slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  253  254  255  256  257  258  259  260  261  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: olous      IP: uživatel15510    
zdar draci!!! mam 20 motor po GO. najeto asi 200 Km. trapi me samozapaly. po kratkem zahrati i pri relativne nizkych otackach to porad zapaluje samo. svicku mam nejstudenejsi na svete :-) tesneni pod hlavou nemam. hlava je cista... svicka je spis cerna.(mazu 1:33) zkousel jsem stelovat bohatost smesi. trysku mam 70. kdyz dam 68, jede to uplne hrozne. kdyz se 70-kou prelepim jednu diru na air boxu, tak se to taky zhorsi. s jehlou jsem hybal navrch - dolu, nejlip to jede na treti zarez z vrchu. predstih mam 1,6 mm, kdyz s nim pohnu nahoru nebo dolu, tak je to taky vzdycky horsi. zacina me to pekne srat :-) mate nejake tipy? jeste me napada: kdyz jsem skladal motor s novou klikou, musel jsem dat pod valec vic tesneni (myslim ze tri) kvuli pistu, ktery se potkaval s hlavou. nemeril jsem kompresi. tak si rikam, jestli tu hlavu nemam moc dole a sou tam velke tlaky. co? diky za rady!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2013 14:58
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Hele podle mě, to máš pekelně bohatý, mrkni na ten karburátor jestli ti zavírá plovák a jestli je správně hladina, a zkus si jestli ti ty trysky dosedají do sedel, některé nové trysky jsou o fous kratší a ikdyž jí dotáhneš na fest dole nedosedá. Pokud nemáš válec nijak upravovaný, tak na druhý zářez z hora, trysku 68 a na filtrboxu volnou jen jednu tu malou spodní dirku a trubičku tak musí být svíčka krásně vypálená do cihly.
 
 
Datum: 14. srpna 2013 14:58
 
 
 
 
Jméno: olous      IP: uživatel15510    
hodnotu svicky si nepamatuju, ale vecer zjistim a napisu.... (kdyz jsem ju kupoval, tak jsem pani v mototechne rikal -tu nejstudenejsi na svete :-) a opravdu ma ten izolator velice kratky.) je cerna - spis mokra. gufera jsou nove, volnobeh to drzi, v elektrice chyba nebude ptz kdyz to vytocim a vypnu chcipak, tak motor jede dal. zacne strilet do vyfuku, protoze samozapaly nejsou casovane, ze jo. chcipak funguje. kladivka i kondik jsem daval nove pri GO. tesneni je vsude samozrejme taky nove. s tim podkladanim valce jsem to myslel tak, ze kdyz pist naráží do hlavy, tak je komprese logicky velka a kdyz to podlozim papirovym tesnenim o tloustce nula-nic, tak se ta komprese o moc nezmensi a mohla by byt porad velka... ale kdyz standa rika, ze ani na extra nizkou hlavu to nedela samozapaly, tak to tim asi nebude. zkusim jeste znovu vycistit karbec. hladinu jsem nastavoval, ale jeste zkontroluju. ventil zavira. diky kluci za reakce. klidne jeste piste dalsi tipy :-) fechtlu zdar!!!
 
 
Datum: 14. srpna 2013 13:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15969    
Fichtl nemá samozápaly ani na extra nízkou hlavu. Máš něco špatně v zapalování (kondik,kladívko,indučka,vn kabel,fajfka,svíčka atd...)...u j555/05 to dělá propálený vinutí statoru světelného a zapalovacího okruhu
 
 
Datum: 14. srpna 2013 11:54
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Popis je sice dlouhý ale zásadní informace chybí. Tak prvně by bylo dobré vědět jakou tam máš svíčku?? Tím že podkládáš válec aby ti vršek pístu hrás s hranou válce kompresy nezvýšíš. Tak že chyba bude jinde. Buď ten předstih dobře nemáš a nebo jsou další možnosti. Jakou barvu má svíčka?? Jestli je šedá nebo dokonce bílá tak koukni na gufero pod zapalkem, na těsnění pod sacím potrubím a karburátorem. Jestli je černá ta bych se mrknul na karbec buď vysoká hladina, nebo ti nezavírá ventil a nebo ti podtéká tryska.
 
 
Datum: 14. srpna 2013 11:23
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel13681    
zdar draci chci se voptat bude stačit do převodovky u třindy pp90 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2013 7:41
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Čau zajisté. Mám doma 20ku a teď se podrž. Je vyrobena 1971 od té doby ji vlastníme a teď se chystám udělat spojku, protože již nefunguje. Poprvé od roku 1971 se mění spojka a poprvé se bude měnit i olej. Jinak se pouze dolíval. Motor má najeto 16000km a pak již nefungoval tachometr. Socialistické stroj vydrží všechno cha cha............... Měj se
 
 
Datum: 20. srpna 2013 7:41
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano :-)
 
 
Datum: 14. srpna 2013 10:35
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel13625    
Ahoj chci se zeptat lidi co byly na burze v nupakach jestli se tam vyskytujou dily na CZ 150 C schanim takrka vse :-) tak jestli tam ma cenu porozhlednout se nebo ne :-) diky ta odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2013 11:26
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
ideální je tam jet něco prodávat, jako kupující platíš 30kč za osobu + 30 za parkování, když prodáváš platíš jen 30 za prodejní místo :-)
 
 
Datum: 14. srpna 2013 11:26
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel13625    
Tak vstupne je tam mnohem lepsi jak v chotusicich :-) doufam ze tam aspon neco sezenu tak diky :-)
 
 
Datum: 14. srpna 2013 10:27
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přijeď minimálně tam maj dobrou klobásu :-D
 
 
Datum: 14. srpna 2013 10:08
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel13625    
Prave na tu chci jit tak prave schanim info jestli to ma cenu :-) diky
 
 
Datum: 14. srpna 2013 9:50
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
V Nupakách záleží jestli se krejou s jinou "velkou" burzou, pokud ne bývá tam hodně prodejců a na CZ tam určitě něco seženeš, zrovna příští sobotu je burza
 
 
Datum: 14. srpna 2013 6:02
 
 
 
 
Jméno: roman      E-mail:      IP: uživatel15968    
Čau chci se zeptat mám hondu CR 80 r 2003 mate někdo manuál , cuka my 4 nevíte čím by to mohlo být děkuji za odpovědi. A jaký olej do ní mužů lit do převodovky 10w40 polosintetiku. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2013 9:30
 
 
 
 
Jméno: roman      E-mail:      IP: uživatel15968    
Motor běží normálně a kdiš dám 4 tak ten kvalt cuka a Nevis michale kde bych žehnal dí ly do převodovky dík za odpověď
 
 
Datum: 18. srpna 2013 9:30
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel12170    
cuka jako ze vynechava motor nebo motor bezi normalne a cuka prevodovka? Taky sem mel tenhle stroj a docela se tam sipou prevodovky
 
 
Datum: 17. srpna 2013 8:39
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel12050    
zdravim, ten válec na pionýra co se prodává tady v krámku tak je ten polský s vylitou vložkou nebo ten puvodní ze kterého se dá vložka vylisovat? děkuji za odpověd ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2013 10:53
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
i ten polský se dá z nej vložka vyndat
 
 
Datum: 14. srpna 2013 10:53
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Polák
 
 
Datum: 14. srpna 2013 6:04
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, mám tu jeden technickej. Jde vyměnit pouzdra v kyvný vidlici u mustanga i bez lisu ? Nebo bez lisu nsmám šanci ? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2013 12:05
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel1723    
pouzi sverak tak sem to dal ja
 
 
Datum: 14. srpna 2013 12:05
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel15809    
potřebuju poradit jestli pasuje motor z mustafy na 21ku? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2013 22:17
 
 
 
 
Jméno: kujda      IP: uživatel14373    
ty motory jsou uplně stejny
 
 
Datum: 13. srpna 2013 22:17
 
 
 
 
Jméno: roman      IP: uživatel15968    
To je to samo
 
 
Datum: 13. srpna 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo
 
 
Datum: 13. srpna 2013 18:56
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel1434    
dobrý den, nemáte nebo neznáte nějaký přípravek na vyrážení ložisek z předního nebo zadního kola na fichtla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2013 0:44
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
Vše dole popsané jsem zkoušel a nic.Pak jsem si za cca.12kč koupil vrut do betonu o přůměru 12mm nebo ted z hlavy nevim prostě průměru vnitřního kolečka,nasadíš do kolečka,zašroubuješ šroub co je součástí,on se ten vrut v tom ložisku roztahne a nehne se no a potom ho pěkně rovně vybouchaš i stim vrutem ven.Dělal jsem takto obě kola a naprostá paráda.
 
 
Datum: 14. srpna 2013 0:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nejlepší co může bejt je to nahřát na cca 120 stupnů a pak ložiska vypadávaj sami a poškození je minimální
 
 
Datum: 13. srpna 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kus kulatiny mi vždycky bohatě stačil :-D
 
 
Datum: 13. srpna 2013 17:50
 
 
 
 
Jméno: Jirka20      IP: uživatel1434    
zdravím, mám dotaz na jezdcu závodů fichtl. Chci si dát místo origo osy zadního kola, svojí vyrobenou. Vydržíto z taženy kulatiny, nemá někdo zkušenosti. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2013 21:12
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaký je přínos této ůpravy?
 
 
Datum: 15. srpna 2013 21:12
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
udělej jí z hlazenky a vydrží
 
 
Datum: 14. srpna 2013 23:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      E-mail:      IP: uživatel15962    
tak tak za tu práci to nestojí jinak puvodaní je snad nitridovaná... musel bys mít soustru a očko 1,5 stoupání a to nejni zrovna laciný..mám tu doma starou jetou origoš napiš na mail...
 
 
Datum: 14. srpna 2013 7:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ono by asi taky chtělo říct jakej materiál na to chceš použít a jakou chceš řešit tepelně chemické zpracování...
 
 
Datum: 13. srpna 2013 18:02
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě ne.. ty origo osy jsou dost tvrdý.. věř mi z jedný starý jsem chtěl kousek uříznout a flexa si pěkně zakňučela.
 
 
Datum: 13. srpna 2013 17:51
 
 
 
 
Jméno: wajsner      IP: uživatel15967    
cus draci chi se zeptat jestli jde nějak vyndat šroub ktery je u statoru http://jawa-50.unas.cz/schema/nastaveni.htm (číslo 1) dokazal jsem ho totiž urvat asi v pulce. Dík za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2013 22:45
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to teda opravdu nevím jestli vačku na pincku drží šroub m6.řekl bych tak m5.Spíš se mi osvědčilo nabrousit šroubovák do ostra a seknout do toho zbytku drážku a šroubovákem vytočit.pokud není pokurvený zavit mělo by to jít
 
 
Datum: 24. srpna 2013 22:45
 
 
 
 
Jméno: Matějka Alois      E-mail:      IP: uživatel15370    
zdravím, včera jsem to dělal, vem 5 -5,1 vrták /nabroušen, maž olejem, ruční vrtáčku a provrtej- je tam špuntnt, protáhni závitníkem M6 bylo to u motoru 05-20, zdar a sílu
 
 
Datum: 24. srpna 2013 20:24
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15962    
pokut ti kouká ven navařit matici..pak jak píše kolega vytahiovákem.... a krajne vzít vrták 4,8mm a opatrně ho odvrta a zavit protáhnou..je to risk že to skundíš ...
 
 
Datum: 14. srpna 2013 7:20
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus to vytahovákem navrtej do něj díru a vytahovákem to vymontuj
 
 
Datum: 13. srpna 2013 17:17
 
 
 
 
Jméno: fanda      IP: uživatel15966    
zdravim chtěl jsem se zeptat jestli někdo nevi jaka je originál triska v karburatoru delorto na babetu 210 ? diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: fanda      IP: uživatel15966    
dik chtěl jsem kupovat jinou stim že je větší našel jsem 48 a 56 takže to je asi zbytečnyrn
 
 
Datum: 14. srpna 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
63 :-)
 
 
Datum: 13. srpna 2013 19:29
 
 
 
 
Jméno: Maty      IP: uživatel15490    
zdravim mam problem skladam vydlici a nejde mi nasunout kluzak do futra jako by to dřelo prvnich 10 cm je to ok pak ani za boha zkoučšel jsem to mazat ale bez vysledku mužete mi pls poradit čim to muže byt jinak futra sou puvodni a zachovala tak jsemje nemenil děkuji..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2013 22:11
 
 
 
 
Jméno: Maty      IP: uživatel15490    
všiml jsem jsi že jak sem je vyšroubovaval ven tak jsem nechtěne asi je trochu ty futra odřel a jsou tam takove hrbolky ryhy ve futru chci se zeptat jestli to jde nějak opravit slyšel jsem že kluzak nařat a protahnout jenomže při pokusu se mi kluzak ve futru zapečetl takže nwm..:-(rn
 
 
Datum: 14. srpna 2013 22:11
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi 10- 15 cm dál jsou ještě jedny pouzdra tak se ti to o ně asi zasekává snaž se to nasměrovat nějak na proštředek a pokud to ani potom nepude tak oddělej nahoře ty matice posvit si tam baterkou a koukni se co tam zavazí
 
 
Datum: 13. srpna 2013 13:35
 
 
 
 
Jméno: drn      IP: uživatel15060    
Zdar pánové. Máte někdo přímé porovnání laufu hikone vs. originál co se týká spotřeby a přínosu na seriovém motoru? je to na mustanga díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2013 14:00
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Originál motor (sání, karbec...) jede nejlíp s originál výfukem. Spotřeba nejnižší, protože to má i spodek.
 
 
Datum: 13. srpna 2013 14:00
 
 
 
 
Jméno: Květoš      IP: uživatel14157    
Zdravim, potřebuju vědět kolik se dává oleje do tlumičů z mustanga. Diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2013 16:57
 
 
 
 
Jméno: Květoš      IP: uživatel14157    
Tak diky :-)
 
 
Datum: 13. srpna 2013 16:57
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud nemáš návod k obsluze tak si ho stáhni s netu ja to tak taky udělal na http://www.jawa-50.cz/ tam dej na levé lište mustanga a tam máš návod k obsluze
 
 
Datum: 13. srpna 2013 13:38
 
 
 
 
Jméno: Stig      IP: uživatel13048    
Kolecko: Dikec , mám je totiž na babettě a jsem na to moc těžkej
 
 
Datum: 13. srpna 2013 13:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To spíš ne. Když bys tam dal olej s vyšší viskozitou tak by to bylo tužší...
 
 
Datum: 13. srpna 2013 13:09
 
 
 
 
Jméno: Stig      IP: uživatel13048    
Kolecko: Kdybych tam dal víc, tak to bude tužžší že ? :-)
 
 
Datum: 13. srpna 2013 12:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Viz Návod k obsluze :-)
 
 
Datum: 13. srpna 2013 10:18
 
 
 
 
Jméno: pavel41515      IP: uživatel13868    
Zdravím mám Jawu 350/361 a je na ni řidičák stále od 18 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2013 8:41
 
 
 
 
Jméno: pavel41515      IP: uživatel13868    
né ona jezdí v poho teď byla 15 let odstavená a krásně jede
 
 
Datum: 14. srpna 2013 8:41
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15962    
ano je ...akorád pozor 350 sportka je docela v kurzu tak zvaž jakekoliv zásahy do stroje ...
 
 
Datum: 13. srpna 2013 9:52
 
 
 
 
Jméno: Hanz      IP: uživatel15931    
Zdar kucí, co vse muze byt porouchane ve vidlici, kdyz za jizdy kolo hrozne hazi a klepe se... kdyz zvednu motorku tak vidlice div nevyjedou z pouzder celee a skoro upadne kolo... jsou uvnitr nejake uchyty nebo pouzdra, nebo tak? nwm zda to jde opravit, nebo co vse koupit nove.... mluvim o jawe 21 :-) dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2013 10:20
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano jsou špatné pouzdra, a ten odkaz nevadí protože tady na fichtlkrámku je ta stráka jako "partner" si sjed dolu u pokecu a tam máš i jiné stránky
 
 
Datum: 13. srpna 2013 10:20
 
 
 
 
Jméno: jirin10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady je návod. taky sem to podle něho opravoval : http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-predni-teleskopicke-vidlice-tlumicu-pruzin.html (doufám že nevadí že sem sem dal tenhle odkaz jestly ano tak se omlouvám)
 
 
Datum: 13. srpna 2013 0:37
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Plánuji stavbu nějaké buggy a tak bych se chtěl informovat. Chtěl bych tam motor z felicie. Nejlépe ten 1.6, ale nevím jestli ho jde dát na převodovku ze š120. Když by to nešlo, tak by se použil 1.3 z feldy nebo z favorita. Dál se chci zeptat jestli by šlo dát na MPi motor karburátor místo vstřikování (popř. jaký). Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2013 23:25
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak motor z fáčka 136 je o pár koníků silnější ale 135 postačí
 
 
Datum: 13. srpna 2013 23:25
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
No já chci nechat převodovku ze š120 abych nic nemusel otáčet a jen na tu převodovku nasadil motor favorit/felicia. Chtěl jsem vědět který motor na to bude nejlepší a který hlavně bude sedět.
 
 
Datum: 13. srpna 2013 22:02
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dle převodu,váhy a výkonu vmax mohla šplhat až ku cca 180kmh,což je strašně moc.šel bych do krátkého 4kvaltu,který je daleko dostupnější než 5q,na který neseženeš skoro nic.jinak na 1,6z feldy je origo namontována redukce na škodováckou skřín.na 1,6 aee karb není.snad se dá koupit závodní na webery ale to je jiný level a prachy.
 
 
Datum: 13. srpna 2013 22:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
za mě motor favorit 136 a převodovku ze škodovky 5 kvalt a musí to lítat jak prase,nedokážu si představit buggy s převodovkou z favorita docela blbě by se to tam pasovalo podle mě
 
 
Datum: 13. srpna 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je obrovský problém otočit diferák a celý to otočit i s motorem ve stylu formule
 
 
Datum: 13. srpna 2013 16:31
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel13544    
http://www.youtube.com/watch?v=ekO_XN1heiE ten druhej odkaz má bejt tenhle
 
 
Datum: 12. srpna 2013 23:08
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel13544    
zdar na tohle máš nejlepší použít motor z favorita a jí s převodovkou zablokovat řízení a nechat to tak buggy bude líp vyvážená . když použiješ převodovku ze 120 buggy nebude vůbec vyvážená a jak uvidí prutčí kopec bede na zadních a jí při prutčím rozjezdu a když motor a převodovku z feldy tak je nej lepší z 1.3 z toho staršího typu. koukni co delá 120 http://www.youtube.com/watch?v=L-XV2zNikn0 a takle lechce seti favorit ani felda nepostaví http://www.youtube.com/watch?v=L-XV2zNikn0
 
 
Datum: 12. srpna 2013 23:06
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel15908    
zdary kolik mam dat cyklocomputer od středu kola ? je to na fichtla . dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2013 21:21
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Čím blíž středu, tím líp...
 
 
Datum: 12. srpna 2013 21:21
 
 
 
 
Jméno: miselin4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci dneska jsem na babetě rozdělal,odmastil a vyměnil všechny gufera ze strany spojky ale problem nastal když jsem to poskládal tak to jede furt na dvojku,když zastavim tak to chce furt jet . nevíte co jsem mohl dát špatně? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2013 20:42
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel14951    
Dobrý den, dotaz pro SESU budete mít ještě ty kvalitní plováky na S22 stadion? Děkuji za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2013 19:27
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
snad bude do 14 dnu
 
 
Datum: 13. srpna 2013 19:27
 
<  253  254  255  256  257  258  259  260  261  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.06.2025 2:53:09 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu