Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Hoši,šla by spínací skřínka s ampérmetrem z kejvačky do nádrže z čz 150??Mam doma nádrž z čz 150 (ta s tou plastovou krytkou) a chtěl bych do ní dát spínačku s ampérmetrem z kejvyačky.Vešla by se tam ta spínačka??Dík moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 15:01
Jméno: matej
IP: uživatel1711
 Ahoj lidi prosímvás mohli by ste mi poslat nějaký plánek jak složit motor Jawa 555. Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 13:28
 hoši,určitě každej z vás viděl slunce seno,chtěl bych se zeptat co to měl Venca za Jawu,přesný typ,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 13:27
Jméno: adas
IP: uživatel1069
 350/634-7
Datum: 09. listopadu 2008 13:27
 Byla to Jawa 350/634.7
Datum: 09. listopadu 2008 12:50
 že to byla 350 sem věděl ale nevěděl sem ten typ,dík
Datum: 09. listopadu 2008 12:33
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 No jo uz jsem si vzpomnel cervena 350
Datum: 09. listopadu 2008 12:28
Datum: 09. listopadu 2008 12:27
 jawa 350/634 nevim to jiste mozna 638 nebo i640 nevim ale spis ta 634
Datum: 09. listopadu 2008 12:24
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 že by 90 newim to jiste protoze si to moc nepamatuju
Datum: 09. listopadu 2008 12:20
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 18:22
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Draci, omlouvám se ,že to takhle musím napsat, ale je vidět, že ještě mnozí neznají dokonale konstrukci fichtla. Tohle očko
slouží přesně k tomu jak psal Standa a Stanon.
Datum: 09. listopadu 2008 18:22
 pružina se zahakuje za plíšek ktrý je přišroubovaný společně s křížem k motoru, to bys ji moh rovnou zaháknout za řídítka... já myslim že je to tam na zadní blatník, aby byl uchycenej na více místech
Datum: 09. listopadu 2008 17:43
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 jendo duse receno jsou stupacky na mustaga a to ocko je tam protoze se jim nechtelo delat novej dil tak to zvali ten starsi a privarily
Datum: 09. listopadu 2008 17:41
 To: RuMeC , na to tam je pružina na jiném místě ne?
Datum: 09. listopadu 2008 17:37
 OMG !!! V originále toto očko slouží k uchycení pružiny která zachycuje stojan aby se sklápěl !
Datum: 09. listopadu 2008 17:25
 To se mi nezdá že by to byl kříž z Jawy 21... už jsem to viděl na hodně Mustancích.
Datum: 09. listopadu 2008 16:53
 je to i na jawu 20 s revma plechy
Datum: 09. listopadu 2008 14:53
Jméno: standa
IP: uživatel4524
 je to kriz z jawy 21 takze je tto na prichyceni plechu aby nechrastili,uchyt je i na druhe strane,ale pridelava se se stupackou. zadnej uchyt na kryt retezu ani dira na perko brzdovyho spinace....
Datum: 09. listopadu 2008 13:50
Jméno: Jenda
IP: uživatel3097
 cau chlapi to je 100% naspinas brzdovyho svetla mam to tak udelany a funguje skvele
Datum: 09. listopadu 2008 13:40
 JA sem nato chytil plech na 21-tke na druhej strane treba na sroub od stupacky dat ece take druhe ocko...
Datum: 09. listopadu 2008 13:03
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 ja to mam na prichiceni pruziny z brzdy aby se to vracelo jinak bych to uriz flexou
Datum: 09. listopadu 2008 12:18
Datum: 09. listopadu 2008 12:12
 tak nic no
Datum: 09. listopadu 2008 12:11
 podle me to je ze to je na jawa 20,21 protoze 23 nemel plechy to je drzak na plechy ale nevim proc to neni i na druhej strane
Datum: 09. listopadu 2008 12:10
 to je na prihyceni krytu retezu
Datum: 09. listopadu 2008 12:10
Jméno: win
IP: uživatel803
 to máš na zadní brzu
Datum: 09. listopadu 2008 11:57
 cau nevite nekdo jestly se jedou nejaky zavody pionýru na sněhu v zime?? a kde?? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 18:17
Jméno: Jirka
IP: uživatel4374
Datum: 11. ledna 2009 18:17
 ne ne myslim KLAŠTEREC NAD ORLICÍ a ne nad Ohři...
Datum: 09. listopadu 2008 13:27
 klášteren nad ohří??? tož tam asi nevim... tam asi ne  .... jinaksem se tam pěkně přežrel v čínský restauraci  .... bába tam má chatu ve Smilově.... takže tam někdy za rok přijíždím....  až tma pojedu znova tka mi řekni kde bydlíš... rád bych viděl tvuj stroj... jinak sem z Olomouce takže tam nejezdim na vikend  ted pomalu ani ne na prazdniny
Datum: 09. listopadu 2008 13:22
 no chci si udelat i ram na cross a zavody na snehu bych jel rad muze to bejt prdel nevite jestly se jedev v Klašterci n O. do Soběslavi to mam dalku jak svina...
Datum: 09. listopadu 2008 13:04
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 ty mas silnici ne tak proc najednou cross myslim ze se pojede Sobeslav jako kazdy rok
Datum: 09. listopadu 2008 12:21
 Zdarte,co by se stalo,kdybych obratil hlavu o 180stupnu,tak ze by byla svicka dolu,kdyby nenarazel o ni blatak??Ma nakej specialni vyznam zapouzdrene lozisko od nezapouzdreneho v motour od fichtla??ďkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 18:26
Jméno: Horst.zh
IP: uživatel4525
 Fojtíku drž se raději svého autíčka na dálkové ovládání
Datum: 09. listopadu 2008 18:26
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a proc by se jinak delali ladaky gdyby to nemelo vratny vyplach?
Datum: 09. listopadu 2008 18:24
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 kdyz nic nevis tak netuň
Datum: 09. listopadu 2008 17:43
 a co tam teda probiha!! proste vyplachovani asi nevis nic o 2t motoru
Datum: 09. listopadu 2008 16:03
Jméno: PanPulic
IP: uživatel2390
 Fojtoslave: Vis vubec o cem mluvis??? Jinak o pojede hur, jak pise Jawaracing...
Datum: 09. listopadu 2008 15:16
 jawakuracingu:u fichtla neprobiha zadny vyplachovani.to ma az 90-vratny vyplachovani,u ni je timto zpusobeno,ze zere docela dost,jo,jen tak pro upresneni.
Datum: 09. listopadu 2008 14:50
 kdyz otocis hlavu tak se ti bude blbe vyplachovat motor= hur to pojede
Datum: 09. listopadu 2008 12:12
 do motoru jedině nezapouzdřený ložiska! když otočíš hlavu tak to nebude mit žádnej význam, možná že bude dřít o blatník
Datum: 09. listopadu 2008 12:00
 Zdravim všecky..!!mam pinonira a blbne mi spojka,kdyz tam dam rychlost ,spojku a pridam plyn tak mi porad jede ale kdyz zradim tak se to nekouse, nevite co to muze byt..??dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 10:10
 kouzelným šroubkem na pravé straně
Datum: 09. listopadu 2008 10:10
 Zdravim Vas ! Chcel by som urobit 4 stupnovu prevodovku na pioniera. Nieco o tom uz viem, nejaky material uz mam,ale existuje vraj na vebe stranka, kde je to podrobne opisane. Ide o prisposobenie prevodovky z jawa 175, cz 175.....Poradite mi????????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2008 19:41
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 kup si rovnou simsona
Datum: 28. prosince 2008 19:41
Jméno: standa
IP: uživatel4524
 udelej rovnou 5Q
Datum: 09. listopadu 2008 14:14
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 Zbytecnost!!!
Datum: 09. listopadu 2008 12:36
Jméno: Ivan
IP: uživatel4522
 Dakujem !!! velmi mi to pomoze. Ja som to chcel povodne robit inak, ale toto je omnoho jednoduchsie.
Datum: 09. listopadu 2008 8:23
Datum: 09. listopadu 2008 7:50
 čaute, tak mě napadlo. kdybych si koupil velorexa (vůbec o nicch nic nevim tak kdyžtak předem sry.) kolik mám napsáno v techničáku? kdyby tam bylo víc než 45, a já bych to nějak uškrtil, zajel na technickou aby mě to přepsali nebo prostě někam bych s tim zajel aaby mě to přepsali, tak s tim můžu jezdit ne? jde mi o to, jestli bych to mohl řídit od 15 když ta jawa auto má 500 něco ccm
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 13:54
Jméno: standa
IP: uživatel4524
 skupina B1,od 17 let jako traktor.....mas smulu
Datum: 09. listopadu 2008 13:54
 vyspu: právě řikám že tomu nerozumim a proto to sem píšu...teď sem viděl nějakýho jezdícího za 45.. BlaznivejJezdec: chtěl bych tu tříkolku
Datum: 09. listopadu 2008 7:49
 Hele a budeš kupovat tříkolovýho nebo čtyřkolovýho?
Datum: 09. listopadu 2008 7:42
 ty si to představuješ jak hurvínek válku, velorex je homologovanej jako motorová tříkolka a můžeš ho řídit od 17, když si uděláš řidičák B1 (ale ještě sem nividěl autoškolu která by ho dělala), jawa auto je homologovaná nejspíš jako moped (papír snese všechno) a cena velorexe je dost vysoká na to aby sis ho koupil v 15ti, cena za zachovalej kousek s papírama poleze hodně přes 30...
Datum: 09. listopadu 2008 0:15
 cau prosim vas jednou jsem videl nejakou stranku ze tam byli k mani papiry na babettu ze se tam vyplnilo cislo motoru rok vyroby jmeno atd a oni vam je poslaly nevite odkaz nekdo dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2008 13:42
 jj dik
Datum: 10. listopadu 2008 13:42
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
Datum: 10. listopadu 2008 0:38
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 staci pojisteni oni stebe snazi vytahnout prachy za nesmysl
Datum: 09. listopadu 2008 12:19
Jméno: jaw
IP: uživatel646
 čau kdo by mě poradil koupil sem mustanga a on mě ktomu dal papíry a na malím techničaku udělany dvě dírky dirkovačkou není to zrušení
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 18:43
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Není , neboj, koupil jsem fichtla zrovna s takovým techničákem a na úřadě mi vypsali velký TP a malou kartičku k tomu.
Datum: 09. listopadu 2008 18:43
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 zalezi spis na velkym TP aby byl v poradku ten maalej stejne vyhodej a dajti novej zeptej se nato a uvidis
Datum: 08. listopadu 2008 22:22
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 mam zajimavej dotaz u 05 je vetsi prostor v hlave co by delal motor kdyby se tam dala hlava znormalni dvacitky.?? a u 05 je vic provrtana klika jsou tam asi 3 diry takze vic vzduchu a benzinu!
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 14:16
Jméno: standa
IP: uživatel4524
 ja mel 05,na ni valec z 21,hlavu z 21 a karbec z 21 a chodila výborne,mela tah a jezdila pekne i na naftu  Doporucuju tuhle upravu!!!
Datum: 09. listopadu 2008 14:16
 kdyz das hlavu z 20 tak to ma vetsi kom. pomer=jede to lip otvory v klikový hridely jsou kvuly vyvazeni 20tka to ma reseni zeslabenim setrvacniku takze ty diry spusobej mensi spodni kompresi tudis pomalejsi proudeni v prefukach
Datum: 08. listopadu 2008 22:17
 kdyz tam das hlavu z 20 tak by to melo mit vetsi kompresi,takze by to o neco lip jelo,a s tou klikou,vic smesi ti tam nepude,ty diry sou tym spis na skodu,hodne lidi je zakorkovava
Datum: 08. listopadu 2008 21:31
 cate draci  ..ako sa mate ??....chcem sa vas spitat či mate niake skusonosti z Jawvou 250/353,chcel bi som vediet ci ste snou spokojbi ake ma ,,muchy" a tak ..lebo mam moznost ju kupit za 7tisíc z TP+spz...dakujem za rady..nech vám to jazdý
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2008 20:27
Jméno: blazenn
IP: uživatel4516
 je to dobry stroj pokat nedojde benzin alebo baterka tak jede furt,ja mam take 2 a jeto spolehlive,sice robim natem kazdi den neco ale jeto masina.
Datum: 08. listopadu 2008 20:27
Jméno: mirda
IP: uživatel1828
 CUS DRACI uz si nevim rady z ČZ 175/487 benzin tece ,karbrec je vycistenej ,zapalovani sestelovany ,jiskru to hazi a vejfuj je čistej a svicka je nova i baterka a ČZ ani neskytne POMOC!!!!! a DIK
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 12:34
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 vono se rekne sestelovani ale jak?tot otazka
Datum: 09. listopadu 2008 12:34
 A co předstih? Už sem viděl jeden stroj s perfektně seřízeným předstihem, problém byl že to jiskru házelo v dolní úvrati
Datum: 08. listopadu 2008 22:00
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 pokud dava jiskru a svicka je mokra tak jestli neni treba spatny gufero na klice a pokud jsi to mel rozebrany motor tak je mozny ze to nekde netesni
Datum: 08. listopadu 2008 21:07
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Překontroluj seřízení karburátoru. Jehlu dej na III. zářez zhora a šroubek přídavného vzduchu otoč o 3/4 otáčky.
Datum: 08. listopadu 2008 21:06
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 Podle mě buď moc benzínu, nebo slabá jiskra. Skus tu eletriku proměřit, nebo skus Zetku nastartovat přes nabíječku...
Datum: 08. listopadu 2008 20:20
Jméno: Miguel
IP: uživatel4024
 zdarec draci...jak je možne že se mi sekla kopačka v jednom uhlu nejde sni ani hnout ..skaču po ni jak srna a nic  poradtě jak to opravit dikes moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2008 21:22
Jméno: Miquel
IP: uživatel4024
 oki diky moc hosi  zitra to hned skusim
Datum: 08. listopadu 2008 21:22
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 skus dat rychlost a otocit kolem na obe strany a pokud to nejde tak sundej viko na elektryce a pootoc magnetem jako kdyz utahujes takze posmeru hodin a melo by to povolit
Datum: 08. listopadu 2008 21:09
Jméno: Fíla
IP: uživatel2818
 Kámošoj se to taky seklo mlátili jsme do toho kladivem a nic!!!tak jsem se nasral kopnul jsem do levího vika motoru a vono se to nějako povolilo!!!
Datum: 08. listopadu 2008 20:17
 škubnout s pákou nazpátek
Datum: 08. listopadu 2008 19:51
 skus zaradit, popojet vyradit a nakopnout... me se taky obcas seka
Datum: 08. listopadu 2008 19:49
 Zdar lidi, když se motor zahřeje tak nedrží volnoběh a zdechá , když přidám plyn tak se dusí nevíte náhodou jak to poštelovat. dík za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 6:48
Jméno: ...
IP: uživatel4521
 Vycisti si hlavni i volnobeznou trysku...myslim ze je pricpana tryska na volnobeh tak to nedrzi a kdyz pridas tak tam nejde benzin, protoze hlavni je ucpana uplne. To se mi taky stalo
Datum: 09. listopadu 2008 6:48
 Ja si nejsem jistej (ale treba ti to pomuze) ale co sem tady cetl a maj podobny (stejny) problemy tak rada znela: Nejsou v haji gufera?
Datum: 08. listopadu 2008 21:47
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a nebo pokud ti nejde na tom sroubku ani na jehle (ji se ale nesteluje volnobeh ale bohatost smesi, jako kompromis to ale trosku staci) tak to vysteluj sroubkem na stelovani napnutosti lanka od plynu (je na vicku karbecu)
Datum: 08. listopadu 2008 19:34
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Pokud už to nejde štelovacím šroubkem na karbecu, tak dej jehlu o zářez níž. Mně to pomohlo.
Datum: 08. listopadu 2008 19:11
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pokud mas po vybrusu nebo si neco menil ve valci (treba pist) tak je to jasny, jinak vycisti trysky v karbci, profoukni filtr vzduchu. koukni estli spravne dotejka pres plovakovej ventil a taky estli to neni moc bohata smes...pokud ani to nezabere tak ti to muze profukovat pod hlavou ale to by se ti pak nedusilo...
Datum: 08. listopadu 2008 18:01
Jméno: čiža
IP: uživatel1093
 čau draci, nevíte jestli by šla dát baterka na jawu 555?...popřípadě jak se zapojuje. Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 17:41
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Vždyť už tam baterku máš... je tam pro klakson.. plochá 4,5V
Datum: 09. listopadu 2008 17:41
 s timhle ti ja neporadim.. myslim ze nejde... ale sesa zacne prodavat super zapalko, takze by uz bylo ralny tam dat baterku...
Datum: 08. listopadu 2008 16:51
Jméno: jawák
IP: uživatel4517
 potřebuju poradit sem vyděl na nějaký stránce písty na fichtla s jednim kroužkem ,ale byli tam i na měnší vybrusy než tady nevíte někdo adresu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 12:24
Jméno: jawák
IP: uživatel4520
 jj moc dík
Datum: 09. listopadu 2008 12:24
Jméno: adas
IP: uživatel1069
Datum: 09. listopadu 2008 12:14
 tady je má taky
Datum: 08. listopadu 2008 21:32
Jméno: ivoš
IP: uživatel934
 čus ve spolek,je čz typ 487 dobrej stroj chci si jí koupit a tak bych chtel poradit dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 9:47
Jméno: ivoš
IP: uživatel934
 Dik za rady.
Datum: 09. listopadu 2008 9:47
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
 dyztak napis na icq(204-156-619) a poradim ti
Datum: 08. listopadu 2008 19:40
 cezeta 175/487 je dobrej stroj,taky mam doma jednu,jede mi to asi tak 125km/h nejvic.ma to celkem dobrej zatah odspoda,spotreba asi tak 4 l.Pokrok oproti predchazejicimu modelu 477 sou blinkry,75w zapalko a jine drobnosti v elektroinstalaci.jinak motor je temer stejny jako u 175/477,prvni 487 mely vicemene stejnej ram jako 477,novejsi(487.3 a vejs) maji zadni kyvku z lehke slitiny,typy 487.4 a 487.5 maji pozmenenou geometrii ramu,plastovou kapotaz,jine svetlo a masku,vidlici z jawy 350,nektere maji predni kotoucovou brzdu JAWA,cerpadlo oleje Mikuni a bezkontaktni zapalovani(alternator,12v) Ducati,modely 487.4 a 5 uz byly vyrabeny ve spolupraci s italskou cagivou,spoluprace vypadala asi tak ze to italove nakreslili,dohodily cezete cerpadla Mikuni a zapalka Ducati a Cezeta to vyrobila
Datum: 08. listopadu 2008 18:26
 Zdarec chlapi potřebuju nějákého odborníka na 350. Už rok se s tím mořím a pořád jde na jeden válec. Před týdnem jsem udělal GO motoru a vypadalo to super na poprvé chytla a blafala na oba válce. Pak jsem ji projel jen tak z lehka max. 70km/h. Ale když jsem ji natočil asi za půl dne tak šla zase jenom na jeden. Tak jsem vyměnil indukční cívku vyčistil svíčku a pak to zase šlo a pak stačilo 2 hodiny nechat pak sem to nastartoval a zas na jeden. Nevíte někdo co by to mohlo dělat je to 638 už nevím co s tím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 17:11
 tak s tim sem taky měl problémy, dělala mi to málo nabitá baterie
Datum: 09. listopadu 2008 17:11
 přehoď fajfky z jednoho válce na druhej a přehoď dráty u kladívek a sleduj jestli se závada přesunula na druhej válec, tím vyloučíš chybu v zapalovací soustavě, počítám že máš kladívka ok
Datum: 08. listopadu 2008 17:31
Jméno: vojta
IP: uživatel3452
 mi to taky tak dělalo, a potom jsem zjistil , že byli špatný svíčky, brisk se mi sere i na fíku, nejlepší jsou ty starý, ale na 350 potřebuješ se stejným číslem!!!!!
Datum: 08. listopadu 2008 16:58
 mozna v riti elektrika
Datum: 08. listopadu 2008 16:18
|



|