slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1837  1838  1839  1840  1841  1842  1843  1844  1845  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: otas      IP: uživatel2115    
Pic draci jakou byste mi doporučili svíčku do babety 210 značky brisk ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2009 22:58
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Já tam dávám brisk n15c a starty absolutně bez problému bez sytiče a v jakékoliv teplotě předtím jsem používal pal n15y a ty vydržely tak 200km, ale starty taky bez problému
 
 
Datum: 28. března 2009 22:58
 
 
 
 
Jméno: Mischenike      IP: uživatel600    
Cau draku.. ja davam do fichtlu a do CZ svicky z auta.. NGK R.. newim presny cislo..vypodlozim...a zadny potize pri startovaní jak za tepla tak za studena..porad to frci..;-)
 
 
Datum: 27. března 2009 22:08
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Teplou svíci takže od brisku n17c nebo n19c
 
 
Datum: 27. března 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: ficht cup      IP: uživatel2079    
newite nekdo kdy budou zase fichtl cup nekde v olomouckem kraji nedo v okoli prerova dikes za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2009 17:49
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
cože u nás byl někdy fichtl cup ?
 
 
Datum: 27. března 2009 17:49
 
 
 
 
Jméno: tvshov ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Poradí mi někdo? Dělá ještě někdo kladívkové laky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel600    
jasnee.. treba jaaa.. zrovna vcera jsem s touhe barvickou delal.. a kdyz se to udela poradne.. tak je to krasa.. a hlavne ta barva neco vydrzi.. oproti Syntaku nebo nitru.. ale akrylatova taky neni spatna;-)
 
 
Datum: 27. března 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: Jožo      IP: uživatel2597    
tož já sem viděl něco takovýho... Byla to barva Alkyton zkus se podivat..v letáčku to měli..
 
 
Datum: 27. března 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: strejcek.mildis      E-mail:      IP: uživatel1303    
ahoj chci si nechat zvětšit trysky jaký by ste doporučili 3 rozměry na zvětšení? a ještě jakej rozměr na volnoběžnou? díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: strejcek.mildis      IP: uživatel1303    
hele a má cenu nechat zvetšit volnoběžnou trysku? a dystak na kolik?
 
 
Datum: 27. března 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: strejcek.mildis      IP: uživatel1303    
a jakým vrtákem jí mam propálit a do jaké hlobky?
 
 
Datum: 27. března 2009 19:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tajk to jo... 80, 90, 100. ps zvětšuje se i ten vzdušník na karbu ( jak jsou u příruby na vzducháč ty zvě dírky tak je to ta ve které je mosazná vložka)
 
 
Datum: 27. března 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: strejcek.mildis      IP: uživatel1303    
mno tak lehce se snažím to mý peklíčko poladit:-) mno zatim co sme udelal: 8vybrus, lehounce zvetšil a slícoval kanály, podkova, vypilovanej difuzor neco přes 18, jinej vejfuk, slíznuta hlava:-) tak to je v kostce co stím tvořm:-) tak co ty trysky?
 
 
Datum: 27. března 2009 17:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele řekni proč to dělat? máš snad upravený motor? na serii si zvětšíš akorát tak spotřebu
 
 
Datum: 27. března 2009 17:06
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a máš vůbec důvod je zvětšovat?
 
 
Datum: 27. března 2009 17:03
 
 
 
 
Jméno: Fichtldrak      E-mail:      IP: uživatel2079    
zdar fichtlari chci se zeptat jak je to s rozetou kdyz je mala tak je vetsi rychlos a kdyz je velka tak je silnejsi nebo to je naopak dikes za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2009 13:20
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5706    
Je topřesně na opak
 
 
Datum: 06. dubna 2009 13:20
 
 
 
 
Jméno: fet prd      IP: uživatel2079    
ste všeci šulini a vite o tom hovno dělate jak ste všeci chitří a stenak piču vite
 
 
Datum: 29. března 2009 8:57
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nehledě na to že stačí použít myšlenku z kola...:-) Kde to máš růžový na bleděmodrym a ještě s přehazovačkou...:-D
 
 
Datum: 28. března 2009 9:22
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
stačí si to umět představit.....trocu technickýho myšlení a ani se nemusíš zdržovat tukánim do klávesnice
 
 
Datum: 27. března 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
jj ..jak řikal lukasholub ...jen dodám že u sekundárního kolečka je to obráceně...x)x)x)x)
 
 
Datum: 27. března 2009 15:45
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Malá rozeta větší rychlost,velká rozeta je silnější.
 
 
Datum: 27. března 2009 15:29
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel2673    
nazdar draci,mam dotaz,jde použít výfuk z jawy 550 / 555 na pionýra 21 ? bude to jezdit dobře ? děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2009 16:56
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to delany na jinej motor proto to pojede jinak, neni nad origo vyfuk pokud se jedna o seriovy neupravovany motor...
 
 
Datum: 27. března 2009 16:56
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Pouzit jde, ale nejede to s nim jak ma...
 
 
Datum: 27. března 2009 16:22
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Napasovat tam jde, ale moc tam nesedí. Krouťák se posune do nižších otáček.
 
 
Datum: 27. března 2009 15:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5621    
NE
 
 
Datum: 27. března 2009 15:25
 
 
 
 
Jméno: kisty      IP: uživatel5607    
zdravim draci neviete ake ma mat hodnoy kondenzator na mustangovi??? dakujem za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2009 10:29
 
 
 
 
Jméno: Moly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A koukám koukám že spíš ty bys potřeboval narovnat tu tvojí velkou hubu. :-D:-D:-D
 
 
Datum: 28. března 2009 10:29
 
 
 
 
Jméno: Moly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A koukám koukám že spíš ty bys potřeboval narovnat tu tvojí velkou hubu. :-D:-D:-D
 
 
Datum: 28. března 2009 10:28
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
No ty vole....já přehánim?...no tak to mě poser a kopnout do koulí..neni problém..jen přijeď.Ale tak jako co přehánim?..napsal sem že nevim a proč to potřebuje vědet...a pak že ty žanety se na mě sesipou proč odpovídánm když nevim a samy neodpověděj na jeho dotaz ale reagujou na mě....a ty frikuline...ty si naser ty chytrolíne.
 
 
Datum: 28. března 2009 10:21
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Trochu přeháníš Moly ne...???? Jako když mu napíšeš NEVIM A PROČ TO CHCEŠ VĚDĚT přinejmenším bych tě poslal do prdele a spíš kopl do koulí...! Protože to bvy debil nenapsal...! Já ti to ale vysvětlim...chce si ho jít koupit a neví hodnoty kondenzátoru...v mototechně má blbou ženskou která neví ani jak kondenzátor vypadá maj tam 85568448845 typů a potřebuje si vybrat správnej....? Pokud si něco nepochopil tak si poposedni a kup si ještě kousek drátu k vedení...! A to tvoje nepište reakce na mě.......když se ozve první blbec.....ozvou se i další...! Jako sorry ale tohle na mě bylo moc.......
 
 
Datum: 28. března 2009 9:33
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5621    
250V
 
 
Datum: 27. března 2009 23:20
 
 
 
 
Jméno: MOLY      IP: uživatel1913    
Hele další pan chytrej....mu někdo odpovězte ne?...a nepište reakce na mě omg..naserte si nemam na vás náladu.
 
 
Datum: 27. března 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odpovídá na tebe..
 
 
Datum: 27. března 2009 21:11
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Hele ty chytrej ...a když taky nevíš tak proč odpovídáš ????...
 
 
Datum: 27. března 2009 20:22
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
tak proč odpovídáš když nevíš????
 
 
Datum: 27. března 2009 19:03
 
 
 
 
Jméno: MOLY      IP: uživatel1913    
Nevim...a proč to chceš vědět???
 
 
Datum: 27. března 2009 15:48
 
 
 
 
Jméno: kordinaz      IP: uživatel5107    
Jako moh by mi nekdo rict jestli ty krizky co tam ten hosik ma maji nejakej efekt?Jako jestli to lip maze by me zajimalo-moc se mi tomu nechce verit http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/271753-zavodni-valec-na-jawu-21.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2009 17:36
 
 
 
 
Jméno: djsatan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže když se mi občas zakousává fiftl, tak si mam udělat křížky aby to mazalo líp?, jak je mam udělat, normalka flexkou?, nemusí to bejt nějak přesný?, jinak bych si je vyfrézoval......
 
 
Datum: 27. března 2009 17:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5621    
pro me je to cely smesný.....hlavne za litr neprodejný.....a ty krizky jsou dobrý.......kdybych je tam nemel,tak to nerikam.....delavalo se to u tesnejch vybrusů
 
 
Datum: 27. března 2009 15:01
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel5196    
lol to je lemoun hlava je v serii a 8 vybrus babetta co to je toto a ze je valec upravenej trosku vetsi prepoustaky
 
 
Datum: 27. března 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
A ty jsi koukám pěknej ignorant:-D:-D Podívej se co tam máš chyb, já snesu sem tam chybu, ale tohle je na mě moc:-D
 
 
Datum: 27. března 2009 14:32
 
 
 
 
Jméno: hans      IP: uživatel5608    
no ty krysky jsou dost divný je vydět žejsou odfláklý a navýc kdybyto mnělo nějakej ůčinek tak se to dělá továrně a to se fakt nedělá takže souhlasym z koleckem jak níže uvádí že je to pjekná blbost
 
 
Datum: 27. března 2009 14:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5621    
tak na parezu mam taky krizky na pistu.....lip to maze a dost to pomohlo pri zajizdeni,protoze mek dost festovej vybrus a kazdou chvili se zastavil.....ale tyhle krizky sou divny.......dost melký......a ten valec a snizena hlava no.....co sem to prohizel,tak ve valci neni jedina vec upravena a hlava je seriová.........
 
 
Datum: 27. března 2009 10:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle me je to naprosta kravina,este sem to nikde nevidel,ani sem o tom neslysel,ale pochybuju ze se tam bude drzet olej,neverim tomu ze to ma nakej ucel
 
 
Datum: 27. března 2009 8:53
 
 
 
 
Jméno: tolind ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau Seso, chci se tě zeptat jestli budeš prodávat na nádrž mustanga ten plastově-gumovej díl??dík za odpověĎ a zkus ho prosím sehnat... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2009 7:14
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku porad to nikdo nedela
 
 
Datum: 27. března 2009 7:14
 
 
 
 
Jméno: Lahvajs      IP: uživatel5365    
Zdarec draci,tedka v sobotu 28.3. cheme jet do Přepych na motoristickou burzu.A chci se zeptat v kolik hodin ta burza začíná a v kolik hodin je nejlepší tam jet.?? DÍKY:: odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: Espectro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslíte Přepychy co jsou kousek od Opočna? jeslti jo, tak já teda nechci nikoho odrazovat ale tahle burza přestala bejt motoristickou už před pár lety :-), ted už je tam víc větnamců, lidí co prodávaj kytky, a různý nářadí a nový věci, minimum tech co prodávaj něco na moto, a je to malý, za hodinu to je celý projdutý a nevyplatí se to, teda aspon podle mě :-), nedal bych za to ani to vstupný, skoro nic se tam nedá sehnat...joo to takový chotusice to je jiná :-)
 
 
Datum: 26. března 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel4989    
Zdar seso mam prosbu, daly by se sehnat boční plasty na nádrž na Jawu 350/638,639? diky za odpověď :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel4989    
Čau Seso snažim se Ti poslat email, ale na ten co máš uveden mi to nejde, píšu skrz ty plasty na tu nádrž té Jawy 350/638 diky
 
 
Datum: 01. dubna 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fiha to nevim,,napis mi mail jinak zapomenu,,sesa
 
 
Datum: 26. března 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: mike585      E-mail:      IP: uživatel1448    
Zdar seso , hele mám takovou prosbu , nepodařilo by se ti sehnat i brzdovou páčku na 585 mosquito??\\r\\nDík za odp odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku,,, to je stejna jako na trinde ne? mrkni tu na tu packu
 
 
Datum: 26. března 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau... hele tak sme namontovali tohle relátko http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1299.html -> a všechno je dobře zapojený. Jenže! když sem tam dal baterku, a měl VYTÁHLEJ bošák tak mi svítila kontrolka na dobíjení, a jakmile sem ho ZASTRČIL tak se mi rožnul neutrál, a zhasnula ta kontrolka na dobíjení. trochu divný ne? neměla by náhodou svítit až se zastrčí ten bošák? když je vytáhlej, tak sou rozeplý kontakty, a nemůže to svítit. Jak je to s tím nabuzením dynama? Co to jako přesně znamená? Nejde to nějak česky, místo nabuzení? :-D Jo, jinak sem to nenakop, páč se mi vybila baterka. Ale když sem šláp, tam se mi ta kontrolka na neutrál trochu víc rožnula. Tak vůbec neim.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2009 15:57
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Abych pravdu řekl mám tam taky to relé a taky mě zatim pěkně sere...!!!!!!!! Ale já si ještě zapojení zkontroluju....a hlavně....tohle polovodičový relé bych nezkoušel bez nabitý baterky...protože to je hovadina....! To je elektronika.....
 
 
Datum: 27. března 2009 15:57
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele, pls, někdo kdo to máte, napište mi na icq 462-457-878.
 
 
Datum: 27. března 2009 13:55
 
 
 
 
Jméno: pilalmc      IP: uživatel5620    
toto relé jsem měl na své kývačce a blo bezproblémové akorát taky jsme dlouho koumal jak to zapojit:-) je důležitá ta kostra bud + nebo - a podle toho mít relé já mě kostru +
 
 
Datum: 26. března 2009 21:59
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*bošáku
 
 
Datum: 26. března 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale fakt mi neleze do palice, jak může svítit kontrolka při vytáhnutim božáku... zejtra to prohlídnu, a zepíšu sem nový poznatky:-D jinak dík za odpovědi..:-)
 
 
Datum: 26. března 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5619    
a skus ten bošák vymenit.....obcas se stava ze uvnitr nedoseda spravne nekterej z kontaktů a pak to zlobí......
 
 
Datum: 26. března 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5619    
hele fakt se podivej,jestli mas vsechno spravne zapojeny.....to ze to jezdilo a nedobijelo,neznamena,ze je to dobre zapojeny......jinak o tehle rele se rika,ze o nich nevis vubec.......no a nejde roztalcovat,protoze neni mechanický........tak se pritahne kuntakt v dusledku buzeni dynama,tady ne....tady sou nejaky tranzistory,diody a odpory ......mozna malej procesor......na co roztlacovat??? chytne prece,kdyz bude nabita baterka......
 
 
Datum: 26. března 2009 21:47
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj Stando, vypadá to sice tak, ale doposud to tak jezdilo... Jezdilo to pořád -> ale nedobíjelo. ale až sem předělal relátko, tak to přestalo i jezdit. Měnil sem tam žárovku, ale žádný voholený kontakty tam nebyli, co by se mohly dotýkat kostry..:-( no neim no... Zejtra to celí kousek po kousku projdu, a snad na to přídu. Jo, jinak když sem se rozhodoval, který relátko koupit, esli tohle nebo to krabicový, tak někdo napsal, že z tímhle to nejde roztlačovat, co je na tom pravdy, proč by to nemělo jít?
 
 
Datum: 26. března 2009 21:18
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5619    
Ja bych rek ze bude problem v zapojeni toho boshaku......:-)
 
 
Datum: 26. března 2009 21:05
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to moc nechápu.. když mám na kostře +, tak nemůžu relé "ukostřit" záporně... ale to je jedno, na tom papírku, co je u toho přiloženej, tak je u toho vočka (u ukostření) napsáno +B a vedle toho značka pro ukostření.. takže to se znamená že se to má ukostřit na + ne...
 
 
Datum: 26. března 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to moc nechápu.. když mám na kostře +, tak nemůžu relé "ukostřit" záporně... ale to je jedno, na tom papírku, co je u toho přiloženej, tak je u toho vočka (u ukostření) napsáno +B a vedle toho značka pro ukostření.. takže to se znamená že se to má ukostřit na + ne...
 
 
Datum: 26. března 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nabuzeni dynama je to, ze kdyz jsi naprikalds driv mel baterku ukostrenou + a chces ji mit na -. Tak udelas to ze baterku zapojis tak jak ji chces mjinusem na kostru a potom nekorikrat rucne zmacknes na doraz kotvu puvodniho relatka. Tim jak tam prochazi proud stator se premagnetuje na opacnou polaritu a uz muzes jezdit s - na kostre. A to znamena ze nabudis dynamo na opacnou polaritu.
 
 
Datum: 26. března 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Záleží jestli si koupil správný relé.Pokud jo,tak to udělej podle toho schématu co k tomu je.Pokud to nefunguje tak jak by mělo,tak si buď udělal chybu ty v zapojení,nebo je chyba v tom schématu.Já tohle relé nemam,tudíš s ním nemam ani žádný zkušenosti
 
 
Datum: 26. března 2009 19:26
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to moc nechápu.. když mám na kostře +, tak nemůžu relé "ukostřit" záporně... ale to je jedno, na tom papírku, co je u toho přiloženej, tak je u toho vočka (u ukostření) napsáno +B a vedle toho značka pro ukostření.. takže to se znamená že se to má ukostřit na + ne...
 
 
Datum: 26. března 2009 19:20
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Buzení,neznám přesnou definici,ale řeknu ti to polopaticky.Pokud máš baterku ukostřenou záporným pólem,tak musíš koupit relé který je taky ukostřený záporným pólem.Pokud máš baterku ukostřenou kladným pólem,relé musí bejt ukostřený taky záporným pólem
 
 
Datum: 26. března 2009 19:10
 
 
 
 
Jméno: rafinek      IP: uživatel3030    
čus jak je nejlíp zajet na fichtlu pístní kroužky a na jakou vzadálenost je to stejný jak u výbrusu ?? děěkuji za odpoved tak at vám to jede :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenom krouzky? objedes vesnici na nizke otacky a mas zajeto, dulezite je to prvnich par km nehonit ale do 50 km to ma 100% zajete, myslim ze na ne staci par kilaku a mas to, pokud si sednou tak to je za chvilu...pokud si ve valci uz nesednou tak zajizdej tak dlouho dokud se budou ozyvat, pokud to prekroci hranici 100 km bo mezi 50 a 100 km se nic nezmeni tak normalne jezdi dal jako by se nechumelilo, proste si do vylitaneho valce uz nesedli, s tim nic nenadelas krome celeho noveho vybrusu...jinak vybrus kolem 500km zacne ozivat a kolem 600km by mel byt pripraven k plnemu provozu, zalezi jak se ten motor tvari, jak se vari, jak tahne, jak chotne se vytaci, to proste poznas podle citu to nejde presne popsat, poznas to...
 
 
Datum: 26. března 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
no Myslim že by se mělo zajíždět tak 400-500km ...ale zajíždim taky do těch 100km...důležitý je koupit kvalitní olej
 
 
Datum: 26. března 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
700Km se zajíždí celej novej fichtl.Kroužkům stačí 50-100Km bohatě
 
 
Datum: 26. března 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: rafinek      IP: uživatel3030    
ne nahodou 70 km bez jedne nuly ??
 
 
Datum: 26. března 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: michael      IP: uživatel5617    
asi 700km je ale duležity nenechavat motor vytočit do moc velkých otáček prostě o něco drive zařadit
 
 
Datum: 26. března 2009 19:05
 
 
 
 
Jméno: dada      IP: uživatel5618    
zdarec chtel bych se zeptat jaka je idealni teplota motoru?diky\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel5345    
presne jak u ceho u vedsine aut je 86 stupnu ale samozrejmne taj je to hlydany u fika je to pokazdy jinak vzduch dela svoje
 
 
Datum: 26. března 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zaleží kterýho. Obvykle kolem 100°C
 
 
Datum: 26. března 2009 18:32
 
 
 
 
Jméno: michael      IP: uživatel5617    
zdarec potreboval bych se zeptat jestli by slo zvetsit počet voltu na civce kdo to ma nebo neco vi at odpovi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2009 13:37
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1961    
Zvětšit napětí na cívce (pólu) se dá tak že zvýšíš otáčky motoru... možná to zní jako vtip, ale snažim se tě nutit k zamyšlení, bo co píšu je také pravda :-D.
 
 
Datum: 27. března 2009 13:37
 
 
 
 
Jméno: lukáš      IP: uživatel4649    
a k čemu ti to bude na výkon motoru to nemá vliv :-)
 
 
Datum: 26. března 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud ti to stačí o málo, stači jen dát spotřebiče s větším odporem. Pokud to chceš o hodně, musíš navinou víc závitů.
 
 
Datum: 26. března 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel4526    
čus za kolik tak můžu prodat papíry na mustanga??díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2009 19:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a zaleží jestli jsou platné a jstli poslední majitel žije
 
 
Datum: 26. března 2009 19:03
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem mohl mit papíry za 250 kč komplet papiry spz a stitek
 
 
Datum: 26. března 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a tayk zalezi co k tomu secko das, jestli mas i stitek z ramu tak muzes prihodit i neco malo nad litr...
 
 
Datum: 26. března 2009 18:40
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
No,tak záleží na tom jestli to je klasika Velký TP+Malý TP,a nebo jestli to je knížka.Ale cca 500,- - 1000,-,záleží na tom kdo to bude kupovat :-)
 
 
Datum: 26. března 2009 18:23
 
 
 
 
Jméno: mavej      IP: uživatel5605    
zdar draci ja mam cezetu 175 477 a mam praskli predni vidlice a potreboval bich vedet jestli tam dou vidlice ze simala nebo z fichtla a po pripade jak dik\\r\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pásnou i z 250ky třeba z 353 tech je kopa
 
 
Datum: 26. března 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Z fichtla bych je tam taky nedával,ty zase stojej za hov**.Musíš vybírat z vyšíš řad
 
 
Datum: 26. března 2009 19:30
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Dávat vidlice z lehkýho simsona do těžký 175 je blbost.Simálovský vidle sou moc měký,budeš je mít furt na dorazu
 
 
Datum: 26. března 2009 19:29
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Jdou tam,,ale jsou malí a hlavně měký!! jestli neseženeš origo,tak tam dej z třiapuli
 
 
Datum: 26. března 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
čau nevite kde se da sehnat spojkova lamela na jawu 555 nekde pobliš olomouce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: MIOly      IP: uživatel1913    
kup si normální korky určený pro lamely ..............................a udělej to z nich...na špunty se vyser...
 
 
Datum: 26. března 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavně ne ze špuntů!!!!! to by sis moc nezajeydil
 
 
Datum: 26. března 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: michael      IP: uživatel5617    
chce to jenom špunty z korku obkreslit na nej diru a vyriznout potom to narezeš na požadovanou tlouštkua dáš to tam.
 
 
Datum: 26. března 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: Rum      E-mail:      IP: uživatel2134    
hej kdo je ten sesa hej draci kdis si ten brapak koupim z fichtl kramku co je ten za 533Kc tak to je s postovnymDIKI ZA ODPOVEDI (odepiste na muj emajl diki rum....) :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bez posotvneho
 
 
Datum: 26. března 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
jhiste s postovnym 130 kč
 
 
Datum: 26. března 2009 17:54
 
<  1837  1838  1839  1840  1841  1842  1843  1844  1845  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.11.2025 3:20:02 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu