|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zdar draci mam velkej dotaz dělaly se sajtky i na zetky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2011 18:18
Jméno: libor1
IP: uživatel276
 já si nejsem jistej, ale nedělaly se sajdy jako univerzál na každou silnější motorku, vim že Velorex dělal sajdy.
Datum: 10. října 2011 18:18
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 jak to máte utěsněné mezi výfukem a kolínkem? mě to porád podfukuje hrozně..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2011 18:48
Jméno: dan
IP: uživatel10444
 ja mam na valci tesneni od viroby a mezi výfukem a kolínkem mam tu černou hadici od auta z chladiče
Datum: 10. října 2011 18:48
 jojo všechno svařit to jste umělci.povolí se ti kříž a jsi bez matek a šteftů na válci.a to se vyplatí.Nemáte mozek abyste něco vymysleli?
Datum: 10. října 2011 17:08
Jméno: standa
IP: uživatel12570
 zbytečný svařovat....dam tam azbestovou šnůru namoženou ve vazelíně,zarazim vejfuk na koleno,utahnu,jezdim......po 3-4měsících se to uvolní,tak sundam vejfuk,při tý příležitosti kouknu jak moc je to zasraný a postup opakuju.....žádná věda.....a nebo tam nakydáš červenej silikon a taky máš klid.....
Datum: 10. října 2011 15:11
 Když si to svaříš precizně na motorce aby ti seděly uchyty tak je to bestový svár nastříkáš mám to už přes pul roku a od tý doby sem čiástil vejfuk několikrát a uplně bez problemu nevim co řešit svařit a máte do konce života vystaráno !!
Datum: 10. října 2011 7:20
Jméno: Richard.Šolta
IP: uživatel12434
 A hele na co je to koleno jak je tady na fichtlkrámku a je u něj napsáno že je s falcem a pro kříže se stupačkama?? To tam do toho nepasuje? Taky sem tam dával azbestovou šnůru ale to vylítá a ten falc by to tam jakoby držel když by to tam pasovalo ne?
Datum: 09. října 2011 20:40
 červený silikon do 300 stupňu je naj..
Datum: 09. října 2011 19:44
 hoj ja tam mam teflonovou pasku, omotáš koleno páskou vsadíš do tlumiče, namontuješ a to co vyleze ven zaštáráš sroubovákem do tlumiče, popřípadě na namontovanej výfuk mamotáš ješte pásku a zaštáráš znova Sotor
Datum: 09. října 2011 19:43
 Já to mám od původního majitele svařený... Má to sví + ale i -.. Nepodfukuje, nekape tudy olej, ale zas se to blbě čistí a hůř mi sedí vejfuk na úchyty...
Datum: 09. října 2011 18:56
Jméno: fafaf
IP: uživatel12547
 patři tam vyfukove tesneni
Datum: 09. října 2011 18:33
 Zdravim chlapy nevíte kde by se daly sehnat nějaký obrázky pionýru.Hledám nějakou zajimavou barvu, kterou bych nastříkal mustangy a pionýry 21.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2011 16:51
Datum: 09. října 2011 16:51
 Já to dělam tak že si na google zadam třeba jawa mustang a hledám.
Datum: 09. října 2011 15:36
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 Zdarec chtel jsem se zeptat jak jhsou dlouhy štefty u motoru 250 panelka jak jsou ve válci?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2011 11:54
Posl.aktualizace: 09. října 2011 18:59
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 ne dozadu jako pružící jednototku
Datum: 09. října 2011 18:59
 kde to chces pouzit? Do šoupátka?
Datum: 09. října 2011 11:57
Jméno: George
IP: uživatel12557
 Zdravím všechny. Zdědil jsem Babettu - dvourychlostní. Vůbec o Babetách nemám ánung. Jak poznám typ, abych mohl objednávat správné náhradní díly?. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2011 21:08
Jméno: maniak
IP: uživatel12547
 Draku,tobě doporučuji babettu dvojyrchlostí,tudíž typ 210.Je spolehliva a nepotřebuje pravidelnou uržbu
Datum: 13. října 2011 21:08
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jestli se nepletu, tak 2-rychlostní baabeta by měla být typ 210.
Datum: 08. října 2011 19:01
Jméno: mates
IP: uživatel12518
Posl.aktualizace: 08. října 2011 11:12
 však svítit tu bude, ale né na plný výkon....čili budeš vidět ještě větší kulové jak s třeba 25W nebo 15W, která by ti doslova zářila....
Datum: 08. října 2011 11:12
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 ale nechápu že mám 30 W zapalko a utáhne mi to 35 W žárovku
Datum: 08. října 2011 11:00
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 Protože sem tam vrazil 5W a ta mi praskla  projel sem se s ní jednou, přijedu domu podívám se jestli svití a ona h....
Datum: 08. října 2011 10:58
 že má 35W, zápalko ti to neutáhne a nebude svítit vůbec, nebo jen hooodně slaboučko... jen nechápu na co chceš 15W žárovku na zadek... 5W úplně bohatě stačí...
Datum: 08. října 2011 10:38
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 Ale u tý žárovky ve předu mám napsáno 6V-35W co to znamená?
Datum: 08. října 2011 9:48
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 Super mám 30 w zapalováni
Datum: 08. října 2011 9:26
 s 30W zápalkom predu so ziarovkou 15W a v zadu s týmto jo
Datum: 08. října 2011 9:02
Jméno: manik
IP: uživatel12258
 jo fungovala b i kdyz by jsi mnel zapojene i predni svetlo ale svitili by oe 2 malo..
Datum: 08. října 2011 7:18
 šla pokud nebudeš mít přední světlo a máš 30W zápalko...
Datum: 08. října 2011 0:13
Jméno: cod
IP: uživatel12547
 Na pincku mam udělanej vybrus na 41,50 a mam tam třikroužkovej píst o pruměru jendoho kroužku 2mm!.A musím řict že je to paráda,Tedkom to zajiždím a uš vytahnu zneho 60.Ale rači to nebudu ještě tak honit.Jak ste spokojení vy draci s jednokroužkoým pístem.Dost mne to zajima dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2011 21:04
Jméno: cod
IP: uživatel12547
 píst seženete draci v Dobré"u Frydku misktu,nebo tam nedde.Ma interentovou stranku"ma tam aj trikrouzek o prumeru těch 2mm za cca 345,-.Ničeho se nebojte,nic se zachřivat nebude.Sem nadmíru spokojen.A zvuk brutal,žadny rachot ale zvuk vyšší kubatury
Datum: 13. října 2011 21:04
Jméno: cod
IP: uživatel12547
 nn mam origo vlozku jen vybrus na 41,50 a zvuk to ma kráááásnyyy jak jawa 90!!.YVřele doporučuji!tahne 80km§h
Datum: 13. října 2011 20:59
Jméno: mustang1971
IP: uživatel9902
 To se máš,85 to by bylo já jsem si ted nechal vybrousit válec(1100km) na třetí výbrus a slícovat kanálky+zvětšit sací a výfuk.a budu rád když mi to po záběhu pojede 70...Ted sice jedu z kopce tech 65+- ale jak mám nastavenou bohatou směs tak se to hltí jak hovado a víc to nejede...
Datum: 09. října 2011 11:09
 (asi nikde)
Datum: 09. října 2011 10:42
 to musí byt hukot...můžu se zeptat kde jsi sehnat ten tříkroužek o průměru 41.50? Dík
Datum: 09. října 2011 10:20
Jméno: cod
IP: uživatel12547
 upravenej valec?Mas tam udelane dalši prepousteci kanály?
Datum: 08. října 2011 22:42
 To ti pojede víc jak 60  ...mám ho taky,akorát odlehćenej.Chromovej 1,5 mm kroužek. upravenej válec...vmax se pohybuje okolo 85 km/h
Datum: 07. října 2011 22:51
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 Zdar draci, když otočím zadním kolem, tak je řetěz strašně našponovanej a když ho zase o kousek otočím tak je zase volnej nevíte proč? podle mě je to tim že ten řetěz je jakoby napůl v pohoďe a napúl zas prodlouženej, ale to je asi blbost  kdyby tak poraďte čím to asi může být.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2011 10:44
Jméno: standa
IP: uživatel4560
 ano,řetězovka KO......koupit komplet novou řetězovou sadu......věř mi že to opravdu jinak vyřešit nejde.....a nebo jezdit s volnym řetězem a čas od času ho nandat.....ale občas se stane že proletí až k zapalování
Datum: 08. října 2011 10:44
 vymačkaný věnec rozety.je třeba koupit celou řetězovou sadu aby to fachalo
Datum: 07. října 2011 23:23
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Taky mi to dělá, nijak bych to nehrotil, jednomu místnímu členovi to taky dělalo a vyměnil celej řetěz za novej a nepomohlo to tak leda zkusit laborovat s rozetou.
Datum: 07. října 2011 19:35
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 jj to je rozetou spouta fichtlů to takhle má i já to tak měl musí být ten věnec dobře vycentrovaný, ale mě pomohla až nová rozeta
Datum: 07. října 2011 19:21
Jméno: mates
IP: uživatel12518
Datum: 07. října 2011 18:54
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 mám uplně samý problém taky mi to ted fělá ale zanic nemohu zjistit čím to je tak by mě moc zajímalo čím to je tak napoište kdybyste někdo věděl
Datum: 07. října 2011 17:07
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 Nýtama, ale ty nejsou uvolněný.
Datum: 07. října 2011 15:52
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 to je jasny, to ma každej, já se ptam na věnec jak ho máš přidělanej na rozetě..
Datum: 07. října 2011 15:49
Jméno: bohouš
IP: uživatel12518
 z tý rozety mi vedou takový tři tyčky  který jsou pak vsunutý do bubnu kola.
Datum: 07. října 2011 15:45
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 máš špatne venec rozety na rozete, mas ho tam nytama?
Datum: 07. října 2011 15:39
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 A kolo mám vycentrovaný správně.
Datum: 07. října 2011 15:29
 Caute. Vedel by mi niekto prosim zmerat vzdialenost, co je na obrazku zltou farbou? ide mi o vzdialenost az k uchytu podsedloveho plechu (vratane toho uchytu). Dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2011 11:35
 je to na 555
Datum: 08. října 2011 11:35
Jméno: standa
IP: uživatel4560
 Kurňa nesnaž se to dělat taak přesně,já to taky dělal kurva přesně a pak mi to tam stejně nešlo a celý sem to musel zvohybat.....nejdůležitější je výška držáku pantu,tu jak trefíš,máš vyhráno.. .....jinak moc zajímavej pant sedla.....takovej jsem ještě neviděl.....to je home made?
Datum: 08. října 2011 10:54
 neviem velkost uhlu toho ohybu, ktory je na drziaku podsedloveho plechu....asi to budem musiet vyrobit len od oka
Datum: 06. října 2011 18:30
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 za předpokladu že znáš všechny míry co tam jsou uvedený, tak by neměl bejt problém si to goniometricky dopočítat? a co goniometricky, ono to jde i poměrově přímo přes obrázek..
Datum: 06. října 2011 18:25
Datum: 06. října 2011 16:31
Jméno: Michal
IP: uživatel590
 čuste chtěl bych se zeptat jestli do ramu z z jawy 250 kyvačky se da dat i motor jawa 150 dik za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2011 21:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ale pozor nebudou ti sedet ani predni ani zadni drzaky mam to same taky ram 250 a motor v tom mam 150 dopredu jsem si drzak udelal a vzadu mi to drzi zatim jen na jednom sroubku a pak 150 ma taky jiny oplechovani a to sedet 100% nebude
Datum: 06. října 2011 21:01
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Pokud myslíš motor z čz 150 C nebo jawa 150 352 tak ano.
Datum: 06. října 2011 17:03
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
Posl.aktualizace: 06. října 2011 16:59
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 ale podľa nového čísla ČMN sa vyrabať bude to čo dal lump je z čísla mesiac dozadu
Datum: 06. října 2011 16:59
 http://tn.nova.cz/zpravy/motorkari/technika/slavny-cesky-kalif-se-vraci.html
Datum: 06. října 2011 16:52
 škoda, že nepujde do výroby, myslím, že by našla mnoho příznivcu
Datum: 06. října 2011 16:49
Datum: 06. října 2011 16:38
 no doufám že když to bude drahy tak že to ale bude pořádnej kus stroje pěknej design kvalita atd
Datum: 06. října 2011 14:20
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 predávam ľadvinu a pečeň po zábehu vo výbornom stave 2000€
Datum: 06. října 2011 10:03
 tak to bude zas pro vyvolene  tolik penez na to asi nebudu mit
Datum: 06. října 2011 8:49
 Chci se zeptat Sesy, jak to vypadá s vkládáním fotek do profilu, bude to zase šlapat nebo to mám pustit z hlavy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2011 7:12
 kulichu strasne me to serr,, ale je to problem webhoszingu,, nejde to proste ukladat a tak to nejde ani vlozit,,uz cekam mesic na vyjadreni webhostingu,, zatim mi porad neberou telefon,,sesa
Datum: 06. října 2011 7:12
Jméno: Josef
IP: uživatel12535
 Zdar draci chtěl jsem se zeptat , všude se píše že pionýr má 6500 ot/min ale já mám na štítku 6700 ot/min .... čím to je ? díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2011 15:00
Jméno: josef
IP: uživatel12603
Datum: 16. října 2011 15:00
 motory sú proste stejné
Datum: 13. října 2011 21:32
Jméno: bxnnyn
IP: uživatel12547
 a ja mam 3,5K/7900!!
Datum: 13. října 2011 21:14
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 já tam 3,5K/6900
Datum: 06. října 2011 18:03
Jméno: libor1
IP: uživatel12536
 Já mám taky vývoyního ficftla do Ruska r.v.1968 šťítek je v azbuce je ta m taky 3,5k při 6700 ot/min.
Datum: 06. října 2011 10:29
 kdyz mas italii lisise to nijak nez cssr model?
Datum: 06. října 2011 8:10
Jméno: Josef
IP: uživatel12535
 Já mám taky vývozního do Itálie...  tak asi tím to bude
Datum: 05. října 2011 23:44
 to je označený že při těch itáčkách je nejvyžší výkon.... taky mám na štítku 6700 ... kamoš má J20 na vývoz do ruska(štítek v azbuce) a na štítku má 4K při 7000tis ot/min
Datum: 05. října 2011 23:33
 Zdravím potřebujem s kamošem rozsoudit Já tvrtdím že je uplná blbost u seriového fichtla bez technicky na přiležitostnou jizdu měnit svíčku každé dva měsíce a to brisk 14 a lít do speciálu Olej Castrol pro dvoutaktové motory. A on mi zase tvrdím že jsem uplnej hnup že svíčku si vyměním jednou zarok nebo dokavaď funguje nebo že jsem tam měl pal 20 let starou a že do toho leju speciál s M2T
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2011 21:09
Jméno: standa
IP: uživatel12539
 kup aspon m2t od Paramo s API TC když už nic....
Datum: 06. října 2011 21:09
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 Takže zatím usuzuji podlé teto diskuze, že asi nejpraktičtější, cenově dostupný a za ty prachy velice dobře použitelný bude to M2Téčko. Nejvíce rozumnou věc se mi zdá že napsal standa : vlastně tím,že jsi motoru dopřál nejlepší olej,mu dáváš úplně nejvíc na prdel...
Datum: 06. října 2011 20:17
Jméno: standa
IP: uživatel12539
 Já měl do seriovek Motul Motomix 100 ......kupoval sem ho za nějakých 130,-
Datum: 06. října 2011 18:48
 taky jsme měl dylema ze začátku co koupit M2T jsme nechtěl a neco drahýho za za 180 a vejš taky ne tak sjem se rozhodl pro ten valvoline 2T je to minerál rozpouští karbon takže jsem musel udělat dekarbonizaci ale zase to nebude tak moc zanášet no spíš skoro vunec ještě nevím a taky jsem to vybral proto že jje tam přímo napsany že je to určeny do starších motoru atd víc zde http://www.olejspol.cz/zbozi/valvoline-motorcycle-oil-2t-1-litr
Datum: 06. října 2011 18:34
Jméno: standa
IP: uživatel12539
 A když už se najde někdo jako já,kdo má totální nedůvěru k m2t,tak existuje i spousta jiných HUSTÝCH olejů,třeba oleje Denicol ....maj hustou i polosyntetiku.....u mě vždycky převládal ten olej,kterej byl od zdroje a nejlevněji.....když byl levně Motorex,tak všechno jezdilo na oleje od Motorex....když byl levně Motul,jezdilo se na Motul.....teď je situace taková,že se jede na to,čeho najdu v garáži aspon decku.....takže není nic divného že kolikrát leju do J250 benzín s olejem do bráchový krosky a nebo s Motulem 710 co mam do upravenýho fichtla....prostě doma neni ani kus minerálu,ale já mam benzín,chuť jezdit a čas jezdit....a jdu jezdit.....nebudu se obírat o čas sháněním rozumnýho 2T minerálu po okrese,když je za 3-4hodiny tma......
Datum: 06. října 2011 17:30
Jméno: standa
IP: uživatel12539
 Těžký to soudit objektivně......kdysi jsme se tu na toto téma hodně hádali....každej máte kus pravdy....nerad bych se po dlouhý době opakoval a vytahoval zpět nedořešený témata....ale nedá mi to....uvědomte si,jak vysoce kvalitní byly základní oleje v dobách totality.....žádný sračky z recyklace olejů,žádný biopříměsi,žádnej hnuj a hovna,žádný aditiva.....čistej pravej olej.....neříkám že dnes všechny m2t jsou totální sračky,ale když už bych do seriovky chtěl lejt m2t kvůli vůni,tak jedině s API TC od renomovanýho českýho výrobce a nebo rovnou motorovej olej co mam do Oktávky....ale ty pochybně vyrobený sračky s API TA,TB ...nikdy...z toho už jsem vyrost....a svý zkušenosti mam.... Co je 100%pravda,tak že do starejch Jaw patřil motorák.....modifikací motoráku vytvořili tzv 2T olej,kterej byl defakto to a samý co motorák,jen to co prošlo motorem lépe shořelo a celkově se ten olej lépe odděloval od směsi.....a to je druhá věc co je 100%pravda.....olej se ze směsi odděluje v tom místě,kde je to typické pro jeho specifikaci a podle typu/stáří motoru(toto téma nechci hloubkově analyzovat,všechny informace z článků už si přesně nepamatuju)...ale fakt je ten,že když do vývojově starýho motoru dáš vývojově novej olej,tak se ti nebude oddělovat tam kde potřebuješ a tak jak potřebuješ a dost ho proletí nad píst společně se směsí a prostě shoří...bez využití....díky všem těm aditivum a sračkam to ani nečoudí a ty ani nemůžeš vědět ,že vlastně málo mažeš....a vlastně tím,že jsi motoru dopřál nejlepší olej,mu dáváš úplně nejvíc na prdel.....tim chci říct jedno.....je kravina do 40 let starý seriovky lejt oleje za "tisíce"....tyhle motory hlavně chtěj,aby toho oleje bylo dost......klidně ten nejlevnější minerální OLEJ co seženeš na trhu...ale věc B)....využívání stroje...rozhodně nemužeš mazat nejlevnějšim minerálem pokud jezdíš fichtlcupy a nebo home-les-pole tajný "závody" s klukama v partě byť na seriovce.....vysoce/více namáhanej motor musí vždycky dostat větší péči než motor co si po cestách/silnicích pomalu prdí svejch 2500-3500ot/min!! ....
Datum: 06. října 2011 17:12
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 Hele josef nevím proč m2t říkáš sračky scháválně na kolik tě vyjde půl litru kastrolu ?
Datum: 06. října 2011 17:09
 do fichtla patrí M2T, tie lepsie oleje polo a plnosyntetické do fichtla nepatria, taky som pouzival polosyntetický olej a v lete v 40°C to jelo hnusne lebo tie oleje sú ridké, dal som tam starý dobrý M2T super so stejnou špecifikáciu ako tie polosyntetické! teda API TC, a pionýrka jela ovela lepšie! M2T je hustý SAE 40/50W tie "lepšie" SAE 10W čo je rozdiel!, v minule po 5500km som rozdelal výfuk a nenasjel som tam ziadné extra stopy karbónu, M2T zasírá IBA ZLE NASTAVENÉ MOTORY! sviečku používam običajnú brisk N15YC, ked je potreba tak vymením za novú...
Datum: 06. října 2011 16:34
Jméno: colek
IP: uživatel12172
 Ono je to popravdě jedno. Liju klasiku- M2T, jednou za dva roky si vyčistím výfuk což je +- půl hodiny. Opravdu nemám potřebu do toho lejt tekuté zlato. Motor mi pěkně táhne, má pravidelnou kompresi- takž jestli tam naleju olej za 500 nebo za 50 Kč je celkem podle mě jedno tak jestli mě vydrží motorka do go jet o dva roky víc mě opravdu nevadí.
Datum: 06. října 2011 15:21
Datum: 06. října 2011 14:24
 Jan má pravdu už samotne M2T je lepší ale já použivám valvoline motorcicle 2T sice trochu dražší olej ale ne zas tak moc 1L 110KČ
Datum: 06. října 2011 14:23
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 ja do svojej M2T nelejem to smrdí a zasiera motor ale ani neholdujem MOGULu atď sviečku menim až ked vypadne nosím vždy záložnú a je pravda že Pal vydržali niekoľko rokov nve nestoja ani za hovno možno tak Brisk
Datum: 06. října 2011 8:20
Jméno: Josef
IP: uživatel12535
 Mě to tatínek neplatí ty vole, kdyby platil tak jezdím ještě na lepší oleje  Ale tomu ty asi nerozumíš
Datum: 05. října 2011 23:47
 josef: protože ti to tatínek zaplatí  ... mám čz 125/476 s motorem který bez rozpůlení a bez výbrusu najezdul pres 30tis na M2T a tah já jak divý.... do kopce za 3 ...
Datum: 05. října 2011 23:35
Jméno: josef
IP: uživatel12535
 Jane- to co tu povídáš je docela blbost, protože M2T jsou naprosté sračky, to se na mě nezlob  Proč byly asi oleje jako je castrol vyrobeny ? No aby se zamezilo zasírání motorů, a aby se prodloužila jeho životnost , a na jejich vývoji se bude i nadále pracovat. Tak proč lejt do benzínu nějakej zasranej vyjeták, když tam můžu dát kvalitní olej. A tím že měním svíčku tak často zamezuju tomu že mě to někde nechá. Tak se tu mějte krásně  a promin jane, jestly jsem se tě nějak dotkl
Datum: 05. října 2011 23:15
Jméno: Jan
IP: uživatel11637
 Pionýr byl skonstrulovan pro olej MA6 coz je motorovy olej pro ctyrtaktni motory (skodovky atd..) takze kdyz do pincka lejes M2T tam mu vlastne davas jeste lepsi olej nez pro ktery byl skonstrulovany pac M2T je olej primo pro dvoutaktni motory. Je sice pravda ze M2T zanasi vyfuk a vytvari prilis mnoho karbonu v hlave valce, ale jak to asi vypadalo kdyz se pred 40 lety lil do pionýru pouze olej MA6? bo nic jineho pro dvoutakty nebylo. Muj nazor je ze je uplne zbytecny do pionýru lit nejaky drahy znackovi oleje, bohate staci M2T bo ja mam rad mlhu a aspon jsem si jist ze se bronzove futro na ojnici maze pac to jedinne zpusobuje proc se musi olej s benzinem redit 1:33. A svicka staci vymenit az prestane fungovat v mem pripade menim svicku tak jednou do roku taky jsem jezdil s xxx let starou svickou pal, nyni mam svicku brisk n15 a jsem spokojen, cim lepe je sestelovano zapalovani tim svicka dele vydrzi.
Datum: 05. října 2011 22:55
Jméno: tomas
IP: uživatel12533
 zdar, kde seprosim Vas kona burza dilu na fechtly ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2011 13:37
Jméno: Richard.Šolta
IP: uživatel12434
 JAWA_ceZetak ® Taky bych zajel na burzu, sem od Čáslavi...Kde máte tu burzu?? Díky
Datum: 06. října 2011 13:37
 u nas je v nedelu... z kama si?
Datum: 05. října 2011 20:07
 klidně u mě doma  , mam vsechno, jinak co vim u me v okoli, tak 14 bo 15 rijna je v drahotusich burza a tam toho na fichtly bude mracna....
Datum: 05. října 2011 19:43
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
Posl.aktualizace: 05. října 2011 21:40
 jo
Datum: 05. října 2011 21:40
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 posilas ted baliky nebo ne ?
Datum: 05. října 2011 19:59
 ano
Datum: 05. října 2011 19:41
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
Datum: 05. října 2011 19:23
 nejsou do predu jako na fichtla B20 a do zadu B5 jako na pareza
Datum: 05. října 2011 19:09
Jméno: vali
IP: uživatel9474
 Ahoj draci vim že tenhle dotaz sem nepatří,ale potřebuji se zeptat kolik zubu má simson enduro v originale díííky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2011 18:22
Jméno: libor1
IP: uživatel12532
 Pokud si dobře pamatuju tak 15zubů (Pokud myslíš sekundár), občas jsem sifona zpravoval.
Datum: 05. října 2011 18:22
Posl.aktualizace: 06. října 2011 22:19
 no ty vole!!! co je to za dezoláty???  ))))))))))))))))
Datum: 06. října 2011 22:19
 nota dnešní mládeš usekat jim ruca parchantu i když já k té mládeži taky patřím ale o fichtla se starám dobře a tak zdevastovat bych teda nikdy neudělal už jeno kvuli tomu že to má TP a že bych neměl na čem jinak jezdit a kámoš má bez TP ale taky by ho tak nikdy nezničil proste to má na třešně atd ale tohle to jsou proste dementi !
Datum: 06. října 2011 14:28
 Proč má někdo potřebu rozjet se na motorce proti sloupu a vrazit do něho hlavou?  Jak už bylo řečeno, lidská blbost nezná hranic.
Datum: 05. října 2011 22:37
 Co na to říct... lidská blbost je nekonečná. A jak říkáš ty, Seso, nejvyšší čas sehnat si svého fíka a zachránit ho před spáry takovýchto hovad  .
Datum: 05. října 2011 20:36
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no comment
Datum: 05. října 2011 19:21
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 sou to vocasi......až dostanou rozum,budou se za to video stydět.....
Datum: 05. října 2011 18:48
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Co se dá dělat.... a lepší to už nebude! I když znám pár mladejch, co dávaj do kupy pincky a to doslova do renovačního stavu. Hlavně že je to baví! Ne jako tyhle hovada bez zájmů...
Datum: 05. října 2011 18:32
 Takové sk*rvy já bych jim spřelámal hnáty .. bohužel každej toho fichtla bere jako levnou věc které je dostatek, takže si jich neváží a ničí je .. takovej pařízek je dnes ceněná věc, za 10-20 let to bude taky ceněné a vzácné.. a budu rád, když se budu za 20 let moct vychvalovat zrenovovanou 20-tkou s papírama a oni budou mět ho*no, budou jenom závidět .. a budou toho litovat že se tak k těm strojům chovali !
Datum: 05. října 2011 18:31
Jméno: standa
IP: uživatel12531
 nicmoc.....fichtl je stroj neskutečnejch možností....dá nový zadní kolo a jede dál  nám to takle chytlo nechtěně,když sem kokot přišrouboval kondenzátor na karburátor.....to byl rachot....a co se asi tak mohlo stát,když sem odklopil dekl,z kterýho se valil dým....ale zachránili sme to,ohořel jen štětkolak a filtrbox.....sme ho museli pochcat a polejt pivem z petky
Datum: 05. října 2011 18:31
Jméno: libor1
IP: uživatel12532
Datum: 05. října 2011 18:11
 stačil mi sotva začátek, to jsou fakt kok*ti, jak tohle někdo může udělat, proč každej bere fichtla jako odpad? Nechápu!! Asi rozmazlený parchanti, co si na nic sami nevydělali a všechno jim zacvaká zazobanej papínek. Bohužel v dneš ní době dost častej úkaz  (
Datum: 05. října 2011 18:02
 ty vole Reminder takhle to nikdy v pokecu nenapsal lip nez ty,,klobou dolu,,s tima packa mas naprosty recht,,, dnesni mladez se moc flaka a dela machrovinky aby se ukazalo nakonec ze je debzon
Datum: 05. října 2011 17:35
Jméno: Toňas
IP: uživatel8170
 Bolí mě z toho u srdíčka, když jsem to viděl. Já to dávám pracně dokupy, snažim se aby to co nejlépe vypadalo a také jezdilo a když vidim jak se k tomu chovají jiní, tak se mi chce zvracet. Opravdu, dnešní mládež si neváží ničeho. Toto by mělo být považováno za trestní čin!!!
Datum: 05. října 2011 17:12
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Dnešní mládež si pramálo váží věcí. Kde jsou ty časy, když jsem v 15 letech jel pro pincka přes půl republiky a pak si ho pyšně dovezl domů a celá ulice ho obdivovala. Nedej bože, když jsem sehnal páčky s kuličkou na koncích. To byl člověk frajerem. Dnes je machr ten, kdo se nejvíce ožere, zhulí a nadroguje...
Datum: 05. října 2011 16:04
 Zdravím draci nevíte naáhodou jestli je stejný rám na 180 Roland a 180/487 ta novodobá ? Dík za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2011 20:18
|



|