Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar hoši mam dotaz začatkem prosince mi bude 15 a chtěl bych si dělat papíry AM .a potřebuju radu jestli mužu udělat papíry aji přes zimu jestli třeba nemají aji autoškoly třeba nějake haly na jízdy jestli to prostě de díkk moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 14:05
Jméno: MATY
IP: uživatel3028
 není pravda že komisaři v zimě nejezděj, zase záleží jak kde, u nás pokud není náledí nebo sníh na silnici a je kolem nuly nebo víc tak tě vyzkouší klidně i v lednu. Ale taky bych spíš počkal na jaro...
Datum: 21. listopadu 2008 14:05
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak jako jo neni to spatny mit papiry uz v 15...taky sem se v 15 rozhodoval co dal a necham si to az na 18 cili to budu legalne litat uz za pul roku...usetreny prachy pujdou (vlastne uz sli  ) na dily na renovaci a ted budu mit taky moznost udelat si na vyssi kubatury a samozrejme na auto...me to treba nevadilo jezdit bez papiru pac to bylo vetsinou na poli, po prasnejch cestach nebo jinacich odlehlych mistech gde me jen tak negdo nestopne (za tu dobu jenom jednou me capli a to jeste jak vul sem jel v noci gdyz v sousedni dedine byla zabava ale dalo se to ukecat na to ze sem nemel u sebe zadny papiry, kamoska nemela helmu a ten ucinkujici fichtl v ty dobe byl zralej pomalu tak do srotu) samozrejme to je o stesti...a v neposledni rade taky o penezich, gdo na to ma tak si to udela a za rok treba na silnejsi kubaturu, nemusi se pak bat chlupatejch...u tebe je to vicemene jasny pac mas betku takze Am je vcelku dobra volba ale zase gdybys pockal rok tak mas noty na silnejsi kone...
Datum: 16. listopadu 2008 19:25
 no mě o ty peníze moc nejde mi de hlavně o to že budu moc jezdit aspon na babetě .Ja mam celkem dost dobrou a udržovanou babetu 210 a ještě nikdy mě nesklamala .Takže se sní nebojim nikde vyjet a jak budu mit papíry tak budu jezdit furt
Datum: 16. listopadu 2008 18:11
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Am to je hodne omezeny, je to gdybys jezdil na kole s motorkem...pocekj si rok a pak A1 je jasna volba, navic to stoji skoro stejne...
Datum: 16. listopadu 2008 12:52
Jméno: Joza
IP: uživatel4575
 Monty má pravdu že komisaři dřív jezdit nechtěj a jestli budeš jezdit na fichtlu tak ti ani to AM stačit nebude a budeš si muset udělat A1 (AM je zbytečnost)
Datum: 16. listopadu 2008 10:08
 většinou se to dělá až na jaře ale někteří jezdí celý rok. problém je v tom že závěrečná jízda s komisí bude nejdřív v dubnu. ti dřív nejezdí
Datum: 15. listopadu 2008 15:14
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 okolo 1 mesice nebo dvou
Datum: 14. listopadu 2008 21:22
 jo tak to dík z odpověd aspon vím že už si mam pomalu začít hledat nějakou ddobrou tu autoškolu .A nevíte prosíma vas někdo jak dlouho trva dělat ty papíry na AM
Datum: 14. listopadu 2008 21:00
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to zalezi na autoskole a na tom gdo ji vede...u nas se da delat gdykoliv a zajakyhokoliv pocasi diky velke konkurenci (je jich tu asi 5 ma tu nasi malou prdel je to vic nez dost) jinak to zalezi myslim na domluve
Datum: 14. listopadu 2008 20:36
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ahoň panstvo prosim vas jakej se daval kondik do fekala?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2008 17:07
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 diky mas to u me
Datum: 15. listopadu 2008 17:07
Jméno: standa
IP: uživatel4570
Datum: 15. listopadu 2008 12:24
 Čau hoši mám problém když se rozjedu na fichtu na plný plyn tak mi to samo začne ubírat až to ůplně chcípne a dneska jsem to ani nenastartoval.Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2008 20:42
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Todle mně fichtl jednou za čas taky udělá. U mně to vyřeší nová svíčka. Ale můžou to být i zanešený trisky, elektrika atd.
Datum: 14. listopadu 2008 20:42
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to muzou delat zaneseny trysky
Datum: 14. listopadu 2008 20:33
 Cuzzz.. Nevite nekdo jestli by nepomohlo treba u fichtla vyrobyt dvojkolinko na 2 karburatory? nevim jak by to bylo s plynovim lankem ale ono by se to vyresilo.... nebo napr karbec z trabanta nebo Jikov 2924?? co myslite?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2008 8:01
Jméno: Mildecz
IP: uživatel4569
 Tak to dvojkolinko nema zadnej smysl,na normalniho fichtla je karburator jikov s prumerem difusoru 17mm az dost velkej. Pri mensi uprave casovani vyfukoveho kanalu a zkraceni pistu je schopnej motor tocit o dva tisice otacek vice.Pri vetsich upravavach pouzivam karburatop o prumeru difusoru 19 a 21mm.19mm pouzivam radsi,protoze motor jde lepe do otacek a toci s prehledem 10000 otacek.Dva karburatory je nesmysl,jak bys resil prirubu k valci a nebyl by tam zadny posuv smesi pres difusor
Datum: 15. listopadu 2008 8:01
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 sla by ti tam smes ne jen benal...pravda bylo by to asi az moc bohata a jilikoz vstup do valce (do klikovky asi tezko leda ze mas klapku) je stejne velkej takze by to i plneni nemel o nic lepsi...napad je to hezkej, nejpravdepdobneji realnej je ale pouze vetsi karbec pro neseriovy motor...
Datum: 14. listopadu 2008 19:23
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 je to k ničemu, vůbec ti to nepojede, po větších upravách si můžeš dát karbec z čz 150, ale dva z trabant aje totální nesymsl. říkáš si čím víc benzínu tím líp to pojede, není to tak, bbude ho tam tak moc že se to ochlastá a vůbec neodpály, protože se tam kvůli tomu nedostane kysík, který je pro hoření hodn ědůležitý
Datum: 14. listopadu 2008 19:07
Jméno: adas
IP: uživatel1069
 dva karburátory na jeden válec padesátky není blbost, ale tohle blbost je, sežeň jen jeden větší karbec a nějákej modernější! Jinak difuzor dle stupně úprav 19- 24 (24 je na motor kterej dokáže postavit málokdo, možná tak dva lidi z toho mnoha co se sem občas kouknou)
Datum: 14. listopadu 2008 19:06
 Ja nvm... nebo z Tatrana .... jen napad a mozna budouci experiment proto se ptam jestli ma vubec cenu neco zacinat...
Datum: 14. listopadu 2008 18:59
 Je to nesmysl,dva karburátory do jednoho válce??? a do padesátky??? Čemu by tohle mělo pomoct?
Datum: 14. listopadu 2008 18:56
 zdarec... tak sem zase projížděl 175 a tak sem to chcípnul, a před chcípnutím kontrolka tušim byla zhasnutá, a tak asi že to za 5 fteřin nakpnu, chytlo to hned, ale svítila kontrolka dobíjení, a čím víc sem dával plyn, tím víc se rožíhala, pak sem plynu dal hodně jako trochu víc, né jako maximum a žárovka praskla, tak sem to chcím, ale už nenakop, protože se vybila baterka... tak sem to nebyl, vyměnil sem žárovku, a udělám to samí, nakopnu, vytočim a praskne... jinak mi to docela i pěkně dobíjí, ale musim to zaklepat  ale je divný, že z ničeho nic to prostě začalo takhle blbnout
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2008 10:09
Jméno: esa
IP: uživatel1181
 asi to dobiji moc
Datum: 15. listopadu 2008 10:09
 Jo, ještě kdyby to šlo, nemoh by si mi napsat na icq ? 462-457-878... dik... (myslim frikulina, kdyby sem psal ještě někdo..  )
Datum: 14. listopadu 2008 20:30
Datum: 14. listopadu 2008 19:50
 Zůstal ti svařenej kontakt regulátoru....! Proto nereguluje dobíjecí napětí...
Datum: 14. listopadu 2008 18:49
 cim to je ze kdyz oddelam vzduchovy filtr a nakopnu a trosku to proturuju tak mi stoho litaj kapky benzinu jako jak se zveda ten pist,chvilu to jede a pak to chcipne prosim poradte treba ty stando  ty radis furt
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2008 19:28
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jinak to delavalo u pistu, kerej mel ulomenej ten horni "vyclenek", je mozny ze to mas praskly proto ti to mozna dela
Datum: 14. listopadu 2008 19:28
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 je to mozny ze predtih to vyresi ale zda se mi to vcelku normalni ze se vraci smes z valce...mel sem na stary 21 gumovy kolinko do airboxu z gumy a izolepy a po tydnu se ta izolepa vlivem benzinu a oleje rozlepila...a ze ji bylo hodne
Datum: 14. listopadu 2008 19:26
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 je v tom podtlak a ten to frká ven, je to normální, já když sem jezdil s mustasngem a mněl sem filtr sundaný tak mně to létalo z karbecu až na nohu.
Datum: 14. listopadu 2008 19:12
 toz ja mam stejny problem... a doufam ze ho vyresi klapka., prej to ale je predstihem
Datum: 14. listopadu 2008 18:12
Jméno: miqul
IP: uživatel4024
 draci vadi když mi pist jemně naraži do hlavy??
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2008 18:11
 no... asi to bude spatne snaset klika .. teda ojnice...  dobrej priklad vadilo by ti, kdyby te nekdo mlatil dohlavy?
Datum: 14. listopadu 2008 18:11
Jméno: Barum
IP: uživatel2179
Datum: 14. listopadu 2008 18:10
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 vadilo by tobě kdyby ti něco naráželo do hlavy??
Datum: 14. listopadu 2008 17:59
 Je to divný...ale vadí to....!
Datum: 14. listopadu 2008 17:37
Jméno: standa
IP: uživatel4564
 jo vadi si predstav
Datum: 14. listopadu 2008 17:32
 proč mi to zmezelo ten,to co sem sem sem dali?to nechéápu??????????????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2008 14:50
 j8 nevim, asi to nech0pu
Datum: 14. listopadu 2008 14:50
Jméno: Barum
IP: uživatel2179
 Protože jses jenom představil.Na nic ses neptal,a kdyby tady takové příspěvky zustávaly tak už by byl tady tento chat zaplněn.Chápeš.
Datum: 14. listopadu 2008 14:47
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 dneska jsem jel na fichtloj asi 50 km a najednou to skublo motor chcipnul a jeloto setrvacnosti jako kdyz tam je neutral a kdyz radim tak nic porad se pist ani nehne  uz jsem stoho na zmucenej vzdycky jen ckam kdy to chcipn porad seto sere porad neco takze jsem dospel ktomu nazoru ze muj fichtl je strasnej kram nevi nekdo co stim je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2008 23:06
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 Jinak ty s tým furt něco máš jak furt čtu. Nakopávačka nefunguje co , seš někde z olomoucka ? Bych ti to přijel dat do kupy.
Datum: 14. listopadu 2008 23:06
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4539
 jako řadils a nic se nedeje furt neutrál ? tak to se mě stalo na jendom motoru a musel sem dom tlačit tak 4km , doma sem to rozdělal a měl sem řadící vidličku na půl . Tak sem ju svařil obrousil a tak a zatím drží perfektně.
Datum: 14. listopadu 2008 23:05
 Já vim co s tim je... JE TO ROZBITÝ... To je objev, co?
Datum: 14. listopadu 2008 21:50
 ppouze muj fichtl je kram teda oba porad rozebyram motory a skladam protoze porad neco zacal jsem pouzivat tesneni motorovy selikon tak uz to tesni ale porad tomu hrabe nechypu proc na dvojku jede v pohode 50 i proti kopci a na trojku 80 zmirnyho stoupani tak to fakt nechapu a mam treti vybrus davno zajetej ale bylo to celi rozebrany
Datum: 14. listopadu 2008 18:03
Datum: 14. listopadu 2008 17:32
Jméno: standa
IP: uživatel4564
 neulitla ti sekundarni rozetka? oni ty drazky jsou obcas obouchany a nekdy se stane ze se to strhne....zazil jsem to...je to nemile
Datum: 14. listopadu 2008 14:04
 čau... mám nějakej problem s jawou mustang! vždycky sem snim normálně jezdil a na jednou zniceho nic druhej den sem ho už nemohl nakopnou roztlačoval sem to jako blázen nic jiskru to furt hazí benzín tam je všechno je tak jak by mělo bejt ale nechce to furt jet... dejte mi prosim nejakou radu budu zato moc rad. cus
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2008 11:01
Jméno: Roman
IP: uživatel4563
 já sem všechno vyčistil takže trisky taky! novou svíčku sem tam uz daval tak asi ta eletrika teda no! dík
Datum: 15. listopadu 2008 11:01
Jméno: Matěj
IP: uživatel2569
 Je docela možné, že se ti pohnul předstih. nebo může být špatná svíčka. Když ji máš venku tak jiskru hází, ale ve vnitř když je pod tlakem, tak házet nemusí, proto skus novou svíčku. Pokud ti tam benzín jde, tak je chyba v elektrice.
Datum: 14. listopadu 2008 20:07
Jméno: standa
IP: uživatel4564
 skus vycistit trysky
Datum: 14. listopadu 2008 13:52
Jméno: Barum
IP: uživatel2179
 Čau hoši,tak konečně jsem našel obchod kde prodávají zadní světlo na jawa mustang golden sport,ale chci se zeptat bude mi to sedět na ten starý držák z klasického mustanga?A ta guma pod světlem bude asi muset být taky jiná,že?Já vím možná lama dotaz,ale v životě jsem goldena na vlastní oči neviděl takže nevím jak to tam je.Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2008 16:51
Jméno: standa
IP: uživatel4564
Datum: 14. listopadu 2008 16:51
Jméno: standa
IP: uživatel4564
 frikulin: zadni svetlo lucas se davalo na calify i na goldeny a dle foto na jawa-50 a na e-shopu montyjawa sou ty svetla naprosto stejný... jinak ho prodavaji na http://www.montyjawa.cz
Datum: 14. listopadu 2008 16:50
Jméno: Barum
IP: uživatel2179
Datum: 14. listopadu 2008 16:48
 Zdarec....poraď mi ten obchod...  Mám taky Goldena ale s normál světlem. Rád bych to měl taky v origu..  Neni to náhodou světlo co se dávalo na Californiany...?
Datum: 14. listopadu 2008 16:07
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 čau...jakýma všema způsobama se projevuje netěsnost motoru ? (když nasává falešný vzduch)
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2008 20:21
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 gdyz ho zahrejes tak na volnobeh ma vysoky otacky, pro rozjezdu malo tahne, spis se dusi ve spod, ten tah je mensi, rychle padaj otacky v kopcich, pri podrazeni zase rychle vylitnou, do otacek se dostava snadno (zalezi kolik ti toho falesnyho prisava, toto posledni plati pokud ti prisava malo a spis to pusobi jako chudsi smes) jinak se zahriva az to hezky neni...jo a spodek motoru vetsinou je mokrej...muze prisavat: v klikovce, to je nejvetsi svinstvo, to bere i olej z prevodovky, pod guferama, mezi tesnenimi u karbce (obe tesneni na koleninku), pak treba hlava ale tam to je spis profukovani nez prisavani, pod valcem (mezi valcem a klikovkou)...da se to resit (tesnine novy, naolejovany, pritahnout sroubkem, u klikovky vetsinou pulit motor)
Datum: 14. listopadu 2008 20:21
 falšený vzduch, jak, vejfuckem????
Datum: 14. listopadu 2008 14:54
 taky se to muze projevovat tim ze ti samovolne stoupaji otacky(vlivem chude smesi),a taky dlouho pada z otacek
Datum: 14. listopadu 2008 14:16
Jméno: standa
IP: uživatel4564
 me se to teda uz dlouho nestalo,ale vetsinou mi chcal olej a dusilo se to a zralo to olej z prevodovky,ale prave ze se to az tak moc nedusi,takze se s tim da kolikrat i jezdit,ale je to takovy liny nez se to rozjede a strasne to smrdí...ono se to pozna blbe ze ti to netesni....on totiz ten motor jede i bez tesneni
Datum: 14. listopadu 2008 14:09
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 zalezi kde fouka vetsinou to dela to ze nema vykon, nedrzi volnobech i kdyz je naplno, ve vetsich otackach vynechava, jen skyta, a vetsinou to je zespoda mokry
Datum: 14. listopadu 2008 13:48
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 to je snad jasné ,ale jak přesně se to může projevovat ?
Datum: 14. listopadu 2008 13:24
Jméno: Bláznivej jezdec
IP: uživatel4562
 Nepojede ti to tak jak by melo.
Datum: 14. listopadu 2008 12:46
 cau draci konecne jsem dal dohromady motor vse de pekne zlechka akorat nakopavacka nefunkcni ale resim problem proc chyta asi po 4-8 metrech jak zastudena tak zatepla svicka brisk N 15C a je nova a znakyho duvodu chodi motor strasne dootacek a karburator jsem skousel jinej a je serizenej na 2. jedu v pohode 50 km a tachak nesidi a natrojku zmirnyho stoupani bez problemu 73 km dostal bych to na vic cim to muze bejt vycistil jsem koleno vejfuk pist hlavu .prectich na 1.3 tak jestli to neni tim prectihem mamkolecko 13 zubu a bez problemu na trave hrabe i kdyz sedim uprostred sedatka staci trosku zatocit a hned hrabe. Nevi nekdo jestli to muze bejt tim prectihem nebo snad ma vliv vycisteni motoru?? ale thne pekne proti kopce na dvojku bez problemu 50 km to nechapu
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2008 13:55
Jméno: standa
IP: uživatel4564
 podle toho co pises bych rek ze nekde bere falesnej luft,to pak vylitavaj otacky vysoko...
Datum: 14. listopadu 2008 13:55
 Čau mám jawu 150ccm a nehazí jiskru!hodí jí když se dotknu druhou rukou třeba válce.Nevíte někdo čim to může bejt??dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2008 14:34
 cože???????
Datum: 14. listopadu 2008 14:34
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak jedine jinou svicku
Datum: 13. listopadu 2008 21:27
Jméno: Mára
IP: uživatel368
 No dit prave mam jí tam položenou prošlápnu a nic!a když se druhou rukou chytnu válce a prošlápnu tak už hodí!
Datum: 13. listopadu 2008 21:12
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 lol, aby svíčka házela jiskru musí být ve tyku s válcem, tj. musí být na něm pložená
Datum: 13. listopadu 2008 21:03
Jméno: Jakub Z
IP: uživatel368
 Zdar hoši, hele když s fíkem zastavim tak se mi občas stává (ne vždy), že mi teče benzín z karburátoru (docela dost), při jízdě je to OK. Takovej ten ventil na víku karburátoru už sem kontroloval a je OK, nemůže to být vysokou hladinou? Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2008 12:28
Jméno: Jakub z
IP: uživatel368
 Jo byla to vysoka hladina, ten plisek byl ohnutej skoro nahoru  . Uz je to v poho. Diky
Datum: 14. listopadu 2008 12:28
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jo mas bud vysokou hladinu nebo se ti nezastavuje benzin to se stava je to tim ventilkem musi jit zlechka nebo muzes mit taky opacne plovak ale sis to bude hladinou tak ten konec plisku prihne dolu jen konec!! jak ohnes cely tak seti benal nezastavi
Datum: 13. listopadu 2008 21:30
Jméno: drak
IP: uživatel1265
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2008 14:35
 to je do toho, do šúty myslím
Datum: 14. listopadu 2008 14:35
Jméno: standa
IP: uživatel4564
 malej detail....tatran mel sytic  mam ho doma a ma difuzor jenom 18mm ....spis bych to videl na nejakou 175 kluci
Datum: 14. listopadu 2008 14:00
 jo,to je mozny ze to bude z tatrana,ja sem kejvu 125 moc neresil
Datum: 13. listopadu 2008 20:53
Jméno: julo
IP: uživatel4561
 bude to asi tatran 125 kývačjy mali 24mm, mám doma karburatory 18,20,22mm sú to z tatranov a manetov takéto isté
Datum: 13. listopadu 2008 20:40
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 radsi premejslej o tom co uz nejni davno za zenitem ale je to 21mm ale Jikov mam zalusk na ten kehin PWK21
Datum: 13. listopadu 2008 20:18
 myslim ze je z kejvacky 125
Datum: 13. listopadu 2008 20:17
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 cauvec... mam takovi dotaz mam asi mesic novy vybrus mam nalitanych asi 100km.. ale porad se mi zda ze je to lity predtim jsem tam mel starej vybrus kterej uz mel taky dost ale lital mnohem lip nez tenhle nwe vybrus je mozny ze az se to poradne zajede ze to pojede lip?? dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2008 15:31
Jméno: standa
IP: uživatel4564
 ja si vsim ze ty jaksi nechapes nic....prosimte precti si napred aspon manual na fichtla,jinak nebudes chapat asi zadnej dotaz.... fichtlu zdar
Datum: 14. listopadu 2008 15:31
 nechápu dotaz
Datum: 14. listopadu 2008 14:35
Jméno: standa
IP: uživatel4564
Datum: 14. listopadu 2008 14:10
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 prave ze po vybrusu ma tahnout malinko lip a pokud to tahne mizerne tak ti to nejspis nekde netesni napr.: pod hlavou pod valcem nebo valec na koleno tohle vsechno dela hodne na vykonu. a doporucuju dat prectich 1,3 mm a hlavne tam dej vic oleje do benzinua pouzivej special
Datum: 13. listopadu 2008 21:35
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 prave ze po vybrusu ma tahnout malinko lip a pokud to tahne mizerne tak ti to nejspis nekde netesni napr.: pod hlavou pod valcem nebo valec na koleno tohle vsechno dela hodne na vykonu
Datum: 13. listopadu 2008 21:34
Jméno: standa
IP: uživatel4560
 100km je malo ...me se zacalo zdat ze se to povoluje po 150km ale rikam ze se to uplne povolilo po cca 500km
Datum: 13. listopadu 2008 20:06
Jméno: jawa5
IP: uživatel1490
 cawes vcera som s VOZIL a nevinehavaloto a dnes to roztlacim a vinehava ako svina vifuk cisty karburator cisti sviec cista ale ak to roztlacam s vipnutim motorom tak ta sviecka nbola moc mokra! prosim pomuzte
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2008 21:53
 Zkus to prostě cvíli projet, mě to dělá dycky kdzž namixuju benzín (natural+special...)
Datum: 14. listopadu 2008 21:53
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Seso nemáš tu stupačkový kříž na jawu 20 aby se k němu daly přichitit podlážky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2008 21:42
 20ka je klasika  hlavně kolena ti ve stáří daj vědět že revmaplechy nejsou jen pro srandu
Datum: 13. listopadu 2008 21:42
Jméno: honza
IP: uživatel1653
 Dvacítka má mít plechy a je to o zviku když sednu na 21 nebo 23 tak mi to příde jak vychrtlý a blbě se mi jede. A do mokra to má velkou výhodu ty plechy.
Datum: 13. listopadu 2008 21:15
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 nema stejne stima revma plecha vypada fichtl jako plachtak
Datum: 13. listopadu 2008 20:20
 Čus psal jsem jak se dá upravit origo vidle na fichtla a nekdo my tam napsal ža mam vzít 3 pružinu rozříznout je vejpůl a privařit na ty ve vidli myslíte že to bude fungovat ???diky moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2008 16:59
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ano ridi se heslem: gdo dojede jako prvni se Simalem do srotu...
Datum: 15. listopadu 2008 16:59
 jaký pruřini budeš svařovat, k vidlím neb oco??????nevíš, jestli nebudou teťka nˇáký závody s motorkama značky Simpson?
Datum: 14. listopadu 2008 21:51
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ano pravda v nekerych pripadech vydrzej i nevydrzitelny...jinak o trosku vetsi by neskodily ovsem jinak sou i v terenu dosti obstojny zvlastni zkusenosti wim akorat byly dost casto nadoraz...na tu dobu to byla horka novinka a i dnes si je nemuzu vynachvalit (po poli uz malogdy jezdim, silnice prevladla)...
Datum: 14. listopadu 2008 20:31
Jméno: standa
IP: uživatel4564
Datum: 14. listopadu 2008 14:14
 ja jo  na 555 ale na miste, když sem skoušel, jak mi to brzdí,,, z ryclosti ee
Datum: 13. listopadu 2008 18:44
Jméno: stanik
IP: uživatel1946
Datum: 13. listopadu 2008 17:48
 zvedat fichtlackou vidli je celkem blbost,neni na to dimenzovana,kdyz se kouknes na ty slaboucky teleskopy tak ti musi bejt jasny ze prodlouzeni zdvihu by moc dobre nesnesla
Datum: 13. listopadu 2008 17:31
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Já bych s tím nic nedělal protože jak jsou delší pružiny tluče to o futra a může se to vylomit.
Datum: 13. listopadu 2008 17:27
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 bez další upravy ne...... půlka celý pružiny je moc......na jednoom fichtlu sem to měl kdysi udělaný, ale nenastavoval sem to o takovej kus.......mohly by se ti ty vydlice jakože lámat........
Datum: 13. listopadu 2008 17:22
|



|