slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

>> Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1153  1154  1155  1156  1157  1158  1159  1160  1161  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci jakou bystem ě doporučili svíčku do JAWAČŽ 150?Mám tam ted 15. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2010 8:22
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
svíčku vůbec neřeš hlavně že to jede je důležité a jak svíčka pálí
 
 
Datum: 20. června 2010 8:22
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak ji tam nech
 
 
Datum: 19. června 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No 15 NGK B7HS tam mám
 
 
Datum: 19. června 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
asi N15C ty vole :-D tuhle bych tam nechal ta je asi nejlepší :-)
 
 
Datum: 19. června 2010 18:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš 15 čeho? roků?
 
 
Datum: 19. června 2010 18:00
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel9107    
Čest jawaři potřebuju poradit koupil sem mustanga ale nevím kolikátej je to výbrus , zlomil se mě pístní kroužek a ted nwm kterej mám koupit na pístu je napsaný jenom zevnitř 5B a nějaký číslo M200A ....................... díky za každou odpověď.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je tím že neumýte měřit šuplerou :-D
 
 
Datum: 19. června 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nultej vybrus je 38.00
 
 
Datum: 19. června 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to je ale hodne velka kravina
 
 
Datum: 19. června 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: peachcz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nj ale to je problem protože naměřil nějak 36 něco...
 
 
Datum: 19. června 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli se ti to ssebou nechce tahat ten válec tak to změř šuplerou třeba.myslím že 37,8mm je nultý výbrus.tak to změř
 
 
Datum: 19. června 2010 19:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je problém vzít sebou válec a koupit podle něj? jinak 5ka znační 5tý výbrus.
 
 
Datum: 19. června 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: standik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci,chci se zeptat.Už jsem to tady jednou psal,vypadávala mi u moji Jawky 21 trojka,i přesto,že jsem to tam měl všecko nový,převodovka,spojka předloha,atd.Zkoušel jsem tam dávat jiný pružinky do řadícího automatu,taky nové,všechno jsem to dotáhl a chvíli byl klid.Jezdil jsem teď na tom celý týden do práce a doprý.A včera mi to za cestu cca 6km udělalo znovu,asi 2 krát.Řetěz našponovanej nemám,vidličku otočenou taky ne.Poraďte mi,prosím,draci moji,co by tam ještě mohlo být špatně.Já už jsem z toho na bezradnej a na nerv.Nikdy se mi to nestávalo.Moc děkuji za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2010 15:19
 
 
 
 
Jméno: standik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci,to ložisko trochu vůli má,no ale ty futra jsou uplně v hajzlu.Promiňte,že se tak vyjadřuji.Nechápu,jak jsem si toho mohl nevšimnout.Tak jsem zase o něco chytřejší,díky vám,draci moji.Díky mooooc.
 
 
Datum: 22. června 2010 15:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
vůle futer předlohy....klasika...tohle je klasický vypadávání trojky.....bud lozisko pod sekundárem na šrot a nebo futra....vetsinou velka vule nahore pod cvrčkem na nakopávání....to pouzdro se krásně mění i vystružuje..
 
 
Datum: 20. června 2010 12:07
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
no ty nový pružinky se mi moc neosvědčili, měl jsem rozpulenej motor a že je radši vyměnim, ale jakmile jsem je koupil,vyndav z automatu ty strarý a jen tak jsem zkusil rukou zmáčknou to starý a nový aaa to nový bylo měkčí než to starý, tak jsem tam dal radši starý, jaký máš zuby na radicim automatu? když pišeš že maš převodovku novou, tak by to mohlo dělat jen véélká vůle pouzder předlohy, a automat, nic jiného mě nenapadá když jsou převody nové...
 
 
Datum: 19. června 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: standik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Šroubky jsou utáhlé na fest,na tu vůli se ještě podívám.Jinak díky za radu,draku.
 
 
Datum: 19. června 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáš moc velkou vůli ložiska za sekundárním kolečkem?Na to taky koukni a taky jestli máš nahoře pořádně dotáhli šroubky
 
 
Datum: 19. června 2010 17:39
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel9219    
čau kluci nemáte někdo levý dekl motoru na 21?V zachovalém stavu né moc podřený? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel9219    
jj jasně chci už jsem ti psal na ajsko
 
 
Datum: 19. června 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslíš dekl spojkových lamel? Těch tu mám na výběr několik... jestli chceš tak ti je můžu vyfotit a můžeš si vybrat... Jeden prodávám za 50 Kč
 
 
Datum: 19. června 2010 15:43
 
 
 
 
Jméno: abc      IP: uživatel6843    
Čus draci tak co kolik ste jeli nejvíc na fichtlu? \r\nPS: http://cz.iq-test.eu/#574114 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2010 12:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
Cestovní úprava,drobný kraviny okolo, prevod 14/55 a vmax 90+ po rovině....ale člověk na tom musi ležet jak na silnici:-D
 
 
Datum: 20. června 2010 12:10
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cezetak : to ti meril origo tacho? nebo neco lepsiho?
 
 
Datum: 20. června 2010 10:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
můj lehce upravený 2k po rovině s převodem 12/55 78km/h...váha na sedadle 95kg.
 
 
Datum: 20. června 2010 9:02
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Včera sem to vytahl skoro na 50,s 10z. kolečkem
 
 
Datum: 20. června 2010 8:30
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoši jak tu říkáte, že ficht dá 70, tak to závisí i na rozetách. Pokud budu mít převody do síly, pojede pomalu, ale pokud budu mít na rychlost, bude méně táhnout, ale třeba na rovivce rozjede těch 70. Vím o čem mluvím :-D
 
 
Datum: 19. června 2010 22:48
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
70 po rovine,da jen dobre serizeny fichtl 70,a ne jak ty pises normalne....
 
 
Datum: 19. června 2010 19:04
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Některý fechtl dá z kopce i 90-100 ale to už se třepe:-D a normálně po rovině musí dát 70-80
 
 
Datum: 19. června 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Se seriovkou po rovince 70 ale to nesměl foukat vítr jinaač normálně 65.A z kopce 85,80,75
 
 
Datum: 19. června 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
65km/h
 
 
Datum: 19. června 2010 16:20
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
tak 50 s větrem v zádech:-D
 
 
Datum: 19. června 2010 15:49
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vcera u cestovky s dvoukrouzkovym pistem 74,dneska sem menil pist za jednokrouzkovej,projel sem se tak nejak lehce,ale tipuju ze ted to da i tech 85
 
 
Datum: 19. června 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
do 80 jsem neměl daleko ..možná že i 80
 
 
Datum: 19. června 2010 14:26
 
 
 
 
Jméno: pionýr      IP: uživatel9545    
Zdar JAKY OLEJ MAM DAT DO PIONÝRA 05 DO PŘEVODOVKY DĚKUJI odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2010 16:47
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
PP80 je pro fechtla jak dělaný
 
 
Datum: 19. června 2010 16:47
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8757    
mastnej :-D:-D:-D
 
 
Datum: 19. června 2010 14:13
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
Dej tam pp80 nebo pp90,ale pp80 je lepší.
 
 
Datum: 19. června 2010 13:31
 
 
 
 
Jméno: ficthlos      E-mail:      IP: uživatel7827    
Zdar mam jawu 21 sport a vcera jsem normalne jezdil a dneska rano sem to nakopnul a jedu a najednou to zaclo skytat...svicka je v pohode, karbec je cistej, nevite cim by to mohlo byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2010 8:30
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
podiv se jestli se ti nepohly kladivka
 
 
Datum: 20. června 2010 8:30
 
 
 
 
Jméno: d      IP: uživatel7827    
jo čistil, nevíš čím by to mohlo být prosimtě??
 
 
Datum: 19. června 2010 15:59
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
a co trisky čistils taky?
 
 
Datum: 19. června 2010 13:29
 
 
 
 
Jméno: hron226 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar lidi chtel jsem se zeptat jaky je odstin ty zeleny barvy co se davala na fichtly.dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2010 12:03
 
 
 
 
Jméno: velký péro      IP: uživatel1723    
čau potřebuju poradit,mám stadiona s 11 a po rovince jede jak vítr, ale když je nějakej prudší kopec tak musím jet na 1/3 plynu jinak se to dusí...karbec 99% čistý ,hlava těsní,udělal jsem nové těsnění k přírubě u karbecu,svíčka N15c předstih cca 2,2 ...už nevím loni to nedělal ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2010 13:02
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
spatna hladina v karburatoru
 
 
Datum: 23. června 2010 13:02
 
 
 
 
Jméno: PIONÝR      IP: uživatel9545    
to samé mi dělá u pionýra 05
 
 
Datum: 19. června 2010 13:28
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
dej větší předstih zkontroluj kladívko kondík a musí jet předstih dej 2,5
 
 
Datum: 19. června 2010 11:38
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoj.Prosím Vás nemáte někdo foto jak mají být zapojeny kabely ze spodu hlavy na jawu 50/20 ? z elektrického schéma to nechápu.mám tam totiž některé ty kabely vyrvané a nevím kam to mám připájet..díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D díky že nejsem sám .. :-D tak mustangista noo .. :-) ale zas poradí .. ;-)
 
 
Datum: 19. června 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
já masce taky někdy řeknu hlava , ae mustangista rekne misto maska , parabola
 
 
Datum: 19. června 2010 16:43
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8757    
nám se neomlouvej tohle je tvůj trapas:-)
 
 
Datum: 19. června 2010 14:15
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D Sorryx hoši omlouvám se já temu říkám hlava bo je to jak hlava.. :-D omlouvám se. :-D standa.:-Díky moc.už to podle toho mám .. ;-) díky moc a prominte .. :-D
 
 
Datum: 19. června 2010 13:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
http://motoelektro.cz/images/elektro/schema/schJ20.jpg souhlasi ti tam barvy i cisla na prepinaci....tohle musi pochopit kazdej
 
 
Datum: 19. června 2010 10:06
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8757    
já se asi po*eru :-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 19. června 2010 9:28
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty vole...ja si tady rikam ze chce do hlavy valce zapojovat svetla nebo co :-D prej hlava :-D
 
 
Datum: 19. června 2010 9:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to neni žádná hlava ty lavore :-D.....to je maska....a v ní j epředn světlo a přepinač světla, bez světel.... schemat je milion, n akaždém je napsané který kabel na kterou svorku...jen nesmíš být trouba abys to pochopil
 
 
Datum: 18. června 2010 23:30
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jak je hlava tak jako v ní no.když vytáhneš světlo tak zatím..v tom vypínači ..z toho vypínače to mm vyrvané
 
 
Datum: 18. června 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ze spodu hlavy?
 
 
Datum: 18. června 2010 22:54
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoj.Prosím Vás myslíte že mi vycentrujou kolo z jawy 50/223-mustang v pneuservise kde centrujou i kola? nebo kde to mám nechat vycentrovat?anebo nejlépe jak si to vycentruju sám ?na netu ani nikde jsem nějaký návod nebo tak nenašel.bylo by nejlepší kdyby ste mi poslali nějaký odkaz s návodem nebo mi to vysvětlili,..Děkuju moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2010 13:04
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sákra.no díky moc . zkusím to podle toho ale myslí že to radči někde dám.Díky moc
 
 
Datum: 19. června 2010 13:04
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel5967    
Centrování není tak složité. kolo nasadíš na pevnou osu, na které ho můžeš roztočit. Potom si uděláš pomůcku - plech nebo něco, co ti bude ukazovat přesnou rovinu středu kola na plášti. Musíš to zaměřit vůči středu náboje, na šišatém ráfku to nezjistíš. pak se musíš snažit utahovat niply tak, aby se ti střed kola promítal pomocí toho plechu na střední drážku pláště. Lepší je ale centrovat bez pláště. Pak si ten plech nastavíš na určitou vzdálenost od okraje ráfku (změříš polovinu šířky ráfku a přidáš třeba centimetr. Musíš pak docílit toho, aby se při otáčení vzdálenost mezi plechem a ráfkem neměnila.
 
 
Datum: 18. června 2010 23:14
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
zdarec prominte že to sem podruhé píšu ale díval jsem se na yotube videa o pístech a všiml jsem si že u některých pístů se opravdu stačí pístní čep do pístu zatlačit jen prsty znamená to že se ten pístní čep otáčí i v pístu nebo teplem nějak nabyde a přestane se otáčet v pístu já to samé mám na té svojí čz 250 a zajímá mě to jak jsem dával pístní čep na pincka to bylo hrozny musel jsem nahřívat píst a čep schladit aby tam šel ale tady u čz to jde vmáčknout prsty taky to tam má tokový 2 dirky na mazání a pincek to tam nemá co vy na to napište co víte jsem zvědavej zatim čau :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2010 9:21
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel9716    
Záleží z jakého materiálu je píst vyroben. Třeba do pístu Wiseco jde pístní čep vložit volně suvně. Do pístu od Almetu se musí pístní čep bud zmrazit a píst ohřát nebo vtlačit stahovákem. Pokud vlastníš stavitelný výstružník můžeš lehce píst vystružit. Dírky na mazání si tam můžeš vyvrtat. Obecně platí pravidlo u cestovních motoru, že by měl jít pístní čep vsunout ztuha a u závodních motorů lehce suvně. V každém případě mi neměl mí velkou vůli.
 
 
Datum: 19. června 2010 9:21
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když jsem dával do pincka nový píst tak jsem čep zmrail,píst rozpálil a ještě jsem do toho musel klepnout abych tomu pomohl dovnitř a po 500 ujetych kilometrech ten čep šel vytlačit prstem a nijak v tom neklepal... Ono si to asi udělá vůli tím tlakem protože ten hliník je měkký
 
 
Datum: 18. června 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdary draci chci se zeptat jak zapojit otackomner na mustanga distak poslete schema,diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2010 12:28
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No nejde to jednoducho ale kdo by se s timhle delal...
 
 
Datum: 19. června 2010 12:28
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky moc,z odkaz
 
 
Datum: 19. června 2010 12:01
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 19. června 2010 11:26
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck!! ked si este také nevidel nerek 100 krát ze sa to nedá urobit,,, a dá sa to urobit
 
 
Datum: 19. června 2010 11:22
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nijak,nejde to.Zapoměn na něj,je to blbost.
 
 
Datum: 19. června 2010 9:49
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a poradte my pls jak ten otackomner upravit ze 4taktu na 2takt
 
 
Datum: 19. června 2010 9:09
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Analogovej tam nejde ani kdyby ses posral jedine digitalni
 
 
Datum: 19. června 2010 7:46
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel9427    
Otáčkoměr ze staré škody je elektronický, musela by se upravit v něm elektronika ze 4Taktu na 2Takt a napájení, auto je na 12V.
 
 
Datum: 19. června 2010 7:43
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
otackomner se zapojuje na kladivko
 
 
Datum: 19. června 2010 0:13
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
Chtel bych videt jak bys tam zapojil rucickovy otackomer :-D Kde bys nahon od toho otačkomeru asi strčil? do nadrže?
 
 
Datum: 19. června 2010 0:04
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prej ve starych amaterskych radiach byl na to navor primo pro pioniry ale ja nic takoviho nemam :-(
 
 
Datum: 18. června 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
de tam ze skodovky 130 ale nevim jak to zapojit
 
 
Datum: 18. června 2010 22:18
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten tam nejde
 
 
Datum: 18. června 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nn normalni rucickovy
 
 
Datum: 18. června 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Digitální?
 
 
Datum: 18. června 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
co si pomuzu kdyz na ČZ 175/450 dam karbec z jawy 250/353 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2010 10:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
budes tam mit stejný karburator s vetsi tryskou:-D
 
 
Datum: 19. června 2010 10:08
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zdar hoši koupil sem nové kroužky na mustanga a chvili sem to nehnal asi 2 km a pak sem tom vrznul ale pořád ještě nejezdím na plný. Kolik kilometrů to bude potřeba ještě zajet? Jehlu mám na třetím zářezu zatím. Po kolika kilometrech mám jehlu posunout? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
no ono to má docela tah slušný
 
 
Datum: 18. června 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
nekdy to sedne po par km a nekdo az po par stovkach km jak kdy
 
 
Datum: 18. června 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
tu jehlu si mohl nechat na druhym, zajety krouzky poznas tak ze das nohu na nakopavacku a nebude se propadat nebo hodne pomalu. Zalezi jak mas tezkou nohu :-))
 
 
Datum: 18. června 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stalo se vam nekdy ze jedete 15 km, pak je tahlej kopec a chcipne z niceho nic, vyndate svicku date ji zpatky a jede dal ? cim takovahle zavada muze vzniknout ? prehrati nebo co ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2010 0:12
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
Mustangista: Na ochlazovani motoru existujou i jine metody..Např,že když jedeš z kopce tak vypnes zapalovani,daš za 3 a držis plny plyn..Hlavně neodepisuj,že to nema z kopce hnat,nebo ze to nastartuje..
 
 
Datum: 19. června 2010 0:12
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D
 
 
Datum: 18. června 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jasny bylo to u rumpala :-)
 
 
Datum: 18. června 2010 21:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
taky záleží u jaký to bylo motorky....jestli to byl stadion,čz 125,čz 150 prostě všechny který nemají indukční cívku mimo motor tak u těch je to normální..cívka se zahřeje a po chvilce jede zas dál..
 
 
Datum: 18. června 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Ježiš ty vole..ty když něco napíšeš tak to pokaždý stojí za to...Pokaždý se na něco vykecáváš že takhle si to nemyslel a podobně..Ty už sem fakt nechoď ..když neumíš na dotaz odpovědět tak jak se má tak neodpovídej!Když si seš jistej tak až pak napíšu snad ne?!
 
 
Datum: 18. června 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
já vím že se to nemá dělat s tou svíčkou při horkém motoru myslel sem jako že ten motor nechat vychladnout a tu svíčku vyšroubovat a pak to nechat ještě vychladnout trochu ty zbytky a pak našrubovat a jezdit dál
 
 
Datum: 18. června 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
mustangistoj by mel nekdo sebrat klavesnici
 
 
Datum: 18. června 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustangista: ty si lavor :-D...na horkém motoru vyšrubuje svíčky a vytáhne i závit z hlavy :-D....nebo naopak při utahování závit zlikviduje
 
 
Datum: 18. června 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
asi to dělá to přehřátí nesmíš to hnat nechat vždycky vychladnout s vyšroubovanou svíčkou
 
 
Datum: 18. června 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
mozna ti netesnej krouzky tim padem se prehrejval gufera a pak netesnej tim padej jak chvili stojis tak to trochu schladne a jedeto dal. Nebo ti nedotejka benal?? nemas tam ten papirovej filtr navzduchu? nekdy to zloby lepsi je ho propichnout ve vrsku pak to nezlobi
 
 
Datum: 18. června 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, protejkají mi tlumiče na ČZ 125/453, vím že musím vyměnit gufera ale nevím jak. Nemáte někdo ňákej stručnej návod jak na to? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
musíš vyměnit ty těsnící matice a asi by nebylo od věci ty tlumiče udělat celý (pokud maji vůli, tak to stejně nevydrří dlouho suchý) .... jinak dnešní repliky původních těsnících matic nestojí za nic:-( .... detailní popis repase najdeš někde na foru na motorkari.cz, to už si najdi sam(tušim že to bylo na 450 nebo 455, ale to je stejný jako na 453)
 
 
Datum: 18. června 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
zdar mám tokovej blbej dotaz ale nechal jsem na čz 250 udělat výbrus a vžiml jsem si na novém pístu že jak je pístní čep tak jsou tam 2 mazací dirky naco tam jsou když ten čep je tam natvrdo on se tam přece v top pístu netočí nebo jo??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
to je pekny, asi ji sezenu a prendam papiry ze 175
 
 
Datum: 18. června 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
jede těch 120 kmh kilovat to nevím vím jen že to má 15 koní
 
 
Datum: 18. června 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
jakou mac ČZ tu starsi jednovejfuk?? kolik to prosimte jede jestli si to nekdy skousel a kolik ma kilovat??
 
 
Datum: 18. června 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
taky nechapu ale mel jsem to i ustaryho pistu ten byl teda taky nekdy uz menenej
 
 
Datum: 18. června 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: tom      E-mail:      IP: uživatel6819    
čus potřebuju poradit jedu na mustangovi a dobrý jedeto ale podřadim a začneto prskat a kdiš to dám do velkejch otáček tak to taký prská prská to někde u hlavy pod válcem těsnění mám ale pod hlavou ne muže to dělat to ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2010 17:30
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8757    
proč ne?? je klidně možný že ti to profukuje pod hlavou:-)
 
 
Datum: 18. června 2010 17:30
 
 
 
 
Jméno: Maty      IP: uživatel9712    
Cau draci , nevite jestli plynovy lanko od rychlopalu je stejny jako od pomalopalu ????? :-) dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: Dusde      IP: uživatel9046    
jo jsou to 2 rozdílné lanka. jedno tady koupiš pod názvem lanko kolejka a druhé lanko rychlopal.
 
 
Datum: 18. června 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
ja mam na 555 rychlopal, a myslim ze lanko je normalni na 555 (konec do rychlopalu je takovej uzkej, malej, uzsi nez treba konec od spojky)
 
 
Datum: 18. června 2010 17:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sou trochu jinak dlouhý
 
 
Datum: 18. června 2010 17:16
 
 
 
 
Jméno: Quipster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím, že na šneka je jiné lanko. Na rychlopal je na jedné straně široký váleček a u šneka není. Ale jistej si tím nejsem. Se šnekem zkušenosti nemám.
 
 
Datum: 18. června 2010 17:11
 
<  1153  1154  1155  1156  1157  1158  1159  1160  1161  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.07.2025 15:42:09 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu