slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  14  15  16  17  18  19  20  21  22  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel5566    
co my mužou udelat když pojedu na jawa 50/23 mustang a chytnou mě policajti ??ale budu mít papíry STK upe všechno ale budu mít jenom papíry od 15let na babettu ?? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2010 11:44
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja bych si z toho nic nedelal. vsichni vědí ze si kdysi decka delali od 15let papiry na pincka a na ridicaku nemas napsano do 50ccm. jen maly motocykl. a myslis ze v malym technicaku je rychlost? neneee... a aby se o to zajimali tak by museli mit predpisy nasprtany i odzadu a to nemaj. :-D
 
 
Datum: 10. července 2010 11:44
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
babeta je 50 mustang taky takze ti nic nemuzou
 
 
Datum: 25. května 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a nebo je taky možný, že ti řeknou že prostě na tenhle stroj nemáš řidičák a zaplať
 
 
Datum: 25. května 2010 18:33
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží na koho narazíš. Je možný že ti i nic neřeknou.... :-)
 
 
Datum: 25. května 2010 15:18
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus... http://www.aukro.cz/item1051700010_otackomer_z_autobusu.html ... kouknite se na todle.. co myslíte šlo by to nějak napojit na babettu na cívku ??:-):-)kterej otáčkoměr by šel napojit ? na co?, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2010 16:02
 
 
 
 
Jméno: Bubák ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzile jde to poznat z kazdyho tvyho prispevku... jinak nevim jak se ten otackomer zapojuje, ale kdyby na civku tak by s rozsahem nebyl problem.. premejslejte
 
 
Datum: 24. května 2010 16:02
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5857    
trubka:To soudíš podle čeho?Velká hubo!
 
 
Datum: 24. května 2010 10:35
 
 
 
 
Jméno: HutakM ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za prvý: je elektronický, za druhý: na 24V, za třetí: je pohaněný z čidla na bloku a za čtvrtý: tahle karosa točí tak max. 2200 otáček tudíš u babety nepoužitelný.
 
 
Datum: 24. května 2010 10:02
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
no jenže to je eletrický otáčkoměr a né mechanický.. ta taky trošku nevíš asi o čem mluvíš :-):-):-)ale nějak to musí jít zapojit na cívku.. ale to nevím jak to je problém :-)
 
 
Datum: 24. května 2010 7:22
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel9478    
kekz-ten ot.měr je k ničemu,protože na těchto motorech je u rovodového kola umístěn generátor a ještě ,,točí ,,polovinu otáček.Takže 2100 ot.motor,1050 ot. generátor.Jinak denzileck je akorát teoretik velká huba.
 
 
Datum: 23. května 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: BFU ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Těžko :-) v dieselovým autobuse se to asi nebude zapojovat na cívku :-D :-D nejspíš ani nikam do elektroniky nedivil bych se kdyby to bylo mechanický stejně jako rychloměr...
 
 
Datum: 23. května 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
pardon do 8 000 RPM :-).):-)
 
 
Datum: 23. května 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
::-D nne nechcu klíďo tam dám otáčkoměr do 8 RPM to je mi jedno ale pls napište i někdo jak se to zapojuje!
 
 
Datum: 23. května 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
kekz chce jezdit ekologicky :-D mato misto omezovace :-D
 
 
Datum: 23. května 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
jen tak chci nějakou úpravu nne.....a prosím, třeba ty denzilecku jestli víš jak se to zapojjuje, aby to fungovaolo tak pls napiš
 
 
Datum: 23. května 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
A taky vůbec nevim k čemu by ti to bylo..
 
 
Datum: 23. května 2010 19:43
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bylo by to porad na 30 protoze babeta toci daleko vic
 
 
Datum: 23. května 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: Roman      IP: uživatel7934    
cus jak je mozny ze kamos ma babettu 210 a rozjizdi se mu na dvojku a ne na jednicku a neradi jednicku a rozjizdi se na dvojku?cim to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: Mistr Vlada      IP: uživatel9486    
Keci!!! Taková Babetta EXISTUJE !!! Na první pohled vypadá jako dvourychlosti 210. Ale tvůj kámoš má nejspíš Babettu 215. Ta jse normálně sériově vyráběla. Akorát hold není vybavena převodovím stupněm 1. Pořád jezdi na 2. Pomalejc se to rozjíždí a hůř jezdí do kopců. Jestli je to opravdu 215 se ujistíš tak že když sundáš plastový kryt na levé straně tam kde je řemen. Tak tak kde mají být čelisti na přeřazování tak tam nejdeš jenom samotné ozubené kolo z dvěma dírami. Takovou Babettu sám vlastnim !!
 
 
Datum: 24. května 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a350/634      IP: uživatel9204    
je to možny mě to dělala stržena volnoběžka v motoru.Nebo ma spatnej http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2011.html tento buben vzadu se mi strhly takove dva vystupky a na jednicku to nejelo.
 
 
Datum: 22. května 2010 11:08
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
nesmysl nemuže babeta vjet na 2 hned to nejde se nerozjede 1 třeba nejde poznat ale určitě ten skok na 2 tam je!!!!
 
 
Datum: 21. května 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
ZDAREC SHÁNÍM NOUZOVĚ POHON TACHOMETRU NA BABETTU 207!! prosím kdo to má ať napíše.!:-(:-( nechci náhon tachometru, ani tachometr ale jen pohon ( je to taková malá placka, která se dá na přední kolo a přišroubuje se do toho náhon..):-) nevím vůbec kde to mám sehnat:-(:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
haha hele babeta 207 tacháč má!
 
 
Datum: 18. května 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: mates20      IP: uživatel9066    
babeta 207 ne má tahometr
 
 
Datum: 18. května 2010 16:30
 
 
 
 
Jméno: jopo      IP: uživatel9442    
ahoj , chcel bi som vedet ci je pravda o uprave valca s pouzitim piesta z babety !>> pochopil bi som kebi sa to robilo zdovodu vacsieho vrtania ale babeta piest je mensi (vyskou)ako je vo fiku! je to mytus alebo je na tom daco pravda a ako sa to vlastne upravuje??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: 007dominik      IP: uživatel9502    
já tam mám píst z babety ale je to naozaj robota jak popisoval STANDA ale myslím si že to za to stijí ale aj sa my zdajú byt lepší 3 krúžkové písty origoš na fichlta to jak dostaneš do atáček tak to znich nedáš dole :-)
 
 
Datum: 30. května 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8816    
Jo dává se i píst z babety,ale to uz je vyšší dívčí.....co sem to tak zkoumal,tak je treba zkratit valec odspoda a pouzit ojnici z babety+nasledne vyvazeni kliky vzhledem ke kratsi ojnici....dela se to proto,ze rapidne naroste spodni komprese a motor je prý více živý a má lepší spodek...aspon mi to tak popisoval kamarad co jezdil Fichtlcupy....prej to bylo dobrý ná valce ktery byli točivý,ale nemeli spodek a ten je do krosu dulezitej...... mel sem v ruce valec z fichtla a pist z babety a nejak bych se do toho nepouštěl...takovy proste cely zbytecne slozity......muj nazor jenom......a co sme tak skoumali,tak pist z babety a tohle orezavani valce je dobry kdyz z toho chces udelat dvoukrouzkovej 3 kanál...ale to uz je doktorát z ladění....
 
 
Datum: 17. května 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
mam vymenit babu 210 za jawu 250 panelku ta zblingrama a jaky je to oznaceni?? ma to nanadrzi takovy plastovy potvory a je to ten starej klasickej typ panelky kulatej motor. jE TO ZRENOVOVANY NEJSPIS CHROM NA NADRZI NADHERNEJ BARVA SLONOVA KOST JE KOMPLETNI PREJ PREDELANA NA OBSAH 300 TO MU MOC NEVERIM A MA PAPIRY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
zajic uhod si to ta prvni moznost musim se pochlubyt :-) tu babu jsem chtel prodat za 4000 mel jsem kupce tesne pred prodejem jsem narazil na tohle a tady v kraji se panelky vtomhle stavu prodavaj za 10 000 a vejs ale ja si ji necham
 
 
Datum: 17. května 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě jednou někdo nabídl, že mi vymění mojí babetu 207.500 za čz 175/477, ale já to nevzal, mě se nelíbí.
 
 
Datum: 17. května 2010 9:37
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vubec nechapu proc se nas tu ptas :-) bud se chces jen pochlubit super kseftem,a nebo neuvazujes logicky,protoze kazdej normalni clovek by HNED vymenil motorku v hodnote 3 tisic za motorku o dost silnejsi a navic veterana v hodnote kolem 10ti tisic :-)
 
 
Datum: 17. května 2010 8:08
 
 
 
 
Jméno: koocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
I kdyby byla zhnila a prozrana tak bych ji za tu automatickou ku*vu vymenil!!
 
 
Datum: 16. května 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty hele ale určitě to neber!! a raději mě řekni odkať je ten chlap a dej mě na něj kontakt :-D
 
 
Datum: 16. května 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tahle panelka už jede solidně...
 
 
Datum: 16. května 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
horsi je ze mam čz 175/450 a nevim co sni nedavno jsem ji koupil a stala me 9000 to se nevyplati prodat. a je tahle 250 o dost silnejsi je to znat??
 
 
Datum: 16. května 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
prdel si ani jeden znas nedela jeden chlapek co vazi 100 kilo a ma problemi sezadama uz nani nemuze jezdit bolej ho stoho zada a sotva nato vleze a tak chce babu ktera ho vyveze do jednoho prudkyho kopce ten kopec jezdim na pionyru za 1 to neni problem za 2 nevyjede tak myslim ze ta babetaho vyveze je po GO. Do zvedel jsem se o tomhle u jednoho co spravuje a prodava dily na jawy den predtim mu to rikal a tak jsem mu hnedka zavolal dostal jsem fotku ty jawi a cislo uz to mam domluveny pravdepodobne to dopadne. TOMU RIKAM KSEFT!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 16. května 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Buď si dělá někdo prdel z tebe nebo ty z nás..
 
 
Datum: 16. května 2010 20:08
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to Jawa 250 typ 592
 
 
Datum: 16. května 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: pavkatekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim poradte jak vymenit spojku u babety 207..nějakej odkaz jak na to at jsem v obraze...dikes moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2010 11:05
 
 
 
 
Jméno: pavkatekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ja to skusim teda shodit a popřipadě odmastit,ale betka je z 82 a nepamatuji že by se někdy měnilo obloženi.takže asi tak..mno uvidime
 
 
Datum: 15. května 2010 11:05
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
Prokluzování spojek mohou způsobovat mastné nečistoty na čelistech a bubnech. Sundáš setrvačník ( to železný co se točí ) a uvidíš hned je-li obložení opotřebované nebo mastné.
 
 
Datum: 15. května 2010 2:02
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8619    
aha tak to jo... hele tak když chceš vyměnit jen rozběhový čelisti, tak nepotřebuješ stahovák... prostě oddělej kryt spojky ( to železný co se točí) a hned pod tím máš rozběhový čelisti....vyndej je, dej nový a hlavně dej správně pružiny a správně čelisti.. sem je jednou obrátil a jelo mi to dozadu:-)s tema pružinama je to trochu rýpačka, ale zvládneš to napohodu... toť vše...
 
 
Datum: 14. května 2010 22:39
 
 
 
 
Jméno: pavkatekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mno netahne mi vubec do kopce motor běží,ale babeta se zastavi a spojka jen prokluzuje...tudiž chci asi vymeni rozběhove čelisti
 
 
Datum: 14. května 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8619    
myslím že nne....hele co chceš přesně udělat????
 
 
Datum: 14. května 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: pavkatekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ono je to tak jednoduchy jo?mam si dat na něco pozor vyloženě?
 
 
Datum: 14. května 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8619    
zdarec... nejdřív musíš oddělat kryt spojky ( TO JE TO KOLO NALEVO MOTORU, KTERÉ SE TOČÍ )a pak narazíš na rozběhové čelisti, které jsou usazeny v unašeču spojk.. budeš muset použít STAHOVÁK JEDNORYCHLOSTNÍHO BUBNU...až to odděláš, narazíš na čelisti rozběhové v bubnu spojky... tak to je celá spojka babetty 207.. kdybys potřeboval něco vědět, tak napiš...
 
 
Datum: 14. května 2010 20:10
 
 
 
 
Jméno: Böhm Josef      E-mail:      IP: uživatel9410    
Dobrý den, chtěl bych se zeptat když si koupím novou sadu pístů + hlava + válec a ten píst je 40 mm vrtanej můžu natom taky od 15 ?\\r\\nDěkuji za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9418    
Bohm: Vyhlašku sis asi spatne precet protoze v 15ti muzes jezdit na 50tce ale jen na ktery je konstrukcni rychlost do 45 km/h. např. (skutr,babeta,.....)
 
 
Datum: 14. května 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9418    
Prosimte to mas uplne jedno kdyz si tam das valec s vetsim vrtanim to se nikde nepise a nikde ti to nezkoumaj,ale jestly se bavis o pionyru tak na tom muzes stejne sz od 16ti.
 
 
Datum: 14. května 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: Böhm      IP: uživatel9410    
Ale, prdy, nová vyhláška praví že vše s kubaturou 50 cmm je od 15 takže jawa 555 550 21 20 23 jsou od 15 .......Já to vim moc dobře
 
 
Datum: 14. května 2010 13:39
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9387    
Přesně tak,Fichtl(20,21,23) je až od 16ti
 
 
Datum: 13. května 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemůžeš ani s 38mm.
 
 
Datum: 13. května 2010 17:11
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
nazdar hoši chci se zeptat kolik vam jede max babeta 210 po rovince??????, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2010 22:30
 
 
 
 
Jméno: mira ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten sem mnel na babje 207 a docela to pridalo hlavne lepsi starti.
 
 
Datum: 09. května 2010 22:30
 
 
 
 
Jméno: argo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karbec z fichtla do babety to jsem neviděl a jaky maš nazor na karbec dell orto??????????
 
 
Datum: 09. května 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: mira ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lepsi hlavu treba ze sima karbec s fika poladit kanal saci vejfukoveuj je rychlost to je vizva...
 
 
Datum: 09. května 2010 22:04
 
 
 
 
Jméno: mira ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj.
 
 
Datum: 09. května 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: argo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jake uprvy byste mi doporučili????,
 
 
Datum: 09. května 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
miro to máš hlavu ze simsona na te babetě???????
 
 
Datum: 09. května 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
o ja z babety po generálce vytáhnu 58 víc vubec
 
 
Datum: 09. května 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bez uprav po zajeté generálce motoru včetně výbrusu mi jede 55Km/h
 
 
Datum: 09. května 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: mira ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus 60 mi litala po upravje 74 podivej se na muj profil tam je po upravje jestli te to zajima.
 
 
Datum: 09. května 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8619    
čus draci stala se mi taková věc.. třeba se to Vám bude zdát, že je to kravina, ale je to pravda.. já s kámošem (oba máme babetty 207) jsme jezdili na poňačce ale kámoš mě vždycky předjel...najednou se mě začal uvolňovat výfuk, až sem ho táhl po zemi.. začalo mě to štvát, tak sem ho celej odmontoval a moja babetta byla bez výfuku... od té doby, co sem tomu oddělal lauf to jelo 2krát tolik... já myslel že se výkon akorát zhorší a že to nepojede a věřte nebo ne ale bez výfuku sem ho dal na pohodu.. jak je to možný že to jelo bez laufu rychlejš??:-):-)divný.. já myslel že ta babetta potřebuje odpor z výfukového potrubí, aby to dobře jelo.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2010 6:56
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
hele to nevím kolik mi ta abbetta dá.. není tacho ;-) :-( .. :-D
 
 
Datum: 15. listopadu 2010 6:56
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u babetty to nieje len od karbonu,,ale aj od toho ze babetta má znizeny vykon stim ze má velmi dlchy koleno vyfuku z toho odrezaj
 
 
Datum: 14. listopadu 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: mikulasek      IP: uživatel6738    
kolik vytahne tovje babetta
 
 
Datum: 14. listopadu 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8619    
dobře díky za rady... Jirko ty mi pls pošli foto a já si to rozmyslím ale nevím.. jinak díky..
 
 
Datum: 09. května 2010 13:11
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
presne jak pise jirka,vycisti poradne vejfuk,a pojede to lip :-)
 
 
Datum: 09. května 2010 10:56
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2970    
ano to potřebuje, ale když je výfuk zacpanej karbonem, tak má odpor moc velký, vyčisti výfuk, bud benzínem, nebo ho nech vypálit autogenem, a pojede ti ještě o 50% lépe,protože tuto babetu znám, má uzký koleno výfuku, a jestli chceš měl bych na prodej motor z babey 207 nebo 210 ale je to spíš 207 a válec má upravované kanálky, mam k němu i píst ale kyž to pošleš na výbru tvoje babeta pojede suprově, má takové 2 šikmé kanály přidělané,
 
 
Datum: 09. května 2010 9:33
 
 
 
 
Jméno: Plesha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://opera.aukro.cz/item1024578263_moped_babeta_210_doklad_babetta_210.html zdar, máte s tím někdo zkušenosti?? to si jako můžu sám vyplnit?? nebudou s tím problémy u policajtů?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2010 10:21
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky by me to zajimalo,sice babettu nemam ale koupim si to,nikdy nevim jestli se mi to bude hodit.. :-) tak se ptam taky,muzu to vyplnit sam a nic vic k tomu nepotrebuju? (krome motocyklu samozrejme :-D )
 
 
Datum: 05. května 2010 10:21
 
 
 
 
Jméno: Plesha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: gozer20      E-mail:      IP: uživatel6673    
no jo ale kamošovi čas od času spravuju babetu ktera vypada uplne stejne a je to 1 rychlostni sou tam taky ty lepši vidle
 
 
Datum: 02. května 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak pro upřesnění, existuje také Babetta 215, která vypadá jako 210 akorát s tím rozdílem, že má jednu rychlost. Ale je jich pár
 
 
Datum: 02. května 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ma takovej robutnejsi valec a lepsi predni tlumice
 
 
Datum: 02. května 2010 17:43
 
 
 
 
Jméno: DH      IP: uživatel9046    
jak? 1. máš tám foto 2. určitě by si někdo dával práci předělávat motor z babetty 207 na 210. :-D
 
 
Datum: 02. května 2010 14:34
 
 
 
 
Jméno: gozer20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
prosimvas reknete mi jak ste to poznaly ?? diky
 
 
Datum: 02. května 2010 14:29
 
 
 
 
Jméno: Jawista21      IP: uživatel7934    
jo je to dvourychlostni
 
 
Datum: 02. května 2010 11:56
 
 
 
 
Jméno: DH      IP: uživatel9046    
jo je
 
 
Datum: 02. května 2010 11:54
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci mam problem s babettou jak je možne ze kdyz jedu za studena tak babeta jede v poho i kdyz je trochu vohrata tak jede na plnej jako blazen ale kdyz se uplne zahreje tak se na plnej plyn dusi newim cim to je odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2010 18:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
bohatá směs - motor má za tepla menší spotřebu a nestíhá spalovat
 
 
Datum: 30. dubna 2010 18:30
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj lidi... Vím že to sem nepatří protože to neni jawa... Prosím poradte jaký má bejt předstih a odtrh na stroji Tera Vari... Motor jikov a je to dvoutakt. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2010 23:03
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky moc
 
 
Datum: 26. dubna 2010 23:03
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel8733    
Má to mít 3 mm před H ú.teď to mám taky rozebrané.
 
 
Datum: 26. dubna 2010 11:33
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha,tak jedině to pak nastavit podle oka...Já bych ti to napsal jak to mám já seřízený já,ale je to fácka a mu do toho hrabat nebudu :-D
 
 
Datum: 25. dubna 2010 18:35
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No kéžby,když jsem ten motor rozdělával tak to zapalování bylo povolené a vytočené kdesi uplně v pr... :-D
 
 
Datum: 25. dubna 2010 18:33
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak si nafoť jak to je seřízeny teď ne ?
 
 
Datum: 25. dubna 2010 18:30
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dělám komplet generálku motoru víš... Ten stroj udělal tolik práce že by se z toho všichni jak se lidově říká zasrali :-D Stojí za to aby ste se dojeli podívat na ty ložiska. Vnitřní prsten má do boků vůli 2mm,na klikovce má ojncie zase vůli jak radiální tak axiální a drala o setrváky. Celá klikovka v těch ložiskách měla taky vůlu jak prase.Píst zase má ve válci vůli 1mm a když dám pístní kroužky do válce tak je mezi nima mezera snad 1Cm. Takto vylágrovaný motor jsem za celý život neviděl :-D Zitra jedu dat válec na výbrus a klikovku na GO tak potřebuju vědet ty hodnoty předstihu prosimvás. Nikde to nemožu najit,díky
 
 
Datum: 25. dubna 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máte uplně stejnou jak my akorát my jsme ji už rok nepoužívali.
 
 
Datum: 25. dubna 2010 18:13
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne to má kladívka... Možná ty novejsi uz maji bezkontakt ale ta co mám já je stará už nějakých 20 let To je ještě ten starý typ a plechovou nádrží... fotka na odkazu-toto je přesně ona http://thumbs.autobazar.eu/323/1076683_big.jpg
 
 
Datum: 25. dubna 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
to máá bezkontakt zaplovani jako babeta ne?
 
 
Datum: 25. dubna 2010 17:32
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel9271    
Panove pozor!! Tak kdo mi tvrdí,že motorka na Naturál 95 jede stejně jako na Special 91 tak pekne kecá!! Ted jsem byl tankovat do 250 Péraka(starej,olítanej,perfektne funkční) a ty hovada prestali uz i na Smecne prodavat Special 91. Tudiz sem byl nucenej koupit Natural 95. A ted to prijde! Na speciál to chodilo jako blázen,chytalo to studený/teplý na první a motor mel paradni chod a sílu odspoda!! A ted? Sem rád když to natočim,studený to prská,střílí,vynechává,dusí se to....uz jsem pohnul s predstihem trochu doleva a zvednul jehlu o zářez takze to tak nejak funguje,ale uz to neni jako predtim. Ted to jede dobre az kdyz se to poradne ohreje. Melo to priznaky jakoby chudý směsi a malyho predstihu.... Takze sou to kecy ze to jede na Naturál líp!!! Zase ted budu pul roku ladit predstih a bohatost smesi a hledat starou PALku která má nejsilnejsi jiskru aby to fungovalo jak si predstavuju. Fakt úžasný:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2010 22:58
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak pod dlouhe dobe jsem se taky rozhodl prispet a jelikoz jsem to tu slibil tak mi ani nic jineho nezbyva...s nahrazkem olova (Bentatin BA) jsem nalital uz neco pres 1200 km a shoduje se to s mym predchozim prispevkem...co bych dal napsal je, ze se to s ti "olovem" nesmi prehnat, stalo se mi ze mi ujela ruka a padlo toho tam 2x tolik nez je doporucene, vysledek byl asi takovy ze se to chovalo jako chudsi smes (coz je jinak s pridavkem olova v rozumnych a spis menich mezi obracene) - volnobeh vysoky, bylo to naladovy co se startu tyce, jeste ve strednich otackach to jelo ale ve vysokych spatny, mizene se to vytacelo...hlavne starty na prd...takze draci neprehanet to s tim, nekdy vice znamena mene, sam od veci po dvou nadrzi radsi jednu vynecham abych taky vedel jak se to chova s "minimem olova" v nadrzi...je to rozdil ktery se projevi az kdyz se to "olovo" tam neda, jinak si na to clovek zvykne a nevidi v tom pak prinos...jeste se mi stal s nim jeden bonus ale ten zatim nemam podlozeny (jen naznacim ze na jednom zapujcenem motoru se pridrel pist vlivem chude smesi zapricinenym volnou pojistkou na jehle v karbeu) ale dal to zatim rozvyjet nebudu...nu at vam jezdi a Specialu zdar, ted uz i rovnou sbohem, je ho stejne skoda...
 
 
Datum: 09. července 2010 22:58
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck - 5ooo km je dejme tomu pravda ale to mam nalitano za 3/4 sezony takze tvuj usudek moc neberu...navic jak uz napsal kolecko, se specialem zkusenosti nemas, navic michas, no, myslim si svoje, placas to...a aby jsme se nehadal tak jsem dneska natankoval a pridal ten Benatin BA (asi 30kc/100 ml tady na Benzine), vysledek - za tepla jizdy zlepseni (specielne spodek) nebo placebo, co ovsem muzu dokazat tak me drzi po dlouhy dobe volnobeh za tepla na konstantnich otackach a starty se zatepla posunuly prumerne na 1 az druhy kop bez plynu...coz je taky prokazatelny pokrok z peti pokusu s vykloubenym zapestim...ale jinak jak uz jsem uved bud zlepseni nebo placebo...benzin Natural 95 cela nadrz, pridano to aditivum podle doporuceni vyrobce (tj. asi 12 ml na 5 l), olej TSF 1:33, snizena hlava na 10:1 jinak seriovy motor co ma od vybrusu 6ooo km...samozrejme nezustanu jen u dnesni jizdy, budu informovat jak se to dal vyvyji...doporucuju vyzkouset, chova se to vicemene jako se specialem a nektere problemy pri prechodu na natural (nepravidelny volnobeh za tepla, castecne vadnuti za tepla, teple starty) se zatim nevyskytly...takze zatim prohlasuji ze tudy cesta vede, je to jen hruby nastin z 56 km jizdy a "zkousek" dnesniho dne,toto jsou me pocity...proto vyzkousejte a dejte mi zapravdu nebo me hante, po dnesku vim sve a nadale v tom budu pokracovat...
 
 
Datum: 26. dubna 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha, takže si na samotnej speciál najezdil 0km, navíc i s naturalem si jezdil defakto v záběhu, můžeš mi tedy říct jak to porovnáváš?
 
 
Datum: 26. dubna 2010 21:21
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Se specialem sem to obcas michaval....
 
 
Datum: 26. dubna 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck: a kolik si najezdil na special? nebo to porovnáváš jenom takhle od počítače?
 
 
Datum: 26. dubna 2010 16:13
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jezdíval jsem 17 let na speciál a nyní již rok na naší benzince není.Takže jezdím na natural 95 a nezaznamenal jsem problém, nebylo nutno ani nastavovat předstih. S tím štelováním mašin - já šteluju akorát na jaře a pak celou sezónu jezdím, nevím co furt všichni štelujete...
 
 
Datum: 26. dubna 2010 16:11
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5857    
Na natural 95 sem zajel jeden valec coz je cca. 2000 + po zajeti vymena krouzku a pak jezdeni jen tak tak dejme tomu 3000 km??
 
 
Datum: 26. dubna 2010 9:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzilek: prosimtě kde bereš tu jistotu že všichni máme blbě naštelovaný mašiny??? Dej si pozor na to, co píšeš...btw kolik si najezdil km na jakej benzín?
 
 
Datum: 26. dubna 2010 7:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
natural je sušší a to že má víc oktanů způsobí akorát to ,že se motor více přehřívá a dochází k velkému tření...ten pionýr pořád nemá tak velikou kompresi aby se vyplácelo tam lít kdejaký 100000oktanový benzín...
 
 
Datum: 25. dubna 2010 23:26
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
haha tak sme se zasmali :-) tobe se nikdy nestalo ze si dal dalsi stranku,vratil ses o stranku zpet (v mim pripade na fichtlkramek, a to je jako bych stranku aktualizoval) a odeslalo se to znova? ;-) v 9. tride me to fakt neucili hele ;-) ale tebe o oktanech tam ucit budou ;-)
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To te neucili v 9. tride?To uz musis bejt urcite chytrej...
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nerad a nauc se posilat prispevky..
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzilku nechytrac kdyz o tom vis jenom to co sis nekde precet :-D natural ma vic oktanu,a co to sou oktany se budes ucit v 9ty tride v chemii ;-) je jasny,ze pokud predstih nastavis na min oktanu a das tam vic,tak to s tim asi neco udela.Jestli ze standa motorku dlouho ladil tak,aby mu poradne jela a porad tam lil jenom special,tak je jasny ze na natural to pojede jinak a zase bude trvat nez to vyladi k dokonalosti..
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:29
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No ja nevim co s tim mate s tema strojema ale kdyz jsem nemel snizenou hlavu u valce tak sem vyjel jednu nadrz naturalu hned pak nalil special proste sem to stridal co dum dal...
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Steve-treba natural ma 100 % bezinu kdezto special treba 95 % a zbytek sou aditiva..chapes??
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzilku nechytrac kdyz o tom vis jenom to co sis nekde precet :-D natural ma vic oktanu,a co to sou oktany se budes ucit v 9ty tride v chemii ;-) je jasny,ze pokud predstih nastavis na min oktanu a das tam vic,tak to s tim asi neco udela.Jestli ze standa motorku dlouho ladil tak,aby mu poradne jela a porad tam lil jenom special,tak je jasny ze na natural to pojede jinak a zase bude trvat nez to vyladi k dokonalosti..
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky tankuju odjakživa jen a jen special,,,,furt ho u ná mají asi 2 dvou pumpách z okruhu 20 km takže paráda :-)..
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9271    
denzilku kecej si co chces,ja na tom jezdim uz dobre pres 10 let a neco mam za sebou a vim co to dela a nedela.....az budes mit legalne odjezdeno aspon 1000km tak pokecame,ted to od tebe neberu,protoze nevis co rikas....
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9271    
Hele me je jedno kdo za to muze,proste mi to uplne stve....to je jak kdyz ti vemou jednoho kone pod prdeli a ze fichtly ani perak tech koni moc nemaj....co sem rek to platí....alespon u me....proste moje seriovky jezdej lip na 91 oktanů...na RS-ku sem toho este moc nenajezdil,ale kvuli kompresnimu pomeru 10:1 sem tam rovnou lil natural 98....tam budu muset taky vyzkouset jestli by to líp nejelo na neco slabsiho....vim ze se nekde da este sehnat Natural 91 s aditivama,takze po nem ted budu pátrat.....ja si nemuzu pomoct,ale na ten natural se vsechno chová jak kdyz tomu vemes jednoho koně.....a ten Perak to je bída....ted je to líný jak vylitanej fichtl,musim tocit kvalty aby se vyssi kvalty sbirali a predtim sem jezdil kopce u nas na 3-4 a skoro volnobezny otacky a ted nekde musim radit dokonce dvojku jak je to mrtvý......
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je videt ze denzileck to nezkusil jinak by toto nepsal...ano zmena tam byla - vymena obsahu v nadrzi...navic mi vysvetli pojem "vetsi % benalu v naturalu"...
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jeden rika vetsi blbost nez druhej-tak uz to pochopte ze to ze vam to nejede neni benzinem ale ze jste si do toho nejak rejpli nez jste tam dali jinej.Zkuste to nekdo vysvetlit proc by to nemelo na natural (special) jet-prece natural je vlatne cistej benzin kdezto special tam ma jeste naky olovo(nahrazku to uz je zakazany)a to nemuze horet tak dobre jak benal v tim motoru a pri tom pro fichtla je to uplne zbytecny protoze tam nejsou ventily jako treba u shade u ktery je potreba mazat!!!Musi to jet proste na oba ja si sice myslim ze na natural lip pac je tam vetsi procento benalu ale to ja neresim-nastesti jezdim na 100 oktan a tak je mi to jedno ale kdybych mel jezdit na neco jiynho tak ten special s naturalem klidne micham protoze to je BLBOST ze to na jeden jede dobre a na druhej hur!!!
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Souhlasim se Standou. Mám odskoušený oboje a můžu říct že ten Special je lepší. Jinak u nác v Pardubickým kraji nemám problém se sehnáním Specialu
 
 
Datum: 25. dubna 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando to tě lituju, že už nemůžeš tankovat S91, u nás v Berouně na Benzině ho pořád maj, tak si pro něj můžeš zaject :-) . Asi se jim furt vyplatí kvůli mě ho tam furt mít, těch mejch 8 litrů za 14 dní. Jinak, jednou jsem doma měl jenom natural do centrály a potřeboval jsem odject, tak jsem ho tam nalil a je pravda že to bylo líný.
 
 
Datum: 25. dubna 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem se informoval, je toho plný net: Natural 95 je sušší a toto aditivum ho udělá opět mastnějším...četl jsem i hlasy že to lépe chladí...bůhví...bůhví jestli to není placebo...nejlepší volba je stále ten speciál...a proto to za pokus stojí...
 
 
Datum: 25. dubna 2010 19:22
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to rozdil se specialem a naturalem 95...tady ho taky v celem kraji zrusili...presel jsem stejnak na 95 jelikoz kompresni pomer snizene hlavy to vyzaduje...jinak mileyracing - je v tom aditivu OPRAVDU ten zakopany pes? mel jsem na to ze ma chranit sedla vyfukovych ventilu...ale Horst mel kdysy podobny proslov ze s aditivem olova ma valec delsi zivotnost nez pak jde zas na vybrus...
 
 
Datum: 25. dubna 2010 19:05
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
special vubec neleju odjakziva jezdim na natural 95.Mam druheho pincka toho co jsem mel predtim sem do neho lel natural special sem mel raz a nejelo to moc dobre na neho na natural to letalo jak dive a tedka mam mustanga a jezdim jenom na natural a chyta za tepla i za chladna kdyz za chladna hccu nastartovat dvakrat proslapnu bez jiskry a potom s jiskrou a chytne napoprve i bez plynu takze special nekupovat! jenom natural doporucuju
 
 
Datum: 25. dubna 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
kup si aditiva olovo prodava se to na benzince stoji to 70kc mel sem stejny problem jak ty ale ted kdyz to kupuji tak je to opet super
 
 
Datum: 25. dubna 2010 18:10
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando divim ze ze pumparum co prestali prodavat 91, rikas hovada,, kdyz za to muze smernice eu,,
 
 
Datum: 25. dubna 2010 17:28
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cože,oni na smečně už nemaj special? :-( ani to nevim protože sem naposled byl pro benzín ještě před vánocema když sem jezdil,teď už jenom ladim..to je na hovno..je fakt,ze ja do cizy vcera taky nalil natural,a jede jenom kdyz se to ohreje..ze zacatku zadna sila od spoda,ale kdyz je to zahraty tak to de krasne do otacek..
 
 
Datum: 25. dubna 2010 17:18
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jezdím odjakživa na naturál a jede to celkem dobře.skusím někdy natankovat special a mozna to pojede ještě líp... Byl by někdo hodný a trochu mi vysvětlil proč s benzinem ktery má méně oktanů to jede lépe? Myslel jsem že čím víc oktanů tím větší výkon. A nebo to dělá ta náhražka olova co v tom speciálu je? Taky jsem kdysi potřeboval babetit a neměl jsem benzin,tak jsem si pučil od otca benzin který leje do tery a měl to speciál,taky se mi zdálo že to líp tahne. Dík
 
 
Datum: 25. dubna 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Ale zrovna fekal na benzin moc haklivy neni. Babeta, 05, nekolik mustangu a rozdil mezi 91 a 95 jsem nezaznamenal.
 
 
Datum: 25. dubna 2010 15:45
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Tak u takovehleho stareho stroje s prd kompresi se neni cemu divit... Dedovy skudce se taky na 95 moc jezdit nechce.
 
 
Datum: 25. dubna 2010 15:43
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8757    
hoši nechcu kecat ale nemá se dotoho přidávat ještě olovo?:-)já myslim že jo
 
 
Datum: 25. dubna 2010 15:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9271    
Fichtly sou na benzin hodne choulostivy,to vim uz dlouho......kdyz sem na tom jezdil na gympl,tak kdyz byl v nadrzi special,tak to chodilo na cvrnknutí,kdyz sem natankoval naturál,tak sem s tim kazdy rano behal kolem baraku nez to chytlo.... zalezi na tom,na jakym benzinu si to vyštelujes....to rikam ja
 
 
Datum: 25. dubna 2010 15:15
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel5056    
Jednou sem se rozhodl že vy skoušim speciál 95 nalil sem to do jawy 21 to fubec nechtělo jet to střílelo,prskalo,dusilo tak jsem vylil celou nádrž a jel znova pro naturál 95 nalil jsem ho do nádrže a jelo to super neprskalo to nedusilo se to a jelo to super.
 
 
Datum: 25. dubna 2010 15:09
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdr, predevcirem jsem tady pal ze mi na babette 207 nejde benzin az do valce- tak jsem to rozdelal, profouk , slozil - a pustil benzin - a najednou z karbce- tam jak je pristup pro volnobeznej vzduch- mi zaca l chcat mrte benzin- tak jsem benzin vypnul- po chvili zapnul a uz to nechcalo(asi se to pak uzavrelo- no ale tak mi zacla chytat- hned se tam banzin dostal do toho valce- ale nejde mi ted ta baba sestelovat-nastartuju - necham probehnout(zahrat)- a kdyz pridam plyn- tak se mi otevre ta privera vzduchu na polovinu- a na tu to jede jak blazen- ale jakmile pridam plyn podruhy- a privera se otevre uplne- zacne se to dusit- (ten sroubek na smes je uplne zasroubovanej)- a tak proste nvm co s tim - ja to neladil doma(asi pul kilaku od domu)- tak jsem dal sroubek na volnobeh uplne zasroubovat- na zavreny sani nastartoval- skocil na to- pridal jsem jednou plyn aby se to otevrelo jen do poloviny- a jel jsem na volnobezny otacky dom (bez plynu- ale stejne leteela jak svina:-) )- no a kdyz jsem prijel dom - tak jsem za jizdy pridal plyn podruhy a hned to zdechlo- a ja zastavil) -ALE OTAZKA ZNI- NEMEL JSEM TAM TEN PLASTOVEJ KRYT KE KARBCI NA SANI VZDUCHU PRES FILTR- JE NUTNY ABY TO TAM BYLO KDYZ SE BABETA LADI(TREBA JAKOZE PROTO ZE TAM SEL KVULI TOMU VIC VZDUCHU)- JINAK JAK BY JSTE TU BABETTU LADILI??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2010 14:41
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Ten šroubek bohatosti (ten v pravo) musí být od maximálního utažení povolenej o 1-1,5 otáčky!!!! Kryt jak už to 100x zaznělo má funkci!
 
 
Datum: 23. dubna 2010 14:41
 
 
 
 
Jméno: KAREL      IP: uživatel9178    
Čau ten plast tam musí bejt furt jinak nejede
 
 
Datum: 23. dubna 2010 13:41
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ondragam:- jasný - moc díkes za rady- tak ja se to pokusim sestelovat - hned jak to tam dam lubik2:- jde mi tech 35 km/h - ale mam vymeneny pistni krouzky - tak ji nijak nehonim a netrapim - takze vetsinou jedu max tech 30(tak odhad podle tachaku pionyra) - ale jinak tech 40 ty babety litali
 
 
Datum: 23. dubna 2010 13:34
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ty konstruktéři(i když to tak někdy vypadá) nebyli debilové. Samozřejmě má ten kryt díru na otáčení těmi štelovacími šrouby. Bez toho krytu máš chudou směs, tak bacha na zadření.. Na půl zavřený to jede dobře, protože to má +- dobrou směs.
 
 
Datum: 23. dubna 2010 13:27
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rám babety funguje jako tlumič a čistič(je tam i ta čistící vlna, když povlolíš šroubky tý stříbrný krabice pod nádrží). Ta ať je čistá.
 
 
Datum: 23. dubna 2010 13:17
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten plastovej kryt je tam naprosto nutnej, ta hadice napojená na rám taky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mě to bez něj ani nenastartovalo. A šroubek povolit tak o půl otáčky.
 
 
Datum: 23. dubna 2010 13:15
 
 
 
 
Jméno: lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus neporadim ti ale jen tak me zajima kolik ti ta babeta jede? potrebuju nutne vedet aspon plus minus dik
 
 
Datum: 23. dubna 2010 12:44
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdr- mama babettu 207- zase jsem ji po roce zprovoznoval-vyčistena nadrz, filtr novej paliva, karbec vyčistenej- ale nejde mi nastartovat- jiskra je pekna- i svicky jsem menil- ale je to tim - ze nenansava palivo- pustim benzin - je videt ze hadickou jde- ale naslapuju na stojanku nekalikrat - prosteani po 10 minutach- a ani na rozslapani nechyta - ale kdyz jsem injekcni strikackou strikl benzin rovnou pod svicku- tak hned na prvni slapnuti v poho chytla- a udrzela se tak 3 vteriny nez benzin vyhorel- a ani to nastartovani nestacilo aby se z karbce nasal benzin a udrzela se( jo zapomnel jsem ze jsem uzavrel samozrejme sani)- proste jak donutit babettu- tedy spis karbec- aby poustel do valce benzin - prototze babetta nema zadny preplavovANI BENZINU JAK PIONYR- A JA SE PRIZNAM - BABETTAM ZATIM MOC NEROZUMIMI- proste svicka je sucha furt. diky moc za rady- uz si nevim rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8619    
zdarec stalo se mi toto taky!! třeba to není tím, ale mě se normálně jehla uvolnila ze šoupátka a zacpala trysku.. to nepoznáš že ti vypadla když přidáš plyn.. taky sem na to nemohl dojít, rozdělával sem karbec jak debil furt dokola a nevěděl, proč to nenasává benál a nakonec otevřu šoupátkovou komoru.. a jehla vypadla ze šoupátka a tak ucpala úplně trysku takže tam nešla ani kapka benzínu... zkus to... jestliti náhodou nevypadla ta jehla ze šoupátka...
 
 
Datum: 24. dubna 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel9178    
mám ten samej problém akorát svíčka je mokrá
 
 
Datum: 22. dubna 2010 20:05
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
jasny no - ja mam jestek tomu varenej stojanek- a tak sem rad ze mi stoji babca vlastni vahou .- a ja na ni nesedim kdyz je na stojanu radsi-jinak jsem to zkousel bez svicky protocit mrte dlouho rukou- to ta spojka chytla hned .- ale stejne se nenasal- nvis kde je navod na netu na serizeni tecch polvaku prosim?????-asi to bude tim
 
 
Datum: 21. dubna 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A máš kohout vyčištiný určitě dobře? Jinak napoj na hadičku víko plovákovky, ohni ho dolů a pusť benzín, jestli poteče, pokračuj dál. Vypni benzín, prstama k víku pevně přitiskni zbytek karbecu a zase zkus jestli to tam teče. Jinak si seřiď plováky podle návodu na netu, mě to dělalo to samý a než startuješ, tak nech chvilku otevřenou tu klapku. Taky je dobrý pustit benzín, sednout si na to, zmáčknout dekompresor, pořádně zamakat a pak startovat.
 
 
Datum: 21. dubna 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
Kolíček na karburátoru jsi zamáčknul?Aby se zavřela klapka sání? Pak zkontroluj simerinky na klice.Po roce stání můžou být ztvrdlý a netěsní. Jináč Babeta je stroj,když jede,tak nikdo neví proč,a když nejede,tak taky nikdo neví proč.Hodně štěstí.
 
 
Datum: 21. dubna 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel9246    
Babeta 210-karburator plováky Ahoj mám dotaz rypal jsem se v babete 210 a az jsem dorypal a prestala jed problem je vtom že jsem rozladíl plovaky a ted nevím jak byly nemáte prosím rozměry ?? a ještě jedna věc je velkej problej když prasklo těsnění v té plovákové komoře ?? xD odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9243    
Ahoj. Chtěl bych se vás . Je mi 14 a chtěl bych vědět jestli už můžu řídit Babettu 210 samozřejmě ZÁKONĚ. Moc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel4718    
2Pert: Babeta je jednostopé motorové vozidlo které spadá do skupiny řidičských oprávnění "AM" . Tudiž na ni potřebuješ ŘP. Vyjímkou je kolo s přídavným motorkem jehož základní konstrukce musí být zachována.
 
 
Datum: 04. června 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: MATY      E-mail:      IP: uživatel8677    
současné rozdělení sk. řo platí od r. 2001 a možná bude hůř, nebo i líp. Podle směrnice EU se možné řídit moped do 45km/h od 14 - 16ti, záleží jak to naši zákonodárci zpracujou...
 
 
Datum: 29. dubna 2010 12:49
 
 
 
 
Jméno: k.o.l.o ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
roc sem se nenarodil drive aspon o 1 rok...hele je mozny ze by tu vyhlasku jeste mohli pozmenit jko to bylo driv nebo aspon zvysit tu konstrukcni rychlost?
 
 
Datum: 21. dubna 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
k.o.l.o na ty stare ridicaky to neplati jen na ty nové. Takže ty co to měli dřív od 15 směji jezdit dál.
 
 
Datum: 21. dubna 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: k.o.l.o ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no a hele ty lidi co delali drive ten ridicak na pionyra od 15 dneska uz taky na ten ridicak nesmej jezdit nebo ty to maj za sebou a jezdej zakone nebo jak to je?
 
 
Datum: 21. dubna 2010 18:11
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
5000 to už je moc ne? Já když jsem dělal AM tak jsem to měl se vším za 3500 a pak když jsem dělal u toho stejnýho instruktora A1 tak mě to vyšlo na 1000Kč... Jak dlouho vlastně platí ta vyhláška že je to změněné? na pionýra od 16ti a tak. dřív to bylo od 15ti na padesátku a od 18ti na všechny motorky bez ohledu na nějaký výkon a rychlsot
 
 
Datum: 21. dubna 2010 18:07
 
 
 
 
Jméno: k.o.l.o ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
copak chrchly me s.re ze nemohu jezdit na 21 pionyrovi na nej az v 16 a na jednu stranu je to taky jenom chrchlak...:-(
 
 
Datum: 21. dubna 2010 18:03
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9243    
moc díky
 
 
Datum: 21. dubna 2010 18:01
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Samozřejmě řidičák, stojí 5000 a můžeš jen babetu a podobné chrchly, v 16 můžeš 125 a stojí to taky 5000..
 
 
Datum: 21. dubna 2010 18:00
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9243    
a je to na občanku nebo musím mít řidičák?
 
 
Datum: 21. dubna 2010 17:54
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nesmíš,babetta je až od 15ti. Ale dřív to šlo :-D Otec říkal že kdysi v rámci nějakého svazu nebo co si tam mohl udelat papíry na pionýra ve 13 letech a normálně jezdit
 
 
Datum: 21. dubna 2010 17:52
 
 
 
 
Jméno: lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau, chci se jen zeptat kolik vam jezdi babeta +-. ??? a chci poradit kolik stoji vybrus a takova renovace mensi. a jeste chci poradot s tim jestli si mam od kamose koupit babetu pry tam je jen spatna osa pr. kola a plynove lanko pak pry to mozna pojede za 400 mi ju da. mam to brat:??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
hele to je super cena.... být tebou tak to určo beru.. sice to na pincka nemá, ale babča je taky supr stroj!!! nevím kolik z ní dám, nemám tam tacháč :-) zrenovoval sem si ji, je to bába 207 a renovace mě výjde na nějakých 4200Kč... ale to už mám pokročilou renovaci, lak, skoro celej novej motor atd...co máš za typ?? dyžtož mi dej icq pokecáme.. kekz@senam.cz
 
 
Datum: 12. dubna 2010 19:13
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
akorát si dej bacha jestli neni nabořená koukni jestli je blatník dost daleko od fajfky, jinak jí ber
 
 
Datum: 12. dubna 2010 18:03
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych to za 400Bral bez rozmýšlení ale jenom z toho důvodu abych to pak prodal za nějakých 1500-2000 :-D Já už babettu nechci ani vidět. Ten kdo vymyslel ty spojky by fakt zasloužil Nobelovu cenu za statečnost
 
 
Datum: 12. dubna 2010 15:55
 
 
 
 
Jméno: Filip_apple ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me jede dvourychlostni babatta az 60 z kopce.. ale je malinko poladena.. a za 400 to je super cena at uz je babetta v jakymkoliv stavu...
 
 
Datum: 12. dubna 2010 15:46
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Řeknu ti jedno Babeta má na nic ty odstředivý spojky na Pionýra to nemá. Prostě normál převodovka je lepší než nějaký čelisti na pérkách. :-D Vim to z vlastní zkušenosti mam 2 Pionýry a 2 Babety
 
 
Datum: 12. dubna 2010 15:43
 
<  14  15  16  17  18  19  20  21  22  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 18.06.2025 3:07:40 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu