Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 Zdar myslite ze by se dal vycistit karboš kyselinou citrovou mama to poziva na konvici na vodu potom je uplne cista.diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 14:25
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Běžně se to dělá pomocí kuchyňského octa naředěného vodou, ohřátého na cca 40 st. celsia. Problém je že karburátor nejprve musíš odmastit.. tedy pokud mastný je. Trochu oleje nevadí, protože ho vezme teplá voda. Musí se to ale proplachovat a promývat jen chvilku, protože hliník ubejvá  . Ta kyselina citronová by fungovat mohla, obě patří do stejné skupiny organických kyselin.
Datum: 19. srpna 2008 14:25
ja to udelal kyselinu citronovou (z toho si delam srandu z mamy  ) a smichal s octem karbec byl jako novej v horky vode... kdyz ssem u toho s tou maamou tatovi zas rikam ze ma ballistol
Datum: 18. srpna 2008 22:19
Jméno: :)
IP: uživatel3816
jasne, ked mas v karbeci vodny kamen tak urcite
Datum: 18. srpna 2008 20:47
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
a byl aspon cistej
Datum: 18. srpna 2008 20:46
ano dal by se s kyselinou citronovou vicistit karboos uz sem to skousel
Datum: 18. srpna 2008 20:28
Jméno: jawa 23 mustang
IP: uživatel1201
 ahoj chlapi,budu zajiždět motor zítra a nechcu ho zadřít,takže víc mazat,jet na čtvrt plynu, ale nevím jak daleko mám jet abych ho nezadřel,třeba 2-3km a pak 10min přestávka? nebo jak?pls poraďte.dííky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2008 9:49
Zdar,zvol si nějakou cestu kde nejsou moc kopce.Souhlasím s ostatníma,musíš to poznat,kdy to potřebuje pauzu.Já jdu zajíždět taky.
Datum: 23. srpna 2008 9:49
Jméno: standa
IP: uživatel3818
to musis citit...jak se moc ohreje tak zacne stracet vykon kvuli zvysenymu treni...je lepsi ho nechat potom trochu vychladnout a jet dal...tech co zajizdeli cely odpoledne bez zastaveni znam dost a vsichni druhy den menili krouzky(nekteri delali novy vybrus   )
Datum: 18. srpna 2008 23:06
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
muze byt i pul plynu urcović mazat a tolik netocit a počkat az se zahreje pak teprve ject ja bych jezdil i dal pokud by netratil vykon tak bych mu nedaval prestavku ale to je jenom na tobě
Datum: 18. srpna 2008 19:58
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 23:26
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
paulin je good to druhe jsem nezkousel
Datum: 19. srpna 2008 23:26
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
paulin nikdy!!!!! kam sem ho dal tam to teklo,pak sem si obstaral ten červený a těsní to parádně.
Datum: 19. srpna 2008 17:12
cerveny siloko je dost dobrej drzi a nepusti
Datum: 19. srpna 2008 11:16
Paulin je dobrej. To že potom nejdou ty části který jsi napatlal oddělit od sebe je právě ten účinek tmelu. Pokud musí těsnit tak musí i držet nebo ne.
Datum: 18. srpna 2008 21:43
ok, takže zkusím ten Paulín, díky hoši
Datum: 18. srpna 2008 21:33
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
ja ho pouzivam na celej motor
Datum: 18. srpna 2008 20:48
já sem měl taky červenej silikon, trochu jinej než Lukopren, ale taky do vysoký teploty, motor sem s nim netěsnil, ale příde mi, že ten silikon je takovej moc měkěj po zaschnutí, aby se to pak někde tlakem nevyfouklo a ten Paulín můžu použít taky na celej motor?
Datum: 18. srpna 2008 20:24
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
mně drží paulin úplne výborně nemůžu si stěžovat musis nejdřív očistit kartery od mastnoty tech.benzinem
Datum: 18. srpna 2008 19:54
Jméno: monax
IP: uživatel467
jo ja nwm jakej je paulin nemam stim zkusensti,ale ja taky pouzivam cervenej silikon a nemuzu si ho vynachvalit!!dolu z karteru jde docela krasne a cela tuba vydrzi nejmin 10 motoru ja uz mam druhu !!!a za ty prachy!Kup silikon cervenej je do hodne stupnu
Datum: 18. srpna 2008 19:48
me nikdy paulin nedrzel, nevim co delam spatne... navic rozdelaval jsem par motoru ktery tim byli utesneny a vubec to pak nejde dolu. ja pouzivam cervenej silikon a nikdy se mi nestalo ze bych mel nekde netesnost
Datum: 18. srpna 2008 19:00
jsou to ty tmely, co tu nabízí Sesa, ten Paulín a Lukopren, kterej je teda lepší? Díky
Datum: 18. srpna 2008 18:49
Jméno: los
IP: uživatel600
 CAU DRACI... DNESKA MI VOLAL CHLAPEK ZE MAM HOTOVEJ VYBRUS A RIKAL ZE K TOMU JE VSECHNO KROME vložky?? newimte co to je tam vlozka?? diky za rady:o)
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 10:51
Jméno: los
IP: uživatel600
Stando mas recht!!  jsme si to spletl je to bronzove futro
Datum: 19. srpna 2008 10:51
Jméno: standa
IP: uživatel3822
a nemyslel ten pan treba mosazny futro do kliky????
Datum: 19. srpna 2008 9:56
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Spis de o to ze hlinik nic nevydrzi... proto je tam vlozka
Datum: 18. srpna 2008 19:18
Jméno: Monty
IP: uživatel13
kdyby se vybrus nedelal na vložce ale čistě na válci tak by se zmenčovaly kanály což je logicky pičovina jak dělo páč by to pak nejelo
Datum: 18. srpna 2008 18:42
Jméno: motor
IP: uživatel680
se na tebe vysral a ješte si z tebe delá prdel
Datum: 18. srpna 2008 18:20
jjj je to kravina vybrus se dela na vlozce takze bud ten chlap rikal kraviny nebo vlastne nevybrousil nic
Datum: 18. srpna 2008 18:01
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
jjj je to kravina vybrus se dela na vlozce takze bud ten chlap rikal kraviny nebo vlastne nevybrousil nic
Datum: 18. srpna 2008 17:36
Jméno: bold
IP: uživatel2971
zdraec vlozka je to vcem jezdi pist pokud ti volal ze mas hotovej vybrus tak je to blbina protoze ti vybrusuje vlozku kdyztak mne opravte kdybych psal kraviny
Datum: 18. srpna 2008 17:06
Jméno: motor
IP: uživatel680
no dit ten výbrus se delá práve na té vložce  ten týpek toho teda moc neudelal
Datum: 18. srpna 2008 17:06
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 zfar chci se zeptat jestli ne mate nekdo nakej valec potrebuju valce na tuning nebo ho vam muzu udelat ale neni zárukou ze pojedou dobre ale nektery mi valce dopadly dobre delam jenom upravu 2 k na fichtly. kdyby ste se chtely podivat tak je to stranka http://www.jawa50upravy.hustej.net
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 13:29
Jméno: deda
IP: uživatel556
waponmane hele tuto uz ma na zavodech kazdej druhej skus udelat nejaky jiny prefuky a pak je dej na veb.
Datum: 19. srpna 2008 13:29
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
ja uz neco znam staci napsat a je to za nakej slusnej peniz udelam ok vsechno jede
Datum: 18. srpna 2008 18:59
lol, kdyz uz upravujes na kseft tak to taky chce aby to jelo.. prece ti nekdo neda prachy za to, abys mu znicil valec, to uz radsi tkmoto a mas jistotu...
Datum: 18. srpna 2008 18:23
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
oprava = zdar
Datum: 18. srpna 2008 16:28
 Zdar draci nevíte prosím někdo jak se seřizuje předstih a odtrh na Jawetě? Nebo kdyžtak nějakej odkaz kde to najdu díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 12:43
Jméno: sergej
IP: uživatel3557
jo už mi to přišlo díky za help
Datum: 19. srpna 2008 12:43
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
Uš sem to poslal tak sem dej vědět esli ti to došlo..
Datum: 19. srpna 2008 9:16
Díky za pomoc
Datum: 18. srpna 2008 21:22
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
dej sem tvůj email a já ti to pošlu
Datum: 18. srpna 2008 17:06
Jméno: diesel
IP: uživatel2971
 zdarec chci se zeptat co je pravdy o tom ze čz 125/516 je hodne poruchova prej tam brzy odejde prevodovka chtel bych si neco takoveho koupit poradte jake jsou ohlasy zkusenosti atd
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 23:12
Jméno: standa
IP: uživatel3818
je to dobra motorka...jak se k ni budes chovat tak ona vydrzi..
Datum: 18. srpna 2008 23:12
Je pravda ze ty prevodovky byly dost poruchovy.Hlavne byly nachylny na nedorazovani kvaltu coz je u krosek na dennim poradku.Jinak super stroj.
Datum: 18. srpna 2008 18:28
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 čau......chci se zeptat, mam doma motor čz 125 a chtěl bych zjistit, z jakého je typu poznam to podle výrobního čísla? nebo nějak jinak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 15:25
Jméno: lk
IP: uživatel1217
OK.....dík
Datum: 18. srpna 2008 15:25
Jméno: salis
IP: uživatel2576
no každý seriový číslo by mělo začínat typem stroje, například čz 125 476 tak začíná: 476-xxxxx-xxx chápeš?
Datum: 18. srpna 2008 13:59
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
 Ahoj, prosím vás dneska mi nadaval uzivatel jmenem S.W.I.N.E 2 prej sem magor ze verim tomu ze pri zajizdeni noveho valce po vybrusu se musi jezdit opatrne a ne tomu davat kotel ( o to by ani tak neslo ) ale ze se nemusivice mazat jako predtim a ze se nemusi hejbat s plyskem u jehly ... co byste na to rekli? ... nevim asi sem debil neb o co ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2009 23:02
Jméno: ciza
IP: uživatel1093
 sory ze se k tomu vracim az po roce  ale k tematu. TO S.w.i.n.e2: Tomu valci je to jedno jak to mazes, ale tomu pistu a krouzkam to asi jedno nebude. Kdyz se zajizdi pist tak se musi zvolna pac se pist pri visi teplote rozpina a proto se potrebuje vic mazat. pokud to nekdo neresi jako svine2 a maze klasicky tak se muze i zadrit motor!!!!!!!
Datum: 03. července 2009 23:02
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
MIRO to mas pravdu, ale tomu valci je to jedno jestli ma 1:25 nebo 1:40 i 1:50 muzou mit, ale v knizce pisou mazaci pomer je 1:40, ale nechapu kdo muze davat 1:20 i 1:15 svicka zasrana, vejfuk, no nevim myslim ze ten pro ten motor neni dobre
Datum: 18. srpna 2008 22:02
No mám doma v kompu návod ale že tam je psaný poměr s M2T 1:40 až 1:50 to jsem se tam teda nedočetl. Leda že ten olej byl nějaký jinej ale nevím. Jinak i v návodu je psaný zvednout plíšek na jehle a mazat v poměru 1:25 při M2T. Já nevím ale radši bych to zajel podle návodu oni asi věděli proč to tam píšou ale pamatujte že jak se k motorce budete chovat tak ona se potom bude chovat k vám. Jinak nevím co maj všichni proti tomu zajíždět výbrus s M2T. Ten motor je na to stavěný tak nemá cenu tam lejt něco lepšího alespoň podle mně.
Datum: 18. srpna 2008 21:49
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
hele dej te mu ban a zadny hadky tady nebudou kdyz si mysli nakej fakan ze je machr
Datum: 18. srpna 2008 21:47
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
scary muvie nevydej se za jiny nicky, ty neco rikej, kolik si mi toho zkurvil to nejsou koruny ale tisice,ses ucil na mojich dilech BOHUZEL
Datum: 18. srpna 2008 21:39
melo byt na S.W.I.N.I 2
Datum: 18. srpna 2008 18:44
víš vubec pročby se to melo zajet po vybrusu??? protoze si snad sedaj pistni krouzky a nekdy ty vybrsy nejsou tak presny kapis?! takze se to potrebuje trocha opotrebovat mensima otackama a tim je vlastne vyssi moznost zadreni kdyz si vsechno oteprv seda... tak nedelej chytryho a tahni k certu bo radsi ne tam byvaj este hodni lidii v pomeru ku tobe !
Datum: 18. srpna 2008 18:43
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
ja nekdy davam tsf ale pro me je lepsi m2t,furt mazu 1:40 nezajima me jestli je v zabehu,nebo jestli je vybehanej to je uplne jedno, ja toho nemam 1-5 ale o trochu vic
Datum: 18. srpna 2008 15:49
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
ja nekdy davam tsf ale pro me je lepsi m2t,furt mazu 1:40 nezajima me jestli je v zabehu,nebo jestli je vybehanej to je uplne jedno, ja toho nemam 1-5 ale o trochu vic
Datum: 18. srpna 2008 15:48
Jméno: jo
IP: uživatel2090
roztrhejte si občanky (pokud nejaky mate )
Datum: 18. srpna 2008 15:04
jses fakt kkt ty S.w.i.n.e2 asi jses uplne mimo kdyz zajizdis tak dej olej 1:25 prvnich 600km v jedne osobe kdyz bude mit kat 700km tak dej olej 1:33 pri 850km 1:40 a tak mezi 1000-1100 dej 1:50 a tak maz az dotej doby nez bude cas na dalsi vybrus  pri 1100-1200km to uz muzes zacit tocit a jezdit jak je potreba a do tejch 1100-1200km jezdi na pul plnu měn otacky motoru neprerejvej to a doporucuju lepsi olej než M2T zdar
Datum: 18. srpna 2008 15:01
Jméno: Monty
IP: uživatel13
ano cenzura funguje, jenom ne tam kde bych to čekal
Datum: 18. srpna 2008 13:58
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
mysak 949 ja vim co je zajizdet valec, o to nemej strach, ja stim problemy nemam zadnej plisek nic, furt stejnej pomer a furt to tocit , jinak se nezajede  nechapu ty co jsou vyplaseny ze maj spojku prevodovku valec, atd. a chtej jet 2 km a pak nechat vychladnout, to je uplne jedno furt se musi tocit jinak pak nebude chodit jak ma, to je moje zkusenost
Datum: 18. srpna 2008 13:48
Draci chovejte se slušně ! Obzvlášť ty S.w.i.n.e2 s IP: 82.99.180.234. V případě dalších problému budu udílet BAN.
Datum: 18. srpna 2008 13:41
TO SVINE :hmm dobry .....i kdybych mel šlapaci kolo a byl bych rad že jede  tak tady nepíšu takovy voloviny jako ty....az si budeš zajiždet svyho fichtla(jestli teda viš co to je) tak si tam lej klidne samotnej technickej benzin ,me je to uplne jedno,když mysliš ,že ti to pojede lip....
Datum: 18. srpna 2008 13:21
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
mysak 949 je krypl, co ma slapaci kolo a je rad ze jede, debilek
Datum: 18. srpna 2008 13:09
Nechci se hádat ale jak tady píše svine že v knížce to neni tak já mám jawa 20 a origoš knížku a je tam jasne napsáno že při zajíždení se musí mazat 1:20 až 1:15 a nesmí se to hnát ale jak tak koukám mám asi jinou knížku než svine čau draci a at vám jezdí
Datum: 18. srpna 2008 13:01
Jméno: pedro
IP: uživatel2039
při zajíždění de hlavně vo to abys to nezadřel takže jezdi a maž tak abys to tolik nepřehřejval
Datum: 18. srpna 2008 13:00
svine je namachrovanej buzerant co na fichtlovi asi v zivote nejel.....ale nechci se tady hadat.
Datum: 18. srpna 2008 12:40
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
jehlu nejspis zvedat nemusis ja to dneska zacal zajizdet dal jsem vic oleje do benzinu a jezdim max pul plynu a prevodovka semi hreje tetka hodne mam novej valec pist i krouzky
Datum: 18. srpna 2008 12:32
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
co me urazis ty curaku
Datum: 18. srpna 2008 12:31
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
ty trotle ty ses vyplasenej, ze ti nekdo rekne ze mas novej valec tak maz 1:20 to se divim ze nemazes primo 1:1,nechapu to, i kdyz budes mit novej valec das 1:40 M2T tak se nic nestane,jak myslis ze se to zajizdelo driv,nic jinyho nez M2T nebylo, podivej se do knizky tam o zadnej 1:20 nemas, vsude je 1:40 - 1:50 ale to nema cenu tady neco resit , zdar, napiste svuj nazor
Datum: 18. srpna 2008 12:23
Jméno: fichtl
IP: uživatel1265
 zdar draci myslíte že pomáhá ta lahvička jak se přidělá na kolínko?díky za odp
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 18:10
ada asi sam nevi jak to poradne funguje tak chtel jenom zamachrovat.....a nebo si to ted rychle nekde precte a vynada mi  )
Datum: 18. srpna 2008 18:10
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
To ada - když se ti nechce vysvětlovat, tak sem nepiš. Polovičaté odpovědi jsou taky k ničemu.
Datum: 18. srpna 2008 16:02
to musis myt klapkovejc motor je to tam proto ze pak jde motor rychlej po plynu vic se me nechce vysvetlovat zdar
Datum: 18. srpna 2008 15:03
Jméno: Monty
IP: uživatel13
já myslel že to funguje stejně jako klapka, tedy bud tohle nebo klapka a vyjde to na stejno
Datum: 18. srpna 2008 14:02
ma na mysli tzv boost bottle , u klapkovejch motoru to nejakej vyznam ma ale jinak nee
Datum: 18. srpna 2008 11:34
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
jaká lahvička, nemáš náký foto?
Datum: 18. srpna 2008 11:23
Jméno: kohut
IP: uživatel3813
 Hele nevite ci tady ma sesa automat na 250 kejvacku s ampermetrem na nadrzi ??? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 10:57
 Tak jsem si jednou hrál s fichtlem a napadlo mě že bych mohl konečně zapojit chcípák (vypadnutý kontakt), tak jsem rozebral tu ´´palubku´´ (nevím jak to nazvat) a kontakt připájel, zase jsem všechno složil a přestal fungovat tachometr... Tak jsem to znovu rozebral a čumím jak puk, nikde není lanko od tachometru  .... co s tím? BTW tachometr je na skládce, takže kde sehnat nový (lepší) a jak ho připevnit...?? Když to nepůjde udělám si z té díry popelník
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 14:08
Jméno: Monty
IP: uživatel13
tak si tam namontuj sigmu
Datum: 18. srpna 2008 14:08
Už nemám ani samotný přístroj (tachometr).... tak se poohlížím po nějakém lepším (digitální by byl cool)
Datum: 18. srpna 2008 11:54
tak když nemaš nahon (lanko) tak si kup novy ne?
Datum: 18. srpna 2008 11:36
Jméno: grek
IP: uživatel2971
 Zdarec mam kolem ložiska 6303/C3 vyklepane dulciky pro lepsi drzeni ja to nedelal delat to muj predchudce ted delam Go motoru a kdyz jsem vytahoval kliku tak leve lozisko zustalo drzet v karteru a prave lozisko drzelo na klice co s tim ma delat mam koupene nove loziska a ted nvm co stim to lozisko drzelo na klice pevne ale pak jsem ho sundal co stim diky za rady sorry ze to pisu podruhy tohle je lepsi napsany
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 18:44
Ty dulky v karteru je nejhorsi co kdo moh udelat.Pac se to lozisko napruzi jenom na par bodech a pak po par stech kilometrech jde jako po hrachu. Obrus trosku dosedaci plochu pro lozisko smirkem a pouzij lepidlo na loziska. ja pouzivam lepidlo od retechu a jsem spokojenej.
Datum: 18. srpna 2008 18:44
kdyz ti tam nebudou drzet tak na tov existuji lepidla
Datum: 18. srpna 2008 15:06
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
kup si novy loziska nejlepe skf
Datum: 18. srpna 2008 14:39
 Kde sehnat policajta (stojánek) na 21 Sport?? Jak ho tam připevnit??? BTW: sorry, nevěděl jsem kam to mrsknout...
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 12:38
došlo ti to???
Datum: 19. srpna 2008 12:38
máš to tammmmmmm
Datum: 18. srpna 2008 21:59
walczysko@seznam.cz
Datum: 18. srpna 2008 21:33
dej mi meil pošlu návod jak ho udělat
Datum: 18. srpna 2008 18:43
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
to asi neseženej, leda od někoho kdo si to udělal, ale když se budeš trochu snažit tak to uděláš made in home
Datum: 18. srpna 2008 10:53
 Znáte nějaké finty jak čistit palivové potrubí?? Slyšel jsem že karbec a filtr kouhoutku nádrže se má vyvařit, atd.... mám totiž
extra špinavou nádrž (Mustang), a špinavý karbec... A na druhém stroji je vše perfektně čisté ať dělám co dělám (21 Sport)...
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 14:27
 to by vypadalo  .......
Datum: 18. srpna 2008 14:27
Skoro bych řekl že mluvíš o pur pěně  ... ale k věci, co třeba 2l pet flaška s kohoutem a tlakovým ventilem (na pumpičku) na druhé straně?? Jako že by to bylo natlakovaný a tlačilo by to benzín do karbecu...
Datum: 18. srpna 2008 11:53
no to asi jedine ze by sis ji vyrobil... vis jak to mám já?? já mám nádrž v nádrži... je to speciální směs, která se používá k pokryti vnitrku nádrži cestovnich letadel (bezprdele fakt) no a pri smichani urcitejch latek to zacne reagovat a vznikla takova no jako kdyby podrazka od papuci co sem mival v prvni tride.... AA POTOM TO ZTVRDLO A JE TO PERFEKT... JINAK SI MYSLIM ZE NECO TAKOVYHO KOUPIS V NAKYM SPEC. OBCHODE. sory za caps lock
Datum: 18. srpna 2008 11:39
Ok, provedu  , ale ještě něco : Dá se někde sehnat LAMINÁTOVÁ nádrž na 20/21????
Datum: 18. srpna 2008 10:51
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
Do nádrže sem nalil několikkrát vlažnou vodou s jarem protřepal a teď je čistější než já. A karbec sem vyčistil benzínem, dal sem nový hadičky a jede to jak Fichtl
Datum: 18. srpna 2008 10:40
 čus nedávno tu sesa prodával svíčák ten bez tej tyčky jak měl na konci ještě klíč asi na rozetu nepamatujete si někdo kolik to stálo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 23:08
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
Jo na rozetu ale kolik stojí to nwm
Datum: 18. srpna 2008 10:42
 čau,stalo se mi že když nakopavam svyho fichtla ,tak sice chytí hned napoprvy ale asi 5 vteřin se snaží dostat do otaček a pak chcípne.No a když se mi ho podaří nak rozjed,tak to vubec netahne a při přidani plynu se dusi.Karbec i ventil sem čistil,mohlo by to byt špatným předstihem nebo odtrhem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 12:42
tak diky moc ,kouknu na to.
Datum: 18. srpna 2008 12:42
Jméno: pavel
IP: uživatel1437
u me to bylo taky vyfukem, delalo to presne to co popisujes, takze vyfuk
Datum: 18. srpna 2008 12:33
hele kdyz s to snazis dat do otacek okolik ti stoupnou?? pac me tohleto samy delalo na 555 roztlacit to neslo a kdyz uz tak to neutahlo ani samo sebe a nakopnout to slo taky tezko... potom si tata vsiml ucpane dirky od vejfuku karbonem  a uz sem jezdil.. moje odpoved je ta že to bude asi vyfuk
Datum: 18. srpna 2008 11:41
zkus vytrhnout stetinu ze smetaku a poradne protahnout ty trysky a nebo ti treba svicka nehazi jiskru pod tlakem, tak zkus dat novou.me se to jednou stavalo byla to ta svicka
Datum: 18. srpna 2008 11:21
Jméno: fojta
IP: uživatel764
 zdarte,nevite co se mi mohlo podelat kdyz me vcera kamos ladil predstih(vyladil ho)a ja kdyz jsem sed na feka tak jsem se rozjel a nedahne to moc.predtim ten fechtl jezdil docela dobre.vcera jen jsem si rikal jestly mi neodesly pistni krouzky,pac pred par mesicama jsem mel jinej motor a tam jsem nechte urval pistni krouzek.a kdyz jsem jezdil tak se to naprosto prehrivalo.a ted se to taky prehriva,a k tomu tam mam jeste dany plechy zelezny na lepsi chlazeni.ted to byva horky tam kde to pred pra dnama nebylo ani pamatky.Ď
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 16:31
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
podel mne vic mazat a krouzky musis zajizdet tak 200km mozna 100km
Datum: 18. srpna 2008 16:31
nechapu co to ma za vyznam ale tak se podivej na ten pist esi neni prasklej pist krouzek... jeden takovej borecek jel jednou pres mrsklesy (takova prdelka ve ktere bydllim) a mel taky ty kovovy plechy u motoru ale bez problemu jsem ho predjel na 555
Datum: 18. srpna 2008 11:43
Jméno: grek
IP: uživatel2971
 Zdarec mam kolem ložiska 6303/C3 vyklepane dulciky pro lepsi drzeni ja to nedelal delat to muj predchudce ted delam Go motoru a kdyz jsem vytahoval kliku tak leve lozisko zustalo drzet v karteru a prave lozisko drzelo na klice co s tim ma delat mam koupene nove loziska a ted nvm co stim to lozisko drzelo na klice pevne ale pak jsem ho sundal co stim diky za rady sorry ze to pisu podruhy tohle je lepsi napsany
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 10:08
zadůlcikovat? to je posledni moznost kdyz je karter v...
ale Muzes to zalepit jsou nato lepidla stojí asi tak 300 (locktaid) a je to mnohem lepší vydrží to asi 250stupňů
Datum: 18. srpna 2008 10:08
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 čus chtěl bych se zeptat kdyz si ted objednam věci tak mi to odešle někdo místo sesi nebo objednavky se neprimaji?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2008 12:03
kup si to v mualu jsou o hodne levnejší. http://www .MUAL.CZ
Datum: 20. srpna 2008 12:03
jo a obědnávku poslat možeš,a sesa jak dovalí z dovče,tak to vyřídí a pošle..
Datum: 17. srpna 2008 23:27
mno odesílat za sesu to nebude nikdo  ,a jak dojede,tak to začne všecko valit  !!
Datum: 17. srpna 2008 23:24
|



|