Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čus,pionýr mi nechce tahat od spoda.Čím to může být?předstih?nebo?díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2012 20:48
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 mě když nechce táhnout fekál odspoda... tak to zkusím objet a vzít od vrcha.. ámen.
Datum: 21. srpna 2012 20:48
Jméno: kubikk
IP: uživatel13031
 buď předstih nebo špatné palivo. já jezdím na naftu s benzínem a taky to špatně táhne v nižších otáčkách
Datum: 21. srpna 2012 19:13
 zdrec draci mam fíka 21 je nakej lepsi olej do benzinu co zvysi trochu vykon a pojede lip nez s M2T ?? co stojí 20 kč  neco do stovky je ? dik za odpovedi !
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2012 15:54
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!I když je poslední příspěvek starší jak týden, tak taky přidám.Úplně nejvíc souhlasím s Dweinem!
Datum: 02. září 2012 15:54
Datum: 23. srpna 2012 19:53
Datum: 23. srpna 2012 19:49
Jméno: Karel
IP: uživatel14157
 Ja doporučuje MOGUL TS ten dávám s pomrem 1:50 takže tam je víc benzínu než u m2t.
Datum: 23. srpna 2012 15:45
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 nesmí se to m2t kupovat na benzínce... kupuju to po litrech a ten stojí cca 70kč ... a musím říct že je to ten úplně nejvíc nejlepčí olej na celým tomhle světě !!
Datum: 21. srpna 2012 20:39
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 tyvole lahvička M2T tě stojí 20,- takže litr za 200?? za to mám nějakejch 1,3 litru stáčenýho stihlu
Datum: 21. srpna 2012 18:53
Jméno: standa
IP: uživatel14351
 Měl bys koupit svíčku s platinovou elektrodou,100oktanovej benzín a plně esterovanou syntetiku do závodní krosky...výkon to sice nezvýší,ale mužeš psát že jezdíš na" rejsingovej setap "... Jinak do seriovky stačí nejlevnější minerál s API TC. Poměr 1:33
Datum: 21. srpna 2012 16:07
 já bych bral mogul TSF ale jelikoš na naší bezntině stojí ta malá lahvička 80 kč a ta púl litrová 140 tak beru valvoline motorcycle 2T je tam přímo psáno vhodné pro starší stroje a litr mě vyjde na 200kč. Ale k dotazu v oleji výkon nehledej. ale můžeš vyzkoušet vzít 100oktanovej benál  ( na dváce sjem ale žádnej rozdil nepoznal)..
Datum: 21. srpna 2012 11:33
Jméno: jawař
IP: uživatel5767
 M2T forever
Datum: 21. srpna 2012 11:28
 petr-> taky jezdim na ten Castrol 2T.... je to BOMBA  nemužu si stěžovaat
Datum: 21. srpna 2012 10:28
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 výkon nezvýší ale prásu z dekarbonizací + přidřenej píst s válcem  jezdil jsem mogul TS a raději sem z něho přešel na Castrol 2T power racing
Datum: 21. srpna 2012 9:40
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Olej ti výkon nezvýší, s M2T poměr 1:33, tak si vem kalkulačku a viděl si 1:33...
Datum: 20. srpna 2012 13:46
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 muhehe  výkon v oleji tu už dlouho nebyl  ... nesmysl, m2t bohatě dostačuje, na 4 litry něco přes deci oleje.
Datum: 20. srpna 2012 13:33
 takovej blbej dotaz ktomu na 4 litry benzinu kolik mililitru oleje ?
Datum: 20. srpna 2012 13:12
Jméno: pflodr
IP: uživatel6603
 Čau mam jawu 350 a mam ji 800km po go motoru. CHtěl bych jet s ní na dovču ale nevim jestli to ten motor vydrží nejdál jsem s ní jel okolo komína tak 40-50km. CO myslíte? pro vás asi stupidní dotaz ale ja v tom nemam zkušenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2012 2:12
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 s 639 jsem se setkal 2x z toho jednou v autoskole.... ale co pises tak repas motoru delal predchozi majitel takze je to repas typu HAhaHA ... oba vime hovno co tam dal a jak to dal.... takze po lopate receno jestli mas kleplou ojnici tak "budes jak kokot zajizdet do nekonecna..." jinak 800 km je v poho pokud teda nedelalo vybrus nejaky hovado ...navic dneska uz se ani nezajizdi... a kdyz chces JO zajizdet tak se projedes pul hodky po meste a mas zajeto ... co se tyce oleje tak je nesmysl ho davat vic - pist a krouzky to zas tak nevyzadujou (vicemene se jedna o futro ktery musi byt spravne mazany) no a ty jsi na jehlach a tam se to odvaluje a je to o necem uplne jinym ... (samodrejme nesmis mit olej "po hranolkach"...) proste sedni a s prstem v prdeli jed
Datum: 23. srpna 2012 2:12
Jméno: pflodr
IP: uživatel6603
 639 a a tim repasem myslim repas kliky, výrbrusy atd.. a jestli to je na jehlách fakt nevim to sem se jaksi při koupi neptal
Datum: 22. srpna 2012 10:37
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 co mas za JAWU 350 ??? co je u tebe repas motoru ??? mas jehly nebo futro ?? ................................ a keci typu "dej vic oleje" je takova picovina ktera se tady furt a furt dokola opakuje ..........
Datum: 21. srpna 2012 23:28
Jméno: pflodr
IP: uživatel6603
 ale dám na vás a kápnu tam toho oleje víc, rači víc než míň že
Datum: 21. srpna 2012 20:22
Jméno: pflodr
IP: uživatel6603
 No to já mám potom zas kolem sebe bandu rádoby opravářů kteří mi říkaj že 1:33 zbytečně čoudí a zasírá vejfuky
Datum: 21. srpna 2012 20:22
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 já najezdil na 350 tak 500 a pak jsem jí dal a kousla se mi bacha na to dal bych bejt tebou víc oleje než 1:40 tak 1:33 a občas bych jí nechával vydechnout
Datum: 21. srpna 2012 18:55
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 nejaky rady jak nafouknout flash disk ????
Datum: 20. srpna 2012 23:48
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
 po 800 km to je zajetý
Datum: 20. srpna 2012 15:09
 1:40 ? není to málo oleje máš to na jehlách ? ale i tak dodržoval bych poměr co určil výrobce a nemělo by se nic stát
Datum: 20. srpna 2012 12:58
Jméno: pflodr
IP: uživatel6603
 jak chodila nevím kupoval jsem ji po go
Datum: 20. srpna 2012 11:03
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 jde taky oto jak chodila před tim? jestli spolehlivě tak bych se snad moc nebál, ale hodně to maž
Datum: 20. srpna 2012 11:00
Jméno: pflodr
IP: uživatel6603
 jezdím na ten červenej olej z mountfieldu do motorrových pil a dávám 1:40
Datum: 20. srpna 2012 10:50
 Myslim že po 800km už je motor z větší části zabehnutý, pokud tomu nebudeš dávat furt plnej kotel, a kápneš trochu víc oleje do benzínu tak by se nemělo nic stát...
Datum: 20. srpna 2012 10:38
 Zdravím vlastním Jawa 250/559 první typ.Nevíte jaká barva na ní patří ,odstín,číslo?Budu dělat kompletní renovaci.Motor je už po go má najeto kolem 2500km ale pořád hučí jako kdyby tam bylo turbo.Už nevím co stím poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2012 19:14
Jméno: kubikk
IP: uživatel13031
 turba pískají
Datum: 21. srpna 2012 19:14
 červená je podle čsn 8850
Datum: 20. srpna 2012 10:28
Jméno: nezname
IP: uživatel4625
 zdravim, posledni dobou mi nejak odchazeji indukcni civky nevite cim by to mohlo byt a jak bych mohl promerit civku abych vedel jestli je ok nebo ne...? a jeste by me zajimalo jestli radite se spojkou ci bez?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2012 9:08
 Návod na proměření indukčky najdeš v Dočkalovi, řadíse se spojkou!
Datum: 20. srpna 2012 9:08
Jméno: deep
IP: uživatel13546
Posl.aktualizace: 20. srpna 2012 13:02
 no myslím že přibastlit by to tam určo nák šlo když jsem to vyděl že to měl někdo i na pioniru a JEstl ise vyrábí repliky to boužel nevým třeba mě někdo doplní
Datum: 20. srpna 2012 13:02
 draci predem se omlouvam,,ale az nastoupite 1,9 do skoly,, tak fichtl kramek zdrazuje postovne o 10kc,, a to bez ohledu na vahu a velikost,, od samolepky az po kolo vyfuk je to za 110kc,, bratri slovaci to maji standartne za 250kc,,,lebo pro ne uz je to i tak draha sranda si neco poslat na SR,,, sorac ale drzel sem 100kc uz patym rokem a mezi tim posta zdrazila 3krat,,takze se nedivte,, urcite jeste zdrazim ale do konce roku urcite ne,,lebo bych mozna dostal sutrem po hlave,, ale pro ty co jsou radi ze nemuseji jezdit po prodejnach a hledat zrovna ten dil zda maji ci nikoliv,,tak i tak to skousnou ale pro ty co je 110kc,, tak me zatrati a radsi si udelaj cas a budou schanet po kamenych prodejnach,,, sorac
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2012 16:13
Jméno: standa
IP: uživatel14351
 Zrušil bych jednotné poštovné,je to kravina... Tratíš na tom... Ale je fakt že 110,- je pakatel strašnej...
Datum: 21. srpna 2012 16:13
 asi tak školu mi nepřipomínej... 10 kč to je v pohodě. a do školy se jde Třetího...
Datum: 20. srpna 2012 12:59
 10kč.... To si myslím, že nikoho nezrujnuje.......(110Kč je pořád dobrá cena).....
Datum: 19. srpna 2012 22:40
Jméno: pejsek
IP: uživatel13535
 školu mi nepřipomínej
Datum: 19. srpna 2012 22:11
 .. ale i tak je to pořád dost pěkná cena za poštovný všude jinde chcou aspoň dvě kila..
Datum: 19. srpna 2012 20:58
 Ahoj, na mojí Jawě 640 teče nádrž, kolem těch dvou držáků dole v zadu jsou praskliny... Nechci to svařovat nebo letovat mosazí, kvůli poškození laku a taky aby to třeba neblaflo. Nejradši bych to zalepil nějakým dobrým dvousložkovým lepidlem, tekutým kovem, nějakým tmelem nebo tak. Tak se chci zeptat, jestli máte někdo vyzkoušené třeba nějaké to lepidlo... Chtěl bych něco spolehlivého, ale aby se to dalo normálně sehnat, díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2012 11:05
 Ahoj, měl jsem stejný problém na nádrži od fíka. Plechová benzínová nádrž se vařit vážně nedá. Vyletěl bys střechou  Nádrž jsem očistil (odmastil), na každou díru jsem přilepil kousek obyčejného plechu tímhle lepidlem (http://www.uhu.com/uploads/tx_uhuproducts/46670_Blister_01.png), sehnal jsem ho v Hornbachu a ty plíšky jsem překitoval dvojsložkokým lepidlem, teď si nevzpomenu na jméno (byla to malá modrá plechovka taky koupená v Hornbachu ). Pak nechat zaschnout, přebrousit, znovu překitovat, nechat zaschnout, přebrousit a potom jsem to už jen přetřel základovkou a samotnou barvou. Od té doby už neteče. Prvně jsem tam nanesl jen samotné lepidlo bez plíšků, ale benzín to rozežral.
Datum: 21. srpna 2012 11:05
 wafel: Jojo, vylil jsem to jak píše v tom návodu.
Datum: 20. srpna 2012 10:10
 Čus draku, zalep to tímhle a bude to ok, jinak s tím jdou slepit i prasklé kartery používám to lepidlo už pár let a mam skvělý výsledky.
Datum: 20. srpna 2012 9:54
Datum: 19. srpna 2012 22:28
 Já to vylil barvou a je po problému, nádrž už neteče...
Datum: 19. srpna 2012 20:54
 Zdar draci, dneska mi začala moje Jawa 350/638 vydávat divný zvuky viz. video http://youtu.be/RcCu3FfDDqQ . To klepání je strašný, oběvilo se až po zahřátí motorky. Poraďte někdo co s tim je, budu vděčný za jakoukoliv radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2012 21:46
 Jasná vůle na ojnici
Datum: 22. srpna 2012 21:46
 Už je u pana Plocka v Nítovicích. Já se do toho sám zatim nechci vrtat, mám teď dost práce s fichtlem. Každopádně se mi ten zvuk taky nelíbil buď klika nebo spojka to tipuju a on taky.
Datum: 21. srpna 2012 12:08
 Určitě rozdělat a kouknout se co tam mlátí, neni to moc zdravej zvuk...
Datum: 20. srpna 2012 10:31
Jméno: Mihal
IP: uživatel14347
 Ja to mam tak uz ako som ju kupil, cca 6000 km, u mna je to vola v ojnicnom oku hornom. To niiic.
Datum: 19. srpna 2012 22:34
Jméno: Zápasník
IP: uživatel13482
 Zdar draci. Chtěl jsem se zeptat. mam jawu 350/640 a nějak moc mi žere benzínu cca 6l. na 100km. Nešlo by to nějak zredukovat? (snížit?). Předem díky za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2012 14:19
Jméno: pflodr
IP: uživatel6603
 já jsem zkoušel měřit moje tacho od jawy 350 s autem (jako počítaní kilásků) aji s google maps a je tam nepatrný rozdíl tak si dovolui říct je moje jawka ukazuje přibližně přesně kilometry a když po ni nešlapu tak mám přibližnou spotřebu 4l na sto. Zjistil jsem to tak že nemam věčí kanystr jak 5 litrů a jezdil sem dokud nebylo v nádrži nic
Datum: 20. srpna 2012 14:19
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Základ je nový/čístý vzduchový filtr, perfektně seřízený karbec, těsné výfuky, správně zvolený sekundární převod, váha jezdce, nepřibržďující brzdy, motor v dobrém stavu, správně nafoukané gumy, žetěz, který není po smrti apod. Myslím, že máš chvíli co dělat než to všechno projdeš...
Datum: 20. srpna 2012 7:47
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 tak jestli jí kotlíš tak se nediv a co po ní chceš 6 litrů ještě není nějak hodně na třindu záleží na stylu jízdy můžeš jet za 5 ale taky za 8
Datum: 19. srpna 2012 21:09
 Jak to měříš? Jestli podle Jawího tachometru, tak se ani nedívím. Jaký máš otryskování karbu, polohu jehly...?
Datum: 19. srpna 2012 20:35
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 caves draci .. hele cim to je ze kdyz dam na fichtla orig filtr tak ho ani nenatocim ... a kdyz ho sundam tak chytne a jede jak drak ?? naky napady ? dik ps ucpany neni je tam novej
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2012 10:33
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 to dělalo kaámošoj, pak jsme zjistili, že hubice od filtru zacpává dirku v karbeci co je na začátku karbce.
Datum: 20. srpna 2012 10:33
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Velká hladina v karbci nebo ho máš zahnojený...
Datum: 20. srpna 2012 7:48
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 třeba se jedna o spatny typ filtru skus sehnat original
Datum: 19. srpna 2012 23:43
Jméno: pawel
IP: uživatel11638
 Ahoj všeci,
Chtěl sem se zeptat, jkou mám použít barvu na s22 ( esi vypalovací prýškovou,......) díky všem za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2012 17:06
 Takto ... když to nastříkáš syntetikou pystolí může ti to potéct ... jestli to chceš mít vážně pěkné tak je ta práčková barva nejlepší protože tam je hoooodně malá šance že to poteče ... pokud to necháš udělat profíka
Datum: 22. srpna 2012 17:06
Jméno: WiNC_CZ
IP: uživatel11066
Posl.aktualizace: 24. srpna 2012 9:07
Jméno: Chong
IP: uživatel13516
 Než se vrhneš do ohýbání kontaktů, tak si zkontroluj jestli je Ok samotné dynamo. Když bude dynamo v nedobré kondici, žádné ohybání kontaktů ti nic nevyřeší, akorát si rozladíš regoa nedáš to pak dohromady... Test dynama proveď asi takto... nejprve odpoj rego, aby dynamo s ničím nebylo přopojeno. Pak spoj oby vývody dynama dohromady, k nim připoj žárovku (druhým vývodem na kostru) tak 12V/50W (používám halogenku z auta) a nadlábni motorku. Nic se dít nebude, tak vezmeš živej vývod baterky a o vývod z dynama se krátce dotkni (jen dotkni, tj pak odpoj) drátem co si připojíš k baterce. Pokud je dynamo OK, tak už si napětí vyrobí samo bez pomoci baterky a jas žárovky se bude měnit podle otáček. Samozřejmě že v otáčkách bude svítit pořádně a ne jako nějakej umíráček, pak je dynamo OK, ale pokud napětí neudrží či bude žárovka svítit i v otáčkách jako bludička, je něco špatného s dynamem.... obvykle problém s komutátorem, nebo uklíky, případně odpojené nějaké vinutí z rotoru, či statoru.. zkarátka rozdělání dynama se nevyhneš...
Datum: 24. srpna 2012 9:07
Jméno: honzik
IP: uživatel289
 čus ma problém u stadiona když dam svičku tak jiskru nehází ale v jiném motru jo a když dam prst do fajfky tak kopne nevite lidi co by to nohlo bejt..? díky za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2012 14:04
 Vyměň kondik a zkontroluj jak daleko máš civky od magneta.
Datum: 22. srpna 2012 14:04
Jméno: mustang0007
IP: uživatel12556
 zdravím, mám problém s drátovým tachometrem po seřízení přestal fungovat.vždy když běží motor tak se vynuluje.zřejmě bude něčím rušen ale čím?díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2012 10:48
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Taky sem zkúšal levnej tachometr a po nastartování motoru už ukazoval nejakú tychlost.Tak tam došla SIGMA a je pokoj.A rušenej byl impulsama ze zapalování.By ses divil co zapalování produkuje.Sigma 700 si pamatuje aj maximálku kromě jinýho.
Datum: 03. září 2012 10:48
 mám tachometr na kolo za 100,- z globusu a taky po nastartování se vynuloval... jelikož byl tak levnej tak mu vadily vybrace  stačilo dát kousek gumy, líp zacvaknout a faká.... drahá Sigma mi taky funguje...
Datum: 19. srpna 2012 20:45
 Zkus dát odrušenou fajfku a zkontroluj jestli máš kabely na dig. tachometru zaizolovaný pokud nepomůže tak zkusit jiný tachometr z kola a pak uvidíš jestli je to tachometrem nebo fichtlem a na to se pak zaměřit, možná by se to dalo zkusit i tak že zaparkuješ fichtla vedle kola s dig. tachometrem a nakopneš ho a s kolem (na jizdnim kole) budeš pootáčet a uvidíš jestli ho bude rušit ..
Datum: 19. srpna 2012 19:02
Jméno: mustang0007
IP: uživatel12556
 ..po seřízení předstihu..
Datum: 19. srpna 2012 17:28
 Zdarec draci razí někdo tuto sobotu na Moped rally Slatina?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2012 17:24
Jméno: ondra
IP: uživatel14045
 Ahoj seso mam dotaz maš stahovák na magneto na stadiona s kuličkou nebo ne díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2012 18:13
Jméno: ondra
IP: uživatel14045
 Ahoj hmm tak to nic protože už jsem si koupil ne sice u tebe stahovák na stadiona a pokaždé když s ním sundaváme magneto tak musím použít zavitník a udělat naběh abych zašrouboval zpátky matku což je velice naprd stalo se nám to už asi u 20 stadionu ale jestly nemaš tak pohledám více na internetu protože tento stahovák nemohu nikomu doporučovat ale i tak díky za odpověd
Datum: 19. srpna 2012 18:13
 draku jen sroubu,,skulickou jen babeta 210
Datum: 19. srpna 2012 17:52
Posl.aktualizace: 19. srpna 2012 17:52
 uz nebude,,,sorac
Datum: 19. srpna 2012 17:52
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 Ahoj chtěl bych se zeptat jestli někdo neví kdy se jede letošní moped rallye Třebechovice pod Orebem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2012 12:09
 zdar draci dneska budu skladat motor na jawu 21 chci se zeptat co bych nemel zanedvat  je to muj prvni motor dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2012 14:45
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 hlavně pořádný těsnění dej těsnící papír + silikon
Datum: 19. srpna 2012 14:45
Jméno: mani3
IP: uživatel14199
 draci dik dam zitra vedet jakto dopadlo  dikec !
Datum: 19. srpna 2012 14:02
 Nejdřív si slož motor bez kliky jenom s převodovkou, sešroubuj to třeba jen třema šroubama a vyzkoušej jestli jdou řadit všechny rychlosti a neutrál. Poprví jsem to taky dělal pomocí návodu jako Jubka.
Datum: 19. srpna 2012 13:30
 a hlavně nebouchej ložiska za studena ! nejlepší ej to horkjovzdušnou pistolí... samozřejmě bez gufer, nahřejš si karter a ložiska ani nemusi davat do mrzáku spadnou tam sami! opravdu s tim si dej záležet, pak přesně nakopávačka-. to je dost těžký, musíš jí otočit, bude HODNě našponovaná nelekni se toho, je lepší když ti s tim někdo pomůže  jinak , do ničeho nemlat kladivem, a je lepší dávat ty originalní šrouby, samozřejmě myslimže mužou bejt nový, já vvždycky kupuju nový je to levný a nemaj ojebaný hlavičky  ale dej pod ně perovací podložku jinak se může lehce stát že se vašroubujou ! fakt jí tam dej  no a jinak asi nic. nejhorší je automat aby správně fungoval  ... a zuby na startovacim segmentu....  přeju uspěšnou práci... PS na poprví mi návod pomohl http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-slozeni-skladani-generalku-motoru.html
Datum: 19. srpna 2012 12:34
 jo.. vymenit za novy.. a pri skladani si nezapomen předpružit startovací páku.. natočit po směru startování aby se napla pružina a páka se pak vracela do puvodní polohy.
Datum: 19. srpna 2012 12:32
Jméno: mani3
IP: uživatel14199
 este sem chtel da re nejak spravit startovaci segment co ma trochu strhany zuby ?
Datum: 19. srpna 2012 12:18
|



|