Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Maikel
IP: uživatel3317
 Zdar před pár lety sem si koupil klasickýho pionýra21koupil sem ho proto že jel až moc dobře....na první pohled mě zarazilo že je vyšší a vypadá mohutnějc něž ostatní nezkoumal sem pření vidlice ale zadní tlumiče sou vyšší o cenťák a sou uložený nahoře v takovejch neobvyklejch pouzdrech(nevypadá to na domácí výrobu)to je první věc a druhá že má papírech napsáno 7500otáček přeztože všichni kámoši maji 6500...a že točí víc je docela znát...ale hlavně má strašně dlouhou rychlou jedničku na plno jede 40 cože je na serii podle mě divný dvojka je taky dlouhá a jede něco málo přes70 a trojka je neznatelná skoro nezrychluje prostě jen drží nabranou rychlost...mám čtyři pionýry ale žádnej nemá takovouhle převodovku...do terénu je úžasná...jinak je všechno stejný až na prapodivnou indukčku...no jen sem se chtěl zeptat jestli o tom někdo něco nevíte
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2008 16:53
Jméno: Maikel
IP: uživatel3317
No jak sem koukal na tu fotku tý 22 taky měl stejnej přední blatník sedadlo a měl i drapák...akorád ten zadní plech je origoš...a eště jedna věc nemá štítek a vypadá to že ho asi nikdy neměl a nemá ani číslo motoru...
Datum: 28. července 2008 16:53
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
Přesně tak a pohcybuju ze tu jawu 22 ma nekdo z vas doma !! ... WIKU ma pravdu dela si z nas prdel ....
Datum: 26. července 2008 10:10
Chlapi nechci vám kazit iluze,ale jawa 22 byl jen klasický pionýr s trochu jinými plechy a drapákem. Motor byl úplně stejný jako klasivký pionýr.
Další věc je to že na to aby pionýr jel na 1šku 40, musel by točit nějakých 12000 ot. Kdyby měl jinou převodovku,upravenou takto,originál motor by s tím nehnul.
Vám ještě nedocvaklo že si z vác dělá prdel?
Datum: 26. července 2008 1:11
Jméno: Majfa
IP: uživatel111
jakou maš v papirech konstrukční rychlost ?
Datum: 25. července 2008 23:50
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
přišlo vam něco ? ja myslim že řika pravdu ale že tam bude mět plechy z normální 21ky , mohl to tam dat jako ten předchozí majitel
Datum: 25. července 2008 23:49
Jméno: lukawe555
IP: uživatel3595
prosimte jestli nekecáš tak mi to pošli na mail Lukawe555@azet.sk dík
Datum: 25. července 2008 23:02
mě prosím taky foto, chtěl bych si to vomrknout. dík.
Datum: 25. července 2008 22:32
Já se přidávam taky, pošli mi to prosim na fichtl4@seznam.cz, už dlouho po těhlech strojích pátram, dělam jawu 555 Army sice nebyla ale dělam něco v tomot smyslu a bude tam primární 9 zubový kolečko atd.
Datum: 25. července 2008 21:57
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
Datum: 25. července 2008 21:52
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
pridavam se o prosbu s fotkou Daves4@seznam.cz
Datum: 25. července 2008 21:39
Jméno: josef
IP: uživatel2969
pošli mi taky foto dík na mail bezmozekk@seznam.cz rád bych se taky podíval na fíka co jede na jedničku 40
Datum: 25. července 2008 21:35
Tak to mně teda taky pošlete. To se rád podívám na fika co jede na jednotku 40 a na dvojáka 70. To musí bejt kurva záhul.
Nebo počkej neprobudil ses potom celej zpocený v posteli? To je totiž taky jedna možnost.
Datum: 25. července 2008 20:39
Jméno: pavko
IP: uživatel430
posli mi fotku pavelpavlicek@e-mail.cz
Datum: 25. července 2008 20:32
posli me to taky dik weaponman@centrum.cz
Datum: 25. července 2008 20:13
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
jo pošli mě taky fotku na mail diky moc , Mrcin.M@seznam.cz
Datum: 25. července 2008 19:43
jawa 22 existuje??!!!!! pošly mi link nebo jaký koliv informace na icq 476 079 803
Datum: 25. července 2008 19:25
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
Tu jawu 22 by hnedka poznal vole ma zřezané plechy uplně jiné je to jednoskok ... ma drapák .... atd. takze by to snad poznal
Datum: 25. července 2008 18:45
pls posli taky foto dik Petrovic24@seznam.cz
Datum: 25. července 2008 18:38
lol.... jednoduchá úprava do terénu jo??? jednoduchá úprava do terénu je že jednička ti kalí tak 20 a 2jka tak 30-40
Datum: 25. července 2008 18:23
pošli meto taky na mail 120123@seznam.cz
Datum: 25. července 2008 18:22
Jméno: radim
IP: uživatel202
no dobre,ale aby to prohození koleček dělalo na jedné rychlostí 30 km/h?
Datum: 25. července 2008 18:01
Jméno: salis
IP: uživatel2576
pošli mi taky fotku díky moc. subotaj@centrum.cz
Datum: 25. července 2008 17:58
Jméno: smudlan
IP: uživatel2870
ta prevodovka je protoze se prehodil kolecko v karteru, je to jednoduchá úprava do terénu.Jednička jede dobře, dvojka taky ale trojka je naprd
Datum: 25. července 2008 17:18
dej semka foto !! prosím nebo mi ho pošly na mail nebo icq 476 079 803
Datum: 25. července 2008 17:11
Jméno: KIP
IP: uživatel111
no tak asi nam keca ne , věřim , dej 8.vybrus, vějiřovou hlavu a dyžtak ladaček a bude to dělo..
Datum: 25. července 2008 16:41
Jméno: :)
IP: uživatel3593
tak ak je to pravda tak seriovy pionier ani tuningovany to asi nebude...aby jednotka tocila az na 40km/h je blbost...ved ked to das do gear data tak by ti vyslo ze 18000 tis otacok/pri ser. prevodovych pomeroch....
Datum: 25. července 2008 16:08
Jméno: mexican
IP: uživatel2128
není to 21 ale 22jka byla určená na vojenské vycviky a prodávala se že měla v kastlíku prášky které vám z vody z potoka udělaly čistou vodu .. vím to na 100 %
Datum: 25. července 2008 15:53
Jméno: Mates
IP: uživatel3347
 Čau seso, hele koupil jsem si tady ZELENÝ RUKOJETI na řidítka.... a nevim jak to mám dát na rychlopal... Je vůbec nějakej tak úzkej? Nebo neporadí někdo jinej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2008 19:08
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
staci ty gripy namazat technickym benzinem nebo jarovou vodou pujde lechce a kdys to vyschne tak je to tam skoro az na dobro
Datum: 26. července 2008 19:08
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 no nedávno tady nějakej týpek psal že mu to nejde navlíknout na ty origoš takže nevim nevim
Datum: 25. července 2008 23:36
martinn: Asi snad néni blbý ne? To by napadlo každého, že má první sundat origo rukojeť....
Datum: 25. července 2008 21:34
Jméno: martinn
IP: uživatel1411
hej musis sundat ten grip original co tam je aby ti to slo tam dat
Datum: 25. července 2008 21:20
ahoj,vezmi mýdlo,trochu namoč ve vodě,namaž heft a rukojet no a pat to rukou natlač do sebe,čau Zdeněk.
Datum: 25. července 2008 20:13
jj ty rukojeti tam pásnou .. kdyby ti tam šly volně .. tak nvm
Datum: 25. července 2008 17:06
je sice mensi ale on se ti roztahne,,ten nejsirsi tam navlikni,,jde tam,,,,
Datum: 25. července 2008 16:07
Posl.aktualizace: 27. července 2008 14:28
Pošlu až zejtra protože je malej problém s moto nějaký dobrovolník čórknul fajfku a já ty starý použitý vyhazuji protože to snima nechce jet. Takže se ještě jednou omluvám.
Datum: 27. července 2008 14:28
Jméno: josef
IP: uživatel2969
hoď mi to taky na maila dík bezmozekk@seznam.cz
Datum: 26. července 2008 20:15
Fajne zejtra pošlu dneska nebyl čas dělal jsem dva satelity a kurva jsem se zapotil.
Datum: 26. července 2008 20:01
Jméno: jerzy
IP: uživatel3592
čus! tak mi to video taky hoď! dikes masikjiri@seznam.cz
Datum: 26. července 2008 8:56
Jméno: Tomy.7
IP: uživatel2907
Čau mohl bysimy prosimte poslat to video.. na email voip@atlas.cz
Datum: 25. července 2008 23:34
Mám ji taky je celkem dobrá ale otočit šroubovákem jde. Normálně s tím otočím i normálním klíčem do vložkovýho zámku nebo přezkou od helmy. Moc lidí o tom neví a tak to má víjodu třeba u obchodu ale stejně není nad nějaký zámek. Třeba ten zámek na řídítka jak tu má sesa nebo jako já sem koupil zámek s dlouhou smyčkou a normálně to tím provlíknu a je to zloděj jezdí jenom do kolečka. Jo a ten šroubovák normálně dáš jenom za ten plíšek co je navrchu a otočíš a jedeš. Já to potom natočím a kdo budete chtít tak vám to video pošlu.
Datum: 25. července 2008 20:44
Jméno: maugli
IP: uživatel3385
ja ji mam funguje to dobře ale svetla mi svitěj na obe polohy a nevim jak to jinak zapojit ale jinak 100%
Datum: 25. července 2008 16:38
otáčet jo ale jak je tam napsaný .. bez klíčku to nepojede .. to bys musel mít šroubová kcelou dobru na světle
Datum: 25. července 2008 14:02
Jméno: Majfa
IP: uživatel111
asi dobrá ale jestli to neni jak ty stary spinačky kde se dalo otačet šroubovákem když nebyl kliček....
Datum: 25. července 2008 14:00
Jméno: ahoj
IP: uživatel2128
 ahoj šla by dát hlava válce ze stadiona na fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2008 21:33
já myslim že ne jiná rozteč šroubu čus
Datum: 26. července 2008 21:33
nbeee,, nepasuje,jina roztec sroubu
Datum: 25. července 2008 16:07
nevím jak je to s roztečí šroubů ale na vložku pasuje! Sám mám na stadionu vlisovanou vložku válce do válce stadiona a pasuje na to originální stadionacka hlava.
Datum: 25. července 2008 13:53
 Zdarec , chtěl bych se zeptat když má fichtl v TP konstrukční rychlost 65km/h jestli by to nák šlo přepsat na 45km/h ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2008 21:41
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
asi nak takle: kdys mas prachy jde vsechno....
Datum: 25. července 2008 21:41
Jméno: :)
IP: uživatel3593
je to divne ja mam mustanga 23 a v TP mam 45km/h...a nikdy to nikto nemenil
Datum: 25. července 2008 16:10
Jméno: standa
IP: uživatel3590
legalni cestou z fichtla AM nikdy neudelas,smir se s tim. Uz je to tak.
Datum: 25. července 2008 14:45
Jméno: ridkr
IP: uživatel2128
a šlo by to nějak přiškrtit aby to mělo 45km/h
Datum: 25. července 2008 13:21
Jméno: radim
IP: uživatel202
legální cestou určitě ne
Datum: 25. července 2008 12:49
 čau draci vim ze to jsem nepatri ale stejne se zeptam mam simosna 3 rychlostniho jede skvele ale kdyz se ohreje nechce vubec chytit musim ho tlacit 20 metru a pak chytne ... diky za odpvedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2008 1:15
www.simsonviglu.cz tam si stáhni příručku a podle ní sešteluj karburátor. očividně to máš na volnoběh moc bohatý
Datum: 26. července 2008 1:15
hele,to mi taky dela..... mam taky třikvalt simsona..jezdí paráda.jak je studenej chytne napoprvý,ale jak se ohřeje tak ho taky musim tlačit,skoušel jsem hodne svíček ale žádná nepomohla,tak zatim pořád tlačim...až přídeš čím to je tak se ozvi na icq 497208446.dík
Datum: 25. července 2008 21:09
to co píše Mustaf je svíčka, kdybys náhodou nevěděl, neříkám, že to nevíš, třeba jo, ale jen pro případ, že bys to nevěděl, ok?
Datum: 25. července 2008 18:14
kup si NGK B5HS ta je nej
Datum: 25. července 2008 12:37
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
hod ho do srotu ja si ho tam vemu
Datum: 25. července 2008 12:29
Jméno: dark
IP: uživatel1265
 zdar draci mám fechtla po výbrusu a newím jak přendat písty pls poradte dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2008 18:15
stírací kroužky na fíkovi nejsou, jen pístní
Datum: 25. července 2008 18:15
Jméno: Honza
IP: uživatel3581
Vytahnes pojistne pistni krouzky a vylisujes pistni cep nekteri ho vyklepnou kladivem a potom das novy pist a zalisujes pistni cep a nasadis zpatky pojistne pistni krouzky a nasadis stiraci {pistni] krouzky a potom muzes nasadit valec zpatky ale bacha aby krouzky sedli presne do zamku. Jinak zadres natotata. Hodne zdaru.
Datum: 25. července 2008 13:02
Jméno: dark
IP: uživatel1265
 zdar draci mám fechtla po výbrusu a newím jak přendat písty pls poradte dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2008 12:02
Jméno: dark
IP: uživatel1265
 zdar draci mám fechtla po výbrusu a newím jak přendat písty pls poradte dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2008 12:53
Jméno: JHFlhaidlarsdfgbhfdghtgdbhfgds
IP: uživatel111
tak to je konec...
Datum: 25. července 2008 12:53
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
staci to napsat jen jednou
Datum: 25. července 2008 12:28
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
normalne co je na tom tezkyho
Datum: 25. července 2008 12:11
Jméno: josef
IP: uživatel2969
 zdarec hoši,mam fichtla 21 a 20 předělanou na 21.ale ta 20 je tak o 5 cm vzadu nižší.je to svalně nebo sou v prdeli tlumiče?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2008 19:59
pařez neměl tlumiče... jen pružiny
Datum: 25. července 2008 19:59
Jméno: salis
IP: uživatel2576
a nemáč na tý 21 tlumiče z mustanga a na tý 20 tlumiče ze 20ky? myslim že sou snad nižší, nebo pařezáský sou nižší, v rámu to podle mě nebude, velikost zadku závisí na roztaženosti zadní kyvky..
Datum: 25. července 2008 17:51
Jméno: josef
IP: uživatel2969
ale já s nim jezdim normálně po jakejchkoli cestách a nic.jako v ničem to nevadí ale je prostě nižší
Datum: 25. července 2008 15:07
Jméno: standa
IP: uživatel3590
uz mas nekde ohlej rám a pokud se jedna o 5cm tak to uz je dost....typuju ze pokud snim vyrazis nekam do lesa tak to bude jeho posledni cesta ()-:
Datum: 25. července 2008 14:49
Jméno: josef
IP: uživatel2969
kolo je tam stejný
Datum: 25. července 2008 12:59
Jméno: das
IP: uživatel111
neni tam menši kolo ? nic jinyho mě nenapadá , ty tlumiče by to nedali tak moc dule ne ?
Datum: 25. července 2008 12:55
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
myslim ze podvozky sou u obou typu rozmerove shodne,takze bych hledal zavadu jinde
Datum: 25. července 2008 12:05
 Zdary hoši, nevíte někdo co přesně znamenají ty čísla na pneu a v jakých je to jednotkách ? např.: 120/90 - 18 já akorát vim že ta 18 je velikost ráfku v palcích. Předem díky za odpovědi!!!  )
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2008 19:42
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
my máme na autě kola 225/55-17 225 je šířka pneu, 55 profil( víška od země po spodek ráfku), 17 je velikost ráfku.
Datum: 25. července 2008 19:42
jo
Datum: 25. července 2008 13:40
A to je v mm ta šířka s tou výškou???
Datum: 25. července 2008 13:18
myslím, že to 120/90 je asai šířka na výšku nebo naopak.. presne to nevim
Datum: 25. července 2008 12:10
 Nazdar, kolik má být mezera mezi telem válce a hlavou(myslím ty žebra) já tam mám asi 3-5mm
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2008 18:19
přesně, jak psal Standa, je to jedno, žebra jsou jen odlitý, nejsou obráběný, takže je to u každýho stroje trochu jiný a taky záleží, jestli máš sníženou hlavu nebo ne, ale nevim, k čemu ti to je
Datum: 25. července 2008 18:19
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
zbytečnej dotaz omg
Datum: 25. července 2008 12:30
Jméno: standa
IP: uživatel3590
nechapu tvuj dotaz....jinak mezi valcem a hlavou neni mezera zadna,jinak by to nemelo kompresi...mezi zebrama valce a hlavy je to ruzne a je to uplne jedno......
Datum: 25. července 2008 11:52
Jméno: dark
IP: uživatel1265
 zdar draci mám fechtla po výbrusu a newím jak přendat písty pls poradte dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2008 17:59
nahřeješ ho a nějakou tičkou která je omalinko menží než pístní ček ho vyklepneš opatrně!!! opatrně!! předpokládám že si před tim oděláš kombinačkama G kroužky a nazpátek stejně hodně ten píst nahřeješ ja sem to dělal třeba v troubě  a opatrně naklepáš pístní čep potom tam nazpátek dáš G roužy a hotovo
Datum: 19. srpna 2008 17:59
 cau draci mam jawu 150ccm a dava malou jiskru!kdyz se chytnu kabelu co dava jiskru(ten co vede ke svíčce)a proslapnu to da to malou jiskru ae kdyz se ukostřim a druhou rukou se chytnu treba nádrze tak da dobrou jiskru nevite cim to je?????diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2008 23:11
Jméno: Mára
IP: uživatel368
nn nejede!
Datum: 25. července 2008 23:11
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
a jede to ?
Datum: 25. července 2008 12:33
Jméno: pavko
IP: uživatel430
mas polamany kabel
Datum: 25. července 2008 11:15
 Čau draci mám jawa 20 a jednou sem takhle jel a chtel sem se otočit tak sem vyřadil a najednou motor chcípnul. Myslel sem že to nakopnu ale ono to nešlo bylo to kouslí spojka nešla proste nic v motoru nešlo. Dotlačil sem to domu a vytekl mi po cestě olej z převodovky a tak sem sundal víko na levé strane motoru a čekalo na me překvapení. Je tam menší a večí kolečko tak z toho menčího byla vytočená matka a byla seklá v řetězu nevíte jak tomu mám zabránit aby se nevitočila když tam perovka je ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2008 12:11
pravě, my jsme ji na 555 nemohli po ctyriceti letech co se v tom nikdo nedrbal vubec sunda... aj stahovak se nam zohnul
Datum: 25. července 2008 12:11
Jméno: standa
IP: uživatel3590
pokud tu primarni rozetu dobre narazis na ten kuzel a dotahnes tak se nepovoli ani za sto let
Datum: 25. července 2008 11:34
Jméno: Kawasaki
IP: uživatel368
Musi tam bejt ten plisek, kterej ti tu matku drzi...
Datum: 25. července 2008 9:12
Jméno: ...
IP: uživatel2471
Dotahni to poradne, nebo nevim jestli tam nahodou nepatri pod tu matku misto perovky takova podlozka ktery se ohnou kraje na dosedaci plochy matky a zabranujou ji v otoceni.to by tam ale museli bejt nejaky drazky, ktery budou zabranovat v otoceni i ty podlozce
Datum: 25. července 2008 9:10
 nazda, mám 20ku a nesvieti mi predný svetlomet a netúbi - klakson ma až tak netápi, ale svietiť je povinné... zadné mi svieti. Žiarovku som kupoval novú.. v elektrike sa nevyznám, ale keď mi podadíte, snáď to zvládnem... neviete kde môže byť chyba?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2008 20:17
Jméno: josef
IP: uživatel2969
ne mam 21
Datum: 26. července 2008 20:17
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
josefe a nemas nahodou mustanga?jestli ne tak muzes mit zapalovani 30W.A pak ti budou zarovky 15W praskat...
Datum: 25. července 2008 13:19
Jméno: josef
IP: uživatel2969
já sem dam dal 6V 15W a praskla mi ve předu i vzadu musel sem tam dát 6V 25W
Datum: 25. července 2008 12:04
Jméno: mato
IP: uživatel3589
OK, díky Chong, a ktorá je to cievka v zapaľovaní? kúpil som presne takú žiarovku ako píšete, ELTA
Datum: 25. července 2008 11:36
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
a kolika watovou žárovku si koupil? dává se 6v/ 15W
Datum: 25. července 2008 9:35
klakson nepotřebuješ a když je nouze zařvi: TY DEBILE! to je ještě lepší než klakson
Datum: 25. července 2008 9:24
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Pokud ti motorka zároveň netroubí ani nesvítí, tak hledej závadu buď na světelné cívce (poškozené vinutí), nebo v přívodních drátech do hlavy světlometu, popř. zkrat na přívodním vedení... Okruh pro klakson a světlo je totiž totožný, takže průvodní jev nasvědčuje výše uvedenému. Tyhle závady jsou nepříjemné, takže je obvykle řeším pečlivým nataháním nové elektroinstalace (pečlivé=např. cínovat konce kabelů a vedení v bužírkách) a mám jistotu že bude vše dlouhodobě OK. Těm starým ztvrdlým kabelům se totiž nedá věřit...
Datum: 25. července 2008 7:28
Jméno: jaawaaa
IP: uživatel1265
 zdar draci jak poznám že mám u fíka u válce čep 10 nebo čep 14 dík a zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2008 13:43
XD pravda no
Datum: 25. července 2008 13:43
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
Datum: 25. července 2008 12:55
myslím že je to takhle... 10 čep má průmer 10 cm a 14 čep má průmer 14 cm jednoduchy
Datum: 25. července 2008 12:12
Jméno: jaawaaa
IP: uživatel1265
jo sory sem zapoměl žě čep 10 je jen na přeza atd a čep 14 na mustang pionýr
Datum: 24. července 2008 23:34
Jméno: V3A
IP: uživatel111
dyžtak u pistu , počkam co ti napišou možná je to velikostní rozměr ?!
Datum: 24. července 2008 23:34
 seso chtěl bych se zeptat jestli ještě budeš mit na prodej pist na 7 vybrus 39,75 s pistním čepem 14,1 diky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2008 10:14
jen ten jednoukrozkovej,,nic jinecho nebude,,sesa
Datum: 25. července 2008 10:14
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
tak si kup ten jednokrouzek ten tam ma
Datum: 25. července 2008 9:13
 Čau nevíte někdo jestli pasujou ty tlumící gumy do žeber s třiapůly nebo z babety na ČZ 125 typ 487? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2008 22:53
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 zdar draci kolik ma byt medzera medzi civkou a magnetem? na pionirovy? nekde sem cital tusim ze na velikost steny pet lahve??? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2008 20:16
0,3 mm
Datum: 25. července 2008 20:16
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
nebo se čtvrkou
Datum: 25. července 2008 9:10
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Předepsané to není, ale nejlepší je co nejmenší, prostě aby neškrtal o plechy pólů rotor. Takže fígl s petkou je ideální
Datum: 25. července 2008 7:05
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
myslim ze 0,3mm
Datum: 24. července 2008 22:55
|



|