slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2522  2523  2524  2525  2526  2527  2528  2529  2530  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jakub m      E-mail:      IP: uživatel658    
hej ted mam komplet motor ale co nejde je spojka jak ju mam zapojit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2007 12:00
 
 
 
 
Jméno: Low ride*      E-mail:      IP: uživatel723    
Hele jako co ti nejde zapojit lanko?Pokud nemáš zapojeny lanko tak tam jednoduše dej lanko to s nad víš a pokud ti prokluzuje spojka tak rozdelat dat novy korky do lamely...a nebo si to trocha na kritě kde máš,kam vede to lanko tam máš takovej šroubek na tom krytě a tím to utáhneš nebo povolíš!
 
 
Datum: 05. května 2007 12:00
 
 
 
 
Jméno: fechtlista      IP: uživatel807    
Čau, chci se zeptat. Když vytočím fechtla na místě do otáček a potom uberu plyn, je z motoru slyšet jako když se klepe ojnice nebo klikovka. Je to už důvod k výměně ložisek? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2007 22:31
 
 
 
 
Jméno: fajo      E-mail:      IP: uživatel282    
ak je to taky zvuk ako by sa vylomil zub v prevodovke alebo vypadla gulicka z loziska tak treba vymenit aj loziska na klukovke aj ihlicky na ojnici. ale doma to nerob daj si to spravit odbornikovi lebo to mozno aj poseres a nova je draha. a daj si ju potom aj vyvazit.
 
 
Datum: 27. května 2007 22:31
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
To je dovod k vymene klikovky alebo ojnice:-)
 
 
Datum: 05. května 2007 16:52
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel548    
Zdar chtěl bych se zeptat kolik se vejde převodovýho oleje do mustanga 23 dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2007 22:25
 
 
 
 
Jméno: Marfi6      E-mail:      IP: uživatel1169    
přibližně jsme nalili 1 litr a poznáš to podle kontolního šroubu
 
 
Datum: 12. srpna 2007 22:25
 
 
 
 
Jméno: Venca00      IP: uživatel151    
Nebo to lij do te doby dokud to nezacne tect z kontrolniho sroubu!
 
 
Datum: 04. května 2007 20:22
 
 
 
 
Jméno: J      IP: uživatel340    
Patří tam půl litru.
 
 
Datum: 04. května 2007 19:57
 
 
 
 
Jméno: dasfdafsd      IP: uživatel692    
http://jawa20.xf.cz ješ tě to není hotový odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2007 19:05
 
 
 
 
Jméno: cvoky      E-mail:      IP: uživatel539    
čus draci co se stane když si dám na mustanga motor z ostřikovačů chci si za motorku dát trisku:-) jak to mám zapojit bez usměrnovače de to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2007 7:36
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel372    
a na co ti to vůbec je?
 
 
Datum: 06. května 2007 7:36
 
 
 
 
Jméno: J      IP: uživatel340    
Dej si to na baterku.
 
 
Datum: 05. května 2007 12:02
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      E-mail:      IP: uživatel5    
To ti nepude ten motor z ostřikováčů má 50W (ze škodovky, ale bude to stejně i u ostatních+-), a fichtl dává max. 30W
 
 
Datum: 05. května 2007 11:32
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel372    
kolik máš V a W ten motor
 
 
Datum: 04. května 2007 21:20
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Ne.Pojde ti raz do jednej raz do druhej strany.Bez usmernovaca nie.
 
 
Datum: 04. května 2007 20:49
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel650    
čau seso já sem si tady minule koupil plastovej rychlopal a taky sem řešil problém s délkou lanka ale uz je to v pohode ale musel jsem vyndat ten stavěcí šroubek nevadí to??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2007 19:16
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel850    
ne nic se nedeje,,,jen prijdes o moznost regulovat vuli na bowdenu
 
 
Datum: 04. května 2007 19:16
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel27    
Nastavuje se tim délka lanka takže pokud to lanko máš akorát tak je k ničemu takže se nic nestane když ho vyndáš
 
 
Datum: 04. května 2007 16:34
 
 
 
 
Jméno: zavodik      IP: uživatel805    
Ahoj, chci se jen zeptat. Má cenu podřazovat na Pionýru s meziplynem?? Myslim, jestli tim ušetřim kolečka oproti normálnímu řazení, bez meziplynu??? Díky. Jen se ještě chci ujistit, dělá se to doufam takhle: spojka - vyřadit - pustit spojku - přidat plyn - spojka - podřadit nižší rychlost? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2007 20:54
 
 
 
 
Jméno: čz maniak      IP: uživatel793    
jedničku dávej až při velmi nízkých otáčkách a malé rychlosti, dojížděj klidnéě na neutrál a jedničku dávej až přirozjezdu na křižovatce, tohle moc dobře znam u mí zetky se to projevuje zlověstným zasténáním ve spojce místo chrupnutí
 
 
Datum: 06. května 2007 20:54
 
 
 
 
Jméno: zavodnik      IP: uživatel805    
Mě jde hlavně o tom jsetli tim asoň trochu ušetřim kolečka, občas se mi stává, že když dávám mižší rychlost (1), tak mi tam chrupne..... Tak jestli by to pomohlo, aby to nedělalo...
 
 
Datum: 06. května 2007 20:36
 
 
 
 
Jméno: Venca00      IP: uživatel151    
U pionýra jde o to kdyz jede napr. na 2 a zpomalujes tak nez tam hodis za 1 tak das meziplyn aby to nezablokoval zad.kolo...
 
 
Datum: 04. května 2007 20:20
 
 
 
 
Jméno: OO      IP: uživatel548    
Netrvá to dlouho když to umíš určitě to je lepší pro motor s meziplynem
 
 
Datum: 04. května 2007 19:26
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel27    
Když jedeš do kopce a ztrácíš rychlost tak to bude trvat dost dlouho než to podřadíš s tim meziplynem já to tam radši kopnu hned
 
 
Datum: 04. května 2007 16:36
 
 
 
 
Jméno: zavodnik      IP: uživatel805    
Já vim, že se tohle dělá u aut, co nemají synchrony, aby šlo bezbolestně řadit a Pionýr je taky nemá, tak se si myslel, že to bude lepší, když budu řadit s ti meziplynem....
 
 
Datum: 04. května 2007 15:27
 
 
 
 
Jméno: zavodnik      IP: uživatel805    
Já vim, že se tohle dělá u aut, co nemají synchrony, aby šlo bezbolestně řadit a Pionýr je taky nemá, tak se si myslel, že to bude lepší, když budu řadit s ti meziplynem....
 
 
Datum: 04. května 2007 15:27
 
 
 
 
Jméno: Beny      IP: uživatel692    
já si taky myslim že je to jedno já to dělám taky s meziplynem:-)
 
 
Datum: 04. května 2007 15:09
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel650    
podle mě je to jedno já osobně jezdim bez meziplynu
 
 
Datum: 04. května 2007 14:48
 
 
 
 
Jméno: zavodnik      IP: uživatel805    
Zdravim, chci se zeptat, slyšel jsem, že prý jde na Mustanga namontovat zapalování z Babety (207) stator + rotor, že je to lepší - nemá to kladívka, nic se neopotřebovává...... Jde to??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2007 20:18
 
 
 
 
Jméno: zavodnik      IP: uživatel805    
Co bych musel upravit?
 
 
Datum: 06. května 2007 20:18
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
bez uprav ne
 
 
Datum: 04. května 2007 20:51
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
jaka rozeta je do krosu na fichtla a kolik stoji a má zubů ??? dííííííík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2007 21:28
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel372    
sežeň si nějakou 75 zubovou, já jsem ji měl, a nebylo to špatný ale jenom do krosu, po silnici 3 plnej a jedeš jak šnek
 
 
Datum: 04. května 2007 21:28
 
 
 
 
Jméno: riher      IP: uživatel760    
Zdar draci.. potřebuju poradit jakej je nejlepsi prevodovej olej pro Fichtla 21...?? nebo aspon jakej byste mi doporucily a kolik asi stoji.. dik.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2007 8:53
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel808    
Castrol Garden 4t
 
 
Datum: 06. srpna 2007 8:53
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
pp80 alebo pp90.ja davam pp80
 
 
Datum: 04. května 2007 20:52
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel270    
V převodacich nejsou az zas tak velky rozdily, hlavni je ze nejezdis na suc=)
 
 
Datum: 04. května 2007 18:58
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel27    
Asi nějakej takovejdle
 
 
Datum: 04. května 2007 16:39
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel373    
Zdarec.Potřeboval bych poradit jak mám vyndat krček co v něm jsou řiditka??Dík moc za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2007 21:22
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel839    
jestli myslíš celá řídítka, tak trochu povolíš ten šroub nahoře, potom na něj klepni kladívkem, a ptom ty řídítka vytáhneš nahoru
 
 
Datum: 04. května 2007 21:22
 
 
 
 
Jméno: gg      IP: uživatel548    
ze spoda máš matku
 
 
Datum: 04. května 2007 14:36
 
 
 
 
Jméno: beny      E-mail:      IP: uživatel848    
muzete me nekdo rict jak co nejlip dostat karbon z tlumice..(mam ho tam fakt hodně:-),,,dík,,, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2007 9:06
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel812    
nejlepsi autugenem ale slysel jsem i o nejakem roztoku ale ja chemii nevěřim
 
 
Datum: 07. května 2007 9:06
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel27    
Nebo autogenem třeba ale s tim benzínem opatrně a jen venku a hlavně nekoukat dovnitř jestli už hoří :-)
 
 
Datum: 04. května 2007 16:40
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      IP: uživatel252    
spis to nalej dovnítř tak 2 deci
 
 
Datum: 04. května 2007 12:30
 
 
 
 
Jméno: Driver      IP: uživatel687    
Polej to benzínem a zapalto
 
 
Datum: 04. května 2007 9:48
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
nevíte nějaký rady na pařeza aby šel na zadní ??? dííííííííkyy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2007 13:09
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel16    
Uz ti bolo povedane,ze mas blbnut na necom,coho je este dost a pareza mas nechat jak je.......inak ak to chces davat na zadne,tak velku rozetu
 
 
Datum: 04. května 2007 13:09
 
 
 
 
Jméno: vesnican2      IP: uživatel851    
Přesně tak,vyser se na to, na prdel to jen tak nezvedneš, akorát to skurvíš!!!!!!!
 
 
Datum: 04. května 2007 13:09
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      IP: uživatel252    
Vyser se na to a blbni si třeba na mustafovi a ne na pařezovi
 
 
Datum: 04. května 2007 12:31
 
 
 
 
Jméno: Jay.D      E-mail:      IP: uživatel290    
Zdar jezdci, jen tak mimo mísu, nechal jsem si do hlavi válce u Variny natočit vložku na svíčku a celý mě to přišlo na 254kč, no na fíka to třeba bude stejný, ale NOVÁ hlava od sesy stojí 295Kč, tak co se vyplatí víc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2007 9:39
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel850    
tak koukam ze VARINA je unyverzalni,,,,napis pak jak to jede,,,, lae rekl bych ze tam bude jina komprese,,,bud dolo,, nebo nahoru,,posli mi foto fichtlkramek@gmail.com
 
 
Datum: 04. května 2007 9:39
 
 
 
 
Jméno: dachl      E-mail:      IP: uživatel17    
No tak to neni nic těžkýho přece , vyto čit na soustruhu vložku a pak do ní udělat závit na svíčku atd. a dát to tam . Tady u náš se to dělá takto .
 
 
Datum: 03. května 2007 23:25
 
 
 
 
Jméno: cvoky      E-mail:      IP: uživatel539    
čus dráčci nevíte o náký burze poblíž usteckýho kraje a co to vlastně ta burza jevym jenom že se tam prodávaj díly to je neco jako bazar? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2007 14:33
 
 
 
 
Jméno: Antonio      IP: uživatel864    
vim lásko miluju tě......................................................................................................................................................................
 
 
Datum: 07. května 2007 14:33
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel650    
já jezdim nejvíc do chotusic a kladna
 
 
Datum: 04. května 2007 14:49
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      IP: uživatel252    
Je to prostě místo třeba louka nebo fotbalový hřiště a tam sou udělaný uličky a na každý straně tý uličky jsou týpci třeba s autama a maj před sebou roztažený nějaký plachty nebo deky a tam maj ty díly jinak já jezdim na burzu do přepych a do chotustic
 
 
Datum: 04. května 2007 12:36
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
hle kdo zkousel v prevodech prehodit ty 2 kolecka jedno ma mylim 20 zubu a druhy 18 v originale to jede na dvojku 40 kolik to vali kdyz se prehodi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2007 18:39
 
 
 
 
Jméno: dachl      E-mail:      IP: uživatel17    
Zdarec , no stane se že budeš mít vlastně první dva kvalty což je jednička a dvojka tak budou skoro na stejný urovni a trojka ti bude trvat než jí roztáhneš .Vlastně mezi jedničkou a dvojkou nebude skoro žadnej rozdíl.
 
 
Datum: 03. května 2007 18:39
 
 
 
 
Jméno: Nox      IP: uživatel701    
Draci, může mi někdo prosím vysvětlit, proč je tu (v žárovkách) na 30W magneto doporučovaná žárovka 25/25W?? Vždyť když pak svítím dálkovým, tak to odebírá 25+25+5(na zadek), což je nějakejch 55W. To přeci nemůže utáhnout. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2007 18:02
 
 
 
 
Jméno: overdriver      IP: uživatel43    
Ta žárovka má dvě vlákna 25 W a mezi nima se přepíná - svítí jedno nebo druhý a nikdy obě. Jediný rozdíl mezi nima je, že jedno má půlku světla odstíněnou takovym plechem a svítí ti pod nohy (tlumený).
 
 
Datum: 03. května 2007 18:02
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel27    
25/25W to je jenom nějaký značení něco jako min a max nebo tak nějak takže doopravdy má 25+5 vzadu dává 30
 
 
Datum: 03. května 2007 17:42
 
 
 
 
Jméno: čz maniak      E-mail:      IP: uživatel793    
zdarec lidi mam problém, známej má dachla a je to na motory mírnej analfabet takže mu to mam spravit já, problém je že pijonýr se chová víc než zapeklitě: nejde tam trojka absolutně když to jede tak jako by tam nebyla ani to necvakne. ale co mě na tom zaráží nejvíce je že když to stojí na místě a je nastartovanej motor tak tam jde bez problémů, ještě jsem to nekuchnul ale cystám se na to zítra, neporadíte mi někdo na co se mám při opravě zaměřit. myslým su že skontroluju automat, proměřím mosazná pouzdra a kouknu na ložiska a na řadící vidličky, co bude špatné vyměním a bude, nemáte s timhle problémem nějakou zkušenost? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2007 19:48
 
 
 
 
Jméno: čz maniak      IP: uživatel793    
je možný že to dělala spojka? kamarád toho známího si hrál na opraváře a udělal spojku tak že byla uplně na tvrdo a nešla ani vystavit, zkoušel jsem to project, sice mi srdce krvácelo když jsem řadi bez sojky ale ta trojka tam šla joko by nic. takže si zejtra pohraju se spojkou pořádně ji sešteluju a skusim jak to bude šlapat
 
 
Datum: 03. května 2007 19:48
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel839    
mě to taky dělá co jsem na něm začal jezdit, stačí, když tam máš 2 tak ji lehce přidzvednout špičkou nohy a potom tam uplně v pohodě zařadíš dolu 3, to sáme potom z 2 na 1, jen tu dvojku trochu stlačíš dolu, stačí jen lehce abys ji nevyřadil, jinak to asi bude dělat tenm mechanismus v převodovce....ale dá si na to zvyknout
 
 
Datum: 03. května 2007 16:55
 
 
 
 
Jméno: Venca00      IP: uživatel151    
Měl jsem něco podobnýho taky mi tam nešla hodit 3,nekdy jo,nekdy ne a to iza stoje i kdyz jsem jel no a jednou jsem jeszil skoro celej den a den potom mi uz to normalne behalo a stale beha:-)(mozna ze to bude tim ze dlouho stal cca.12 let)t
 
 
Datum: 03. května 2007 16:35
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel847    
Čus, myslíte, že když mi to v kladívku háže jiskru a ve svíčce už ne, že je to cívkou???(svíčku mám novou).Nebo čím to je???Nejde mi to prostě nastartovat....nebo je v p...li zapalování????Já nevím co s tím je prostě to nejde nastartovat.Dík za radu:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2007 23:06
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel847    
Čus, tak sem vyměnil cívku a už to šlape hned sem si myslel že to bude cívkou....měl sem to hned vyzkoušet.
 
 
Datum: 04. května 2007 23:06
 
 
 
 
Jméno: onda.maser      E-mail:      IP: uživatel847    
Dík, jsem vděčnej za každou vaši radu, kdybyste ještě na něco přišli napište to sem:-)
 
 
Datum: 04. května 2007 15:42
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel839    
může to také být fajfkou na svíčce, může být vyzkratovaná, zkus ji vyšroubovat, potom přilož samotnej kabel na válec a zkus ho našlápnout, pokud hodí jiskru, tak je problém v tý fajfce
 
 
Datum: 03. května 2007 16:58
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel270    
Místo kondíku tam můžeš dát kus brambory=) ale nesmíš jezdit moc dlouho pac by vyschla=)))))
 
 
Datum: 03. května 2007 16:39
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      IP: uživatel252    
kdepak kondik tam je od toho , aby sbíral jiskření z kontaktů protože by se opalovaly
 
 
Datum: 03. května 2007 14:29
 
 
 
 
Jméno: mira      E-mail:      IP: uživatel818    
já si myslím že kondenzatorem to nebude protože kondenzator je od toho aby tám nešel větší proud já jsem jezdil bez něj a jezdilo
 
 
Datum: 03. května 2007 13:21
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel847    
Dík zkusim to vyměnit
 
 
Datum: 02. května 2007 22:32
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      IP: uživatel837    
je to na 100 procent kondenzátor
 
 
Datum: 02. května 2007 22:07
 
 
 
 
Jméno: Hanibal      IP: uživatel800    
Ahoj chci se zeptat mám problém se zapojením přepínače co se tu prodává ten s těma kabelama ja jsem jaksi nepochopil jak to mám zapojit mám tam púvodní ale nevím jak ho mám vyměnit dost mě klame barva tech kabelů neví to nekdo vysvětlit lajkovi? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2007 18:27
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Zahada inej farby kablov bude coskoro vyriesena.Mam to rozobrate,len musim vyskusat,ktory kabel je na co a potom to napisem adminovy a on to tu hodi.
 
 
Datum: 03. května 2007 18:27
 
<  2522  2523  2524  2525  2526  2527  2528  2529  2530  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 05.06.2025 7:05:28 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu