Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar chtel bych se zeptat jak nejlépe nastříkat fichtla bílou barvou
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2008 17:24
Jméno: zar
IP: uživatel265
ja už jsem par 10m ctverecnych nastřikal a řeknu ti neni to žadna srand adělat to sladit hustotu barvy nastavit pistoli a tlak z kompresoru sprejem bych do toho taky nesel snad plnič základ a přebrousit ale lak nee ale vyděl jsem pěkně nastříkání i sprejem ale tam záleží na barvě kvalitě a trysce
Datum: 17. července 2008 17:24
Jedině lakovna...pokud to chceš mít super...sice doma nastříkáme i auto...ale pokud to nemáš v ruce...mě čz skůtr (najdi si co to je krávu...) stál 5500kč...ale to se ještě stříkalo akrylem...ten už je teď problém...vše už se stříká vodou ředitelnejma barvama...je to dražší...ale ne o tolik...! Sprejem bych si a fichtlu nenastříkal ani rám je to hnus...to když už tam nitro barvu a štětku....! A uděláš to líp....
Datum: 17. července 2008 11:08
já mám černou barvu, dělám to sprejem a pohoda
Datum: 17. července 2008 10:28
sprejem to bude hrůza,stříkací pistolí na kompresor
Datum: 17. července 2008 10:19
Jméno: Monty
IP: uživatel13
sprejem
Datum: 17. července 2008 10:02
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
nechat si to nastrikat!! ¨v lakovne!! a nebo sam a nejlepsi je mit AKRILATOVOU BARVU TA SE POUZIVA AJI NA AUTA
Datum: 16. července 2008 21:39
 co je to pertimax?a kde presne je?je na kontaktu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2008 14:23
Jméno: tomas
IP: uživatel3512
ja som si daval z pertinaxu vysustruzit vlozky do vidlicoch
Datum: 17. července 2008 14:23
Jméno: tomas
IP: uživatel3512
ja som si daval z pertinaxu vysustruzit vlozky do vidlicoch
Datum: 17. července 2008 14:23
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
mno neni to tak uplne izolacni papir,je to umela hmotka ktera nevede elektricky proud(je izolator),a spatne vede teplotu
Datum: 16. července 2008 22:40
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
pertinax je ten izolacni papir na kladivku vis
Datum: 16. července 2008 21:35
Jméno: Cechy
IP: uživatel1225
 Vždycky kdyš jezdim na babetě tak jí nesmim chcípnou protože pak už nejede,nevim proč.Hrozně se přehřívá tak jí musim vždycky nechat tak hodku a pak už se rozjede nechápu ale to kdyš se jí pokoušim roztlačit po zádu tak chytá asi je v prdeli spojka. Nevíte čim to je dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2008 18:05
Jméno: Cechy
IP: uživatel1225
Hele jestli ten stator je tady na krámku tak mi dejte pls odkaz
Datum: 17. července 2008 18:05
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
no jestli jezdíš na jeden pístní kroužek a jednu jeho polovinu tak jsi kapku dobytek to vymeň, jinak tim to chcípání neni
Datum: 17. července 2008 14:27
Tak kup ten stator novej,nestojí moc. Můj táta ho asi před 3 rokama novej sehnal asi za 200 kč.
Datum: 17. července 2008 8:30
Jméno: Cechy
IP: uživatel1225
A nemůže to být ti m že tam je jen 1 A 1/2 pístního kroužku už to tak bylo on byl prasklej a jak sem čistil motor tak se rozpad
Datum: 16. července 2008 22:03
Jméno: Cechy
IP: uživatel1225
Jo díky to já vůbec nevěděl že tam mají pružinky být dotal sem jí ve fakt špatnym stavu je zázrak že aspon trochu jezdí hele mám ještě jeden dotaz co je čidlo na statoru?
Datum: 16. července 2008 22:00
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
když tlačim babetu dozadu, tak se mi taky roztočí spojka ale nechytá asi máš u startovacích paken prasklý pružinky, jinak k tomu chcípání, bavil jsem se o tim s jednim chlápkem a bylo mi řečeno že to dělá čidlo na statoru
Datum: 16. července 2008 21:14
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Mno mozna je to svickou, predstihem... to bych videl jako hlavni vec
Datum: 16. července 2008 20:27
Jméno: salosek05
IP: uživatel873
 zdar draci,mám na předním kole vajičko,takže mě to docela drncá,chci se zeptat,dá se někde koupit nový ráfek,nebo popřípadě nějak narovnat? ale byl bych spíš pro ten nový,,,máte někdo? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2008 16:01
Jméno: radim
IP: uživatel202
pokud chceš ráfek i se špicama tak napiš na mail rchromcak@seznam.cz ,ani není moc rezavý  nebo na icq 353 333 730
Datum: 17. července 2008 16:01
koukni na aukro, tam často sou v aukcích ráfky, kola...
Datum: 16. července 2008 21:52
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
 čau
mam tu takovou prkotinku ..koupil sem tu to odrušenou fajfku a vyměnil jí ale vypadává mi z ní kabel...jak jí tam mám nejlíp upevnit?pls nechi odpovědi typu jsi lama ...atd...díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2008 14:29
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
dík,,jo vono se am šroubuje ?aha xD ja sem si řikal že ten trn vevnitř vypadá jak závit xD
Datum: 17. července 2008 14:29
Jméno: lk
IP: uživatel1217
jsi lama.....  ne sorry........haled budeš muset o koucek (cca5mm) zkrátit VN kabel.....pak jí tam našroubuj
Datum: 16. července 2008 21:34
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 zdarec fichtl mi ubec netahne v motoru mam novy loziska klikovku gufera a prevodovkua je pretesnenyy ale jeste nemam ani jeden vybrus myslyte ze je to vybrusem????mam najeto 4500km diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2008 22:30
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
Bud to nemas nastelovany, nebo je vybehanej valec a potrebujes vybrus....odelej hlavu a prejed prstem ve valci (tam kde pist vyjede nahoru a vraci se dolu) jestli je tam citit schodek takpotrebujes vybrus.Jestline tak sivycisti trysky nastav hladinu v plovakovce, zkontroluj svicku, nastav odtrh a predstih.
Datum: 16. července 2008 22:30
 zdar draci.MAm problem s odtrhem.uz jsem tady psal,ale to je jedno.Nastartuju asi tak 50krat a na 51.ni to proste nechytne,anebo s bidou.UZ me kdosi tady radil at si narovnam nebo posunu a utahnu kladivko.To kladivko jsem az dnes utahl,posunul..A dnes jsem zase musel opet a znovu stelovat ten blbej odtrh.Zkousel jsem to davat na ruzny odtrhy:0,85mm,0,45mm,0,35mm,0,65mm a vic a tak dale a tak dale.Proste vsechno mozny.Nevíte čím to může být????????????????????????????????????????PROSÍM POMOZTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Uz nevim co mam delat!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2008 23:27
skus jen s prdele nahradit startovaci civku baterkou minus na kostru a plus misto statovaci civky jestli to bude dělat pořád tak skus vyměnít kladívka nebo indučku popřípadě kondík jestli to s tou baterkou přestanne a zapojíš to na civku a bude to dělat zas bordel tak maš buď v prdeli startovací cívku nebo slabé magneto
Datum: 24. července 2008 23:27
Jméno: mt
IP: uživatel3495
zkus si vzit baterku tř. 12v minus dej na kostru a plus na civku na kontakt 15 a skus to nakopnout
Datum: 22. července 2008 9:25
skus vimenit inducku po pripade aj kondenzator.
Datum: 16. července 2008 22:38
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Už sem ti jednou odpověd psal, dělalo mi to stejný. Kup jiný kladívko nebo narovnej ten plíšet na kladívku protože když je křivej může dělat tenhle bordel.
taky sem nevěděl čim to je a bylo to tohle. tak to aspon zkus
Datum: 16. července 2008 20:43
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Odtrh nastav 0,45 mm v horni uvrati pistu(kladivka sou nejvice otevrena), skus skontrolovat elektriku ale prva konik kabel atd...
Datum: 16. července 2008 20:29
a jeste chci dodat:malej nebo velkej odtrh kdyz jsem dal,tak kdyz jsem vytahl fajfku a strcil do ni prst tak by me to melo kopnout,ale tady me to jen zasimralo
Datum: 16. července 2008 19:47
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
 PRO GSP CHCEŠ FOTKU KDE JE TA LÉKÁRNIČKA?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2008 19:52
JJ díky
Datum: 16. července 2008 19:52
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
chceš to na meil?
Datum: 16. července 2008 19:22
jo
Datum: 16. července 2008 19:21
Jméno: santy
IP: uživatel2757
Posl.aktualizace: 17. července 2008 11:54
to Standa:kdyz to umíš tak tu dej video
Datum: 17. července 2008 11:54
Jméno: Standa
IP: uživatel3511
zadnej extrem to teda nebyl,to da asi kazdej,gumovat,stoupnout si na sedacku a jezdit po zadnim umi asi kazdej...
Datum: 17. července 2008 11:45
Jméno: blazenn
IP: uživatel3431
 nevidim natem nic tazkeho,a po zadnem ujedem o mnoho dalej nez oni.
Datum: 16. července 2008 22:48
super, hustý týpci
Datum: 16. července 2008 19:45
no kazdopadne kdo ty machry bude kopirovat,,necht: maji kvalitni helmu, pateřák,hraniče vsech kloubu a kotniku,,a hlavne ten hranic co je mezi nohama,,, jinak auuu
Datum: 16. července 2008 19:34
 Zdar nevíte nekdo jaký kolečka mam dat do fichtla aby byl co nejvice na silu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2008 19:47
pokud chceš fakt trhače, tak si tam dej primární kolečko s 9 zuby, sekundární si dej 10 zubý a dozadu co největší rozetu, nevim, která je největší, asi 75 zubů a můžeš s tim jezdit orat
Datum: 16. července 2008 19:47
11 kolečko na řetěz v motoru
Datum: 16. července 2008 19:45
Jméno: Frajtr
IP: uživatel2370
cim mensi sekundární kolecko tim vetsi sila
Datum: 16. července 2008 19:37
 Ahoj, silniční závody můžu jezdit bez řidičáku? nedávno sem viděl fotky na který byl kluk, kerej určitě neměl řidičák...bylo mu tak 13.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2008 21:02
podle mě je to jak řiká Espectro, koukal sem na official stránky nějakýho závodu. a nevíte o nějakejch v příbrami a okolí?
Datum: 16. července 2008 21:02
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel3419
nemusis, ale kazdej jede na vlastni triko, takze kdyz te nekd ezastavi si v haji..
Datum: 16. července 2008 20:37
A nevíte o nějakejch uzavřenejch silničních závodech v příbrami a blízkým okolí?
Datum: 16. července 2008 19:22
podle toho jaký, jestli je to na uzavřenej trati tak myslim stačí souhlas zákonnýho zástupce, ale když se to jede normálně v provozu tak myslim musíš mit řidičák, jestli se pletu tak mě opravte
Datum: 16. července 2008 19:08
 Čau Seso, teď sem se koukal a ty tu máš písty do fichtla jen do 5. výbrusu a já bych potřeboval 6. výbrus, budeš mít nebo ne? Dej mi prosím tě vědět.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2008 19:36
no já bych potřeboval píst do fichtla 6. výbrus a ty tu máš do 5. výbrusu, pak mezera a až píst s 8. výbrusem, tak sem se chtěl zeptat, či nebudeš mít nebo nemáš píst do fichtla pro 6. výbrus
Datum: 16. července 2008 19:36
jake pisty? na co
Datum: 16. července 2008 18:29
 vua chyba takže cely znova!!!!! no tak prvni věc, toto http://img231.imageshack.us/img231/3543/dsc01397bq0.jpg sličko bude v klidu ale ten ramček už asi nenarovnám (nejakej vul si s tim hral  ... jinak už nevim kdy ale někdy jsem sem daval obrazek s tisicem... najdu ho... další věc, 555 už zase jezdí z kjopce tak těch 65 a po rovine odhaduju kolem 60 do radnyhop kopce 30-40..... a dalšěí vě je že sem dal testy v autoškole za 50 bodu což je 100 procent zitra mám v 7:30 jizdy s komisarem drzte palce..... http://www.webgarden.biz/files/fs0826tin5cigug3k8e3.jpg tady to je dosáhnuto 5.4. 2008 klurna se to ani nezda kolik KM sem zatim najel bez no radsi to rikat nebudu
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2008 21:32
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
ja sem mel 9.7.2008 testy a dobry udelal jsem to na am
Datum: 16. července 2008 21:32
Jméno: Frajtr
IP: uživatel2370
Samochvála smrdí
Datum: 16. července 2008 19:20
v pondělí sem měl testy na 98% a dnes jsem dal jízdy, takže taky držim palce, a bylo to lehčí než sem si myslel, takže se hlavně nestresuj
Datum: 16. července 2008 18:08
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
Držim palce, já jsem dělal na auto v úterý a taky 100% a jízdy sem dal taky.
Datum: 16. července 2008 18:03
Jméno: radio
IP: uživatel202
 Cau fichtlaři, pustil jsem se do zprovozneni jawy 20 ktera 15 roku stala v šopce, už jezdi ale bojuju s jedním problémem,hned když chytne tak jde na maximální otáčky,proste šroubek na volnoběh mam uplně vyšroubovaný a vubec to na to nereAGUJE,v karburatoru to není,když to naklopím na pravou stranu tak zdechne, nic mne nenapadá,mohlo by to být příp. guferem pod zápalkem? kdybych ho chtel vymenit,musim pulit motor??dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2008 22:43
Jméno: blazenn
IP: uživatel3431
dajsi dule filtr a kukni ci a ti vraca supatko ket ne tak je povoleni karbes alebo to sce nove tesneni na karbec jak rikal ten bezmena
Datum: 16. července 2008 22:43
přesně tak mě to taky dělalo jak sem si koupil 20 ktera dlouho stalá vyměnil jsem to těsnění a plynové lanko a jede jak drak
Datum: 16. července 2008 18:44
Saje ti to někde falešnej vzduch, dej nový těsnění mezi karburátorem a kolínkem a kolínkem a válcem a vše pořádni toháhni když se to nezlepší je to gufero pod rotorem
Datum: 16. července 2008 18:05
kdyz chces vymenit gufero pod zapalovanim,tak nemusis pulit motor,staci sundat stator zapalovani,potom vytocit sroub u rotoru a sundat vacku a pak pomoci osmicky sroubu stahnout rotor,pak uz mas volny ristup ke guferu,ale bejt tebou tak skontroluju jestli nemas moc napnuty lanko plynu nebo jestli ti to nekde neprisava falesnej vzduch
Datum: 16. července 2008 17:42
Jméno: michal
IP: uživatel2692
 zdar všichni mam ta kovej problém jak je ten šroubek co se sním ladi spojka(na kritu motoru)tak tam sem měl norma lni šroubek z hlavou tak sem tu hlavu uřiz a udělal do něj drašku a tet kdiš to tam mam zamontováni tak mne ta spojka vůbec nezabera kdys zmáčknu pačoku od spojky tak jde u plně na lehko nevyjte co stým je moc prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2008 17:13
nemáš ten šroubek moc krátkej?
Datum: 16. července 2008 17:13
Jméno: michal
IP: uživatel2692
kuličku tam mam
Datum: 16. července 2008 16:45
mozna ti vypadla kulicka ze spojky
Datum: 16. července 2008 16:26
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 cau mate tady nekdo zkusenosti se vsazovanim JAWA 250/559 do ramu z krosky ? jakej si myslite ze je nejlepsi ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2008 11:05
Jméno: karlos
IP: uživatel942
ja ji chci dat do jinyho ramu protoze v orig. to vypada blbe ja ji koupil uz s nenavratne predelanym ramem a jinej neuzu sehnat tak ji chci dat alespon do neceho co je vyssi
Datum: 17. července 2008 11:05
nechápu proč to dávaj všichni do krosek. vypadá to hnusně
Datum: 17. července 2008 10:31
Jméno: ocas
IP: uživatel1553
seso promiň že jsem byl sprostý
Datum: 16. července 2008 22:30
Jméno: ocas
IP: uživatel1553
jedině debil by kurvil panelku nějakýma krosovýma úpravama, můj názor
Datum: 16. července 2008 22:30
já bych to dal radši do origo rámu
Datum: 16. července 2008 15:46
 Čau draci, koupil jsem tady válec s 8 výbrusem a s 3 kroužkovým pístem, teť se tady oběvil píst s jedním (speciálním) kroužkem nevíte někdo co to má za význam a jestli je to lepší a v čem ? Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2008 14:58
do toho válce jde jen ten trikrouzkovej,,tan jednokrou a dvou uz v nem pekne dre,,,,,,tak pozor,,, jinak by musel byt onejakou setinku vybrouse aby se tam mohl dat,,,
Datum: 16. července 2008 14:58
 Hoši potřebuju poradit.Když jedu na svim fichtlovy tak zničeho nic začne vynechávat.Třeba dneska když sem se rozjížděl tak začal vynechávat a nakonec i chcíp.Znova sem to nakop a rozjelo se to vcelku dobře,sice to taky ještě vynechávalo,ale rozjelo se to.Včera sem měl problém s jiskrou.Vůbec ji to nehízelo.Zkoušel sem asi 5 svíček,i jednu z kámošovýho fichtla která zaručeně jezdí.Trochu sem hnul s kladívkama a jelo to normálně.Dneska sem sundal kladívko(jen to pravý,abych nemusel nastavovat odtrh) znova tam dal izolaci a nastartoval to.Po přidání plynu to vynechávalo jak sviňa.Pak sem trochu hnul s odtrhem a na stojánku to mělo plynulej chod i ve vysokejch otáčkách.Vyjel sem s tim na silnici na začlo to vynechávat.Zkusil sem vyměnit svíčku,zvednout hladinu-po zvednutí se to trochu zlepšilo,ale dělá to furt.Už nevim co stim,prosim poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2008 11:55
Jméno: Standa
IP: uživatel3511
Hledal bych to v kabelech,mozna v prpinaci,mozna fajfka nebo kabel na fajfku.
Datum: 17. července 2008 11:55
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
skontroluj kabely jo vycisty zapalko tak si pujci od kamose civku a uvidis
Datum: 16. července 2008 21:42
Ono to nevynechává furt nebo nějak pravidelně.Dneska sem jel pro mezilamelu do spojky.Cesta tam je asi 15Km.Tam to jelo dobře,ale zpáty to začlo občas vynechávat.Prostě zničeho nic to začne cukat a ztratí to výkon
Datum: 16. července 2008 21:25
Výfuk sem asi před tejdnem vypaloval,kondík sem tam včera dával novej
Datum: 16. července 2008 21:24
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
jak tady řikalo lidstvo, kondik tohle dělal mě, taky cukal cukal a pak mě nechal na silnici. taky na výfuk bych kouknul jak tady někdo radil...
Datum: 16. července 2008 20:47
hele chlape taky jsem tento tyden šteloval 555 a přyšel jsem na to, že to při určitým předstihu vynechává! zkus ho naštelovat! doleva doprava... já sem se s tim drbal furt pak sem si řekl že to nema cenu se rozcilovat tak jsem se na toi asi na dv dny vykaslal neska jsem o šel štelovat, posunul jsem vačku tam, kde by mela asi byt (odhadem) no a jede spicove! taka kokotina a jede o zas
Datum: 16. července 2008 17:01
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
cau draku... pokud ti to na stojanku jede normalne... a kdyz na to sednes a nejedeto tak to je zarucene zasrany vyfuk!! vyndat vypalit,vyskrabat!! a nebo zkus sundat jenom vejfuk a zkus to bez toho!! pak se kdyz tam sem ozvi jestli to bylo ono hodne zdaru
Datum: 16. července 2008 16:41
Jméno: Mara.147
IP: uživatel3505
možná to nebude tím, ale skus přilít TROCHU benzínu do nádrže, možná tam máš hodně oleje, mě to tak dělalo...
Datum: 16. července 2008 14:52
Když to tak čtu, víš vůbec jakej tam máš odtrh a předstich ? Je to dost důležitý. Skus ještě vzduchovej filtr.
Datum: 16. července 2008 14:26
Jméno: michal
IP: uživatel650
mě todle dělal kondík a zapalovací cívka...
Datum: 16. července 2008 14:19
Jméno: petr
IP: uživatel1553
jo nebo zapalna snura od civky a nebo samotna civka  ... kondik??
Datum: 16. července 2008 14:18
A nedělá ti to fajfka. Mně to taky vynechávalo protože fajfka neměla dostatečný kontakt. Skus ju vyměnit a uvidíš.
Datum: 16. července 2008 13:25
 Zdravím vím že to sem nepatří ale...nevíte jaká je spínačka na MZ 150? a nemohl by mi někod dát schéma na zapojení ať to jen startuje bez světel atd na boschku spínačku? 
dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2008 12:16
Jméno: blind
IP: uživatel1732
 Seso vím že se už takhle překonáváš, ale nebudo ještě nějaké jiné kryty rukojetí ti co tu máš se mi moc nelíbí tak jestli nebudou jiné?
Díki moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2008 12:10
sorac nebudou,,,,tohle doprodam,,, a koncim ale dokonce prazdnim budou
Datum: 16. července 2008 12:10
|



|