Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 hojte mam problem u mustanga mel sem ropleny motor slozil jsem ho a roztlacil to chytne ale pridam plyn a hned to zdechne pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2008 9:50
keby to bolo zle utesnene,tak to taha falosny vzduch a motor by vyletel do otacok a neslo by to nijak nastavit
Datum: 18. dubna 2008 9:50
Vycisti karburator
Datum: 18. dubna 2008 9:49
Jméno: LukeCZek
IP: uživatel250
Jak říkal fikus !!! A nebo ještě, zkus jak to nakopneš nechat nachvilku stát a motor nechat zaplý, jak se zahřeje tak by měl jet !!!!!!
Datum: 17. dubna 2008 20:13
Jméno: fikus
IP: uživatel692
jo tak toje jasny fouka tito mezi blokama spatne si to utesnil ja to taky zjebal u fichtla dvakrat  us meto neba delam to na treti pokus a poradne tak uvidim icq 255-365-576
Datum: 17. dubna 2008 19:17
 Chtěl bych se zeptat jak se sundá kyvná vidlice a jestli se dají sehnat ty gumičky u pionýra 21,byl bych rád za každou radu.Předem děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2008 17:41
Kyvku nesundavat.....sou s tim strasny problemy....radsi kup ram s dobrou kyvkou.....
Datum: 19. dubna 2008 17:41
Kyvka se dá jedině rozlisovat.A jestli myslíš ty gumy co jsou na čepu kyvky tak se sehnat myslim nedaj
Datum: 17. dubna 2008 18:40
Jméno: Lasty
IP: uživatel2713
 Ahoj, mam Jawu 05, ucpavaly se mi trysky tak sem dal palivovej filtr a cistil karbec, menil hadicku atd... ale ted se rozjedu na jednicku dobry radim dvojku a zacne to chcipat nebo se dusit, pak uz sotva de ta jednicka, jinak to na volnobeh bezi v pohode, proste na kvalt to netahne,a pak kdyz vyndam trysky tak vetsinou sou ucpany, ale i kdyz je vycistim tak to nejede jak ma,,,nevite co mam delat? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2008 20:08
Jméno: buben
IP: uživatel770
ja bych hledal pricinu proc se ti to ucpava....nejpravdepodobnejsi je to ze mas vyrezlou nadry tak bych ji vycistil a zbavil od rzi....pak by se ti nemelo nic ucpavat....
Datum: 17. dubna 2008 20:08
Jméno: fikus
IP: uživatel692
pust benzin profoukni hadicku do nadrze a pak to pust mozna tam je vzduchova bublina nebo to taky muze bejt necim jinym treba spatny gufero pokud tam de benzin
Datum: 17. dubna 2008 19:20
Jméno: Olda
IP: uživatel2716
Já bych zkusil dát větší ten filtr, třeba z Favorita má větší průtok a stojí cca25,-kaček
Datum: 17. dubna 2008 19:10
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
koukni, esli nemáš moc prověšenou hadičku na benál.......  kdyštak ji zvedni..
Datum: 17. dubna 2008 18:16
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
cau.... tak to se stava kdyz si tam das palivovej filtr tak ti jde malo benzinu do karburatoru! Taky jsme mel to samy..  tak jsme ho vindal a dal jsme si tam akorat sitko do nadrze a v poho
Datum: 17. dubna 2008 17:05
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 caues mam fichtla jawa 20 a kdyz drzim pevne riditka a uplne lehce muzu hejbat s prednim kolem ma to vuli ve vidlicich cim to je??????dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2008 13:46
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
Datum: 18. dubna 2008 13:46
Jméno: zeli
IP: uživatel175
ne silikonovy ale silonovy
Datum: 17. dubna 2008 21:39
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
silikonovi pouzdra  vymenit
Datum: 17. dubna 2008 17:07
 Ahoj kluci.Renovuju fichtla (jawa 20)a chci se zeptat na par drobnosti ktere jen tak nekde nevyctu.Mam 4 V civku a je to jedno jestli je 4V nebo treba 6V nebo 8V?A jeste se chci zeptat jake cislo ma jawacka cervena barva dika cau.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2008 8:13
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
číslo barvy je 8850, ale upřímně - mě se na fichtlovi moc nelíbí, to ale neznamená že ji tam nemáš dávat, to je každýho věc
Datum: 19. dubna 2008 8:13
Jméno: LukeCZek
IP: uživatel250
Čus správně by tam měla být cívka 8V , já tam mám 12V a jede tež vklidu
Datum: 17. dubna 2008 20:18
Jméno: pavko
IP: uživatel430
4V zahod taky sem ji mel ve fiku a novou championku mi to neutahlo a nevyuzijes plnou energii jiskry co ti vydava magneto
Datum: 17. dubna 2008 15:22
Jméno: rakov
IP: uživatel2710
 Kluci nevite ja je mozny ze mi u fichtla nejde zaraddit stupen č 4 koupil jse to od jednoho kluka rikal ze je to 5 rychlostní fichtl tak to tam rvu a nejde to poradte mi prosim prej se mu tam nekdy povede dat i za 5 tak pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2008 8:07
Jméno: Hynal
IP: uživatel2736
Ach jo fichtl má jenom 3 rychlosti
Datum: 19. dubna 2008 8:07
Co přehazovačky. Já mám těch kvaltů 14. To je ale co. 1N2N3 a potom 3N2N1 a to mám ještě dvě nohy. Ale pokus o vtip to byl dobrej. A to mám ještě tyristorový zapalování který má taky dva kvalty. Za chvíli to bude jak v liazce normální kvalty a do toho ještě půlený to se jeden zblázní.
Datum: 17. dubna 2008 20:27
Jméno: :D
IP: uživatel2424
Datum: 17. dubna 2008 20:16
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
mno ona jde dat na fichtla i 4 akorat se musej odlit nebo ,,smutovat'' resp svarit cast ze 175 a fichtla
Datum: 17. dubna 2008 20:16
Jméno: fikus
IP: uživatel692
a co takhle udelat prehazku a fichtloj jako je ukola a nemuseli bysme stelovat retez to by byl mazec
Datum: 17. dubna 2008 19:45
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel2402
Koukám že všichni sem to pochopily jako fajn vtip ale pán co se nám předstvil jako otazník by měl asi vyhledat lékařkou pomoc....protože ftííípeček nepochopil a navíc je sprostej...ach jo...takovýmhle lidem krumpáč do ruky a kouli na nohu....!
Datum: 17. dubna 2008 19:27
Jméno: pavko
IP: uživatel430
ja mam na fíku kardan a 6 kvaltovu prevodovku plus spatecka a valimi to 450km/h
Datum: 17. dubna 2008 19:03
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2712
no tak to mate blbe, ja tak mam prevodovku zo skody 120 a mam pohanane obidve kolesa    a kludne mi to ide aj na 7
Datum: 17. dubna 2008 18:53
Jméno: hanzoš
IP: uživatel373
co ti budu povidat me to taky nejde bude tam nejaka zrada a možná je to tim že je to 3 kvalt
,ale ty seš dobrý hovado!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 17. dubna 2008 18:49
Jméno: mara
IP: uživatel426
noo ja jsem slysel ze kdyz to ma najeto vic jak 10,000 km tak 4 a 5 odchazej a nejdou tam uz za zadnou cenu dat
Datum: 17. dubna 2008 18:41
Jméno: axel
IP: uživatel2605
Hochu mám stejnej problém  taky mi nejede zaradit 4,5 a ani 6...To víš, na tri stupnove motorce se to nekdy poserkáva...Ale pobavils me
Datum: 17. dubna 2008 18:23
Jméno: tomas
IP: uživatel289
nabarvi to na zeleno a hod to z meze
Datum: 17. dubna 2008 17:52
Takovy namachrovany curacky jako ses ty vubec nesnasim tak sem neles vymrdanej mozku
Datum: 17. dubna 2008 16:43
Jméno: Karc
IP: uživatel803
Datum: 17. dubna 2008 15:40
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel2711
Sakra kluci nechte ho...má vážnej problém...! Nemůže na 3 rychlostnim pionýru dát 4 a 5.....to chce něakou spekulaci co s tim asi bude....  Jako dloooooouho mě nic tak nepobavilo jako tohle...  Vyděl sem sice i 6 ti kvalty fichtly (to si srandu nedělám) 4 kvalty se jezděj běžně ale 5 ti kvalt a ještě nejde řadit..  JE to divný...
Datum: 17. dubna 2008 14:40
Jméno: Honza
IP: uživatel2081
Prosimte nedělej si z nás prdel.... jestli máš aspoň kapku selskýho rozumu tak ti musí dojít že když tam nejde tak tam asi nebude...
Datum: 17. dubna 2008 14:21
Datum: 17. dubna 2008 14:18
Jméno: Js
IP: uživatel856
Tak si pěkně vymějšlel, co ti to prodával.
Datum: 17. dubna 2008 14:05
Jméno: Hrnek
IP: uživatel560
to myslíš vážně ne bo to je sranda na fichtloj 5ku?
Datum: 17. dubna 2008 14:03
 cus lidicky nevite proc u nekterech fiku strika benzin do filtru s karbece?? de tam snad moc benzinu a nespali se??? nebo spatne serizenej???
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2008 11:04
Jméno: radek
IP: uživatel3437
hele to dela každej fichtl ale dela to proto že je to 50 a malo si saje takže si jeste neco vycakava ven,to je normalní pokud se nehltí nebo tak tak to je v poho.
Datum: 09. července 2008 11:04
Jméno: john
IP: uživatel1653
Dneska už dělaj planžety do difuzeru že to může jeno sát,ale spátky to už nemůže.Přemejšlel sem že bych to tam zabudoval ale nevim ještě jak, a zvýší to výkon.
Datum: 23. dubna 2008 18:41
Jméno: tobi
IP: uživatel14
benzin se v karburatoru bere z nadrze, odkud se dostane vetsinou z kanystru, jinak frikulin ti to rek presne nechapu co ti na tom jeste nesedi, jestli tam mas kaluz v tom filtru tak mas mozna moc vysoko jehlu  ale to si neumim moc predstavit ze by se to tak moc zachcalo
Datum: 18. dubna 2008 21:27
Jméno: Frikulin VIX TEAM
IP: uživatel2402
Nechápu dost dobře otázku....! Ale taky si vezmi v jakých se pohybuješ rychlostech a otáčkách... No nevim na co se přesně ptáš...čtu to dokola a neumim si v tom nic najít...
Datum: 17. dubna 2008 21:34
Jméno: fikus
IP: uživatel692
frikulin a kde se bere tolik benzinu ten se zvalce nevraci a vkarbecu v ty dire do filtru benzin snad nezustava ne
Datum: 17. dubna 2008 19:48
Jméno: pavko
IP: uživatel430
presne jak psla frinkulin
Datum: 17. dubna 2008 15:24
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel2711
Pánové....kdybyste se jen malinko zamyslely....! Píst jde válcem nahoru...vzniká podtlak v klikové skříni a dochází k sání směsy do klikového prostoru...! Píst se zastaví v HÚ a začíná se pohybovat dolu..přefuky jsou zavřené výfuk taky ALE je plně otevřené sání...kam si myslíte že píst pohybující se válcem dolu bude tlačit směs....ZPÁTKY DO KARBURÁTORU...a to po celou dobu otevření sání....(asi 15mm) poté co zavře sání otevřou se přefuky a směs se přepustí...! Pístový rozvod...takže fichtl...1/5 směsy vrací a znovu ji průhodem přez karburátor obohatí....! TEORIE...  Ta tady vázme..číst přemýšlet je pořeba...!!!!
Datum: 17. dubna 2008 14:52
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
taky mi to dělá, a pak mi vypadává manžeta sání jak je to všechno od benzínu...
Nevim čim to je, jde tou dírkou co je směrem ven k filtru
Datum: 17. dubna 2008 13:33
 Cau draci  mám takovou otazku mam TP štítek a maly tp a SPZ k Pionyru ale mam jine cislo motoru jakse v teto situaci postupuje ?
diik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2008 10:12
DIk
Datum: 17. dubna 2008 10:12
nechas si na dopravce vymazat cislo motoru z TP....neni to problem stoji to 100,- ...motor je dnes považován jen jako nahradní díl...
Datum: 17. dubna 2008 9:26
Jméno: Ceres
IP: uživatel2705
 No nazdar ja se jdu jen tak optat.JAK JE MOŽNÉ ŽE SE MI JEHLA Z KARBECU DOSTALA DO KLIKOVKY.Já vim zni to blbě ale je to fakt.Kupodivu bylo docela v celku a něčí for to nebyl.Prisel jsem k pinkovy dvakrat nakop a pak se to zaseklo .Po dlouhem dloubani a hloubani jsme docilili toho ze v prevodovce to neni tak jsme sundaly válec a z klikovky na náskouká jehla
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2008 12:30
Jméno: fikus
IP: uživatel692
musi dobre drzet vtom plisku ja to mackam jemne vesveraku v klestich to vzdicky skurwim
Datum: 17. dubna 2008 12:30
Kámo to nic neni....mymu brachovi taky ulitla jehla...ten motor ji skousnul a nic se nedelo....jezdilo to normalne bez jehly a ani se nezakous......
Jinak se to stalo protoze jsi mel spatnou zavlacku na ty jehle....obcas se to stava....bacha na to!
Datum: 17. dubna 2008 9:29
 Zdarec, hledám nějakého fichtlaře z Ledec u Plzně (kousek od Třemošný) Najde se někdo?Díks
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2008 22:17
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
 čus, jaký je prosím vnější průměr trubky kolena výfuku na fichtla a síla stěny?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2008 22:14
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
to vim taky ale bude to kapku zkreslený, ale nezměřim stejně si sílu stěny
Datum: 16. dubna 2008 22:14
Jméno: Koubič
IP: uživatel2698
Si to zmer šuplerou ne ?
Datum: 16. dubna 2008 22:03
Jméno: pauliecz
IP: uživatel2267
 Zdar draci, čim se pls liší jednokroužkový píst od dvoukroužkového??? dikes moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2010 10:14
 Jojo, mrtě se to vytáčí a nějakej pokles na to mže by to netáhlo jsem nezaznamenal, jednmou když mi praskl kroužek na 2 krouzkovym pistu jsem tam nechal jen jeden, a v pohodě to jelo, jen jsem se bál abych to nezadřel
Datum: 28. února 2010 10:14
Jednokroužkovej se dává jak píše Majo do závodních motorů, protože zámek kroužku vadí kanálům....
Datum: 17. dubna 2008 19:45
Jméno: pavko
IP: uživatel430
nejlepsi 3 krouzkový pist tahne to jak stara amerika díky nizsim otackam to zere min hodne dobre to tesni ale je tam mensi problem rychlejic se vyjede valec diky vetsimu odporu
Datum: 17. dubna 2008 15:26
jednokruzkovy sa pouziva do zavodnych motorov
Datum: 17. dubna 2008 8:54
Jméno: smudlan
IP: uživatel1920
Mín těsní ale vzniká menší tření, tudíž je to lepší na silnici na rovinky atd. Když tam dáš Dvoukroužkový tak bude vznikat více tření a pojede pomalejš ale bude mít větší sílu, ale do terénu nebo do kopců je lepší dát dvoukroužkový
Datum: 16. dubna 2008 22:14
Jméno: fikus
IP: uživatel692
ze jednokrouzkovi min tesni jen nechapu jak to muze nekdo pouzivat a to se vyraby??
Datum: 16. dubna 2008 22:05
Jméno: svíčák
IP: uživatel2417
 zdar draci, chci se ujistit, jestli když je větší odtrh tak to špatně startuje ale lepší jízda a když je menší odtrh jestli to líp startuje a horší jízda, myslíte že je to pravda a ještě se chcu zeptat jestli má předstih vliv na spotřebu? Dík za odpovědi!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2008 19:40
Majo:Ja kdyz na číze 487 měl špatný předstih tak to nehoráýně žralo páč mi to všechno stříkalo ze sání....a když sem to pošteloval tak ze saní jde minimum a žere to akorát
Datum: 19. dubna 2008 19:40
Font  redstih na vplyv nema
Datum: 18. dubna 2008 9:55
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2712
predstih ma velky vlyv na chod motora, je zaroven aj zaujimava tuningova zalezitost...ved ked si pozrete to elektronicke zapalovanie s riadenim predstihu tak jeho princip je v tom ze posuva predstih s otackami motora...takze niaky vlyv tam bude nei?
Datum: 17. dubna 2008 16:15
Jméno: fikus
IP: uživatel692
standa a ja se pak muzu divit zeto tlacis
Datum: 17. dubna 2008 12:39
Jméno: blazenn
IP: uživatel2693
suhlasim se standou ja taki nic nemjerim,ja to stelujem podla iskre na pomale slapnuti start.pakou musi hazet kdis co nejmin strtujes,nevim ci mja chapete jako ze ked dtart.pakou tocis uplne pomalu tak musi hazet ne jako druhy celu silu.
Datum: 17. dubna 2008 11:42
Majo:Jasny..ale kdyz mas spatny predstih tak toho benzinu unika podstatne vic nez kdyz ten predstih mas dobre udelany
Datum: 17. dubna 2008 9:46
Ale bacha!!! Neni fichtl jako fichtl!!! Nektere kdyz sestelujes podle navodu tak nepojedou.....a kdyz mas vybehany loziska na klice tak uz vubec nic neseridis. nejlepsi je mit cit pro chod motoru a zapalovani seridit za chodu motoru....nikdy sem na fichtla nevytah měrky abych měril nejaky odtrhy....nebo abych suplerou odmeroval predstih....zbytečnýzdržování....to slyšíš jestli ten motor chce točit nebo jestli ne....
Datum: 17. dubna 2008 9:37
Front:benzin ti bude unikat VZDY.Je to proste nevyhoda dvojtaktov.Z karbu tomu zabranis jedine spatnou klapkou a z vyfuku asi nijak.Preto sa robia ladene vyfuky,ktore tu zmes vratia nazad do valca.
Datum: 17. dubna 2008 8:56
Špatny předstih=špatne spalování.....a kyž je špatné spalováni tak jde část benzinu ven přes karbec nebo přes výfuk
Datum: 16. dubna 2008 22:49
Jméno: svíčák
IP: uživatel2417
sorry, chtěl sem napsat předstih místo odtrhu
Datum: 16. dubna 2008 22:16
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
když bude odtrh seštelovanej jinak než má bejt ( 0,45 ) tak to pojede spíš hůř, předstich má vliv tak na to že to buť pojede nebo ne, asi ne na spotřebu.
Datum: 16. dubna 2008 22:09
Jméno: fikus
IP: uživatel692
tak to neni pravda musi to bejt nastelovany dle vyrobce jinak to bude vic zrat min jezdit
Datum: 16. dubna 2008 22:06
Jméno: Aber
IP: uživatel1517
 Cauvec hej kdyz jedu treba do kopce nebo po rovine se chci vicc rozjet a dam plnej tak me to chcipa  poradite me nekdo??
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2008 10:06
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Skus sundat filtr co to udela
Datum: 27. dubna 2008 10:06
Jméno: Aber
IP: uživatel2724
A svicku mam taky novou
Datum: 18. dubna 2008 12:24
Jméno: Aber
IP: uživatel2724
Karbec mam vycistenej ten sem cistil nedavno. Proste kdyz otocim rukojeti na nejvic tak to chcipa ale jen pri strednich a vysich otackach.
Datum: 18. dubna 2008 12:24
Jméno: bc.sisna
IP: uživatel2709
skus vyměnit svíčku mě to taky dělalo pod tlakem špatně spalovala
Datum: 17. dubna 2008 13:56
Jméno: fikus
IP: uživatel692
tim si nic nepomuze ze zvetsi hladinu znadrze tam vede dost tlusta hadice bud mas spicku jehly naplyn splacatelou tak jemnym brouskem zboku od brousit nebo zvednout jehlu a doporucuru vesveraku setrne zmacknout ksobe klestema to nedelej
Datum: 17. dubna 2008 13:06
Spíš než jehlou bych to spíš řešil vyčištěním karburatoru a když to nepomuže tak hladinou v plovakovce
Datum: 17. dubna 2008 8:39
Jméno: fikus
IP: uživatel692
tak zveedni o jednu drazku jehlu na plyn a pak to dobre upevni v plisku jinak to bude behat jak chce
Datum: 16. dubna 2008 22:07
Jméno: michal
IP: uživatel650
 Čauwes,budu pískovat rám na pionýra a chci se zeptat jestli se mi nerozpadnou ty gumové vložky v kyvné vydlici?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2008 15:28
Jméno: pavko
IP: uživatel430
kup si pistoli za 500kc a muzes piskovat a vyjde te to levnejic nez u firmy pozor ale nesmis mit pisek z piskovny musi tam byt jenmy kvuli lepsimu povrchu a a bys to neucpal
Datum: 17. dubna 2008 15:28
Jméno: michal
IP: uživatel650
to nevím,já si to pískuju sám...
Datum: 17. dubna 2008 13:18
Jméno: fikus
IP: uživatel692
kolik stoji piskovani metr ctverecnej??
Datum: 17. dubna 2008 12:43
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
Nerozpadnou se.
Datum: 16. dubna 2008 22:13
Jméno: buben
IP: uživatel770
ja sem si daval piskovat ram na pionyra a gumy v zadni kyvce jsou beze zmeny...nic to s nima neudelalo...
Datum: 16. dubna 2008 21:42
Jméno: Patrik
IP: uživatel1917
nějaký bohatý. gumy se můžou rozpadnot, protože písek na to dopadá velkou rychlostí.
Datum: 16. dubna 2008 21:39
 Zdar,složil sem mensi prekopavku,kostra z 250 do krosu,motor ze 150 ČZ,hodil sem tam normal civku z fika,jiskru haze ale kdyz to chcu nakopnout bo roztlacit tak nic,pokazdy je to akorat mokry,zkousel sem hodne svicek,pac to muze byt na tu svicku moc velky tlak,zkusil sem vsechno poradte pls.dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2008 5:50
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
Mosi to jit.Kdyžtak si najdi návod k obsluze na čz150C,nebo jawa-čz 150/352.Na netu stopro je,viděl jsem ho
Datum: 18. dubna 2008 5:50
No jo ale jak mam nastelovat predstih,kdyz se k tem kladivkum jen tak nedostanu ?
Datum: 17. dubna 2008 17:53
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
stando,150 meli civku primo v zapalovani,ta je uz ale nesehnatelna a nahrazuje se klasickou indukckou
Datum: 17. dubna 2008 15:30
Co blaznis!!! čz 150 nikdy indučku nemeli!!! je tam zapalovani jak na stadionu....indučka je uz v zapalovaní
Datum: 17. dubna 2008 9:41
Mne to robil maly odtrh a tiez to moze byt aj karb.Skus strieknut trocha benzinu pod sviecku.Ak to streli,tak chyba je v karbe,ak nie,chyba v zapalku.
Datum: 17. dubna 2008 8:58
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
Ta indukčka z pincka se tam normálně dává,protože originál je nesehnatelná.Máš správně naštelovaný předstih?
Datum: 16. dubna 2008 22:36
Jméno: blazenn
IP: uživatel2693
sak ale to moze bit aj predstih ne?nrhadze iskru v pravi cas.
Datum: 16. dubna 2008 22:20
no jo,ale co tam mam hodit za civku??zkousel sem i z auta...a nic.prej normal z fichtla by to melo jit ale fakt uz nevim,a sem zvedavej jak to potahne ...
Datum: 16. dubna 2008 22:06
Jméno: Franc
IP: uživatel2417
tak to bude jedině indučkou, já sem měl úplně stejný problém na fichtlovi a přišel sem na to až zadlouho
Datum: 16. dubna 2008 21:29
 zdarte ogaři.prosim vás nevíte kdy je burza v březolupách???předem díky!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2008 21:51
jasně,mosím prodat nejaké plechy,a kůpit mašinu!!a díky za odpověď!!
Datum: 16. dubna 2008 21:51
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
Datum: 16. dubna 2008 21:35
17.5.08...jedeš tam taky?
Datum: 16. dubna 2008 21:34
 co bi sa stalo kebi som prehodil draty tie ktora idu z magneta mam 555 napajanie svetiel bi slo do inducky a na svetla to co ma ist na inducku
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2008 15:24
Teoreticky by to mělo jet.
Ale vem Voltmetr ( nebo něco čím se dá měřit Napětí) a změř napětí na drátech z magneta do světel , a potom napětí na drátech které vedou z magneta do indučky.
(zkráceně: změr napětí těch drátů které chceš přehodit.)Jestli bude stejné tak to můžeš udělat. Jestli bude mezi nimi velký rozdíl (třeba o 3-5 V tak to nepude.)
Ale já být tebou tak to nechám tak jak to je.
Datum: 18. dubna 2008 15:24
Jméno: Bubák
IP: uživatel2070
 pro Frikulín-VIX TEAM : cus, ty jsi tu kdysi myslim psal ze se ti v dilne vali motor na dandy50 , mas ho jeste?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2008 20:32
 jaky zmisel ma namontovat jedno kruzkovy piest vysvetlite mi to aky bude rozdiel ked dam do dvojdrazkoveho piestu jeden kruzok alebo do jednodrazkoveho tiez jeden
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2008 21:53
No když dáš do 2kroužkovýho 1 kroužek tak jestli máš přes 50Kg tak tě to možná ani neutáhne...
Datum: 19. dubna 2008 21:53
|



|