Pokročilé vyhledávání:
	
	Upřesňující hesla: 
	Musí obsahovat: 
	Nesmí obsahovat: 
	Kategorie: 
	 
	 
		
	 
	
			 
 
 
  
	
	
	
	 Čau, mam problem s fichtlem. Mam motor koplet po GO se všim všudy. Ale ani za nic nechce chytit! zapalko mam poštelovyny dobře, benzin mi taky jde do valce, tak už nevím co s tím. Karbec parádně vyčištěnej. Jedině mě napadá, že mi to plaeská takovou nažloutlou jiskru.muže to byt tim..? a jestli jo, tak co s tim dělat. Dik moc za rady... 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 12. května 2008 15:23
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Holub	
	    
	 
	
	IP: uživatel210        	  
	 
	
	Dík moc za rady! už zase šupe..!	  
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2008 15:23
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: dachl	
	    
	 
	
	IP: uživatel2974        	  
	 
	
	zkonroluj odtrh jestli je moc velkej tak se nediv že to nechytá	  
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2008 12:29
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Josef	
	    
	 
	
	IP: uživatel2969        	  
	 
	
	mně to dělá taky.jakje u nakopávačky ten kryt na 3 šroubky tak ten se musí sundat a wyčistit to tam.mezi kolečkem a takovym plíškem musí bejt 0,7 mm mezera.kdyš je tam víc tak nenaskočí	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 21:20
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Holub	
	    
	 
	
	IP: uživatel210        	  
	 
	
	jj..trysky nové, všechno vyčištěné, elektrika správně..nikde mi to nekostří ani nic....	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 20:03
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: yx	
	    
	 
	
	IP: uživatel1201        	  
	 
	
	trysky atd vyčištěne? nové? elektrika dobře zapojena??	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 14:41
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Tomas	
	    
	 
	
	IP: uživatel2866        	  
	 
	
	 Jak se u babety 207 rozdělává spojka... ? uplně celá když chci vyměnit startovaci pakny.. ? sundam to první víku s tou velikou matko ua co dál ja kse to má rozdělat ?
 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 12. května 2008 18:14
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: TOmas	
	    
	 
	
	IP: uživatel2866        	  
	 
	
	no ale ja kse sundava ten druhej kryt na kterem jsou ty celisti ??? sundam celisti a co dal ???	  
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2008 18:14
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: michalj21	
	    
	 
	
	IP: uživatel1711        	  
	 
	
	musis rozdelat ten buben co vice couha ven potrebujes na nej stahovak a sundas pak jen vyhakves pruzinky a das druhe celisti ty pruzinky taky doporucuju vymenit	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 19:11
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Tomas	
	    
	 
	
	IP: uživatel2866        	  
	 
	
	no tam jsou rozjezdový čelisti a pod tím ještě by měli být ty startovací čelisti	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 18:41
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Tomas	
	    
	 
	
	IP: uživatel2866        	  
	 
	
	no tam jsou rozjezdový čelisti a pod tím ještě by měli být ty startovací čelisti	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 18:32
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Dave's	
	    
	 
	
	IP: uživatel2215        	  
	 
	
	no vlastne je to tak jak povolis na tom viku tu matku sundas viko a pak uz na tobe koukaj ty pakny uvidis az to rozdelas ze na tm nic neni	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 18:17
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: zol	
	    
	 
	
	IP: uživatel1834        	  
	 
	
	 zdar prodáváš tady  šrouby  na fichtla na sešroubování kartéru a na olejové víko a na spojkové víko  dík moc 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 11. května 2008 23:18
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: sesa	
	    
	 
	
	IP: uživatel176        	  
	 
	
	draku to co mam neni na fika tam pride mala,,ale bude ale asi tak za 14 dni,,sesa	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 23:18
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: erh	
	    
	 
	
	IP: uživatel1834        	  
	 
	
	ale já nevim rozměry 	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 17:39
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	se podivej ne.nebuď tak línej	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 16:11
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 cau kluci mam problem na mustangovi doma naladín odtrh a přijedu z nejake delší cesty a vetsinou to na konci te cesty zacne cukat a odtrh je zase rozladenej muže to bejt tim šroubkem co drží kladívko????? díky za rady
 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 11. května 2008 18:45
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jawotvor	
	    
	 
	
	IP: uživatel590        	  
	 
	
	dneska se mi stalo přesně to co tobě,zjistil jsem že vyměnění šroubu nepomůže po seštelování předstihu a následném proskoušení jízdy se cca po 1km předstih okamžitě rozladil,příčina byla taková že byl málo namazaný mazný váleček a tím se zbrušovalpertinax na kladívku ,a vačka byla taky dosti vydřená,vše jsem vyměnil váleček vyvařil v oleji, a ted už to jede bez problému.	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 18:45
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Mrcin	
	    
	 
	
	IP: uživatel111        	  
	 
	
	jaks sundals to první výko s tou matkou ? mě nešlo ani to , jenom tu matku sem shodil	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 17:06
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	možné je všechno,ho vyměň a uvidíš!!	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 13:47
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: defgth	
	    
	 
	
	IP: uživatel1834        	  
	 
	
	 jakej je pruměr stahováku co tady má sesa na čz 150 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 11. května 2008 13:31
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: dfgsd	
	    
	 
	
	IP: uživatel1834        	  
	 
	
	 jak mám nastavit zapalování aby mě to jezdilo dozadu dík  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 11. května 2008 16:34
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	moja 555 mi ide tiez do zadu roztlacim ju dozadu ide dozadu roztlacim ju do predu ide do predu predstih aj odtrh mam nastaveni presne podla prirucky 	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 16:34
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	Jako když nastavuješ normální ale nedáš zápal před HÚ ale dáš ho aš se bude píst otáčet do DÚ a mělo by to jet dozadu. Jinak vše normálně jenom předstih posunout.	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 14:46
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Holub	
	    
	 
	
	IP: uživatel210        	  
	 
	
	Mě to na mojí čz jde normalně a ani nemusim nic štelovat...stači to roztlačit dozadu..   ale jinak pry musiš mit nulovy předstih a jnak newim...	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 13:57
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pata	
	    
	 
	
	IP: uživatel556        	  
	 
	
	 Cus seso nebudes prodavat taky plastovy blatniky (dozadu) mislim jako kross?
 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 11. května 2008 13:17
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Stoupa	
	    
	 
	
	IP: uživatel497        	  
	 
	
	 Zdarec draci, mám jeden dost závažnej problém - nejde mi volnoběh. Mam novy šoupátko, stavěcí šroub šoupátka, trysku volnoběhu, svíčku N17C, indukční cívku, hlavu, karbec jsem komplet vyčistil, předstih seštelovanej, jinak mi chytá na první našlápnutí. Mam jawu 21, vážně už newim co s tim, je to hrozny a neprakticky pořád držet plyn, když mam vyhozenej kvalt. Prosím, poraďte mi, jak to mam spravit. Moc vam děkuji!    
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 11. května 2008 20:47
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Kendy	
	    
	 
	
	IP: uživatel2923        	  
	 
	
	Nemas v haji gufera na klice ty to často dělával, když jsou zmidlený tak podsávaj vzduch	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 20:47
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	Skus změnit poměr oleje a benzínu. Mě to taky dělalo dal jsem správnej olej a poměr a už to nedělá. Jakou barvu má svíčka když ji vyndáš z válce. Je zaolejovaná nebo cihlová? Máš na svíčce správnej odtrh?	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 14:52
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	Zkus ještě nastavit plynový lanko nahoře na víčku šoupátkový komory	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 12:48
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: :D	
	    
	 
	
	IP: uživatel2424        	  
	 
	
	skus ten sroub utahnout co nejvic to de a pak uvidis jestli se udrzi nebo ne kdyz tak jinej karbec
	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 12:26
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: fikus	
	    
	 
	
	IP: uživatel692        	  
	 
	
	meto taky dela plno karbecu tak jsem dal starej co tam byl puvode a stim mito de	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 12:02
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: tomonick	
	    
	 
	
	IP: uživatel1198        	  
	 
	
	Tohle same me delalo, sezen si novej karbec, hold uz je vybehanej co nadelas  	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 10:24
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: OndraJ21	
	    
	 
	
	IP: uživatel1007        	  
	 
	
	A co falešný vzduch? zkus to pořádně utěsnit	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 10:02
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Ahoj,chlapáci.Mám problém se svým Stadionkem-a sice takový,že mi moc odcházejí svíčky.Na novou ujedu tak 30-50km a je po ní.Ani neprdne,prostě je v řiti.Spotřeba svíček jako blázen,ale jinak jezdí super.Nevíte co by s tím mohlo být?Předstih jsem ladil již několikrát,v rozmezí 2,8-3,2 mm a pořád stejné,pouze se prodlouží nebo zkrátí interval výdrže svíčky.Díky moc za radu,už vážně nevím co by to mohlo dělat.Kondor 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 11. května 2008 18:46
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Mor	
	    
	 
	
	IP: uživatel1008        	  
	 
	
	Prilis velky predstih. Nastav tak 1,4 a bude to good.	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 18:46
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	nemas tam prevrtanu trysku	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 16:36
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Kondor	
	    
	 
	
	IP: uživatel1310        	  
	 
	
	S karbecem toho moc nepošteluju,je to klasické to malé vajíčko-Stadion S11.Hladina dobrá,jehla ve správné výši.To bych spíš věřil tomu,že je něco s tím předstihem,ale otestoval jsem všechny míry od 2,8 až po 3,2 mm a pořád to vraždí svíčky.Tak fakt nevím.Jen tak se zeptám,jaká je optimální hodnota předstihu?Díky,Kondor	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 8:50
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kolecko	
	    
	 
	
	IP: uživatel162        	  
	 
	
	to ze ti vodchazeji svicky muze bejt jednak malym predstihem nebo bohatou smesi,skusil bych postelovat karbec	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 8:00
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: mira	
	    
	 
	
	IP: uživatel2223        	  
	 
	
	 proč mi pincek jede jen na pul plynu když dám plný tak se udusí 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 22. května 2008 12:44
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Dick25	
	    
	 
	
	IP: uživatel1885        	  
	 
	
	Uber jehlu na menší zářez. A v plovákovce uber.	  
	
	  
	  
		Datum: 22. května 2008 12:44
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	Máš ucpaný trysky v karburátoru. Vytáhni je vem technickej benzín a vymyj je, mělo by to fungovat kámoš s tím měl taky problém...	  
	
	  
	  
		Datum: 16. května 2008 20:40
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	je to tou jehlou dej ji do prostredniho zarezu a bude to jezdit	  
	
	  
	  
		Datum: 16. května 2008 13:31
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: ja	
	    
	 
	
	IP: uživatel2933        	  
	 
	
	mužeš mít trochu hnutej předstih	  
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2008 7:34
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	Newím jestli to říkám dobře kdyžtak mě opravte má to bejt na 1 zářezu ne?	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 12:49
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: mira	
	    
	 
	
	IP: uživatel2223        	  
	 
	
	mam na třetim zářezu z hora mám novy pist	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 10:57
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: petr	
	    
	 
	
	IP: uživatel2383        	  
	 
	
	mas blbe nastavenou jehlu
	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 10:37
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: LoukotMAN	
	    
	 
	
	IP: uživatel1327        	  
	 
	
	vyčisti trisky	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 9:25
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Evžen	
	    
	 
	
	IP: uživatel2669        	  
	 
	
	 Hale kluci nevi tady jekej je rozdíl mezi indukční cívkou 6V a 8V:??????????? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 11. května 2008 16:34
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: MatrixFechtls	
	    
	 
	
	IP: uživatel2144        	  
	 
	
	Js: Já sem mu to chtěl vysvětlit, aby to pochopil, třeba se v takových věcech nevyzná....	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 16:34
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Js	
	    
	 
	
	IP: uživatel340        	  
	 
	
	rozdíly jsou v počtu závitů, odporu vynutí a indukčnosti.	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 13:16
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: MatrixFechtls	
	    
	 
	
	IP: uživatel2144        	  
	 
	
	8V ti dává větší napětí to je logické, se to hodí třeba na nejaké lepší svíčky a nekdy to háže aj lepší jiskru...6V(se používá standartně) ti dává sice dobré napětí, ale nekeré svíčky neutahne....	  
	
	  
	  
		Datum: 10. května 2008 23:46
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Čau chlapi potřebuju rychle pomoc fichtl komplet GO a je tady problem chvilku ho šlapu kope po chvilce chytne chvilku(5s) reguje na plyn pak chcipa zas chytne a hned chcipne fakt newim možná newim je problem v tom že tam leju ty poslední sragory s kanistru to co mi zbylo poznámky chčije z toho olej dneska si jedu pro benzín ale newim jestli je to ten problem 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 11. května 2008 14:07
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: thompson	
	    
	 
	
	IP: uživatel1829        	  
	 
	
	klidně to mlže být tím benzínem mě fichl šlape jak digitalky   ale jednou jsem si spletl olej za motorak, předvod, nebo jiny svinstvo a z fichtla se stala posilovna nedržel volnoběch musel jsem roztlacet snad 50m no jestě že už tam mám sparávnej benzin a zase šlape jak ma...	   
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 14:07
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	tak jsi spatne utesnil kartery ksobe cim sito tesnil?? ja stimhle mam taky problem ale kuli tomu ze nekdo predemnou to pacil sroubovakem takze mi nepomohl ani tmel musim dat jiny kartery  icq  255365576      kdys tak se ozvi poradim	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 12:08
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pauli	
	    
	 
	
	IP: uživatel1318        	  
	 
	
	 Čau nevíteněkdo jak rozdělat zadní tlumiče na simsona???ZA RADU DÍK 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 11. května 2008 13:04
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: blazenn	
	    
	 
	
	IP: uživatel2949        	  
	 
	
	uz sem nejak moc cpete toho simsona nezda se vam?toto je fichtlacka stranka tak mja neserte.	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 13:04
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	Čau..uplně jednoduše! VYdělej je z rámu no a tak jak si je vyndal, tak si je upni do svěráku a zatlač na ně zvrchu, sou tam takový dva púlměsíce, který musíš vydělat. No, když se ti to podaří, tak máš vyhraný! Jo a kdyby ti to nešlo, tak si ty tlumiče dej obráceně a ztalač na ně zespodu...to jde líp! Potom ty pulměsice padaj samy! Snad si to pochopil....	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 9:34
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Mám problém s fichtlem.Nevím jak to napsat,ale je možné,když je vyběhaný píst i kroužky ve válci,aby to nenatáhlo benzín z karburátoru?Karburátor je plný benzínu,ale svíčka je suchá.Jak to?Karburátor je vyčištěný včetně trysek.Dík za pomoc.
 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 12. května 2008 8:11
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	čau sešteluj si hladinu benzínu v karbecu to je tím jestli to máš všecko vyčištěný je to jednoduchý	  
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2008 8:11
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kolecko	
	    
	 
	
	IP: uživatel162        	  
	 
	
	tady na to zapalovani nema vliv,to ze ti nejde benzin do valce i po vycisteni karbecu je docela divny,mas vsude dobre dany tesneni?neprofukuje ti to nekde?jestli je tohle ok tak bych skusil znova vycistit karbec nebo jestli mas nahradni tak bych tam skusil dat ten,delalo mi to taky,dal sem tam nahradni karbec a uz je to ok	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 8:06
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: martinecek123	
	    
	 
	
	IP: uživatel1411        	  
	 
	
	Mas dobre nastaveny zapalko???	  
	
	  
	  
		Datum: 10. května 2008 22:27
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	 
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 11. května 2008 12:12
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: fikus	
	    
	 
	
	IP: uživatel692        	  
	 
	
	civka nemuze odejit jedine odpadnout kabel nebo mas spatne izolaci na kladivku to jsou prkotiny tohle mam horsi problem a nebo mozna kondenzator	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 12:12
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: PEPik	
	    
	 
	
	IP: uživatel2963        	  
	 
	
	hej hej aj mna by to celkom zaujimalo , lebo proste bol som sa vozit a zrazu drb a fichtl zhasol...no a ked vopcham do cievky prst tak nic...rozoberem zapalovanie a tak sa mi zda , ze mi asi odysla ta cievka ktora vyraba prud pre inducku   	  
	
	  
	  
		Datum: 10. května 2008 22:38
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: :D	
	    
	 
	
	IP: uživatel2424        	  
	 
	
	 cus draci potrebuju poradit dneska sem jel na fikoj a uz byl hafo zavej a pak to chciplo a uz to nejede ani rizahnot to nejde a kdyz nakopavam tak vystreli nevite cim to je ??? nemuze to bejt treba zadrbli ?? dik za rady 
 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 11. května 2008 12:16
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Danielito	
	    
	 
	
	IP: uživatel1276        	  
	 
	
	To myslíš vážně? Motor kterej je chlazenej okolním vzduchem se na místě asi moc neochladí, tu příručku mam a tohle tam na 100% napsaný není   	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 12:16
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	Když byl žhavej tak si ho měl nechat vychladnout v prirucce na dachly jsem čet, že se motor ochlazuje tím, že ho nakopnete a necháte běžet na volnoběh je to pravda?	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 9:44
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: blazenn	
	    
	 
	
	IP: uživatel2949        	  
	 
	
	tak jo potom tohle muzes povidat na vsechno ze to se sami nemohlo a motorka sa sama neopravi.	  
	
	  
	  
		Datum: 10. května 2008 22:59
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: :D	
	    
	 
	
	IP: uživatel2424        	  
	 
	
	ALE PRED TIM  TO NEBYLO TO CHYTALO NA 1 A TED NAJEDNOU 	  
	
	  
	  
		Datum: 10. května 2008 21:49
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: honza	
	    
	 
	
	IP: uživatel1313        	  
	 
	
	předstih	  
	
	  
	  
		Datum: 10. května 2008 21:29
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Spářa11	
	    
	 
	
	IP: uživatel1215        	  
	 
	
	 čau lidi mam problem všechno šlape ale mam zašvihany žebrovani na valci a hlavu newíte nekdo čím to tak vyčistit prosim poraďte
 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 16. května 2008 12:52
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	Zkus tam na to dát benzín vzít nějakou dřevěnou tyčku s hadříkem a vytři to, počkej než se ten benzín vypaří. Před nastartováním to musí být suchý. Já jsem na to použil ARVU	  
	
	  
	  
		Datum: 16. května 2008 12:52
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Tomas	
	    
	 
	
	IP: uživatel2955        	  
	 
	
	já to řeším klasickou Arvou chvíli nechat a pak opláchnout vodou (nejlepší je aspon malým tlakem třeba i z hadice ) jde to dolů skoro samo ale pozor at ti to nekde nezateče	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 22:32
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	wapkou a nechat vyschnout	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 20:37
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	Plátek do pilky na železo, omotáš hadrem aby se to vlezlo mezi žebrování a čistíš. Občas to něčím pošplejchej možná WD nebo nějakým jiným sajrajtem a bude to jak nový.	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 14:50
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: thompson	
	    
	 
	
	IP: uživatel1829        	  
	 
	
	nejlepší je to stejně opískovat, nebo jinak je to drbačka na několik hodin	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 14:12
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: fikus	
	    
	 
	
	IP: uživatel692        	  
	 
	
	vycistito sroubovakem pak na ten srouubovak dej mokrej hadr nebo od benzinu a dej to nesroubovak a vycistito tim	  
	
	  
	  
		Datum: 10. května 2008 21:53
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kolecko	
	    
	 
	
	IP: uživatel162        	  
	 
	
	ja sem si koupil cistic na trouby a grily ve spreji,je to urceny na tuhle zapecenou spinu,ale bacha,nektery druhy se nemaj pouzivat na hlinik,takze vopatrne stim	  
	
	  
	  
		Datum: 10. května 2008 21:09
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	nechaj to opískovat!!nebo pak benzínem,ale nebude to tak pěkné!!	  
	
	  
	  
		Datum: 10. května 2008 21:08
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 zdra,,na půdě sem naček nějakej motor,jeto nějáká čz,,má to jeden válec na horu jak 250 nebo něco na ten spůsob,,dva otvory pro výfuk,,a ddlevně to má nějaký veklký kolo na levý straně,,prosím co je to zamotor dík moc
 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 12. května 2008 17:37
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	jo jenže tenhle motor má řazení takový že je to řazení daný nahoře na motořee a a řetězové kolečko co pohání řetas je na levé strane říkám vživotě sem ten motor  neviděl	  
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2008 17:37
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kubik	
	    
	 
	
	IP: uživatel210        	  
	 
	
	jj..tak to bude nejspíš ta ČZ 150..2 vývody na vyfuk, zapalko jak u mopeda...to by mohlo byt ono! Ale zapalko je na pravé straně ne..?? Teda já to tak mám na ČZ 150c ...	  
	
	  
	  
		Datum: 12. května 2008 15:21
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	takový kolo pod kterým je elektrika něco stejnýho je umopeda
	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 18:51
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	a cos myslel tim velkým kolem na levo??	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 16:11
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	ale podle mě je to nějakej manet,,ale nevím	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 14:04
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	lukawe 555 má pravdu 250 poznám	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 14:02
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	volové no bude to asi stopadesátka?jake dve pade, ket pise válec do vrchu jako 250 žejo!tak asi 250 pozná!
	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 12:51
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: anonym	
	    
	 
	
	IP: uživatel2690        	  
	 
	
	Bych rekl ze Jawa 250 Kývačka.mam  ji taky,,	  
	
	  
	  
		Datum: 10. května 2008 22:15
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	jaké velké kolo??možná je to z toho skůtru!!	  
	
	  
	  
		Datum: 10. května 2008 21:09
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: LoukotMAN	
	    
	 
	
	IP: uživatel1327        	  
	 
	
	a má to sání s filtrem nebo jen takovej ten pofidérní? může to bejt čz 175/356	  
	
	  
	  
		Datum: 10. května 2008 20:31
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Pospa	
	    
	 
	
	IP: uživatel1670        	  
	 
	
	možná speciálka	  
	
	  
	  
		Datum: 10. května 2008 20:24
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: ...............	
	    
	 
	
	IP: uživatel1333        	  
	 
	
	 Jsou tu nějaký fichtlařky??????jen tak pro zajímavost. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 11. května 2008 21:05
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: ...............	
	    
	 
	
	IP: uživatel1333        	  
	 
	
	Z jizních čech
	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 21:05
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: ali_gi	
	    
	 
	
	IP: uživatel2964        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Datum: 10. května 2008 22:43
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Spářa11	
	    
	 
	
	IP: uživatel1215        	  
	 
	
	jo pro zajimavost jo mno ja v tom vidim neco vic nez jen ...	  
	
	  
	  
		Datum: 10. května 2008 20:18
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Prolejzal jsem stránky kde chromujou díly,a napadlo mě jestli je tu nějakej chemik,kterej by mi dokázal říct jak chromovat po domácku.Jaký ingredience smíchat aby to mělo ten chromovej výsledek.Já měl vždycky z chemie za 4 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 11. května 2008 12:20
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	Musel by sis koupit ty přísady a ty sou hodně drahé. Rozhodně si nekupuj chrom ve spreji. Hned se rozmaže.	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 12:20
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Maraa...	
	    
	 
	
	IP: uživatel210        	  
	 
	
	To si myslim, že jen tak jednoduchý, aby si to udělal doma nebude! Si to bud nech pochromovat někde ve fabrice nebo si kup chromovy sprej..sice to vypada hrozně, ale co už no...	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 11:02
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	jasně no,ale jak to udělat v domácím prostředí?	  
	
	  
	  
		Datum: 11. května 2008 9:32
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	to je elektrolýza pokovený	  
	
	  
	  
		Datum: 10. května 2008 21:11
	 
	 
	 
 
  
 
 
              | 
           
         
         
         
    
       
                   |