Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čuste!!! Mám dotaz: jaký je předstih na ČeZetě 125/476????
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2010 0:04
Datum: 12. července 2010 0:04
 tabulka předstihů je tady:
http://etovar.cz/content/9-nastaveni_predstihu_jawa_cz
Datum: 11. července 2010 23:22
 zajíci bohužel si asi budem na tyhle dotazy muset zvyknout ... bohužel to honza: at se neřekneš když už se ptáš tk předstih má být podlemanuál 3,2mm ...
Datum: 11. července 2010 21:34
 ono je lehci se zeptat nez zabrouzdat po netu vid?mas smulu,odeme odpoved neuslysis,nemas bejt linej  zabere ti to 15 sekund (mala napoveda-google nebo seznam)
Datum: 11. července 2010 20:54
 ono je lehci se zeptat nez zabrouzdat po netu vid?mas smulu,odeme odpoved neuslysis,nemas bejt linej  zabere ti to 15 sekund (mala napoveda-google nebo seznam)
Datum: 11. července 2010 20:53
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 čau na moji čz 250 mám tokovej malej problém hodně často musím čistit svíčku musim vyškrabat karbon mám ju černou a jsou na ní černé usazeniny je to tím že mažu 1:30 a mám jehlu na 4 zářezu s hora ?mám ju totiž po výbrusu tak chci aby to víc mazalo mám to tak nechat nebo tu jehlu mám posunout motor má najeto jen 100 km.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 13:40
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ahoj mam dotaz mam babetu 207 1 rychlostní a když se zahřeje tak chcípne a nejde nastartovat čim to muže být?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 21:59
 Faktem je, že Zetky mívaj to samý, já bych tomu i věřil...
Datum: 11. července 2010 21:59
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 prý jak se zahřeje tak to chtne skrat
Datum: 11. července 2010 21:42
 promin,ale tim to asi nebude..byt tebou,spis verim tady lidem na pokecu,podle me to civkou nebude!  to by se tak chovalo i pri studenym motoru..spis mas chudou smes a nebo svicku se spatnou tepelnou hodnotou..
Datum: 11. července 2010 20:56
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 mi to říkal chlápek co spravuje motorky už 40 let
Datum: 11. července 2010 19:44
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 To je zajímavá informace, zapalovací cívka by své elektrické vlastnosti neměla měnit v závislosti na teplotě motoru. Vadná cívka by neměla fungovat ani při studeným motoru. Můžeš změřit odpor vadné cívky? Správná hodnota je 220 +/- 10 Ohmů. Impulzní cívka nosníku statoru má mít 17 +/- 1 Ohm.
Datum: 11. července 2010 17:42
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 už vim čim to je cívka zapalování na statoru
Datum: 11. července 2010 16:08
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Může být chudá směs. Nepatrně přitáhni šroubek přídavného vzduchu. Otáčky motoru se po zahřátí nezvyšují ?
Datum: 11. července 2010 13:25
Jméno: lago
IP: uživatel6664
 čau draci tak jsem si četl různé příspěvky ohledně převodovku u pionýra až sem došel k jednomu, který mě dostal : http://www.fichtlpokec.cz/prevodovka-spojka-prevody/id87248.html mám složený motor zlobí mě na něm jednička všechno mam vyměněné co by na to mohlo mít vliv ale pořád zlobí tak mě napadlo jestli to nemůže být tim nikdy jsem si žádného zářezu na ten mechanissmus nevšiml ... vždycky jsem jen ho utáhl poze těmi dvěma šrouby ... může to tedy mít vliv nějaky jinak řadit mi jde normálně ....
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 13:31
Jméno: lago
IP: uživatel6664
 no nwm jko spíš nechápu kde by ten zářez měl být ... a ten ocásek chápu ten konec automatu ten dlouhy ve kterem je pružinka a ten zobaček co pak přeskakuje podle toho co zařadíš .. je pravda ze když s automatem pohnu na jednu stranu tak ta jednička jede jakmile se za chvili zase posune jinam tak zase dělá problémy ...
Datum: 11. července 2010 13:31
 to je blbost že by sis toho nevšiml protože kdyby to v tom zářezu nebylo tak by ti to podle me nesly prisroubovat ty šroubky
Datum: 11. července 2010 13:05
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 cau .. dnes jsem delal spojku u fichtla ... vse sem nandal zpet a spojkovej kos i s lamelama..... skojkovej kos ma tak 1mm vuli do stran .... co stimm mam delat ??? muzu na to nozmalne jezdit
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 17:59
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Dá se na tom jezdit.dokud se to neroztrhá,ale vibruje to,vibrace to prenasi i na motor....neni to dobre...jak to ma snahu šmajdat,tak se vic ojizdi zuby lamel a primární řetez.......osobně mi jeden koš vydržel takle šmajdat skoro rok....byl vylágrovanej poměrně hodně....pak se jednoho dne roztrhnul,vylitali koliky,pruziny,segrovky a zarafnul se primár.......
Datum: 11. července 2010 17:59
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 neřešil bych to... kdybys to chtěl heftnou svářečkou, tak to pak bude určitě házet...nechal bych to jak to je, když to celý složíš, tak se to nemuže hnout..
Datum: 11. července 2010 13:35
Jméno: jawa
IP: uživatel9462
 cawte ja ma na mojich pionieroch vsetky volne a neni stim ziadny problem ked tam das strunky tak sa to any nepohne..
Datum: 11. července 2010 13:30
 Správně by se nemělo hejbat nic no, ale často se stává že se ty kolíčky vykloktaj,to se pak dá jednoduše opravit,ale u tvého připadu mě nenapadá jak to opravit,asi budeš muset koupit novej koš
Datum: 11. července 2010 12:36
 dachl 21... na tom kosi se nema hejbat zadnej dil cooo ???
Datum: 11. července 2010 12:34
 hochu tak to ti řeknu novej koš
Datum: 11. července 2010 12:30
 dachl21 ..... ty tycky jsou poradne privareny k tomu velkymu kolecku ale hejbe se tek vysoustruzenej kus tam kam nandavas lameli s mezilamelou ... co stim
Datum: 11. července 2010 12:20
 Jestli sem to správně pochopil,asi budeš muset opravit nejty...sou už vykloktaný
Datum: 11. července 2010 12:04
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 ted ho mam v ruce ... ten kulatej plisek se hejbejak sou na nem navareny ty tycky a pak ta trubicka zevnitr ozubena .... chytnu to za ten plech a zbylou casti kose hejbu ... ma to vuli 1 mm
Datum: 11. července 2010 11:54
 A máš ho pořádně utaženej?
Datum: 11. července 2010 11:47
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 lozisko nema zadnou vulii !!!
Datum: 11. července 2010 11:32
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a v akom stave je ložisko?
Datum: 11. července 2010 11:27
 Ahoj draci,mám problém,rozebral jsem na Pinckovi 21 Sport řadicí automat a jaksi jsem zapoměl,na jakém zoubku jsem měl ten zobáček s tou pružinou.Zkrátka abych to měl v ůrovni mezi 1 a 2.Poraďte mi,prosím.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 14:23
 Tak už to mám složený,draci.Já taky asi mám ještě v sobě nějakou tu promili,od rána mi to nemyslí.Ale jinak díky moc,jsem rád,že vás mám.Čau
Datum: 11. července 2010 14:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 kecam přesně naopak to je  zleva to jde 3-N-2-N-1, takže tty to musíš mít ve druhym výžezu ZPRAVA .... (asi ještě nějakou %o v sobě mam když si pletu strany  )
Datum: 11. července 2010 11:38
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jinak když se díváš zhora na automat, tak zprava to je: 3-N-2-N-1.... ty jestli chceš skládat v poloze N mezi 1 a 2, tak musíš mít zobážek zacvaklej v druhym výřezu zleva...
Datum: 11. července 2010 11:35
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 v podstatě je jedno v jaký poloze to budeš mít, jen podle toho pak složíš převodovku
Datum: 11. července 2010 11:31
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 Zdarec lidi driv jsme nekde nasle web s tim jak se serizuje razeni na stadionu a ted to nemuzu najit nemate nekdo neco podobnyho ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 12:22
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 ale driv to nedelalo je to divny az ted
Datum: 11. července 2010 12:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to je u stadiona normální.....musíš se naučit řadit...roztáhni jedničku ,vyřad na neutrál ,počkej až klesnou otáčky motoru skoro na volnoběh a potom teprve zařad dvojku
Datum: 11. července 2010 11:31
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 No jo ale me jde o to ze kdyz zaradim dvojku tak to je strasna rana tak chci seridit lanko a pak mam podezreni na lamely
Datum: 11. července 2010 11:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 u stadiona jen napneš nebo povolíš lankoé...měl by tam být takovej napínák
Datum: 11. července 2010 11:02
 cus kdys udelam na babete 210. 8 vybrus pude to roslapat nevodela se tam naka spojka dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 11:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 se spojkou to nemá nic společnýho ...8 výbrus tomu nepřidá 10 koní na to , aby to strhlo čelisti
Datum: 11. července 2010 11:05
 Čus chlapi. Koupil jsem Jawu Stelu, nemá TP ani SPZ - dle předchozího majitele ani nikdy neměla. Nemá ale ani kartičku od výrobce. nevíte, kde se dá sehnat? A musí, nebo nemusí mít TP a SPZ? Díky moc za odpovědi a za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2012 11:20
 for Lexa-kolik stojí na stellu povinné ručení?
Datum: 23. dubna 2012 11:20
Jméno: jiri
IP: uživatel9961
 neví tady nekdo o nejakem mopedu schanim stella mokik na ND nemohu na tu svojí stelu sehnat přední tlumiče a zadné díly uz se nevyrabí ozvite se 777 644 915 díky
Datum: 21. července 2010 17:01
Jméno: jirka
IP: uživatel9961
 ja mam také stelu a ten chlap co mi jidaval tam mi rek ze na dopravce mi musi dat jine papiry ale pokud od toho nemas nic no nevim ja ted zrovna schanim stelu na nd ale nic nikde neprodavaj ani dily uz nejsou
Datum: 21. července 2010 16:57
 na stelu TP potřeba neni. stačí pojištění. Registrace do registru vozidel je dobrovolná. žádný policista po tobe TP chtít nebude
Datum: 13. července 2010 3:15
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Z novely zákona č. 56/2001 Sb.(nabyla účinnosti 1.9.2003), která zbavuje povinnosti doregistrovat mopedy a motokola pro ty, kteří tato motokola a mopedy uvedli do provozu před účinností zákona č. 56/2001 Sb. (tj. před 1.7.2001). Taková registrace zůstává na bázi dobrovolnosti. Povinná doregistrace se dle poslanecké novely zákona týká pouze mopedů a motokol zaregistrovaných po 1.7.2001.
Jak vlastně specifikovat Stellu - Mokik? Je to motocykl bez šlapadel nebo moped se stupačkama? Odpovědi S.w.i.n.e2 ®, ČZ 180 a informace z odkazu na motoinzerci jsou protichůdné. V zákoně se označení mokik nevyskytuje a jediným přesným údajem, ze kterého se dá vycházet je datum 1.7.2001. Kdo zná jednoznačnou odpověď?
Datum: 11. července 2010 14:53
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Duplikát technického osvědčení je úřední doklad o existenci konkrétního stroje s jedinečným identifikačním číslem vozidla (VIN), podobně jako technický průkaz k automobilu. Babetty se nemusí registrovat na dopravce, nemusí mít SPZ, ani nemusí na pravidelnou technickou kontrolu (i když najdou se nadšenci, kteří toto dobrovolně podstupují). Takže já jsem tento doklad (má formát A4) zatím použil při sjednávání povinného ručení a na babettě ho sebou nevozím. Jako doklad od vozidla sebou vozím výpis technického osvědčení (kartička rozměru 95 x 74 mm) a doklad o povinném ručení (zelená karta). Fotografie dokladů je na motoinzerci.
Datum: 11. července 2010 14:02
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Pokud má stupačky ,podléhá pravidelným technickým kontrolám a zákonitě i registraci.
Datum: 11. července 2010 13:33
 na stelu TP musis mit, i znacku vsechno k ni mam
Datum: 11. července 2010 13:13
 Lexa: jakou máš zkušenost s tím duplikátem TP na tu babetu ? Jezdíš na ni ? Kdyžtak napiš na ICQ 372742837. Dík
Datum: 11. července 2010 9:32
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
Datum: 11. července 2010 1:05
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Zdar,na babetu nemusíš mít SPZ,stačí akorád ta kartička..
Datum: 11. července 2010 0:15
 ahoj, mam dotaz, mam babetu 210 2rychl., ale nemam na ní výrobní štítek... da se to nekde sehnat nejak? dik moc za jakoukoli odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 23:07
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Každý dobrý prodejce auto-moto dílů musí být schopen štítek sehnat, ale spoléhat se na ně nelze takže:
http://www.buchtara.cz/buchtara/eshop/1-1-Vyrobni-stitky/4-2-Jawa/5/320-Vyrobni-stitek-Jawa-210-Babetta
nebo
http://www.motodilyeshop.cz/?article=5305
Chybějící údaje si vyrazíš pomocí razidel.
Datum: 10. července 2010 23:07
Jméno: Jawař
IP: uživatel4192
 zdravím všechny. seženu tady kontakt čislo nebo email na Sesa nebo na chlápka kterej to tu vede? potřebuji se s nim domluvit nějaké díli jestli má.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 0:03
 ja nevim proc s tim delate takove obstrukce,,, kdyz se nikdo zepta,,tak proc misto vasi vety ze je slepej ba blbrj,,tak misto toho jste meli napsat nailovku na me nebo CTR+C a pak CTR+V ,,nez delat takove obstrukce,,, nejdriv vytykate ze dotazy jsou stupidni,,ale jak tak koukam tak i odpovedi jsou stupido,, neblbnete,,nebo to tady bude jako u kolotocu
Datum: 11. července 2010 0:03
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 Klidně bych ti to řek už před tím..ale řek sem si že toho si snad musí všimnout tak sem ti nechal a našel  takže vše ok
Datum: 10. července 2010 23:42
Jméno: Jawař
IP: uživatel4192
 nasel sice mi to trvalo ale nasel. akorat sem zjistil ze sem pekne slepej.
Datum: 10. července 2010 23:32
Jméno: Jawař
IP: uživatel4192
 nasel sice mi to trvalo ale nasel. akorat sem zjistil ze sem pekne slepej.
Datum: 10. července 2010 23:29
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 To neni o tom jestli umíš s PC nebo ne....když si zvládl napsat tenhle dotaz tak si to prostě musel i zvládnout najít
Datum: 10. července 2010 23:24
Jméno: Jawař
IP: uživatel4192
 blbej nejsem ale z pc moc neumim. uz to mam takze klidek.
Datum: 10. července 2010 23:16
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 obojí kdybys nebyl blbej...
Datum: 10. července 2010 23:12
Datum: 10. července 2010 22:42
Jméno: Jawař
IP: uživatel4192
 ted myslis ten kontak nebo ty díly???
Datum: 10. července 2010 22:34
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 Když zapojíš mozek najdeš to sám a bez větších problémů
Datum: 10. července 2010 21:53
 dobrý den chci se zeptat co by asi tak mohlo být za závadu když jedu po rovině nebo do mýrného kopce tak mi mustang letí jak dělo a le jezdím se teď koupat skratkou a když jedu tam tak jede a když jedu spět tak mam před sebou tři kopce první táhlej a prudkej a ten většinu vijedu druhej mírnej a krátkej a pak ho rozjedu z kopce a najedu na třetí táhlej a většinou vijedu do půlky a zhebne nevim co mam dělat skusil jsem skoro vechno a kamarád to lítá na jawě 21 na trojiku plnej všechno.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 22:08
 Některý chyby jsou neodpustitelný, ale něco mu hold uteče no
Datum: 10. července 2010 22:08
  tož draci jsme tu někde na hodině češtiny
Datum: 10. července 2010 22:07
 A gramatika mu taky nic moc neříká, píše jak namrzlej Arab.
Datum: 10. července 2010 22:02
 Za pět   . Ne, má pravdu, pyšte bes chib, vipadá to divňe.... M. S., musím tě opravit, mustang je obecné, tudíž má malé písmeno správně- Jel na mustanguXJel na motocyklu značky Mustang. A chybí mu čárka za slovem kopce.
Datum: 10. července 2010 22:01
Jméno: M. S.
IP: uživatel7456
 Dobrý den ","chci se zeptat"," co by asi tak mohlo být za závadu"," když jedu po rovině"," nebo do m"í"rného kopce"," tak mi "M"ustang letí jak"o" dělo"," a"/_/"le jezdím se teď koupat "z"kratkou a když jedu tam"," tak jede a když jedu "z"pět tak m"á"m před sebou tři kopce první táhl"ý" a prudk"ý" a ten většin"ou" v"y"jedu"," druh"ý" mírn"ý" a krátk"ý" a pak ho rozjedu z kopce a najedu na třetí táhl"ý" a většinou v"y"jedu do půlky a zheb"???""," nev"í"m co m"á"m dělat "z"kusil jsem skoro v"š"echno a kamarád"ovi" to lítá na "J"awě 21 na troj"_"ku pln"ý" všechno. // PS: 33 chyb v jedné větě...
Datum: 10. července 2010 21:15
 Podívej se na hladinu v plovákovce, podle toho co si napsal soudím, že do karburátoru teče málo benzínu
Datum: 10. července 2010 21:14
Jméno: howard
IP: uživatel9648
 Zdar chlapi, mám problém na Mosquitu, pokaždy když zmáčknu spojku tak mi to chcípne, musím vždycky přidávat plyn, aby to to nechcíplo. Ne, že by mi to nějak moc vadilo, ale chystám se to prodat, tak bych to rád spravil..  Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 19:36
Jméno: howard
IP: uživatel9648
Datum: 11. července 2010 19:36
 Zdarec skus to poštelovat a kdyz nic tak vymen kryt mosquito mam taky
Datum: 11. července 2010 19:27
Jméno: howard
IP: uživatel9648
Datum: 10. července 2010 21:32
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 vymen v prevodovce olej...
Datum: 10. července 2010 21:24
Jméno: jawista
IP: uživatel9268
 zdravím,mám takovej problém s jawou 21.Ve vysokejch otáčkách na 2 vynechává,3 tam nejde vůbec.Když odělám filtr je to lepší ale pořád to není ono.Už jsem vyčistil karburátor,trysky,svíčku,nastavil odtrh a pořád to dělá to stejný.Nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 12:26
 skontroluj kohutek mozno je ucpaty,potom vicko u karbesa prefukaj abi tam sel krasne benzin,a nastav hladinu v plovakovce ,popr. vicisti vyfuk ked to nepomoze tak daj vjedet ok.
Datum: 11. července 2010 12:26
 Zkontroluj kladívka jestli nění na nich pecka.Potom se mrkni jakou ti to dává jiskru jestli není třeba oranžová a nebo slabá tak bych taky zkusil jinaj kondík.A ještě zkus dát větší hladinu v plovákovce.A svíčku taky zkus vyměnit a když už ani to ne tak si zkontroluj jestli ti třeba dráty nedrží jen na slovo dobrý vůle a nebo jestli třeba cívka není proseklá nebo něco tak.
Datum: 10. července 2010 20:03
 Zdravím.prosím Vás už opravdu nevím co mám dělat.Má jawa 50/21 stála 25 let v garáži.Předtím normálně jezdila.No tak vytáhl jsem ji vyčistil karbec atd.... Prostě připravil na jízdu.
Podařilo se mi ji na poprvé po 25 letech nakopnout.Prostě paráda.Prostě na 3 zuby to chytlo na první kop.  .No ale k problému...
Zmáčknu spojku,zařadím jedničku a pomalu pouštím spojku a přidávám plyn , prostě se rozjíždím.Jenomže nerozjíždím...  Začne to JAKO zabírat že se to rozjede.Ale nic.Prostě jak to má zabrat tak to vůbec netáhne a zdechne to.Komprese je
skvělá.Ve válci nejsou žádné příznaky zadření.Prostě nastartovaná je super , ale nejde s ní jet..  A když to roztlačuju (běžím vedle ní) tak to kousek jede a pak to zdechne.Jakmile zmáčknu spojku tak to zase chytne jako je tam volnoběh,..  Prostě už nevím.
ještě mi občas proklouzne koppáka.je možné že to je korkama na lamele? měl jsem to rozdělané a nevypdá to tak zle.jako jwe to sjeté ale myslím že ne zas tak hrozně.Jinak je vše OK.Spojku jsem zkoušel nastavit všeljak ale žádná změna.Prosím poradte.Díky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 11:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 uživatel block a dalších jeho 5 nicků mě začíná pomalu ale jistě pěkně srát... na něco se zeptá, pak na to přijde, tak si pod jinym nickem poradí a pak si ještě poděkuje.... tohle se u něj objevovalo už u více dotazů.... jestli se chceš na něco zeptat, tak se ptej, ale blbce z nás nedělej!!!
Datum: 11. července 2010 11:45
 Yesss...block,shrek....díky moc hoši.je to karbec..diky moc.blok- byly to ty sací kanálky.díky moc chlape...paráda.. .-D
Datum: 11. července 2010 0:04
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Vyčisti vyfuk a pojede jak za mlada
Datum: 10. července 2010 23:42
 Na 99 procent si nevyčistil karbec na stoprocent.kanálky možná ale jak jsou ještě ty kanálky od sání zepředu karbecu....lamely to být nemůžou protože to by klouzalo nebo něco ale když to okamžitě zdechne v záběru je to karbec.jak říká shrek... a kdyby ne tak se omlouvám ale na 99 procent to je ono ..
Datum: 10. července 2010 23:19
 předpokládám že trysky jsi vyčistil,ale já bych to viděl na ucpanej karbec ,skus ho profouknout
Datum: 10. července 2010 22:22
Jméno: Jirka
IP: uživatel9861
 Já si myslím, že áš v benzínu vodu.
Datum: 10. července 2010 22:12
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Řekl bych lamele,měl jsem to samé na mustangu nevěděl jsem co s tím,šteloval ale pořád to nejelo tak jsem vyměnil komplet spojku a paráda.Jo,ještě se podívej jestli tam máš obě tyčky a kuličku to pak zas vůbec nejde seřídit.
Datum: 10. července 2010 20:19
 Koukni se na sekundární kolečko. Ta hřídelka, na které je nasazené, může být sjetá. Motor a převodovka se točí, ale řetěz a kolo už ne. Vlastní zkušenost.
Datum: 10. července 2010 20:17
 kdyz si to skladal,utahnul si poradne spojkovej kos?
Datum: 10. července 2010 19:10
 bud más moc utahlej sroubek serizovani spojky,nebo lamely KO
Datum: 10. července 2010 19:09
 Čau, mám takovej problém, mám tu na opravu pionýra, mám nově natahanou elektriku, háže jiskru že by to zabilo, vyšteloval jsem odtrh na 0,4 mm a předstih na 1,3 mm a pořád to nechce chytit a benzín taky teče, zkoušel jsem měnit kondenzátor, indučku i svíčku a nepomohlo to, za jakoukoliv radu budu vděčný, pokud víte někdo jak na to ozvěte se. Díky moc. Vojta
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 18:18
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 řešíte tady kraviny.....předstih je podle kompresního stupně,síly komprese,výšky vyfukovyho kanalu,zdvihu,vrtání a bla bla bla.....muzes mit blbe udelanou hlavu s mensim ci vetsim objemem a si s tabulkovejma hodnotama v řiti....a každa druha hlava je takle nejak zprasená...to a samy vyska vyfukovyho kanalu....desetina sem,desetina tam.....kdyz se ti potkaj díly s vetsima odchylkama,tak muzes jezdit jak 2.2mm tak 1.2mm predstihu.....ale dulezity je,aby to jelo dobre!!! Muzes mit dvacetkrat serizenej predstih 1.6mm hodinkama a je ti k ničemu,když tvuj fichtl potřebuje jinej.......tohle je debata o nicem.......a predstih nema vliv na vynechavani!!! Ale je dobrý,že když se ti potkaj díly s pozitivníma odchylkama,tak pak vznikají motory,které v serii točí k 8000 otáčkam a po rovině dosahují rychlosti přes 75km/h a nebo naopakmotory,ktere sice moc netočí,ale neskutecne tahnou,bezne zvladaji prevod 14/55 a jedou na 3 furt.......naopak kdyz se potkají na motoru díly s negativníma odchylkama,vznikají paskvili,ktere i po GO jedou sotva 60,nechytaj,hrejou se,serou se.....
Datum: 11. července 2010 18:18
 Vojta : ok,tak se sem pak dyžtak obrať
Datum: 10. července 2010 22:05
 350757472...bojis se? Ze na icq na tebe budu sam?
Datum: 10. července 2010 21:55
 Tak jsem zjistil co to bylo, špatný magneto, který bylo zhoblovaný vydřený drážky špatný kladívko tak tam dám jiný magneto ale nemůžu ho sundat protože je v magnetu strhanej závati tak nevím jak s tím dolů, rozmejšlím se nad kutilským zásahem převrtat to 9 mm vrtákem a udělat závit M 10 bude myslím klid zas tak závažnej problém to nebude bych řekl. Ale díky vám za rady, a jak tady zjišťujete něco s předstihem, tak na pionýru jsem nikdy předstih neřešil, na motorce jo, ale tady ne, tady se udělal oakorát odtrh, a předstih jsem udělal "báj očko" při nastartovaným motoru a lehce povoleným statoru a otáčel jsem s tím proti směru otáčení motoru, předstih byl vždy dobrej a jezdilo to výborně, sice občas když se tomu moc nacupovalo tak to nechytlo ale asi po pětimetrovej štafetě si dal říct a naskočil a hurá do světa. Díky vám moc, kdyby něco otočím se zase na vás.
Datum: 10. července 2010 21:45
 nn,nedodal jsem že s tebou nebudu komunikovat tady,ale raději na chatu
Datum: 10. července 2010 21:43
 ty seš divnej,a s podezřelejma lidma ja nekomunikuju,mohl bych s toho chytit michanou babovku a neštovice k tomu.takže čágo
Datum: 10. července 2010 21:37
 to bylo fakt vtipný,a duchaplný...
Datum: 10. července 2010 21:36
Datum: 10. července 2010 21:34
 hele vida...franky,dort,f_k v jednom...to je lepší než mˇišená bábovka tohle....
Datum: 10. července 2010 21:25
 neřešil,proč?
Datum: 10. července 2010 21:16
 není to přímo od 2.0 mm,ale obecně na vyšší předstih
Datum: 10. července 2010 21:15
 když jezdíš na předstih vyśší 2,0. mm. díly motoru ztrácejí o dost životnost, to ti tady někdo určitě potvrdí
Datum: 10. července 2010 21:08
Datum: 10. července 2010 20:56
 Dort : víš jaké je tvoje pravé jméno? Franky
Datum: 10. července 2010 20:53
 Taky bych se připojil k Dachlovi s předstihem, mě to nechtělo jet na 1,5 a když sem dal 1,6 tak to jelo výborně.
Datum: 10. července 2010 20:52
 1.2 az 1.5? to jsem teda ještě neviděl ani neslyšel  ....co by se melo stat,nestane se nic,pojede to normálně,jen se ti to bude krapet víc hřát,a asi nebude tak dobrej tah
Datum: 10. července 2010 20:51
 nevím jak ostatním,ale mě to na takhle malej předstih jelo,ale vynechávalo
Datum: 10. července 2010 20:42
Jméno: beldik93
IP: uživatel9840
 hele určite ti to kostri u kladivka jak jsou ty fibrove podložky...a když ne tak vyměn kladivko a kontakt stoji to asi 50kc
Datum: 10. července 2010 20:01
Jméno: Vojta
IP: uživatel3558
 Dobře zajdu to vyzkoušet, a přehodím ještě tu izolaci za ty pertinaxový kroužky, pokud vydržíte 10 minut řeknu co a jak dál, teď to jdu vyzkoušet. Díky za rady.
Datum: 10. července 2010 19:04
 předstih není dobře danej,dej 1:6-1-9,,,,to co tam máš ted je ukrutně málo
Datum: 10. července 2010 19:02
 a co ta izolace?
Datum: 10. července 2010 19:01
 A izolace, je tam daný něco jinýho než ten pertinax vypadá to jako nějaká kůže  , ale domnívám se, že když to háže jiskru a předstih když je dobře udělanej tak by měl chytit a ani na roztlačení nejde!
Datum: 10. července 2010 19:01
 tohle se má brát speciálním pilníčkem na kladívka...
Datum: 10. července 2010 19:00
 Na kladívkách není škvarek, vzal jsem to jemným šmirglem i kdyby se teda nemělo
Datum: 10. července 2010 19:00
 Nemá to na to sice vliv,,ale předstih máš moc malej...dej 1.6....nemáš škvarek na kladívkách?
Datum: 10. července 2010 18:56
 Máš doboru izolaci u kladívka?
Datum: 10. července 2010 18:53
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdarec mám dotaz na čz 250 jezdím a už táhne docela dobře ale když tomu dám tak to začne hodně hlasitě hučet u toho vzduchovýho filtru jakoby to málo sálo vzduchu je to tokový udušený chtěloby to jet víc ale cítím jak to ten filtr brzdí filtr je čistej !!! a ještě jednu otázku co se týče zadření je možne že sem to přidřel když mažu 1:30 dobrým olejem MOBIL a jehlu mám na 4 zářezu s hora takže bohátá směs a tu trysku mám tak o půl otáčky povolenou co myslíte já si mislím že to zadřít je blbost.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 12:22
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 mje na panelke tez ked pridam prudku plyn ,tak porad tu huci z teho filtra,ked okolo nekoho prejizdam a spravimto tak se lekne.Ale neni to dobre pujdem rozebirat vcil motor .
Datum: 11. července 2010 12:22
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Ty ji máš po výbrusu ? Jestli ne, dej jehlu níž a podívej se na svíčku .
Datum: 10. července 2010 18:51
 to s tím filtrem,bych spíš řekl že tam jde hodně vzduchu, chtěl by uškrtit, pokud mažeš 1:30 dobrým olejem,a jehlu máš na 4 zářezu,tak to by se nemělo přidírat
Datum: 10. července 2010 18:21
 Zdravim draci potřeboval bych radu mam Babetu 207 a vyhazuje žárovky.Motor normálně běží, ale když přidám plyn, tak vyhodí žárovky neví někdo čím by to mohlo být?Předem děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 16:57
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
Datum: 11. července 2010 16:57
Jméno: honza
IP: uživatel9857
 ale začalo to z ničeho nic a 12 se taky pálí a co zadní žárovka? a na zadní vyráběj taky 12?
Datum: 11. července 2010 0:44
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Chyba je ve světelných cívkách alternátoru, které vyrábějí vyšší napětí než 6V. Můžeš skusit žárovky na 12V, nebo odpojit jednu světelnou cívku. Jistotou je použití tohoto omezovače napětí: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1110.html. Omezovač se nesmí připojit přímo za alternátor, ale až za vypínač světla. Já ho na svojí 207 mám připevněný na rámu za levým plechovým krytem šlapacího řetězu a připojený na živý vodič vedoucí k zadnímu světlu.
Datum: 11. července 2010 0:06
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Jestli ti pálí vlákna, tak musíš na živý vodič přední žárovky vřadit omezovač napětí.
Datum: 10. července 2010 18:40
 zdarec, co presne patri do vejfuku (doutníík) u kývačky , mam jenom trubku co mi chyby ? a popřípadě nema někdo ten vnitřek nebo nejaky kontakt kde se da koupit v replice? díky moc za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 20:40
 nazdar,chtěl jsem se zeptat jestli někdo nemá doma moped KTM HOBBY ....dostal sem ho od známého ale na elektriku sem blbec..a je tam zrovna krpa v elektrice...a absolutně se v tom nevyznám tak jestli by mi někdo neposlal nějaký schéma nebo alespon fotku jak to má vypadat...byl bych vám moc vděčnej
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 13:42
|



|