Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 fuha draci, proty co s babetou dost nalitaji a potrebuji mit muziku, poradny svetla a blinkry, tak se bude delat vape 12v se 100W a to vse bez baterky cena baj oko 4 litry, raketa ale ty co jedou dal na babette nez polsko , slovensko,tak toto oceni a HLAVNE ZADNY TYRISTOR
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2016 23:32
 fuha to nepujde, pac babeta ma vetsi prumer zapalka a to se envejde do mensiho pio zap, otvoru
Datum: 18. ledna 2016 23:32
Jméno: standa
IP: uživatel7496
 Bude i na pio ? Tam by to obnášelo jen jinej držák statoru ...
Datum: 18. ledna 2016 15:22
 zdarec babetaci. menil jsem volnobezku na babci210 a dal jsem podlozku podni i na segerku .muzu to tak nechat nebo mampulit ? motor jede ok dik za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2016 18:14
Jméno: standa
IP: uživatel18490
 Asi nic nezdupeš. Nedávno jsem ten motor generálkoval a zkoumal jsem proč tam jsou ... vůle vymezujou minimálně,spíš si myslim,že tam jsou,aby se kola (který maj různý vybrání) nedřely o hliníkovej karter,protože vybrání (či drážky) v kolech by fungovali jak jemnej soustružnickej nůž ... tak zapřemejšlej jak to tam bylo ajak si to tam dal ... já zatim babetu do svýho hardisku a ramek v hlavě neuložil,pro mě to byl jednorázovej kšeft ... už nevim... ale z logiky věci jsem to tak určitě měl a myslím že to i korespondovalo s tím schematem z katalogu.
Datum: 12. ledna 2016 18:14
Jméno: dejv
IP: uživatel18489
 Děkuji za radu, stránky sesa-moto ,super ! mohu jen doporučit. Já jsem motor skládal podle videa tam jí borec dával . v příručce výrobce tam není. proto bych potřeboval vědět jestli tím něco nezdupu !! motor jsem projížděl cca 1 km a šlape super. dík za radu
Datum: 12. ledna 2016 18:00
Jméno: dejv
IP: uživatel18489
 děkuji za radu , stránky sesa-moto , super! mohu jen doporučit.Já jsem motor skládal podle videa tam jí borec dával . v příručce výrobce tam neni. pro to bych potřeboval vědět jestli tím že ji tam nechám něco nezdupu. motor jsem projížděl cca 1 km a šlape super .dík za radu
Datum: 12. ledna 2016 17:45
Jméno: standa
IP: uživatel18490
 Koukni do katalogu dílů jak to má bejt. Je třeba na sesa-moto.cz
Datum: 12. ledna 2016 6:04
 Čau draci, nemáte někdo prosim vás schéma na babettu s tyristorem GYT? já jsem ho nikde nenašel, jestli někdo máte, pošlete mi to prosim na mail: onpavelka@seznam.cz Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2015 0:26
Jméno: Bakoun
IP: uživatel15504
 Schema zapojeni babeta zadat do googlu... Bylo to tezke?
Datum: 15. prosince 2015 0:26
Jméno: Dan
IP: uživatel18386
 Zdar draci chtěl bych se zeptat jestli máte někdo skušenost s nasazením válce z babety 210 na Fichtla. Co je potřeba udělat proto aby tam seděl ? Jen podložku pod válec ? Nebo to nepůjde vůbec ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2015 20:57
Jméno: standa
IP: uživatel18387
 Ty napiš mě,proto jsem vložil emailovou adresu. Cestovní válec je osvědčená klasika bez velkých nároků na kvalitu motoru. Něco vymyslíme.
Datum: 08. listopadu 2015 20:57
Jméno: Dan
IP: uživatel7691
 JamborD@seznam.cz Chtěl bych něco jako je od stejskyho cestovní ůprava. Měl bych možnost dát tam hikone a karbec z motorovky 19 mm. Chci něco aby to dobře jelo ale aby byla taky nějaká životnost
Datum: 08. listopadu 2015 20:22
 A třetí faktická - babeta má vnější průměr vložky 47mm a pio má díru do karterů 44mm. Takže nedáš. Takovejch lidí už mi posílalo na úpravu válec,kterej byl údajně slícovanej ... ani kulový,každej se snažil něco pilovat a všichni nesmyslně ... jeden měl dokonce tak "slicovanej" vejfuk,že to bylo propilovaný půl centimetru k hlavě  někdo zas tak slícoval sací kanál až ho už nikdy žádnej píst nezavřel  díra jak do pr...ele ale na opačnou stranu  napiš mi mail,řeknu ti jak ten válec vylepšit a nebo ti to mužu udělat.
Datum: 08. listopadu 2015 16:13
Jméno: Dan
IP: uživatel18386
 Já se ptal jen na válec. Je mi jasný že je potřeba aby byl dobrej spodek.
Datum: 08. listopadu 2015 15:19
Jméno: standa
IP: uživatel18387
 Jenom jestli by celej motor nepotřeboval "výbrus" ....
Datum: 08. listopadu 2015 12:44
Jméno: Dan
IP: uživatel18386
 A kanály žít mám na pio samozdrejme slicovany. A jede to o něco líp jen by to chtělo novej vybrus
Datum: 08. listopadu 2015 12:12
Jméno: Dan
IP: uživatel18386
 Já To všechno chápu a o těch určovací atd. Vím jen sem myslel že by to nějak šlo. A o té úpravě pio válce taky uvažuji mám doma asi 5 náhradních tak bych vyskousel nějakou úpravu sani a výfuku. Ale potreboval bych vědět co a jak. chtěl bych aby to jelo líp jak serie. Kdybych z oto dostál tak 4-5 k tak bych byl spokojen
Datum: 08. listopadu 2015 12:10
Jméno: standa
IP: uživatel18387
 Ten bych chtěl vidět. Na babetě 207 je hodně práce donutit babetu jezdit 60km/h s poupraveným válcem z b210 natožpak 70 km/h ... navíc ty motory babeta/pio jsou naprosto odlišný - délka ojnice,zdvih kliky jen 41mm (!) - u pio ti na zdvihu přebývá 3mm  ne že by vše nešlo přizpůsobit,ale rozhodně ne stylem nasadim/jedu... je to tak pracný,že já bych se do toho nepustil... pokud bys chtěl,aby pio jel 70km/h tak stačí opravit sací kanál do zaoblenýho obdélníku a odbrousit tam všechny ty přečnívající nálitky... není potřeba zbytečně zvětšovat,jen to opravit ... to tě buď trkne a nebo ne ,do detailu to rozepisovat nebudu
Datum: 08. listopadu 2015 11:44
Jméno: Dan
IP: uživatel18389
 Mám doma tuningovy válec z babety který jel na 207 přes 70km/h. A babetu už nemám a válec mě zbyl tak sem to chtěl napasovat na pionyra.
Datum: 08. listopadu 2015 10:26
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 a co tím chceš dosáhnout ??? lepší výkon nebo zvuk......?????
Datum: 08. listopadu 2015 9:30
Jméno: Dan
IP: uživatel18389
 Ale někde sem viděl ze to tam někdo měl daný.
Datum: 08. listopadu 2015 9:02
Jméno: standa
IP: uživatel18387
 Podložku (sakra velkou) a jsou tam sakra dál od sebe díry na svorníky,to především. V podstatě to tam vůbec nepasuje.
Datum: 08. listopadu 2015 5:58
 dobry den mam problem ze svoji 207 nemuzu seridit karburator volnobech pefektni ale smes musim mit sroub uplne dotazeny aby babeta jela a mam furt cernou svicku predem dekuji za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2015 11:04
Jméno: milan
IP: uživatel18383
 Vyreseno spatna svicka
Datum: 07. listopadu 2015 11:04
Jméno: přema
IP: uživatel13452
 zkus směs nastavit jehlou a ne šroubem... jinak pokud to musí mít hodně směsi tak je možné že to někde saje faleš...
Datum: 07. listopadu 2015 9:27
 zdar prosim vas o radu co se tyče pistnich kroužku na ankura r.94 .po me udrzbe delam ji kazdy 3000 km se stala katastrofa .praskl pistni krouzek banalni prihoda ale ne u ankura .Pry ma valec ze specialniho matrose a tudiz to chce specialni krouzky chromovane aby toho nebylo malo ma to bocni zamek.nahradni dily na tento stroj jaksi zmizely s povrchu .a v mototechne na to koukaji jak z jara.takze najde se tu nekdo kdo mi poradi co stim pry tam normalni krouzky nejdou ze by hned odesli a na jeden krouzek .......uz vas tady procitam dost dlouho a vim ze tu jsou lidi kteri maj s 50 dlouhou praxi tak prosim poradte nechtel bych ankura odstavit do stodoly
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2016 21:38
 Kroužky na Ankur mám originální i pár dalších dílů. Takže případné dotazy na můj mail.
Datum: 24. května 2016 21:38
 Rád bych,ale nemám na tebe mail. Tady je muj,ozvi se.
Datum: 07. října 2015 10:18
 posli mi e-mail a ja ti je poslu
Datum: 05. října 2015 18:38
 tak zdar tak dneska jsem psal do buzuluku a pry bych jich musel chtit 1000 ks jinak nemaj .dneska jsem psal do hradce tak uvidime.jinak koupim s celnym zamkem a opiluju ho na bocni.fotky mam ale nevim jak je sem dostat
Datum: 05. října 2015 18:32
Jméno: standa
IP: uživatel18339
 Nahoď nějaký fotky. Já vařil z vody. Jestli je to opravdu Puch a má to píst s jednim kroužkem a dírama,tak je to motor Puch Maxi a ten má vesměs ten přiblblej nicasil za x-tisíc,skoro vyjde levněji koupit novej válec.
Datum: 04. října 2015 22:01
 no jsi me prekvapil s tim motorem nikde jsem nazev nenasel reknu to laicky je podobny jako na stadionu tedy valec nahoru .a pist je presne takovy jak si ho popsal mam ho od duchodce a kdyz se umyl tak byl jak kdyz vyjel spasu na tachtaku 2700 .prave ze jsem hodne cetl ankur babeta ale z babetou to nema vubec nic spolecneho .ma to variator a jak slysim vsude v mototech. ma vypalenej cejch atypu .nevim jestli se davaji fotky pak by to bylo jednodussi .jsem se cihnul na ten pist puch ale nesouhlasi otvory muj pist je ma tak centak od spodu a puch je prorizlej az dolu takze asi replika co by to znamenalo
Datum: 04. října 2015 21:05
Jméno: standa
IP: uživatel18339
 Ankur ( babeta) má motor Puch (či repliku) ? Tak píst a kruhy puch. Je dvoukroužkovej na 2mm silný kroužky s bočním zámkem. Našel jsem to na http://www.plszabo.cz
Datum: 04. října 2015 8:01
 jsou silny 2mm ale uz jsem zkusil neco objednat tak uvidime jinak co se tyce valce tak to poznali ze je moc lesklej a tak ho prejel magnetem a uz vytasily cifru na vybrus coz od 3500 vys ze by byly v indii az takovy specialisti no uvidime az prijdou krouzky jinak dik
Datum: 03. října 2015 18:28
Jméno: standa
IP: uživatel6626
 Kroužky s bočníma zámkama se dají sehnat. Tady na fichtlkrámku jsou o síle 1,5mm jak tvrdá litina tak chrom. Jestli máš silný 2mm tak to bude trochu oříšek,ale určitě řešitelný. Z čeho je tam vložka válce??? To bych tu speciální slitinu chtěl vidět ! Nicasil tam nebude, takže je tam nějaká verze litiny... a jak je někde litina,tak stačí litinovej kroužek ... na tvrdou litinu tvrdej,na normální měkkej ... když dáš chrom bude chrom ...
Datum: 03. října 2015 11:08
 Čao draci mam problém z mojí babetou 207 . Babeta jezdila a jednoho dne si řekla že nebude jezdit. Nehází jiskru přitom sem už vše vyměnil za nové a předstih sem šteloval už asi 100x už nevím co s tím. Poradíte mě, děkuji za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2015 9:55
 Prosím o radu. Udělal jsem GO motoru na Bab 210. Udělaná klika, výbrus, ložiska atd. Babetta zvuk jak diesel, spíš nepravidelný od prvního startu. Najel jsem 5km a strašný. Chytil jsem za magneto a cejtim a slyšim vůli. Rozdělal jsem to a klika vypadala bez vůle i pístní čep.. Zjistil jsem, že jak má ojnice v pístu ax vůli, tak i vyjíždí ložisko a jak vyjede, tak se pidi vůle udělá. Řešili jste někdy nějaký podložky vymezovací?? Jetam vůle tak 2,8mm. A další věc, píst ve válci vůle přes 0.20 a pozor, kroužky v zámku 0.80 . Jaká jsou správný vůle?? Mám to z moto prodejny, ale podle mně to vozí z Ústí. Máte s tím někdo zkušenost?? Díky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2015 22:52
 Je na ní napsáno Rocket . Ale asi tam fakt nemá být nic, ložisko si může cestovat..
Datum: 28. srpna 2015 22:52
Jméno: standa
IP: uživatel18282
 Ano,dole. Ale pokud máš nahoře 0,20 tak to dole bude dobrý ... jestli máš nějakou inovovanou ojnici alá CKR tak tam třeba podložky nemaj bejt ... to já nevim ...
Datum: 28. srpna 2015 6:50
 Ty vymezovací podložky tam nejdou když tam je ložisko. Když byly jen jehly, tak k nim šly ty kroužky.. Tu vůli jsem naměřil v horní úvrati. Tak že to je tedy správně. A když se v tabulkách udává 0,05 tak kde je to měřeno?? Teda dole??
Datum: 27. srpna 2015 22:13
Jméno: standa
IP: uživatel18278
Babeta má mít na pístním čepu vymezovací podložky - http://www.fichtlkramek.cz/nahled/celni_krouzek_pist_cep.html ... dále vůle pístu ve válci: je rozdíl,kde to měříš,protože v korunce pístu má být vůle skoro jeden výbrus - tj 0,20mm,to bylo ok,píst je jakoby do kuželu,ale pokud má ten píst takto velkou vůli dole,tak je to o výbrus menší píst,protože dole má mít píst ve válci vůli dle vůle výbrusu,tj. 0,03-0,05mm. Kroužky s vůlí 0,80 jsou taktéž o výbrus menší. Pokud je skutečně píst i kroužky o výbrus menší,tak jim to vrať ať ti to vymění.
Datum: 27. srpna 2015 10:20
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Zdar hoši co je potřeba za papíry na babetu? mám jednorychlostní.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2015 4:52
Jméno: solf
IP: uživatel17547
 Ještě bys měl mít nějaké technické osvědčení, viz. např. https://www.poradte.cz/auto-moto/13432- babeta-vs-doklady.html
Datum: 18. srpna 2015 4:52
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 AM mám to by bylo v pořádku ale v nepořádku je to že ta babeta nemá výrobní štítek ale to já ho koupím čísla narazím ale nevím rok výroby.Vadí to bez roku výroby?
Datum: 10. srpna 2015 21:20
Jméno: standa
IP: uživatel18251
 Řidičák skupiny AM a povinný ručení,jinak nic víc.
Datum: 10. srpna 2015 6:34
Jméno: kvido
IP: uživatel18218
 Ahoj.Mam Babetau 210 a začala mi trhat řemeny,neví někdo čím to může být?Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2015 0:04
Jméno: pepa
IP: uživatel18223
 Nesouose ..poskozene remenice ci nekvalitni cinske remeny
Datum: 25. července 2015 0:04
Jméno: Míra
IP: uživatel18203
 Dobrý den, mam dotaz. Mam problém s babettou 210. Jede v pořádku, jen když mám zaplé světla tak obtížně startuje. Když nastartuju bez světěl(s tím není problém) a zapnu je, tak babetta chcípne. Jakmile ovšem nastartuju, přidám plyn, držím ho, zapnu světla, pustim plyn, tak babetta už nechcípne. Nebo když už jedu se zaplými světly, tak se mi stává, že občas se vypne zapalování(prostě přestane házet jiskru) ale jakmile vypnu při jízdě světla tak okamžitě zapalování začne fungovat. Stačí je třeba jen vypnout a zapnout a už jede zase v pořádku. Snad se mezi vámi najde někdo kdo mi poradí
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2015 23:30
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Proč to tak je nedokážu říct, co vypnutí nebo zapnutí světel ovlivnujě na chodu motoru až takovým zpusobem ale je to tak. Tyristory kupuju takový jaký jsou ale většinou beru k tomu aj zapalovací cívku, není to až taková investice a ten tyristor se musel zničit přepětím a kde jinde by vznikl než na cívce ono se pak muže stát že nový tyristor odejde během krátké chvíle
Datum: 22. července 2015 23:30
Jméno: Míra
IP: uživatel18203
 Zkusim to  A jaktože by to mohlo být tyristorem, když vypnutí světel pomůže? Mě to zajímá jak to funguje a proč to tak vůbec je. Jsem takovej zvídavej klučina  A ještě jak je to s těma tyristorama co nabízí sesa? Jsem slyšel, že ty maďarský stojí za prd, tak jestli to opravdu tak je?  Já jestli by nebylo lepší a hlavně levnější si ho vyrobit a hlavně jak?  Nejlíp kdyby šlo jen rozkuchat původní tyristor a dát do něho nový součástky
Datum: 22. července 2015 22:41
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Problém s ukostřením světel jsem ještě neměl, vždycky jak babeta ve vysokých blbnula a vypnutí světel pomohlo byl na vině tyristor ale zkus to ukostření třeba to bude zrovna ono.
Datum: 22. července 2015 22:29
Jméno: Míra
IP: uživatel18203
 Tak jsem si četl pdf dokument od pana Ing. Pavla Majereskeho a podle toho co čtu tak by to mohlo být špatným ukostřením světel. Protože píše, že když babetta dosáhne vysokých otáček, chcípne a zase chytí při nízkých, tak je to tyristorem. Ale když mám vyplá světla, tak se toto neděje. Dále píše, že když motor při vypnutí/zapnutí světel chcípne, tak je na vině špatné ukostření. Pokud ne, tak magneto. Já mám právě ukostřený světla jen jedním drátkem z předního světla a konec drátku je upevněn na šroubku od tyristoru a kontakt není pořádně očištěn. Nemohlo by to být způsobené tím, že když motor dostanu do vysokých otáček, tak se začně vyrábět více proudu pro světla a ten drátek už dolik proudu do tý kostry nestačí odvést, tak začně bloudit tam kde by neměl?
Datum: 22. července 2015 20:23
Jméno: Míra
IP: uživatel18203
 Vymešlim, to že každej řiká něco jinýho čím by to mohlo být
Datum: 22. července 2015 19:49
Jméno: standa
IP: uživatel18215
 Co vymejšlíš? Kluk kterej se v tom zřejmně vyzná ti radí ať vyměníš tyristor,tak nad čim furt spekuluješ?
Datum: 21. července 2015 17:10
 Tak dneska po projíždce, jsem zjistil, že při maximálních otáčkách při jízdě z kopce chcípá a nepomůže vypnutí a zapnutí světel, to pomůže jen když otáčky klesnou, ale při těch maximálních prostě chcípne a to vypnutí světel nepomůže
Datum: 20. července 2015 21:15
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Babet sme už pár měl a spravuju je. Vymněn tyristor a bude jezdit zas.
Datum: 19. července 2015 22:36
Jméno: Míra
IP: uživatel18203
 Tak jsem pročetl skoro celej google a asi to fakt bude tím magnetem  Nevíte o někom kdo dělá oživení(nabuzení) magneta někde poblíž Karlových Varů nebo někde v Karlovaským kraji?
Datum: 19. července 2015 22:23
Jméno: Míra
IP: uživatel18203
 A co má tyristor společnýho se světelným okruhem?  Když fachá vše bez problému bez zaplých světel
Datum: 19. července 2015 22:03
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Odchází ti tyristor takže co nejdříve vymněnit.
Datum: 19. července 2015 20:17
Jméno: Míra
IP: uživatel18203
 Já si právě myslim to samý co standa. Světelný a zapalovací okruh se nijak neovlivňuje. Jsou oddělený a když nezapnu světla tak se to neděje. Kdyby bylo slabý magneto, tak by to obtížně startovalo i s vyplými světly.
Datum: 19. července 2015 10:33
Jméno: standa
IP: uživatel18210
 Tomu nevěřim. To by to nejelo. Buď je něco blbě zapojené a nebo problém ve spínačce. Světla a zapalovací okruh se za normálního stavu nijak neovlivňují,jsou to dva různé okruhy.
Datum: 19. července 2015 6:18
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
Datum: 18. července 2015 21:29
Jméno: Míra
IP: uživatel18203
 to je fakt jen kvůli magnetu? protože i když jedu z kopce maximální otáčky, tak vynechá a vypnutím zapnutím světel to zase jde. Hele já tam teď mam vzádu a vpředu 12V žárovky  Ale to mi neřikej, že to neutáhne magneto, když ten motor točí třeba 6000tis otáček za min. a při nízkých otáčkách to dělá stejně s tim chcípáním. Ale nejsem odborník
Datum: 18. července 2015 17:38
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Tak to je jednoduchý.když jsou zapnutá světla,tak je větší odběr proudu z magneta.Nemáš tak nahodou už slabý magneto?Potom to nestíhá dávat požadovaní odběr proudu.
Datum: 18. července 2015 17:02
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
Posl.aktualizace: 25. září 2015 17:21
Jméno: Laik
IP: uživatel18329
 Já jsem měl podobný problém. nemohl jsem ji nastartovat. Svíčka jiskru házela, ale nechtěla chytit. Jako poslední pokus jsem zmenšil vzdálenost jiskřiště na svíčce na cca 0,5 mm a bylo po problému. Tak držím palec, ahoj.
Datum: 25. září 2015 17:21
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Tak problém je vyřešen. Vyměnil sem tyrystor GYT, zapalovaci pol,svicku,jiny karburator funkcni z druhe babetty a nejelo to.Jiskra šla pořád. Pak sem vyměnil ten snímač (nosník statoru) a jede to jak šlak. Byla totiž popraskaná jeho izolace.
Datum: 12. července 2015 9:10
 Zkus svíčku, ta m řeší všechny pochybný závady. Snímač je buď funkční a máš jiskru, nebo nefunkční a nemáš jiskru..
Datum: 11. července 2015 22:46
Jméno: standa
IP: uživatel18192
 Vždyť to píšu. Jede nebo nejede.
Datum: 10. července 2015 12:17
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 kdyby nefungovalo tak motor ani neškytne....................kapišto??? začni u karbecu...... u mě to dělal tyristor
Datum: 10. července 2015 8:50
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 No mě to pravděpodobně nefunguje. Co ta babeta dělá když tady toto nefunguje?
Datum: 10. července 2015 8:20
Jméno: standa
IP: uživatel18192
 Ne. To je čidlo. To funguje a nebo nefunguje.
Datum: 10. července 2015 6:12
Jméno: péro
IP: uživatel16168
Posl.aktualizace: 08. července 2015 17:08
Jméno: standa
IP: uživatel18188
 Sežeň si to zapalování z babety,oměř ho,oměř otvor v motoru a ať ti někdo vytočí mezikruží a to si doupravíš... žádná věda ... a nebo to holt kup od nich ... tywoe to je tu furt dokola,já si to snad oměřim a necham jich vyrobit serii a budu to prodávat ( babeta,pio)... jediná věda je mít doma šupléru,papír a tužku ...
Datum: 08. července 2015 17:08
Jméno: pepa
IP: uživatel16530
 Sam ctes ze to je jejich vyrobek...toz tam napis zda ti tu sadu sprislusnym ziskem neprodaj....lacinejsi bude vit kuz zeleza pilniky a neco si spichnout\\r\\n
Datum: 07. července 2015 6:26
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Ahoj. Čím to je že babeta nejdedo otáček je jakoby přidusená. Všechno má nové benzín jde překrásně. Špatně chytá, po chvilce je žhavá svíčka. Svíček sem měnil pět a žádná změna. Zkoušel jsem bohatost směsi různě, zapalovaní potáčet a žádná změna. Měl sem motor rozpůlený všecko sem vyčistil nádherně dal nové těsnění na silikon pěkně nalepil.,gufera nové všcko nové. V karburátoru nový ventil jehlový, plováky,tyristor s cívkou GYT, zapalovací pól, nastavené to je a nejede a nejede do otáček nejde. Jak se motor zahřívá z chladného stavu tak motor skomírá a chcípá. Prosímvás co to ještě može byt? Jaká zrada
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2015 22:31
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Vzduchový filtr tomá takovou drátěnku. ten vzduch jde přes rám do takového kousku trubičky,přes krytku na karburátoru. Zkoušel jsem ten filtr vydělat nepomohlo to. výfuk jsem pak sdělal a taky to nepomohlo. Plováky jsou nastavené, směs jsem zkoušel všelijak a žádná změna.
Datum: 03. července 2015 22:31
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Jaký máš vzduchoví filtr??15
Datum: 01. července 2015 17:25
Jméno: standa
IP: uživatel18171
 Teplá svíčka se nevyndavá. Černá svíčka znamená chudou směs. Muže bejt třeba ucpanej vejfuk.
Datum: 01. července 2015 13:04
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 To nemože už když to je přetěsněné perfektně. už to nedýmí. Svíčka je suchá černá a po chvilce jízdy žhavá. Ujedu dvacet metrů někde a dvacet zpátky a je to žhavé ta svíčka že mě to pěkně spálí pazůry
Datum: 01. července 2015 12:47
Jméno: standa
IP: uživatel18171
 No žere ti ten převoďák ...
Datum: 01. července 2015 11:08
 Ahoj kluci,Byl by někdo z vás ochoten mi pomoci?????Moc nutně potřebuji půjčit stahovák na pístní čep na Babeta 210!!500kč jak jsem se díval ja šíleně moc a potřebuji to jen jednou a pak roky nic!!!!!Za bublinku a poštovné i něco navíc za ochotu pošlu čestné motorkářské zpet!!!!!Spěchá to!!!!Donluví se semnou nějaká dobrá duše a pomůže mi????Jak se někdo ozve napíšu mu adresu.DÍKY ZA POMOC A OCHOTU!!!!!!Jirka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2015 15:25
 Ahoj zabijáci,dík za rady už je ta mrcha dole!!!!!!!Super jednoduché a nekompromisní!!!!!!!!!!!
Datum: 12. června 2015 15:25
Jméno: standa
IP: uživatel18124
 Dělam to tak už léta,mam delší M8 imbusovej šroub s víc prořízlym závitem,matici M8,velkoplošnou podložku M8,jedu obyč podložku M8 a vždy poskládam z různejch pouzder takovej "tubus" do kterýho ten čep vytlačim ... při montáži je to opačně (a zde je potřeba ten delší šroub s delšim závitem) ... čepem prostrčim imbus,na druhou stranu dam podložky a utahuju a čep zajíždí dovnitř. Bacha při vtahování čepu do pístu ať vše sedne a vše máš v jedné ose,musí to jít jak po másle,nesmí se nic zašprajcnout,mohl bys pak nalisovat čep šejdrem či roztrhnout jehlový ložisko ...
Datum: 11. června 2015 10:37
Jméno: Jirka
IP: uživatel18099
 Heuréka už je mi to jasné!!!!Dík zabijáku!!!!!
Datum: 10. června 2015 21:39
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jasně... matka na závitový tyči (plus kontra, je li třeba klidně), nebo nejlíp hlava imbusovýho šroubu správnýho průměru vytlačí čep do trubučky o vnitřním průměru větším než je vnější průměr čepu... nic v tom nehledej, jen zapoj rozum..
Datum: 10. června 2015 21:27
Jméno: Jirka
IP: uživatel18099
 Počkat-počkat!!!Jako dát tam matku a ta bude čep tlačit ven a pak oráceně??Chápu to dobře????!!!!
Datum: 10. června 2015 21:20
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 asi tak.. 1000x rychlejší než čekat na nějakýho aktivistu, kterej ti pošle stahovák (ani se nemusíš dočkat)... prostě prostrčíš čepem vhodnej průměr závitovky či dostatečně dlouhýho šroubu a vylisuješ čep do trubičky opírající se o píst...
Datum: 10. června 2015 20:52
 No fakt jsem úplný divák!!!!Total out!!!
Datum: 10. června 2015 16:32
Jméno: Ruda
IP: uživatel17710
 Závitová tyčka + 2x podložka + trubička + 2 matky a máš to venku. a zpět zahřát píst PBčkem a zmrazit čep a je to.
Datum: 10. června 2015 16:13
 Ahoj zabijáci,prosím o radu Babeta 210.Jen po zahřátí motoru stroj přestane mít tah a pomalu se nerozjede z místa!Spojky nové odmaštěné,výfuk -karbec-předsth-vzduch atd...vše uděláno ok.Půjčil jsem si od kamoša měřák komprese a má tak 3/4 od zdravé Babety-udělal jsem porovnání.Mám shodit válec a juknůt tam nebo ještě řešit karbec?Jak říkám za studena na první šlápnutí tahá-pak 500m a výkon je total pryč jen vrčí za 1 nedá a velmi špatně se dá při zahřátí natočit(spojky zabírají)Vychladne a zase 500m a to samé!Nepište mi svíčka atd...To je vše nové.Dík za radu!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2015 20:38
 Klucííí mám to!!!!!!Už jsem fakt nevěděl tak jsem sundal válec a ejhle vona ta svině si pochroupala pístní kroužek a flusla ho do výfuku!!!!!Dík všem za rady ty jsou vždy k nezaplacení při dalších problémech!!!!!!!
Datum: 10. června 2015 20:38
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Tipoval bych to na ucpaný výfuk-píšeš ale že o.k. Skuz jet jen na kolínko-na simson mě upadla přepážka a bylo to podobné. Po malé pauze jel po chvíli podobné přiznaky
Datum: 10. června 2015 20:09
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Jakou barvu má svíčka neuchlastává se(bohatá směs).Zkus pořádně vyčistit karburátor a seštélovat
Datum: 10. června 2015 17:30
Jméno: konas
IP: uživatel18121
 Tyristor nebo cívka. Spíš tyristor, cívka by vydržela do zahřátí. Jestli máš nové provedení se zakomponovanou cívkou, hoď ho rovnou po psovi...
Datum: 09. června 2015 22:22
Jméno: marty
IP: uživatel18109
 zdarec,mam dotaz ohledne Babetty 210,chtel bych se zeptat jestli ma babeta radit plynule prokluzem,nebo skokove zaradit i skokove podradit. Dela mi to prave prokluzem ale byli doby kdy to i skocilo tak az to skoro skublo . Vsechno mam u spojek perfektne odmasteny a olej netece. Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2015 21:01
Jméno: Filipes
IP: uživatel18099
 Když rostočíš za jedna ubereš a dvojka tam klidně skluzem skočí je to naprosto OK!A skokově to někdy dělá i mně-podle toho kde ji parkuju.Hlavně venku vlhkost teplota atd...Z garáže jde krásně klidně do skluzu a drží.Když venku tak seká a seká!!!Zdá se to jako úplná hovadina ale fakt je to tak.
Datum: 10. června 2015 21:01
Jméno: Sam
IP: uživatel18091
 Zdarec lidi, Potřeboval bych poradit jak stáhnout unašeč spojky na babetě 207 (vím že stahovákem) ale když jsem to zkoušel s vlastnoručně vyrobeným ukroutil jsem hlavu toho stahovacího šroubu a když jsem to vytáhl tak spodek toho šroubu měl uplně zničenej závit..
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2015 18:23
Jméno: ja
IP: uživatel16483
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/stahovak_bubnu_dvou_ babeta.html
není to tohle
Datum: 27. května 2015 18:23
Jméno: seboh
IP: uživatel18093
 Ja to delal vzdycky tak ze jsem otocil setrvak a chytil to trema sroubama s sestihrannou hlavou a dotahoval postupne az to vyskocilo.
Datum: 25. května 2015 19:26
Jméno: pepa
IP: uživatel18092
 Na hulvata to jde i 3 ramenym povolis sroub uprostred ale ty 3 na sroubovak tam nechat a cele to inteligentne stahnes
Datum: 25. května 2015 9:12
Jméno: Radek
IP: uživatel18058
 Zdarec mam problem na babete 207. POtreboval bych vedet vysku hladiny plovakove komory,protože plovak je nekolikrat ohlej tak to podle emulzni trubice nenastavim. Je spravna hladina v pulce plovakove komory nebo po ten zlom ? Babeta mi na volnobeh jde jakz takz pekne ale pridam plyn a dusi se,nejede,zdecha.. karbec vycistenej,ale trapi me hladina..svicky novy. Jak poznam vadnej tyristor ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2015 10:41
Jméno: Hiperik
IP: uživatel16886
 Čau, ten tyristor můžeš mít vadnej, na volnobě ti to šlape ale když přidáš tak se to zadusí a zdechne protože nezvládne vyšší otáčky.
Datum: 21. května 2015 10:41
 Ahoj nemáte někdo foto nebo plánek použití zapalování babeta na motoru stadion díkyPavel
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2015 17:17
Jméno: pepa
IP: uživatel18000
 Myslim ze na to planek neni proste to tam silene pracne natunit..ale narozdil od pionira to bude hrozna prace..jedina nahrada origa je vape.. babeta nebude sedet na kliky ani pod vyko..
Datum: 10. dubna 2015 17:17
|



|