Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 nemate nekdo skušenosti s mícháním vlastních paliv potreboval bych nejakej dobrej tip pošlete ni to na mejla dikec nocccccccccccccccccccccccccc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2008 19:42
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak to netusim jak tomu rikam cet sem o tom na jeho webu nez to zabalil na to by ti nejlip odpovedel on...jinak ze by v te zazracne lahvicce byla nejaka smes to ne wim ze nekery dokazou fakt dost ale todlec bych typoval spis na nitro...uz sem na tom jezdil wim co to dokaze a taky se s tim da poslat ojnice nebo klikovka do vecnych lovist...a newim jak vy ale svou smes sem si dycky daval rovnou do nadrze at to tahne hnedka z kraje...
Datum: 10. prosince 2008 19:42
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 jo nejmenovala se ta směska od FK "Ďábelská směs" nebo tak nějak ? Jednou na ČT2 davaly "ta naše povaha česká" nevidel sem to celý , ale byl oto o upravách stadionu a pak jel typek autem a vedle někdo na stadionu . Ten v autě natačel tacháč(90km/h jely) a pak na tom stadionu pustil něco z lahvičky a vysřelil dopředu. Codeca drsný , rád bych se na to podival celý. JE to už tak půl roku co to bylo.
Datum: 09. prosince 2008 23:30
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pan FK michal do stadiona svou smes a pry to bylo dost znat jinak gdo si micha svou tak tezko bude rikat svuj recept navic kazda latka pusobi jinak, dokaze neco jinyho, jinak se spaluje, kouri, zasira, neco muze ovlivnovat a neco rozleptat (kupr. gufera to se mi uz stalo) a s necim reagovat...ale ruku na srdce nejsme tak dobry abych vypocitali bo teoreticky rekli takhlec z hlavy jak se co s cim bude tvarit takze jedina vec je jen to zkouset a zkouset...odnese to motor ale pokud budete mit stesti a narazite na opravdu agresivni smes tak to stoji za to samozrejme kazde pro ma sve proti takze narust vykonu se musi necim kompenzovat a jak uz to byva tak ty velmi vykonny slouceniny vzdy maj nejaky negativni ucinek...mejval sem od kamose jednu vybornou smes ale bylo to tak zdravi skodlivy ze sem to dojezdil a presel sem na neco jinyho, byl to takovej mensi jed...jinak souhlas se Standou taky sme jako mladi (i jako velci v pripade nedostatku) litali snad na vsem moznym i nemoznym a byl sem rad pri sve dire v penezence za kazdej litr neceho na co se dalo litat...jinak pokud chces neco zkouset tak bych zacal u kvalitnejsiho oleje (tim se prakticky nic nezkazi ale zase ne syntetiku) pak tu olovnate aditivum pry je to dobry a potvrzuji je to i trosku znat na sile a navic to i castecne chrani valec a pak bych dal do toho neco v urictem pomeru co uz je osvedcene...
Datum: 09. prosince 2008 21:54
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 Za chvíli uvidíme na Nově ve zprávách, že někde bouchl fichtl...  , Stando, si mu neměl radit...
Datum: 09. prosince 2008 20:09
Jméno: Tinker
IP: uživatel4269
 Jestli se nepletu, tak tady o tom někde byla zmínka:
http://sweb.cz/firesnek/
Ale přímo návod tam nebyl
Datum: 09. prosince 2008 18:52
Jméno: standa
IP: uživatel4717
Datum: 09. prosince 2008 16:36
Datum: 09. prosince 2008 15:54
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 stando  , jinak jakube to si chceš doma namichat vlastní benzín  ? Jestli na to je navod tak si ho budu dělat taky  .
Datum: 09. prosince 2008 15:46
Jméno: standa
IP: uživatel4715
Datum: 09. prosince 2008 13:20
 saso mužu kopit dva tuning kroušky ktery jsou určeny pro tuning pist s jedním krouškem a dat je na sérijovej píst na dva kroušky a jestli to bude lepší než seriovy napiš mi na mejl dik moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2008 13:39
 na to zapomen,,to nejde
Datum: 09. prosince 2008 13:39
 To nebude lepší protože to nepude....! Pokud vim sou ty tuning 1,5 silný proti 2mm u série a maj úplně jinou polohu zámku....!
Datum: 09. prosince 2008 13:09
 INFO 2,,, predem avizuji ze hned z kraje noveho roku zacne u nejvetsich dodavatelu a to zejmne u JAWCI inventury a to prvni tri tejdny,,,,, to znamena ze budou vypydavat nektere polozky JAWA PIO ktere se naskladni az zkraje unora,,bat se nemusite, pac ja se na tri tejdy predsasobym ale muze se stat proste taky efekt,, ze ne co vypdadne a na dost dlouho !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! takze bud trpelivost, nebo ponizit pripadnou objednavku .-)
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2008 10:18
 INFO,, pripravil sem pro zakazniky special edici cerne tricek jawa L,XL,XXL ve shopu nejsou videt ale staci objednat cervene a do vzkazu napsat ze chcete cerne,, je to omezena edice a tak bude k mani jen mesic a pak klasika jen cervene  dekuji za pozornost
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2008 9:51
 Čus chlapi mám dotaz jakej je rozdíl mezi prsíčky na Jawu 50/550 a Jwawu 50/555. A do kterýho roku se dělali levostrané karburátory. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2008 10:48
Jméno: standa
IP: uživatel4715
 rozdíly jsou.... do r.1958 meli parezy levostrané karburátory...od roku 58 uz jsou prsicka stejna. Starsi provedeni melo nalevo nahore diru na vytahovaci sytic ...a... novejsi provedeni melo napravo klasickou dirku na špricák a výřez na otvírání filtru
Datum: 09. prosince 2008 10:48
 Ahoj SESO, chtěl bych se zeptat, jak funguje zasílání na Slovensko, a jak se zhruba pohybuje poštovný. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2008 9:45
 ty písty zatím kvůli mě shánět nemusíš, ješřě jsem neměřil vůle, je pravda, že tam něco klepe, ale to vypadá spíš na spodní ojniční ložisko
Datum: 09. prosince 2008 9:45
 ok,, pokud mi das mesic cas tak to cele splasim teda ty sady pstu
Datum: 09. prosince 2008 9:25
 O.K., tak ja rozhodím motor a uvidím, co ještě budu potřebovat. Zatím ví o tomto: rozpěrka u řetězového kolečka, kolo s nábojem 638, vložky nosníku př. světla 638, těsnení a silentbloky do zadních tlumičů, všechny těsnění v karburátoru, a možná i trysky 92,72,40. Po rozebrání motoru možná ještě neco do převodovky, ojnice, čelo - ale toto ještě nevím. Ještě jedna věc: Máš k dispozici výbrusové sady (písty, čepy jehly, kroužky) na 638 - písty nejlépe ALMET. Díky a sorry, že tolik otravuju
Datum: 09. prosince 2008 9:21
 asi s 80% vse
Datum: 09. prosince 2008 9:09
 Jsem z Prešova, je tu sice jeden obchod, ale mají díly spíš na fichtly a babetty. Na třindu 638 nic moc. Podobně to vypadá i v Košicích a v Bardejove. Ještě bych se chtěl zeptat: všechno co máš na stránkách máš i k dispozici?
Datum: 09. prosince 2008 8:51
 od kud jsi draku?? jinak tu Za jakých podmínek se zasílá na SLOVENSKO ??
Poštovné a balné zásilky na dobírku či balíku stojí na Slovensko 300kč a to bez rozdílu na velikost a váhu. Nákup se realizuje v českých korunách a po odeslání českou poštou bude vaše celková částka přepočítaná českou poštou na slovenské koruny dle aktuálního kurzu české pošty. K této zásilce bude slovenskou poštou při doručení na adresu zákazníka paní pošťačkou, ještě připočítán poplatek 150SK za zprostředkování dobírky mezi slovensko poštou a českou poštou !!!
Zákazníku který se rozhodné pro nákup a zrealizuje nákup ve Fichtl krámku, mu bude automaticky zaslán první mail s potvrzením o úspěšnosti nákupu a následně mu bude zaslán druhy mail s infem kdy zásilka baj oko dorazí na jeho adresu. NA TENTO MAIL VŽDY ZÁKAZNÍK MUSI ODPOVĚDĚT, ŽE TENTO MAIL OBDRŽEL, JINAK ZÁSILKA NEBUDE ODESLANA NA JEHOŽ ADRESU, PROSÍM UVADĚJTE FUNKČNÍ TVAR VAŠÍ ADRESY,,,, děkuji za případnou důvěr a moc se omlouvám za tu částku poštovného ale Já stím nic neudělám, pač se jedná o zásilku na dobírku zasílanou do ciziny,,,sesa
Datum: 09. prosince 2008 8:44
Jméno: lauf
IP: uživatel1640
 čau, chtěl bych vědět kolik by stálo pochromovat vejfuk na pionýra ten šikmoseříznutej, aspon orientačně dík...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2008 20:59
 klidně vám ho pánové ukážu ale počkejte do zítra vemu si ho do bytu do tepla a taky ho rozeberu a nafotim a na ceně se dohodnem dle stavu jestly budete mít zájem
Datum: 09. prosince 2008 20:59
Jméno: standa
IP: uživatel4717
 a nechtel bys nám ho ukázat??? i rozebranej samozrejmne...pokud je nejetej tak pujde dobre rozebrat a urcite bude čistý  a cenová relace??
Datum: 09. prosince 2008 18:33
 a nechtěl bys odemě koupit origo vejfuk uplně novej nejetej 100% chom není to replika jestly bys měl zájem napiš na email nebo na icq 248450441
Datum: 09. prosince 2008 17:27
Jméno: standa
IP: uživatel4717
Datum: 09. prosince 2008 16:41
 starej vejfuk oni do chromovny neradi berou, protože tam sou mastnoty a všelijaký svinstvo
Datum: 09. prosince 2008 14:48
 Radši si kup novej než to nechávat chromovat.To chromování by vyšlo na strašný prachy.A novej vejfuk tady u sesy stojí asi 2 000.Má ten seříznutej i doutník-ale u toho si nejsem jistej jestli ho ještě má
Datum: 09. prosince 2008 14:32
 Přesně tak..když nemám chrom na nic si nehraju a stříknu to žárovou černou....! Ta je neutrální a přiznává barvu....! Jinak výfuky se chromují na pionýra výjde cca 3000kč....!
Datum: 09. prosince 2008 13:29
Jméno: standa
IP: uživatel4715
Datum: 09. prosince 2008 11:23
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 s tim sprejem nemam dobry zkusenosti, vypada to torchu blbe...udelej si lestici kotouc sezen si brusnou pastu (staci takova zelena socialisticka tu ma skoro kazdej negde v dilne) a nalesti to vypada to o dost lip
Datum: 08. prosince 2008 22:49
 sprej s "chrom" efektem je k ničemu, když to nastříkáš tak to chvilku vypadá pěkně, ale jak na to šáhneš nebo to zahřeješ (vejfuk) tak to zmatní a vypadá to stejně blbě jak stříbřenka...
Datum: 08. prosince 2008 22:38
Jméno: brisK
IP: uživatel4703
 mno tak to je jiná ono taky záleží co je to za spray co jsem měl ja tak to byla jako fakt skoro stříbřenka
Datum: 08. prosince 2008 22:32
 Tady na tý jawě je ten sprej na výfukách,a vipada to stejně a drží to dobře
http://imb.lide.cz/big/48A702DEE2A0794428340200.jpg#39271637
Datum: 08. prosince 2008 22:29
Jméno: brisK
IP: uživatel4703
 Ten chrom ve spreji to ani neni chrom mě to připadá jak trochu upravená stříbřenka to nikdy nemůže nahradit chrom ani se to tomu moc nepodoba
Datum: 08. prosince 2008 22:23
 tak stalo by to hodně,,lepší je koupit ten chrom ve spreji a udělat si to sám
Datum: 08. prosince 2008 22:09
Jméno: ronie
IP: uživatel4236
 http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/241213-jawa-50.html kouknete na treti fotku kdo ma vysvetleni
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 22:18
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 jj je to přes zrcadlo , taky sem na to chvilec čuměl jak kkt
Datum: 08. prosince 2008 22:18
 myslíš 4... je to zrcadlově obraceny... taky sem nechapal... a jestli myslis 3. tak tam nic zvlastni neni
Datum: 08. prosince 2008 22:02
Jméno: ěgršg
IP: uživatel4713
 cus poradte mi pls jak zvetsit kompresi na pionyrovi 21 krome snizeni hlavy dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2008 20:24
 kromě jawase asi všichni pochopili, jak to bylo myšleno.
Datum: 09. prosince 2008 20:24
Jméno: standa
IP: uživatel4717
 muzes snizit klidne o 2mm ,ale nesmis zapominat upravit i ten spalovák  to se to pak seká
Datum: 09. prosince 2008 18:23
Jméno: jawas
IP: uživatel368
 zdenekk:kdyz to s nizis vic jak o jeden milimetr tak se ti sekne pist o hlavu a motor se ti nebude tocit
Datum: 09. prosince 2008 18:14
Jméno: standa
IP: uživatel4717
 ono komresni pomer a komprese ale jdou spolu ruku v ruce...
Datum: 09. prosince 2008 16:59
Datum: 09. prosince 2008 14:38
 Jojo to je pravda....  Taky to je otom že to spousta lidí má jedno jako druhý smotaný....
Datum: 09. prosince 2008 13:21
Jméno: standa
IP: uživatel4715
Datum: 09. prosince 2008 11:26
 Ano napsal jsem to blbě a měl by v tom být pořádek. Je to tak, jak říkáš. Ale zkus si přečíst jak se ptá: "jak zvetsit kompresi na pionyrovi 21 krome snizeni hlavy". Chce větší kompresi nebo kompresní poměr, když tam motá snižování hlavy? To aby se v tom prase vyznalo.
Datum: 09. prosince 2008 10:36
 Myslim že si trochu pletete pojem KOMPRESE a KOMPRESNÍ POMĚR. Komprese dosáhneš těsnym pístem dobrýma kroužkama neovalitou pístu a válce a podobně (jednoduše řečeno stav po výbrusu...  ) Kompresní poměr se zvětší snížením hlavy (popřípadě posunutím kroužku blíže ke dnu pístu) 3 kroužkový píst je spíše na škodu protože ti přidá tření motor se tolik nevytočí hřeje se a nemá takový výkon. Ideální je klasický dvoukroužek v kombinaci s lepším olejem...pro náročnější jednokroužek ale tam se člověk odsoudí k tomu že to musí pořád měnit. Závěr....vysoký kompresní poměr může mít i vyběhaný motor s nízkou kompresí....
Datum: 09. prosince 2008 9:45
 Jezdi na M2T v poměru 1:10. To ti tak zasere spalovák, že už tam žádný místo nebude a budeš mít kompresi jako bejk. Ach jo, kdyby jsi se alespoň podíval o pár dotazů níž, tohle už tu bylo snad milionkrát.
Datum: 08. prosince 2008 22:56
Jméno: Jt
IP: uživatel4706
 Ten tam uz mam
Datum: 08. prosince 2008 22:35
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 trikrouzkovym pistem...
Datum: 08. prosince 2008 21:26
Jméno: honza
IP: uživatel4590
 nazdar, ctěl se zeptat zeptat ne rozměry pomocných výfukových kanálů a jestli vedou samostatně z válce ven vedle vejfukovýho kanálu nebo se do něj napojujou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2008 18:26
Jméno: standa
IP: uživatel4717
 hele skus si stahnout nejaky to čtení o ladění motorů,nejčastěji je zminovaný pan Krejbich... jinak to bude jak operace mozku hasákem... samozrejmne ze se spojujou ve vejfukovym kanalu....videl jsi na zavodnim fichtlu nekdy víc jak jedno koleno???
Datum: 09. prosince 2008 18:26
Jméno: honza
IP: uživatel4590
 A napojujou se na vejfukovýho kolena,nebo ještě do vejfukovýho kanálu
Datum: 09. prosince 2008 17:05
Jméno: standa
IP: uživatel4715
 samozrejmne ze napojujou
Datum: 09. prosince 2008 11:27
 Aho Potřeboval bych radu. Jak udělam pěkný zvuk na čz 175. Nějaký pěkný bublák? Ale nějak aby to nebylo moc hlasitý.
Moc děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2008 14:36
 Ok,díky všem
Necham to tak jak to je
Datum: 09. prosince 2008 14:36
 Nic s tim nědělej,žádnej laďák.Tyhle starý motorky maj hejzkej zvuk jen v origo stavu
Datum: 09. prosince 2008 14:26
Jméno: standa
IP: uživatel4715
 Kup si ladak na MZ 150
Datum: 09. prosince 2008 11:28
 Pokud nevíš jak souhlasim....nehrab se do toho....! Jediný co můžeš docílit je že toé celý zkurvíš...  Neni to 4 takt aby sis mohl hrát s vejfukem...!
Datum: 09. prosince 2008 9:50
 Ja myslel třeba nějak upravit píštali?
Datum: 08. prosince 2008 21:08
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 tak ji nech v origo stavu a nevymýšlej hovadiny
Datum: 08. prosince 2008 21:05
 ja tam ma originalní výfuk,,ja mam celou originální
Datum: 08. prosince 2008 20:43
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 tak že tam dáš origo výfuk. neni zač
Datum: 08. prosince 2008 20:41
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 Zdar seso chci se zeptat jestli bys ve fichtl kramku nemohl jeste prodavat dily čz 125/516.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 21:34
 draku sorac ale dotoho nepujdu vubec poustet,,to by byla moje smrt,kazdopadne 516 je dobra vosa .-)
Datum: 08. prosince 2008 21:34
Posl.aktualizace: 09. prosince 2008 16:52
Jméno: standa
IP: uživatel4717
 presne tak,na kros je zbytecne tezka a vykon na to taky nemá...koupis blbý KX 85 do 15 000,- a muzes s nim jezdit Hobby nebo detskou tridu s nejakou sanci,ale z tou sprasenou cz te ani nikde nenechaj startovat a kdyz uz tak ve tride 125 a tam nemas s cz 175 sanci....Nebo pokud uz jsi starsi tak muzes treba do 20 000,- koupit starsi YZ 125 nebo RM 125 (tu kupoval bracha) na zacatek a svezes se jako král...vykon nad 25kW(RM-31.3kW),malo poruchový,2T- takze levnej servis a opravy....co chces víc ???? Ja vim...nicit čízu v lese  to je hrdinství...!
Datum: 09. prosince 2008 16:52
 No jestli tu čz chceš zhohodnotit,neboli podle mě zničit,,tak si to tam klidně dej!!
Ale už to nebude čz
Nevim proč musíte každý stavět z těhlech rásných motorek krosky??? To si radši kupte normal krosku a neničte čz !!
Datum: 08. prosince 2008 20:32
Jméno: joska
IP: uživatel4711
 chci se zeptat muze se dat na čz 175 rotor a starter z 250? dekuju za odpoved\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2008 2:03
 sic nevim z jaký 250 myslíš startér, ale jestli myslíš dynamostartér PAL, co se puožíval na prasatech tak ten tam pude ale nevleze se pod víko, dynamostartér měli ještě hadráci ale ten byl myslim trochu jinej aby šel motor natočit opačně, nevim jestli je rozměrově stejněj a dával se jen na 350 hadráky
Datum: 09. prosince 2008 2:03
Jméno: eclips
IP: uživatel1181
 jam myslim ze asi ne protoze 175 ma kratsi rotor a 250ho ma delsi takze i zapalovani bude jine
Datum: 08. prosince 2008 19:47
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
 zdarec, mam čz 175/487 a chtel bych to prepsat na 125. Jak se to dela?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 20:19
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 musíš si koupit papíry buďto z čz 125/488 nebo čz 125/476 což je dost těřký, přerazit číslo na motoru, na rámu, předělat štítek a na tohle si připravit 4000-5000kč a ještě je dobrý mít známího na technický. Tohle sem chtěl taky udělat ale je to dost náročný a drahý
Datum: 08. prosince 2008 20:19
 Nedělá.Musíš koupit motorku 125 a dát do ni 175 motor
Datum: 08. prosince 2008 19:45
Jméno: pepan
IP: uživatel2924
 zdarec, delam GO motoru z jawy 125/355 a prostor kde je klikovka neni uplne hladkej jako u fechtla, ale jsou tam takový kovový hrudky popr. piliny zarazeny. Nevypada to na kusouky pistu ani klikovky, ponevadz ty jsou OK a taky vypadaji ze jsou ze stejnyho materialu jak kartery. Nevite co by to mohlo byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2008 18:11
Jméno: mišiak
IP: uživatel4804
 je to len neaky bordel čo za roky nasalo alebo to vo vyrobe nevybrusuli... vezmi smirgel a vyhlad to
Datum: 21. prosince 2008 18:11
Jméno: eclips
IP: uživatel1181
 a smes samozrejme s olejem
Datum: 08. prosince 2008 19:36
Jméno: eclips
IP: uživatel1181
 zdar primo dnes sem na to koukal u 175/477 prostor kde je klika tak je to jak zapichany spony ja si myslim tim starim nebo to
ma nasvedomy smes benzinu s vzduchem to si myslim ale jinak fakt netusim
Datum: 08. prosince 2008 19:35
Jméno: Mustang
IP: uživatel1226
 Cau lidi koupil bych papíry na jawa 50 mustang prosim ozvěte se nekdo na cene se domluvime
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 18:56
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 čau když si dám na Čezetu zapalování IM Soft musim si zapojit i ten přepínač křivek ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2008 17:02
Jméno: standa
IP: uživatel4717
Datum: 09. prosince 2008 17:02
Datum: 09. prosince 2008 15:03
 Jakej IM Soft?? Ja chci taky..Mohl bych dostat vice info..Moc prosim...Dekuji
Datum: 09. prosince 2008 14:59
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 tak dík
Datum: 08. prosince 2008 18:34
Jméno: Honza
IP: uživatel4710
 Nemusíš. Přepínač je dobrý proto, že si můžeš přednastavit dva růsné průběhy předstihu a během jízdy je přepínat - porovnávat mezi sebou.
Datum: 08. prosince 2008 18:24
 Zdar vjeste mam dotas jak presne se vytahujou řidítka na mustangoj diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 17:34
 Povolíš ten šroub co je nahoře,bouchneš do něj kladivem a zespodu ti vyskočí taková rozpěrka,pak jdou řiditka vytáhnout
Datum: 08. prosince 2008 17:34
 Zdar draci potrebuju se vas na neco zeptat je to duležité jaká bíla barva je na originalních blatníkách u Mustanga jakej odstín? Diky moc za odpovedi. Dystak i konkretne vyrobce a ten otstín diky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2008 21:04
 bílá to nikdy nebyla, byl to takový odstín šedý barvy dával se i na stadiony, až budu renovovat stadiona tak půjdu s nádrží ze staďáka na namíchání barvy podle originálu a odstín ti pak klidně zjistím. Ale když to uděláš bílý tak to jenom zprasíš.
Datum: 09. prosince 2008 21:04
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Já myslím že se dávala klasická bílá, ale odstín slonová kost co se dávala na pařezy je hezčí a slušela by mu
Datum: 08. prosince 2008 20:20
 To asi nikdo nebude vědět,já si taky myslím,že to je normální bílá.Sežeň někoho poblíž tebe kdo má mustanga v origo. stavu a zkus odhadnout odstín.
Datum: 08. prosince 2008 17:49
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 prostě normální bílá.
Datum: 08. prosince 2008 17:45
|



|