Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar DRACI potreboval bych pomoct. Nevite co mam udelat s fichtlem aby jel nejlip ze vsech? potrebuju predjet simsona a jaksi to nejde ja wim ze je novejsi ale chtel bych to skusit
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2009 10:24
Jméno: Standa
IP: uživatel7763
 Pánové je videt jak vypadají stavy fichtlů a simsonů v jednotlivých krajích  Protoze jedinou pravdu o simsonech a fichtlech napsal Martin!!!! Nelze delat závěry z jednotlivých případu(nekomu to jede,nekomu ne),ale já osobně znám asi 15 lidí co meli simsona,z toho jsem na seriovym fichtlu predjel na rovine skoro vsechny seriovy simsony........jen jeden se 70ccm dvoukanalem mi ujel!
Datum: 29. října 2009 10:24
 vše vyčisti ,go motoru,poštěluj a bedete vyrovnaní (zálezí jestli rovinka nebo co) pak záleží na řidiči
Datum: 29. října 2009 8:37
 jojo , potvrzuju, simson sice jede honde dobre, ale nad 65km/h ho nepretocis, zatimco z dobre zajetyho fichtla se da udelat i 80km/h
Datum: 28. října 2009 21:08
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Filipchtl - u s51 je to přesně obráceně. V zatáčkách nemáš šanci,ale na rovince si fichtlem boss  Prostě simson nemá šanci!!(Myslim vše origo) (a to říkám přez to,že už nemam fichtla a mam simsona) ♦♦♦ ♣♣♣ ♠♠♠ •••
Datum: 28. října 2009 20:39
Jméno: vejce
IP: uživatel7756
 já mám mustafa a 12 zub na sekundáru a ikdyž jeli 2 kluci na simsonu a já jel ve 2 s kámoškou tak jsme je předjeli...sice to bylo o fou jen o pák km/h ale předjeli
Datum: 28. října 2009 20:30
 Simsona na rovině nedáš, to bys musel fakt hodně upravit abys vyhrál... Já mam Simsona KR51/1 je to 3-kvaltní starej simson (veterán) a dal jsem každýho fichtla, který si se mnou dal závod, jak na akceleraci tak na dlouhou trasu, a nový símaci jedou ještě lépe.... ale pokud budeš závodit v zatáčkách, tak máš docela šanci tam je to o tom jak umíš jezdit a ne o výkonu, jako na rovině
Datum: 28. října 2009 20:24
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Simson má opravdu pěknou akceleraci,ale na delší trasu ho dáš!
Datum: 28. října 2009 19:56
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 simsona nedáš protože než ty se rozjedeš tak simson je ty víš kde.Vim to ze svý zkušenosti jezdil sem dobu na pionýru a teď mám simson a ten je o hodně živější
Datum: 28. října 2009 19:46
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
Datum: 28. října 2009 19:18
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Zdar. Když uděláš generálku motoru,tak simsona dáš jak nic! (ale simsona origo) simsony sou totiž často upravováný,takže jedou velmi dobře. Já mam simsona 60/4,open, 17Z.A jede mi skoro 80 Km/h. (Když byl origo,po GO tak jel 60Km/h) A origo fichtl po Go jede zhruba 70 km/h.
Datum: 28. října 2009 18:53
 kdybych už dával to kolečko,tak bych dal 15z bo 16z
Datum: 28. října 2009 18:37
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau udelej si vybrus 7 . novej pist krouzky , 13. kolecko . nidke to nesmi drhnou . motor musi bejt dobre zajetej a simsona das
Datum: 28. října 2009 18:27
Jméno: babetista
IP: uživatel5506
 čau draci nevíte náhodou kde sehnat úplně nový válec na bebettu 207?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 18:05
Jméno: jay26
IP: uživatel5395
 zdar draci budu delat novou osu pro predni kolo z cz 150 na pincka jakou mam nechat vuli aby cep bez problemu prolez kolem ale zaroven nebyl moc volnej dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 17:55
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
Posl.aktualizace: 28. října 2009 23:36
 To není motor na mustanga!! To je tak na fichtla 550 nebo555.
Datum: 28. října 2009 23:36
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 pokiaľ ma dobre valec nesekli sa mu náhodou krúžky ??? pokiaľ tam dajaký piest má  no na mustangu by tento motor vyzeral fakt tvrdo
Datum: 28. října 2009 18:37
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 má dobře nasazenej válech  ))))) a prej pionýr/mustang
Datum: 28. října 2009 18:08
Jméno: čz
IP: uživatel2767
 Cau chtel bych se zeptat jestli maj čz175 a čz250 stejny nadrze hlavne uchyty? dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 19:23
 Nazdar,záleží,jakej typ ČZ myslíš?Ale pokud ČZ 175 450 a ČZ 250 455 tak by to mělo mít stejný úchyty,ikdyž dělali se i na silentbloky,ale to by nemělo mít vliv,kostry ČZ 455 a ČZ 450 jsou stejné a pokud vím tak nádrže měly stejné rozměry i uchycení!
Datum: 28. října 2009 19:23
Jméno: monster energy
IP: uživatel7751
 cuss pomuze mi nejak k vykonu ten Přímej filtr - 380 dikx
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2009 0:11
Jméno: monster energy
IP: uživatel7751
 takze hlavni i vedlejsi tak o 2 cisla vetsi aby se to zase nedusilo nebo ta diky
Datum: 30. října 2009 0:11
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Teda vedlejsi sem chtel rect
Datum: 29. října 2009 14:40
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Muzes i hlavni kdyz rad a casto a dlouho turujes.
Datum: 29. října 2009 14:40
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 hlavní
Datum: 29. října 2009 14:08
Jméno: monster energy
IP: uživatel7751
 jjj diky ale jakouj trysku hlavni nebo vedlejsi
Datum: 29. října 2009 13:58
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Musis dat vetsi trysku nebo pridres ale jestli porad beres za plyn(hlavne cross)tak se urco vyplati....
Datum: 28. října 2009 19:20
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Samotnej přímej filtr ti spíš ubere výkon (jak,kdy - nemusí) Výkon ti to trošičku přídá s kombinací s vhodnou tryskou! (o číslo,nebo o dvě větší)
Datum: 28. října 2009 19:00
 No s nej pravděpodobností ne ...jen bude mít plyn rychlejší reakci.Je to placebo efekt
Datum: 28. října 2009 18:15
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 cau lidi pri vvelkej otackach se mi jawa 20 dusi de jezdit jenom pomlalu poradte ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 17:38
 jeste jedna vec a tou je enormne malej predstih...
Datum: 28. října 2009 17:38
 zacpana hlavni tryska nebo jeji kanalej, pak to casto dela jeste blbe zvolenej odtrh na kladivkach, zacpanej vzduchac bo primo zaskrcenej airbox ci enormni bohatost smesi (i zacpanym vzdchacem)...mene casto to byva malou hladinkou v plovakovce pac tim spis ma vysokej volnobeh a zadnej zatah...cili pokud nejde do otacek ani na volnobeh po pridani pynu tak je to tryska a/nebo odtrh a pokud na volnobeh ano a za jizdy ne tak secko ostatni a jine veci...
Datum: 28. října 2009 17:37
Posl.aktualizace: 28. října 2009 18:10
 sesa ji myslím prodává taky...ale jestli chceš tak vem normální a upiluj jenom ty rohy a je to
Datum: 28. října 2009 18:10
Jméno: Herr-Bode
IP: uživatel5908
 Pan Pulic: Hele nebyl by na tebe nakej kontakt?vcera si mi psal do dotazu na upravu pio na cross..rad bych s tebou pokecal tak jestli bys mi nedal trebaicq skype nemam!Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 15:11
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7749
Posl.aktualizace: 28. října 2009 18:58
 Když se tomu začistí hranky tak to jede asi jako sériovej válec, protože to je sériovej válec. Pokud se to trošku napiluje a
použiješ hvězdu tak to jede podstatně líp, jeden tento válec už jsem piloval.
Datum: 28. října 2009 18:58
 měl ho kámoš ale moc to neviskoušem protože mupraskl pístní kroužek... a upravyt vložku je brnkačka stačí jehlový pilníky a je.
Datum: 28. října 2009 18:13
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7749
 A je to lepší než klasický výbrus? Mně se zdá, že tohle vyjde levněji a s větším výkonem. Je problem tu vlozku upravit?
Datum: 28. října 2009 17:28
Jméno: Standa
IP: uživatel7738
 Jo mel jsem ho.......melo to vetsi silu a vetsi tah.....maximalka 78km/h......dlouho se zajíždí......je treba zarovnat nedostatky ve válci jako vyuhujici vlozku do saciho kanalu atd.....
Datum: 28. října 2009 17:08
Jméno: Tom
IP: uživatel7748
 Zdravím,mám problém.Přidám plyn a začne se to dusit a přitom mam všechno vyčištěné.Prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2009 21:06
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Dej tesneni na karbec
Datum: 30. října 2009 21:06
Jméno: y
IP: uživatel6603
 zkus filtr a výfuk a když tak jestli tam teče benzin
Datum: 28. října 2009 15:02
 A jáká je svíčka??J8 bych řekl že bude mokrá tím pádem stačí vyčistit filtr nebo poladit směs a je
Datum: 28. října 2009 14:02
Jméno: Michal
IP: uživatel650
 Ahoj,vím že to sem nepatří...vím že tu teď bylo hodně dotazů na přestavby pionýrů,tak se proto ptám,neměl by někdo zájem o přední vidlici z Hondy MBX 80?,je to vidlice s kotoučem,a i s hliníkovým litým kolem,popřípadě mám i zadní kolo...vhodné jak na přestavbu pionýra na silnici,tak na cross..
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 15:13
Jméno: herr-bode
IP: uživatel5908
 jo mail je herr-bode@seznam.cz  diky
Datum: 28. října 2009 15:13
Jméno: Herr-Bode
IP: uživatel5908
 cau hele napis mi na mail kolik chces za tu vidlici diky moc delam pio na cross..
Datum: 28. října 2009 15:12
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Na kross bych lity kolo nikdy nedal. Na silinici proc ne. Ale v terenu litak dostava dost zabrat a rad pak praska,...
Datum: 28. října 2009 13:49
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 Zdravím všechny draky, po delší době jsem vytáhl svoji ČZ 175/477.01 a mám nehoráznej problém... si připadám už fakt jak blázen. Všechno jsem seřídil, jiskra luxusní, volnoběžka na 3/4, jehla 2 zářez od hůry a pořád mi to nechce chytnout. karbec čistej. akorát mi přijde jakoby mi to prskalo spíš benzín do sání než do válce, ale svíčka je taky mokrá. Vážně nevím co s tím, proto se ptám. Díky za jakoukoliv radu..
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2009 17:45
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 Záhada rozluštěna!  Bylo to vylítaný kladívko, ale co mi to dalo, než jsem na to kápnul. V životě se mi tohle nestalo.. každopádně díky moc za rady Karlos!
Datum: 31. října 2009 17:45
 vylitanej valec bejt muze a muzou to bejt i krouzky, ale nez se pustis do tohohle tak si vem injekcni strikacku a strikni trochu benzinu pod svicku pokud se aspon pokusi chytnout tak ti tam nejde benzin
Datum: 28. října 2009 20:27
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 Tak jsem zkoušel jinou svíčku a tou to není.. jen mi přijde, že mi tam nakonec nějak nejde benzín, což nechápu, pač jsem to čistil už několikrát. Nemůže to být tím, že je třeba vyběhanej válec nebo tak něco?
Datum: 28. října 2009 17:45
 jestli delsi dobu stala tak zkus vymenit svicku nemusi pod tlakem hazet
Datum: 28. října 2009 13:16
 nazdar, když mi někdo nabízí papíry na fichtla a jsou vyřazené tak to asi nepůjde znovu přihlásit že? nebo ano? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 12:30
Jméno: jawar
IP: uživatel2767
 Cus draci mam takovej dotaz potreboval bych z nadrze sundat starej chrom myslite ze pude zbrousit az na zlezo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 16:53
 ja jsem to sundal uplně bez problemu flexou s dratěným kotoučem.......akorat je dobré u toho mít brýle, malinko po mě stříleli drátky
Datum: 28. října 2009 16:53
 nejjednodusi je nechat to stahnout v galvanovne,chrom je hrozne tvrdej,brousit pude blbe,a je riziko ze tu nadrz pri tom brouseni este vic poskodis(udelas rejhy)
Datum: 28. října 2009 12:38
 Čus draci, jak poznám ,že Babetta 210 potřebuje výbrus? Za studena mi jede krásně,ale jak ujedu tak 7 km, tak uplně ztratí výkon... Co stím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 16:56
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Když ti Babetta ze začátku jede , hledala bych příčinu v ochuzené směsi v důsledku nějaké netěsnosti. Teplem se píst roztahuje
a tak by měl, naopak, více těsnit.
Datum: 28. října 2009 16:56
Jméno: .
IP: uživatel7230
 zdar, mám píst 1B naměřil sem rovných 38 mm jaký se na něho dává kroužek? je to značení pro první výbrus?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 20:43
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 vem valec do mototechny a rekni ze chces do nej krouzky, zkusej jestli to sou oni to je nejednodusi obcas jim ty rozmmery krouzku ulitnou jak jsem zjistil normalne ty krouzky byly mensi myslim
Datum: 28. října 2009 20:43
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 když chceš nový kroužky tak si změř válec
Datum: 28. října 2009 12:24
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 když chceš nový kroužky tak si změř válec
Datum: 28. října 2009 12:24
 38,00 je originál bez žádneho výbrusu ! a patri tam kroužek taky 38,00
Datum: 28. října 2009 11:45
Jméno: Jirka
IP: uživatel7674
 Čau draci mám problém když se rozjedu na 1 a dám plnej kotel tak se to začne dusit až to chcípne a na dvojku to vůbec nejede.A zkoušel jsem měnit svíčku,karburátor je čistej trysky nejsou ucpaný nevíte čím by to mohlo bejt?¨Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 17:08
Jméno: tomas
IP: uživatel7725
 ja to vidim malo malo benzninu v plovatovej komore,vyhni pliesok hore
Datum: 28. října 2009 17:08
 a co zasraný výfuk
Datum: 28. října 2009 11:28
Jméno: TOM
IP: uživatel1948
 zdar draci na co je to ložisko hlavy řízení
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 8:57
 lozisko hlavy rizeni je otocne ulozeni predni vidlice v ramu,proste ten spoj co se hejbe kdyz otacis riditkama
Datum: 28. října 2009 8:57
 zdarec hoši nevíte kde bych mohl sehnat spojkové lanko na 05 v mototechněmi řekly že ty jim už nechoděj a fichtlkrámku ho tu nemohu najít .také bych si mohl koupit na 21 ale to bych si musel vyměnit na levé straně kartér a to se mi nechce mam radši originál díky moc fichtlům zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2009 10:22
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 nebo kup spojkovy lanko do 555 ! melo by byt stejny..
Datum: 28. října 2009 10:22
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 kup si naky lanko ktery ma stejnou koncovku do packy na riditkach treba lanko na brzdu a ten druhej konec ustrihni a zacinuj at se neroztrepi. Dej pozor at to lanko je dost dlouhy
Datum: 28. října 2009 10:00
|



|