Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdarec mám tokovou malou záhadu na moji čz 250 dneska se jedu projet a až jsem to zahřál tak mě přestal poslouchat volnoběh když jsem přidal plyn tak to krásně vyletělo do otáček ale už to nespadlo na ty otáčky co jsem tam měl nastavený měl jsem tam tak aby motor sotva jel aby nezdechl a no a dneska ty otáčky jsou moc vysoký čím to je?? prostě když přidám tak to nechce spadnout na ty malý otáčky. diky moc za rady mějte se.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2010 20:03
 Přírubu karburátoru bys zarovnal na nějakém mírně hrubším smirkovém plátně,ale musíš to mít na rovné ploše,těsnění se dá vyrobit z tvrdšího papíru obtiskem přes vazelinu nebo ho koupit a gufero pod dynamem - musíš stáhnout rotor dynama,což jde krásně šroubem M8,musí být pevnostní 8.8 a nakonci by měl být do kužele,aby se krásně opřel do čepu klikovky. před stahovnám musíš vymontovat šroub stahující vačku,poté vačku odpáčíš a můžeš zamontovat šroub M8,začnš utahovat,zařadíš si když tak 4.rychlost a zabrzdíš,nebo se zapřeš o překážku,utauhješ tak dlouho až rotor odskočí do rukou,pak je tam nálitek uchycený 3 šrouby M6,ty povolíš a sundáš nálitek,v nálitku je gufero nakleplé,myslím,že je to 20x40x10. Pod nálitkem musí být papírové těsnění,případně to má být utěsnněo třeba tmelem PAULIN. Pokud bys měnil gufero tak to nové pořádně naoljovat motorákem třeba z vnitřní strany a z vnější taky. Z vnitřní je to důležitější,protože má břit,který by se mohl poškodit,kdyby nebyl namazán. Ale by tam to gufero šlo lépe naklepnout gumovou paličkou tak je dobré ho namazt i z vnější strany...
Datum: 18. srpna 2010 20:03
 Nazdar,tak když se to ohřeje a pak ti to jde do vysokejch otáček a nespadne to na volnoběh tak to tipuju,že ti to někde saje falešný vzduch! u této čízy ti to může sát pod přírubou karburátoru - zkřivená dosedací plocha nebo špatné těsnění, pak ti to může sát guferem pod dynamem, nebo těsněním toho nálitku.
Datum: 18. srpna 2010 19:47
 UZ MI NEKDO PORADI ???!!! cus lidi potrebuju pomoc potreboval bych aby mi lezlo z civky na motoru 6v stejnosmernejch tak sem si koupil usmernovac regulator (http://www.gme.cz/cz/78s24-p330-021.html) teoreticky by to melo jit ne ? nebo mam misto regulatoru dat zenerky nebo neco podobnyho jaky stim mate zkusenosti nebo co by ste mi poradili jde mi o to ze sem nekde cetl ze z toho muze list az 40v coz je pro me moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 23:00
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 psal sem ti na majla jestli teda byl tvuj nebo napis ty me termixnator@seznam.cz nebo na icq 40317224 jinak bezkntakt klido poslu
Datum: 19. srpna 2010 23:00
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Jakej bezkontakt? Můžeš se podělit o schéma? Mě než řeči řeknou víc malůvky  , tedy pokud se nejedná o nějaké supertajné zapojení žhavého kandidáta na průmyslový vzor, nebo rovnou patent
Datum: 19. srpna 2010 22:14
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 chci tim napajet bezkontakt jenze je tam k napajeni baterka 6v kterou tim chci nahradit jinak ja chodim na skolu kde se elektronikou zabivame sice moc nenaucej ale zaklady naky zaklady mam
Datum: 19. srpna 2010 10:23
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 Prosimtě nech ty výmluvy, možná že něco víš, ale rozhodně o sobě netvrď že elektrice rozumíš, to bych o sobě netvrdil ani já a to už jí amatérsky dělám 25let.  . Poslouchej napiš co tím budeš živit , protože každý záměr má možnosti jiných řešení. Já jen nerozumím proč zrovna 6V. Také počítej s tím, že jeden pól je schopný dát nejvýše 18W a to ještě za předpokladu že rotor je pořádně nabuzený. Obvykle ale tak 15W. Koukni a pořádně si pročti na btelectronic.swb.cz tam se úpravami zabývám.
Datum: 19. srpna 2010 7:02
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 jeste pridam jeden detail ze to budu napajet z jedny civky takze odpada to ze bych mel jednou vypli a jednou zapli svetla.. nebo prdly vlakno stabilizator sem chtel proto protoze treba u LMka ktery tu mam taky si muzu nastavit vystupni napeti pomoci vypoctu prislusnyho odporu ale je to zoubek ze je moc velky vstupni napeti
Datum: 19. srpna 2010 0:09
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 takze co stim ? chce to stabilizaci se zenerkou a trandem ? nebo srazit napeti nakym odporem ? nevim co stim protoze se meni napeti podle otacek motor stimhle jsem se jeste v elektronickym svete nesetkal proto o tom vym hovno.... ty ocivivdne vis vic tak me pls porad nebo hod naky schema nebo moje icq a pod mi poradit 403172224 thx zatim
Datum: 19. srpna 2010 0:04
Jméno: Chong
IP: uživatel8809
 To vím naprosto přesně, že elektronice rozumíš pěkně naho... Páč kdybys o ní něco věděl tak nekupuješ třísvorkovej stabilizátor na 24V. Už jen ta hloupost že si nepřečteš katalogovej list k součástce... A začnu ještě jinak... pokud jsi použil stabilizátor, doufám, že při tvé znalosti jsi použil alespoň graetzův můstek.. tedy dvojcestné usměrnění. A uvědom si že při takovém usměrnění prochází proud vždy dvěmi diodami současně a protože je úbytek na PN přechodu diody 0,5V minimálně, ale spíš tak 0,7V, tak máš úbytek napětí cca 1V až 1,4V. Což je z 6V ztráta 16 až 23%. To je z mého pohledu hodně moc! Taky si uvědom, že bez zátěže (např. když zhasneš světla, nebo ti prdne vlákno) dává alternátor s permanentními magnety 80V !!!!!! Tak tedy navím jakej stabilizátor chceš použít, když spínaný zdroje, nebo jen obyčejný třísvorkový stabilizátory stěží i u velmi excelentních typů překročí vstupní napětí 60V, ale běžně bývá tak kolem 40V. Nezbývá než stabilizaci udělat z jednotlivých komponent a nepoužívat hotové stabilizátory. Odpověděl jsem ti jasně?
Datum: 18. srpna 2010 23:13
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 vole nedelej ze me debila jo  usmernovac uz mam mnohem lepsi stabilizator tam jebnu LMko elektronice celkem dost rozumim takze se ptam jaky mate zkusenosti se stabilizatorama nebo kdo dal zenerky bud sem spatne definoval otazku nebo si to blbe pochopil ale dik de mi o to kdyz to usmernim a narvu do stabilizatoru aby ho to neprorazilo kapis
Datum: 18. srpna 2010 23:02
Jméno: zipoman
IP: uživatel10171
 http://www.gme.cz/cz/b250c5000-rs605-p227-105.html takovejdle usměrňovač a poleze ti z toho stejnosměr, pak si to nějak stabilizuj pokud nechceš aby tam bylo víc než nvm 8 voltů co dokáže dát pionýr
Datum: 18. srpna 2010 22:03
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 chci neco kolem 6voltu spis o neco vic proc sem ho koupil protoze sem si myslel ze je na max 24v ale asi ne  mam tu treba stabilizatory LM317 nebo jakej mi poradis ?
Datum: 18. srpna 2010 21:51
 Chceš přesně 6V? Nevim proč jsi todle kupoval když je na 24V, kup si jeden usměrňovací můstek a 6V stailizátor.
Datum: 18. srpna 2010 20:18
 ahoj draci mužu dat na jawu 350/640 do zadu pneu barum 3.00/18 neni to moc tenke?bude se to chovat pri jizde normalne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2010 10:35
 nakonec tam dam mitas 18/3.25
Datum: 14. září 2010 10:35
 mam ve predu barum 3.00/18 a vzadu mitas 120/90/18 a ta mitaska je moc siroka pri zatizeni mi skrpe o blatnik tak premislim za co ji vymenit nebo vymenit obe ale nwm za jake nemate na prodej?
Datum: 18. srpna 2010 15:48
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 pravdepodobne technicak... co se tyce pneumatik tak jsou normalni... i snima lze brousit stupacka..
Datum: 18. srpna 2010 15:40
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 ja tam mám 3,25 a vypada to ješte vcelku normalně,,, co tě vede k obuti teto pneu ?
Datum: 18. srpna 2010 15:34
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 0:28
Jméno: Fogi
IP: uživatel10224
 Časovani kanalku je "děj" kdy se kanál otevře a kdy zavře..Mění se zvyšovánim hrany kanalku(výfuk nahoru,sáni dolu)
Datum: 19. srpna 2010 0:28
 zmenit casovani se da napriklad seriznutim pistu na strane u saciho kanalu.
Datum: 18. srpna 2010 20:38
 děla se to pilničkama nebo spec,ručnima frezkama.a brousiš to do válce(posunuješ hrany kanálů nejčastěji vyfukoveho a saciho),ale nedělej to dokut o tom nebudeš něco vědět
Datum: 18. srpna 2010 17:35
 Tak takovej profík nejsem  ale někdo určítě vědět bude.
Datum: 18. srpna 2010 14:32
 a Jak se to dělá?M to by si nevěděl? jako hrát si s délkou pistu? nebo velikosti kanalů?
Datum: 18. srpna 2010 14:31
 Myslím si že jde o to v jaký čas se kanál otevře a v jaký uzavŕe. Ale tvrdit to nemůžu jen si to myslím už z názvu ČASOVÁNÍ KANÁLÚ
Datum: 18. srpna 2010 14:11
Jméno: Vlada
IP: uživatel10230
 Rád bych se zeptal zkušenějších, jezdím na motorce ČZ 175/487, najeto 18000 km. Do teď jsem dával olej M2T a chci přejít na olej Mogul TS. V nádrži při přechodu na nový olej bude ještě benzin smíchaný s olejem M2T. Při doplnění nádrže novým benzinem, mohu dát olej Mogul TS ? Nebude to vadit? A z vašich zkušeností, jaký benzín je nevhodnější, speciál BA 91 nebo naturál BA 95 ? děkuji ža odpověď
V.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2010 21:42
 Dle mého názoru by to natankování benzinu s olejem MOGUL TS do nádrže s benálem s M2T vadit nemělo,. Ten motor to zvládne v pohodě,nic se nezadře! Benzín - to je podle mě jedno, jezdím na NATURAL a bez problému, Special 91 stojí stejně jak naturál a někde ho už ani nemají. Ten motor je stejně konstruovanej na benzin s 90 oktany,takže je to v podstatě jedno. Mimochodem za kolik u vás mají ten MOGUL TS? Taky o něm přemýšlím,ale nikde ho tu nemají. Já mažu 487 olejem REPSOL,jenže litr stojí 135Kč!!!!A to je dost!
Datum: 18. srpna 2010 19:53
Jméno: Vlada
IP: uživatel10230
 Pro kvalitněšní mazání stroje, snížení á kouřivosti, ale to nechci řešit. Ten Váš navrhovaný postup mě napadl a už dávno bych to udělal, ale je to zbytečné, nebude to vadit, když dočerpám nádrž a použiji TS, ačkoli tam bude ještě zbytek benzinu s M2T. Toť závěř. Uvádím, pokud někdo bude také řešit...
Datum: 18. srpna 2010 17:09
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 tak vyjeď zbyvajici benzin a pak az tam nalij s jinym olejem ne? a proč chceš přejít na jinej olej?
Datum: 18. srpna 2010 14:01
 cau lidi, potreboval bych vedet jestli by sel otackomer ze skody 120 na 350 s VAPE SZ 17 a jestli by to musel bejt ten Mera Lumel, nebo i ten Pal, nebo co to bylo. VAPE dava 2 jiskry za otacku, takze by to melo jit, ale jestli treba neni otackomer stavenej na jiny impulzy. A nema nekdo tabulku utahovacich momentu na JAWU 350/638 ? dik vsem
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2010 10:13
Jméno: Martin
IP: uživatel9940
 Čus borci, mám problém s mojí Jawičkou 175. Ředim ji 1:33 a z vejfuku furt kouře jak blázen. Svíčka je neustále zaolejovaná a jehla na prvnim zářezu zezhora takže úplně nejníž. Štelovací šroub můžu klidně vyšroubovat a furt je to uchlastaný. Dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 19:34
 1:33 vobec nieje moc z oleja ja dám aj do fichtla v pomere 1:33 a mazem s kvalitnim olejem,a vobec sa nekouri,dobre nastaveni motor s dobrimi guferami sa nesmie kourit
Datum: 27. srpna 2010 19:34
Jméno: Dráža
IP: uživatel7862
 hele já mám ČZ125T a taky mi to kouřilo jak svišt tak sem sundal víko spojky sundal sem celou spojku a co nevidim gufero na klice jako by to něco sežralo polovina tam byla a polovina ne tak sem ho vyměnil a je po problému ůubec se toho neboj spojku musí rozebrat a dát do hromady každej i ten kdo tomu vůbec nerozumí ale 1:33 je fakt hodně 1:50 stačí ale koukni se jestli to nežere ten převodák z toho gufera !
Datum: 26. srpna 2010 20:12
Jméno: zetoras
IP: uživatel8804
 Ja mažu furt 1:50 a motorky jezděj krasně a ještě se nezadřely, to je něšetřim
Datum: 19. srpna 2010 0:23
 linuxak: troubo u těchhle velkých jawáckých motorů neni důležitá kvalita oleje ale množství! proto jakýmkolik olejem musí mazat v pomeru určeným od výrobce.
Datum: 18. srpna 2010 12:45
 jestli máš na ojničním čepu ložisko, ne futro a mažeš nějakym lepším olejem (lepšim než m2t) tak klidně řeď 1:50.
Datum: 18. srpna 2010 12:38
 alík: když bude mazat jak říkáš 1:32 tak oleje bude přidávat  .....udělej ti s tom pořádek voe
Datum: 18. srpna 2010 12:31
 Jestli je ten kouř do modra tak ti to saje převodák
Datum: 18. srpna 2010 11:33
Jméno: alik
IP: uživatel7586
 zdar skus ubrat volej třeba 1:32 a takhle
Datum: 18. srpna 2010 11:27
 Cau chlapi, potrebuju poradit, jak se mam dostat do tachometru kejvačky. Vybracemi se mi vyšroubovaly šroubky co drží celý mechanismus.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2010 9:15
 Dobrý večer, prosimvás jaký je rozdíl ve funkci mezi pístním kroužkem chromovým a normálním? Budu dávat nové kroužky tak co byste mi doporučili. Vydrží ten chromový taky tolik co klasický? Nebo je to určenéna krátkodobý ávod aby se za 100Km vyhodil?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2010 22:25
 je... delší dobu si všímám že ještě nikdy nikomu neporadiljen se do každého naváží větama typu: to seš pěkný vůlkdyž to nevíš atd...
Datum: 18. srpna 2010 22:25
 To je opravdu dement ta trubka
Datum: 18. srpna 2010 22:18
 trubko začínáš mě pěkně srát.o tom co píšeš budeš žák prvního ročníku ty očividně.když nevíš drž hubu... Kdybych to věděl neptám se a kvuli tomu že dělám generálky motoru nejsem nejchytřejší na světě takže klid jo?
Datum: 18. srpna 2010 21:31
Jméno: trubka
IP: uživatel10231
 boocheere,děláš generálky a na webu máš výměna pístu a kroužků 250,- kč a při 50 motorek co jsi měl se ptáš opět na hovadiny.Žák 1 ročníku dopravky nebo učiliště to ví.
Datum: 18. srpna 2010 19:02
 Chromový kroužek víc opotřebovává vložku.
Datum: 18. srpna 2010 17:06
Jméno: Jan
IP: uživatel10046
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 15:22
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 S toho by ses vykecal pred poldama
Datum: 26. srpna 2010 15:22
 mluvíš jak je mládež zkažená a ptaš se co se stane když tě v 9 chytí v kradeném autě?si zavolej na linku bezpečí.být tvůj fotr tě zřežu že bys měl moravské klobásy na prdeli
Datum: 18. srpna 2010 17:11
 no pokud si nezletilej tak jsou u nás všechny sankce poloviční, takže těch 12500-25000
Datum: 18. srpna 2010 15:45
 Cože u dospělích 25 000- až 50 000? Sakra to je ale rozdíl, top je nějaká blbost
Datum: 18. srpna 2010 13:44
Jméno: jawa
IP: uživatel10228
 nekecam ridil sem skodovku asi tak mesic spatky tak vim  ja to dostal za 3000 maximalni sazba u nezletilych je 5000 a u dospelych 25-50000
Datum: 18. srpna 2010 12:50
 JE to 25 000.- polovicni sazba..dospelej 50..nevim co uzivatel jawa kecá
Datum: 18. srpna 2010 11:50
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Neni to nahodou 25 000-50 000 ?
Datum: 18. srpna 2010 11:31
Jméno: jawa
IP: uživatel10228
 kdyz si nezletily tak dostanes max 5000 a odklad na dva roky taky sem tak dopadl
Datum: 18. srpna 2010 9:35
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 Tohle je fakt síla taková verbeš
Datum: 18. srpna 2010 9:32
 myslím 25 000..ale nejsem si jistej.
Datum: 17. srpna 2010 23:54
Jméno: Jan
IP: uživatel10046
 zapomeň, když já netušil že by tomu někdo mohl fakt věřit...... :-/ ukrást auto a pak se s tím vystavovat na netu je asi trošku hlupé ne, navíc opravdu netuším co můžou dělat děcka v 9ti letech, dnes je ta mládež už dosta skažená  zkráceně: jaký je trest za řízení bez řidičáku + nezletilost
Datum: 17. srpna 2010 23:53
Datum: 17. srpna 2010 23:47
Jméno: Jan
IP: uživatel10046
 ber to s nadhledem, je nám 9 a život máme před sebou
Datum: 17. srpna 2010 23:46
 Doufám že by vám dali přes držku poldové (a to je taky nemám rád)
Datum: 17. srpna 2010 23:41
Jméno: Dawe
IP: uživatel10226
 Čago draci mam dotaz .. na rámu u mustanga jsou uchyty na zadní stupačky svařované nebo přišroubované ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 23:37
Jméno: Sharker
IP: uživatel5041
 pokud je to lisovaná kyvka s širokýma plochýma ramenama z dřívějších typů pionýrů, tam jsou stupačky přišroubované. Pozdější verze z trubkovou kyvkou oválného přůřezu je mají navařené.
Datum: 17. srpna 2010 23:37
Jméno: Dawe
IP: uživatel10226
 Já právě taky tak je mi to divné , a jedna mi tam chybí a nevím jak to mam dát do kupy.. chtěl sem renovovat ale tohle mi stojí v cestě  svařil bych to ale kde ten kus mam vzít :/
Datum: 17. srpna 2010 23:33
 Já je mam na trubkové kyvce svařované a jak je to na lisované nevím.
Datum: 17. srpna 2010 23:21
Jméno: Fogi
IP: uživatel10224
 Zdravím..Je normálni, že mi upravený válec (2K s pomocnými vyfuky,rozšiřenými kanaly a změněným časovánim) jezdí s malo tryskou ? mam tam dellorto 19 a HT 60 a jeste se to v nizkych otačkach hlti.Jehla na prvním zářezu a svíčka černá jak bota.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 12:45
Jméno: Fogi
IP: uživatel10224
 Má,ale šteluje se snim jen bohatost volnoběhu.
Datum: 19. srpna 2010 12:45
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ten karbec neznám ale nemá šroubek na štelování směsi?
Datum: 19. srpna 2010 8:12
Jméno: Fogi
IP: uživatel10224
 Dolní hrana sacího kanálu je 67,5mm od vrchní hrany vložky..
Datum: 19. srpna 2010 0:30
 pokud se to prehlcuje i s tak malou tryskou,tak si opravdu prehnal casovani saciho kanalu.
Datum: 18. srpna 2010 20:47
 Ano, kdyžtak mě opravte.
Datum: 17. srpna 2010 22:59
Jméno: Fogi
IP: uživatel10224
 s tím jsem točil,ale nijak výrazne změny sem nepocitil..Utahnutim ho obohatim ?
Datum: 17. srpna 2010 22:54
 Pokud to máš na volnoběh bohatý, tak to sešteluj šroubem na levo od šroubu, kterým šteluješ volnoběžné otáčky.
Datum: 17. srpna 2010 22:53
Jméno: Fogi
IP: uživatel10224
 mám měrky a číslováni sedi..Nemuže být problém ve volnoběžné trysce ?
Datum: 17. srpna 2010 22:50
 V tom případě bych to viděl na špatné očíslování trysek.
Datum: 17. srpna 2010 22:48
Jméno: Fogi
IP: uživatel10224
 Shrek: filtr nemám žádny,protože to snim nejede jak by mělo,obohati se to snim a pořádně to nevytočim.
Napster: Už mi je trapně se porát ptat na tu samou věc,ale nikde mi neodpoví.
Denzileck: Nepřehnal..Ješte mmám rezervy.Seriový karbec jsem zkoušel..Drži to snim volnoběh a nevytočim to..Motorka jako tak jede..Na dvojku jezdim pres 50,ale nechápu proč s tak malou tryskou
Datum: 17. srpna 2010 22:45
 Pravěpodobně si to s časováním přehnal...Zkoušel si i sériovej karbec?
Datum: 17. srpna 2010 22:37
 Pořád všude vidím tvoje dotazy. Už mě nenapadá nic jiného než snad špatné očíslování trysek a nebo problém v karburátoru jako takovém.
Datum: 17. srpna 2010 22:34
 co máš za filtr?
Datum: 17. srpna 2010 22:17
 Zdarec draci.Nevíte náhodou někdo,co znamenají údaje na pneumatikách?Například 2,75-16.
Díky všem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 23:04
 tož díkec,a zase někdy draci
Datum: 17. srpna 2010 23:04
 Asi tak nějak
Datum: 17. srpna 2010 22:43
 Samo že on má pravdu já sem to zaokrouhlil
Datum: 17. srpna 2010 22:42
 se dohodněte,ať nemusím házet korunou
Datum: 17. srpna 2010 22:40
 2,5
Datum: 17. srpna 2010 22:38
 Jeden palec je 25,4 milimetru
Datum: 17. srpna 2010 22:38
 ještě mi napiš,kolik je v převodu na cenťáky jeden palec
Datum: 17. srpna 2010 22:36
 sakra  ne průměr válce ale pláště..já sem magor
Datum: 17. srpna 2010 22:33
 dachl21,seš super de ti to
Datum: 17. srpna 2010 22:33
 oprava : a to 16 je průměr válce
Datum: 17. srpna 2010 22:29
 2.75 je šiřka pláště...a to je je průměr pláště...jo a je to v palcích...
Datum: 17. srpna 2010 22:28
 no vidím zatím samej vtipálek.rozumná odpověď žádná.takže polopaticky pro ty nechápající: 2,75 na pneumatice znamená co?16 na pneumatice znamená co?(šířka či obvod nebo co)
Datum: 17. srpna 2010 22:25
 určitě budou uvedeny v palcích,ale čeho přesně?
Datum: 17. srpna 2010 22:22
 Pneumatiky...motoru asi ne
Datum: 17. srpna 2010 22:21
 to vím taky,ale čeho konkrétně se ty rozměry týkají?
Datum: 17. srpna 2010 22:20
 Rozměry...
Datum: 17. srpna 2010 22:15
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Poradtě prosím co mám udělat aby my jel fechtl 80 až 90 km-h...? Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 15:56
 dan: éterem se startují ventry ty troubo  ... foukneš to do sání, protočíš a motor našlehne
Datum: 20. srpna 2010 15:56
Jméno: dan
IP: uživatel10237
 jo ale eter je stary nazev
Datum: 20. srpna 2010 11:28
 právě kvuli tomu že je to vylitany to tak leti,když zajiždíš válec tak máš dvě možnost1.budeš to točit aby se tam udělali vůle a jelo to rychle nebo2.nebudeš to točit a budeš mít sílu jak kráva protože to bude mít větší kompresi
Datum: 19. srpna 2010 22:58
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Franky tak asi je to mozny... ja dam max 70 a je fakt ze je to vylitany jak pes... co se tyce nejaky pokorovani rychlosti na to mam jinnou motorku a nechci trapit tydle
dedecky a babicky
Datum: 19. srpna 2010 22:44
 daval sem tam taky nejakej benzin,udajne mi rekli ze je to kerosin (nevim jestli je to leteckej benzin nebo co....nekdo rika ze je to leteckej nekdo ze je do RC modelu fakt nevim) ale je jisty to,ze to s nim slo o neco lip vytocit..jel sem na to chvili ale kamos co na nej jezdil dyl tak pak stratil silu a rychlost,prej se mu zapekli krouzky..ale roztekla hlava...to je kravina...to by se tam muselo udelat tolik stupnu,aby se zacal roztejkat hlinik a to by se fakt driv zadrelo protoze by se musel roztykat i pist..
Datum: 19. srpna 2010 22:13
 když jsme u toho letečáku co je na něm pravdy?kámoš mi řikal že jeho kámoš (kterému já moc něvěřím) si dal do fichtla leteckej a jezdil ve dvou 80kou prej podle radaru v obci ale po dvaceti minutach se mu roztekla hlava je to vubec možný?dřív se to přece zadře ne...
Datum: 19. srpna 2010 21:52
 tak éter je letecký benzín?
Datum: 19. srpna 2010 20:53
 a ja sem do nadrze nachcal,z vejfuku mi zacli slehat plameny jako ve filmech a po pridani plynu sem z motorky ulit a pristal na prdeli.motorku nasli v nemecku,asi tam doletela.
Datum: 19. srpna 2010 17:11
Jméno: dan
IP: uživatel10237
 vy nemate skusenosti ja si nalil do nadrze eter (letecky benzin) a fichtl mi jel 120km za hod sice motor sem moh vyhodit pneumatiky mi zhořely ale jel sem 120 h
Datum: 19. srpna 2010 15:54
 Ja musim v tomto pripade souhlasit s Frankym. Muj (100%) seriovej fichtl s nepulenym motorem by taky 80 prekrocil. Ja se to bojim zkouset pac radary jsou v obci a ja nechci prijit o papiry ale 80 jsem s nim jel (dle kvalitni GPS za 10 tacu).
Datum: 19. srpna 2010 14:42
 ty napises,ze nejsi jeden z tech co machrujou a pak pridas fotku a k ni se ''vychlubis'' jak rezes zatacky se skrtanim stupacek o zem..
Datum: 19. srpna 2010 14:36
 kdyz vjíždím to města tak na radaru se mi ukazuje o 10 víc než jedu.... tachometr mám v autě samozřejmě elektronický tak ukazuje přesně.
Datum: 19. srpna 2010 13:44
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 franky jestly mas motorku nebo auto tak se seber a jet se projet do nejakych mest nebo vesnic s radarem... radary premeruji jako PRASE!!! nekterej treba o 3 a nekterej o 9!
ten kdo hodne jezdi a hodne potkava radary tak vi o cem mluvim... zkus si to nekdy premerit GPS... ale ne nejakou sra*kou z lidlu nebo pres telefon ale normalni LEPSI GPS... budes mile prekvapen kolik to jede
Datum: 19. srpna 2010 11:50
 tak či tak machruješ,ale nemáš to čím dokázat.
Datum: 19. srpna 2010 10:27
 franky.nechci začít nějakou hádku ale neměl bys prosím nějaké video natočené z jízdy tvojeho pionýra? opravdu bych chtěl vidět jak má letět pořádný pionýr. Napsal bych ti na icq ale jsem si jisty ze by to chtelo videt vic lidí tady na pokecu a ne jenom já.
Datum: 19. srpna 2010 1:03
 mě to je jedno,počitej si co chceš,ale prostě ti nevěřim...
Datum: 18. srpna 2010 22:46
 franky,je mi jasny ze si budes stat za svym,ale aspon nenadavej do pi*usu a do kre*enu...radis pis vykricniky,dekujem
Datum: 18. srpna 2010 22:38
 jako jo má ho pěknýho a určitě mu i dobře jede ale 85 je moc....
Datum: 18. srpna 2010 22:31
 On beztak mysli šupem dolu...ale ze skály!!!...tohle mu nesežeru, pincka má pěknýho, ale myslí si že mu sežeru takovou píčovinu.
Datum: 18. srpna 2010 22:28
 seriovka 85km/h?si znáš už děláš normalní prdel! to že naladiš perfektně zapalování,seřídíš karbec,GO,ložiska v kolech-stejně ti to po rovině nepojede 85 v hodině
Datum: 18. srpna 2010 22:25
 To bych chtěl vidět....někdy se zastavím k tomu radaru, a budu čekat až tam projede seriový?? Pionýr 85 km/h...
Datum: 18. srpna 2010 22:21
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 18. srpna 2010 10:13
 Zkusím hádat:Měříš to původním tachometrem.
Datum: 18. srpna 2010 9:45
 tak to si drsnej...  mas rychly nohy co?
Datum: 18. srpna 2010 8:38
 můj fichtl jede 80 a nemám tam nic upraveného a mám tam nultý výbrus
Datum: 18. srpna 2010 8:17
Datum: 18. srpna 2010 7:00
 že by koudelníkův syn?
Datum: 18. srpna 2010 1:19
 vim...daleko
Datum: 18. srpna 2010 0:31
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Kutna hora... jestly ti to neco rika
Datum: 18. srpna 2010 0:25
 ttj...stejnak ho odpoved nezajímala  ....má pionýra 2 týdny a už chce jezdit 90  ....jinak kolego odkud jsi?
Datum: 18. srpna 2010 0:21
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 dobry kolego   nebudu se mu do toho michat. Drzim mu pesti at mu to slouzi... a budu tet napate sledovat jeho web: doufam ze s odhalenim pohne  tak a uz na tuto diskuzi nebudu reagovat  stejank by to nemelo cenu navic se to tady jawaaaaa peknze zas*aly vecma mimo jeho tema
Datum: 18. srpna 2010 0:13
 hele vyznamenání sem měl taky  ..... jinak stejsky má svoje kliky i čepy takže by to zas tak velký problém pro něj nebyl....jen tyhle 2 fotky z toho pohledu dal umyslně aby vznikly dohady a vzrostla návštěvnnost webu
Datum: 18. srpna 2010 0:03
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 JAWA_ceZetak jen pro tvou informaci jsem taky vyucenej automechanik (s vyznamenanim) tak ze me nedelej laskave debila dekuju  hele vis co ? pockame si na fotky neblo
blizsi informace o motoru a pozdejsi zkusenosti... toto je jen hadani o nicem kazdy mysli co tam je a co tam neni mimochodem nevim jak by na kliku napojil vodni pumpu bylo by to asi co se velikosti tyce velke jak krava... hele nechame toho priznam se ze ja bych tam nechal ten vzduchac... jsi zaujatej jen kvuly tomu ze je to neobvikle mit vodnika nic vic to neni a nevidis ty nevihody... nebudem se tady hadat protoze se opet projevilo pravidlo 100 lidi 100 nazoru tim bych to ukoncil a dal v tom
uz nepitval kazdpoadne jsem zvedavej na pozdejsi poznatky
Datum: 17. srpna 2010 23:54
 daves: nepoučuj automechanika jak funguje chladící soustava  ..... a řekni mi jak můžeš vědět že ta hadice zespodu chladiče vede rovnou zespodu do hlavy? co kdyz má od kliky napojednou vodní pumpu a hadice zespod chladiče vede do pumpy a z pumpy do hlavy? vodní pumpa vodu tlačí talže by protláčela vodu přes hlavu nahoru do chladiče a než proteče přes chladič dolu tak se schladí  ..
Datum: 17. srpna 2010 23:44
 Řešíte blbosti...stejsky to má určitě promakané.
Datum: 17. srpna 2010 23:43
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 JAWA_ceZetak promin ctu blbe...:/ vodni pumpu nevidim.. protoze myslim ze je to termosifon to by nasvecovalo dole tu hadici pokud nekouam blbe... doufam
Datum: 17. srpna 2010 23:40
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jo mas pravdu jde o to jakou hadici mas ale taky jde o to kolikrat tu hadici zahrejes...
Datum: 17. srpna 2010 23:38
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 vis tak jestly nejsem slepi tak ona nevede dozadu ale dolu zespod jak mas koleno na valci tak pred nim na hlave je ta hadice ... trosku
premyslet voda musi mit VSTUP a VYSTUP nejde vsechno 1 hadici ... bohuzel jinak mas zcela pravdu motorku jsem z druhe strany nevidel ale expancka se vzdy umistuje vys nez je chladic...
Datum: 17. srpna 2010 23:36
 dave's-resis naprostou kravinu..kdyby to ta hadice nebo cokoli nemelo vydrzet,tak to tam stejsky nedava..rekl bych ze ten,co se zabejva upravama,asi bude vedet co dela.kdyz mluvime o te hadici,vzal sem hadici a potreboval jsem z ni udelat pouze gumovej plat..rozriznul sem ji podelne a polozil na stul,pustil na ni horkej vzduch horkovzduskou (rekl bych ze ta nebude mit jen 75°c) a hadice se pouze vlivem teploty roztahla a zmenila tvar z kulate na placku..po vychladnuti ani znamka popraskani..jde taky o to jakou hadici mas.
Datum: 17. srpna 2010 23:34
 daves: viděl si toho pionýra z drzhé strany když tvrdíš že to nemá vodní pumpu? kdyz se detajlněji podíváš na fotky které má jen levého boku tak uvidíš že hadice zespodu chladiče vede někam dozadu k motoru
Datum: 17. srpna 2010 23:26
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 dobry ja jsem tam nic necet jen cumel na obrazky... ono se jeste testne neboj a verim tomu ze az pojede zavod tak nebude jen zminovanych 75°C
kazdopadne co jsem napsal za tim si stojim uvidim jak se mu povede dal ale fandim mu!  jinak zkus si jen tak prozajimavost uvarit zahradni hadici
hadici   ja jsem to delal kdys jsem ji potreboval navleknout na plot kvuly ohradniku pak jsem mel nahratej kus zbyle hadice a doslova po zchladnuti mi
popraskala jak blazen ... takze za me tak..
Datum: 17. srpna 2010 23:12
 Okopirovano ze stejskyho webu: První jízda měla celkem zvláštní "vodníkový" nádech, nevěděl jsem co od celého systému chlazení můžu čekat. Nakonec jsem pio "neuvařil" a držel stabilních 75°C.Válec má přibližně o 15°C vyšší teplotu.
Datum: 17. srpna 2010 23:04
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 75 stupnu to mit rozhodne nebude.... nehlede na to ze ta hadice tam asi bude dele a to bude furt studeny teply studeny teply.. ona pak vlivem toho
zahrivani a schlazovani popraska a potece kolem voda ... me to spise prijde jako takova parodie na vodnika... nic proti jako peknej odvedenej kus prace
ale zda se mi to zbytecne nehlede na to ze chybi takovi veci jako cerpadlo,termostat,expancka.... to cerpadlo by mozna ani tak nevadilo(reseno jako termosifonovy chlazeni) ale ten termostat s tou expanckou uz asi jo... nehlede na to ze se to bude strasne dlouho ohrivat aby se to dostalo na spravnou provozni teplotu
a jelo to (studenej 2t nikdy nejede) ja osobne bych tam prdnul z5 hvezdicovku v tomdle vidim akorat problemy... zase ale vyhoda ze tady ma vymenitelny vlozky spalovaciho prostoru... kazdpoadne ale hezky to ma to musim uznat
Datum: 17. srpna 2010 22:55
 75 C co to má by přece měla vydržet aj ta zahradní
Datum: 17. srpna 2010 22:45
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jo tet na to koukam nezda se mi ta hadice u chladice nevim zda je dobrej napad tam davat zahradni hadici....? dal bych tam normlane hadici jako se
cpou do auta tadle ta se brzo seskvari praskne voda vytece a prestane to chladit ale coz nebudu mu do toho kecat snad vi co dela
Datum: 17. srpna 2010 22:39
 jo je to krása  stejsky je borec
Datum: 17. srpna 2010 22:30
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 dachl21 to je mazec...
Datum: 17. srpna 2010 22:28
Datum: 17. srpna 2010 22:20
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 kazdy ma na take veci svuj nazor  )))))))
Datum: 17. srpna 2010 22:20
 je to furt fichtl
Datum: 17. srpna 2010 22:18
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 reknu to tak jak chces jet s fichtlem 100 tak jed ale to uz pak neni fichtl ale prekopana vsehochut
Datum: 17. srpna 2010 22:18
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 tak s fichtlem se da mnohem vice nez jen 90 jak tu nekteri tvrdi... co se tyce te tve rychlosti ze chces aspon 70 tak tolik mi jede vylitanej fichtl jak prase...
takze by ti stacila jen generalka
Datum: 17. srpna 2010 22:14
 No to právě nedávej to je tím....aktulizuj si to v hlavní stránce na pokecu..a ne přimi v dotazu....
Datum: 17. srpna 2010 22:07
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 prominte uz prestanu jen davam aktualizovat stranku divný
Datum: 17. srpna 2010 22:07
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 boze proc tu mam všchnio 2x klikám jen jednou divný tohle
Datum: 17. srpna 2010 22:06
 Sakra nemačkej už to F5!!!
Datum: 17. srpna 2010 22:06
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 boze proc tu mam všchnio 2x klikám jen jednou divný tohle
Datum: 17. srpna 2010 22:06
 Má no rychlejc se to opotřebuje ale to už je dan za tunění a že by se to nějak extra opotřebovávalo to zase ne...
Datum: 17. srpna 2010 22:05
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 boze proc tu mam všchnio 2x klikám jen jednou divný tohle
Datum: 17. srpna 2010 22:04
 Pač mačkáš F5
Datum: 17. srpna 2010 22:04
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 boze proc tu mam všchnio 2x klikám jen jednou divný tohle
Datum: 17. srpna 2010 22:04
 denzileck : já bych spíš řekl s tím opetřebením že pravdu má..
Datum: 17. srpna 2010 22:03
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 kity od stejskyho neznám ale i tak je to pro kliku velká zátěž jestli tam máš tu origo pionýr takže se motor opotřebuje mnohem rychleji
Datum: 17. srpna 2010 22:03
 hm:Nemáš pravdu.
Datum: 17. srpna 2010 22:03
 hm : jo to máš pravdu no....ale dá se tej rychlosti dosáhnout.
Datum: 17. srpna 2010 22:02
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 kity od stejskyho neznám ale i tak je to pro kliku velká zátěž jestli tam máš tu origo pionýr takže se motor opotřebuje mnohem rychleji
Datum: 17. srpna 2010 22:02
 Preventivně udělej generálku motoru a tlumičů,dofoukni pneu,lej do motoru pořádnej olej a vyčisti vejfuk a vyměn filtr vše seřid a uviíš jak to pěkně pojede
Datum: 17. srpna 2010 22:01
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 kity od stejskyho neznám ale i tak je to pro kliku velká zátěž jestli tam máš tu origo pionýr takže se motor opotřebuje mnohem rychleji
Datum: 17. srpna 2010 22:01
 Pro uživatele hm : nemusí mí jinou převodovku,kliku,a Všecko jak ty píšeš..rychlosti 90 km/ h se dá dosahnou s upraveným válcem od stejskyho,,,mě sice 90 nejede, ale sem velmi blízko,a VŠE speśl nemám.
Datum: 17. srpna 2010 21:58
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 proč tu mam příspěvek 2x? muj gote
Datum: 17. srpna 2010 21:57
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 jj 70 by šla
Datum: 17. srpna 2010 21:57
 zhubnout par kilo,namalovat pionyrovy ''rychly pruhy'' a prdet za jizdy..
Datum: 17. srpna 2010 21:56
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 jj 70 by šla
Datum: 17. srpna 2010 21:56
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 jj 70 by šla
Datum: 17. srpna 2010 21:55
 jawaaaa: jak dlouho máš pionýra?
Datum: 17. srpna 2010 21:54
 Ježiši...udělat go motoru a obědnat si jednu stejskalovic sadu upraveného válce...
Datum: 17. srpna 2010 21:52
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Tak aspon 70 co mám udělat?
Datum: 17. srpna 2010 21:49
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 tak vymen motor a pak jezdi  trochu nerealne s motorem od fika. musel by si vymenit secko valec pist klidu prevodovku aby si z toho neco vytahl a tohle odpravdu nemá cenu
Datum: 17. srpna 2010 21:48
Jméno: methaw
IP: uživatel9043
 zdravim nadšence, mám dotaz, jak je to s přihlášením motorky co má německý papíry k nám, sou s tím nějaké potíže, platí se něco navíc? Jde o 400cc z roku 81. Díky za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 22:02
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ja daval za prihlaseni 125 3500kc prihlasovani trvalo mesic hlavne musis mit vsechno I KUPNI SMLOUVU
Datum: 17. srpna 2010 22:02
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
Posl.aktualizace: 18. srpna 2010 20:11
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ja bych se taky pridal o ty fotky kdystak to dej na nejakej server..
Datum: 18. srpna 2010 20:11
 vydlica z 90ky nebude,no bryle sú z cezety 175/487
Datum: 18. srpna 2010 18:56
 ramstajn _ hele mohol by si mi poslat fotky toho valca? len zo zaujimavosti nechcem ta zkopirovat
Datum: 18. srpna 2010 18:50
Datum: 18. srpna 2010 18:48
 neni to az tak zlozity  lebo tá 125ka bol dvojválec
Datum: 18. srpna 2010 18:46
Jméno: AXO
IP: uživatel9995
 Podle fotky bych řekl že je to válec z pionýra s vějířovou hlavou. Možná mám ještě někde výkresy na tuto úpravu. A 125 válec? To se mi nějak nezdá, musel by se předelat celý motor, neseděly by kartery,klikovka by byla poddimenzovaná, sací kanálky by nepasovaly atp. bylo by s tím strašně moc práce to už by bylo jednoduší vyrobit komplet jiný motor nebo použít jakýkoliv jiný 125 motor už vyráběný. A taky se kdysi závodilo na motocyklech do 50 ccm takže by větší válec nepřicházel v úvahu. Závodní ČZ s ležatým válcem jsem ještě neviděl, chtěl bych vidět nějaký odkaz nebo aspoň fotku.
Datum: 18. srpna 2010 17:32
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 válec nemá naveřené větší žebra aby bylo lepší chlazení je to válec ze závodní čz 125 a ten už doma mám je to docela rarito náhodou sem na něj natrefil na burze za 3000 tak jsem ho koupil
Datum: 18. srpna 2010 14:42
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 z ceho je ten valec priznam se ze to nevim a nevim jestly je to puvodni valec zbavenej jen zeber a navareny jsou nove?
Datum: 18. srpna 2010 10:27
Jméno: AXO
IP: uživatel9995
 Přední vidlice a kolo mi připadá že by mohlo být z jawy 90
Datum: 18. srpna 2010 9:51
Jméno: AXO
IP: uživatel9995
 Nádrž je z stadiona S11, a válec má navařené větší chladící žebra kvůli lepšímu chlazení.
Datum: 18. srpna 2010 9:40
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 no a ty díly co tam sou jako vidle kola sou z čeho kromněnádrže a válce to už vím
Datum: 18. srpna 2010 7:19
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 skoro vse samodomo... az na vydle valec zadni kolo,nadrz,plaste jinak to je vse tak nejak upravovane
Datum: 17. srpna 2010 22:09
Jméno: Darb
IP: uživatel5299
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 21:39
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Nemáš zač...
Datum: 17. srpna 2010 21:39
Jméno: DarB
IP: uživatel5299
 Jo takhle, tak to jo, tak díky za objasnění, mně to pořád bylo takový nějaký divný. Tak fakt diky Kony
Datum: 17. srpna 2010 21:34
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Sesa to tu už psal, že přízpěvky co jsou červeně (růžově) zbarvené, tak jsou bez odpovědi (je to asi i proto aby bylo vidět, že ten danný příspěvek čeká na odpověď) a modře zbarvený příspěvek je uzamčený (nedá se na něj už odpovídat)
Datum: 17. srpna 2010 21:24
 Teď dělám novou elektriku na pařezu 555 a na každým schématu na internetu vidím usměrňovač. Nemá to náhodou být tlumivka? A kde by měla být, protože já ji tam nemám a v katalogu ND taky nic kloudného nevidím. Předem díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2010 15:33
 v masce
Datum: 18. srpna 2010 15:33
 Nezahlcuju, mě jen zajímá kde je na motorce. Jestli je pod nádrží, v masce, či jinde....
Datum: 18. srpna 2010 11:45
Jméno: trubka
IP: uživatel10223
 Další blbostí tady zahlcuješ pokec.Jinak je tam selen i tlumivka borče.
Datum: 17. srpna 2010 21:19
Jméno: DarB
IP: uživatel5299
 Jo a pokud bys chtěl tak doma jednu elektroinstalaci na Jawu 555 mám i s plánkem, je nová ještě nepoužitá, koupil jsem jí od jednoho borce na aukru respektivě jsem koupil dvě a tu druhou již nevyužiji, tak pokud bys chětl prodám ti ji.
Datum: 17. srpna 2010 21:19
Jméno: Darb
IP: uživatel5299
 Jo je to tlumivka.
Datum: 17. srpna 2010 21:17
 Nemám ji na motorce, ne na papíře.
Datum: 17. srpna 2010 21:04
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdar pincka mažu 1:50 a čz 250 tu jak mám správně mazat ted mažu 1:35 olejem MOBIL a svíčku mám suchou ! ale černou !
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 22:34
 suchá tak to bych typoval na to že máš ucpanej kohout a má malo paliva, a svíšku máš nejspíš suchou kvuli špatnemu nastavení jehli v karburátou, a olej do pincka 1:50 nevím to je dost málo to jezdí simsony a podobně... radši bych mazal alespon 1:40 aby se ti nepřídíralo ale to je na tobě newím jak je ten olej kvalitní
Datum: 17. srpna 2010 22:34
Jméno: Prasikk
IP: uživatel9785
 Ahoj, mam problem se stadionem S11 nedava vubec zadnou jiskru, zacne az kdyz se rychleji slape. Zapalovaci civka je nejaka jina a je pouzita klasicka indukcni civka. Co je spatne? napadlo me ze je uz slaby rotor. Díky za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 9:38
Jméno: Prasikk
IP: uživatel9785
 svíčkou to není ja to zkousim prstem a je to uplne bez reakce takze zkousim vymenit ten kondik tak diky za tipy.
Datum: 19. srpna 2010 9:38
 Jestli to házi jisrku až při rychlým šlapání tak taky můžeš mít malej odtrh na svíčce.
Datum: 18. srpna 2010 11:35
Jméno: Rajný
IP: uživatel10229
 skus vyměnit kondík taky mi to dělal stadion a pak přestal
Datum: 18. srpna 2010 10:12
Jméno: stadion
IP: uživatel4888
 spatna zapalovaci civka ci inducka nekdy pomuze vymenit svicku doporucuji NGK 8neco te staci min proudu a hazi jiskru i na min otacek.
jinak je potreba vymenit inducku, kladivka a zapalovaci civku.
Datum: 17. srpna 2010 16:59
|



|