Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 hej ted mam komplet motor ale co nejde je spojka jak ju mam zapojit
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2007 12:00
Hele jako co ti nejde zapojit lanko?Pokud nemáš zapojeny lanko tak tam jednoduše dej lanko to s nad víš a pokud ti prokluzuje spojka tak rozdelat dat novy korky do lamely...a nebo si to trocha na kritě kde máš,kam vede to lanko tam máš takovej šroubek na tom krytě a tím to utáhneš nebo povolíš!
Datum: 05. května 2007 12:00
Jméno: fechtlista
IP: uživatel807
 Čau, chci se zeptat. Když vytočím fechtla na místě do otáček a potom uberu plyn, je z motoru slyšet jako když se klepe ojnice nebo klikovka. Je to už důvod k výměně ložisek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2007 22:31
ak je to taky zvuk ako by sa vylomil zub v prevodovke alebo vypadla gulicka z loziska tak treba vymenit aj loziska na klukovke aj ihlicky na ojnici. ale doma to nerob daj si to spravit odbornikovi lebo to mozno aj poseres a nova je draha. a daj si ju potom aj vyvazit.
Datum: 27. května 2007 22:31
To je dovod k vymene klikovky alebo ojnice
Datum: 05. května 2007 16:52
Jméno: Tom
IP: uživatel548
 Zdar chtěl bych se zeptat kolik se vejde převodovýho oleje do mustanga 23 dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2007 22:25
přibližně jsme nalili 1 litr a poznáš to podle kontolního šroubu
Datum: 12. srpna 2007 22:25
Jméno: Venca00
IP: uživatel151
Nebo to lij do te doby dokud to nezacne tect z kontrolniho sroubu!
Datum: 04. května 2007 20:22
Patří tam půl litru.
Datum: 04. května 2007 19:57
Jméno: dasfdafsd
IP: uživatel692
 http://jawa20.xf.cz ješ tě to není hotový
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2007 19:05
 čus draci co se stane když si dám na mustanga motor z ostřikovačů chci si za motorku dát trisku  jak to mám zapojit bez usměrnovače de to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2007 7:36
Jméno: karlos
IP: uživatel372
a na co ti to vůbec je?
Datum: 06. května 2007 7:36
Dej si to na baterku.
Datum: 05. května 2007 12:02
To ti nepude ten motor z ostřikováčů má 50W (ze škodovky, ale bude to stejně i u ostatních+-), a fichtl dává max. 30W
Datum: 05. května 2007 11:32
Jméno: karlos
IP: uživatel372
kolik máš V a W ten motor
Datum: 04. května 2007 21:20
Ne.Pojde ti raz do jednej raz do druhej strany.Bez usmernovaca nie.
Datum: 04. května 2007 20:49
Jméno: michal
IP: uživatel650
 čau seso já sem si tady minule koupil plastovej rychlopal a taky sem řešil problém s délkou lanka ale uz je to v pohode ale musel jsem vyndat ten stavěcí šroubek nevadí to???
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2007 19:16
Jméno: sesa
IP: uživatel850
ne nic se nedeje,,,jen prijdes o moznost regulovat vuli na bowdenu
Datum: 04. května 2007 19:16
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
Nastavuje se tim délka lanka takže pokud to lanko máš akorát tak je k ničemu takže se nic nestane když ho vyndáš
Datum: 04. května 2007 16:34
Jméno: zavodik
IP: uživatel805
 Ahoj, chci se jen zeptat. Má cenu podřazovat na Pionýru s meziplynem?? Myslim, jestli tim ušetřim kolečka oproti normálnímu řazení, bez meziplynu??? Díky. Jen se ještě chci ujistit, dělá se to doufam takhle: spojka - vyřadit - pustit spojku - přidat plyn - spojka - podřadit nižší rychlost?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2007 20:54
Jméno: čz maniak
IP: uživatel793
jedničku dávej až při velmi nízkých otáčkách a malé rychlosti, dojížděj klidnéě na neutrál a jedničku dávej až přirozjezdu na křižovatce, tohle moc dobře znam u mí zetky se to projevuje zlověstným zasténáním ve spojce místo chrupnutí
Datum: 06. května 2007 20:54
Jméno: zavodnik
IP: uživatel805
Mě jde hlavně o tom jsetli tim asoň trochu ušetřim kolečka, občas se mi stává, že když dávám mižší rychlost (1), tak mi tam chrupne..... Tak jestli by to pomohlo, aby to nedělalo...
Datum: 06. května 2007 20:36
Jméno: Venca00
IP: uživatel151
U pionýra jde o to kdyz jede napr. na 2 a zpomalujes tak nez tam hodis za 1 tak das meziplyn aby to nezablokoval zad.kolo...
Datum: 04. května 2007 20:20
Jméno: OO
IP: uživatel548
Netrvá to dlouho když to umíš určitě to je lepší pro motor s meziplynem
Datum: 04. května 2007 19:26
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
Když jedeš do kopce a ztrácíš rychlost tak to bude trvat dost dlouho než to podřadíš s tim meziplynem já to tam radši kopnu hned
Datum: 04. května 2007 16:36
Jméno: zavodnik
IP: uživatel805
Já vim, že se tohle dělá u aut, co nemají synchrony, aby šlo bezbolestně řadit a Pionýr je taky nemá, tak se si myslel, že to bude lepší, když budu řadit s ti meziplynem....
Datum: 04. května 2007 15:27
Jméno: zavodnik
IP: uživatel805
Já vim, že se tohle dělá u aut, co nemají synchrony, aby šlo bezbolestně řadit a Pionýr je taky nemá, tak se si myslel, že to bude lepší, když budu řadit s ti meziplynem....
Datum: 04. května 2007 15:27
Jméno: Beny
IP: uživatel692
já si taky myslim že je to jedno já to dělám taky s meziplynem
Datum: 04. května 2007 15:09
Jméno: michal
IP: uživatel650
podle mě je to jedno já osobně jezdim bez meziplynu
Datum: 04. května 2007 14:48
Jméno: zavodnik
IP: uživatel805
 Zdravim, chci se zeptat, slyšel jsem, že prý jde na Mustanga namontovat zapalování z Babety (207) stator + rotor, že je to lepší - nemá to kladívka, nic se neopotřebovává...... Jde to???
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2007 20:18
Jméno: zavodnik
IP: uživatel805
Co bych musel upravit?
Datum: 06. května 2007 20:18
bez uprav ne
Datum: 04. května 2007 20:51
Jméno: michal
IP: uživatel627
 jaka rozeta je do krosu na fichtla a kolik stoji a má zubů ??? dííííííík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2007 21:28
Jméno: karlos
IP: uživatel372
sežeň si nějakou 75 zubovou, já jsem ji měl, a nebylo to špatný ale jenom do krosu, po silnici 3 plnej a jedeš jak šnek
Datum: 04. května 2007 21:28
Jméno: riher
IP: uživatel760
 Zdar draci.. potřebuju poradit jakej je nejlepsi prevodovej olej pro Fichtla 21...?? nebo aspon jakej byste mi doporucily a kolik asi stoji.. dik..
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2007 8:53
Castrol Garden 4t
Datum: 06. srpna 2007 8:53
pp80 alebo pp90.ja davam pp80
Datum: 04. května 2007 20:52
V převodacich nejsou az zas tak velky rozdily, hlavni je ze nejezdis na suc=)
Datum: 04. května 2007 18:58
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
Asi nějakej takovejdle
Datum: 04. května 2007 16:39
 Zdarec.Potřeboval bych poradit jak mám vyndat krček co v něm jsou řiditka??Dík moc za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2007 21:22
Jméno: Pepa
IP: uživatel839
jestli myslíš celá řídítka, tak trochu povolíš ten šroub nahoře, potom na něj klepni kladívkem, a ptom ty řídítka vytáhneš nahoru
Datum: 04. května 2007 21:22
Jméno: gg
IP: uživatel548
ze spoda máš matku
Datum: 04. května 2007 14:36
 muzete me nekdo rict jak co nejlip dostat karbon z tlumice..(mam ho tam fakt hodně  ,,,dík,,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2007 9:06
Jméno: tomas
IP: uživatel812
nejlepsi autugenem ale slysel jsem i o nejakem roztoku ale ja chemii nevěřim
Datum: 07. května 2007 9:06
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
Nebo autogenem třeba ale s tim benzínem opatrně a jen venku a hlavně nekoukat dovnitř jestli už hoří
Datum: 04. května 2007 16:40
Jméno: Vesnican
IP: uživatel252
spis to nalej dovnítř tak 2 deci
Datum: 04. května 2007 12:30
Jméno: Driver
IP: uživatel687
Polej to benzínem a zapalto
Datum: 04. května 2007 9:48
Jméno: michal
IP: uživatel627
 nevíte nějaký rady na pařeza aby šel na zadní ??? dííííííííkyy
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2007 13:09
Uz ti bolo povedane,ze mas blbnut na necom,coho je este dost a pareza mas nechat jak je.......inak ak to chces davat na zadne,tak velku rozetu
Datum: 04. května 2007 13:09
Jméno: vesnican2
IP: uživatel851
Přesně tak,vyser se na to, na prdel to jen tak nezvedneš, akorát to skurvíš!!!!!!!
Datum: 04. května 2007 13:09
Jméno: Vesnican
IP: uživatel252
Vyser se na to a blbni si třeba na mustafovi a ne na pařezovi
Datum: 04. května 2007 12:31
 Zdar jezdci, jen tak mimo mísu, nechal jsem si do hlavi válce u Variny natočit vložku na svíčku a celý mě to přišlo na 254kč, no na fíka to třeba bude stejný, ale NOVÁ hlava od sesy stojí 295Kč, tak co se vyplatí víc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2007 9:39
Jméno: sesa
IP: uživatel850
tak koukam ze VARINA je unyverzalni,,,,napis pak jak to jede,,,, lae rekl bych ze tam bude jina komprese,,,bud dolo,, nebo nahoru,,posli mi foto fichtlkramek@gmail.com
Datum: 04. května 2007 9:39
No tak to neni nic těžkýho přece , vyto čit na soustruhu vložku a pak do ní udělat závit na svíčku atd. a dát to tam . Tady u náš se to dělá takto .
Datum: 03. května 2007 23:25
 čus dráčci nevíte o náký burze poblíž usteckýho kraje a co to vlastně ta burza jevym jenom že se tam prodávaj díly to je neco jako bazar?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2007 14:33
Jméno: Antonio
IP: uživatel864
vim lásko miluju tě......................................................................................................................................................................
Datum: 07. května 2007 14:33
Jméno: michal
IP: uživatel650
já jezdim nejvíc do chotusic a kladna
Datum: 04. května 2007 14:49
Jméno: Vesnican
IP: uživatel252
Je to prostě místo třeba louka nebo fotbalový hřiště a tam sou udělaný uličky a na každý straně tý uličky jsou týpci třeba s autama a maj před sebou roztažený nějaký plachty nebo deky a tam maj ty díly jinak já jezdim na burzu do přepych a do chotustic
Datum: 04. května 2007 12:36
Jméno: mara
IP: uživatel426
 hle kdo zkousel v prevodech prehodit ty 2 kolecka jedno ma mylim 20 zubu a druhy 18 v originale to jede na dvojku 40 kolik to vali kdyz se prehodi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2007 18:39
Zdarec , no stane se že budeš mít vlastně první dva kvalty což je jednička a dvojka tak budou skoro na stejný urovni a trojka ti bude trvat než jí roztáhneš .Vlastně mezi jedničkou a dvojkou nebude skoro žadnej rozdíl.
Datum: 03. května 2007 18:39
Jméno: Nox
IP: uživatel701
 Draci, může mi někdo prosím vysvětlit, proč je tu (v žárovkách) na 30W magneto doporučovaná žárovka 25/25W?? Vždyť když pak svítím dálkovým, tak to odebírá 25+25+5(na zadek), což je nějakejch 55W. To přeci nemůže utáhnout.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2007 18:02
Jméno: overdriver
IP: uživatel43
Ta žárovka má dvě vlákna 25 W a mezi nima se přepíná - svítí jedno nebo druhý a nikdy obě. Jediný rozdíl mezi nima je, že jedno má půlku světla odstíněnou takovym plechem a svítí ti pod nohy (tlumený).
Datum: 03. května 2007 18:02
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
25/25W to je jenom nějaký značení něco jako min a max nebo tak nějak takže doopravdy má 25+5 vzadu dává 30
Datum: 03. května 2007 17:42
 zdarec lidi mam problém, známej má dachla a je to na motory mírnej analfabet takže mu to mam spravit já, problém je že pijonýr se chová víc než zapeklitě: nejde tam trojka absolutně když to jede tak jako by tam nebyla ani to necvakne. ale co mě na tom zaráží nejvíce je že když to stojí na místě a je nastartovanej motor tak tam jde bez problémů, ještě jsem to nekuchnul ale cystám se na to zítra, neporadíte mi někdo na co se mám při opravě zaměřit. myslým su že skontroluju automat, proměřím mosazná pouzdra a kouknu na ložiska a na řadící vidličky, co bude špatné vyměním a bude, nemáte s timhle problémem nějakou zkušenost?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2007 19:48
Jméno: čz maniak
IP: uživatel793
je možný že to dělala spojka? kamarád toho známího si hrál na opraváře a udělal spojku tak že byla uplně na tvrdo a nešla ani vystavit, zkoušel jsem to project, sice mi srdce krvácelo když jsem řadi bez sojky ale ta trojka tam šla joko by nic. takže si zejtra pohraju se spojkou pořádně ji sešteluju a skusim jak to bude šlapat
Datum: 03. května 2007 19:48
Jméno: Pepa
IP: uživatel839
mě to taky dělá co jsem na něm začal jezdit, stačí, když tam máš 2 tak ji lehce přidzvednout špičkou nohy a potom tam uplně v pohodě zařadíš dolu 3, to sáme potom z 2 na 1, jen tu dvojku trochu stlačíš dolu, stačí jen lehce abys ji nevyřadil, jinak to asi bude dělat tenm mechanismus v převodovce....ale dá si na to zvyknout
Datum: 03. května 2007 16:55
Jméno: Venca00
IP: uživatel151
Měl jsem něco podobnýho taky mi tam nešla hodit 3,nekdy jo,nekdy ne a to iza stoje i kdyz jsem jel no a jednou jsem jeszil skoro celej den a den potom mi uz to normalne behalo a stale beha  (mozna ze to bude tim ze dlouho stal cca.12 let)t
Datum: 03. května 2007 16:35
 Čus, myslíte, že když mi to v kladívku háže jiskru a ve svíčce už ne, že je to cívkou???(svíčku mám novou).Nebo čím to je???Nejde mi to prostě nastartovat....nebo je v p...li zapalování????Já nevím co s tím je prostě to nejde nastartovat.Dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2007 23:06
Čus, tak sem vyměnil cívku a už to šlape hned sem si myslel že to bude cívkou....měl sem to hned vyzkoušet.
Datum: 04. května 2007 23:06
Dík, jsem vděčnej za každou vaši radu, kdybyste ještě na něco přišli napište to sem
Datum: 04. května 2007 15:42
Jméno: Pepa
IP: uživatel839
může to také být fajfkou na svíčce, může být vyzkratovaná, zkus ji vyšroubovat, potom přilož samotnej kabel na válec a zkus ho našlápnout, pokud hodí jiskru, tak je problém v tý fajfce
Datum: 03. května 2007 16:58
Místo kondíku tam můžeš dát kus brambory=) ale nesmíš jezdit moc dlouho pac by vyschla=)))))
Datum: 03. května 2007 16:39
Jméno: Vesnican
IP: uživatel252
kdepak kondik tam je od toho , aby sbíral jiskření z kontaktů protože by se opalovaly
Datum: 03. května 2007 14:29
já si myslím že kondenzatorem to nebude protože kondenzator je od toho aby tám nešel větší proud já jsem jezdil bez něj a jezdilo
Datum: 03. května 2007 13:21
Dík zkusim to vyměnit
Datum: 02. května 2007 22:32
Jméno: Vesnican
IP: uživatel837
je to na 100 procent kondenzátor
Datum: 02. května 2007 22:07
Jméno: Hanibal
IP: uživatel800
 Ahoj chci se zeptat mám problém se zapojením přepínače co se tu prodává ten s těma kabelama ja jsem jaksi nepochopil jak to mám zapojit mám tam púvodní ale nevím jak ho mám vyměnit dost mě klame barva tech kabelů neví to nekdo vysvětlit lajkovi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2007 18:27
Zahada inej farby kablov bude coskoro vyriesena.Mam to rozobrate,len musim vyskusat,ktory kabel je na co a potom to napisem adminovy a on to tu hodi.
Datum: 03. května 2007 18:27
|



|