Pokročilé vyhledávání:
	
	Upřesňující hesla: 
	Musí obsahovat: 
	Nesmí obsahovat: 
	Kategorie: 
	 
	 
		
	 
	
			 
 
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: radim	
	    
	 
	
	IP: uživatel202        	  
	 
	
	 Proc mi mustang chytne jen kdyz ho toztlacim,na nakopavacku to nejde,pist se hybe vsechno ok ale nezapali to smes...kdyz to roztlacim tak chytne na trech metrech.. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 01. března 2010 22:17
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Tomáš	
	    
	 
	
	IP: uživatel7734        	  
	 
	
	 špatně seřízenej předstih nebo malej odtrh na svičce	   
	
	  
	  
		Datum: 01. března 2010 22:17
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	Predpokladam ze nedrzi ani nizky otacky na volnobeh.....na 100% mas slabou jiskru.....bude to v eletrice,nekde......hledej a najdes......skus vsechno postupne vymenovat za funkcni soucastky a poznas kde je zakopanej pes....	  
	
	  
	  
		Datum: 19. dubna 2008 17:40
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: tobi	
	    
	 
	
	IP: uživatel14        	  
	 
	
	karbec...	  
	
	  
	  
		Datum: 18. dubna 2008 21:22
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	může to být spojkou třeba prokluzuje, mně to taky dělalo.když byl fichtl studenej tak chytl hned,ale jak byl zahřátej tak sem šlapal jak kokot a nic. jestly ti spojka neprokluzuje a fichtl ti chytne na roztlačení hned tak 
1-zapni zapalování
2-nacepuj karbec tak až začne týct přepadem
3-plnej kotel
4-pořádně šlápni na páku musíš mít švih .
kdyžtak napiš na mejl zdar	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 21:07
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: matěj	
	    
	 
	
	IP: uživatel1392        	  
	 
	
	je to spojkou...zkos jí poladit
	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 20:35
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Dave's	
	    
	 
	
	IP: uživatel2215        	  
	 
	
	ja jsem si dal novou svicku seridil predstih odtr vymenil lamely a startuje na 1 slapnuti	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 20:13
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	Serid si predstih..	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 19:35
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: fikus	
	    
	 
	
	IP: uživatel692        	  
	 
	
	mrkni se jestli nemas povolenou svicku a skus ji dotahnout dej vedet jestli to je tim kdys tak se ozvy  icq  255-365-576	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 19:15
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: michal	
	    
	 
	
	IP: uživatel627        	  
	 
	
	 čus draci ! mám problíém fichtl mi pri jizdě cuká(škube),možna znáte poradte co s tím,napiste klidne hodne nápadů. díííííííky 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 18. dubna 2008 7:09
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: michal	
	    
	 
	
	IP: uživatel627        	  
	 
	
	díky moc	  
	
	  
	  
		Datum: 18. dubna 2008 7:09
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: LukeCZek	
	    
	 
	
	IP: uživatel250        	  
	 
	
	Já měl nedávno stejný problém, vyčistil sem důkladně karburátor + filtr sání, koupil nový filtr ( čistič ) paliva  ( z Globusu asi za 30Kč ) a jel zas suprově........             ale kamarádovy se stalo to samé, udělal to co já a furt nic, tak vyměnil indukční cívku a motorka byla zase 100%	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 20:10
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	skus dat odtrh 0,3 kdyz je veci tak motor rad vynechava a svicku brisk N15C taky koukni na filtr jestli je dobrej	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 19:41
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: michal	
	    
	 
	
	IP: uživatel627        	  
	 
	
	čistil jsem karbec a trysky taky. predstih jsem dělal už 2 krat.	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 19:31
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: musa	
	    
	 
	
	IP: uživatel2715        	  
	 
	
	vyčisti karburátor a trysky	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 18:53
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	skus vyměnit kondenzator	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 18:39
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kajbr	
	    
	 
	
	IP: uživatel768        	  
	 
	
	myslim ze je to predstihem	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 18:32
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 hojte mam problem u mustanga mel sem ropleny motor slozil jsem ho a roztlacil to chytne ale pridam plyn a hned to zdechne pls poradte 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 18. dubna 2008 9:50
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	keby to bolo zle utesnene,tak to taha falosny vzduch a motor by vyletel do otacok a neslo by to nijak nastavit	  
	
	  
	  
		Datum: 18. dubna 2008 9:50
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	Vycisti karburator	  
	
	  
	  
		Datum: 18. dubna 2008 9:49
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: LukeCZek	
	    
	 
	
	IP: uživatel250        	  
	 
	
	Jak říkal  fikus !!!             A nebo ještě, zkus jak to nakopneš nechat nachvilku stát a motor nechat zaplý, jak se zahřeje tak by měl jet !!!!!!	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 20:13
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: fikus	
	    
	 
	
	IP: uživatel692        	  
	 
	
	jo tak toje jasny fouka tito mezi blokama spatne si to utesnil ja to taky zjebal u fichtla dvakrat     us meto neba delam to na treti pokus a poradne tak uvidim  icq  255-365-576	   
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 19:17
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Chtěl bych se zeptat jak se sundá kyvná vidlice a jestli se dají sehnat ty gumičky u pionýra 21,byl bych rád za každou radu.Předem děkuji. 
 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 19. dubna 2008 17:41
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	Kyvku nesundavat.....sou s tim strasny problemy....radsi kup ram s dobrou kyvkou.....	  
	
	  
	  
		Datum: 19. dubna 2008 17:41
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	Kyvka se dá jedině rozlisovat.A jestli myslíš ty gumy co jsou na čepu kyvky tak se sehnat myslim nedaj	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 18:40
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Lasty	
	    
	 
	
	IP: uživatel2713        	  
	 
	
	 Ahoj, mam Jawu 05, ucpavaly se mi trysky tak sem dal palivovej filtr a cistil karbec, menil hadicku atd... ale ted se rozjedu na jednicku dobry radim dvojku a zacne to chcipat nebo se dusit, pak uz sotva de ta jednicka, jinak to na volnobeh bezi v pohode, proste na kvalt to netahne,a pak kdyz vyndam trysky tak vetsinou sou ucpany, ale i kdyz je vycistim tak to nejede jak ma,,,nevite co mam delat? diky za odpovedi 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 17. dubna 2008 20:08
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: buben	
	    
	 
	
	IP: uživatel770        	  
	 
	
	ja bych hledal pricinu proc se ti to ucpava....nejpravdepodobnejsi je to ze mas vyrezlou nadry tak bych ji vycistil a zbavil od rzi....pak by se ti nemelo nic ucpavat....	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 20:08
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: fikus	
	    
	 
	
	IP: uživatel692        	  
	 
	
	pust benzin profoukni hadicku do nadrze a pak to pust mozna tam je vzduchova bublina nebo to taky muze bejt necim jinym treba spatny gufero pokud tam de benzin	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 19:20
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Olda	
	    
	 
	
	IP: uživatel2716        	  
	 
	
	Já bych zkusil dát větší ten filtr, třeba z Favorita má větší průtok a stojí cca25,-kaček	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 19:10
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: LoukotMAN	
	    
	 
	
	IP: uživatel1327        	  
	 
	
	koukni, esli nemáš moc prověšenou hadičku na benál.......   kdyštak ji zvedni..	   
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 18:16
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: mischelnike	
	    
	 
	
	IP: uživatel600        	  
	 
	
	cau.... tak to se stava kdyz si tam das palivovej filtr tak ti jde malo benzinu do karburatoru! Taky jsme mel to samy..   tak jsme ho vindal a dal jsme si tam akorat sitko do nadrze a v poho  	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 17:05
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: fichtlar	
	    
	 
	
	IP: uživatel289        	  
	 
	
	 caues mam fichtla jawa 20 a kdyz drzim pevne riditka a uplne lehce muzu hejbat s prednim kolem ma to vuli ve vidlicich cim to je??????dik za odpovedi 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 18. dubna 2008 13:46
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: mischelnike	
	    
	 
	
	IP: uživatel600        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Datum: 18. dubna 2008 13:46
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: zeli	
	    
	 
	
	IP: uživatel175        	  
	 
	
	ne silikonovy ale silonovy  	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 21:39
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: mischelnike	
	    
	 
	
	IP: uživatel600        	  
	 
	
	silikonovi pouzdra   vymenit  	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 17:07
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Ahoj kluci.Renovuju fichtla (jawa 20)a chci se zeptat na par drobnosti ktere jen tak nekde nevyctu.Mam 4 V civku a je to jedno jestli je 4V nebo treba 6V nebo 8V?A jeste se chci zeptat jake cislo ma jawacka cervena barva dika cau. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 19. dubna 2008 8:13
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: stanon	
	    
	 
	
	IP: uživatel1648        	  
	 
	
	číslo barvy je 8850, ale upřímně - mě se na fichtlovi moc nelíbí, to ale neznamená že ji tam nemáš dávat, to je každýho věc	  
	
	  
	  
		Datum: 19. dubna 2008 8:13
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: LukeCZek	
	    
	 
	
	IP: uživatel250        	  
	 
	
	Čus správně by tam měla být cívka 8V  , já tam  mám 12V a jede tež vklidu	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 20:18
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pavko	
	    
	 
	
	IP: uživatel430        	  
	 
	
	4V zahod taky sem ji mel ve fiku a novou championku mi to neutahlo a nevyuzijes plnou energii jiskry co ti vydava magneto  	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 15:22
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: rakov	
	    
	 
	
	IP: uživatel2710        	  
	 
	
	 Kluci nevite ja je mozny ze mi u fichtla nejde zaraddit stupen č 4 koupil jse to od jednoho kluka rikal ze je to 5 rychlostní fichtl tak to tam rvu a nejde to poradte mi prosim prej se mu tam nekdy povede dat i za 5 tak pls poradte 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 19. dubna 2008 8:07
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Hynal	
	    
	 
	
	IP: uživatel2736        	  
	 
	
	Ach jo fichtl má jenom 3 rychlosti	  
	
	  
	  
		Datum: 19. dubna 2008 8:07
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	Co přehazovačky. Já mám těch kvaltů 14. To je ale co. 1N2N3 a potom 3N2N1 a to mám ještě dvě nohy. Ale pokus o vtip to byl dobrej. A to mám ještě tyristorový zapalování který má taky dva kvalty. Za chvíli to bude jak v liazce normální kvalty a do toho ještě půlený to se jeden zblázní.	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 20:27
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: :D	
	    
	 
	
	IP: uživatel2424        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 20:16
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Dave's	
	    
	 
	
	IP: uživatel2215        	  
	 
	
	mno ona jde dat na fichtla i 4 akorat se musej odlit nebo ,,smutovat'' resp svarit cast ze 175 a fichtla	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 20:16
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: fikus	
	    
	 
	
	IP: uživatel692        	  
	 
	
	a co takhle udelat prehazku a fichtloj jako je ukola a nemuseli bysme stelovat retez to by byl mazec	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 19:45
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Frikulín-VIX TEAM	
	    
	 
	
	IP: uživatel2402        	  
	 
	
	Koukám že všichni sem to pochopily jako fajn vtip ale pán co se nám předstvil jako otazník by měl asi vyhledat lékařkou pomoc....protože ftííípeček nepochopil a navíc je sprostej...ach jo...takovýmhle lidem krumpáč do ruky a kouli na nohu....!	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 19:27
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pavko	
	    
	 
	
	IP: uživatel430        	  
	 
	
	ja mam na fíku kardan a 6 kvaltovu prevodovku plus spatecka a valimi to 450km/h 	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 19:03
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: ali_gi	
	    
	 
	
	IP: uživatel2712        	  
	 
	
	no tak to mate blbe, ja tak mam prevodovku zo skody 120 a mam pohanane obidve kolesa    a kludne mi to ide aj na 7	   
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 18:53
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: hanzoš	
	    
	 
	
	IP: uživatel373        	  
	 
	
	co ti budu povidat me to taky nejde bude tam nejaka zrada a možná je to tim že je to 3 kvalt 
,ale ty seš dobrý hovado!!!!!!!!!!!!!!	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 18:49
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: mara	
	    
	 
	
	IP: uživatel426        	  
	 
	
	noo ja jsem slysel ze kdyz to ma najeto vic jak 10,000 km tak 4 a 5 odchazej a nejdou tam uz za zadnou cenu dat	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 18:41
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: axel	
	    
	 
	
	IP: uživatel2605        	  
	 
	
	Hochu mám stejnej problém  taky mi nejede zaradit 4,5 a ani 6...To víš, na tri stupnove motorce se to nekdy poserkáva...Ale pobavils me  	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 18:23
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: tomas	
	    
	 
	
	IP: uživatel289        	  
	 
	
	nabarvi to na zeleno a hod to z meze	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 17:52
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	Takovy namachrovany curacky jako ses ty vubec nesnasim tak sem neles vymrdanej mozku 	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 16:43
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Karc	
	    
	 
	
	IP: uživatel803        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 15:40
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Frikulín-VIX TEAM	
	    
	 
	
	IP: uživatel2711        	  
	 
	
	Sakra kluci nechte ho...má vážnej problém...! Nemůže na 3 rychlostnim pionýru dát 4 a 5.....to chce něakou spekulaci co s tim asi bude....   Jako dloooooouho mě nic tak nepobavilo jako tohle...   Vyděl sem sice i 6 ti kvalty fichtly (to si srandu nedělám) 4 kvalty se jezděj běžně ale 5 ti kvalt a ještě nejde řadit..   JE to divný...  	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 14:40
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Honza	
	    
	 
	
	IP: uživatel2081        	  
	 
	
	Prosimte nedělej si z nás prdel.... jestli máš aspoň kapku selskýho rozumu tak ti musí dojít že když tam nejde tak tam asi nebude...	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 14:21
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	 
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 14:18
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Js	
	    
	 
	
	IP: uživatel856        	  
	 
	
	Tak si pěkně vymějšlel, co ti to prodával.	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 14:05
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Hrnek	
	    
	 
	
	IP: uživatel560        	  
	 
	
	to myslíš vážně ne bo to je sranda na fichtloj 5ku?	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 14:03
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 cus lidicky nevite proc u nekterech fiku strika benzin do filtru s karbece?? de tam snad moc benzinu a nespali se???  nebo spatne serizenej???   
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 09. července 2008 11:04
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: radek	
	    
	 
	
	IP: uživatel3437        	  
	 
	
	hele to dela každej fichtl ale dela to proto že je to 50 a malo si saje takže si jeste neco vycakava ven,to je normalní pokud se nehltí nebo tak tak to je v poho.	  
	
	  
	  
		Datum: 09. července 2008 11:04
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: john	
	    
	 
	
	IP: uživatel1653        	  
	 
	
	Dneska už dělaj planžety do difuzeru že to může jeno sát,ale spátky to už nemůže.Přemejšlel sem že bych to tam zabudoval ale nevim ještě jak, a zvýší to výkon.	  
	
	  
	  
		Datum: 23. dubna 2008 18:41
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: tobi	
	    
	 
	
	IP: uživatel14        	  
	 
	
	benzin se v karburatoru bere z nadrze, odkud se dostane vetsinou z kanystru, jinak frikulin ti to rek presne nechapu co ti na tom jeste nesedi, jestli tam mas kaluz v tom filtru tak mas mozna moc vysoko jehlu    ale to si neumim moc predstavit ze by se to tak moc zachcalo	   
	
	  
	  
		Datum: 18. dubna 2008 21:27
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Frikulin VIX TEAM	
	    
	 
	
	IP: uživatel2402        	  
	 
	
	Nechápu dost dobře otázku....! Ale taky si vezmi v jakých se pohybuješ rychlostech a otáčkách... No nevim na co se přesně ptáš...čtu to dokola a neumim si v tom nic najít...   	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 21:34
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: fikus	
	    
	 
	
	IP: uživatel692        	  
	 
	
	frikulin a kde se bere tolik benzinu ten se zvalce nevraci a vkarbecu v ty dire do filtru benzin snad nezustava ne	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 19:48
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pavko	
	    
	 
	
	IP: uživatel430        	  
	 
	
	presne jak psla frinkulin 	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 15:24
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Frikulín-VIX TEAM	
	    
	 
	
	IP: uživatel2711        	  
	 
	
	Pánové....kdybyste se jen malinko zamyslely....! Píst jde válcem nahoru...vzniká podtlak v klikové skříni a dochází k sání směsy do klikového prostoru...! Píst se zastaví v HÚ a začíná se pohybovat dolu..přefuky jsou zavřené výfuk taky ALE je plně otevřené sání...kam si myslíte že píst pohybující se válcem dolu bude tlačit směs....ZPÁTKY DO KARBURÁTORU...a to po celou dobu otevření sání....(asi 15mm) poté co zavře sání otevřou se přefuky a směs se přepustí...! Pístový rozvod...takže fichtl...1/5 směsy vrací a znovu ji průhodem přez karburátor obohatí....! TEORIE...   Ta tady vázme..číst přemýšlet je pořeba...!!!!	   
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 14:52
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Danielito	
	    
	 
	
	IP: uživatel1276        	  
	 
	
	taky mi to dělá, a pak mi vypadává manžeta sání jak je to všechno od benzínu...
Nevim čim to je, jde tou dírkou co je směrem ven k filtru	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 13:33
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Cau draci   mám takovou otazku mam TP štítek a maly tp a SPZ k Pionyru ale mam jine cislo motoru jakse v teto situaci postupuje ?
diik  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 17. dubna 2008 10:12
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	DIk 	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 10:12
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	nechas si na dopravce vymazat cislo motoru z TP....neni to problem stoji to 100,-  ...motor je dnes považován jen jako nahradní díl...	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 9:26
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Ceres	
	    
	 
	
	IP: uživatel2705        	  
	 
	
	 No nazdar ja se jdu jen tak optat.JAK JE MOŽNÉ ŽE SE MI JEHLA Z KARBECU DOSTALA DO KLIKOVKY.Já vim zni to blbě ale je to fakt.Kupodivu bylo docela v celku a něčí for to nebyl.Prisel jsem k pinkovy dvakrat nakop a pak se to zaseklo .Po dlouhem dloubani a hloubani jsme docilili toho ze v prevodovce to neni tak jsme sundaly válec a  z klikovky na náskouká jehla    
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 17. dubna 2008 12:30
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: fikus	
	    
	 
	
	IP: uživatel692        	  
	 
	
	musi dobre drzet vtom plisku ja to mackam jemne vesveraku v klestich to vzdicky skurwim	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 12:30
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	Kámo to nic neni....mymu brachovi taky ulitla jehla...ten motor ji skousnul a nic se nedelo....jezdilo to normalne bez jehly a ani se nezakous......
Jinak se to stalo protoze jsi mel spatnou zavlacku na ty jehle....obcas se to stava....bacha na to!	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 9:29
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdarec, hledám nějakého fichtlaře z Ledec u Plzně (kousek od Třemošný) Najde se někdo?Díks 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 16. dubna 2008 22:17
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Ghi	
	    
	 
	
	IP: uživatel2194        	  
	 
	
	 čus, jaký je prosím vnější průměr trubky kolena výfuku na fichtla a síla stěny? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 16. dubna 2008 22:14
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Ghi	
	    
	 
	
	IP: uživatel2194        	  
	 
	
	to vim taky  ale bude to kapku zkreslený, ale nezměřim stejně si sílu stěny	  
	
	  
	  
		Datum: 16. dubna 2008 22:14
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Koubič	
	    
	 
	
	IP: uživatel2698        	  
	 
	
	Si to zmer šuplerou ne ?   	  
	
	  
	  
		Datum: 16. dubna 2008 22:03
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pauliecz	
	    
	 
	
	IP: uživatel2267        	  
	 
	
	 Zdar draci, čim se pls liší jednokroužkový píst od dvoukroužkového??? dikes moc 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 28. února 2010 10:14
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Jojo, mrtě se to vytáčí a nějakej pokles na to mže by to netáhlo jsem nezaznamenal, jednmou když mi praskl kroužek na 2 krouzkovym pistu jsem tam nechal jen jeden, a v pohodě to jelo, jen jsem se bál abych to nezadřel   	  
	
	  
	  
		Datum: 28. února 2010 10:14
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	Jednokroužkovej se dává jak píše Majo do závodních motorů, protože zámek kroužku vadí kanálům....	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 19:45
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pavko	
	    
	 
	
	IP: uživatel430        	  
	 
	
	nejlepsi 3 krouzkový pist tahne to jak stara amerika díky nizsim otackam to zere min hodne dobre to tesni ale je tam mensi problem rychlejic se vyjede valec diky vetsimu odporu	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 15:26
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	jednokruzkovy sa pouziva do zavodnych motorov	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 8:54
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: smudlan	
	    
	 
	
	IP: uživatel1920        	  
	 
	
	Mín těsní ale vzniká menší tření, tudíž je to lepší na silnici na rovinky atd. Když tam dáš Dvoukroužkový tak bude vznikat více tření a pojede pomalejš ale bude mít větší sílu, ale do terénu nebo do kopců je lepší dát dvoukroužkový	  
	
	  
	  
		Datum: 16. dubna 2008 22:14
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: fikus	
	    
	 
	
	IP: uživatel692        	  
	 
	
	ze jednokrouzkovi min tesni jen nechapu jak to muze nekdo pouzivat a to se vyraby??	  
	
	  
	  
		Datum: 16. dubna 2008 22:05
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: svíčák	
	    
	 
	
	IP: uživatel2417        	  
	 
	
	 zdar draci, chci se ujistit, jestli když je větší odtrh tak to špatně startuje ale lepší jízda a když je menší odtrh jestli to líp startuje a horší jízda, myslíte že je to pravda a ještě se chcu zeptat jestli má předstih vliv na spotřebu? Dík za odpovědi!!!!!!! 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 19. dubna 2008 19:40
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	Majo:Ja kdyz na číze 487 měl špatný předstih tak to nehoráýně žralo páč mi to všechno stříkalo ze sání....a když sem to pošteloval tak ze saní jde minimum a žere to akorát   	  
	
	  
	  
		Datum: 19. dubna 2008 19:40
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	Font  redstih na vplyv nema	   
	
	  
	  
		Datum: 18. dubna 2008 9:55
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: ali_gi	
	    
	 
	
	IP: uživatel2712        	  
	 
	
	predstih ma velky vlyv na chod motora, je zaroven aj zaujimava tuningova zalezitost...ved ked si pozrete to elektronicke zapalovanie s riadenim predstihu tak jeho princip je v tom ze posuva predstih s otackami motora...takze niaky vlyv tam bude nei?	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 16:15
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: fikus	
	    
	 
	
	IP: uživatel692        	  
	 
	
	standa a ja se pak muzu divit zeto tlacis   	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 12:39
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: blazenn	
	    
	 
	
	IP: uživatel2693        	  
	 
	
	suhlasim se standou ja taki nic nemjerim,ja to stelujem podla iskre na pomale slapnuti start.pakou musi hazet kdis co nejmin strtujes,nevim ci mja chapete jako ze ked dtart.pakou tocis uplne pomalu tak musi hazet ne jako druhy celu silu.
	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 11:42
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	Majo:Jasny..ale kdyz mas spatny predstih tak toho benzinu unika podstatne vic nez kdyz ten predstih mas dobre udelany   	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 9:46
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	Ale bacha!!! Neni fichtl jako fichtl!!! Nektere kdyz sestelujes podle navodu tak nepojedou.....a kdyz mas vybehany loziska na klice tak uz vubec nic neseridis.  nejlepsi je mit cit pro chod motoru a zapalovani seridit za chodu motoru....nikdy sem na fichtla nevytah měrky abych měril nejaky odtrhy....nebo abych suplerou odmeroval predstih....zbytečnýzdržování....to slyšíš jestli ten motor chce točit nebo jestli ne....	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 9:37
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	Front:benzin ti bude unikat VZDY.Je to proste nevyhoda dvojtaktov.Z karbu tomu zabranis jedine spatnou klapkou a z vyfuku asi nijak.Preto sa robia ladene vyfuky,ktore tu zmes vratia nazad do valca.	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 8:56
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	Špatny předstih=špatne spalování.....a kyž je špatné spalováni tak jde část benzinu ven přes karbec nebo přes výfuk   	  
	
	  
	  
		Datum: 16. dubna 2008 22:49
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: svíčák	
	    
	 
	
	IP: uživatel2417        	  
	 
	
	sorry, chtěl sem napsat předstih místo odtrhu	  
	
	  
	  
		Datum: 16. dubna 2008 22:16
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Georg	
	    
	 
	
	IP: uživatel2646        	  
	 
	
	když bude odtrh seštelovanej jinak než má bejt ( 0,45 ) tak to pojede spíš hůř, předstich má vliv tak na to že to buť pojede nebo ne, asi ne na spotřebu.	  
	
	  
	  
		Datum: 16. dubna 2008 22:09
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: fikus	
	    
	 
	
	IP: uživatel692        	  
	 
	
	tak to neni pravda musi to bejt nastelovany dle vyrobce jinak to bude vic zrat min jezdit	  
	
	  
	  
		Datum: 16. dubna 2008 22:06
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Aber	
	    
	 
	
	IP: uživatel1517        	  
	 
	
	 Cauvec hej kdyz jedu treba do kopce nebo po rovine se chci vicc rozjet a dam plnej tak me to chcipa    poradite me nekdo??  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 27. dubna 2008 10:06
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: tomonick	
	    
	 
	
	IP: uživatel1198        	  
	 
	
	Skus sundat filtr co to udela	  
	
	  
	  
		Datum: 27. dubna 2008 10:06
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Aber	
	    
	 
	
	IP: uživatel2724        	  
	 
	
	A svicku mam taky novou	  
	
	  
	  
		Datum: 18. dubna 2008 12:24
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Aber	
	    
	 
	
	IP: uživatel2724        	  
	 
	
	Karbec mam vycistenej ten sem cistil nedavno. Proste kdyz otocim rukojeti na nejvic tak to chcipa ale jen pri strednich a vysich otackach.	  
	
	  
	  
		Datum: 18. dubna 2008 12:24
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: bc.sisna	
	    
	 
	
	IP: uživatel2709        	  
	 
	
	skus vyměnit svíčku mě to taky dělalo pod tlakem špatně spalovala	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 13:56
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: fikus	
	    
	 
	
	IP: uživatel692        	  
	 
	
	tim si nic nepomuze ze zvetsi hladinu znadrze tam vede dost tlusta hadice bud mas spicku jehly naplyn splacatelou tak jemnym brouskem zboku od brousit nebo zvednout jehlu a doporucuru vesveraku setrne zmacknout ksobe klestema to nedelej	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 13:06
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	Spíš než jehlou bych to spíš řešil vyčištěním karburatoru a když to nepomuže tak hladinou v plovakovce   	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 8:39
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: fikus	
	    
	 
	
	IP: uživatel692        	  
	 
	
	tak zveedni o jednu drazku jehlu na plyn a pak to dobre upevni v plisku jinak to bude behat jak chce	  
	
	  
	  
		Datum: 16. dubna 2008 22:07
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: michal	
	    
	 
	
	IP: uživatel650        	  
	 
	
	 Čauwes,budu pískovat rám na pionýra a chci se zeptat jestli se mi nerozpadnou ty gumové vložky v kyvné vydlici? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 17. dubna 2008 15:28
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pavko	
	    
	 
	
	IP: uživatel430        	  
	 
	
	kup si pistoli za 500kc a muzes piskovat a vyjde te to levnejic nez u firmy pozor ale nesmis mit pisek z piskovny musi tam byt jenmy kvuli lepsimu povrchu a a bys to neucpal	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 15:28
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: michal	
	    
	 
	
	IP: uživatel650        	  
	 
	
	to nevím,já si to pískuju sám...	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 13:18
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: fikus	
	    
	 
	
	IP: uživatel692        	  
	 
	
	kolik stoji piskovani metr ctverecnej??	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 12:43
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Georg	
	    
	 
	
	IP: uživatel2646        	  
	 
	
	Nerozpadnou se.	  
	
	  
	  
		Datum: 16. dubna 2008 22:13
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: buben	
	    
	 
	
	IP: uživatel770        	  
	 
	
	ja sem si daval piskovat ram na pionyra a gumy v zadni kyvce jsou beze zmeny...nic to s nima neudelalo...	  
	
	  
	  
		Datum: 16. dubna 2008 21:42
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Patrik	
	    
	 
	
	IP: uživatel1917        	  
	 
	
	nějaký bohatý.  gumy se můžou rozpadnot, protože písek na to dopadá velkou rychlostí.	  
	
	  
	  
		Datum: 16. dubna 2008 21:39
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdar,složil sem mensi prekopavku,kostra z 250 do krosu,motor ze 150 ČZ,hodil sem tam normal civku z fika,jiskru haze ale kdyz to chcu nakopnout bo roztlacit tak nic,pokazdy je to akorat mokry,zkousel sem hodne svicek,pac to muze byt na tu svicku moc velky tlak,zkusil sem vsechno poradte pls.dik 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 18. dubna 2008 5:50
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: milhaus250	
	    
	 
	
	IP: uživatel2243        	  
	 
	
	Mosi to jit.Kdyžtak si najdi návod k obsluze na čz150C,nebo jawa-čz 150/352.Na netu stopro je,viděl jsem ho	  
	
	  
	  
		Datum: 18. dubna 2008 5:50
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	No jo ale jak mam nastelovat predstih,kdyz se k tem kladivkum jen tak nedostanu ?	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 17:53
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: milhaus250	
	    
	 
	
	IP: uživatel2243        	  
	 
	
	stando,150 meli civku primo v zapalovani,ta je uz ale nesehnatelna a nahrazuje se klasickou indukckou	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 15:30
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	Co blaznis!!! čz 150 nikdy indučku nemeli!!!  je tam zapalovani jak na stadionu....indučka je uz v zapalovaní	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 9:41
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	Mne to robil maly odtrh a tiez to moze byt aj karb.Skus strieknut trocha benzinu pod sviecku.Ak to streli,tak chyba je v karbe,ak nie,chyba v zapalku.	  
	
	  
	  
		Datum: 17. dubna 2008 8:58
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: milhaus250	
	    
	 
	
	IP: uživatel2243        	  
	 
	
	Ta indukčka z pincka se tam normálně dává,protože originál je nesehnatelná.Máš správně naštelovaný předstih?	  
	
	  
	  
		Datum: 16. dubna 2008 22:36
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: blazenn	
	    
	 
	
	IP: uživatel2693        	  
	 
	
	sak ale to moze bit aj predstih ne?nrhadze iskru v pravi cas.	  
	
	  
	  
		Datum: 16. dubna 2008 22:20
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	no jo,ale co tam mam hodit za civku??zkousel sem i z auta...a nic.prej normal z fichtla by to melo jit ale fakt uz nevim,a sem zvedavej jak to potahne ...	  
	
	  
	  
		Datum: 16. dubna 2008 22:06
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Franc	
	    
	 
	
	IP: uživatel2417        	  
	 
	
	tak to bude jedině indučkou, já sem měl úplně stejný problém na fichtlovi a přišel sem na to až zadlouho	  
	
	  
	  
		Datum: 16. dubna 2008 21:29
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 zdarte ogaři.prosim vás nevíte kdy je burza v březolupách???předem díky!! 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 16. dubna 2008 21:51
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	jasně,mosím prodat nejaké plechy,a kůpit mašinu!!a díky za odpověď!!	  
	
	  
	  
		Datum: 16. dubna 2008 21:51
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: OndraJ21	
	    
	 
	
	IP: uživatel1007        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Datum: 16. dubna 2008 21:35
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	17.5.08...jedeš tam taky?	  
	
	  
	  
		Datum: 16. dubna 2008 21:34
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 co bi sa stalo kebi som prehodil draty tie ktora idu z magneta mam 555 napajanie svetiel bi slo do inducky a na svetla to co ma ist na inducku 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 18. dubna 2008 15:24
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	Teoreticky by to mělo jet.
Ale vem Voltmetr ( nebo něco čím se dá měřit Napětí) a změř napětí na drátech z magneta do světel , a potom napětí na drátech které vedou z magneta do indučky.
(zkráceně: změr napětí těch drátů které chceš přehodit.)Jestli bude stejné tak to můžeš udělat. Jestli bude mezi nimi velký rozdíl (třeba o 3-5 V tak to nepude.)
Ale já být tebou tak to nechám tak jak to je.	  
	
	  
	  
		Datum: 18. dubna 2008 15:24
	 
	 
	 
 
  
 
 
              | 
           
         
         
         
    
       
                   |