Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Ondra
IP: uživatel9238
 Ahoj. Psal jsem tady minulý týden. Chtěl bych se o něčem přesvědčit, než to koupím možná zbytečně. Babetta 210. Za studena/ tepla, nakopnu na první šup. Sednu, přidám plyn, otáčky rostou, stojím. Odrazím se, a už to najednou jede. Za studena / tepla stejné. Ale když to mám na stojanu - zadní kolo ve vzduchu, tak když držím chvíli tak půl plynu, tak se to možná vlivem vibrací chytne a zabírá i při nižších otáčkách. Jen se tomu musí trošku pomoct. Nemyslím si, že to je předloha, protože nic nechrastí, neklepe a když to chytne tah, tak nic necvakne, nelupne, neskočí. Mám vyměněné 3 rozběhové čelisti a žádná změna. Zaráží mě, když sundám druhý buben (od pohledu pravý) tak po sejmutí krycího plechu a podložky je velká vůle mezi vnitřní stěnou velkého bubnu a čelistmi, co jsou v něm. Měla by tam být mezera minimální, ať to jde pěkně zasunout ty čelisti, ale je tak 2mm po celém obvodu. Je možné, že to je ono ? Tyto segmenty KO a tímto to je? Děkuji  ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2014 10:33
 Já nevím, ptal ses už jednou a psal jsem ti, že je to předloha (volnoběžka).. Tak co řešíš???
Datum: 15. května 2014 10:33
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 ko volnoběžka
Datum: 15. května 2014 8:38
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 Je to bohužel tou předlohou, takže rozpulit motor a vyměnit, nebo to muže dělat take segerovka co zajištuje tu předlohu, ale podle mě tak nebo tak to musiš rozpulit
Datum: 14. května 2014 22:16
Jméno: Karel
IP: uživatel17191
 cest draci chtel bych se zeptat ohledne zaverecnych zkousek na skupinu A1 mohli by jste mi poradit nejake zkusenosti na zaverecne jizdy s komisarem na co si davat pozor a tak a delaji i nejake speky nebo naschvaly dik moc za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2014 21:14
 jojo hlavně se nestresuj a buď v klidu, já jsem to porvé nedal kvůli mojí blbosti - normální pohodová okrska, byly tam ale mírné zatáčky s plnou čárou, předemnou malej harant co jel asi 15km/h úplně u kraje .. předjel jsem ho a bum konec... správně jsem se měl loudat za ním dokud neskončí čára a pak ho předjet .. ale ta čára tam byla snad 500m, ej to takové sporné no, jelikož chodce a překážku která stojí můžeš předjet i na plnou, ale co se dá dělat, dej si na to bacha, házej blinkry všude a včas, jeď město max 40 za městem 60-70, pouštěj chodce, rozhlížet se všude, koukat do zrcátek taky ať vidí že se díváš (hlavně při předjíždění, zastavení, na přejezdu..), mysli i na kvalty, ať ti to nechcípne.. jinak já jsem měl zrovna takovýho 120kg antimotorkáře a k tomu ještě varadero, byl sem rád, že stojím
Datum: 15. května 2014 21:14
Jméno: Vigo
IP: uživatel14157
 tak tak.. hlavně v klidu
Datum: 14. května 2014 20:25
 nedělěj machra, jed opatrne, jed tak jak se má jezdit, pořádně se rozhlížej (tak aby viděl že se rozhlížíš) a mělo by to být ok
Datum: 14. května 2014 20:00
Jméno: Radek
IP: uživatel12656
 Hosi odladuju si bing 21 a mam problem s volnobehem. Za studena ho drzi ..tak 5 minut po nakopnuti a za tepla vubec.. sroub uz mam na doraz a za studena to hrozne rve,ma vysokejch volnobeh.. Za tepla pustim plyn a zdechne. Trysku mam 40..mam sahnout po vetsi nebo mensi ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2014 3:13
Jméno: radek
IP: uživatel12656
 Tesneni v motoru to nebude,ale asi uz vim kde to salo fales..problemy mam jen s volnobehem jinak jede normalne..za plynem jde krasne tak od 1/4 plynu kterej drzim aby nezdechl
Datum: 16. května 2014 3:13
 jestli to není sériovka, tak co nám třeba říct co tam máš, v každém případě je několik možností, jak tu zmínil standa, může to být přisávání falešného vzduchu mezi válcem a kolínkem, nebo třeba i pod válcem nebo třeba i gufero, pak jsou další možnosti co by to mohlo být, ale to by chtělo trošku víc info o tom jak se to chová, jestli to jde za plynem třeba z 0 do cca 1/4 plynu, co to dělá když to na chvilku zavřeš a pak tomu zas naložíš, je spousta možností
Datum: 15. května 2014 15:12
Jméno: Radek
IP: uživatel12656
 Na seriovku ho nemam.. no tesnit by mel  mam ho na hadici a stahly stahovacima paskama (kovovy) Jeste dela ze kdyz jedu naplno a pak vymacknu spojku vyleti otacky vysoko a za 2-3 vteriny spadnou a kdybych nepridal plyn tak zdechne..
Datum: 15. května 2014 10:30
Jméno: standa
IP: uživatel17193
 Dle popisu 100% falešnej vzduch .... těsní ti ten karbec na kolenu/přírubě??
Datum: 15. května 2014 8:49
 jéje, sorry nevšim jsem si že řešíš Binga myslel jsem, že jde o normální karbec, to dáváš na seriový motor Bing 21ku??
Datum: 14. května 2014 13:37
 měla by tam být 38ka, podívej se na hladinu, a taky na šoupátko jestli není už v komoře vyběhané, pak blbne volnoběh a hlavně přechod z otáček do volnoběhu, rovnou mrkni jestli není vymačkané od šroubu na seřizování, protože pak se to i blbě nastavuje
Datum: 14. května 2014 13:35
Jméno: Rider
IP: uživatel15124
 Mám jawu210 a potřebuji s něčím poradit. Chytne na první šlápnutí a poté chvíli jede a chcípne. A pod babetou se objeví benzínová skvrna, teče to z karburátoru. Poté chvíli počkám a někdy jde nastartovat a někdy vůbec a musím tlačit. Nevíte někdo co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2014 9:04
 Hladina?
Datum: 14. května 2014 9:04
Jméno: David
IP: uživatel16770
 Jedete někdo na 24 hodinovku do Dolního Bousova?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2014 13:22
Jméno: David
IP: uživatel16770
Datum: 15. května 2014 13:22
Jméno: filip
IP: uživatel14559
 No přemýšlím o tom že bych jel ale neznam pravidla a nevim jestli se smi jet s jedním strojem nebo jestli se muzou stroje stridat
Datum: 15. května 2014 10:34
 Jawa Pionýr ve filmech 4 !> https://www.youtube.com/watch?v=_5sn2SmYMDc <!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2014 21:06
 Jinak stále platí to, že když nějaký film víte, tak napište.
Datum: 16. května 2014 21:06
 čus draci sháním originál nebo slušnou náhrad šroubků co drží hliníkové lišty na zadním plechu obešel jsem pár železářství a nepochodil jsem tady na krámku jsem taky hledal ale nenašel nevíte kde je sehnat'? dík za rady hoši
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2014 19:19
 Do těch lišt jsem kupoval ve spojovacím materiálu jeto jak originál asi15mm dlouhé pak jsem je ucvakal po montáži. Kupoval v Nižboru u Berouna odkud jsi pokud ho budou ještě mít je to asi 8 měsícu.
Datum: 16. května 2014 19:19
 jak píše martin, v akrosu!  hlavně je to nerez, pro jirku, já tam teda nic půlkulatýho neměl, je to čočková zapuštěná hlava  to se normálně dělá...
Datum: 15. května 2014 23:18
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Jestli můžu také poradit, tak já spojovací materiál sháním ve Fabory.
Teď jsem tam třeba kupoval šroubky na krytky víka ventilů na starou Suzuki a nerozpoznatelné od originálu.
Datum: 14. května 2014 21:13
 marťásku za jedna dík
Datum: 14. května 2014 19:50
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 www.akros.cz
Datum: 14. května 2014 19:34
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 v modelářských obchodech je docela širokej výběr takhle malejch šroubků.. Ovšem originály tam asi nenajdeš..
Datum: 14. května 2014 11:45
 dal jsem tam M2,5 se zapuštěnou hlavičkou. Jinak ty originály mají takovou půlkulatou hlavičku, ale ty už asi neseženeš.
Datum: 13. května 2014 21:05
Jméno: Jawa_20
IP: uživatel13387
 Zdravím, nevíte někdo, kde se dají sehnat bílé lemy na pneumatiky pionýra? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2014 23:35
Jméno: pepa
IP: uživatel17189
 skuz monty jawa
Datum: 13. května 2014 23:35
Jméno: Jirka23
IP: uživatel1434
 zdravim, mám dotaz, když dojedu s fichtlem domu, hodím ho bna stojánek tak začne něco kapat z výfuku, jě to černé ale olej to není
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2014 21:07
 když pojedeš na delší trasu tak by se ti to mělo vypálit ve výfuku. Když jedeš krátkou trasu tak ti z toho bude kapat bordel. Zbývá to jenom dobře zatěsnit šnůrou.
Datum: 13. května 2014 21:07
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Taky mě to dělá..
Datum: 13. května 2014 20:25
 Zdar, je to zpusobené nedokonalým spalováním u dvoutaktních motorů, je to olej z benzínem, u fichtla normální
Datum: 13. května 2014 20:23
Jméno: Pablos
IP: uživatel17185
 Zdravím, mám dotaz na ty kteří mají standovu úpravu válce. Jak byste srovnali výkon luxusní sériovky pionýra 50ccm vs výkon standova válce v 60ccm. Pár válců jsem si už udělal ale zatím vše v původním vrtání a tak mě zajímá jestli to navýšení obsahu jde poznát na výkonu. Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2014 10:21
 noi trošku jsem do toho výfuku šáhnul, ale jen malinko
Datum: 16. května 2014 10:21
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 taky bych mel zajem videt fotky valce
Datum: 15. května 2014 15:25
Jméno: standa
IP: uživatel17193
 Pablos - obvykle všechno na origo vejfuku jede max 85 a víc ani ťuk...ale Marek má ten vejfuk trochu pošťouranej  a poved se mu abnormálně dobrej motor .
Datum: 15. května 2014 9:08
 Franto teď jsem všechno hotový vyslal do světa. Mám tu teď jeden na úpravu maximum ze seriovky. Budu to dělat v horizontu 10 dní. Už to jeden borec měřil. Byla to verze Klasik kross . S ne moc naladěnym výfukem tam bylo naměřeno na ne moc kalibrované brzdě s nějakým tabulkovým J výkon 6,8HP v 7850 ot/min a +/- 6,5Nm v rozmezí 6900-7250 ot/min ...dle popisu to jede jak čert i s výfukem mustang a origo karbecem. Pošlu ti fotky před výbrusem. Pro tebe to nebude žádnej zázrak a já to vim. Ale funguje to...a je to velmi variabilní
Datum: 15. května 2014 9:06
 hele ani mě to hlava nebere, prostě tenhle. válec a celkově motor se prostě povedl
Datum: 13. května 2014 21:54
Jméno: Pablos
IP: uživatel16820
 marquee tak na sériovém výfuku 90 to je celkem mazec mě sériový výfuk nechtěl pustit přes 85km/h
Datum: 13. května 2014 21:43
 jen pro info.... ta 20ka chodí 90 na sériovým výfuku i karburátoru jen přetryskováno, je to prostě úlet.
Datum: 13. května 2014 21:25
Jméno: Pablos
IP: uživatel16820
 Jinak pro mustang 23, také jsem nejprve neměl valný průběh u rezonančího výfuku měl jsem tam výletovku 16mm délky 20 cm a nemělo to žádnou špičku. Nakonec jsem se dostal k délce 32cm a vrch to má neskutečný. Ale s rezonančím výfukem jsem taky musel otevřít sání a přetryskovat karburátor.
Datum: 13. května 2014 21:22
Jméno: Pablos
IP: uživatel16820
 Dík za rady, zase jsem o něco chytřejší. Jinak zatím můj nejlepší válec co jsem udělal mi jede 90km/h s odladěným původním karburátorem a rezonančním výfukem. Ale nemá to žáden spodek. Proto jsem si myslel jestli by to 60ccm nevyřešilo no
Datum: 13. května 2014 21:09
 Franto Standa dělá hlavně klasické dvoukanály, ale odvádí krásně čistou a přesnou práci, všechno ruční práce a fakt moc hezký už na pohled. Pro kluky co nechtějí moc utrácet za rychlý převodovky a další díly fakt ideální, jeho válec mám má svojí cestovní 20ce a když ti řeknu že s rychlým 3q a 12z kolečkem chodí i 90 a viděl jsi že nejsem žádná lehká váha. Samozřejmě tvoje "vyrostla" jede jinak ale to už je zas závodní válec a v motoru všechno jinak...... To je masakr.....
Datum: 13. května 2014 20:29
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 MYslim ze neni potrebovat dal zvysovat vykon , kterej by seriovej motor akorat poskodil a zvysil spotrebu, tahly upravy jsou hlavne o kompromisech
Datum: 13. května 2014 19:30
Jméno: FK Racing
IP: uživatel13006
 Ale ne, tak jsem to nemyslel. Standovo válec jsem nikdy neviděl, takže nevím co v něm je. Ale zajímalo by mě to, někdy bych se rád kouknul. Prostě čistě z praktickýho hlediska, jestli by to nešlo ještě maličko polepšit. Stejným způsobem vznikal i 4-kanál, že se vzal válec se známýma parametrama, a udělal trochu up-grade. Prostě maličko ho popohnat,
a současně zachovat ty dobré prvky které v tom válci byly.
Datum: 13. května 2014 19:17
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 asi tak , myslim ze za ty penize co stoji uprava se dostanes laborovanim na podobnou uroven , ovsem chce to cas a urcitej vztah k veci , jako zacatecnik bych to resil urcite koupi valce od stejskala , myslim tu cstovní upravu protoze nevyzaduje zadny vvetso doladovani , podle toho co sem videl na jeho videich muj valec toci vic a ma i vetsi vykon , ale ten prubeh neni tak kvalitni a prizpusobenej oroginalni prevodovce , ktera uplne zabiji potencial otevreni. Mit tak rychlou prevodovku tak bych mohl pouzit rezonancni vyfuk a jezdich v pasmu 9-11 tis. otacek a to by byl velkej mazec , ale spis na zavody nez na cestovani .
Datum: 13. května 2014 18:22
 Fando, ale ty jsi uplně jiná liga, to se nedá s ničím srovnávat  , Standa na druhou stranu dělá válce, který celkem snadno naladí i méně zkušení kluci a jezdí to suprově i na seriových komponentech, prostě pro běžné ježdění a začínající ladiče super potenciál.
Datum: 13. května 2014 18:18
 Standovo válec jsem nikdy neviděl. Dělám si svoje válce a nestěžuju si, stejně tak lidi co je jezděj. Když chci krouťák tak prostě nasměruju kanály.
Datum: 13. května 2014 18:07
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 s originalnim vyfukem to nebude takovy , kdyz sme to porovnavali tak sem zkousel na ten valec asi 5 vyfuku a nakonec si i sam jeden vyrobil , bohuzel ani jeden z nich nemel slusny prubeh , možná za to mohla i delka kolene , ale vysledkem bylo to , ze sem se vatil zpatky k originalnimu vyfuku a kolenu , pricemz zustal spodek a motor jede paradne v horni tretine otacek , z 12 koleckem se ted max. pohybuje kolem 85 kmh radarových
Datum: 13. května 2014 16:23
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17187
 z kopce jde všechno
Datum: 13. května 2014 15:55
 pardon blbě počítám... na 67km/h s 13z kolečkem vychází 10000ot i tak .....
Datum: 13. května 2014 14:46
 mustang23: ty chceš říct že točíš na dvojku 10500-11000 se seriovým výfukem???
Datum: 13. května 2014 14:37
Jméno: mustang23
IP: uživatel15205
 Dělal sem si upravu valce sám a je to celkem sranda , vezmes pilnik a zacnes pomalu zvetsovat saci a vyfukovej kanal danym směrem , je to sice dlouhej procej metodou : jede to lip a ted uz ne , ale vysledkem je ze ti fichtl jede na dvojku stejne rychle jako pred tim na trojku a s originalnim vyfukem to ma i spodek
Datum: 13. května 2014 14:27
 Hele Standovy válce jedou a jedou super. Standa prostě ví co dělá. Jinak co se týká obsahu, tak ti můžu říct, že úprava válce je znatelně víc poznat než samotné navýšení obsahu. 60ccm bych spíš volil u válce kterej bych nechtěl moc točit a chtěl tam mít odspodu pěknej krouťák. Však on se ti Standa ozve sám
Datum: 13. května 2014 13:40
Jméno: Jan
IP: uživatel14645
 Zdravim, co mam očekavat od seriovyho mustanga do kterýho dám 100 oktanovej benzín? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2014 11:59
Jméno: pepa
IP: uživatel17186
 nic krom toho že premiovej benzín vby v sobe neměl mít byolích a přez zimu ti nerezne nadrž což u95 naturalu nemusí být pravda
Datum: 13. května 2014 11:59
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 vůbec nic jednou jsem to pro prdel zkoušel a nic akorát se mi zdálo že to malinko líp chytá ale mě to stejně chytá na kop
Datum: 13. května 2014 11:09
 přesně jak říká Standa, když to tam jenom naleješ tak to pojede hůř
Datum: 13. května 2014 11:08
Jméno: Standa
IP: uživatel17184
 Vyšší cenu za pohoný hmoty ... možná to pojede trochu hůř,ale to k tomu patří ....
Datum: 13. května 2014 10:12
 skládám motor Stadion S22 v motoru za jízdy v plném záběru vyskakuje dvojka, ozubená kola jsou v pořádku (přesuvné a 1.stupeň), výměna za úplně nová, pružina řazení úplně nová stále dvojka vyskakuje vizuálně je vše v pořádku a neopotřebované při skládání nic nevázne. Máte někdo nějaký nápad?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2014 22:16
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 možná máš moc napnutý lanko řazení
Datum: 13. května 2014 22:16
Jméno: jawasssss
IP: uživatel16252
 zdravím, v nejbližší době hodlám lakovat pio, a chtěl bych použit syntetický email značky VITON. Máte už někdo s touto hmotou zkušenosti? Podle teho co tam píši by měla být velice dobrá. Dělal jste tím už někdo a jaký byl výsledek? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2014 20:14
 Je to dvousložkový akrylátový autolak. Přidává se do něj tužidlo a ředidlo. To, co máš na mysli ty, je vodový jednosložkový akrylát - obecně vzato barva na dřevo. Ten akrylát ve spreji je na trochu jiné bázi, nicméně to je vhodné spíše na menší opravy laku. Pro tebe je nejlepší zajít do specializované prodejny s autolaky, kde si necháš namíchat akrylátový autolak. Počítej ale s trochu vyšší cenou, já platim tušim 150kč/ decka. Je to ale prakticky to nejlepší, co můžeš sehnat.
Datum: 13. května 2014 20:14
Jméno: jawassss
IP: uživatel16252
 akrylátový autolaky co jsem se díval jsou dycky jen ve spreji. Když jsem se díval po plechovkách, tak vždycky akrylátová píšou že vodouředitelná, což mi příjde ještě éně kvalitní. Jednou jsem takovou akrylátovou vodou ředitelnou cosi dělal a za půl roku to zrezavělo. tak prosím Co to teda přesně je za druh barvy co se nou renovují motorky, auta atd?
Datum: 13. května 2014 19:33
 Obojí je tak zhruba stejné kvality, prostě obyč synťák. Záleží, jak moc kvalitní lak chceš. Tahle barva po pár letech vyšisuje, zmatní, není moc odolná vůči chemii atd. Prostě klasické neduhy synťáku. Tohle jsou barvy na plot, není to autolak. Jestli to máš na nějaké běžné ježdění, tak ti to řekněme bude stačit. Jestli renovuješ, tak jdi do akrylátového autolaku.
Datum: 13. května 2014 18:25
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 http://www.barvyrus.cz/barvy-na-drevo/emaily/redidlove/vrchni/su-2013-8141-cervena-rybizova-0-7kg-v/ . Myslíte že je to lepší oproti klasickýmu univerzální vrchní syntetecké lesklé barvě od colorlaku, nebo myslíte že colorlak je dobrý?
Datum: 13. května 2014 15:34
 Ahoj. Pošli mi nějaký odkaz na konkrétní výrobek.
Datum: 13. května 2014 15:23
 Cau draci chci se zeptat chci jit na fichtl cup na terlicko 31.5. muzu ridit pincka kdyz mam 13 a je tam napsane ze neni potreba ridicak? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2014 22:43
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Na spoustě závodu chtějí mít potvrzení rodičů, že můžeš jet, pokud ti ještě nebylo 15...
Datum: 13. května 2014 22:43
 No tak dik za odpoved
Datum: 13. května 2014 16:12
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 A co se zeptat přímo pořadatelů?
Datum: 13. května 2014 10:24
 Zdar draci mám dotaz na ty co se pohybují delší dobu v ladění motorů. Četl sem forum na motorkářích o olejích do 2t. Někteří nadavají na M2T někteří si ho zase vychvalují. Tak jak to vlastně je ? Děda dává M2T do motorovky křovináku a nepříde mi že by to tomu motoru ublížilo. Takže kde je pravda ? Lepší draší nebo stači M2T např pro čz 477.rnDíky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2014 19:26
 Mě M2T bohatě stačí do mý jawy21 a jezdí sice mi kamarád říkal že málo maže ale já jsem sním spokojený.
Datum: 14. července 2014 19:26
 Michale špatně čteš, já nemám olej s ricinem, ale ricin do směsi přidávám sám. Jinak kvůli vůni ti opravdu není
Datum: 14. května 2014 6:15
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 Marquee co mas za olej s ricinem je pravda ze to po tom hezky voni?
Datum: 13. května 2014 22:35
Jméno: Standa
IP: uživatel17184
 Hele M2T s API TC bohatě stačí do všeho českýho,ta norma API TC posunula m2t úplně někam jinam... leju to do všeho co mam doma a je mi to putna ... co jsem měl motory po GO a po repasích tak sem jezdil oleje polosyntetický i pak lepší minerály jako třeba Motul 100,TSF (tenkrát to byl ještě minerál) a do upravenýho fichtla jsem pral Motul 700,ale teď jednotně tankuju do 20L kanystru,naředim asi 1:35(no jak mi ujede ruka) s tim lepšim m2t a leju to do péráka,do pařeza,do fichtla a někdy i do motorovky... zatim jsem neraf ani lehce upravenýho pio co točí k 8000 ot/min ... ale M2T s API TB či TA bych nenalil do ničeho,to je sračka všech sraček... ono stejnak jsou to recykláty sraček,ikdyž fa Mogul se dnes snaží ty oleje dostat někam jinam než kde byly a tvrdí,že jsou to už kvalitní oleje,vylepšený technologie a bla bla .... takže těžko říct ... pokud nelžou ,tak rozdíl mezi dnešním M2T s API TC a třeba nějakým minerálním Castrolem je barva a cena  Tak si udělej obrázek jakej chceš.... důležitý je,dávat do benzínu dvoutaktní olej v dostatečnym poměru.... tě pic
Datum: 13. května 2014 10:09
 Tak že v původních strojích mažu TSF a nový nebo upravený motory plnou Syntetikou s příměsí 3-5% ricinu
Datum: 13. května 2014 6:36
 Hele asi tak TSF je dobrá volba, prostě zlatej střed. Plnou syntetiku bych do toho nelil pokud to nemáš po GO. Dost se stává že po použití plný syntetiky se rozpustí staré karbonové usazeniny a prostě to zadřeš na klice, TSF ty srágory rozpouští taky, ale pěkně pomalu. Časem to motor krásně vyčistí. A cena je víc než příznivá.
Datum: 13. května 2014 6:33
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 ani mi tak nejde o to jak to maže , protože ve většině strojích mám stejně motory před smrtí , ale o to že z M2T jsou všude kolem výfuku sračky,vejfuk na babetě tetka prošťouchávala každej tejden když nemohla dojet domů,byl ucpanej hroudou z karbonu od M2T.Dám olej kterej je asi o 50,- dražší (stejně ten litr mám na půl roku) a dál to neřeším a nemusím čistit výfuk
Datum: 12. května 2014 21:58
 No M2t do těhlech stroju stačí bohatě si myslím taky jsou na tohle stavěný  ale jestly si koupíš o 4pětky dražší olej tak třeba budeš mít lepší pocit
Datum: 12. května 2014 21:47
 Dlouho jsem jezdil na mogul TSF, teď jezdim na nějakej červenej Castrol minerální. Bohužel doby, kdy jsem na dvoutaktu dával přes 10 000km za sezonu už jsou asi pryč, takže nemam přesný přehled, co přesně teď frčí.
Datum: 12. května 2014 20:58
 A jaký minerál ? Já zajíždím píst na 477 M2T 1:40 a po 100 km už de v poho přiměrěnou dobu na plno. Píst sem dával protože někdo předemnou udělal výbrus a dal píst opačně takže asi každý zná následky.
Datum: 12. května 2014 20:49
 Toto téma je zapovězené, ještě nikdy ho nikdo nevyřešil, a ani nikdy nevyřeší. Co člověk, to názor. Motory se řekněme nikomu nepřidírají ani na M2T, ani na plnej synťák. Každýmu to takhle jezdí zaručeně už 50000km bez poruchy. Jedni argumentují, že ty motory byly dělány na M2T, jiní argumentují tím, že dnes existují lepší oleje, tak proč používat M2T. Takže nečekej jednoznačnou odpověď. Na tohle ani jednoznačná odpověď neexistuje. Obě strany mají neprůstřelné argumenty, obě strany se pokud možno na konci debaty pohádají, a pak si stejně každý jezdí na to svoje  A já 477 mažu kvalitnim minerálem v poměru 1:50 a po prdeli......
Datum: 12. května 2014 20:42
 pokud to M2T má specifikaci API TC tak už by to nějak mazat mělo, ale osobně si radši pár desítek korun připlatím za lepší olej... já totiž musím nějak umazat speciála takže jezdím Motul 800 (500,- 1L) a liju do do všeho... třeba jen když si míchám do PETky benzín do ČZ tak dám nějakou polosyntetiku která se mi doma válí z dob kdy jsem se tím snažil mazat speciála a moc jsem nepochodil...
Datum: 12. května 2014 20:22
 Ahoj chtel bych pomoct z jednou veci na Pionyru.Kdyz je muj fechtl chladny chytne na kop ale kdyz je zahraty tak jenom skitne a nic a ja nevim co s tym nekdo rika ze je to zahratym zapalovanim ktere pak dela min proudu a pak svicka haze mensi jiskru a jini zase rykaji ze je to karburatorem poradte me prosim jak to kdyztak seridit aby to chitalo za tepla svicku tam mam n15c v karbecu je hlavni tryska 72 a novy plovak a plisek motor po GO nova je aj elektrika a este mna napadlo dat tam 4bodovu svicku a vypodlozit ju podlozkama na svicky aby to pri mensim prudu lip zapalilo tak dik za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2014 12:16
Jméno: pepa
IP: uživatel17186
 přečti si navod za tela fíka naklonit na stranu karburace ...pomáhá to hodne a teměr bez namahy
Datum: 13. května 2014 12:16
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Zajímavá móda do originál fichtla dávat 72 trysku... Moc tomu nerozumím.
Datum: 13. května 2014 11:18
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Za tepla to chytne vždycky, stačí podržet plnej plyn a pořádně se opřít do startovačky. Když je jóóóó hodně rozžhavenej tak chytne až na druhý kop.  Čtyřbodová svíčka není hovadina, ale zbytečnost. A kdo si myslí že čtyřbodová svíčka má dělat 4 jiskry najednou nemá pravdu. Na vícebodových svíčkách přeskočí také pouze jedna jiskra. Jediný rozdíl je v tom, že přeskočí na elektrodě kde je to "fyzikálně nejvhodnější" pro jiskru. Stejně to přidá maximálně na životnosti svíčky...takže zbytečnost.
Datum: 13. května 2014 9:27
 za prvé zahod trisku 72 a dej tam origo.. motor se ti za tepla uchcává a proto nechytá... 4 bodová svíčka je hovadina.. zapalovací cívka neni tak výkonná aby dokázala udělat 4 kvalitní jiskry.. jinak řečeno.. s tou 4 bodovkou to bude ještě horší
Datum: 12. května 2014 21:07
 prosím o radu, při našlápnutí se ozve cvaknutí, start. páka povyleze a zůstane zablokovaná, po demontáži jsem zjistil, že start. segment je v pořádku, péro také, hřídel vypadá také Ok.V otvoru pro hřídel jsem našel kousek kovového úlomku. Závada se stále opakuje, neví někdo čím to může být ? Díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2014 21:14
 rozebrat a vyzkoušet ve svěráku na sucho, at vidis co delá startovací kolečko a co ti dělá ta startovací hřídel. Musí ti to zabírat přesně zuby na sebe. At máš startovací segment přesně na startovací kolečko. Když to bude zabírat polovinou ozubení dělá to bordel.
Datum: 13. května 2014 21:14
Jméno: Jawa_20
IP: uživatel13387
 Zdravím, budu stříkat plechy na Jawa 20 a chtěl bych si na něj dát odstín ral 5015. Chci se zeptat jestli mi bude stačit plechovka s 0,6L barvy na dvě vrstvy nátěru? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2014 10:25
Jméno: Standa
IP: uživatel17184
Datum: 13. května 2014 10:25
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 když jsme u tech barev. Tak budu taky lakovat, ale chci to přesně origo i druhem barvy. Vím že se fichtli dělali syntetickým vypalovaným emailem. Ale chci se zeptat zda ta vypalovaná syntetika jde koupit a jak se sní pracuje. díky
Datum: 12. května 2014 21:53
Jméno: drags
IP: uživatel14454
 záleží jak umíš stříkat a jak si to namíchat já dělal 21 a měl jsem 0,75L modrý a 0,5L bílé vše syntetikou 2vrstvy a něco ještě zbylo na opravy
Datum: 12. května 2014 19:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 přesně... akrylátu sem měl asi 0,7l a nalakoval sem tim celou 555 dvěma vrstvama... teď sem lakoval 21 a měl jsem dvě barvy, od každý 0,75l a zbylo mi dohromady tak 150ml... jinak to bylo taky dvěma vrstvama... jestli to teda budeš dělat klasickou syntetikou, tak pochybuju, že ti to vyjde...
Datum: 12. května 2014 19:22
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Akrylu stačí v pohodě 0,6l barvy + ředidlo a tužidlo a naleješ to bohatě i ze vnitř
Datum: 12. května 2014 12:42
 Záleží jakou barvou, kdo to bude stříkat, a jak to máš připravený (myslím podklad), ale já jsem 2dcl šedý a 2dcl červený nastříkal celou dvacítku a ještě mi zbylo. Ovšem měl jsem akrylát.
Datum: 12. května 2014 6:35
Jméno: standa
IP: uživatel17178
 Dle mě ne... lakovali jsme něco jednou barvou a něco druhou a od každý se spotřebovalo cca 0,5 L a to nakonec byly některý dutiny stříkaný jen jednou,jinak zbytek 2x ...
Datum: 12. května 2014 6:11
Jméno: Radek
IP: uživatel12656
Posl.aktualizace: 15. května 2014 7:44
Jméno: Chong
IP: uživatel16023
 V zapojení bych také D1 dal na větší proud, správně by měla být na více jak 25A
Datum: 15. května 2014 7:44
Jméno: Chong
IP: uživatel16023
 Tohle zapojení na vstupu nemá usměrňovací můstek, protože na mém mustangu sbírám napětí ze čtyř pólů (cívek). Zkrátka každou cívku, která má oddělený uzemněný drátek(odpojím ho od kostry), připojím k můstkovému usměrňovači (graetz) a všechny výstupy můstků paralelně spojím, přičemž minus výstup pochopitelně ukostřím a plus výstup pošlu na zmíněné rego. Jako usměrňovací diody do graetze používám shottky diody, nejméně na 7.5A. Teoreticky stačí na 2 až 3A, ale pokud by výstup šel do zkartu, póly dají až 6A ve zkratu.
Datum: 15. května 2014 7:42
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 usměrněný výstup z dobijení na 12V a baterka na ACC..
Datum: 11. května 2014 23:42
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 zdravím, chci se zeptat jestli neznáte nějaké typy (jako značka model) vysavačů, které by měly i vyfukovací konec, na něchož se dá připojit potrubí. Potřebuji to totiž na lakování stříkací pistolí s připojením na vysavač. Mám jen takovou pistol. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2014 14:01
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 ted sem doma nasel etu 7400 a ma vyfuk byla nefukčni ale ted sem ju za hodku zprovoznil -spatne uhliky a zanesena a ma ted opravdu slusny fuk takze to tim zkusim
Datum: 12. května 2014 14:01
Jméno: Jarin
IP: uživatel17181
 Hezkej fichtlík. Tak to máš asi už nějakou vylepšenou, s tou co jsem měl já bych takového výsledku nikdy nedocílil. Určitě to jde líp, kamarád si stříkal 250 panelku a to měl jen malej 24l kompresor a pistoli ze sady ke kompresoru z baumaxu a výsledek byl opravdu moc pěknej.
Datum: 12. května 2014 13:44
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 NO toto už právě neni první věc co lakuji. Vysavačem sem už toho lakoval hodně. No ale výsledek zas tak katastrofální nebyl posudte sami: http://becka1sud2.rajce.idnes.cz/%2C%2CP/ Já jsem to míval napojené na etu 401, ale ta se pokazila, tak proto to řeším. No je sice pravda že jsem si stym musel vyhrát jak hrom abych dostal alespon takový výsledek. takže říkáte že kompresorem a klasickou pistolí to de líp?
Datum: 12. května 2014 12:16
Jméno: Jarin
IP: uživatel17181
 Jj jak píše Pepa, měli jsme také od ety, ale jak se ten model přesně jmenoval už netuším. Když jsem si koupil svého prvního pionýra, tak jsem ho touto sestavou stříkal  Nechci tě nijak odrazovat, ale výsledek byl nic moc ( i kůra na pomeranči je proti tomu hladká ). Nevím jaké máš na to finance, ale věř, že pokud by jsi vzal do ruky štětec nebo váleček, tak výsledek bude o 100% lepší než tou pistolí na vysavač. Raději než shánět vysavač, bych hledal někoho kdo mi půjčí kompresor i s pistolí, po případě si pistoli koupil obyčejnou v Obi.
Datum: 12. května 2014 11:20
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Přes vysavač to bylo takový nijaký. Prostě to blbě rozprašovalo. Nad otvor jsme dávali míček na pinec a pak jsme vysávali. Při stříkaní barvy to bylo s příměsí prachu.
Datum: 12. května 2014 10:41
Jméno: pepa
IP: uživatel17179
 tvl prostě si puč kompresor stahni regulator tlaku na co nejmí a nejak do te trofeje co maš za pistoli nacpyy hadici
Datum: 12. května 2014 7:39
Jméno: pepa
IP: uživatel17179
 možná se mi válí n pudě eta co byla jak 40 kylový žluty koště
Datum: 12. května 2014 7:37
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 prababička měla takovej , jmenoval se Jupiter
Datum: 11. května 2014 22:36
|



|