slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1893  1894  1895  1896  1897  1898  1899  1900  1901  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: sanko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím jawaře!!nevíte někdo jak se dá vyčistit nádrž která je vevnitř zrezlá?Pískovačka nepřipadá v úvahu.To by asi prolítlo skrz :-D ale napadlo mě to nechat vyschnout od benzinu a vylejt to barvou..protřepat nemíchat a sbytek barvy vylejt,pak to nechat pořádně proschnout a myslím že by to fungovalo ne?jde mi jen o to aby mi pořád bordel z nádrže nezabordelovával palivovej filtrák :-D díky :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: mmm      IP: uživatel4148    
tak ty jsi teda hustej !!! tohle az nikomu povim se .........
 
 
Datum: 23. února 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: rubicz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Žádnou barvu!! Já to dělal nedávno. Matičky, 10 l ředidla a třepat.........vylejt a znovu. Stačí 5x a je to.
 
 
Datum: 06. února 2009 14:50
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
maticky, kulicky, kaminky + odretovac...pak to vylit a jet znova dokud nebude cistej zenvnitr i ciste kolicky s odrezovacem (kulicky nechat ale odrezovac davat po vyplachnutim vzdy novou davku, proto sterchat tak 20-30 minut, vylejt a jet znova, staci obvykle tak 2-3 zalezi na rzi, negdy i jednou a je udelano)...barava se pouziva treba dvouslozkova epoxidova pac je odolna benalu ale zkusenosti s ni nemam...sezenes nejaky nater co se jen tak pri benalu nerozpusti a na dlouho dobu vystaci...hlavne ne voda!
 
 
Datum: 05. února 2009 21:44
 
 
 
 
Jméno: pluto      IP: uživatel4069    
nasip strk a nejake matice ( popripade naftu ) a tras :-D jednoduche lacne a ucinne
 
 
Datum: 05. února 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel1896    
Hlavně tu nadrž nyvylejvej barvou protože benzin je rozpouštědlo a barvu by to rozežralo a dostala by se do motoru
 
 
Datum: 05. února 2009 18:29
 
 
 
 
Jméno: BO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nasypej skleněný střepy nebo štěrk ale střepy sou lepší no a třepat a třepat tak hodinku pak si sežeň priskyřicu která vydrží benzin a polij všechny strany neni to z mé hlavy ale z knžky o renovacích motorek
 
 
Datum: 05. února 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
 
 
Datum: 05. února 2009 17:22
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1265    
zdar draci když dám do fíka nový ložiska na kliku a novou ojniční sadu tak jak bych to měl dlouho zajíždet?díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
secko si musi sednout...i gdyz treba na loziska to nema zadny vliv ale bronzovy futro chce par km s rozumem...u jehlickovyho bych to jen ohral a pak bych ji nesetril, tam se neda co zadrit a pokud je dobre delana a vycentrovana tak si nema ani co sednout na sve misto, vse musi sedet uz od zacatku...ale to futro je nutny...
 
 
Datum: 05. února 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5194    
V nove klice a v novejch loziskach neni zvyseny treni a ostry hrany kanalu jako ve valci,tak nevim proc by ste je chteli zajizdet???
 
 
Datum: 05. února 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: mireceq      IP: uživatel2336    
souhlasím ja špatně přeččetl dotaz cetl sem ze menil kliku xD tech 50-100 km bohatě stačí
 
 
Datum: 05. února 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ložiska nemusíš zajíždět,a tu kliku stačí jen tak lehce.Takže prvních pár km moc netočit
 
 
Datum: 05. února 2009 17:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim ze 500 je prehnany,podle me staci to jenom tak 50km to nak moc netocit a pak mues jezdit normalne,kdyby to byl vybrus,tak je jasny ze to musis zajizdet ale loziska a ojnici moc zajizdet nemusis
 
 
Datum: 05. února 2009 17:23
 
 
 
 
Jméno: mireceq      IP: uživatel2336    
No já myslím že 500km... no klidně i 400 to je jedno
 
 
Datum: 05. února 2009 17:19
 
 
 
 
Jméno: machajda007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau Seso chci se te zeptat dokazal bys sehnat tu gumu jak je na nádrži u mustanga nebo nákou podobnou repliku? Obracim se natebe jelikoš sem tin nesehnal ani nic podobnýho dekuju za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2009 21:00
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel3980    
já jí mám a prodám je zachovalá dyštak icq 494 907 228
 
 
Datum: 05. února 2009 21:00
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak ta se dá už hodně blbě sehnat.Nebo spíš vůbec.Řešit já takovej problém,tak ten svár kterej ta páska kreje zabrousim,vykituju do hladka a znova nastříkám.
 
 
Datum: 05. února 2009 18:35
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslí tu jak je nahoře je tam kvůli tomu aby kryla ten svár.
 
 
Datum: 05. února 2009 17:45
 
 
 
 
Jméno: machajda007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To taky a tu navrchu nadrže co je jakoby proti skluzová.
 
 
Datum: 05. února 2009 11:01
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
akou tu gumicku co drzi ten filtr sani pod nadrzi?
 
 
Datum: 05. února 2009 10:55
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel1834    
zdár draci nemáte nákej typ jak podsvítit tachometr konkrétně jawa 21 dík za všechny rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2009 17:06
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Svítím si tam 1 diodou zepředu tou štěrbinou. Ve dne to není skoro vydět, v noci je tachometr pěkně osvětlený a neoslňuje.
 
 
Datum: 05. února 2009 17:06
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pohledej na internetu, někde byl na to návod...
 
 
Datum: 05. února 2009 11:27
 
 
 
 
Jméno: Jawak      IP: uživatel5191    
Ahoj Seso, máš ještě někde ty pokličky(rozpěrky) na přední kolo Jawa 20,21,23? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2009 8:55
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz je mam,,jeste nejou v krmku,,kdyz tak udelej objednavku a do vzkazu naois pridat poklicku,, ja ji prihodim,, je super,,
 
 
Datum: 05. února 2009 8:55
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel4540    
Cuzzz draci.... kdyz budu na pionyra davat 6V klakson musim davat nekam diodu? kam ji mam napajet ? je to jedno jestli na + nebo - pol? neni tech diod i vic? ne jako LED atd ale ze maj jiny tvar a oznaceni je jedno jakou? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2009 9:52
 
 
 
 
Jméno: Maňťák      IP: uživatel2756    
už od názvu LED- light emitting diode (světlo emitující dioda)
 
 
Datum: 06. února 2009 9:52
 
 
 
 
Jméno: Tinker      IP: uživatel4269    
diodu tam nedávej
 
 
Datum: 05. února 2009 19:20
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel4540    
No jas diky moc
 
 
Datum: 05. února 2009 11:49
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Jsou v zásadě dva druhy klaksonů... stejnosměrné, ty však mají v sobě přerušovač tzv. wagnerovo kladívko a pak jsou střídavé jejichž memnbránu vychyluje vstupní střídavé napětí a proto jsou primárně určeny pro střídavé rozvody, což je v drtivé většině napájení motocyklů magnetem... neboli střídavým alternátorem s permanentními magnety... tedy žádnou diodu tam nedávej.. buď jí má jeden typ klaksonu v sobě (12V typ) nebo ne... v tomto případě s evšak jedná o jednocestné usměrnění, kdy napájí klakson sice stejnosměrný proud, zato však tepavý...
 
 
Datum: 05. února 2009 8:06
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel4540    
Vim ze LEDka sviti takhle :-) ale tu tam nepotrebuju
 
 
Datum: 04. února 2009 23:48
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel4540    
Diky ze si to napsal 3× ale to ja vim ... jen de o to ze pry klakson potrebuje ss napeti nebo ne?
 
 
Datum: 04. února 2009 23:47
 
 
 
 
Jméno: Jiri      IP: uživatel5189    
A naco chceš dávad diodu ke klaksomu ??? a diod je samozřejmě víc druhu ale jediná co ti bude svíti je LED dioda
 
 
Datum: 04. února 2009 23:43
 
 
 
 
Jméno: cucak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
po kompletnej generalke motorke po zajeti,s 18 kolama,15 zubovim koleckem-mozem predbjehnut hondu cbr 125 .mam cezetu 175 mozem ho predbjehnut alebo ne alebo jak to sravit aby sem ho predbjehel\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2009 22:01
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5194    
Jediny co je znatelny po otevreni kokretne CBR je ze otackomer jde az do cervenyho:-D:-D
 
 
Datum: 05. února 2009 22:01
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
otevrenej jo zavrenej do 110...a z kopce to je dost neobjektivni pac neni kopec jako kopec...ale po otevreni to je znat, hlavne akcelerace je znatelnejsi...
 
 
Datum: 05. února 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5194    
Tak ja nevim jak vy,ale ja sem tezky prase a jel sem na ni z kopce skoro 150 a po rovine 130....a je to CBR "otevreny":-)
 
 
Datum: 05. února 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
si myslim ze vysledek je jasnej...ale k tomu cbr: da se otevrit...znamej ji ma a lita kolem 110, vic to vetsinou neda...
 
 
Datum: 05. února 2009 19:14
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel1181    
hela ja ma taky 175/477 a na rovince sem dal 113km/h nato ze CBR je 4T tak moc rychla teda neni v originalu da kolem115-130kmh takze myslim ze bys ji dal
 
 
Datum: 05. února 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Co já vim, tak honda cbr je ve 4t a otevřít se to nedá. mylím že nemá ani tech 11kw. takže já si myslim, že by to byl zajímavej závod
 
 
Datum: 05. února 2009 18:37
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5192    
Musel bys tam posidit aspon motor z čz 513 :-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 05. února 2009 11:37
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D:-D:-D:-D:-D:-D Really good joke....:-D
 
 
Datum: 04. února 2009 23:49
 
 
 
 
Jméno: franz      IP: uživatel4510    
zdarec borci potřebuju radu zkušenějších motorkářů,jaky motor je lepší DT 80,nebo MTX 80.A který je lehčí.Nikdy sem tyto motory nedržel v ruce tak vůbec nevím.Díky jo a ať žijou FICHTLOVÉ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2009 19:31
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
jedině DT -6-ti kvalt
 
 
Datum: 05. února 2009 19:31
 
 
 
 
Jméno: David . K.      IP: uživatel2215    
no mam mtx a nejezdi to spatne ale jestly ten motor mas do nejakeho ramu ak spis ber ten z DT daj se na to lepe sehnat kity a podobny ,,tuning'' veci. Jinak vykonove to bude asi stejne...
 
 
Datum: 05. února 2009 11:04
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Ahoj. Je tu někdo,kdo by mohl darovat,nebo levně prodat řídítka+přední masku,popřípadě i přední šavle. Na panelku Viz foto- http://motobrozanky.wbs.cz/Jawa-350-typ-360-Panelka.jpg . Možno i špatný stav.(pardon,že to dávám sem,:-( ) Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2009 22:25
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel4545    
Kontakt martin.popo@seznam.cz nebo tel.. 607 816 476
 
 
Datum: 04. února 2009 22:25
 
 
 
 
Jméno: Dawe      E-mail:      IP: uživatel4218    
čawte....chci se zeptat o kolik mám nechat snížit hlavu na fichtlovi??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tento dotaz tu dlouho nebyl...a nazory jsou stale stejne jen pravda lezi obcas trochu jinde...
 
 
Datum: 05. února 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Vůbec se to nevyplatí snižovat znám jednoho co si to udělal a potom mu vylít píst hlavou na typu 20 a skoro vůbec si nepomoh jelo to skoro stejně. To už můžeš koupit tu upravenou hlavu ale snížíš životnost motoru docela razantně.
 
 
Datum: 05. února 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel1412    
frikulín asi myslí spíě mililitry
 
 
Datum: 05. února 2009 19:21
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel1181    
jestly to prosimvas vy tak to prosim rekne mne to zajma taky o kolik setin nebo tisicin milimetru
 
 
Datum: 05. února 2009 18:51
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejde říct o kolik spíš bych se ptal na kolik a jak....:-) Milimetry nejsou správná míra pro určení snížení hlavy..:-)
 
 
Datum: 04. února 2009 23:47
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak zrovna tohle téma je tady snad milionkrát! Jen ti dám radu co sem tady vyčet, jestli máš motor před smrtí kašli na to :-)
 
 
Datum: 04. února 2009 22:11
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel5188    
smim se zeptat k čemu ti to bude?
 
 
Datum: 04. února 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: Luteja      IP: uživatel2253    
Ahojte hosi... promin seso ale nedalo me to nezeptat ... hosi nechcete nahodou nekdo levy zadni dvere na zigula ??? (myslim 2101) Kdyztak by sme to potom vyresily pres e-mail ! :-b :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2009 11:39
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5192    
A kolik mi dáš za to že si je vemu???? pokud nedas aspon 500,- tak je nechci:-D:-D
 
 
Datum: 05. února 2009 11:39
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel4540    
OMG.... tohle je stranka o motocyklech znacky JAWA ne autosrotak nebo inzerce s autodily :-(
 
 
Datum: 04. února 2009 23:41
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši,potřebuju radu,musim zapojit elektriku na 05 ale nak nepobíram co je tohle.(v červenym rámečku) chybí tam zapalování ale tohle na něj nevypadá http://uloz.to/1268785/schéma 05.GIF odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2009 11:42
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5192    
to schema je na nic .....je potreba vedet jestli mas 05 s parezackym zapalovanim a nebo 20W zapalovanim z 20 ....pokud mas to z 20 tak tohle schema je OK....ale pokud tam mas to parezacky,tak to schema je na nic,tam je jinak zapojena inducka.....
 
 
Datum: 05. února 2009 11:42
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík
 
 
Datum: 04. února 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli nemáš tak si stáhni návod k obsluze, tam je to taky nakreslený. Tady to taky můžeš stáhnout.
 
 
Datum: 04. února 2009 21:10
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No podle mě je to zapalování, záleží taky jaký zapalko máš, ze začátku výroby se dávali ty starý pařezácký a pozdějc klasický fichtlácký.
 
 
Datum: 04. února 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel4610    
PRO JOHNY!! to je ono je to to samé co má on, nevíte kde sehnat nějaké ty díly?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2009 20:10
 
 
 
 
Jméno: Kalim      IP: uživatel5187    
Zdarte jawaři. Potřeboval bych poradit. Mám babetu typ 207 a jak je to přepínání na šlapání a na normální motor tak mito nejde přepnout na ten motor. Vůbec newím čím to je... Myslím si že to bude jen nějaká volovina. Myslíte že by to mohla být spojka? Dík za rady!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2009 9:38
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Ten vypínací čep je na hřídeli převodovky. Jsou tam tři kuličky a pružina.Problém vidím tady.
 
 
Datum: 05. února 2009 9:38
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mně nejde zase u 210 přepnou na šlapaní,ale spojkou to neni
 
 
Datum: 04. února 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel5186    
Cau draci mam problem:vecer jsem dojel dom vse v pohode a rano ze nastartuju fika a je zasekla nakopavacka + zasekla jednicka na dvojku a trojku jde proslapnout nevite cim to je?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
mě se seklo jednou úplně všechno...a to jen proto že vyskočila nějaká ta vidlička (či co to je) u řadícího automatu.
 
 
Datum: 07. února 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Kamaradovi se to taky stalo a měl vysypanou celou převodovku a doku****ou spojku
 
 
Datum: 04. února 2009 20:00
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, dneska mi přišel novej klakson na Mustanga viz. http://www.montyjawa.cz/components/com_virtuemart/shop_image/product/Z035.jpg. Bohužel má v průměru 10 cm :-(. Nevite někdo kolik má originál. A zajímal by mě váš názor zda-li by jste ho tam dali. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel1181    
ale nevim jak ti to bude troubyt
 
 
Datum: 05. února 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5192    
oproti fichtláckymu je o hodne vetsi,ale na mustangu se to stratí pod bandou.....a krasne ti bude pasovat k ty baterce:-) Budes houkat jak skodovka:-D:-D
 
 
Datum: 05. února 2009 11:46
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel1927    
to je normální klakson ale na kývačku , panelku atd. ne na fichtla se mi zdá
 
 
Datum: 04. února 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
tak to jo. ale z tou diodou je to na houby...je na ní ztráta půl voltu.
 
 
Datum: 04. února 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No napsaný to tam není máš pravdu, myslel jsem že ten rozměr bude stejný. A propo jak jistě víš tak před klaksonem je dioda že. A hlavně budu předělávat soustavu na stejnosměrný napětí...
 
 
Datum: 04. února 2009 19:22
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
asi sem slepý, ale tam se nikde nepíše že je to na pionýra ;-). nějak si to blbě pobral. a jen pro info tento klakson je n astejnosměrné napětí a pionýr má střídavé napětí, takže ti fungovat nebude.
 
 
Datum: 04. února 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Nevím kolik má originál,ale i kdyby to mělo v průměru 15 cm,tak u mustanga to nevadí,protože má to uchycené na rámu,ale já bych ho tam určitě dal,vypadá pěkně.
 
 
Datum: 04. února 2009 19:03
 
 
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel4610    
Čaute lidi potřeboval bych poradit, kamarád ma motorku. Na boku na nadrži ma napsaný JAWA TRANSISTOR 25. Potřeboval bych o teto motorce něco bližšího vědět. Máme v plánu to renovovat, ale nevim jak se jinač řekne te motorce, nevite kdo by mohl mít nahradní díly?? Poraďte, předem díky a čau. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2009 20:36
 
 
 
 
Jméno: KAREL      IP: uživatel5076    
jj to je babetta 228
 
 
Datum: 04. února 2009 20:36
 
 
 
 
Jméno: Domino83      IP: uživatel5185    
To je prvni babetta 228 mely transistorovy zapalovani a 19" kola a pevny zadni kolo bez odpruzeni. Pote bylo tyristorovy. To uz byli 207 a posledni 228 to mely taky. A do cizych zemi mely ruzny nazvy.ale ted si presne nevzpominam kdy se zmenilo to zapalovani
 
 
Datum: 04. února 2009 19:32
 
 
 
 
Jméno: Domino83      IP: uživatel5041    
To je prvni babetta 228 mely transistorovy zapalovani a 19" kola a pevny zadni kolo bez odpruzeni. Pote bylo tyristorovy. To uz byli 207 a posledni 228 to mely taky. A do cizych zemi mely ruzny nazvy.ale ted si presne nevzpominam kdy se zmenilo to zapalovani
 
 
Datum: 04. února 2009 19:01
 
 
 
 
Jméno: BO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nevim nevim vývozní typ to se mi nezdá myslim že sem jich u nás už pár viděl
 
 
Datum: 04. února 2009 18:54
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
to je asi nějaká vyvážecí podoba babetty ne? ten motor bych řekl, že je stejný
 
 
Datum: 04. února 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel4946    
 
 
Datum: 04. února 2009 18:23
 
 
 
 
Jméno: BO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a seš si jistej jestli to tam nenapsal předcchozí majitel?? dyštak napiš obsah čislo motoru, ramu, a rok výroby a nejlepši by bylo kdybys někam dal fotku a sem napsal odkaz
 
 
Datum: 04. února 2009 18:20
 
 
 
 
Jméno: Gazi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čaute mam dotaz chystam se renovovat motor na pařeza ale mam špatnej řadicí automat vyskakuje my 2 a 3 a ja sem se chtel zeptat jestli se to nák repasuje nebo kde to seženu díky moc :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2009 11:52
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5192    
Jednou pro vzdy zapomente na to,ze kdy nekdo rek "ohnutá vidlicka".....je to blud.....muzes mit vymlacenej kolicek na vidlicce a nebo automat v hajzlu,taky muzes mit v hajzlu hridele prevodovky,ale urcite ne ohlou vidlicku:-D:-D:-D Pokud budes shanet nejake ND,tak burza je jasnou volbou...:-)
 
 
Datum: 05. února 2009 11:52
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
nebo mas vyzvejkany kolecka
 
 
Datum: 04. února 2009 18:11
 
 
 
 
Jméno: cpivo      IP: uživatel2254    
zdar jestli ti vyskakujou kvalty tak by to mohla bejt ohnutá vidlička.
 
 
Datum: 04. února 2009 18:03
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
cau stando tak to mozna foukalo kuli tomu ze valec mel venkovni stranu vysrcenou a vnitrni dovnitr mam namysli tu prisedaci plochu k hlave tak jsem to zabrousil a uvidim protoze je divny aby netesnila zadna hlava jen na tom jednom valci a tesneni hlnikovy nepomaha odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2009 11:53
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5192    
Normalne zarovnej ty kartery,jak sem psal....beztak ti to tam zacne foukat...:-)
 
 
Datum: 05. února 2009 11:53
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
zdar,nevite jakou má asi cenu Jawa 250 typ 353 v plně pojizdnym stavu s papirama a se všim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2009 20:44
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele a když už jste v dotazování na ceny. kolik by mohla stát Jawa/Čz 175 s papírama orientačně. Díky
 
 
Datum: 04. února 2009 20:44
 
 
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1553    
To jsou virtuální dotazy nejde odpovedet zalezi na stavu ... tak odhadem muzes ji sehnat za litr a muzes za ni dat klidne i 15 tisic ... ale takova obycejna s papirama tak odhaduju 5 - 8 tisic
 
 
Datum: 04. února 2009 13:33
 
<  1893  1894  1895  1896  1897  1898  1899  1900  1901  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.06.2025 22:00:03 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu