Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jan
IP: uživatel9645
 http://aukro.cz/motocykl-jawa-05-r-v-asi-1960-na-nahradni-dily-i2098355073.html, někdo asi neví, co má doma ... když odmyslím zprasený bříško a řidítka alá 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2012 14:54
 Vyměnit řidítka a sehnat plechy tak je pěkná a ještě vyleštit tempem. Taky jsem míval tenhle lak a když to vidíte živě ne na fotkách tak je parádní.
Datum: 06. února 2012 14:54
Jméno: Jan
IP: uživatel9645
 potřebovala by krapet údržbu a původní šusplech, ale lepší než drátem do oka, zas tak zprasená není
Datum: 06. února 2012 14:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přesně tak navíc je zprasená,podle mě žádnej pěknej kousek mám doma 2 origo kusy,jeden po dědovi a jeden jsem koupil na aukru za 500,-
Datum: 05. února 2012 19:41
 klassická 05ka 1963
Datum: 05. února 2012 18:18
Jméno: Martin
IP: uživatel11531
 Čau všichni, chtěl bych se zeptat ohledně převodovky, ve vysokych otáčkách mi vyskakujou rychlosti, skáče tam neutrál, nevíte čím to je ? Nemůže byt třeba zohlej řadící segment ? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2012 12:42
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 potvrzuju vaše slova a přidávám svoje ..... na jednom motoru mě postupně začala vyskakovat trojka, další den už i dvojka a následující i jednička. to vše ale pouze ve vyšších otáčkách..... co naplat, motor ven, rozpůlit a pátrat po příčině... kolečka, vidlička, automat a vše kolem zdálo se být v pořádku, drbu se za uchem co s tím kurva je?? a pak sem na to káp... uvolněná ložiska v kartrech na hlavní hřídeli byl celej problém... cestovalo si to z leva do prava a to byl důvod proč to začlo postupně vyskakovat, čím víc se totiž ložiska uvolňovali, tím víc kvalty vypadávali ...
Datum: 06. února 2012 12:42
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 potvrzuju standova slova, měl jsem stejnej problém a výměna koleček se zaoblenýma hrankama bočních ozubů ho vyřešila..
Datum: 06. února 2012 11:29
Jméno: standa
IP: uživatel13170
 Ohlodaný kolíky a nebo díry v kolečkách....o automatu pochybuju.....
Datum: 06. února 2012 10:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 máš unavené pružinky v automatu
Datum: 05. února 2012 21:15
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 budeš mít nejspíše vadu v automatu, tzn. že budeš mít pohybové pružinky nejspíš polámané, popř. zohlé
Datum: 05. února 2012 18:22
Jméno: Marcel
IP: uživatel11531
 Zdravím, chtěl bych na mim fichtlu (jawa 21) udelat řazení nahoru... (1dolu, 2,3 nahoru) myslite ze by na to pasovala řadička z nějaky 555? myslim aby to sedělo kvuli plechum atd... Předem děkuji za odpovědi 
S pozdravem Marcel.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2012 21:16
 tiež ti to tam nebude pasovat ked máš novší plech bez hliníkových lišt
Datum: 05. února 2012 21:16
 bacha tiahlo je dlhšie
Datum: 05. února 2012 21:14
 bude to pasovat ale potřebuješ šroub s delším čepem aby se řadička vešla kvuli kyvce
Datum: 05. února 2012 20:19
 nevleze kvůli kyvky
Datum: 05. února 2012 19:34
 Ahoj tak řadička by tam z 555 pasovala ale musel bys vyšrubovat na víku od spojky vzadu šroub a dát tam šroub z 555 (šroub s takovým čepem, na kterým bude držet řadička) , táhlo by mělo být stejně dlouhý a plechy to nevim ...
Datum: 05. února 2012 18:26
Jméno: Erto
IP: uživatel1026
Posl.aktualizace: 05. února 2012 12:00
 10 jako orig
Datum: 05. února 2012 12:00
 Zdravim, myslíte, že by bylo možné přihlásit J50/05 na papíry z J50/23? Máte s tím někdo zkušenost? Mockrát díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2012 16:45
 senta: poslal jsem ti mail, dík
Datum: 07. února 2012 16:45
 mám doma jawu 05 včetně papíru,zatim nejsou psaný na mě a ta 05 je nějaká skládačka a ještě pokroucená takže ji prodám bez papíru na pole a papíry my zustanou jestli by někdo měl zájem
Datum: 07. února 2012 14:52
 Na 05 lze použít doklady 20,21 ale dle mě je blbost mustangový, protože to jen tak nepřehlídnou.
Datum: 06. února 2012 14:56
 Já bych taky radši z 05, ale už dlouho jsem žádný nepotkal  Většinou jenom na 20
Datum: 05. února 2012 21:46
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Osobně bych s tím moc neexperimentoval.. O5 má jinej motor, což je vidět na první pohled a třeba na STK by ti mohli dělat problémy.. Moc bych nasázel na to, že švestky a technici na STK to přejdou, ale je to čistě tvoje věc a tvoje zodpovědnost..
Datum: 05. února 2012 21:40
 Díky chlapi!
Datum: 05. února 2012 21:03
 Já mam v papírech napsáno typ 20,21 a 23, takže 05 na ty papíry můžeš přihlásit uplně bez problémů, když je to "defakto" typ 20
Datum: 05. února 2012 18:27
 já mam 23 a v tp je psáno 50/20, je hlavní aby sedělo číslo na štítku a v TP
Datum: 05. února 2012 13:20
 Čau draci. Je mi 15 a koupil jsem si od známého Fichtla(21Sport).Koupil jsem ho tím způsobem že jsem mu dal peníze a on mi motorku...na ohlášení(z jeho strany) a přepis na mého otce neustále čekám..chtěl jsme se zeptat jestli si na něm můžu udělat technickou nebo ne ?? a dál..když by mě "ŠVESTKY" chytli bez technické(nebo si jen zapsali číslo z SPZ) tak to bude průser toho mého známého ??? když to vlastně ještě neodhlásis..předem děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2012 12:06
 a jelikož je ti 15 tak budeš mit pruser bo na fichla muzes s ridicakem A1 a ten je od 16
Datum: 05. února 2012 12:06
Jméno: fa
IP: uživatel13164
 To je jedno kdo je majitel, zodpovědnost je na šoférovy. Pokud něco řídíš musíš mít zelenou kartu, techničák a ŘP. Samozdřejmě i poviné vybavení, atd.
Datum: 05. února 2012 11:57
Jméno: jawa 20
IP: uživatel13156
 Ahoj draci, nedávno som sem písal otázku, kam dať nálepku z STK, ked chcem potom motorku Striekať. Problém som už vyriešil, rozhodol som sa, že predné tlmiče nastriekam už teraz, zmontujem, dám si lepku z STK na tlmiče, a zvyšok nastrekam v lete.  Ale mám ešte jednu otázku, hlavne na Vás zo Slovenska: ak ste niekto teraz nedávno prihlasovali Pioniera, ako ste riešili chýbajúce VIN číslo na ráme? Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2012 19:57
Jméno: jawa 20
IP: uživatel13165
 OK, držte mi palce, napišem, ako som uspel. Najneskor asi do 1 mesiaca chcem isť na tu STK
Datum: 05. února 2012 19:57
 Ak sa vydas cestou vyrazenia cez KO tak sem prosim ta napis ci si uspel a ako to vsetko islo. Treba fakt chodit na STK kde niekoho poznas alebo take mensie STK kde nie su "blbci"
Datum: 05. února 2012 18:35
Jméno: jawa 20
IP: uživatel13165
 Ok, poviem to tak, že ked som bol 1. krat na STK (v Pezinku) a neuspel som, myslím že som natrafil na zlú stanicu STK, proste som nemal štastie na pracovníkov. Takže snáď by sa to v tej Rači mohlo podariť, A keď nie, kak si ho tam dám vyraziť na Kontrole originality
Datum: 05. února 2012 14:08
 to zle vieš... hrozí až 5let
Datum: 05. února 2012 13:01
 ja som bol na STK pred rokom.. technik zabudol kontrolovať čísla  len sa pítal na konci že či čísla sedia  ja že jasné a bolo to vybavené... pri prepise to nieje problem.. ani pred rokom ani pred mesiacmi pri prepise nic mi nehovorili...
Datum: 05. února 2012 13:01
Jméno: jawa 20
IP: uživatel13156
 Ja som od Pezinku, a počul som, že v Rači je dobra stanica STK. A vraj ked si to doma vyrazis a zistia ti to, možu za to byť aj 4 roky väzenia, a to nepotrebujem
Datum: 05. února 2012 12:56
Jméno: furioso
IP: uživatel13157
 oficialna cesta ina nie je...len si dat ziadost na odbor dopravy o pridelenie VIN a prejst celym postupom, ktory sa urcite vysplha na viac ako len tych 160e. Druha cesta je ist na inu mensiu alebo dedinsku STK a nejako to skusit "vybavit". Alebo si kup raznice, vyraz si to tam a skus prejst tak.
Datum: 05. února 2012 11:38
Jméno: jawa 20
IP: uživatel13156
 Lenže ja som mojho pioniera kupil s neplatnou STK a keď som išiel na STK, tak ma nepustili dalej, koli tomu VIN. Obávam sa, že budem musieť dať 160eur za kontrolu originality (2X) STK a za pridelenie nového VIN čísla. Alebo je aj iná možnosť (oficiálna)?
Datum: 05. února 2012 11:33
Jméno: furioso
IP: uživatel13157
 neries to nijak. jednoducho s tym chod na prepis. oficialna cesta je velmi zdlhava a nakladna
Datum: 05. února 2012 11:27
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zdar draci jaký mám dát dráty když chci pionýráckej střed přeplíst na 19ctku ráfek Popřípadě odkaz. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2012 11:59
 185xM3,5,, jsou v kramku,,
Datum: 05. února 2012 11:59
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Zdar, jak se dá vyleštit zevnitř hlava válce ( spalovací prostor )?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2012 13:48
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Jé sory já sem vůl neumim číst...
Datum: 05. února 2012 13:48
 chceš ma zabyť  ten správný efekt je 2mm karbonu?
Datum: 05. února 2012 13:44
 jj kus nehybného hliníka je treba mazat!
Datum: 05. února 2012 13:42
Datum: 05. února 2012 13:41
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Nevidím důvod to leštit. Po výrobě je ten povrch mikroskopicky hrubý a v tom se drží olejový film když to vyleštíš tak to nebude mít ten správný efekt.
Datum: 05. února 2012 13:24
 Když to vyleštíš, a u toho to nepoškrábeš, tak se ti bude líp vyplachovat válec.
Datum: 05. února 2012 12:06
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Měl by se tam míň usazovat karbon. Jako myslim jestli to leštíte ručně hadrem, nebo vrtačkou s filcovym kotoučem, jestli na to používáte nějakou leštěnku atd.
Datum: 05. února 2012 11:56
 Když tam máš moc karbonu, tak se ě to víc zahřívá a když to vyleštíš, tak se tě tam bude míň usazovat. Teda takhle si to myslím já.
Datum: 05. února 2012 11:11
Jméno: mare
IP: uživatel9681
 na co je to dobry? jen pro parádu nebo to má nějakej význam
Datum: 05. února 2012 11:06
 Já jí leštím silichromem a výsledek je pěknej.
Datum: 05. února 2012 9:00
 sundáš ji a vyleštíš.. co si jako myslel?
Datum: 05. února 2012 2:12
 Zdarec, chtěl bych se zeptat jestli nevíte kde sehnat elektroinstalaci na ČZ 175/477.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2012 12:55
Jméno: Martin
IP: uživatel13161
 Snad to dám dohromady, na tu elektriku jsem celkem debil  .
Datum: 05. února 2012 12:55
 kup si dráty, konektory, bužírky, připrav si páječku a cín, a vem si k tomu el, schéma, fakt práce na chvilku...
Datum: 05. února 2012 10:52
Jméno: Martin
IP: uživatel13161
 Přímo dráty, nemám to podle čeho natahatat. Tak schánim svazky.
Datum: 05. února 2012 10:47
Datum: 05. února 2012 9:31
 Máš na mysli schéma elektrointalace, nebo přímo dráty? Natahání elektriky na 477 je otázka chvilky, nic zákeřnýho...
Datum: 05. února 2012 8:47
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13129
 www.google.com , já jich našel hned několik...
Datum: 05. února 2012 0:20
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 čus draci koupil jsem si prsíčka na jawu 555 a nejdou mi tam kvuli indukční cívce. jaká tam má bejt ta cívka s vývodem vysokonapěťového kabelu rovně nebo do strany ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2012 0:23
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13129
 Já sem měl taky na pařezu hliníkovou protože mi odešla bakelitová, ale nesedělo mi pravý prsíčko.
Datum: 05. února 2012 0:23
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 jo tak to je ona nevěděl jsem na co je mám jí doma ale nevím zda je funkční
Datum: 04. února 2012 23:44
 Patří tam bakelitová indukčka, je o něco kratší něž klasická hliníková, ale i ta se tam dá nacpat, když se správně nasměruje
Datum: 04. února 2012 23:41
Datum: 04. února 2012 22:44
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13129
 Ondragam ®: Přesně tak
Datum: 04. února 2012 20:27
 Malá černá bakelitová, vývod tuším dolů
Datum: 04. února 2012 20:16
 Lze u OHC motoru nastavit na sacím i výfukovém ventilu stejná vůle nebo můsí být odlišná?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2012 11:59
 To je dost možný.
Datum: 05. února 2012 11:59
Jméno: wep
IP: uživatel13045
Datum: 05. února 2012 11:08
 0,05 je ideální, kámoš musel mít dokonce myslím 0,04, jinak mu ventily klepaly.
Datum: 04. února 2012 22:16
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 0,05 se mi nezdá málo, taky jsem měl takovou vůli na čínské motorce. Akorát to byl starý OHV rozvod a vůle byli na sání i výfuku 0,05
Datum: 04. února 2012 21:42
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 není těch 0,05 nějak málo ?
Datum: 04. února 2012 20:53
 Díky, už to mám.  Sací 0,05 a vejfuk 0,1
Datum: 04. února 2012 20:35
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 jelikož je výfukový ventil vystavován větším teplotám tak musí mít větší vůli , sací se při nasátí čerstvé směsy ochladí . Proto ty rozdílné vůle u nich
Datum: 04. února 2012 20:18
 Zapoměl sem napsat že to je na pita.... Ale jinak díky za snahu, 500 OHC je mim snem.
Datum: 04. února 2012 19:49
Jméno: medvěd
IP: uživatel13111
 500 ohc má u sacího je 0,2mm a u vyfukového je 0,25mm
Datum: 04. února 2012 19:34
Jméno: Honza
IP: uživatel12720
 zdarec.. mám dotaz ohledně Jaw 350.. kdybych koupil třeba 638 s kotoučem a v techničáku by bylo zapsáno, že má kotoučovou brzdu, tak je vše v pořádku a v případě nehody mi nic nehrozí že?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2012 15:43
 Musíš napsat výrobci (tzn. do Jawy, povolení vydává Jirka Kraft, dřív to dělal pan Němec), napíšeš o co ti jde, přidje ti mail o tom že výrobce souhlasí s ......, a údaje o zaplacení povelení od výrobce - stojí 500,-. Po zaplacení ti přijde vyjádření domů poštou, v něm jsou i uvedený podmínky který musíš splnit (díly který můsíš použít, potvrzení z autorizovaného servisu o montáži brzdy) Až budeš tohle všechno mít, tak s dokladama na evidenci vizidel, vyplníš si žádost a úřednice ti do TP na základě povolení výrobce, dokladu o montáži ze servisu a vyplněné žádosti na úřadě tapíše použití kotoučové brzdy do poznámek. Povolení z Jawy 500,-, v servisu hodina práce cca 300,- (pokud budeš mít kotouč namontovanej, tak to jen skouknou jestli je všechno OK), a 50,- za změnu údajů v TP na úřadě. Já to měl před 5 lety levnější, tehdy ještě bylo povolení z Jawy zadarmo
Datum: 05. února 2012 15:43
Jméno: Honza
IP: uživatel12720
 A kam zajít? Kam napsat, aby mi to potvrdili? A kam tu brzdu vlastně zapsat? Přibližná cena? Díky
Datum: 05. února 2012 11:18
 O druhu brzd není v TP ani slovo, je tam pouze brzdy provozní "ano". Pokud bys opravdu koupil 638 dodatečně doplněnou o kotouč, je lepší si to nechat zapsat. I když mezi 638 a 639 je rozdíl prakticky jen v kotouči, určitě je lepší mít to zapsaný, protože v případě nehody půjdou po každý hovadině a jako první budou brzdy a pneu. Zapsání sice není zadarmo, ale za ten klid to stojí. U 639 tohle řešit nemusíš, ta měla kotouč sériově. Absolvoval jsem to taky asi před 5 lety
Datum: 05. února 2012 9:47
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 638 s kotoucem más typ 639
Datum: 04. února 2012 20:54
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Čus,chtěl bych se zeptat jak co nejefektivněji nebo jestli máte nějakej fígl na vyčištění výfuk.kanálu u čz 470.Právě provádím dekarbonizaci a ten kanálek je pěkně dlouhej a zatočenej takže nevim co na to použít jesi nějakej kartáč nebo šmirgl.co myslíte?.A ještě,u tohoto typu motoru jsem si všiml že píst je na pístním čepu uložen volně tzn.že se v něm pístní čep pohybuje-není tam nalisovaný.Je to u tohoto typu motoru tedy ČZ 450 normální?V knize o údržbě tohoto druhu čezet je psáno: Píst je spojen s ojnicí píst. čepem atd.,KTERÝ je vsuvně nasazen do pístu a pojištěn proti posunutí dvěma pojistkami.Z tohoto usuzuji že je to v pořádku.Co vy na to?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2012 9:07
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 áno čap v ojničnom puzdre sa má voľne presúvať a keďže usudzujem že ta čz ma dačo už nabehané tak to je v poriadku
Datum: 05. února 2012 9:07
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 zdarec .. skladal sem motor (2T) a daval sem tam cerny gufera.. prej ty silikonovy ten benzin casem rozezere co je na tom pravdy ?? v cem sou ktery lepsi diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2012 19:29
Jméno: skypi23
IP: uživatel11356
 mě po měsíci odešli dal sem tam zelený a je to cajk
Datum: 04. února 2012 19:29
 tenhle samej dotaz je na druhej straně se podívej!
Datum: 04. února 2012 18:31
Jméno: Vasek
IP: uživatel7020
 Ahoj, nevím si rady ohledně řidítek. Mám rezavé plechové páčky i s držákem páčky a nevím jak to odstranit. Koupit všechno nové za 400 Kč?. Nechat to pochromovat?(nebude se cena rovnat novým?). Vyleštit to ocelovým kartáčem a glaspapírem?(znova to bude rezatý). Nechat to vyleštit?. Nastříkat to stříbřenkou?(to nebude pěkný). Nastříkat sprejem v podobě chromu?(četl jsem komentáře a žádná sláva). Jak jste to dělaly? Poraďte prosím, děkuji za odpovědi Vašek.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2012 21:04
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Ona právě že ta inovovaná zinková úprava moc nevydržela.Samozřejmě to záviselo i na údržbě atd.
Datum: 04. února 2012 21:04
Jméno: Vasek
IP: uživatel13160
 Mám páčky s kuličkou. Pionýra 20 s plechama a rok 1974. Jinak děkuji za radu a doufám že se připojí i ostatní
Datum: 04. února 2012 20:37
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 No to je ta ,,inovace'' na Slovensku místo chromu pozinkovat.Máš nejpíše už novějšího pionýra že?Ty už měli páčky plechové a držáky v zinku.Aby to bylo origo(čehož jsem zastáncem) tak nechat znova pozinkovat.Tušim že za kilo chtěj kolem 100kč jesi se nepletu.Vyšlo by tě to líp než kupovat nové a nebo to nějak lakovat,stejně by to časem slezlo.
Datum: 04. února 2012 18:26
Jméno: standa
IP: uživatel13159
Posl.aktualizace: 09. února 2012 20:18
Datum: 09. února 2012 20:18
Jméno: Standa
IP: uživatel13162
 Nechtěl jsem bejt první kdo to řekne
Datum: 05. února 2012 6:34
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tipuju že na tom chvíly jezdil, ale asi mu to z neznámejch důvodů nešlo naladit, tak to zkouší střelit.
Datum: 04. února 2012 20:55
 prasárna to nemusí být, ani jedno... ale ne dohromady  válec by mohl fungovat dobře bez klapky a klapka na válci tomu určeném... ale tak třeba to jede dobře
Datum: 04. února 2012 20:46
 taková prasárna.... aspon na pohled
Datum: 04. února 2012 17:49
Jméno: wep
IP: uživatel13045
 Aspoň to mohlo být ostřejší a vyfocený zevnitř, kanály..
Datum: 04. února 2012 17:30
Jméno: standa
IP: uživatel13159
 Ale jinak dobrej základ pro závodní válec do lesa.....když se do toho dá udělaná vložka......
Datum: 04. února 2012 15:12
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Zdar seso, máš na krámku montážní klíč spojky na čz 477? Máš jich tam plno ale nevim kterej je na hranatou čezetu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2012 15:22
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Super, dík. Až budu objednávat tak ho vezmu.
Datum: 04. února 2012 15:22
Datum: 04. února 2012 14:52
Posl.aktualizace: 09. února 2012 19:03
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Jj taky jsem na to koukal  Co si budem povidat. Schrnem to...: Jaka asi muze byt kvalita..? Koukni kolik jen stoji ceskej valec bez pistu a prozradi ti to vse. Skoda jen, ze za tyhle penize nelze sehnat neco lepsiho.
Datum: 09. února 2012 19:03
Jméno: standa
IP: uživatel13168
 Já to našel dokonce i za nějakých 120 Zlotých, O možnym obchodování s Polskem vím,ale taktéž,nemám nikoho,kdo by mluvil.....
Datum: 05. února 2012 21:03
Jméno: wep
IP: uživatel13045
Datum: 05. února 2012 11:17
Jméno: wep
IP: uživatel13045
 http://allegro.pl/wal-cylinder-lozyska-kpl-jawa-jawka-romet-ogar-200-i2053930442.html ...celá sada, je to hnus. Ale kdyby někdo viděl jak se dá z polska sem něco objednat /uměl polsky/ tak se domluvíme! Někdy se tam dají koupit gut věci
Datum: 05. února 2012 11:17
Jméno: standa
IP: uživatel13159
 Viděl jsem tu kliku samostatně na polskym allegru asi za 200,-,,,,je to ta špatná,včetně nejhorší ojnice.....jinak kdyby to bylo v rozumný kvalitě,tak by to byl perfektní základ pro GO.....
Datum: 04. února 2012 15:28
 jojo to je polske, ,teseni madarske,, u ty kliky nevim,, nevidim poradne na kliku,,mozna je to ta ok s ckr a nebo ta s awinou coz je spatny,,,ale dostalo me ta loziska zakrate  kdyby byla klika ok,,tak je to super cena,, filtr a karbec klika valec hlava,, na normal jezdeni docela dobrej zaklad
Datum: 04. února 2012 14:55
Jméno: standa
IP: uživatel13159
 Klika,válec,hlava píst.....všechno várka z Polska....nejhorší replikový kliky co se kdy dělali....kroužky co praskaj....válec co nepasuje....jen ta hlava je vcelku slušná,pokud zrovna nemá blbě odlitej spalovák(jednu takovou mam doma)....na Polském allegru se to dá koupit za zlomek této ceny(2/3)......
Datum: 04. února 2012 14:41
Jméno: David
IP: uživatel12679
Posl.aktualizace: 05. února 2012 7:43
 Mslím, že jediný smysl to má v tom, že ve tmě odráží světlo a jde vidět ... možná ještě to CZ aby kolemjdoucí viděli z kama jste  Jinak nevím, co by na to říkala policie ale bratranec renovuje simsona a má tam taky tu malou malovanou.. teď půjde na přepis a STK tak nevím jestli mu dají tu plachtu nebo ne...
Datum: 05. února 2012 7:43
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13129
 JAWA_ceZetak ®: Nevidim důvod proč bych je neměl dostat
Datum: 04. února 2012 20:26
Jméno: wep
IP: uživatel13045
 Já mám na své dvacitce taky udělanou tu malou "origo" a tu plachtu mám strčenou vzadu nad kolem, kdyby ji někdo chtěl vidět
Datum: 04. února 2012 17:34
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
Datum: 04. února 2012 14:46
 a.pelcik: až dostaneš? .. si si jistý že je dostaneš?
Datum: 04. února 2012 14:20
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13129
 Já to taky takhle hodlám udělat až dostanu veteránský, i na veteránskejch dávaj takovýhle plachty. To mi hlava nebere, na mym pařezu by ta velká značka překrejvala odrazku, což je taky proti předpisum. Mam koupenej plech na SPZ ,,pařezáckej", tam si to napíšu a origo budu radši vozit s sebou v baťohu kdyby něco. Stejně je to stroj na sváteční vyjížďky...
Datum: 04. února 2012 14:15
 richard: ale když přihlašuješ do jiného kraje tak dostaneš dovou spz troubo  ... stejná spz ti zustane jen kdyz stroj zustane ve stejnem kraji
Datum: 04. února 2012 13:40
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel13158
 O prázdninách jsem přihlašoval fichtla a normálně jsem došel s tou starou značkou na úřad vše vyplnil a značku mi nechala, žádnou jinou mi ani nedala mám na ní nálepku z stk avesele jezdím...
Datum: 04. února 2012 13:36
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 no vzhledem k tomu že ti přidělej novou značku se znakem eu a jinými ochrannými prvky, tak bys asi na ní měl jezdit. myslim že dáš li starou a na ni napíšeš např. 3A-1111, tak už jsi za hranicí zákona, protože takovou značku ti jednoduše nepřidělili..... ale chápu rozhořčení fichtlařů a podobných mopedistů, že takovou plachtu mohl vymyslet jen někdo, kdo má IQ nižší než lavička v parku. Osobně ji bohužel mám taky, ale už sem se s tím smířil. Je to asi to samé jako když zmr.Bárta měl nelepenou značku na předním nárazníku a přišel tak o papíry. A jak jest u nás zvykem, narazíš na policajta co neměl večerní výron a máš na problém zaděláno. Aneb, kdo chce kam..........
Datum: 04. února 2012 10:50
|



|