Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar mam na fichtlovi takovej problem, ze kdyz se vytoci tak v tech velkech otackach najednou zacne jakoby cvrcet nebo neco takovyho a strati to vykon a vypada to jakoby to delalo v magnetu a dela to jen spis pri zatezi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 10:08
Jméno: standa
IP: uživatel17055
 A neni to tvý cvrčení náhodou pískot od zapalování? Muže bejt suchá a nebo vydřená plst co maže vačku - pak to nechutně píská
Datum: 12. dubna 2014 10:08
 slovo cvrcet jsem ještě neslyšel co tím myslíš? jako cvakání
Datum: 10. dubna 2014 20:56
Jméno: Jakubž
IP: uživatel13743
 mě to dělalo taky ale střílelo mi to do vejfuku a bylo to pístem
Datum: 10. dubna 2014 18:22
Jméno: Donaska
IP: uživatel16262
Posl.aktualizace: 09. dubna 2014 20:55
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Chtel bych se zeptat jak se upravuje hikone ? Vim jen o vyletovy trubicce ale udajne se jeste nejak "odskrcuje" A jde udelat neco aby mel trochu i spodek ? Kolem 60 se mu nechce prehoupnout..ale jak to prehoupne chytne sponu a vyleti k 80ti..  Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 14:14
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 tak on to byl v tom kopci docela kalup
Datum: 12. dubna 2014 14:14
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 týjo  vypadáš na tom dost drsně čečé...
Datum: 12. dubna 2014 12:30
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
Datum: 12. dubna 2014 11:38
 No jo Marku,tobě jede moje brutální seriovka 90,ale ty seš taky jeden z mála,komu se v motoru točí klika bez odporů tak jak to má bejt... Umíš otryskovat karburátor a odladit sání. Bez toho by to nebyla taková raketa... Kemosi napiš mi maila,dam ti skicu na výfuk na upravenou seriovku...
Datum: 12. dubna 2014 7:16
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 odstranit jde, ale není to uplně jednoduché, musí se to prostě odladit a můžu ti říct, že před dvěma roky jsem si s tím hrál u jednoho válce snad 14 dní v kuse a díru se podařilo nakonec odstranit, problém Hikonů je, že jsou určený pro skútry a jsou nastavený na poměrně úzký rozsah otáček, tak že pro pionýra se seriovou převodovkou tak trochu na nic, kopanec je sice hezký, ale jak dlouho tam je?
Datum: 11. dubna 2014 13:43
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Me se hikone docela libi.. a libi se mi jak v otackach vystartuje  ale ta dira je docela blba..urcite to jde nejak odstarnit ne ? Vyletovka zvysi akorat otacky ze ?
Datum: 10. dubna 2014 17:42
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 no jasně, můžu potvrdit, Standovy válce to dají
Datum: 10. dubna 2014 15:05
 standa: tebe pustí origo lauf přes 9 tisíc?
Datum: 10. dubna 2014 14:45
Jméno: standa
IP: uživatel17048
 Pokud řešíš díru v 6000ot/min u motoru kterej jede 80+ tak zahoď Hikone a dej tam obyč kopletní výfuk z mustanga a pojede to líp a možná i víc... Laborovat s Hikone mužeš,ale ... Neradím ti špatně ... Sice to není "tuningové" ale je to jasná funkční volba... Dělal jsem válce co jedou 90 na origo karbecu a vejfuku ...
Datum: 10. dubna 2014 11:10
Jméno: sumec
IP: uživatel14454
 čus draci připravuji plechy na nástřik základu vše jsem očistil od barvy ale plechy mám pořád takové mastné nevíte čím je odmastit? Bojím se to vzít vodou a jarem aby to nezačlo korodovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2014 15:07
 aceton
Datum: 11. dubna 2014 15:07
Jméno: pepa
IP: uživatel17051
 ředidlo a ta voda s jarem musí být horka aby se plechy ohřaloi a vše zaschlo
Datum: 10. dubna 2014 19:34
 Já jsem motorku odmašťoval Perchlorem (nebo jak se to píše) .. Odmastilo to celkem pěkně ..
Datum: 10. dubna 2014 19:02
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 technický benzín je plně dostačující
Datum: 09. dubna 2014 22:18
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 mě se osvědčil čistič brzd
Datum: 09. dubna 2014 22:06
 Zdar. Použij technický benzín. Né klasický Natural...
Datum: 09. dubna 2014 18:06
Jméno: Honza17
IP: uživatel14719
 Zdarec , draci chci se zeptat když budu mít válec na fichtlu s žádným nebo třeba 1,2,3 výbrusem bude to mít větší výkon a menší spotřebu než když budu mít třeba 8 výbrus ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 7:26
Jméno: standa
IP: uživatel17055
 Dole máš mail,tam stačí napsat,web ani FB nevedu.
Datum: 12. dubna 2014 7:26
Jméno: Honza17
IP: uživatel14719
 Aha, Stando já se chtěl zeptat nemáš nějaký stránky nebo něco ?? Když bych si to rozmyslel a chtěl udělat třeba větší výbrus srovnat tu vložku trošku upravit kanálky můžu se na tebe obrátit ?? Kolik si tak za co účtuješ ??? Děkuji moc
Datum: 11. dubna 2014 15:32
 Osobní zkušenost je,že nejmíň žere slícovanej zarovnanej válec s opravenými nedostatky z výroby ve vrtání 39mm a s origo vyleštěnou hlavou a HT65 , VT 35 a čistým výfukem z j21 - doutník ... Dost jsem jich dělal a majitelé se dostávají v cestovním použití k 2,5L/100km ... Rychlost +/- 75km/h,,,,, Naprosto holá serie vždy krká okolo 3-3,5 L protože nejde tak hladce a někde řadíš dřív dvojku atd...a to se do tý spotřeby promítne negativně ....
Datum: 10. dubna 2014 11:26
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 a je to tu opět 8.výbrus je sotva 55 ccm,do 60tky to má ještě daleko
Datum: 09. dubna 2014 22:20
Jméno: Strakos
IP: uživatel11695
 Zdarec, čím menší je plocha válce, tím menší výkon. Ale neni tomu tak vždycky. Když uděláš poslední výbrus, tak se ti objem z 49,9ccm zvedne na nějakých 60ccm, ale když karbec neosadíš tryskou s větším průměrem, tak to nepujde ani poznat. Spotřeba samozřejmě roste se zvěčujícím se průměrem trysky. Čím víc výbrusů, tím větší objem a s tryskou s větším průměrem roste i výkon, ale ne nijak obvzlášť. Spíš tam, kdes musel řadit dvojku, tak ti to trojka napohodu utahne. Moje zkušenost
Datum: 09. dubna 2014 18:31
Jméno: mirda
IP: uživatel16799
 Čus draci nevite kdebych našel navod na výrobu laditelný trysky ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2014 21:24
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 čau do fichtla do převodovky patří převodový olej pp80? nebo jiný? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 15:05
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 zase tak blbej nejsem abych nepochopil že frit. volej lepí spojku a navíc je moc řídkej. strejda makal na JZD a toho oleje jsem mohl mýt kolik sudů jsem chtěl a když to 2 roky jelo dobře spojka vypínala, kvalty nekřupaly tak jenom proto abych měl dobrej pocit nebudu do toho kupovat volej za kilo kterej splní stejnej účel a to ty lameli byli ještě sjetý 0,6mm a jezdil jsem přes to dva roky každej den a hlavně o prázdninách to byl rok 2012 pak šel motor jinýmu chlápkovy do fichtla a do ted mu jezdí a se spojkou nemá žádnej problém...
Datum: 14. dubna 2014 15:05
 Hydrauliku do převodovky? Tak teď si tam dej třeba fritovací.. Do prdele to je takovej problém si koupit převodovej olej? Mají to na každý benzínce....
Datum: 14. dubna 2014 7:52
Jméno: pepa
IP: uživatel16496
 je to šumak 80 či řidší 90 dej ferodo lameli a musí to chodit dalších 40 let
Datum: 11. dubna 2014 18:09
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 kupil jsem sae 80-90W je žlutej jak benzín celkem i hodně hustej smrdí jak houby a chutná jak kopr je to on? dřív jsem do převodovky lil hydraulický olej a jezdil přes lamele 0,6mm asi 2 roky absolutmě bez problému
Datum: 10. dubna 2014 18:31
 Ano pp80 nebo pp90
Datum: 08. dubna 2014 21:18
Jméno: acer
IP: uživatel15208
 čau draci chci se zeptat jestli by šlo přidělat něják lanko přední brzdy do předu i když tam je štít ze zadní dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 0:46
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Kašli na brzdy s těma umí jezdi každé.
Datum: 12. dubna 2014 0:46
 Noo, když si k tomu přiděláš ještě drát s madlem, tak by to šlo
Datum: 09. dubna 2014 7:29
 podle tvojich predchozich dotazu myslim ze se bavis o stadionu.. tak néé nejde to.. štít je jiný
Datum: 08. dubna 2014 22:01
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 nevymejšlej blbosti,jestli nemáš prachy tak tenhle za 300,- prodej a kup si za 300,- přední
Datum: 08. dubna 2014 21:27
Jméno: BoJa
IP: uživatel10746
 Čau draci, dodělávám komplet motor na 550 ku, starou lamelu jsem nahradil novou FERODO. Máte někdo zkušenosti s ferodo lamelama - jak se chovají - neprokluzují nebo špatně vypínají? Když jsem ji tam dal, tak se mi donesly zprávy, že to není dobrá volba a lepší je korková klasika ... Dík za reakce ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2014 21:10
 Ale na převody méně pružnosti ono se to časem projeví co je správné.
Datum: 10. dubna 2014 21:10
Jméno: pepa
IP: uživatel17051
 je daleko tvrdší a vubec neklouže což je pro rozumnej provoz lepší .... ale videl sem krosa na kterem tak kravili se chcípaním na berzde a jizdou se zablokovanym kolem ve smyku teremu se udalo to že než by spojka klouzla totlně se ohoblovali hřídele v úpřevodovce od zubu ale spojka byla v super stavu proste vše šlo do převodovky místo toho aby klouzla.....ale pokut nejsi střelec je docela super žadne šlapaní do bahna při startu
Datum: 10. dubna 2014 19:42
Jméno: acer
IP: uživatel15208
 jo ferodo sou určitě lepší jak origo taky je mám na fichtloj a na stadionoj maj lepší přilnavost a vyšší životnost
Datum: 10. dubna 2014 16:30
 S Feredo jsem nikdy neměl problém, ani s lamelama a ani brzdovým obložením...
Datum: 09. dubna 2014 7:39
Jméno: James
IP: uživatel16471
 Zdar Draci, nevíte někdo, jaká vůle má být na přeních teleskopech mezi pouzdrama a kluzákama u jawy 250 ? Pouzdra si dělám sám, tak ať vím. Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2014 17:13
 žádná..
Datum: 11. dubna 2014 17:13
Jméno: Martin
IP: uživatel17042
 Zdravím,
Mám problém na jawa pionýr 21, dělal jsem komplet motor( ložiska, gufera, klikovka ojnice) hlava válec píst kroužky všehno je fungl nové. Nakopnout jde na poprvé, ale ale drží tak 5 sekund a zdechne musím opakovat několikrát . Motor nechce běžet od spoda. na neutrál jde dobře, drží i volnoběh. Jak zmáčnu spojku dám 1 tak pomalu strácí výkon. když ho dostanu do otáček tak jede moc pěkně. Pak zařarim na 2 a opět nechce jet jen z kopce, když se dostává do otáček. Prostě jede jen v otáčkách. Filtr je novej, výfuk vypálenej vyčistěnej. Kdyby jste měl něko nějaký nápad předem děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2014 9:06
Jméno: Martin
IP: uživatel17042
 Tak dík moc za rady problém je vyřešen. A filtrbox je utěsněn. bylo to cívkama v zápalku
Datum: 16. dubna 2014 9:06
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 a co filtrbox?? máš ho utěsněný?? a jak tam máš zátky (pokud tam na ně jsou dírky)???
Datum: 09. dubna 2014 12:32
Jméno: Standa
IP: uživatel17046
 To je jednoduché. Koukni se,jestli se šoupátko zvedá,když utahuješ šroub volnoběhu.... lepší rada mi nenapadá ... ovšem tato věc nemá naprosto žádnou souvislost s tvými problémy
Datum: 09. dubna 2014 10:31
Jméno: Martin
IP: uživatel17040
 Hladina je ok . volnoběh jde štelovat velice špatne. karbec jsem sundal pročistil i tu "pidi" dirku. ale jak jsem koukal na šoupátko tak se mi zdá v místě kde dosedá volnoběžný štelovací šroub tošku vydřené. je to možné tím?
Datum: 08. dubna 2014 21:31
Jméno: standa
IP: uživatel17045
 Válec ač je jaký je (již se nebudu vyjadřovat ke kvalitě polských "replik"  tak válec za to nemuže... Já bych šel po tom volnoběžnym okruhu a překontroloval hladinu.
Datum: 08. dubna 2014 19:00
Jméno: Martin
IP: uživatel17040
Datum: 08. dubna 2014 17:52
Jméno: standa
IP: uživatel17039
 Polovička origo karbeců má ucpanej volnoběžnej okruh vzduchu - nejde jen o trysku ale o vzdušník v difusoru a pidi dirku za šoupátkem - a o tý ani nikdo neví že tam je - to nejvíce ovlivňuje spodní spektrum otáček a volnoběh a dělá to tyhle problémy. Problém č.2 je že 3/4 respondentů zde na pokecu s těmito problémy maj hladinu že to skoro teče ven.... Sám jsem si to důkladně pročistil,seřídil a pio studenej chytá na první kop nohou a teplej na otočení startpáky rukou a bez plynu!!! A pak že to nejde ....
Datum: 08. dubna 2014 17:50
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 jinak hladinu máš mít tak, že když to nastartuješ, necháš chvíli běžet, pak to zdechneš, zavřeš benzín (ideální je odpojit hadičku uplně), odšroubuješ víčko a když šroubovákem potopíš plovák až na dno, tak hladina musí být zároveň s horní částí plováku (tou obroučkou která zavírá ventil). Tohle je správné nastavení pro seriový motor.
Datum: 08. dubna 2014 14:00
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Tak zaprvé, jehla nemá s hladinou nic spolešného, zadruhé jehla má být standartně v druhém zářezu zhora (v záběhu na třetí drážce). Ten nultý výbrus je originál válec nebo nový polák???
Datum: 08. dubna 2014 12:38
Jméno: Martin
IP: uživatel17042
 Je to 38 (0 výbrus). Jehlu už jsem zkoušel na všecny zbůsoby( na první zářez se to zdá nejlepší), plíšek taky.
Datum: 08. dubna 2014 12:15
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Jinak co hladina v karburátoru??
Datum: 08. dubna 2014 10:10
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 co to je za válec???
Datum: 08. dubna 2014 10:08
Jméno: Luki
IP: uživatel15967
 cus mam broblém z babetou 210 jednou jede potom zas ne netuším čím to muže byt dal jsem novou svíčku karburator jsem vyčistil benzin teče. ale stale to nechce jet a jak už to naskočí tak po vychladnutí už to nenakopnu. nevíte čím to muže být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2014 18:23
 Přes vadné těsnění.
Datum: 08. dubna 2014 18:23
Jméno: Luki
IP: uživatel15967
 a přes co to všechno se muže sat ten falešný vzduch?
Datum: 08. dubna 2014 17:51
 No výborně, takže zapalko máš asi ok.. Takže by to mohlo sát falešnej vzduch, nebo ten karbec nemáš vyčištěnej dobře..
Datum: 08. dubna 2014 11:38
Jméno: luki
IP: uživatel17043
 ale svička házi jiskru modré barvy
Datum: 08. dubna 2014 10:24
 Vším a křišťálovou kouli tady asi nikdo nemá.. Co třeba zapalování?
Datum: 08. dubna 2014 7:26
 Ahoj,Mám 350 péráka a trápí mě hlučný řazení,zuby to nejsou ale prostě to dělá dost velkej hluk,vždycky to cvakne až mám z toho trochu strach,oleje je tam maximum a spojka seřízená co na to může mít ještě vliv ? díky moc za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2014 8:10
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 obávám se, že to je prostě pérák - a to není žádnej japonec. mám péráka 250 a prostě to řadí s křachtnutím. cvaká samotný řadič, i zuby když jdou do sebe. ALE: ve starých karterech mohou být domečky ložisek vymačkané a nemusí už držet správný směr. konkrétně převodové kolo s nábojem může být trochu šikmo a hlavní hřídel převodovky se v náboji neotáčí zlehka, pak i při vypnuté spojce se hřídel točí právě od kola s nábojem (při jízdě). stalo se mi to a s úplně novou převodovkou jsem najel 2000 km a bylo po ní.
Datum: 10. dubna 2014 8:10
Jméno: Strakos
IP: uživatel10418
 Zdarec, mám mustanga a v něm vape. Fungovalo bez problémů, ale z ničeho nic se přestala házet jiskra. Když dám prst do fajky a prošlápnu, tak mě pokope. Ale jakmile napojím svíčku, tak neháže jiskru. Svíčku sem zkoušel dávat novou a pořád bez jiskry. Nějakej nápad?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2014 21:07
Jméno: Strakos
IP: uživatel11695
 Tak sem zdelal zapalovani vcetne rotoru z klikovky. Nic sem nezaznamenal, tak sem vsechno vratil zpatky. Startovaci kabel sem zastrihl (ikdyz byl videt cely svazek dratu), znovu nasrouboval, jak na inducku, tak na fajku a co se nestalo, jiskra jak z katalogu  takze asi nekde nejakej spatnej kontakt....uz zas frci jak ma
Datum: 08. dubna 2014 21:07
Jméno: standa
IP: uživatel17039
 Špatně ukostřeno a nebo problém ve VN kabelu či fajfce či svíčce eventuelně v elektroinstalaci motocyklu.
Datum: 07. dubna 2014 20:51
 A co fajfka, není "vymlácená" ? - A co VN kabel, nezůstal v něm pouze poslední drátek ? A co vzdálenost snímače od rotoru ?
Datum: 07. dubna 2014 15:10
Jméno: Johan
IP: uživatel15931
 Cuus, dostal se mi do rukou motor na kterem byl delany vybrus 4b, vsechno se zda dobre, jenze kdyz k tomu dorazim a doutahnu hlavu se svickou, tak pist do hlavy narazi (uplne to klepe, mlati). Pritom by tam mela pasovat jakakoliv mam pocit ne? nezavisle na tom, ze tam je vybrus. Jeste tam muzu vratit puvodni pist s hlavou, ale je to skoda nevyuzit vybrus :/ co s tim...?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2014 18:42
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 já měl osmej výbrus a hlavu jsem srazil tak že jsem vzal kulatej pilník a prostě kolem do kola vypiloval aby to bylo zkkosený a pak nasadil a těsnilo to dobře
Datum: 10. dubna 2014 18:42
Jméno: standa
IP: uživatel17039
 Zjevně máš hlavu s dírou 38,5mm a nebo krátkej válec. Utočit na soustruhu,je to čistá práce a je to na věky...
Datum: 08. dubna 2014 6:21
Jméno: jawas
IP: uživatel17037
 Dystak zkus este tych víc těsnění pop válec, když by to nestačilo tak Malín pilnickem rovnoměrně spiluj o kousek hranu po celém obvode
Datum: 07. dubna 2014 11:51
Jméno: Johan
IP: uživatel15931
 No to me napadlo taky, 3 sem tam mel, ale stejne to klepalo.. a s tim plechovym co se dava mezi to pak profukovalo, neslo to za boha dotahnout. A ta hranka by stacila jen o trosku srazit teda
Datum: 06. dubna 2014 22:55
Jméno: jawassss
IP: uživatel16252
 Původní píst tam rozhodně nevracej, ten máš o 0. 25mm menší průměr. Mylim právě od 4. vůbrusu už se musí srazit hrana hlavy. (píst už má větší průmět než je v hlavě), Takže bud si musíš zabrousit malinko hrany hlav (jako obvod splaovacího prostoru) nebo dat tak 3 těsnění pod válec nebo to plechový pod hlavuz
Datum: 06. dubna 2014 22:34
Jméno: Adiz
IP: uživatel16015
 Čus, chtěl jsem se zeptat jestli se již někomu stalo že měl zadní kolo zkřiva. Mám ČZ 175/477 a včera jsem si všiml že mám zadní kolo solidně křivě nasazené. Horní část pláště je přihlá k pravému tlumiči a spodní část k levému. Myslím že to bude těma silenblokama v uložení tlumiče protože je mám celkem popraskané, ale raději se zeptám. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2014 11:42
Jméno: hh
IP: uživatel17044
 a kolo jde propérovat normálně? kyvka se hejbe? když sundáš oba tlumiče, je kyvka pořád křivá? jestli jsou všechny odpovědi ano, tak máš ohnutou kyvku a silentblok tlumiče s tim moc nenadělá
Datum: 08. dubna 2014 11:42
Jméno: Adiz
IP: uživatel16015
 Měl sem sundanej blatník  ale spíše by mě teda zajímalo jestli se dají někde sehnat ty silen bloky nebo jak to správně nazvat..
Datum: 07. dubna 2014 19:05
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 pochybuju že tu někdo má křišťálovou kouli, aby ti řek, co tam máš špatně, ale myslim si, že když se na kolo podíváš zezadu (a třeba si sundáš zástěrku abys na to přádně viděl), tak snad uvidíš co tam je křivý..
Datum: 06. dubna 2014 23:57
 čus draci mám problém u mého fichtla . Za studena se dusí nejede a sotva drží volnoběh a když se zahřeje tak šlape jak hodinky nevíte čim by to mohlo být ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2014 19:04
Jméno: standa
IP: uživatel17045
 Přijde mi normální že studenej dvoutakt kucká a nechce jet... Musí se trochec prohřát... Je to furt lepší než když studenej letí a teplej jede mizerně...
Datum: 08. dubna 2014 19:04
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 chudá směs při studeném motoru.
Datum: 07. dubna 2014 10:36
Jméno: acer
IP: uživatel15208
 čau draci chci se zeptat jestli můžu do stadiona do převodovky nalejt olej co mám do motorky motul 10w40 pro spojku v olejové lazni a ještě jak je dělaná brzda vpředu na tom víku není nic o co by se zaseklo lanko jako u fichtla tam je takovej výstupek ,že se zasekne o to bowden tady ale ne tak nevim jak to příjde dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2014 14:32
 Záleží, co jim na to říká spojka.. Ale třeba u závoďáku to nemůžeš nijak objektivně posoudit.. Tam vesměs ty spojky trpí o dost víc..
Datum: 09. dubna 2014 14:32
 Mno v motorce ten olej taky maže převodovku a spojku, takže bych v tom takový problém neviděl...Vim o pár lidech, co to v mopedech jezdí, a neni s tim problém...
Datum: 09. dubna 2014 13:44
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Do motorky 10W40 ale do 4T ne ? Do převodový skříně na 2T to nepatří!
Datum: 09. dubna 2014 8:07
 A kolikrát za sezonu ho do toho motoru leješ? Když to teda není závoďák?
Datum: 08. dubna 2014 7:29
 pp80 za 140 :o tolik ja ho kupuju za 75  a eště nadávam že by to mohlo bejt levnější
Datum: 07. dubna 2014 19:50
Jméno: Jarin
IP: uživatel17038
 Moje zkušenost, jestli máš 140kč na PP80 kup si ho, vyhneš se problémům. S 10w 40 nic nezkazíš, ale po zahřátí motoru ti bude špatně vypínat spojka.
Datum: 07. dubna 2014 15:19
 Já bych řekl, že to je dost podobný jako borec o pár článků níž, kterej zjevně ukradl otcovi Garden 4T ze sekačky na trávu, nalil to do fichtla a teď se diví, že mu nefunguje spojka.. Hele, vyser se na experimenty, dej tam, co tam patří, moc to nestojí a budeš mít klid..
Datum: 07. dubna 2014 7:44
 Jezdím 10w40 v závoďáku, myslím že je to gut
Datum: 06. dubna 2014 21:52
 Zdar. Do převodovky doporučuju klasický převoďák 80 nebo 90. Tim motorkovym olejem ale asi nic nezkazíš. Jinak opěrka bowdenu je tam řešená uplně stejně jako na fichtlovi. Je možné, že máš ve předu zadní štít - ten opěrku nemá, neboď zadní brzda je ovládána táhlem.
Datum: 06. dubna 2014 17:47
Jméno: Michal
IP: uživatel17033
 Ahoj draci, mám problém se svým Stadionem, po zimě se mu nechce startovat. Nalil jsem nový benzín, vyčistil karbec a chytnul, ale šel asi 3minuty a pak zdechnul. Svíčka černá, tryska 52 - origo, jehla uprostřed na 2. zářezu. Vím, že to asi bude bohatou směsí, ale jak to nastavit.
Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2014 11:51
Jméno: hh
IP: uživatel17044
 michal: stáhni si radši někde příručku a celou si jí přečti, tobě to ušetří psaní spousty zbytečných dotazů a nám spoustu odpovědí, kterých už je na tomto fóru nepočítaně..
Datum: 08. dubna 2014 11:51
 Ty vole a od čeho tam máš kontrolní šroub?
Datum: 07. dubna 2014 7:27
Jméno: Michal
IP: uživatel17035
 Ještě jsem se chtěl zeptat, kolik převodovýho oleje tam nalejt. Myslíte, že 0,3l stačí??
Datum: 06. dubna 2014 20:03
Jméno: Michal
IP: uživatel17035
 Děkuju za rady, zítra vyzkouším + vyměním svíčku a uvidíme co to udělá.
Datum: 06. dubna 2014 19:56
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 koukni jestli jsi dal dobře plovák (jestli vůbec zavírá) je to tam takové forové
Datum: 06. dubna 2014 19:11
Jméno: mato
IP: uživatel17034
 posunutím poistky ihly: vyššie- chudobnejšia zmes
nižšie- bohatšia zmes
Datum: 06. dubna 2014 17:07
Jméno: pepe
IP: uživatel1946
 Zdravim chtěl bych se Vás zeptat jestli boční schránky a podsedlové plechy jsou stejné na ČZ 175/477 jako na ČZ 175/487 ?? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2014 15:40
Jméno: pepa
IP: uživatel17032
 nejsou i airbox je jináý
Datum: 06. dubna 2014 15:40
|



|