tam budu muset dat zapalko pres zimu ale jinak supr
 
 
Datum: 26. října 2008 21:15
 
 
 
 
Jméno: xBorecX      IP: uživatel4418    
No tak já si myslim že každá motorka po chvilce ježdění přestane mít pro jezdce dostatečný výkon a chce to pořád něco silnějšího hlavně v těch slabších kubatůrách. No ta Honda cbr 125 nevim no slyšel jsem že je to docela malá motorka a v jednom článku bylo: je to dobrá motorka mezi mezi čtyřtaktníma 125 ale nemá na skoro dvojnásobný výkon moderních dvoutaktních 125. a docela s tim suohlasim!
 
 
Datum: 26. října 2008 21:04
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám jawu 21 a sem stim spokojenej protože valí jak svina a nikdy bych to neprodal
 
 
Datum: 26. října 2008 20:27
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
ja mam jawu dandy 125 ale nejsem moc spokojenej - nejak se to rozsejpa a musm do servisu -mam ji od jara 07 a iz jsem byl 3 krat neplanovane v servisu-ale když jede tak to si nemuzu stezovat -honim ji co to da a perfektne se na ni vyblbnu-i kdyz mohla by jet rychjlejc. no a pak mam jeste mustanga -a to je drakouš-tad sice zloby ale motor uz je rozpulenej a pracuju na tom takze zasejc povali.
 
 
Datum: 26. října 2008 20:22
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já mam jawu 125/355.Sice ji mam chvilku,ale udělal jsem GO motoru a jezdí výborně.Bez poruch,vždycky mě dobezla.Plná spokojenost
 
 
Datum: 26. října 2008 20:19
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
super 4taktní motorka
 
 
Datum: 26. října 2008 19:30
 
 
 
 
Jméno: tomasaug      IP: uživatel3830    
zdarec mám jawu 555 a jsem s ní plně spokojený ale chtěl bych už něco silnějšího ale možná si počkám do 16 nha papíri a chtěl bych si koupit Honda CBR 125R jakej na ní máte názor vy?
 
 
Datum: 26. října 2008 19:25
 
 
 
 
Jméno: Barum      IP: uživatel2179    
Já mám jawu 23 po celkové renovaci,dal jsem do ní 10000,-,je jako nová a v životě bych ji neprodal a to ji mám teprve rok.Má i STK takže až si udělám papíry budu ji proháněm po silnici.
 
 
Datum: 26. října 2008 19:07
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
hm já mám yuki 125 spor :-( vůbec nejsem spokojenej je to nejvetší sráč proti tomu byl fichtl mašina:-D
 
 
Datum: 26. října 2008 18:40
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
Já mám fíka a nikdy bych ho neprodal proste mi prirost k srdci.
 
 
Datum: 26. října 2008 18:22
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
Já mám fíka a nikdy bych ho neprodal proste mi prirost k srdci.
 
 
Datum: 26. října 2008 18:21
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
fichtlik 21 z roku 1975 a jsem nejspokojenejsi majitel na svete...obcas sice zlobi ale spravit si ho dokazu sam na kolene a on se mi odvdecuje supr vykonem...
 
 
Datum: 26. října 2008 18:09
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chlapi :-D ja vim ale kdo se tesi na zimní radovánky s fichtlem? :-D (esi bude snih :-P) já se teda těším :-D budu mít jednoho fichtla do crosu (no z tech dvou co budu mit udelam jednoho dobryhpo- vetosa a toho horsiho na blbnuti :-D) dam tam 11 kolco a hura na tankovku (cesta po ktere jezdí tanky a v zime se neudrzuje krom kaminku co na to davaj) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2008 10:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4423    
ja jezdim celou sezonu i v zime :-D ale zadnej kros v zime...sem rad kdyz jedu po zledovately ceste 30 a neulitnu ....jinak na zimni kros se doporucuje dat do plastů kratký M6 srouby a z venku je stahnout matici pres podlozku a uvnitr plaste pres to udelat vlozku treba ze stareho pláště a prilepit ji....taky sem videl eska-pasky...ale neveril bych jim:-D
 
 
Datum: 27. října 2008 10:16
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim jako kazdej rok celou zimu na babette nebo na fekaloj do skoly v provozu docela narez to je
 
 
Datum: 26. října 2008 18:04
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tos o tom rámu neřek....tak to je jiná
 
 
Datum: 26. října 2008 17:44
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už te vdidim jozev spravovat jiz skrivenej ram :-D... a nicit ho nebudu jen snim budu jezdit ve snehu :-D ale ze bych s nim skakal bo tak to ee
 
 
Datum: 26. října 2008 16:12
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Jo minulou zimu sem s fichtlem začínal tak mam rád tyhle časy :-) Ale letos vyjedu až v únoru dneska už nemam odvahu jezdit po městě bez světel a bez helmy jako tenkrát
 
 
Datum: 26. října 2008 15:43
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechci ti do toho kecat, ale já bych z toho jednoho pařeza udělal dobrýho a na tyhle blbosti bych si koupil třeba nějakýho roz*ebanýho mustanga....a tu druhou 555 bych nevim, neničil
 
 
Datum: 26. října 2008 15:32
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
jj taky me to bavilo když byl sníh ale tet už fichtla nemám
 
 
Datum: 26. října 2008 15:13
 
 
 
 
Jméno: Barum      IP: uživatel2179    
čau hoši,nemá tady někdo navíc papíry na mustanga?Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2008 13:56
 
 
 
 
Jméno: wrap      IP: uživatel664    
jak si mám doma prekorkovat lamelu z 555 ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2008 12:12
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
jo tak to tedka nevim, skus zmerit suplerou rozmer tech starych korku a novy udelas o nejakej milimetr nebo desetinu vetsi
 
 
Datum: 26. října 2008 12:12
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to neni povne dany ale gdyz ji vezmes a slozis do spojky tak se ti to musi vlyzt do retezu a jeste mit malou vuli
 
 
Datum: 26. října 2008 12:11
 
 
 
 
Jméno: wrap      IP: uživatel664    
a jakej maj met rozmer ??
 
 
Datum: 26. října 2008 11:51
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
sezenes si korky, ty povaris v hrnci z vodou az zmeknou a zvetsijouse, nastrkas je do lamely, nehas uschnout, pak si vezmes jemnej smirkovej papir a korky zbrousis na potrebnej rozmer (na rovne plose se to brousi a a porad kontrolujes rozmer šuplerou)
 
 
Datum: 26. října 2008 11:32
 
 
 
 
Jméno: wrap      E-mail:      IP: uživatel664    
zdarec nevite jeslti jde dát pravý kryt motoru (jak je zapolko) z 20/21/23 na 555 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2008 14:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4413    
dekl z 21 jde na pareza bez problemu akorat tam musis dat vetsi podlozky(6-ku a pod ni este 8-ku) .....ovsem dekly obracene prohodit nejdou .....dekl z 555 na 21 nedas hvuli hrideli na sekundarnim prevodu ...
 
 
Datum: 26. října 2008 14:13
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel1069    
Musíš to jedině zkusit, ani se ty dekly lišej i u 20/21/23 některý mají vybrání na 30W cívky některý ne, to by tobě bylo jedno, ale taky z některých vyčuhují jen dvě trubičky (v místě šroubů), který určují polohu a u některých tři, oproti tomu jsou uzpůsobený díry proti v karterech, ale pokud přebytečnou trubičku uřízneš, tak myslim na 90% to tam dáš nacpeš.
 
 
Datum: 26. října 2008 8:59
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak tos me vcelku dostal ovsem mam ten pocit ze tam nende jelikoz sou to odlisny kartery uz jen treba tim ze ma zebrovani a parezy byli myslim z litiny a ne z hliniku...
 
 
Datum: 25. října 2008 22:33
 
 
 
 
Jméno: wrap      IP: uživatel664    
vím ze není stejný ale jestly si pasují díry por šrouby apod
 
 
Datum: 25. října 2008 22:33
 
 
 
 
Jméno: Bongo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rekl bych ze neni stejny
 
 
Datum: 25. října 2008 22:29
 
 
 
 
Jméno: Bongo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne
 
 
Datum: 25. října 2008 22:29
 
 
 
 
Jméno: Bongo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jeste se chci zeptat jak to nejlip udelat kdyz chcu prestříkávat tak jak to mam udelat?....Vobrousit uplne az na zelezo zakladovku,barvu a lak? diiik moc napiste odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2008 22:38
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
zalezi na tom jak to moc chces mit kvalitni a aby ti to vydrzelo...nejlepsi a taky nejhezci je to jaks napsal, jinak alternativa typu sprej je spis provizorni nebo na diry ale na nejakou rekonstrukci je to fakt zalostne nedostatecny...jinak link na lakovani co je fakt supr a tipanovi velkej dik: http://www.jawa-50.cz/jawa-50-navod-na-lakovani.php ... taky este tu je jeden gdyby ti prvni nestacil: http://www.jawa-50.cz/jawa-50-navod-na-lakovani-mustanga-wiku.php
 
 
Datum: 25. října 2008 22:38
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel373    
Hele hoši,chci si koupit přívěsný vozík Pav.Ale s typovým průkazem ho už asi za dobrou cenu neseženu.Jak se dá teda udělat abych ten průkaz získal,nebo aby mi udělaly na úřadě novej?Prostě jak to legalizovat.Dík moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2008 21:38
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
Čau.Tak dnešek byl pěkně na h....o.Jsme po oběde se šli projet s kamošem a ja jel na babete(jE TO ITALSKA BABETA PIAGIO UŽ TO MA VARIATOR TAKZE JE TO NECO JAKO SKUTR AKORAT TO MA SLAPKY) protože fíka generalkuju.No tak jsme jezdily celej den pak přijedu domu nechám jí vychladnout.potom tata na ni sedne protoze s ni chtel se project a kouka ze je utrhnutej plyn tak me hezky serval a ze uz mi tu babetu nepuci nechal me tam at to spravim sral jsem se stim do ted ale bouzel nepovedlo se ja mam doma jenom fichtlacky lanka a bouzel ty tam nepasnou.Sráč italskej nic to nevydrzi.jenom chci říct toto ZLATEJ ČESKOSLOVENSKEJ STROJ. A NEJHORŠÍ JE NATOM ŽE TA BABETA JE TáTY. oS:zejtra sundam lanko z meho kola to by tam melo jít snad tak mi držte palce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2008 13:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4413    
ste amateri :-D ja tu babetu mam taky a utrhal sem tam uz vsechny lanka vcetne dekompresaku....vsechno de sletovat bez problemu a co se tyce plynoveho lanka,tak je v rukojeti chyceny do takove sroubovaci objimky,ktera funguje zaroven jako doraz abys to lanko neutrh :-D:-D jinak je to silenej stroj :-D:-D to je jak fichtl ...prijdu,strcim do toho a jedu :-D vyborny na jezdeni se 2°% v krvi :-D
 
 
Datum: 26. října 2008 13:55
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ťežkoslovensky veci sou kvalitni - napr boty Bata nebo Jawa atd...samozrejme gdyz nejsou kvalitni tak sou to naopak nejvetsi smejdy (az na cinu, to ani smejdy nejsou jaky to sou srace)...k tomu lanku - na fichtlovi sem mel zlomeny a castecne pretrzeny a vubec sem si toho nevsim az mi strec povidal ze bych si ho mel vymenit...:-D
 
 
Datum: 25. října 2008 21:42
 
 
 
 
Jméno: Bongo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chci se zeptat mam MZ 150 a za studena me nenakopne(málo kdy)ale kdyz ju roztlacim tak chytne hned a pak treba chvilu jezdim zastavim chcipnu a pak nakopnu na poprvy!!!cim myslite ze to je ze to za studena nechyta??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2008 15:30
 
 
 
 
Jméno: chuji      IP: uživatel4348    
www.mz-world.wz.cz -optej se zde sou tam zkušení borci
 
 
Datum: 27. října 2008 15:30
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
funguje ti sitič? já jsem vždicky 5 krát kopnul bez zapnutýho zapalování a se sitečem pak jsem zapnul klíčky a šla na poprvý nebo ne podrunhý
 
 
Datum: 25. října 2008 16:31
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svíčka?
 
 
Datum: 25. října 2008 15:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4404    
Tak Parez odjel do Domazlic....konecne sem se ho zbavil :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2008 15:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4404    
hm...ja vim...ale neni to jedinej parez co tu mam ....mam tu este 550 (56) po renovaci a 555(61) dobry stav....radeji budu investovat do 555 na ktere je malo prace nez abych cpal prachy do obou ....
 
 
Datum: 25. října 2008 15:11
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
abys este nelitoval...jodnu si na nej vzpomenes...
 
 
Datum: 25. října 2008 13:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4404    
prodal ... a na to jak byl vykliktanej a vyklepanej tak sem prodal dost dobre :-D
 
 
Datum: 25. října 2008 13:01
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
prodals nebo vymenils?
 
 
Datum: 25. října 2008 12:57
 
<  321  322  323  324  325  326  327  328  329  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 08.05.2025 16:33:45 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu