Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdarec jakou mate zkušenost s vymenou te mosazne vlozky na ojnici v ktere klouže pistni čep za jehlovy ložisko? je to lepší?horší? dá se to sehnat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2013 22:25
 tragos: ale dá se sehnat.. ale je to tak jak jsem to popisoval níže.. z jiné motorky a pouze na čep 10mm ... jenco to tak dělal
Datum: 16. prosince 2013 22:25
 Né zvětšit na soustruhu, ale po nalisování projet výstružníkem...Jsou určité strojařské postupy a je třeba je dodržovat...
Datum: 16. prosince 2013 18:53
Jméno: tragos
IP: uživatel4946
 Je to bronz a sehnat se na to lozisko nedá, za 50kč můžeš zakoupit novou vložku ale je třeba jí zvětšit na soustruhu
Datum: 16. prosince 2013 16:12
 zajedno to neni mosaz ale bronz... a za další se u origo ojnice nahradit nedá... teda dá ale musí se sehnat ložisko z nejaké jiné motorky ale to je pro 10mm pístní čep... což je pro origo písty nepoužitelné....
Datum: 15. prosince 2013 20:10
 čau draci tet delam ridičák B a C a chci se zeptat zda mohu stimto jezit na pincku ? jestly s novím rokem nema prit nak zmena v zakone bo neco podobneho moc děkuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2013 10:07
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Děláš řidičák a ani nevíš na co ... Kam ten svět spěje?
Datum: 16. prosince 2013 10:07
 Nemůžeš...pokud teda nemá v TP zapsáno 45km/h. Ani podle současné legislativy...
Datum: 15. prosince 2013 18:46
Jméno: mira
IP: uživatel13988
 chtel bych se zeptat jestli se tu bude prodavat segment na startovani na jawa 555 dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2013 7:18
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel13144
 http://www.motojelinek.cz/?p=productsMore&iProduct=865&sName=Startovaci-segment-550-555
Datum: 16. prosince 2013 7:18
 Zdravím. Nevíte někdo jaka velikost pistniho čepu na čz 125/476-1 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2013 17:50
Jméno: pepa
IP: uživatel15932
 problem je v tom že se používali 2 velikosti a 2 uložení futro i jehli je třeba demontovat a podívat se popř změřit
Datum: 15. prosince 2013 17:50
 Mam dotaz jestli nahodou neni stejna spojkova lamela z mosqita a stadionu . Díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2013 15:30
 ajo takhle.. nene určitě by neseděly
Datum: 15. prosince 2013 15:30
Jméno: berdys
IP: uživatel16156
 Ne spojka neklouže , jenom se me zdaj podobny.Delal jsem GO a lamely jsou dost sjety. Už jsem objednal novy .
Datum: 15. prosince 2013 13:32
 to asi ne.. o co ti jde? máš našláplej motor a klouže?
Datum: 15. prosince 2013 13:17
Jméno: Jedla
IP: uživatel16552
 Zdravíčko fichtláci, chci se zeptat, který řidítka s hrazdou se dávali ještě na pincka bez úprav kromě těch origo???? (mám mustanga) a kdyžtak jestli nemáte nějaké foto k tomu. děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2013 17:58
Jméno: pepa
IP: uživatel15932
 jakakoliv s pruměrem trubky 22.....hrazdáky byli stejne jak na motorku tak na fichtla ...prostě ti řidítka jsou stejne na všem nebyli hrazdáky na fichtla byli stejne s 350...proto měla 21 vždy rychlopal hrazdaky nemaj dražku na krutikrk....
Datum: 15. prosince 2013 17:58
 Nevíte někdo kolik oleje má být v předních vidlicích Mosquito???
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2013 16:50
Jméno: berdys
IP: uživatel16156
 JA sem si popletl forum . Ten UŠ je na motorkaři.cz , hledej v sekci mosqito .
Datum: 17. prosince 2013 16:50
Jméno: berdys
IP: uživatel16156
 Zkus napsat uživateli s nickem UŠ kupoval jsem od nej mosqito , ktery generalkoval podle fotek . Tak ti třeba poradi , nebo mam na něj telefon .
Datum: 17. prosince 2013 16:38
 Zdar draci, Můj fichtl sic jede ale jak tam dám dvojku a dostanu to do otáček motor po chvíli ůplně zvadne po následném podřazení na jedníčku drmžim tak půl plynu a jede bezvadně ale jak se zase přidá plnej plyn zvadne to. Prosím poraďte.rnPS: jehlu jsem nastavoval na všechny zářezy a bez výsledku, kondenzátor a kladívka jsou v poho.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2013 9:25
 Úplně to samé mi dělala přicpaná tryska/karburátor. Jednou jsem jel a najednou uplně ztratil tah a šlo jet jen na jedničku třičtvrtě plynu a na dvojku tak půl plynu, jinak chcípal .. řádně jsem profoukal trysky, plovákovku a zase šlapal, asi nějaký smítko .. nebo ještě blbě seřízené zapalko, odtrh ..
Datum: 15. prosince 2013 9:25
 dodávka paliva?
Datum: 15. prosince 2013 8:09
 mě to dělalo taky, byla to vysoká hladina v karburátoru
Datum: 14. prosince 2013 22:16
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 pardon to mělo být o jeden dotaz níž
Datum: 14. prosince 2013 20:39
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 díky ale mě už šoupě vejš nejde dát já ho mám na max a když ho dám dolu tak je to ještě horší
Datum: 14. prosince 2013 20:38
Jméno: jindra
IP: uživatel16483
 moc vzduchu málo vzduchu
Datum: 14. prosince 2013 20:20
 Zdar draci nemohu najít nálepky JAWA na nádrž mojí babetty 207 nevíte kde to tady je nebo jestli nedej bůh sésoj došli
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2013 22:58
 uz nejsou,ale mam jeden par podpultovku a tka napis do vzkazu,, ja pridam,,jinak vyrobce je zatim neudelal
Datum: 17. prosince 2013 22:58
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 dik
Datum: 15. prosince 2013 20:42
Jméno: pepa
IP: uživatel15932
 skus motodíly votice napiš tam mail vyděl jsem je tam 3 týdny na kramě
Datum: 15. prosince 2013 18:04
 Zdar draci mam takovej malinkej problemek mam fichtla 20w zapalko roztlačím ho a on budto nechitne jenom střílí nebo chitne ale hned chcípne co s tím? díky já už si něco myslím jenom co vy jestli s tím nemáte zkušenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2013 20:43
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 díky bylo to předstihem měl jsem tam 2,4 ted tam mám 1,7 a jede jak víno díky
Datum: 15. prosince 2013 20:43
Jméno: jedla
IP: uživatel16552
 mě tohle dělal předstih
Datum: 15. prosince 2013 11:54
Jméno: tremat@seznam.cz
IP: uživatel14753
 zkoušel jsemvišistit seštelovat karbec viměnit svíčku kondik vyčistit kladívka a fajfku jsem viměnil
Datum: 15. prosince 2013 11:28
 co jsi už zkoušel?
Datum: 15. prosince 2013 8:12
Jméno: Šnek
IP: uživatel15666
 Já bych nastavil nově předstih.
Datum: 14. prosince 2013 20:05
 Jak poznat magneto 20W od 30W ? BEDY
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2013 20:10
Jméno: pio
IP: uživatel16483
 sory
Datum: 16. prosince 2013 20:10
 podivej se na origo schema namalovane v knižce, tma je to dost jasně
Datum: 16. prosince 2013 16:37
 pio: až se naučíš číst ve schématech, tak sem potom piš, že je zapojení jinak, protože ve schéma je to namalováno dobře. Malá cívka napájí zadní světlo a velká napájí přední světlo a klakson. V tom schéma je přepínač v prostřední poloze, kdy světla nesvítí a proto může troubit klakson, ale když se podíváš, jak se změní zapojení ve vypínači po otočení na pravou stranu, tak zjistíš, že je klakson připojenej do stejné větve, ze které je napájené přední světlo...
Datum: 15. prosince 2013 14:38
 Pio: http://media0.wgz.cz/images/media0:50ffd05eacad5.png/1.gif ty si slepej nebo blbej ?! Na tom schématu je JASNĚ vidět že malá cívka jde jen a pouze na zadní světlo - 5w sufitka. Do vypínače vede pouze pro vypínání/zapínání/odkostření na třetí poloze spínačky. Jen abych to uvedl na pravou míru:
Zapalování 20W = levá horní tlustší cívka se používá pro klakson + světla, pravá horní malá cívka se používá pro zadní světlo, pravá spodní větší cívka je pro zapalovací okruh. Na statoru a rotoru je napsáno první dvojčíslí 05-..... žárovky jsou použity vepředu 1x 6V/15/15w, vzadu 1x 6V/5W
Zapalování 30W = levá horní větší cívka je na zapalovací okruh, pravá horní velká a pravá dolní velká cívka jsou propojeny(série) a složí k přednímu světlu, zadnímu světlu a pro klakson. Na statoru a rotoru napsáno dvojčíslí 20-....... na toto zapalování bývaly odlity na pravém karteru a víku 2 výstupky tak aby tam ty dvě světelné cívky v pohodě vlezly. Žárovky jsou vepředu 6V/25/25W, vzadu 6V/5W. Tyto zapalování se montovaly až kolem roku 75 na novější fichtly a na téměř všechny Mustangy. Pro oboje zapalování jsou samozřejmě i jiné schémata zapojení elektroinstalace. Hotovo nazdar
Datum: 15. prosince 2013 14:03
 jinak nauč se číst ve schematech  ... narozdíl od tebe mám na to školu ak to umím  .. ty vidíš že z levé cívky vede kabel na spinačku a z toho rovnou na klakson.. ano .. ale když spinačku přšsuneš do polohy zapnutí světel tak se stane co? tak se ta svorka ze které je napájen klakson propojí se svorkou pro přední světlo .. a je to to celé napájené z velké 15W cívky ...
Datum: 15. prosince 2013 14:02
 pio: koukám na schema na tom webu a je to tak jak píšu... malá cívka napájí zadní světlo.. klakson je naájený ze spínačky ze svorky která je společná pro přední světlo
Datum: 15. prosince 2013 14:00
Jméno: pio
IP: uživatel16483
 dej sem jedinej odkaz ze mala civka je jen na zadní svetlo u 20W zapalovaní
Datum: 15. prosince 2013 12:37
Jméno: pio
IP: uživatel16483
 http://www.jawa-50.cz/clanek/dokumentace-elektricka-schemata.html
Datum: 15. prosince 2013 12:28
 pio: Zdravim. Rád bych Tě upozornil, že ta stránka není zrovna vhodný argument. Jenom tak zběžně jsem to prolétl, a hned jsem si všiml několika píčovin a nesrovnalostí, mimo jiné i té chybné informace ohledně 5w cívky. Takže důvěřuj, ale prověřuj...Dneska pouští informace na internet kde kdo, a bohužel to tak dopadá.
Datum: 15. prosince 2013 12:11
Jméno: pio
IP: uživatel16483
 http://jawa.maweb.eu/elektrika-jawa-50/
Datum: 15. prosince 2013 11:47
 JAWA_ceZetak: je to marný, je to marný, je to marný... Nechápu proč si lidi pořád myslí, že je malá cívka u 20W na klakson...??? Asi neumí číst ve schématech
Datum: 14. prosince 2013 22:06
 pio: jsi na hlavu nebo co? malá cívka NENI!!! na klakson!!! malá cívka je pro zadní světlo!!!
Datum: 14. prosince 2013 21:39
Jméno: pio
IP: uživatel16483
 20w cívka nahoře vlevo klakson civka nahore vpravo svetla civka dole vpravo start.
30w civka nahore vlevo start civka nahore vpravo a dole vpravo jsou propojeny pro svetla i klakson výstupni je vpravo nahore
pro jawa 15+5 je 20
Datum: 14. prosince 2013 20:31
 NE NEFUNGOVALO BY TO TAK!!! .. světelná cívka má 15W ... přední žárovka má taky 15W ... čím by se teda krmila zadní žárovka která má 5W ? ... krmí se tou malou cívkou která má výkon 5W ....
Datum: 14. prosince 2013 17:35
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Aha, já jsem to psal z hlavy, ne podle schématu.. Ale ono by to fungovalo i tak..
Datum: 14. prosince 2013 17:11
 F .. první část máš správně.. druhou část máš nahovno!!!!! malá cívka NENI na klakson!!!!! malá cívka je pro zadní světlo!!! to jste všichni takový tupci že to ani z toho blbého schematu nepochopíte???!!!
Datum: 14. prosince 2013 16:56
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Na rotoru je tuším u 20W vyražené 05 a na rotoru 30W je vyraženo číslo 20. Stator 30W má všechny cívky vysoké a jsou tam dvě sériově spojené světelné cívky. A jedna je na zapalování. U 20W statoru máš jednu nízkou cívku na klakson, jednu na světla a jednu na zapalování, zapalovací má víc závitů a menší průřez drátu...
Datum: 14. prosince 2013 16:48
 http://jawa.maweb.eu/elektrika-jawa-50/
Datum: 14. prosince 2013 10:40
 Dobrý den. Mám problém s Jawou 175. Byla udělána go motoru,vystelovane zapalovani. Asi 2x v pohode vyjela a na potreti zdechla a od te doby nic. Elektrika znovu zkontrolovana,vymenen kondenzator,civka,svičky. Před tím střílela. Neví někdo co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2013 14:09
Jméno: Adam
IP: uživatel16549
 Tak dnes jsem vyměnil baterku za novou,vyměnil indukční cívku i s fajfkou,svíčku (jiskru hází),jiny karburátor,kondenzátor,uhlíky v pohodě,a trochu zmenšil odtrh kladivka. Výsledek je že občas střelí do výfuku a z karburátoru.Nenapadá vás ještě něco?
Datum: 18. prosince 2013 14:09
Jméno: standa
IP: uživatel16554
 Spadly kladívka,překontroluj odtrh. A nebo špatný rele. Dává to vůbec jiskru? Na svíčce! To mě taky kdysi udělala a bylo to způsobený rozhašenym rele...napřed dobrý,pak za jízdy chcípla a pak na nakopávání jen občas vystřelila a pak zdechla úplně... Na jednopólu (rele) jsem měl špatně seřízený přechody jazýčků nazpátek do klidový výchozí polohy. A občas mi tohle dělá slabá baterka...ale na roztlačení chytne hned... Tak uvidíš...
Datum: 15. prosince 2013 12:07
Jméno: filip
IP: uživatel14454
 Dvě možnosti, buď není čím zapálit nebo co zapálit.zkontroluj karburaci
Datum: 14. prosince 2013 10:02
 Co indukčka? Svíčka je mokrá? Předstih v pohodě? Zkusil si cáknout pod svíčku nebo do sání skrz karbec trochu benzínu na zkoušku?
Datum: 14. prosince 2013 8:37
Jméno: Adam
IP: uživatel16549
 Na kladívku občas zajiskří.
Datum: 13. prosince 2013 23:04
 Čau, jak je možné, že mi spojka jde jak kámen? S ostatními Pionýry je radost jezdi, ale na mém mě po druhém zmáčknutí spojky šíleně bolí ruka. Lanko jsem dal nové, promazal jsem to, ale bez jakéhokoliv výsledku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2020 9:36
 Tohle měl kámoš a dělalo to lanko. Ze jde spojka mačkat zlehka zjistil až když mu prasklo lanko a dal tam nové.
Datum: 07. dubna 2020 9:36
 já jen připíšu že můžeš mít nějaký dobrý pružiny na spojce který ještě nejsou unavený a nebo tam mohl někdo dát třeba tvrdší delší pružiny
Datum: 15. prosince 2013 21:27
 jaký je to pinc?
Datum: 15. prosince 2013 8:11
Jméno: michal
IP: uživatel14949
 feroda sem nenasazoval a ani nebudu packa spojky hejbe s ptitlacnym plechem takze kdyz to slozis jak rikas ty ze to namlatis tak bud bude spojka klouzat a nebo nebude vystavovat
Datum: 14. prosince 2013 20:21
 michal: asi jsi ještě nedával ferodo lamely že? Ty totiž mají menší vnitřní průměr než je průměr spojkového koše a když je bez úprav narazíš na koš, tak potom drhnou a páčka jde mačkat ztěžka. To samé platí, když se dají opačně lamely, tak potom nemusí jít páčka vůbec zmáčknout, protože se lamely nemají kam roztáhnout!!! Samotný mechanizmus spojky většinou bývá v pořádku...
Datum: 14. prosince 2013 19:31
 nenasadil jsi náhodou lamely opačně? jak mají ozubení vyhnuté na jednu stranu tak tím vyhnutým musí jít k sobě
Datum: 14. prosince 2013 19:29
Jméno: michal
IP: uživatel14949
 predpokladam ze packa a lanko jdou volne, co vypinaci packa ve viku? skriple lanko? podlozky pod pruzinama spojky? to jak jde lamela na kos s tim nema co delat lamela se na kosiku nehejbe tak aby mela vliv na tvrdost packy videl bych to na tu vypinaci packu nebo neoriginalni pruzinypopripade moc podlozek jednou se mi stalo ze predchozi majitel dal podlozky do mysticek pro pruziny a ja pridal este jednu pod segrovku a taky to neslo moc mackat
Datum: 14. prosince 2013 18:31
 Když máš nové lamely, tak když jsi je nasazoval, šli na spojkový koš nasadit volně? V případě ferodo lamel, je potřeba vnitřní kroužek lamel trochu vzít pilníkem, aby lamely chodily volně a taky mě napadá, jestli jsi ty lamely nenasadil obráceně? Musí se nasazovat vždy tenším korkem k sobě...
Datum: 14. prosince 2013 18:08
Jméno: milan
IP: uživatel16544
 tak když máš novou spojku a děla to furt tak už jedině dlouhá tyčka která ti tlačí na spojku vyměnil bych tu tyčku a nezapomeň tam dat tu kuličky mam zato že u fichtla byla jenom jedna na straně od lanka
Datum: 14. prosince 2013 17:18
 Já mám všechna lanká nová, lamely a mezilamelu taky.
Datum: 14. prosince 2013 14:41
 Sundej víko spojky, rozdělej spojku, vy hoď lamely, i z mezilamelou-zahoď je někde daleko..... a kup nový 2 lamely a jednu mezilamelu, budeš mít na staré mezilamele ostřepy, a proto se zasekává, a nejde zmáčkout.. zas taková investice to není... já kupoval Fichtla z tím že jsem hned vyměnil spojku a všechny lanka.... zpravovat to nemá cenu, stejně budou i vytahané zuby na lamelách...
Datum: 14. prosince 2013 13:24
 Kromě toho, že je tvrdá se chová úplně normálně a vevnitř není známka ničeho podezřelého.
Datum: 14. prosince 2013 13:12
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Když je hodně tvrdá, tak máš moc vysoké korky na lamelách.
Datum: 14. prosince 2013 10:54
 a koukal si dovnitř motoru nestal ten motor nakou dobu nepoužívaný a jak se chová za jízdy kromě toho že je tvrdá
Datum: 14. prosince 2013 9:36
Jméno: petr
IP: uživatel289
 http://www.youtube.com/watch?v=p9GVRpZl9OU jak by se tahle uprava projevila na motoru jawa 20 ? má to cenu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2013 20:19
 Slícování kanálů je základ...tim se dostaneš aspoň na tovární výkon...není to ani tak úprava, jako spíš oprava. Holt z výroby je to zfušovaný, tak je potřeba to doladit...
Datum: 13. prosince 2013 20:19
Jméno: Tomáš
IP: uživatel16547
 Zdravím, nevíte jestli má Dandyna 50 hliníková kola? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2013 13:39
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 Jojo.. je to hliník
Datum: 14. prosince 2013 13:39
 Stando tak za kolik děláš ty výbrusy a klikovky ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2013 18:01
 Nechápu dotaz,já ti nic nenabízel a ani tu tyto služby volně nenabízím,to jen pokud si u mě někdo nechá upravit válec,tak mu umím obstarat kvalitní výbrus i repasi ojnice. Jinak samozřejmně mohu to zařídit - výbrus 250,- + cena pístu a kroužků (kupuju z FK) Klika 400,- + cena ojnice (FK CKR 535,- či tu levnější) .... vš je o domluvě.....standa
Datum: 14. prosince 2013 18:01
 Bedy to jsi takový touba nebo se jen děláš? několikrát tu standa spal že on výbrus ani kliky nedělá  .. pouze to může nechat udělat u někoho kdo to normálně dělá...
Datum: 14. prosince 2013 14:51
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 zdarec nemáte někdo nejaký nákres 9 zubého primárního kolečka?
dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2013 19:43
Jméno: Milan
IP: uživatel16544
 http://www.motoadsys.cz/detail/primarni-prrevod-9z-pro-jawu-50/?n=Prim%C3%A1rn%C3%AD+pr%C5%99evod+9z.+pro+jawu+50&t=5&i=1064677h8lfUYXpICrLtmJiDNV5ckE0ZUteAPmSXH8SF5hoIJ9c6TuJH napiš mu třeba ma výkres a jinak nákres zvládne kde jaký zámečník
Datum: 17. prosince 2013 19:43
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 jo a ještě jedna věc motor za studena jde krasne ale pak se prehreje a nemá vůbec zadny vykon SIMSON
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2013 8:16
 co je na tom k nepochopení?píst s kruhama se roztáhne tak že vytlačí olejový film ve válci
Datum: 15. prosince 2013 8:16
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 Proc by se mel Zadrit nejak nechapu
Datum: 14. prosince 2013 18:08
 nebo pokud ot mělo bejt zahřeje, tak zjisti jesi nemáš ucpanej přívod benzínu, nestíhá pak dotejkat, pokud by tohle bylo ok tak se koukni na svíčky, když budou černý tak máš bohatou směs, zahřátej motor pak nechce jet
Datum: 14. prosince 2013 16:56
 pokud se přehřeje, tak je normální že nemá výkon... pak už zbejvá jenom zadřít
Datum: 14. prosince 2013 16:45
Jméno: jawa
IP: uživatel13743
 cus draci nemuzu nastavit spravne hladinku mám ji trosku nad ryskou ale pres 3 to uplne nevitahne a musim vzdy pricepnout nohou zkousel jsem trysku 68-72 nic se nezmnenilo skousel sem zarez na jehle z 2 jsem dal na 3 to slo akorat o malinko lip do otacek ventil mam ten novej a tak jsem ho musel upilovat palivova soustava taky nova. prosim pporadte uz si nevim rady  diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2013 18:17
Jméno: standa
IP: uživatel15176
 Přidej na hladině a ucpi jednu díru na filtrboxu. Fichtlu zdar.
Datum: 19. prosince 2013 18:17
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 cau chlapi nevite jestli jde dat zapalovani z pionyra do pařeza dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2013 13:35
 myslím že pepa to vysvětlil dostatečně
Datum: 14. prosince 2013 13:35
Jméno: pepa
IP: uživatel16548
 ano jde tam dát ale jen na 2O W zapojení a jedna cívečka je polovic vysoka...ma vinutí z tenkeho dratu ..musí se shnad origo nove se neprodavají a s toudle cívkou se to pod dekl vejde ...je to zapalování z 05 některe měly pařezacke a některe již 20 w s tou minimalistickou cívkou....
Datum: 13. prosince 2013 22:58
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Kraken --- prečo by nevešlo ??? Posledné 05 mali tiež kulatý pravý dekel a montovalo sa tam 20W presne také isté jak na 20-21-23
Datum: 13. prosince 2013 21:24
Jméno: Master
IP: uživatel16531
 Ja jsem teda musle dat pryc koliky na statoru aby neskrtali o kartely jinak pohoda
Datum: 13. prosince 2013 19:42
 klasické třícívkové zapalování 20 nebo 30w se do pařeza kterej má kulatý víko od spojky nevejde, naopak to jde
Datum: 13. prosince 2013 16:35
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Na mustangu jsem měl zapalování z 555, ale jestli to jde i naopak to nevím..
Datum: 12. prosince 2013 19:01
 Ano.
Datum: 12. prosince 2013 18:02
|



|