slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2410  2411  2412  2413  2414  2415  2416  2417  2418  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Kyseni      IP: uživatel310    
zdar jakej je vůbec rozdíl mezi simsonem a fíkem v čem sou fíci lepší a v čem zase simsoni odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2008 21:06
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel1470    
ja mam simsona s53..kamos ma fichtla..a dalsi ma skutra keeway huricane.... nechci nikomu vyvracet jeho nazor ze fichtl je lepsi..ale ja si to nemyslim... simak vypada aspon trosku jako motorka...udela 75km/h (aspon ten muj).. a jede lip nez novej skutr...a s dostupnostma ND na simsona..je to uplne v poho... co treba motoklasik.cz SIMSON 4ever :-)
 
 
Datum: 08. května 2008 21:06
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel1470    
ja mam simsona s53..kamos ma fichtla..a dalsi ma skutra keeway huricane.... nechci nikomu vyvracet jeho nazor ze fichtl je lepsi..ale ja si to nemyslim... simak vypada aspon trosku jako motorka...udela 75km/h (aspon ten muj).. a jede lip nez novej skutr...a s dostupnostma ND na simsona..je to uplne v poho... co treba motoklasik.cz SIMSON 4ever :-)
 
 
Datum: 08. května 2008 21:05
 
 
 
 
Jméno: smudlan      IP: uživatel1804    
simson je o hodně novější, nikdy jsem na něm nejel.je mi 15 a sem rád že mám fichtla a mám co dělat.K čemu mi by byla motorka kdybych jenom jezdil?To spravování k otmu prostě patří
 
 
Datum: 24. prosince 2007 23:00
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
Já osobně mám Mustanga a nedám na něj dopustit. Měl sem možnost jezdit s kámošovým Simsonem (ve dvou občas i sám) asi půl roku. Jedinné co měl zaujalo byla 4rychlostní převodovka, jak svítí a přední vidlice... Ale i když sem jel sám tak maximální rychlost byla steží 65km/h. Můj mutang dá 70 jako nic.. A to že nemá blikry nevadí, pač v momentě, kdy se vybyje baterie u Simsona, tak jsou blikry taky k ničemu.. Další věcí je cena a dostupnost ND, na Pionýra je to super (cena a sehnatelnost) a na simsona hrůza. Já volím českou kvalitu Jawa Pionýr.
 
 
Datum: 22. prosince 2007 17:17
 
 
 
 
Jméno: Vojta.New      E-mail:      IP: uživatel1798    
simson se tak nerizbijí jak fichtl
 
 
Datum: 22. prosince 2007 12:32
 
 
 
 
Jméno: blazen      E-mail:      IP: uživatel1793    
simson je lepsi v terene na ceste nema sancu proti fichtlovi
 
 
Datum: 21. prosince 2007 23:06
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Simson ma vyhodu,ze bol vyrobeny o par rokov neskor,teda uz technika pokrocila a tak ma uz zmienovane vyhody.Ale prve typy Simsonov tiez nemali blinkre a 4kvalty.Ale celkovo sa Simson povazuje za spolahlivejsi.Aj ked ja tvrdim,ze pokial sa fichtl udrzuje,tak vydrzi minimalne tolko co Simson.Vyhody fichtla su lacnejsie diely,uplne jednoducha elektrika a moje skusenosti su take,ze ma ja vetsiu maximalku.,,,nedavno tu prebehla burliva diskusia na temu Simson vs. fichtl http://shop.sesa-moto.cz/pokec/index.html&detail=1&id=17505&o=1
 
 
Datum: 21. prosince 2007 19:47
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
ja sem zacal na čezete a kupil jsem si fika
 
 
Datum: 21. prosince 2007 19:31
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Přesně tak,fichtl je naše kulturní dědictví.A každý správný motorkář na něm začínal
 
 
Datum: 21. prosince 2007 18:31
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      E-mail:      IP: uživatel1794    
Fichtlje naše kulturní dědictví, každého dobrého draka co začal svůj motocyklový život právě na Pionýru neboli lidově řečeno na Fichtlovy,Fíkovy, Fekálovi, Pinckovy, Pínu, Keflu a veteránu PAŘEZ. Kdo nevlastnil nebo alespoň nejel, ten nikdy nemůže ani žít, protože neprošel křtem ohněm, zasvěcení o tom jak fyzikální a chemické zákony pracují pro lidstvo. Posprávnu je simson lepší než fichtl blinkry baterka 4rychlosti ale fichtl je pro mna lepší je to naše kultuní dedictví.....
 
 
Datum: 21. prosince 2007 18:26
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel218    
Simson je novější, má blinkry, baterku, 4 rychlosti, fík toto sice nemá ale pro mě je lepší
 
 
Datum: 21. prosince 2007 18:17
 
 
 
 
Jméno: Lousky      IP: uživatel310    
koupil jsme tu novej karbec chci se jen zeptat co by se mělo s novým karbecem udělat abych neměl případné problémy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2007 9:29
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
ja sobne by som novy karbec nekupil(naco aj,ked mam doma 4);-)
 
 
Datum: 22. prosince 2007 9:29
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      IP: uživatel1794    
majo:já sem ho tam dal a fachá bez nastavenia nevim jak vám?
 
 
Datum: 22. prosince 2007 9:11
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
lukawe555:Tym,ze je nastaveny,by som si taky isty nebol.Ale urcite by som ho najprv namontoval a skontrolval.
 
 
Datum: 21. prosince 2007 19:48
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      E-mail:      IP: uživatel1794    
nerob sním nic je už od výroby nastavený len ho správne nasať a dej tam správné tešnená fichtlu zdar ať ti jezdí draku
 
 
Datum: 21. prosince 2007 18:28
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel218    
umyl bych ho v benzínu a nastavil hladinu v plovákovce
 
 
Datum: 21. prosince 2007 18:18
 
 
 
 
Jméno: Makelele      IP: uživatel1435    
zdravim, možete mi řict, k čemu je lepší vyměnit karburator? treba za Bing 17? v cem poznam tu zmenu oproti Jikovu? díky za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2007 16:13
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel330    
Jednoduše řečeno tak výměna karburátoru se provádí s cílem osadit motor karburátorem s větším difuzorem pro nasátí většího množství směsi (samozřejmě že se musí zvěšit průřez celého sání, koleno, sací kanál, difuzor musí být místem s nejmenším průřezem celého sání) Ovšem nelze na padesátkový motor z pionýra namontovat karburátor s příliš velkým difuzorem, hranice se pohybuje kolem pr. 24mm u ostrých motokárových motorů s rozvodem sání pístem (holandské závodní padesátky měli 2 karburátory s pr. 19mm, rozvod sání rotačním šoupátkem, otáčky motoru 16000ot/min, ty motory jsou čtyřicet let staré) Při jakékoliv změně průměru difuzoru se mění chování charakteristika motoru, malý difuzor výkon v malých otáčkách na úkor maximálního výkonu a opačně, jde jen o to na co chce člověk daný karburátor použít. Druhý důvod je modernější karburátor se schopností dokonalejší přípravy směsi, případně centrální plovákové komory, která zabraňuje odlévání paliva v zatáčkách, dále mnohem lepších přechodů zajištěných například třemi tryskami karburátoru, ale zdůrazňuji, že dost často nejde o typ karburátoru, ale o jeho celkové seřízení a odladění (použití vhodných trysek, správně nastavené hladiny paliva tím pádem bohatosti směsi. (Čím novější a složitější karburátor, tak složitější odladění, úpravu původního karburátoru Jikov 2927PSb jsem popisoval, původní karburátor není tak špatný jak vypadá a většina lidí si myslí, http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 21. prosince 2007 16:13
 
 
 
 
Jméno: radim      E-mail:      IP: uživatel1792    
zdar draci ja mam udělanou motokaru a vní motor ze 175/477 . Mam problem klika děla divny zvuk trochu mlatí ale přitom nikde nic ne do čeho ??????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2007 12:20
 
 
 
 
Jméno: radim      E-mail:      IP: uživatel1792    
dik
 
 
Datum: 21. prosince 2007 12:20
 
 
 
 
Jméno: Pospa      E-mail:      IP: uživatel1670    
draku kdyby něco tak ten email je špatnej..to je můj...pnospa@seznam.cz
 
 
Datum: 21. prosince 2007 12:17
 
 
 
 
Jméno: Pospa      E-mail:      IP: uživatel1670    
zdar draku,asik bude špatné ojniční ložisko;-)......a nedo jsou šparné jehličky na pístním čepu;-)...sežen jinou nebo si ji nech přelisovat;-)....měj se čau
 
 
Datum: 21. prosince 2007 12:16
 
 
 
 
Jméno: NOVAMASTER      E-mail:      IP: uživatel1790    
Ikdyž to sem nepatří, chcu se zeptat , mám čz 175 v připadě že bych ji spravil a sehnal papíry na 125 měl bych ji, ale nevím jestli mám investovat do starého stroje nebo si radši koupit novou jawu 125 sport. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2007 9:32
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Staci sa pozret nalavo na stlpec.Je tam modrym napisane >ČEZETA 125 / 175<.Na to kliknes a najdes diely na Cezetu.
 
 
Datum: 22. prosince 2007 9:32
 
 
 
 
Jméno: NOVAMASTER Z NENOVY      E-mail:      IP: uživatel1064    
Dobrý rozhodl sem se o 175 nevím kdy ju spravím, snad do 18 to stihnu. Papíry na 175 seženu. Akorát nevím jak je to s dílama, jestli se na 175 daj někde sehnat..........
 
 
Datum: 22. prosince 2007 7:52
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Za starsou motorkou sa ludia ohliadnu ovela castejsie jak za njakym cestakom(hlavne ked okolo preleti 100km/h)
 
 
Datum: 21. prosince 2007 14:01
 
 
 
 
Jméno: NOVAMASTER      IP: uživatel1064    
máte pravdu
 
 
Datum: 21. prosince 2007 13:32
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      IP: uživatel1791    
Daj to do starý Jawky sežen 125kove papíre a budeš spokojný je to stará kvalita a policajti si teho abi nevšimnú
 
 
Datum: 21. prosince 2007 9:46
 
 
 
 
Jméno: sadra17      E-mail:      IP: uživatel1775    
investuj starý stroje to je kvalita
 
 
Datum: 21. prosince 2007 9:40
 
 
 
 
Jméno: cvoky      E-mail:      IP: uživatel539    
čus draci mám viditelnej dotaz kde se bere ten olej na motoru vypadá to jako olez z hlínou furt to čistim a pořád se to tam obevuje odkud to tam stéká??? p.s. přeju bohatého ježíška:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2007 8:10
 
 
 
 
Jméno: Jurmen      IP: uživatel170    
jj,měl jsem ten samej problém,dal jsem misku pod karbec a mám klid,vždy jsem měl zasranej válec a revmáče.pokud to jde z karbecu,tak dej misku jak tady radí Čestmír a ještě můžeš utěsnit víčko karbecu,je na to taková spec.těsnící pasta,ted´si nemůžu vzpomenout jak se jmenuje,ale v prodejně budou vědět,je to černá hmota,hlavně se nesnaž ušetřit a nedávej tam silikón,ten by benzín rozleptal a pak by Ti ta sračka,která by tam vznikla,mohla ucpat karbec,tak bacha na to a pokud to máš na motoru,tak zkontroluj těsnění motoru,jestli někde neprolíná a nebo můžeš mít špatný gufero u start páky,tam to taky někdy teče.tak čus a Jawě zdar.
 
 
Datum: 22. prosince 2007 8:10
 
 
 
 
Jméno: cestmir24      IP: uživatel80    
je nejlepší mít odkapávací misku jestli ti to kape z karbecu
 
 
Datum: 21. prosince 2007 6:54
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1754    
pokud myslis na valci tak to je protoze ti kape neco z karbece - benzin se vypari a zbyde tam olej... pokud ze spodu na motoru, tak ti asi nekde trosku utika olej z prevodovky
 
 
Datum: 20. prosince 2007 23:01
 
 
 
 
Jméno: Danny      IP: uživatel1276    
Zdravim, mam docela problém s fíkem. Chytne mi, trochu ho ohřeju na neutrál a pak vyrazim. Nedjřív se mi stávalo že při jedničce se při vysokých otáčkách najednou motor začne dusit a chcípá, musim zmáčknout spojku, zaturovat a zase se rozjet. Takhle asi třikrát a potom už to je v pohodě... Ale při další jízdě mi tohle dělá zase při plný dvojce. Jen když dám plnej plyn tak to začne vynechávat a dusit se, tak zpomalim, podřadim na jedna a zase to rozjedu ale nemůžu jet na plno. Nevíte co je s tim? Docela mě to štve, nemůžu to pořádně rozjet. Díky za help :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2007 22:23
 
 
 
 
Jméno: Danny      IP: uživatel1276    
Díky zkusim, já jí mam prasklou přímo na konci takže když to stahuju rozjíždí se. Dneska sem jel zase a ta dvojka chvilku cukala a potom skočila a jela jak drak, máte ještě někdo nějakej názor pls?
 
 
Datum: 22. prosince 2007 22:23
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
ja sem ji lepil normal ne papirovou lepenkou a drzi manzeta
 
 
Datum: 22. prosince 2007 12:41
 
 
 
 
Jméno: Danny      IP: uživatel1276    
Tak ten filtr vrátim zpátky, jen čekám až seženu manžetu k sání, ted jí mam roztrhlou :-/
 
 
Datum: 22. prosince 2007 12:24
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
moc ne jenom se ti fik hltí vzduchem a muze zdechat filtr vzduchový ma odpor za to silon ne
 
 
Datum: 21. prosince 2007 19:33
 
 
 
 
Jméno: Danny      IP: uživatel1276    
Místo filtru tam mam napnutej kus silonu, myslíte že to vadí?
 
 
Datum: 21. prosince 2007 19:02
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
filtr sry
 
 
Datum: 21. prosince 2007 13:24
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
jeste by to mohl by filt
 
 
Datum: 21. prosince 2007 13:24
 
 
 
 
Jméno: Danny      IP: uživatel1276    
díky hoši všechno vyzkoušim, ta motorka od předchozího majitele dostávala pěkně zabrat. Píst snad bude v pohodě, ale mám v plánu sundat válec a kouknout na to. tak díky všem, kdyby vás něco ještě napadlo pište :-)
 
 
Datum: 21. prosince 2007 11:04
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
mislim ze muzes mit kousli pist
 
 
Datum: 21. prosince 2007 7:24
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Precisti karbec,skontroluj hladinu banzinu v plavakovej komore,skontroluj ten ventilcek vo vicku plavakovky,ci funguje spravne(musi chodit uplne lahucko,nesmie sa zasekavat a musi sa otvarat vlastnou vahou) a precisti kohut na nadrzi
 
 
Datum: 20. prosince 2007 22:34
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
zdar, tohle mi taky dělalo, a tak sem si nalil do hrnca vocet, a dal tam karbec, voddělal jehlu na plovák, plovák, trysky, a pak sem to nechal vyvařit..bylo to krásně čistý, bylo to asi zasraný vevnitř...jel sem to rozjet, chvíli to ešte blblo, tak 1km, a pak to uš neudalalo vod tý doby nikdy...
 
 
Datum: 20. prosince 2007 22:12
 
 
 
 
Jméno: Danny      IP: uživatel1276    
Nedávno sem ho vypaloval, měl krásnej zvuk a ted najednou to zase řve :-/ Mam sundat komplet nebo můžu nechat kolínko? Karbec vyzkoušim vyčistit a seřídit
 
 
Datum: 20. prosince 2007 21:42
 
 
 
 
Jméno: Danny      IP: uživatel1276    
Nedávno sem ho vypaloval, měl krásnej zvuk a ted najednou to zase řve :-/ Mam sundat komplet nebo můžu nechat kolínko? Karbec vyzkoušim vyčistit a seřídit
 
 
Datum: 20. prosince 2007 21:34
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
karbec nebo vyfuk stim vyfukem to poznas tak když ho sundas a vyskousis
 
 
Datum: 20. prosince 2007 21:18
 
 
 
 
Jméno: vodafone(C)      IP: uživatel1435    
hojte, mám trošku zvláštní otázku, ale nevím kde sehnat více lidí, co maj skušenosti s motorkama:-) tak teda - někde jsem slyšel, že by šlo dát přední kolo (i s kotoučovou brzdou) bud s MZ 150, nebo Jawa Dandy na Simsona Enduro, je to možné? nebo je to jen nesmysl??? někdo mi říkal, že to tak udělal a co by bylo k tomu pak potřeba? jenom to kolo i s brzdou a asi i s tím lankem, ni? a to pak připojit místo té původní :-D jo a myslíte, že by to policii nějak vadilo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2007 9:30
 
 
 
 
Jméno: vodafone(c)      IP: uživatel1789    
no tak kdybych tam dal kolo s Dandy (Jawa) tak to má na vlas stejné rozměry, jen mi kdosi říkal, že by se to muselo připojit na baterku :-( což je podle mě volovina, když je to na hydrauliku, tak díkes:-)takže sundat i tu páčku brzdy, jo? a namontovat tam komplet s Dandyny.
 
 
Datum: 21. prosince 2007 9:30
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Podla mna by si musel vymenit komplet vidlice a namontovat novu packu prednej brzdy s nadrzkou.
 
 
Datum: 20. prosince 2007 22:35
 
 
 
 
Jméno: matko      E-mail:      IP: uživatel1787    
policajtom by to podla mna nevadilo...uz som to videl na jednej 550... ale toz no musi ti to koleso sadnut do vydli a musis tam mat bud nieco navarena abo co kde sa uchycuje prasiatko lebo to je pripevnene na vydle .a neviem ci sa mylim,ale budes muset potom vymenit aj packu lebo kotucove brzdy na motorkach su uz hydraulicke a nie ako na bicykloch...
 
 
Datum: 20. prosince 2007 21:45
 
 
 
 
Jméno: Lazák      E-mail:      IP: uživatel664    
navite kde najdu návod na skladaní motoru jawy 250 nejslíp s fotkama ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2025 10:59
 
 
 
 
Jméno: Glenn      E-mail:      IP: uživatel19638    
Create Professional Books in Hours - Not Months! You DO NOT need to outline endless chapters You DO NOT need to research for weeks You DO NOT need to join writing groups You DO NOT need to buy expensive publishing courses You DO NOT need to battle creative blocks You DO NOT even need to write the content yourself! Let FREE AI do all the work for you. https://hamsterkombat.expert/BookInADay
 
 
Datum: 16. dubna 2025 10:59
 
 
 
 
Jméno: Eve      E-mail:      IP: uživatel19638    
GPTVision AI Clones $5,341/Day Sites With YOUR Affiliate Link + 2-Click Free Traffic https://www.youtube.com/watch?v=_1Tt78oKxHo Unsubscribe Form: hornoselectricos.online/unsubscribe/
 
 
Datum: 21. března 2024 0:18
 
 
 
 
Jméno: Danzi      E-mail:      IP: uživatel1626    
Ahoj na Aukru jsem objevil tuto knížku-neznám její obsah,to by jsi se musel optat prodávajícího: http://www.aukro.cz/item287763493_motocykly_jawa_125_175_250_350.html
 
 
Datum: 22. prosince 2007 22:51
 
 
 
 
Jméno: lazák      IP: uživatel664    
jj diky
 
 
Datum: 21. prosince 2007 21:25
 
 
 
 
Jméno: Danzi      E-mail:      IP: uživatel1626    
Zkus sehnat knížku Seřizování a opravy motocyklů Jawa-vyšlo několik vydání a tam se to popisuje.
 
 
Datum: 21. prosince 2007 21:17
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
Zdar jak se da upravit karburator na 50/23 nemyslim prumerem.dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2007 21:45
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel330    
Karburátor Jikov 2917PSb jsem na svém motoru upravil takto: vzdušník zvětšen na průměr 0,8mm, zaslepený otvor před spojem karburátor koleno, zvětšený průřez kanálku mezi plovákovou komorou a tryskou, zvětšený ventil v plovákové komoře, nové mosazné šoupátko s rovinnou spodní hranou, mezikus pod víčko plovákové komory nutný z důvodu zvýšení hladiny paliva, nová jehla vlastní výroby, laditelná tryska, nebo sada nutná k odladění motoru, průměr difuzoru 18,5mm, celý karburátor vyleštěn, takto upravený karburátor se osvědčil na mém motoru (když bude čas, tak někdy dám dohromady pár úprav a dám to na web) http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 20. prosince 2007 21:45
 
 
 
 
Jméno: matko      E-mail:      IP: uživatel1787    
zdarec draci...kupil som 21.spravil som elektriku len aby to zapalovalo,vycistil karbec a zastartoval... vsetkov pohode..ale z valca ide taky cudny zvuk,ako keby ten piest suchal suchy o valec.. staci ked dam do zmesi viac oleja nech sa to premaze poriadne... inak ten motor som nastartoval prvy krat po 2 rokoch. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2007 20:20
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Je tazke zadefinovat zvuky po internete.Pokial to nestraca tah a necitis,ze sa to pridiera,tak by som sa nebal.Ale stalo by za to dat valec dolu a skontrolovat ho,ako je na tom.
 
 
Datum: 20. prosince 2007 20:20
 
 
 
 
Jméno: matko      IP: uživatel1787    
no sak vyskusam to najprv mansim pomerom na olej...ked tak tak uvidim..ale ja co som mal kruzky tak ono tak cvendzalo a nie suchalo...
 
 
Datum: 20. prosince 2007 20:18
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
No ono taky divny zvuk vydavaju aj kruzky.Tiez take akokeby suchanie.Ja som tiez mojho mustanga startoval po 2rokoch ale problemy som nemal.Motor bezal ticho.Ale po 3000km sa ozvali kruzky.Zalezi aj kolko to ma nabehane.
 
 
Datum: 20. prosince 2007 19:23
 
 
 
 
Jméno: krizle      IP: uživatel80    
Zdar draci, s kámošem se hádáme jestli se fichtl a simson může řídit v 15. On tvrdí že jo ale pokuď vím od 15 je do konstrukční rychlosti 45km/h a ty maj víc. Tak jak to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2007 9:43
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      IP: uživatel1791    
Já vám povím takto proste taký je zákon že na JAWU-550,555,05,20,21,23?MOSKYTO,možeš jezdit iba!!!od 16 roku to si umanuly ty blbé policajské hlavy kere nemysla na nic ineho jak za co dávat pokuty a jak nám skomplikovat nám mladím motorkarum tak keby ta chtly na fichtlu a máš papíre Am tak ti dajú dobre mastnú pokutu a skončime pro jednou tento komentár
 
 
Datum: 21. prosince 2007 9:43
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Inubis:Ale ja tu neriesim,ake vsetky skupiny si robil ty.Ja tu riesim,od kolkych sa v dnesnej dobe moze jazdit na Simsone a fichtlu.Takze mi jaksi nedochadza podstata tejto nasej debaty o vodicakoch.,,,,Pokial mas sk. A ako taku,tak tiez nevidim problem,preco by si nemohol riadit motorku nad 500ccm.
 
 
Datum: 20. prosince 2007 22:39
 
 
 
 
Jméno: Inubiscz      E-mail:      IP: uživatel1753    
Oprava skupina A,B,C,D,M,T,E
 
 
Datum: 20. prosince 2007 20:34
 
 
 
 
Jméno: Inubis      E-mail:      IP: uživatel1753    
Je něco jiné mět skupinu A1 to je do 125 cm
 
 
Datum: 20. prosince 2007 20:32
 
 
 
 
Jméno: Inubis      E-mail:      IP: uživatel1753    
Je něco jiné mět skupinu A1 to je do 125 cm
 
 
Datum: 20. prosince 2007 20:31
 
 
 
 
Jméno: Inubis      E-mail:      IP: uživatel1753    
Majo je mě 36 let dělal sem skupinu A,M,C,D,T, E, ještě za komoušů ted jsem si nechal nový řidičák a divím se . Jo v nněčím máš pravdu nesere to jenom tebe . pokud řídím skupinu C,D,E a mám to i na Autobus tj. sk. D tak kde je kurva problém abych nemohl řídit motorku třeba nad objem 500 cm no mám jen na 125cm . tak vidíš se poser.
 
 
Datum: 20. prosince 2007 20:28
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
A zabudol som na jednu vec,ze sk. A1 je az od 16.
 
 
Datum: 20. prosince 2007 20:16
 
 
 
 
Jméno: Inubis      E-mail:      IP: uživatel1753    
Je něco jiné mět skupinu A1 to je do 125 cm
 
 
Datum: 20. prosince 2007 20:16
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Inubis:Ide o to,ze donedavna ti stacila na fichtla skupina A50,ktora platila pre vsetky 50.Lenze potom sa zacali politici nudit a tak sa im zachcelo trosku tie skupiny pomenit.A tak si vymysleli na miesto sk. A50 skupinu AM.Co by ani tak nevadilo,jak to,ze obmedzili konstrukcnu rychlost na 45KM/H.Ale toto kriterium fichtl nesplnuje,kedze ma konstrukcnu rychlost 65KM/H.Takze ti na fichtla treba sk. A1.A ta je obmedzena objemom 125ccm a maximalnym vykonom 11kW.,,,,,a po uzakonneni tejto hovadiny sa dlho viedli suboje od kolkych mozes jazdit na fichtlovy,kedze kazdy zil v mylnej predstave,ze od 15.Postupom casu sa to vsetko vysvetlilo aj ked aj teraz sa najde jedinec,ktory si mysli,ze mozes na fichtla s vodicakom AM,teda od 15.
 
 
Datum: 20. prosince 2007 20:15
 
 
 
 
Jméno: Inubis      E-mail:      IP: uživatel1753    
ježíš mužeš si řidičák udělat v 14 letech a jezdit můžeš v 15 let. a Na FICHTLA NO snad v 15 letech. je to do 50 cm
 
 
Datum: 20. prosince 2007 20:14
 
 
 
 
Jméno: Inubis      E-mail:      IP: uživatel1753    
Není to o tom kolik jede záleží na tom kolik kw má motorka pincek ? n máš řidičák na fechtla tak vo co de?
 
 
Datum: 20. prosince 2007 20:09
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Inubis:Ale ak si si nevsimol,my tu neriesime od kolkych sa robi vodicak na AM ale aky vodicak potrebujes na fichtla.
 
 
Datum: 20. prosince 2007 20:08
 
 
 
 
Jméno: Inubis      E-mail:      IP: uživatel1753    
Sakra řidičák si děláš v 14 letech a řídít můžeš od 15 let tak vo co de snad si četl vyhlášku nebo ne?
 
 
Datum: 20. prosince 2007 20:06
 
 
 
 
Jméno: Inubiscz      E-mail:      IP: uživatel1753    
Řidíčský průkaz vlastníš osd svých 15 let můžeš si dělat řidičák už od 14 let tak o co jde?
 
 
Datum: 20. prosince 2007 20:03
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Pravdu mas ty.A ked kamos neveri,tak si najdi zakon o premavke a tam je popisane ktora skupina je na coZ toho sa da logicky vyvodit,od kolkych mozes.A ked ani potom nepochopi,tak musi byt retard.
 
 
Datum: 20. prosince 2007 19:31
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel1786    
na fichtlu od 16
 
 
Datum: 20. prosince 2007 17:11
 
 
 
 
Jméno: milis      IP: uživatel1760    
Jezdím na Simsonu už rok sice mě nikdo nechitil ale je to padesátka tak jezdím furt ! mě to příde blbost proč by na padesátce se mělo jezdit od 16 to bych si radši koupil 125ku.
 
 
Datum: 20. prosince 2007 16:17
 
 
 
 
Jméno: cestmir24      IP: uživatel80    
mno právě že on má tu konstrukční rychlost
 
 
Datum: 20. prosince 2007 16:04
 
 
 
 
Jméno: deda      IP: uživatel556    
nebo muzes jezdin na parezu = JAWA 550 ten ma taky konstrukcni rychlos 45 ale me jede 60
 
 
Datum: 20. prosince 2007 14:34
 
 
 
 
Jméno: martini      E-mail:      IP: uživatel1064    
TO JE ŠKODA, TAKY MĚ TO VADÍ.........
 
 
Datum: 20. prosince 2007 7:05
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Hele řidičák od 15 je do 50ccm a do konstrukční rychlosti max.45km/h.A od 16 je to do 125ccm a 11kW.Takže fichtl je sice 50 ale má kontrukční rychlost 65km/h čímž pádem ho můžeš řídit až od 16-ti.A může se ti stát,že na fichtlovy pojedeš s papírama od 15-ti a oni tě chytěj 100 krát a nic ti neřeknou a po 101 ti třeba napařej pokutu.Tak si nato dávej bacha
 
 
Datum: 19. prosince 2007 20:43
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
mužes to vseci cajti serou je to 50 všeci jezdí na fichtech simsonech od 15 meho bratrance chytli na simsonu v patnácti a nic mu nerekli papiry mel na 50
 
 
Datum: 19. prosince 2007 20:30
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      IP: uživatel1783    
no projednou je taky zákon že od 15 je jen na babetu a podobné prdítka a fichtl je ostrí stroj kup si radši babču
 
 
Datum: 19. prosince 2007 20:27
 
 
 
 
Jméno: iša      IP: uživatel286    
hoši chci se optat jestli jde přepsat MZ 150ccm v techničáku na 125ccm dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2007 7:35
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Jo to mně chytli policajti na MZ 150. Nebyla moje ale známého. Dostal jsem pěknej pucung ale pokutu my nedaly.
 
 
Datum: 21. prosince 2007 7:35
 
 
 
 
Jméno: iša      IP: uživatel286    
tak vám dik.
 
 
Datum: 20. prosince 2007 19:53
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Jazdit s MZ150 na vodicak A1 je podobne ako jazdit s fichtlom alebo simsonom na AM.Akurat trosku horsie si myslim.Ale kazdopadne jak pise mrcin,je to o policajtovi.,,,,,a prepisat to nejde(oficialne)
 
 
Datum: 20. prosince 2007 19:41
 
 
 
 
Jméno: mrcin.m      IP: uživatel111    
to zipoman : kdesi v příhodách na motorkách sem četl že borec dostal 25 000kč pokutu za to že měl řidičák na 125ku a jel na MZ 150tce. Je to jenom podle policajtů.
 
 
Datum: 20. prosince 2007 17:07
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel21    
Samo , že to jde. Škrtni 150 a napiš 125. Ale nebude to oficiální!!
 
 
Datum: 19. prosince 2007 23:57
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel218    
Jedině pokud máš známího na inspektoriátu, ale nikdo zatim nepsal že by dostal pokutu za to že řídí v 16 mztu
 
 
Datum: 19. prosince 2007 20:22
 
 
 
 
Jméno: Front      E-mail:      IP: uživatel633    
Zdar...když na 175/487 snížím hlavu o 2 mm nebude to moc?nebo není na to nějakej výpočet pls?x) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2007 15:46
 
 
 
 
Jméno: Front      E-mail:      IP: uživatel633    
Jardo ty si asi magor co? při 5mm a přehřejvat?to snad ani nenastartuješ...
 
 
Datum: 20. prosince 2007 15:46
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
přesnetak souhlasim se stejskym
 
 
Datum: 20. prosince 2007 7:32
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel21    
Chceš, aby to bylo znát, tak to sniž o 5 mm a uvidíš, jak se to bude krásně přehřejvat!!!
 
 
Datum: 20. prosince 2007 0:02
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel966    
Samotné zvyšování kompresního poměru bez dalších úprav vede pouze k výrazné snížení životnosti motoru, já upravoval 477, zvětšený průřez sání, Jikov 2928, změněné časování výfukového kanálu tím pádem i snížení hlavy, s tím, že kompresní poměr se zvýšil pouze nepatrně. 1mm je na 250 opravdu málo, ale nevím proč to někdo dělá s takovou charakteristikou toho motoru jakou už má, 170 je něco jiného, já ji poslal někam k 8000ot/min. Bohužel jsem ji půjčil a rozdíl v chování motoru oproti původní způsobil, že skončila v poli. Více info na webu http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 19. prosince 2007 21:36
 
 
 
 
Jméno: patrik      E-mail:      IP: uživatel1751    
487 neni 250ka, 487 má sama o soba menší kompresní prostor, proto stačí i 1 mm
 
 
Datum: 19. prosince 2007 20:36
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
487 ma sníženou uz hlavu ale jestli chces tak ji sniz bude to bez ucinku skoro o 1kone budes mit vic to je nic ČEZETA MUSI BYT ORIG
 
 
Datum: 19. prosince 2007 20:32
 
 
 
 
Jméno: Front      E-mail:      IP: uživatel633    
nepotřebuju dohady...1 mm nebyl na 250 panelce ani znát...chtěl bych to přesně nebo aspoň ať mi poradí stejsky ten se vyzná x)
 
 
Datum: 19. prosince 2007 20:24
 
 
 
 
Jméno: patrik      E-mail:      IP: uživatel1751    
1 mm, víc rači ne
 
 
Datum: 19. prosince 2007 20:17
 
 
 
 
Jméno: Mihal      IP: uživatel1541    
Myslite ze komaxit bude lepsi ako lakovanie? :-P odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2007 1:54
 
 
 
 
Jméno: Julin      IP: uživatel1643    
když je kvalitně udělaný tak určitě...nesmrtelnost...
 
 
Datum: 20. prosince 2007 1:54
 
 
 
 
Jméno: lubik      IP: uživatel1785    
Zdar draci. Nevíte někdo výšku hladiny na babetě 207. V plovákové komoře jsou nějaké nálitky, ale zdá se mi to nízko. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2007 19:55
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
kolipa bys tam toho chtel mit? ja nwm ja abbetu 207 nevlastnim ale myslim si ze kdyz tam je ryska tak to tal bude
 
 
Datum: 19. prosince 2007 19:55
 
 
 
 
Jméno: milis      IP: uživatel1760    
Potřebuji poradit, koupil jsem si pionýra a musím vyměnit píst a jakej tam mám dát ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2007 22:45
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel21    
Tak tobě připadá kreténský dát do pionýra píst z pionýra???
 
 
Datum: 20. prosince 2007 22:45
 
 
 
 
Jméno: Front      E-mail:      IP: uživatel633    
Jardo nepřipadáš si tak trochu jako kretén? Trapnější odpovědi než ty tvoje nejsou snad ničí...
 
 
Datum: 20. prosince 2007 18:28
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel21    
Z dvěstěpadesátky tam asi nepůjde, tak zkus píst do pionýra!!
 
 
Datum: 20. prosince 2007 0:07
 
 
 
 
Jméno: Mihal      IP: uživatel1541    
a podla mna to daj rovno na vybrus, budes mat pokoj do buducna....raz si to snad kazdy musi prezit :-D
 
 
Datum: 19. prosince 2007 20:56
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
no zalezi podle toho kolikatej to ma vybrus, ja to delam tak ze si vemu valec a zajedu do mototechyn kde pisty prodavaj a on to vyzkousi i z krouzkama
 
 
Datum: 19. prosince 2007 19:48
 
 
 
 
Jméno: Opi      IP: uživatel1686    
čau, nevite na kolik by mě vyšla strikaci pitole, chci si fichtla prestrikat? DIk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2008 17:04
 
 
 
 
Jméno: Paja      IP: uživatel1872    
Ja bych to vyresil tak ze si zajdu do globusu nebo OBI a tam si vyberu normal sprej............. neni to zas tak drahe a urcite se to vyplati ne? A mas to bez problemu............ ale jak rikam je to muj nazor..........
 
 
Datum: 03. ledna 2008 17:04
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
A ked uz ju chces,tak hned pod tvojim dotazom je odkaz na paradnu striekaciu pistol.
 
 
Datum: 20. prosince 2007 20:01
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
A na co ti bude pistol,ked nemas kompresor.Pokial to mas len na pole,tak pouzi stetku alebo farbu v spreji.A pokial to mas oficialne prihlasene,tak lne to robit u niekoho,kto kompresor ma(a tiez skusenoti).
 
 
Datum: 20. prosince 2007 19:59
 
 
 
 
Jméno: Mihal      IP: uživatel1541    
no to som si myslel aj ja....tak som kupil pistol Asist za 700sk a okrem vody to nic hustejsie nevedelo rozprasovat a navyse ta praca s cistenim, posledne som sa na to vysral, kedze ta pistol mi je na nic a teraz sa mi to uz nedari dostat odtial....este k tomu to huci ako das :-/ kompresor je draha vec, ale dost uzitocna, najlepsie bude snad len to dat urobit nejakemu kamosovi, pripadne firme, alebo si veci pozicaj a urob si to sam.
 
 
Datum: 19. prosince 2007 20:37
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel1730    
vyserse na to a kdyby byl šikovnej tak se to dá natřit pěkne já jsem tet natíral celou 250 a každej se mě říká že to mám dobře nastřikany ale ono to je natřeny a pistole na eletryku kydyš nemáš kompresor tak kolem 400 300 stovek
 
 
Datum: 19. prosince 2007 20:07
 
 
 
 
Jméno: opi      IP: uživatel1686    
nemam nic
 
 
Datum: 19. prosince 2007 20:01
 
 
 
 
Jméno: Mihal      IP: uživatel1541    
a kompresor mas? :-P dobry clanok, aj dva :B su na wiku.ic.cz mrkni sa tam
 
 
Datum: 19. prosince 2007 19:53
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
mám dotaz posrala se mi pistole mislíte ze by tahle byla dobrá na lakování http://www.naradi-vitek.cz/metabo-fb-150-vzduchova-strikaci-pistole.htm dekuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2007 22:11
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
ta by uz mohla neco vydrzet hlave ji pak musis poradne vymejt jinak to muzes zahodit
 
 
Datum: 19. prosince 2007 22:11
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      IP: uživatel1783    
zdar ja téš zabíham válec aj kliku po výbrusi v tejto zimje ale aspon sa to neprehriva a chalani nevíte či sesa bude mnet aj ty krosácké blatníky lebo aj kamoš ho u mna videl a aj on ho chce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2007 20:02
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Tusimze sesa robil dopredaj poslednych kusov a uz ich nedrzi.Ale to potvrdi sesa.Kazdopadne na objednavku ti ich asi zozenie.
 
 
Datum: 20. prosince 2007 20:02
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel21    
To asi bude vědět nejlíp SESA
 
 
Datum: 20. prosince 2007 0:11
 
<  2410  2411  2412  2413  2414  2415  2416  2417  2418  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.06.2025 18:23:37 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu