Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: zacatecnik
IP: uživatel768
 zdravim, chcu se zeptat jestli mam mazat osu zadniho kola? nebo v kole neco jinaciho?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2008 20:09
Jméno: pavko
IP: uživatel430
presne jak rikal sesa ale rekl bych ti typ vazeliny pouzij mogul g3 ta je grafitova a je na extremni zatez mysli ze 250g stoji 45kc
Datum: 05. dubna 2008 20:09
Jméno: sesa
IP: uživatel176
urcite potahni tenouckou vrstvou osu a pak ji zatacni do kola,,pri dalsi demontazi pujde lip ven. jinak kdyz budes mit v ruce vazalinu,,potri i loziska kol,ale pozor na strane kde je brzdovej buben, tam opatrne,,jak se ti dostane vazelina do celisti,,prestane to brzdit,,, a nezapomen,,ze se kolo zachriva a vazelina ridne teplotou,,teda jak ktera!!!!!!!!
Datum: 05. dubna 2008 20:02
 Čaui draci, když jedu s nezahřátým motorem, tak se dostanu až na 70 km/h (555) ale při zahřítým motoru dosáhnu jen 60 km/h a potom taky dosahuju menších otáček. ,,Čím to?'', by mě zajímalo. No já sy myslim, že hlíník, litina a pístní kroužky se teplem jinak roztahují a nebo že mám opotřebovaný pístní kroužky a proto to po zahřátí tolik nejede. A nechci slyšet věty jako CO chceš, dyť je to veterán. Já prostě jen chci, aby to dobře jezdilo a abych stihal, když budem někam jezdit (tata s mamou na 125). Já vím, že naša 555 prostě dokáže aj víc, když se mnou dokázala ještě jezdit do kopca na tři a na plnej plyn v pohodě...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 19:58
moja 555 tiez nechcela tahat ked sa zohriala a zistil som ze ked mi robili vybrus ta mi asi dali kruzky na 1 vybrus a robili mi druhi vybrus zo zaciatku to tahalo dobre ale ked sa to zabehlo tak to teple nechcelo tahat
Datum: 06. dubna 2008 19:58
Nenadávej magore, když nemáš ani na fichtla a vůbec neumíš radit. A potom, nauč se psat a taky asi máš tak dobrou klávesnici, která ti ani nezobrazí, že máš zapllý Caps-lock. Nebo jseš prostě slepý.
Datum: 06. dubna 2008 19:46
Jméno: BLACK
IP: uživatel373
JA MISLIM ZE JE TO UPLNA PICOVYNA SES ASDY TREFENEJ CO
Datum: 06. dubna 2008 11:00
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1867
Já si myslím,že to umístění karburátoru nad teplým válcem je ona záhada.Navíc není tepelně odizolován od válce .
Datum: 06. dubna 2008 8:24
Jméno: buben
IP: uživatel770
melo by to bejt naopak.....kdyz je motor studenej tak nema svoji provozni teplotu tim padem se vice opotrebovava a mas mensi vykon.....kdyz je motor zahratej na provozni teplotu opotrebeni materialu v motoru je minimalni a vykon je nejvyssi......kdyz je motor prehratej tak je zase opotrebovavani materialu vyssi a motor de rychle do prdlele......bejt tebou tak bych vyzkousel svicku jine tepelne hodnoty....
Datum: 05. dubna 2008 23:41
Jméno: BFU
IP: uživatel2437
no ja si myslim ze je to tim ze smes v horkym valci shori rychlejc a pri vysokych otackach to proste shori moc brzo. takze by to asi chtelo malinko zmensit predstih....
Datum: 05. dubna 2008 20:19
Jméno: mara
IP: uživatel426
odpoved je jednoducha po zahrati jsou jiny rozmery v motoru post se roztahne o neco vic a uz se tomu tolik nechce + teda benzin uz neni tak studenej kdyz projde zahratym valcem= nejde to tolik jak za studena
Datum: 05. dubna 2008 19:46
 čau lidi když vyměnim pístní kroužky musim taky chvilku zajíždět ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 20:04
ale hovno nemusis to setrit a zabehovet daj mu poriadne zabrat a mas to po 10 min zabehnute ja som zabehoval pionier po vybruse asi 50km a nic sa mu nestalo akurat ked vidis ze je to prehriate tak to nechas vychladnut a zase plny plyn
Datum: 06. dubna 2008 20:04
Jméno: Kajbr
IP: uživatel768
zajizdej tak aspon 70km
Datum: 05. dubna 2008 19:57
Jméno: Jan
IP: uživatel2604
Jo mněnil jsem je taky a a chvili jsem je zajížděl takovejch 20 km
Datum: 05. dubna 2008 19:19
Jméno: CSF
IP: uživatel111
 zdar borci , kamoš ma babetu v uplně dobrym stavu ale vubec mu nechce jet . Když se rozjiždi tam jak kdyby zablokovany zadni kolo tak to postavý vždycky na stojan a rozšlape a až se to rozjede(to kolo ve vzduchu) tak to zhodí ze stojanu a jede . Nevite čim to muže byt ? pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2008 18:53
 cuz mam problém ubec nemuzu dostat mustanga do do vysokých otáček newite čím to může být plosím poradte dikes dyz dám plnej tak to začne vynechávat ale vše je vyčistěný
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 21:28
Jméno: fikus
IP: uživatel692
kua vsichni hovno rozumite dej si vejs jehlu na plyn o jednu drazku nejdriv se koukni jestli neni spicka splacatela kdistak jemnym brouskem obrousit icq 255-365-576
Datum: 06. dubna 2008 21:28
velkej odtrh
Datum: 06. dubna 2008 14:00
Jméno: geroy
IP: uživatel1367
skus vybrat vzduchovy filter ak to nebude robit tak kup novy
Datum: 05. dubna 2008 20:12
Cawko.Tiez mam mustanga a tento problem so snim mal aj ja.Kamos mi poradil ze mam nastavit zapalovanie a to najskor odtrh a potom predstih a sklepnuť sviečku na 0,5mm.Teraz slape ako hodinky a chyta na 1. krat za skudena aj ked je horuci...
Datum: 05. dubna 2008 20:00
 Zdar draci... Mám 21 a když přidám plyn tak to škyte a nechce to jít do otáček. Vyzkoušel jsem už 6 svíček ale asi svýčkou to není.. poradte.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 21:30
Jméno: fikus
IP: uživatel692
tak zvedni jehlu na plyn a musi drzet v plisku dobre aby to necestovalo icq 255-365-576
poradim sevsim
Datum: 06. dubna 2008 21:30
Jméno: radim
IP: uživatel202
někde nejspíš problém v přívodu paliva,zkontroluj kohout,profoukni trysky..
Datum: 06. dubna 2008 10:50
Jméno: Jenc mustang
IP: uživatel2604
 Zdarec chtěl bych se zeptat kolik se platí za poštovné dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2008 18:43
Jméno: sesa
IP: uživatel176
stale 100 klasika
Datum: 05. dubna 2008 18:43
100Kč
Datum: 05. dubna 2008 17:27
 Prosím poraďte, kdo mi opraví, zkontroluje, zgenerálkuje motor na Fichtla. Praha a okolí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2008 23:45
jestli mas zajem tak ja ti muzu nabidnout taky svy sluzby....jsem od Kolina....kdyz tak mi napis na email
Datum: 05. dubna 2008 23:45
Klidně já.Jsem z brandýsa nad labem.Kdyžtak napiš na tomas29@seznam.cz nebo na ICQ-372-371-357
Datum: 05. dubna 2008 17:13
Jméno: Jiras
IP: uživatel716
 Zdarte mam problem mam u fika velmi slabou a nepravidelnou jiskru (nekdy vetsi nekdy mensi ale spis teda mensi) a kdyz vylestim svicku uplne do lesku (kdyz je jenom trochu spinava tak to jiskru nedava) tak to po roztlaceni chytne ale ujedu 1km (mam to po vybrusu a nejezdim pres 1/3 plynu ale kdyz to drzim pri vyssich otackach tak to jede) a zacne vynechavat a do 500 m se zastavi uplne a uz nechytne cim to muze byt hadam to na zapalovani  ale co kde proc ???
DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKY za vsechny rady !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 21:34
Jméno: fikus
IP: uživatel692
icq 255-365-576
najdu vsechny vady ale ponetu blbe seto hleda
Datum: 06. dubna 2008 21:34
Jméno: fikus
IP: uživatel692
zdarec mozna ti to fouka pod hlavou tak to dotahni do krize hlavne tam musis mit podlosky pod matkama a doporucuju svicku brisk N14 nebo N15
Datum: 06. dubna 2008 21:33
já jsem měl asi 3 jiné tepelné hodnoty brisků od každé 3! všechny mi odcházely jedna podruhé ... cukalo mi to .. jiskra malá svíčka černá jak mokasíny a prostě t o chcípalo a musel sem jenom tlačit... Pak jsem si koupil Svíčku NGK chytá mi napoprvé a když je zahřátej motor tak taky tak na 1-3 šlápnutí NGK je vždycky krásně vypálená i při malých otáčkách jiskra jak blázen atd.. prostě si kup NGK stojí sice kolem 70-80 Kč ale neva... lepší 1x 70 Kč než 10x 30-45 Kč
Datum: 06. dubna 2008 9:41
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Rek bych ze je to kondenzátor, taky mi to nestartovalo dobre a porad se to cukalo.
Kdyby to tim nebylo, muze to bejt induckou ale to se mi moc nezda, nebo ti nekde nedrzej poradne draty treba spatny ukostreni
Datum: 05. dubna 2008 18:14
Jméno: Staďák
IP: uživatel1509
 Čágobélo,rád bych poprosil o radu,jestli náhodou někdo nevíte jak vyčistit sedlo u S22.
Zkusil jsem snad úplně všechno,špína je pryč,ale takové ty zažloutlé - zahnědlé fleky z toho nemou dostat kdybych se zbláznil.
Je to originál sedlo,velmi zachovalé a nerad bych ho jakkoli poškodil.Díky za případné rady....
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 10:39
Tempem bych to rozhodně nedělal,to je totiž leštěnka.Tim to akorád zkurvíš
Datum: 06. dubna 2008 10:39
Jméno: Jenc
IP: uživatel2604
skusil bych tempo
Datum: 05. dubna 2008 18:35
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
 zdravím draci, vyplétal tu někdo z vás kolo na fichtla (21)? Potřeboval bych aspoň stručně popsat jak na to.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 17:50
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
dik
Datum: 06. dubna 2008 17:50
Jméno: frajtr
IP: uživatel2370
No nejprve se podivej jak jsou poskladany spice na jinym kole u fechtla a potom vem buben poloz si ho askladej tam ty spice az to budes mit z obou stran tak vem disk a nastrkej do tech direk vsechny spice a postupne utahuj nyply ale vzdy doprotivky.hodne zdaru
Datum: 06. dubna 2008 8:20
Jméno: ????
IP: uživatel1946
Posl.aktualizace: 05. dubna 2008 18:44
Jméno: Bubák
IP: uživatel2070
podle me to ale taky neni 8850. ja mam 8850 na mustangu a je o dost tmavsi
Datum: 05. dubna 2008 18:44
sesa:to taky určitě neni originál barva z továrny.Je vidět,že to už někde předělával.Takže tam mohl dát jinou.
Datum: 05. dubna 2008 17:30
Jméno: sesa
IP: uživatel176
ale oba dvy jsou prekrasne ,,,,
Datum: 05. dubna 2008 15:28
Jméno: sesa
IP: uživatel176
no tak to rozhodne neni 8850 visnovka ,,,,,toto jr jina cervena,,,,, 8850 se davala na vechny fichtly ala na mustanga nikdy,,,,,
!!! jinak ja nejsem expert ny byrvy ale kdyz vidim,,tak upozurnim
Datum: 05. dubna 2008 15:27
Na tý první fotce bych řekl,že to je 8850-višňová červeň.Já ji mam na svím fichtlovy a řekl bych že je to stejný
Datum: 05. dubna 2008 14:51
Jméno: ????
IP: uživatel1946
Datum: 05. dubna 2008 14:29
Jméno: syr
IP: uživatel2602
Posl.aktualizace: 05. dubna 2008 23:11
Jméno: syr
IP: uživatel2602
no pekne...a nemas aspon foto toho segmentu???
Datum: 05. dubna 2008 23:11
Jméno: SESA
IP: uživatel176
draku zadny, pac ho nikdo nedela
Datum: 05. dubna 2008 10:43
Jméno: blazenn
IP: uživatel2601
 Pro Lukawe555 -Servus hej nevis onakej burzi zevraj v holici bi mjela bit ukolo dvacateho aprila diki.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2008 14:34
Jméno: blazenn
IP: uživatel2601
jáj to si ti z humenec tak nic
Datum: 05. dubna 2008 14:34
Jméno: blazenn
IP: uživatel2601
si ze senice?ja sem ze šaštína
Datum: 05. dubna 2008 14:34
Jméno: blazenn
IP: uživatel2601
nebojsa seso je nas tadi dost zahoraku
Datum: 05. dubna 2008 14:33
Jméno: jawaman
IP: uživatel2603
kluci ja sem ze slovenska zo senice a mam pionira s Tp a pojdem sa tam kuknut asi kdo tam pojde so mnou mozeme ist spolu???
Datum: 05. dubna 2008 13:13
Jméno: sesa
IP: uživatel176
ze by nekdo bydlel primo v holici
Datum: 05. dubna 2008 11:38
Jméno: blazenn
IP: uživatel2601
jj vstupne 20sk ti tam ides????
Datum: 05. dubna 2008 11:29
Jméno: pilot
IP: uživatel2599
Burza bude 20.4.08 v Holíči na zámku. Mluvil jsem s klukama ze slovenska.
Datum: 05. dubna 2008 10:52
Jméno: babettak
IP: uživatel812
 cuz nekde jsem vydel na babette karburator z 555 nemate s tim nekdo skusenosti? zvedne to vykon? jo a mam babettu 210 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2008 19:48
Jméno: mara
IP: uživatel426
sani jde taky zkratit ale na ukor kroutaku
Datum: 05. dubna 2008 19:48
Jméno: babettak
IP: uživatel812
MARA:to jsem uz vsechno udelal a este se zkracuje ta trubka sani
Datum: 05. dubna 2008 14:49
extreme jednoducha uprava jak vymacknout z babety az 65 je ze upravis seriovej vejfuk neni to nic slozityho a pro me to neni zadna tajna informace proto ti ji reknu:
1.koleno vejfuku musi mit takovou dylku aby se akorat dalo chytit do matice co ho drzi v doutniku (http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1060.html) v serii je delsi a si o 7 cm a je potreba uriznout
2. v tlunici vyvrtej jednu diru 5mm udelej ji tak 7mm od kraje (dira se vrta jak do koncoviho myslim tu misku tak do toho hlavniho) kdyz to sesadis musi videt zkrs ty dirky (musej bejt v jedny ose) a utahnes to
3. snad nemusim zduraznit ze je nutny aby nebyl vyfuk ucpan karbonem kdyby neco napis
Datum: 05. dubna 2008 13:07
Jméno: zeli
IP: uživatel175
http://www.sesa-moto.cz/galerie/babetta/id_11172.html taky sem premejslel to zkusit
Datum: 05. dubna 2008 11:18
Jméno: rarach
IP: uživatel202
1.bez uprav ho tam ani nedostaneš,2. i kdyby jsi ho tam dostal tak ti to nepojede,musel by jsi upravit trysky,sani a i tak by ten výkon byl spíše menší
Datum: 05. dubna 2008 9:50
Jméno: rarach
IP: uživatel202
 Když mustanga točím tak na 3/4 plynu tak vydává dakový dutý zvuk,celkem hlasitý,čim to je?myslel jsem si třeba předstihem ale tim to neni...na plný kotel to potom už odezní
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 21:36
Jméno: fikus
IP: uživatel692
asi mas vysroubovanou svicku tak ji dotahni nebo nemas nasazenej filtr 255-365-576
Datum: 06. dubna 2008 21:36
 říkáte na tuto sadu???
máte s tím někdo zkušenosti??-napište všechny své názory a zkušenosti protože zvažuji jestli ju koupit nebo ne,,,,,
Předem díka
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2008 19:01
Kámo todle nekupuj 1)křivě udělanej výbrus 2)píst má úplně jiný tolerance 3)pístní kroužky o těch bych se hádal jestli jsou z oceli.Sám sem to koupil a zaběh,jede to jak babeta ve dvou.takže si to nekupuj nech si udělat radši tak 4. výbrus a vyjde ti to o 1000 kč levnějš. čau
Datum: 05. dubna 2008 19:01
Jméno: PDAQUE
IP: uživatel2600
no ale když mi borec bude zvětšovat a leštit kanály+hvězdicovitá hlava tak to už bude trochu rozdíl ne?
Datum: 05. dubna 2008 14:26
Jméno: mara
IP: uživatel426
jako ja stim jezdim blato to neni ale zazrak taky ne rozdil 5ccm ti moc neudela radsi vycisti vejfuk
Datum: 05. dubna 2008 13:23
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
Čau kamo jestli todle koupis tak ses vul....neni tam nic dobryho....kamos to mnel a je to blato  nekupuj to !!!!!
Datum: 05. dubna 2008 12:46
Jméno: Bubák
IP: uživatel2070
je to 55ccm a zadna slava to neni... mozna zmena je ale minimalni...
Datum: 05. dubna 2008 9:33
jojo tak co vy na to??
Datum: 05. dubna 2008 9:13
Jméno: sesa
IP: uživatel176
tu spravne
http://www.aukro.cz/item341241192_obsach_novy_jawka_60_cm_tuning.html
Datum: 05. dubna 2008 9:08
Jméno: asj
IP: uživatel417
 kolik musim mit svetelnych civek kdyz chci jen svetlo dik zaodpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2008 13:26
Jméno: CSF
IP: uživatel111
ja mam jednu na všechno
Datum: 05. dubna 2008 13:26
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
 Zdarec draci mam na mustangovi promacklou nadrz od riditek. poradite me jak to mam vyklepat? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 22:58
Jméno: poradce
IP: uživatel2616
rada typu nafoukni to je asi od někoho kdo si platí vysokou životní pojistku .Pomůže naplnit vodou až po vrch dobře utěsnit a teprve potom nafukovat.Funguje pouze u malé deformace a s nejistým výsledkem
Datum: 06. dubna 2008 22:58
Jméno: Bubák
IP: uživatel2070
jawaman:ale udelas, staci vzit kompresor a poradne to nafouknout...
Datum: 05. dubna 2008 18:46
Jméno: jawaman
IP: uživatel2603
to neudelas nijak jedine kupit GIT a vygitovat to zabrusit pekne nastrikat zakladovkou a potom vrchni barvou
Datum: 05. dubna 2008 13:14
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
Tak to je mazec  dik
Datum: 05. dubna 2008 9:48
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
...ale nevim kde vezmu tolik hrachu
Datum: 05. dubna 2008 9:47
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
Tak to je mazec  dik
Datum: 05. dubna 2008 9:47
člověče budeš se tomu smát ale nedávno kámoš taky promáčk nádrž ,tak jí celou naplnil hrachem a potom zalil vodu,ten hrách se roztách a hezky mu vyhladil nádrž.v životě sem to neviděl ale funkujeto,musíš to nechal trochu díl aby to nasálo,pokud se si do toho nechce kup si kyt a zabrušto. měj se
Datum: 05. dubna 2008 6:52
Jméno: petr
IP: uživatel2383
 caw schanim nejakyho fika nemate nekdoo ?? nejlepe stredoceskej kraj !! pls napiste diky moc pls napiste ikdyz budete mit neco tuning atd diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2008 8:10
JJ mam hodne fiku jsem z kolina tak si prijed vybrat
Datum: 05. dubna 2008 8:10
|



|