Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 hoši potřebuju vědět co musim mít v povinej výbavě u fíka aby pi rošel stk.a jestli nevadí že tam mam zrcátko ze stovky takový to pochromovaný,je velký a je v něm vidět líp
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2009 9:27
Jméno: nic
IP: uživatel1927
 ja na TK nemel zrcatko ani zadne naradi zarovky a podobně. Zkontrolovaly si čísla a jestli to sviti a hotovo
Datum: 02. února 2009 9:27
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to je slechetny ale i stary obinadla sou dobry, gdyz sem si porezal ruku tak i stary gazy z bejvaly Hlubiny bodly...a ziju stale  ...lital sem s podobne prdlou "lekarnou", porad lepsi nez nic...
Datum: 25. ledna 2009 21:30
 tak třeba lékárničku sebou nevozim portože tam byla uš stará rozsypaná,musim si jí koupit žárovky mam doma a letim na technickou
Datum: 25. ledna 2009 18:29
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to je pravda...pokud uz litas nejakej ten patek tak si asi zazil zradu nekterych problemu pri ceste...takze co vetsinou vozis pri sobe to tez chcou i u STK...
Datum: 25. ledna 2009 17:30
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 k tý povinný výbavě jestli si to dobře pamatuju, tak co musíš mít je motolékárnička, od každého druhu vnějšího osvětlení alespon jednu náhradní žárovku, nářadí potřebné k výměně tý žárovky(většinou stačí plochej šroubovák) a náhradní pojistku, což se fichtla netýká........ to je všechno.... nějaký svíčky a náředí je rozhodně hodně dobrý sebou vozit, ale povinost to neni!!!
Datum: 25. ledna 2009 17:02
 náhradní žárovky jak přední tak zadní, svíčku (klíč na svíčku), zrcátko je jedno jaký hlavně abys ho měl v levo (stačí jedno),drobné nářadí bych doporučil, lékárničku, soupravu
pro opravu defektů, no a jinak by tě měl fík splňovat:nikde by neměl téct olej, svítit, brzdit, troubit, startovat bez problému, svorky na palivovej hadičce, atd.... (dost záleží
na tom na koho narazíš u stk)
Datum: 25. ledna 2009 12:25
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to zrcatko je uplne jedno, hlavne ze je
Datum: 25. ledna 2009 11:49
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 Cau draci delal jsem si predstih na CZ... a delal jsem to tim zpusobem ze jsem mel zaplej klicek... predstih jsme si dal na tech 3,5-3,8. nasteloval si ty kladivka aby se mi to v tom okamziku hodilo jiskru... Takze kdyz tedka pomalu jedu pistem na horu hodi mi to jiskru tak v ten moment prestanu vezmu supleru a namerim 3,6 tak je to vse v OK?? je to mozna stupidni otazka.. ale s CZ teprve zacinam...moc diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 18:30
 na 477 predstih 3,2 a odtrh 0,4 mezera na svicce 0,7
Datum: 25. ledna 2009 18:30
Jméno: mogul
IP: uživatel4012
 nevim presne kolik ma byt predstih na CZ ale mohlo by to tak byt.
Datum: 25. ledna 2009 13:47
Jméno: pavelc
IP: uživatel2952
 ahoj kluci,...potrebuju vazne radu spís pomoc,... uz rsem pisu po nekolikaty mam problem se startovacím segmentem nebo kosem segment je k nesehnaní na čz 180 je uplne jinej nez co tu prodava sesa a tak nevím nemate treba nekdo motor na prodej enbo enco ze by se to nejak udelalo? enbo nejde tam jincí segment? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 18:33
 mel by tam jit ze 175 477,487 motorycky je to tosami jem mela jinou kyvku a plasty
Datum: 25. ledna 2009 18:33
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 bud si ho rucne vyrob  nebo si ho nech nekde vyrobyt nejlip u nekoho znamiho, tak mozna by to slo vypilovat coz je dost pracny a musel bys to zakalit
Datum: 25. ledna 2009 17:24
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 hosi nevite o nejakych fotkach kde je valec jawy 90 vyfocen konkretne vlozka
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 11:34
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 to Monter: dik
Datum: 25. ledna 2009 11:34
Datum: 25. ledna 2009 11:30
Jméno: jawák
IP: uživatel4183
 Zdarec draci chci vedet jestli to řetězové kolo 12z pohani retez od rozety nebo jestli to je u toho primarniho retezu. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 15:14
Jméno: sanko
IP: uživatel4891
 monty má pravdu předsedo..
Datum: 25. ledna 2009 15:14
 u rozety. je to sekundární převod. na primár ani 12z není, dělá se jen 9z 11z a origo 14z
Datum: 25. ledna 2009 11:00
Jméno: Monter
IP: uživatel1265
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 18:57
 no fikus myslet si to můžeš ale pojede to a díly nemíchám když sou špatný koupím nový
Datum: 25. ledna 2009 18:57
Jméno: Standa
IP: uživatel5077
Datum: 25. ledna 2009 18:02
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 pokud ti to fungovalo vse a nepadaly rychlosti tak je to ok ale stejne si myslim ze az to slozis ze ti to uz nepojede pokud ses amater jako ja a kazdej dil michas sjinym motorem  to jsem tem mim motorum dal
Datum: 25. ledna 2009 17:28
Jméno: Verb
IP: uživatel5075
 Vipada hodne slusne,nic neměn vydrzi ti jěšte dlouho
Datum: 25. ledna 2009 14:50
 A eště podle brutálně rozmazanejch....! Opravdu....je to tu samej odborník...!  Za chvíly se tady bude diagnostikova telepaticky....! Otázka kluci co s tím mám.....odpověď......čéče...máš to rozbitý.....  Opravdu.....bavim se....! Fojtoslave...máš bod....
Datum: 25. ledna 2009 13:06
 Podle fotek posuzovat převodovku....  Bože můj...! Fojtoslave.....di se zakopat....! Fakt...
Datum: 25. ledna 2009 13:05
 všechno je podle mě v pohodě,pokud nejsou urvaný zuby,tak v cajku.jen tu vydličku trošku narovnej(možná),aby byla rovná.Když tak porovnej s novýma dilama,na kterých jsou obrázky
Datum: 25. ledna 2009 10:54
Jméno: Monter
IP: uživatel1265
 a dík za všechny rady
Datum: 25. ledna 2009 10:49
Jméno: trmich
IP: uživatel5071
 zdary lidi, mam dotaz. Nevite nahodou jestli by sli udelat silentbloky na čz 175/487?? jestli jo, tak z ceho je mam udelat, jak by asi meli vypadat a jaky upravy bych kvuli nim musel delat?? nejlepsi by bylo, kdybyste meli nejakej odkaz, kde je to vyfoceny. zatim dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 18:59
Jméno: trmich
IP: uživatel5071
 myslim prizovy na motor k uchytum...
Datum: 25. ledna 2009 18:59
Jméno: eclips
IP: uživatel1181
 nebo myslis pryzovy na motor na odpruzeni
Datum: 25. ledna 2009 18:51
 nemyslis ty bronzovy pouzdra v prevodovce na knany hrideli? to je ta vedle ty hridele na ktery je kos spojky
Datum: 25. ledna 2009 18:36
Jméno: eclips
IP: uživatel1181
 a vis naco ty silenbloky tam vubec sou?vocasi a jestly jo tak jak je tam chces nacpat?
Datum: 25. ledna 2009 18:26
Jméno: trmich
IP: uživatel5071
 sry, myslel sem motoru, akorat sem to tam nenapsal...
Datum: 25. ledna 2009 10:49
 Čeho silentbloky?
Datum: 25. ledna 2009 10:48
Jméno: KrupiQ
IP: uživatel4765
 Zdarec,je nutné mít na fichtlu zrcátko,aby prošel technickou?Koupil jsem totiž řídítka s hrazdou a mam tam rukojeť,páčku spojky,přepínač světel a nic víc se mi tam nevleze  ,nemám to zrcátko kam strčit. xD.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2009 9:30
Jméno: blaf
IP: uživatel1927
 Joza ma pravdu na TK byt nemusy, ja ho taky neměl a nařadi žarovky a podobny věci taky ne .... zkontrolovali čisla světla značku a hotovo
Datum: 02. února 2009 9:30
 bez zrcátka bych na technickou radši nechodil (-:
Datum: 25. ledna 2009 12:03
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 na koho narazis...ale spravne by tam mel byt...jinak to zkus bez neho a uvidis co ti na to rekne
Datum: 25. ledna 2009 11:45
Jméno: Joza
IP: uživatel4575
 Ne zrcatko na technickej bejt nemusí. Stačí když ti to jde nastartovat a jestli to svítí. Technická je aby se zjistitl stav motorky po technickej stránce a ne podle vybavenosti
Datum: 25. ledna 2009 11:38
Jméno: trmich
IP: uživatel5071
 ja mam na dachlu zrcatko, ktery je zevnitr riditka. je tam takova zatka v ni je to narroubovany. ja tom zrcatku je zavit a na konci toho tavitu je takovej roztahovak. si to kdyztak zkus sehnat...
Datum: 25. ledna 2009 11:03
 Jo musí,levý zrcátko je povinný
Datum: 25. ledna 2009 10:12
 Musí být.
Datum: 25. ledna 2009 9:54
Jméno: martin
IP: uživatel1584
 Dobry den jak vypustím olej na jawě 25o kývačka typ 353 chtěl bych nalét nový olej ale nevím jak mám vypustit starý poradtě prosím Předem Děkiji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 18:06
Jméno: Kryštof
IP: uživatel4968
 normálně provrtej víko a až to vyteče tak tam naraž dubovej kolík=))
Datum: 25. ledna 2009 18:06
Jméno: mogul
IP: uživatel4012
 hlavne ho vypoustej teplej. Po jizde.
Datum: 25. ledna 2009 13:50
 nimi:jo myslel, sory splet jsem se
Datum: 25. ledna 2009 12:35
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 nemyslel jsi v levim víku na hore?
Datum: 25. ledna 2009 12:23
 no a až ten olej už bude jenom dotejkat, tak občas motorku nakloň do strany jednou do prava pak zas doleva(vždycky v tom náklonu chvilku zůstaň) no a až budeš olej napouštět tak ten šroub nezapomeň zase zašroubovat no a nový olej naleješ tím šroubem co je v pravým krytu karterů na hoře
Datum: 25. ledna 2009 12:09
 Zespoda převodovky musí bejt vypouštěcí šroub
Datum: 25. ledna 2009 10:16
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 11:44
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak to je opravdu masacky projekt...nejen hodne penez (cely to predelat, VAPE, hlava...) ale i na cas...smekam...ale na druhou stranu to uz neni dvouktakt a tak nemuze od toho cekat takovy splaseny stroj jako gdyz dvoutaktem jeste byl...
Datum: 25. ledna 2009 11:44
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 to by nemelo byt az tak tezke pokud jsou prachy! POdle mne ..dat jinou hlavu 4t a nejdulezitejsi nacasovat otvirani ventilu a nejtezsi bude spravne sprevodovat a sladit s casovanim
Datum: 25. ledna 2009 11:23
 četli ste si ten popis? je to celkem hardcore, tam použil všechno od jawy po škodovku
Datum: 25. ledna 2009 11:13
Jméno: Monter
IP: uživatel1265
 brutální zvukk!!!!
Datum: 25. ledna 2009 11:07
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 25. ledna 2009 10:38
Jméno: motor
IP: uživatel680
 ale jako borec pekný to je a zvuk taky paráda
Datum: 25. ledna 2009 9:42
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to by me zajimalo co vsechno predelal a jak?
Datum: 25. ledna 2009 9:10
Jméno: Pionyr 20
IP: uživatel4183
 zdarec draci, chci vědět zda jde hodně pocítit rozdíl při jízdě s různýma řetězovíma kolama (z11,z12,z13). nevim ktere se mam koupit protoze mi pionyr jde spise do rychlosti a kdyz jedeme dva tak nás to sotva utahne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 14:45
Jméno: sanko
IP: uživatel4891
 pocítit je to opravdu hodně.Když máš třináctku a pak tam dáš třeba desítku tak je to uplně něco jinýho.Zlatej střed je dvanáctka já jezdím na jedenáctku.
Datum: 25. ledna 2009 14:45
 no na silnici bych dal klidně 13z. no pokud dáš 12z. , tak v rychlosti ani tak rozdíl nebude,protože se tě spíš motor povede víc vytočit no a do crossu bych dal 10-11z pak to
má docela pěknou sílu
Datum: 25. ledna 2009 12:14
 já osobně mám 10z a sem spokojený, pomalu to nejede a sílu to má slušnou
Datum: 25. ledna 2009 10:56
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 tak podle toho kde jezdíš na silnice bych řek že je dobrý když jezdíte dvá to 12z ale jestli jezdíte v crosu tak si dej 11z
Datum: 25. ledna 2009 9:27
 Jestli těma řetězovíma kolama myslíš primární kolečko tak do síly si dej menší,,,pokud myslíš rozetu ,tak na sílu si dej větší.
Datum: 25. ledna 2009 8:17
Jméno: JAWA_20
IP: uživatel5070
 Nazdar . Nevite ci se davali na posledny pionyri pisty s na 3 krouzky . diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 11:39
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to bylo az po roce 1975 pac mam 21 z tohoto roku uz treba s vykonejsim (30W) magnetem, hranatejsima plechama a mela 3 krouzkovy pist, zrovna ted se mi vali tady na stole...jinak byly 3, pak se preslo na dva aby byl rychlejsi a tocil vic (asi o 200-500 otacek zhruba a pak se kvuli tomu davala na mustafi i ta 72 tryska) ne ukor mnesi sily...jinak nema cenu to opravdu resit, je to pomalu jedno...
Datum: 25. ledna 2009 11:39
 Dřív se dávaly 3 pak 2, ale nemá to cenu řešit. Myslim si, že přelomový rok je 1975.
Datum: 25. ledna 2009 9:23
Jméno: Luke
IP: uživatel250
 Cau, to je ruzne, mam 21 - ktera ma 3 pisnti kroužky, a 20, ktera je o 2 roky novějsi a ma 2 pistni kroužky, ale je to celkem jedno, akorat kdyz maš 3 kroužky, tak to lip tesni ale zas mas větsi třeni !!! Ja osobně bych dal radši 3
Datum: 25. ledna 2009 0:15
Jméno: Jcs
IP: uživatel5042
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 15:53
Jméno: robertn
IP: uživatel4939
 je to fakt, v té jinak politicky blbé době v 50. 60. letech díky skvělým konstruktérům vznikaly krásné elegantní stroje. promyšlené do detailu a přitom jednoduché a spolehlivé. to platí jak o s11, tak s22, jawetty.  když se dívám na dnešní mopedy, tak ty staré se fakt nemají za co stydět, ba naopak.
Datum: 31. ledna 2009 15:53
 u mě vede s11
Datum: 25. ledna 2009 11:01
Jméno: KrupiQ
IP: uživatel4765
 A taky by se o to mohl dělit s S22
Datum: 25. ledna 2009 9:48
Jméno: jcs
IP: uživatel5042
 Robot je taky krasnej
Datum: 25. ledna 2009 8:22
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 este by se mohl delit o tento titul s Jawetkou, Robotem ci mene znamym Luciferem ale jinak nezbyva nez souhlasit
Datum: 24. ledna 2009 23:36
Jméno: Jawák
IP: uživatel4183
 Zdarec, nevíte někdo jak a čím nejlépe vyčistím výfuk na Jawě 20? Díky za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2009 14:14
 hele nejlip kdyz ho vylejes necim horlavim a vypalis ho tak sem to udelal a byl cistej dost ten humus hezky vyhori nebo to udelej autogenem s tim se to taky dela
Datum: 11. února 2009 14:14
 vyndej vnitřek nalej tam naftu nebo sem to dělal i z benzínem ale u toho si musíš dávat pozor docela to fluše plameny  a párkrát to takhle uděláš a pak to jen vyklepneš ven ten bordel a jeto hotový
Datum: 25. ledna 2009 15:10
Jméno: JAWA_20
IP: uživatel5070
 Dej si do vrtacky draty o prumeru 0,5 az 1 mm ale musi byt dost tvrdy . Pak to dej dovnitr a zapni vrtacku .
Datum: 25. ledna 2009 0:12
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 http://shop.sesa-moto.cz/pokec/fichlt-kramek/id70186.html je to tam v clanku puleni motoru, je tam napsany VYFUK takze to najdes, precti...jinak o tom lanku newim, delavalo se neco podobneho z gable, rozrizl se, tez se roztrebil a s vrtackou projel...ale az to vypalis tak stejne nejlepsi je vzit hadr, natlouct ho tam z jedny strany a na druhy ho vytahout - krasne lesky (zevnitr) dalekohled z toho bude
Datum: 24. ledna 2009 22:55
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 no někde sem čet že je dobrý vzít si starý lanko, na jednom konci ho roztřepit, druhej konec dát do vrtačky a projet s tim vejfuk
Datum: 24. ledna 2009 22:13
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 vyndej vnitrek a hodto do kamen a zachvili to vytahni az to bude ohoreli a malim kladuvem lechce oklepej at stoho spada to ohoreli a vnitrek vejfuku se blbe cisti zalezi jak hodne je spinavej bejlepsi vypalit v ohnisti ale znicis si crom tak to necim vyskrabej
Datum: 24. ledna 2009 21:58
 pokud ti nezáleží na chromu tak je nejlepší hodit to do ohně a pak to prostě vyklepat
Datum: 24. ledna 2009 21:52
Jméno: lolík
IP: uživatel600
 cau draci... chtel jsem se zeptat.. dneska jsem si delal predstih na CZ 250/455.. dal jsem tam 3,6.. ale porad se mi to dusilo atd.... tak jsem hledal co by to mohlo byt.. tak jsem se podival na vejfuk.. a kdyz jsme ho sundal.. tak z toho vytekla.. slušná davka oleje.. myslite ze je to kvuli tomu?? ze se mi to dusilo? vsechno nehorazne od oleje.. proste humus
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 23:02
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 smrdi, cadi, takovej stiplavej specifickej zapach, pokud si dal novej prevodovej olej, kerej je proste novej a ridsi, tak se ti nasal do klikovky, tez sme mel na fikovi starej a parada, nalil sem novej a uz to zaclo, puleni me neminulo...vypal vyfuk, to je dulezity...jinak pokud to jenom prokopnes a ani se to poradne neohreje, zas to chcipnes a pak zas negydy nakopnes tak to je jasny, nezahreje se to na teplotu gdy se olej jeste nespaluje (zde to plati hlavne u M2T!!!)...a gdyz uz jsme u neho - on se nerad spaluje...jo jinak ten vyfuk jeste pak poradne utesni, tim to tez muze byt a prosim at se zase nerozjede diskuze o M2T, wim ze to tu dlouho nebylo ale pestry uz je to dost
Datum: 24. ledna 2009 23:02
Jméno: lolík
IP: uživatel600
 ja jsme na ni predstim nejezdil.. dostal jsem ji od dedy.. a hnedka sla na GO... no vidis to me nenapadlo.. stim prevodakem.. doufam ze to tak neni... ale do fika jsme dal taky 1:25 a te a ten si to prebral s prehledem. .zadny zbytkovi olej.... no jooo ale jak to poznam ze mi to taha.. olej ze skrině?
Datum: 24. ledna 2009 22:05
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nezapaluje ti to smes jak ma takze v lepsim pripade ten prestich muze bejt spatne nastavenej nebo spatna svicka ale to je nepravdepodobny a rikaz ze to je po GO takze hadam ze to nejezdi od ty doby to bude tim ze to nekde fouka tak jestli ten olej neni sprevodovy skrine
Datum: 24. ledna 2009 22:01
Jméno: lolík
IP: uživatel600
 motor je po GO. davam 1:25 kvuli zajizdeni.. ale jak je videt je to asi hodne
Datum: 24. ledna 2009 20:16
 A také párkrát perošlápni motor bez zapalování ať vyplive všechen pebytek oleje a směsi...A pokud tam dáváš víc oleje,než má být, tak to není dobře. Najdi si návod k obsluze a tam se podívej, jaký poiměr má být...Pokud ho tak dáváš, tak by to možná chtělo sundat hlavu a kouknout dovnitř, příp. vyčistit.
Datum: 24. ledna 2009 20:02
Jméno: Monter
IP: uživatel1265
 Vypal vejfuk a snad už se to dusit nebude esi jo tak by se musela hledat závada jinde ale to už ti bohužel neporadím
Datum: 24. ledna 2009 19:50
Jméno: maro50
IP: uživatel5069
 zadr..neviete ako vybrat rucicku na hranatom tachaci na pincla?...dik za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 20:04
 http://www.jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=27897 Zde je to popsané, princip je stejný jako u tacho ze 640
Datum: 24. ledna 2009 20:04
 seso, sory ale pls nemaž, čus našel sem na netu stránku, kde prodávaj ty brusný kotouče a pasty na leštění kovu, dělá se to s tím dobře, a seso, kdybys tady něco takouvýho měl, tak by to bylo super : http://www.chromtechnik.cz/
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 18:28
Datum: 24. ledna 2009 18:28
Jméno: potkan
IP: uživatel3485
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 0:03
Jméno: maro50
IP: uživatel5069
 niekde sa to tu us riesilo...najprv si treba nastrihat buzirky zodpovedajuceho priemeru o hrubke niakych 0,5 cm..a ponatahovat ich na riaditka a unasac rukovate planu ci jak sa to vola a potom pomedzi to poprepletat buzirky zodpovedajucej dlzky..a pozaraovnavat...tak niak to bolo myslim..
Datum: 25. ledna 2009 0:03
 takový má kamoš na 250 automatce
Datum: 24. ledna 2009 21:03
Jméno: Luke
IP: uživatel250
 On myslí to, co je na rukojetích (vypadá to jak pleteny proutěný košík, akorat místo proutí uměla hmota) je to zajimave !!!
Datum: 24. ledna 2009 19:43
Jméno: Horst
IP: uživatel5068
 To jsou návleky z kombinaček(kleští)
Datum: 24. ledna 2009 18:29
 Hoši,nevíte jak udělat nějakej zámek na kastliky u 125 kejvačky která má jen ten záchyt na šroubovák(takovej ten "šroub" co se s nim otočí a on se zahákne)??Napadlo mě udělat to nějak tak jako je otevírání kapoty u auta.Že bych doma udělal nějakej mechanismus kterej by se ovládal lankem.Ale nenapadá mě jak na to.Poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 17:58
Jméno: bobo.kopecky
IP: uživatel5067
 nevite jesli je krouzek zevnitr u 90 jawi u naslapovacky musi se kvuli tomu pulit tecemito
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 13:15
Jméno: to je jedno
IP: uživatel5073
 jeslti ti to chcije moc, tak to musis rozpulit. je tam udalana drazka v karteru pro o krouzek. kdyz by to chcalo malo, tak jako nouzovka sundat start paku a narvat tam o krouzek, poradne pritlacit paku a utahnou klinek. ale stejen to bude furt saknout, dokavaz to nerozpulis a nevymenis
Datum: 25. ledna 2009 13:15
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jestli je to jako u pincka tak staci sundat nakopavacku a strcit to tam a zase dat spatky nakopavacku
Datum: 24. ledna 2009 22:07
|



|