Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
Posl.aktualizace: 08. ledna 2009 18:38
 ale tohodle bych tipoval spíš na Japonca... Vietnamci jsou víc ploší v obličeji (beze srandy fakt!)
Datum: 08. ledna 2009 18:38
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 uz sem to parkrat videl, parada...gdyby todlec delali vsichni cinani tak bych se vubec nezlobil (myslim to vepro, pivo a kupovat si nase motorky  ) konecne by poznali co je to slovo KVALITA a ZLATY CESKY RUCICKY!
Datum: 08. ledna 2009 18:34
  dobrej vietnamec... žere hulkama vepřo knedlo zelo  naše pívo  a pak si de kupit nasu motorku  nej je ten pes u hranicich... jinak na te skladacce me stve motoscoot :!
Datum: 08. ledna 2009 16:13
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 Pro: hajda ® Jo? jak na bombóně? A jak natom sedíš ty? Jak na hajzlu? Dyť se na tom ani jinak sedět nedá
Datum: 08. ledna 2009 15:46
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 Ty vole to si děláte prdel to je fakt hustý
Datum: 08. ledna 2009 15:37
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Ty Stando visí to na stropě v motoscootu v Opavě,jsem z Opavy tak to musím vědět.Ale je to zřejmě jenom krabice a k prodeji není.
Datum: 08. ledna 2009 7:22
Jméno: standa
IP: uživatel4937
 a ta skladacka dokonce visi na strope nejakyho muzea  a snad je k prodeji  nebo nekde v jawě visi....uz nevim...ale nekecam...nekde sem to cet...
Datum: 07. ledna 2009 22:37
 ba skur si udelali pi.. z pareza podle mne
Datum: 07. ledna 2009 22:35
 Až na toho čínana je to dobrý video
Datum: 07. ledna 2009 22:14
 hustý, no, ... akorat na tom sedí jak vosa na bonbóně...
Datum: 07. ledna 2009 22:00
 hm... pěkná stavebnice
Datum: 07. ledna 2009 21:39
Posl.aktualizace: 08. ledna 2009 15:31
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 lol tak to je prasárna...jak tohle muže nekoho úbec napadnout
Datum: 08. ledna 2009 15:31
Jméno: standa
IP: uživatel4937
 to je starý  ti rodice koupili PC tak brouzdas po netu co  na youtube sou vetsi bomby  to sem tam videl jednou video s babetou a ta tocila snad 10000  a strilela jak vzteklá 
Datum: 07. ledna 2009 22:42
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 jo no škoda že to tu už bylo před rokem aspoň ale jinak dobrý
Datum: 07. ledna 2009 22:39
 tak tomuto se říka zničená babetta
Datum: 07. ledna 2009 22:37
 čus máte někdo skušenosti dat na fichtla baterku ?? a šlo by to aby se aji dobijela a fichtl startoval na baterku a ji svitil bez zaplého motoru
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2009 19:34
Jméno: Libor
IP: uživatel4573
 Je to uplna picovina to montovat na fichtla jestli chces neco se s tarterem tak si kup neco novesiho akorat si s tim skurvis celyho fika
Datum: 08. ledna 2009 19:34
Jméno: eclips
IP: uživatel1181
 kua snad umite cist ne on nemyslel pres starter ale jen z zaplou baterkou
Datum: 08. ledna 2009 18:33
 Startér by byl hodně velkej problém. Baterku na zapalování a na světla problém není.
Datum: 08. ledna 2009 18:09
Datum: 08. ledna 2009 13:26
Jméno: Standa
IP: uživatel4937
 Nedavno jsme to tu resili....starter ze skutra koupis za litr,ale je ti k nicemu...pokud nekdo prijdete na to jak ho zakomponovat do motoru,tak sorry,ale je to debata o nicem....neni kam a jak to zakomponovat....jedine tak tam nejak naprat dynamostarter z prasete,ale tomu neverim,ze by se to nekam veslo....takze nic...
Datum: 07. ledna 2009 22:32
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Z elektrické stránky to reálné je, ale asi nejmíň schůdné je mechanické řešení starteru, myšleno pohon elektromotorem...
Datum: 07. ledna 2009 22:22
 to nedáš... jedině že bys to měl jen jako pomoc při startování... aby šlo víc proudu. ale abys máčknul a vono to startlo bez nakopávbačky to nejde... musel bys mít noumáně motůrek s uhlíkama co by ti otáčel rotorem... a jen na světla a cvrčka tak to myslim bylo na jawa-50.cz a asi by ti poradil chong... to je tady mistr přes elektriku.
Datum: 07. ledna 2009 22:03
 Zdarec všichni mám takový malý problém.Mám babettu typ 207 akdyž ji nakopnu a motor se rozběhne tak mě to tam někde vevnitř začne cinkat je to blízko u zvonu a tak se chci zeptat co s tim je a jak to muzu opravit? odpovedi mi prosim zasílejte na meila,předem díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2009 10:20
Jméno: o nás
IP: uživatel5506
 přesně tj spojka a nebo nemáš našponovanej řetěz a cinká to o rám
Datum: 22. března 2009 10:20
Jméno: David . K.
IP: uživatel2215
 cinka ti spojka
Datum: 11. ledna 2009 10:26
 Zas jeden OT..  chcem s kámošem koupit fáčko nebo škodovku, jde o to jestli původní majitel může trvale odhlásit auto z evidence BEZ dokladu o eko. likvidaci? četl sem o tom hafo diskusí, moc sem to ale nepobral. Ješte sem četl, že majitel může nově od 2009 udat jako důvod k vyřazení, že „zanikl účel využití vozidla“. Třeba že si udělal z auta kralikárnu, nebo přístřešek na dřevo  jak je to v reálu...? Dík za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2009 22:51
Jméno: David . K.
IP: uživatel2215
 napada me koupit auto od majitele domluvit se snim ze mu ho nekdo ukrad ty bys ho mel 2 roky ve stodole a az by se na to zapomelo tak majitel by auto normalne odhlasil a tobe by auto zustalo
Datum: 09. ledna 2009 22:51
Jméno: Mara 2
IP: uživatel2669
 hale co se tyce toho katalyzatoru tak ten meli až posledni Fačka
Datum: 08. ledna 2009 15:10
Jméno: standa
IP: uživatel4937
 v republice se vali desetitisice odhlasenejch vraků tak proc se upinat jen na skodovku a favorita???
Datum: 07. ledna 2009 22:45
 Jojo právě to je ten problém-eko poplatek za převod...chcem to jen na blbnutí, takže těžko budem kupovat favo za 2000 a platit kvuli převodu 10k
Datum: 07. ledna 2009 21:10
 No právě že změnilo, od začátku roku, nikde o tom ale nepsali dost jasně
Datum: 07. ledna 2009 21:03
 Jo a pokud si ji chce koupit S TP a přepsat ji, počítejte s tím že to bude za 10000,- za převod... Nejsem si jistý jestli Favorit má katylyzátor, ale myslim, že né, takže to nesplňuje ty normy a je to za velké peníze..
Datum: 07. ledna 2009 21:03
 Co vím, já tak jedinně doklad o likvidaci nebo když vozidlo zaniklo.... Ale je možné, že se to změnilo
Datum: 07. ledna 2009 21:00
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Zdarec ..mam dotaz nevíte kde bych mohl sehnat plastovou krychly bo kvádr o straně ..tak 5 cm??díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2009 15:25
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 nn,, na to mam hliníkovou kostku  plastovou potřebuju na karbec ...z toho bych si si to vyřezal..
Datum: 08. ledna 2009 15:25
Datum: 08. ledna 2009 10:44
 Různé reklamní předměty jako jsou ty hlavolamy - ty průhledné krychle s kuličkami uvnitř a podobně... Nebo si koupit desku, vyřezat alespit...
Datum: 07. ledna 2009 21:05
Posl.aktualizace: 07. ledna 2009 20:28
 zdarec, hele, kdybych si chtěl dát nějakej budík nebo něco na dobíjení, tak si tam mám dát spíš ampér, nebo volt metr?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2009 22:14
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Raději bych to dal na spínačku, aby se to odpojovalo, protože ten dělič taky něco žere ikdyž je to nula, nula prd. Ale proč tím stejně vybíjet baterku...
Datum: 09. ledna 2009 22:14
 já myslel jako na baterku ty kontakty, co mi to budou měřit...
Datum: 09. ledna 2009 17:27
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Nejsem si jistej jestli ten modul na 6V bude chodit, co si pamatuju je dělanej na 9V. Na tu 9V baterku ti to bude chodit leta (za předpokladu že to budeš zapínat jen na jízdu).
Datum: 09. ledna 2009 7:54
 a co kdybych to normálně připojil na baterku?
Datum: 08. ledna 2009 16:05
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Nepodceňuj soudruhy... zejména pokud opisovali daleko na západ.. Ampérmetry jsem viděl v anglických a italských historických sporťácích starších než pérák  . Některé měli ale k tomu i voltmetr.... Aby bylo jasno... ampérmetrem se sledovalo jestli v podstatě dynamo, či alternátor dává dostatek proudy kdy má a napětí říkalo zda je v baterce dost energie (napětí nepřímo vypovídá o dostupné kapacitě) na jízdu... Zkrátak když ti v otáčkách ukazoval ampérmetr minus 10A a napětí pod 10V, tak bylo šoférovi jasné že je to průšvih a že když vypne všecky spotřebiče možná domů dojede
Datum: 07. ledna 2009 23:10
Jméno: standa
IP: uživatel4937
 nevim,treba se mylim,ale proc asi ma kejvacka a perak ve spinacce ampermetr,kdyz podle vas zalezi na napeti??? asi to soudruzi spatne vymysleli co
Datum: 07. ledna 2009 22:51
 Ja mam taky na cross (čz) Ale nějak se nestaram o to,že to budu tlačit 
Ja bych ten voltmetr nějak strčil mezi relatko a baterku  . Ale je to naprd,protože voltmetr se musí zapojit paralelně  Takže s tim celím zapojením je to takoví lamacký 
Spíš si pořadně zrekonstruj celou elektriku a neboj se že ti to někde klekne-
Datum: 07. ledna 2009 22:30
 To martin.popo ®  nechci tlačit ne..  jinak jako taky si myslim, asi, že by to na dobíjení stačilo, pač, když uvidim, že mi to málo dobíjí, tak blíž, abych nemusel tak daleko tlačit..  já to mám do crosu, takže po silnici bych netlačil... jo, a kam, nebo k čemu bych měl připojit ten voltmetr, aby mi to ukazovalo kolik to dobíjí?
Datum: 07. ledna 2009 21:31
 "kolik má baterka šťávy" - řekněme, na kolik % je nabitá se měří hustoměrem, nebo voltmetrem, musí se to ale měřit když je baterka minimálně několik hodin bez nabíjení v klidu. Zůstal bych byt tebou jenom u toho měření nabíjecího napětí, myslím že to stačí.
Datum: 07. ledna 2009 21:02
 to sis vymyslem pěknou trupkovinu
Datum: 07. ledna 2009 20:53
 a kdybych chtěl ještě pozorovat, kolik štávy má baterka, tak na to by byl taky voltmetr nebo ampér metr? že bych před sebou viděl, kolik má baterka a kolik mi to dobíjí, tak jak ?
Datum: 07. ledna 2009 20:45
 Při dobíjení je důležité napětí - takže voltmetr
Datum: 07. ledna 2009 20:36
 NS125r- trysky sou na http://www.scooter-tuning.cz M6 je hlavni M5 volnoběh, mam servis v Praze a delam moto do 125ccm takze vim kde co hledat a vlastnim mustanga jawa 23 a NSr 125r takze tak nak podobne
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2009 22:52
Jméno: Standa
IP: uživatel4937
 a nemel bys tam pouzite dellorto 19 za pětibábu?
Datum: 07. ledna 2009 22:52
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
Posl.aktualizace: 09. ledna 2009 11:44
 Proč by nevyměnily ložiska...????  Ložiska přebouchat je jednodušší než to rozpůlit....  Na ložiska ti stačí kus hliníku a kladivko...  Chtěl bych něco podobnýho podniknout na skůtru ČZ....  Uvidim jak se bude dařit dohnat ho ke spolehlivosti....  Ale jelikož to je jen o kousek větší pionýr....s takovouhle opravou bych si poradil taky....
Datum: 09. ledna 2009 11:44
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 Tak to sou fakt dobrodruzi..ložiska vyměnit pomálu na koleni...zajimalo by mě jak čsto museli chudácí tankovat...to se jen tak nevidí vážně borci borců...s tím by se mohli chlubit všude s takovým vykonem...už jenom kuli tomu co uz psal dancic posezu...jak je chudáky museli bolet záda.....  borcíí
Datum: 08. ledna 2009 21:58
 tak to sou málo borci.. já čumím.. ale třeba ty ložiska.. to by nešlo vyměnit bez nahřátí... obdivuju je.. dokázat si zařídit noclehy a takové věci.. a vůbec to vydržet.. když 550 a 555 mají opravdu zajímavý posez.. já taky někdy jezdím na mojí 555 na nosiči... ale na pařezovi si člověk sedne leda na blatník  fakt obdiv
Datum: 08. ledna 2009 17:12
 No jako borci....  Mám kamaráda co byl na 21 v Paříži bez jedinýho ND s sebou....  (i duši si musel koupit cestou...  ) A ložiska....no jo no....když už to jinak nejde....  Výhoda je že pokud máš s sebou potřebný ND (myslim tim střeva do motoru....kliku převodovku řadící automat- prostě celej motor v dílech bez karterů) a pár kousků nářadího uděláš GO jak je vidět kdekolv a jedeš s novym pionýrem dál...  Fakt smekám tohle je výkon...
Datum: 08. ledna 2009 10:54
Jméno: Standa
IP: uživatel4937
Datum: 07. ledna 2009 22:54
Jméno: standa
IP: uživatel4937
Datum: 07. ledna 2009 22:53
Jméno: mára
IP: uživatel4933
 ahoj zdravim všechny fichtlaře nemám sice dotaz na fichtla ale ne hondu Ns125r vím že to sem nepatří ale uš jsem zoufalej nevim kde to mám hledat pořeboval bych na tuto motorku trysky do karbecu. Kabec Dellorto PHBH 30(BS) a je to tryska zespodu k sitiči je to pravděpodobně hlavní tryska. Mám taky ČZ ale ta jezdi v poho, teť akorát dělám výbrus tak jsem tuhle hadici chtěl vytahnout a zjistil jsem že nejede. Prosím ozvěte se někdo s nějakým dobrým krámkem nebo rovnou tel. na nějakýho týpa co by o tom mohl něco vědět. moc dík s pozdravem mára
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2009 20:02
Jméno: zajda
IP: uživatel257
 cau ns125r ja mam nsr 125r a taky sem to resil trysky sou na http://www.scooter-tuning.cz v sekci e-shop. hlavni tryska je M6, volnoběh M5 a tel na me je 604484429 mam servis v praze a venuju se jedine dvoutaktum do 125ccm.
Datum: 07. ledna 2009 20:02
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
Posl.aktualizace: 07. ledna 2009 18:34
Jméno: unnamed
IP: uživatel2900
 ZDAR chlapi...prosim vas je nakej fichtl zavod ciste jen na asfalte??? a ked pls dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2009 14:20
 Stránky fichtl klubu sou naprosto v pořádku....
Datum: 08. ledna 2009 14:20
Jméno: standa
IP: uživatel4937
Datum: 07. ledna 2009 22:56
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 a jaka je oficial????
Datum: 07. ledna 2009 21:00
 Nerad bych tě něak naváděl protože to neni eště jistý. Ale rozhodně se letos bude zase konat šampionát závodů kolem jičína....! Což sou závody který jezdim já. Takže hlídat http://www.jawa50zavody.cz popřípadě http://www.fichtl-klub.cz (fichtl klub je tak neofiko stránka našeho VIX TEAMU...  )
Datum: 07. ledna 2009 18:33
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
Datum: 07. ledna 2009 18:24
 caw draci mam takovi dotaz nevíte jakou ma konstrukční rychlost simson
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2009 20:50
 Simson má 60km/h - viz kamarádův TP ( typ S51-E) a je to i v manuálu... 70km/h je pokud se nemýlím u Simsonu S70...
Datum: 07. ledna 2009 20:50
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Určitě 60km/h.
Datum: 07. ledna 2009 20:04
 hm, to je divný kámoš má v papírech 60km/h
Datum: 07. ledna 2009 19:27
 mrknul bych se do papírů ale nechal jsem je u kamoša  tuším že 70
Datum: 07. ledna 2009 18:17
Jméno: standa
IP: uživatel4937
 myslim ze 70
Datum: 07. ledna 2009 18:12
Jméno: mogul
IP: uživatel4012
 zdarec, potreboval bych vedet, jak se dají rovne namalovat ty zlate original linky na plech na pincka. Jestli na to nemate nejakou vychytavku nebo tak neco, nebo jestli to musim tak od ruky a doufat ze to udelam rovne. Diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2009 0:23
Jméno: jara.web
IP: uživatel4891
 já sem vyučenej autolakýrník a linky jsme dělaly.Správně by to mělo být od ruky,ale prodávaj se na to speciální maskovací pásky které nalepíš a ona je jakoby nařezaná a pak pouze odlepíš prostřední proužek a namatláš to i když se ti bude klepat ruka  .jinak ta páska odhaduju že může stát tak 100,-.
Datum: 08. ledna 2009 0:23
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 No jo s tou izolepou,ale já jsem to chtěl taky zkusit,ale mám strach,že poničím lak.Jinak jsem poprosil sesu,aby mi poslal nějaké foto motorky s tou jeho linkovačkou a taky to nevypadá špatně,ale prvni musím dodělat renovaci a pak budu řešit linky.
Datum: 07. ledna 2009 18:43
 Nejlepsi je si to nechat u nekoho udelat kdo se tim zivy ale kdyz si nalepis izolepu a podle ni pojedes tak to taky vypada slusne.
Datum: 07. ledna 2009 18:09
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 Zdar draci chtěl bych si probrousit průměr difuroru na 19mm..jakým nástrojem je to nejlepší udělat?..díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2009 22:21
Jméno: Standa
IP: uživatel4937
 Tak ja vim ze ve valci je to sirsi,ale rekl jsem to hodne zjednodusene.....
Datum: 07. ledna 2009 22:21
 Standa> při stupu do válce by měl být průřez 107 až 115% průřezu difuzoru karburátoru....
Datum: 07. ledna 2009 20:31
Jméno: Standa
IP: uživatel4937
 samozrejmne musis rozsirit i koleno..! plocha se pocita jako pi*r^2 takze tak...musi to mit stejnej obsah prurezu od difuzoru az po valec...jinak je to uprava k nicemu
Datum: 07. ledna 2009 18:43
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 musím se poupravit na konci místo toho difuzoru má bejt ke karbecu
Datum: 07. ledna 2009 18:31
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 soustruh mám a odsazený vrtáky taky ale jak to mám vybrousit v tom místě jak se to kolínko zahýbá k difuzoru???
Datum: 07. ledna 2009 18:12
 Davej pozor protoze se muze stat ze kdyz bude soupe az dole tak bude trochu otevrenej difuzor
Datum: 07. ledna 2009 18:06
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Buď se to dělá na soustruhu ,ale ten nejspíš nemáš takže by to mělo jít i vrtákem,ale budeš si muset sehnat redukci nebo vyrobit
jelikož normální vrtačky mají skl. pouze 13 mm
Datum: 07. ledna 2009 17:59
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 no tak bych to profézoval jen na 18.5 ale čím????díky
Datum: 07. ledna 2009 17:54
Jméno: standa
IP: uživatel4937
 myslim ze jsem kdesi cetl,ze jde nejvice profrezovat na 18.5mm
Datum: 07. ledna 2009 17:49
Jméno: Robinson
IP: uživatel4411
 jaký potebuju klíč na svíčka na mustanga\r\n jaky pruměr
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2009 18:12
 Stoprocentne 21 !!!
Datum: 07. ledna 2009 18:12
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Tutovka 21.Jinak co to znamená to \r\n?
Datum: 07. ledna 2009 17:52
Jméno: standa
IP: uživatel4937
 ja myslim 21
Datum: 07. ledna 2009 17:41
 myslim ze je to 19
Datum: 07. ledna 2009 17:27
 vazne nikto neviete ako je to s tymi podkovami???prosim dost to spiecha
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2009 13:06
 Podkova je supr věc!
Datum: 22. ledna 2009 13:06
 no zas tak do slova bych to nebral mel sem ji tam zalepenou ale to lepidlo mohlo nejakym zahadnym zpusobem povolit, ale ten kolicek co tam byl tak to fakt nevim jak se prez nej mohla povotocit no ale uvidim az rozpulim motor pak to sem napisu
Datum: 09. ledna 2009 15:55
 Já sem například podkovu nezajišťoval nikdy...  Měla jen mírný přesah a napružil sem ji do kliky....! To že se ti hla zakolíkovaná zalepená podkova je opravdu velice podivný....ale co u fichtla podivný neni....
Datum: 08. ledna 2009 10:56
 no ja mel taky podkovu a musim říct že to s ní jelo dobře hlavně v nizkých otáčkách ale asi sem někde udělal chybu protože se mi uvolnila a vo ní se sekla ojnice, která se vohla a roztrhlo to píst naštěstí to přežil válec jak to vypadá v kartenech jeste nevim jeste sem ho nerozpůlil
podkovu sem tam měl zalepenou a zakolikovanou jednim kolickem tak by mě docela zajímalo jak to děláte vy????
Datum: 07. ledna 2009 18:58
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Pro fikuse: nezlob se na mě, ale takový jsou nejlepší co všechny tyhle upravy rovnou zavrhují to už jsi rovnou mohl napsat že
pionýr je na jěždění do práce a ne na závodní upravy atd...
Datum: 07. ledna 2009 18:03
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 To záleží na tom co myslíš,vzrábí se z duralu hliníku nebo silonu a drží tam tak že se vyrobí věší napruží a pak se tam dá společně s klikou,nebo zakolíkuje.Tady je jak se vyrábí http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-podkova-mezi-setrvacniky-klikove-hridele.html ,a tady je kde se dá koupit,http://inzerce.jawa-50.cz/?kat1=nahradni-dily&kat2=prodam&strana=3 ,někde ve prostřed tý stránky.Podle mých skušeností je to docela dobrá ůprava!
Datum: 07. ledna 2009 17:32
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 já bych do ní teda šel budeš mít lepší vyplachovíní válce a nebude ti zbytečně týct benzín mezi setrvačníky
Datum: 07. ledna 2009 17:32
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 vyprdni se nato akorat se ti to vysype a znici motor a nepocitej svetsim vykonem
Datum: 07. ledna 2009 17:16
Posl.aktualizace: 07. ledna 2009 17:25
Jméno: Standa
IP: uživatel4937
 řekl bych ze na Stadiona snadneji naroubujes zapalovani ze Simsona
Datum: 07. ledna 2009 17:25
Jméno: pavelc
IP: uživatel2952
 ahoj kluci,...mam problem u čz 180 se startovaním daval jsem to pred nekolika dny k opravarovi a ten to enmoch zaboha spravit u segmentu sou akorat ty krajní trochu zbrouseny a spojkovej kos by mel bejt ok ale porad prokluzuje nakopavacka ale chyba je nekde uvnitr,...nemate nekdo s tímto zkusenosti,....? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2009 21:50
Jméno: Pedro
IP: uživatel4311
 hele mrkni ještě na koš u mě to vypadalo taky ok a vyměnil sem ho a parada
Datum: 08. ledna 2009 21:50
 Nemáš protočený nalisování hřídele s tisícihranem pro nakopávačku ve startovacim segmentu...? Na první podle se to může tvářit OK protože to drží ale jak se do toho opře komprese protočí se to povolíš nakopávačku segment se opře a protočí se pružinou na původní místo....! Nevim jen tipuju....
Datum: 07. ledna 2009 15:02
|



|