Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cus, nevite jak je to s SPZ na fichtla?? dostal sem od dedy mustanga s papirama a je u toho spz ale ty pismena nejsou videt a je rezata, tak jestli bych moh ty pismena pretrim cernou barvou a tu plochu bilou?? deda rikal ze to tak driv dali ale aby ted kvuli tomu policajti nepicovali, diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2008 16:17
Jméno: Js
IP: uživatel340
Mám přemalovávanou SPZ a nikdo s tím neměl žádnej problém. Normálně to natři a namaluj znova.
Datum: 15. ledna 2008 16:17
Jméno: maxx
IP: uživatel917
diky moc, normalne to pretru, protoze nechci novou znacku hlavne kvuli tomu ze tohle je uz historicka  a za 2. ze ty novy sou strasne velky
Datum: 15. ledna 2008 13:44
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Dříve se SPZ normálně malovali doma...pokud je to stará malovaná SPZ klidně ji odrbej nastříkej a udělej čísla....tahle značka eště žádný ochranný prvky neměla. Když pudeš na magistrát bude tě to stát 50 za změnu SPZ a 200 samotná SPZ...a budeš mít velkou plachtu. Nehledě na to že když ti to dává děda.....nechal bych si spíš co nejdřív přespsat majitele na sebe. (bez změny SPZ...) a budeš mít raritu za pár let jako bejt...  A já sem si dělal značku tak že sem na bílej poklad lepil normálně vytištěný čísla z černý folie a na závěr sem to celý přestříkal.... Jestli cheš pošlu ti foto jak to vypadá...(neni to přímo SPZ je to jakoby ČZ a rok výroby 1959-než sem měl vyřízený papíry) Asi tak stačí....?
Datum: 15. ledna 2008 11:00
Hele podle mě je to blbost ji přestříkávat.Vždyť jsou tam ty ochraný znáčky cz a sou po celý spz.Tak nevim
Datum: 15. ledna 2008 10:29
Jméno: Crasty
IP: uživatel1830
Můžeš bez problémů ale dej si aspoň trochu záležet a pokud to nechceš dělat zajdi si na dopraváky oni ti vystavěj novou
Datum: 15. ledna 2008 0:42
Jméno: kocour
IP: uživatel849
Byl jsem naSTK s renovovaným fichtlem, včetně spz, kterou jsem nejdříve celou přestříkal bílým sprejem ,pak pracně vytvořil obvodovou linku , čísla a všechno bez problémů.
Datum: 14. ledna 2008 22:06
Jméno: Kol
IP: uživatel1337
 Zdar jaký dáváte větší karburátory do fichtla??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2008 11:45
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Ale Bing neni střed vesmíru....obecně....karburátor s vyhovujícím difuzorem dobrym systémem měnění trysek a vyhovující celkovou stavbou...  Pro začátek to ten Bing asi je...(jezdil sem ho taky a nedám na něj dopustit...)
Datum: 15. ledna 2008 11:45
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
na větší úpravy motoru se používá bing průměr 21 a dále 24 a 29
Datum: 14. ledna 2008 21:11
Jméno: blazen
IP: uživatel1940
z vlaku
Datum: 14. ledna 2008 21:01
Jméno: blazen
IP: uživatel1940
 hosi kupil sem teda dostal zadarmo 175 cz v katastrofalnem stave a pist isel uplne tazko,tocil sem s tim srubem u zapalovani co ide do klukovky,a zlomil sem ho da sa to nejak vymenit lebo mosim kupit novi kliku ci jak?diki za odpovjedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2008 23:23
to je na rozpůlení a přeložiskování, ten zalomeý šroub za rotorem zapalování, to bude oříšek, ale dá se to vyřešit. Nožná, že po půlení budou potřebovat ložiska, ale věnuj dobrou pozornost pístu, kroužkům, čepu a segrovkám mmm Po sundání dynama (zapalpvání), před montáží zpět vyndej uhlíky. Můžeš je zničit, nebo zničit držák uhlíků. Je drahý. mám zkušenost. mmmm
Datum: 17. ledna 2008 23:23
Jméno: David
IP: uživatel368
Crasty:chtel bych te vydet jak delas do klikovky zavit
Datum: 16. ledna 2008 9:59
Jméno: Crasty
IP: uživatel1830
3roubek se dá vyvrtat tak to skus pak tam hold uděláš větší závit a pak tam dá i šroubek s většim závitem
Datum: 15. ledna 2008 0:46
Jméno: blazen
IP: uživatel1940
vubec ta nechapem.ja myslim ten srubek scim otacas kliku s kerim davas horni uvrat tak ten sa mi zlomil asi 1-1,5cm hluboko no a co stim nadelam?
Datum: 14. ledna 2008 21:21
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
ja ted nevim ale myslim ze je tam sestka tak si ho predvrtej mensim vrtakem a potom vem vytahovak,kterej ti tam pujde a vytahni to,ale bacha at tam nezalomis ten to je pak pruser
Datum: 14. ledna 2008 21:13
 potreboval bych poradit mam jawu 90 koupil jsem ji v nepojizdnem stavu a nemuzu ji rozchodit... jiskru to hazi benzin tam taky de ale presto ani neskytne prosim poradte.... predem dekuji za rady....
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2008 0:18
je to složitější stroj, ale chce to sehnat odbornou literaturu, nebo někoho, kdo to dělal.Zapalování je složité. ale seřítit karbec to je taky fuška.Lituji,že jsem ho mohl mít Roodstra. Koupě mi nedopadla. Šoupátko chce své. 9O byly zajímavé stoje. mmmm
Datum: 18. ledna 2008 0:18
Jméno: Raziel
IP: uživatel1975
zkontroluj si rotační šoupátko , jestli je tak jak tam má být a taky jestli tam máš těsnění pod ten dekl s civkama, kterým to uzavřeš.
Datum: 16. ledna 2008 22:40
motor byl kompletne rozebranej nez sem to koupil a od te doby to nejelo jiskra hazi velka... jak by melo byt serizene to soupe???
Datum: 15. ledna 2008 19:02
Jméno: ABC
IP: uživatel805
karburátor správně seřízený máš? Svíčka dává jiskru velkou (resp. ve válci), nehrál si někdo s šoupátkem?
Datum: 14. ledna 2008 22:20
 Zdarec lidi prosimvás nemáte někdo doma originál pumpičku na pionýra?zkoušel jsem do toho sedla dát normální, ale ta je moc dlouhá takže ta originální musí bejt kratší.kdybyste jí někdo měl tak se mi posimvás ozvěte.....dík moc za odpovědi!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2008 12:20
Mě tam taky de normální pumpička
Datum: 15. ledna 2008 12:20
Jméno: Paulo
IP: uživatel948
mě se tam normální pumpička vejde, a ni sem neupravoval
Datum: 15. ledna 2008 9:13
Jméno: Dawe
IP: uživatel1640
Pokud se ti tam normalni nevejde tak uřízni ten zobáček na hoře tam za co se to zachytává a přivař ho kousek vejš podle pumpičky...Ja to taky tak vyřešil...
Datum: 14. ledna 2008 21:08
 Čus chlapi. Jednou jsem na netu našel sadu(píst, válec,čep a kroužky) na pionýra která měla objem 60ccm a teď nevím kde to bylo. Můžete mi poradit? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2008 9:15
Jméno: Paulo
IP: uživatel948
Já ho mám taky a nemůžu si stěžovat, mě to přidalo na síle
Datum: 15. ledna 2008 9:15
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
vubec si to nekupuj je to od jednoho polaka,bratr to ma a vubec to nejede,nech si radsi udelat nejakej vetsi vybrus,ale tak do tech 39,75
Datum: 14. ledna 2008 21:16
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
http://aukro.cz/item296305609_obsach_novy_jawka_60_cm_tuning.html
Datum: 14. ledna 2008 20:57
Jméno: Bubák
IP: uživatel1956
je to na aukru, a neni to 60 ale 55,3
Datum: 14. ledna 2008 20:12
Jméno: ondre
IP: uživatel368
 cus,pincek mi nejede,mam vse nastelovany jiskra je,predstih taky,ale svicke porad uchcana,nejde roztlacit,ale kdyz mi naposled jel tak to atrasne zralo,tak jestli to neni karbecem,dik uz me to sere
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2008 22:38
Jméno: pauliecz
IP: uživatel1957
to věřim že nejseš, a nechrasí ti v tom plováku něco????? já sem měl plovák a měl sem tak kousky cínu nebo čeho, a on nevyplaval nahoru a taky se to měl neustale uchcany
Datum: 15. ledna 2008 22:38
Jméno: pauliecz
IP: uživatel1957
to věřim že nejseš, a nechrasí ti v tom plováku něco????? já sem měl plovák a měl sem tak kousky cínu nebo čeho, a on nevyplaval nahoru a taky se to měl neustale uchcany
Datum: 15. ledna 2008 22:37
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
takovej curak nejsem abych tam nedal plovak,je to vse ok a presto je to uchcany,a s tadytim vystelovanim to jelo jak svine
Datum: 14. ledna 2008 21:08
nebo jestli se ti neseká plovák!
Datum: 14. ledna 2008 20:57
Jméno: Crasty
IP: uživatel1830
Skus seštelovat hladinu v karburátoru
Datum: 14. ledna 2008 20:27
Jméno: pauliecz
IP: uživatel1957
nechybí ti tam plovák?????
Datum: 14. ledna 2008 19:57
 zzdarte hoši,potřebuju poradit.mám čz 175/450 a motor z jawy 250/353.no a já bych chtěl ten motor dat do rámu od 175.a ten motor by se do držáků vlzl v pohodě.ale levá strana motoru mě zasahuje až do kyvky.nemáte nejaké nápady jak to tam dat??díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2008 18:27
Jméno: bubu
IP: uživatel1373
 Zdar.Měl bych dotaz.Pasuje komlet spojka z čz 353 na čz 175/450.Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2008 22:24
čau,sem sa díval a velikos'tů je to stejné,takže by tam měla pasovat...
Datum: 16. ledna 2008 22:24
Vasile dík za odpověd.Tak mě napiš jak to s tou spojkou je .Dík
Datum: 15. ledna 2008 4:39
Jméno: bubu
IP: uživatel1373
Tak se mrkni.Děkan.
Datum: 14. ledna 2008 20:21
nevim to 100%,ale řekl bych že je ten spojkový koš větší
doma mám ten motor z 353 a motorku 175 tož sa možu podívat a pak ti napsat
Datum: 14. ledna 2008 18:18
 Ahoj, nenašel by se nějaký borec z okolí SLEZSKA na řádění ni fichtlu, bylo by dobré kdyby nás bylo víc, odepisujte na mail,,, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2008 17:51
Jméno: Opi
IP: uživatel1686
 čau, nenašel by se nějakej fichtlař z českejch budějovic a blízkého okolí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2008 17:39
Jméno: milan
IP: uživatel1806
 cau,draci,nevite,jak sundat spodni cast vidlic u 350/640?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2008 20:22
Jméno: blazen
IP: uživatel1940
s karbinu to ide najlepsi
Datum: 14. ledna 2008 20:22
Jméno: snake
IP: uživatel1732
 Jde požít tachometr ze staré škodovky (105, 120 atd.) na čz 175/477.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2008 13:43
Tachák na fichtla stejnak kecá.Šnek u fichtla je jeden z nejhorších koncepcí
Datum: 15. ledna 2008 13:43
Jméno: Bubák
IP: uživatel1956
ne, jinej pomer soukoli nahonu , takze i kdyby jsi tam dostal ctyrhran, o cemz silne pochybuju, tak by kecal
Datum: 14. ledna 2008 18:24
Jméno: asd
IP: uživatel14
a na fechtla by šel?
Datum: 14. ledna 2008 18:06
Jméno: bubeník
IP: uživatel1952
Ano, jde ho použít.
Datum: 14. ledna 2008 16:21
 RE:Js ,,, chci se tě ještě na něco zeptat muj problem: http://shop.sesa-moto.cz/pokec/index.html&detail=1&id=20330&o=1 chci se tě ještě zeptat na tohle: mezi bázi a kolektor dám zenerovu diodu ale kam napojím její druhý konec?Pochopil jsem že kolektor napojim na + a emitor na - a ted pravě nevim když koupim ten tranzistor BD711 tak nevim kde je kolektor,baze a emitor.prosim napiš na email ,byl bych ti vdečný diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2008 20:04
Jméno: tadiášik
IP: uživatel590
ne nepřišlo tak mid ej tvuj email
Datum: 15. ledna 2008 20:04
Jméno: Js
IP: uživatel340
Přišlo to to? Včera jsem neměl moc času.
Datum: 15. ledna 2008 16:13
Jméno: tadiášik
IP: uživatel590
Stanislav.Obrusnik@seznam.cz
Datum: 14. ledna 2008 10:46
 vcera jsem s klukama skladal motor 623(250tka dvouvalec) a jelikoz jsme chteli 350ku a nemeli jsme na ni kliku a kartery,tak jsme hodili valce a pisty z 350ky na ten 250tkovej motor.nad tim neni skoro nic zajimavyho ale pak me napadlo ze 250tkova klika ma mensi zdvih(58mm)a s temi 350kovymi valci vrtani 58 mm to udelalo zdvih/vrtani 58 na 58. sice kvuli temu zdvihu ma ten pist horni uvrat 7 mm pod hranou valce ale kdyz sem nasadil hlavy tak sem zjistil ze to ma podle me dokonce lepsi kompres
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2008 19:23
Jméno: blazen
IP: uživatel1940
svicky s dluhym zavitem a postupne podla teho ket budu duhe tak pridavat podlozky ze starych svicek.ale nevim nevim ci sa to nekedy rozjede.
Datum: 14. ledna 2008 19:23
A to jako někdy pojede když to má horní uvrať 7mm pod hranou válce?nechápu jak svíčka zapálí na takovoua vzdálenost xD
Datum: 14. ledna 2008 17:33
Tu kompresiu si meral s 250 valcami aj s 350 valcami?Alebo len proste sa ti zda,ze motor na vetsi odpor ako pred tym?
Datum: 14. ledna 2008 10:04
 jak co nejpřesnějc nastavim předstich u jawa05 diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2008 22:23
Jméno: ABC
IP: uživatel805
http://pincek.mysteria.cz/r-predstih1.php Tady je i návod na výrobu přípravku pro přesné měření. Hodnoty nastavení jsou v návodu na obsluhu.
Datum: 13. ledna 2008 22:23
Jméno: blazen
IP: uživatel1940
 Na kolik mja vinde GO motoru cz 175/482,a co pri tom viminaju?diki.ale pohnite sa  pls potrebujem to este dneska vjedet
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2008 0:29
chce to přemýšlet a trochu poshánět dělali jsme kliku za 2ooo, ložiska a gugera za nákupku půlení a kompletaci i sami Liberec
Datum: 18. ledna 2008 0:29
Tych 1500 maximalne(bez repasu kliky)
Datum: 15. ledna 2008 0:37
tak nejak 1500kč ket dobre zeženeš
Datum: 14. ledna 2008 19:39
Jméno: blazen
IP: uživatel1940
jak vaše moto snat to su ceskoslovenske ne?ale ja bi som chcel go,len gufera,loziska,a treba ta repaoneee kliki,bez vybrusu,a + neco nevim naka hridelka alebo nake kolecko lebo mi preskakuje na dvojke no tak to by malo na kolko vijit?
Datum: 14. ledna 2008 19:28
dikes majo ale mam pravdu ne stojí to okolo 5000kč ne tak sa nepýtaj blázne ket je cena na naše moto draha ja by sem dal aj 10000kč a do pincka sem dal 5000kč ket nepočítam ložiska a gufera sralo mna to že mi to jede na hovno
Datum: 14. ledna 2008 14:14
Jméno: Ondra
IP: uživatel1954
No jde o to komu to dáš, mě vyšla na 250ce go všeho kromě klikovky a výbrusu u bejvalýho motocyklovýho závodníka kterej to opravuje pro zábavu asi 3000,- i s materiálem. V servisu se nestyděj si říct klidně 10 000 - 12 000,-, podle toho jak kde..
Datum: 14. ledna 2008 8:10
Je to tak jak pise lukawe a zipo.Ale zalezi co si predstavujes pod pojmom GO.Totalne kompletna GO je,ked menis vsetky kolecka,gufera,vybrus,klika,spojka,primarny prevod proste vsetko co sa da zohnat do motora.Ked len taku mensiu GO,tak minimum je repas kliky a vybrus a k tomu loziska a gufera.A este slabsia GO su len loziska a gufera.Pripadne vybrus.takze je to na tebe,co si vyberes.,,,,,,a tym,ze posles lukawe do pice,sa cena Go nezmensi
Datum: 13. ledna 2008 23:46
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
která bude asi tak za 2 roky potřebovat go je to furt dokola, nebo se koukni po motoru kterej má go už za sebou
Datum: 13. ledna 2008 21:46
Jméno: blazen
IP: uživatel1940
dzi dopiče debile za 5000 mam druhu motorku.
Datum: 13. ledna 2008 21:12
dost ta to vinde ket výbrus stojí 2500kč aj z kliku a lužiska-gufera 500kč celá go kvalitná 5000kč ket si šikovný ale asi nejsi
Datum: 13. ledna 2008 21:07
Jméno: foch
IP: uživatel1640
Na ČZ nevim. Ale u pionýra to vyšlo z guferama , ložiskama, výbrusem a těsněním, sca 1100kč....
Datum: 13. ledna 2008 21:00
Jméno: pasr
IP: uživatel1337
 Zdar ,jak se zprávně nastavuje předstich u jawy 550?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2008 22:21
Jméno: ABC
IP: uživatel805
http://www.wiku.ic.cz/navody/zapalovani_nastaveni.htm Hondnoty pro nastavení zapalování u 550 jsou: odtrh 0,4; předstih 2,8 až 3,1 mm před horní úvratí.
Datum: 13. ledna 2008 22:21
 prsim nevite jaky zakonjy platí na mopedy-registrace
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2008 20:31
Díky moc.Já mám Jawetu 551 Sport vše originál,teď po totální GO,5 let stál a bylo to na něm poznat,tak díky moc.
Datum: 24. ledna 2008 20:31
ještě něco je tady:
http://www.mdcr.cz/cs/Legislativa/Legislativa/Legislativa_CR_silnicni/243_2001_Sb.htm
Teda nedá se to moc pochopit, ale já to pochopil tak, že se to registrovat nemusí...kdyžtak napiš na ministerstvo(já se tam ptal na fichtla, ale odpověď trvala docela dlouho). Hlavně neřikej, že máš taky Stadiona  ...že bysme mohli pokecat. Já ho nechám teďka někdy dát na GO - netěsní to, benzin k karburátoru nateče do motoru a kdesi v převodovce se to zapálí a je to....kámošovi skoro ohořely kalhoty(a prej od toho docela sálalo teplo  ).
Datum: 23. ledna 2008 20:39
 Cau lidi, už nějakou dobu shnáním takový ten hranatý tachometr do 120kmh, byl myslím v posledních mustangách co se vyráběly, ale nedaří se mi to, nikdo ho nemá. Potřebuju ho kvůli renovaci, tak prosím pište na mail jestli ho někdo máte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2008 20:23
Jméno: tobi
IP: uživatel14
máte pravdu, podle datumu výroby to sedí na ty starý mustangy, tak jestli ho někdo máte tak mi dejte vědět, potřebuju nějakej v dobrým stavu na tu renovaci
Datum: 13. ledna 2008 20:23
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Taky se montoval na Jawu 90.
Datum: 13. ledna 2008 19:40
Jméno: blazen
IP: uživatel1940
to nemjeli posledne ale prve mustangi tie najstarsi.
Datum: 13. ledna 2008 19:22
Jméno: blazen
IP: uživatel1940
to nemjeli posledne ale prve mustangi tie najstarsi.
Datum: 13. ledna 2008 18:58
mám ho ale nená sklo a newim jestli je funkční ale vypadá že jo
Datum: 13. ledna 2008 18:42
Jméno: tobi
IP: uživatel14
jo, ten mail je martintobi@atlas.cz
Datum: 13. ledna 2008 17:46
|



|