slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 
Fuha draci jeste odmakam do 27,1 a pak nastupuji radnou dovcu, lebo me ceka vyklidit,vybagrovat,vybetonovat podlahu v pokoji,, bude to min. na tri tydny prace,,, ale nebojte, vzdy utecu na jeden den v tydnu do prace, pro to nejnutnejsi kdy to drakum hori a poslu (jen mensi obj) ale bude to brutal, jen jak otevru podlahu s tou vhkou hlinou,, tak domem se rozjede neodolatelna vune, kterou neodola ani raffi a tak me bude hlidat abych nodbychal od prace, lebo to bude brutal
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník       
Zboží:



<

<

<

<






 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TAK AT VAM TO DRACI V nove MOTOSEZONĚ 2020 FRČÍÍÍÍÍÍ > hlavně žádýn frajeřinky a mnoho tolerance na ČR silnicích, přeje SESA odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2020 18:26
 
 
 
 
Jméno: Dwein dibly      IP: uživatel19619    
Fúha draku, Tobě taky přejeme vše nej. Hlavně více kvalitních a levných dílů na ty naše stroje.
 
 
Datum: 04. ledna 2020 18:26
 
 
 
 
Jméno: Botas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím Možná to tu bylo tisíckrát ale tak v mládi mně tyhle stroje minuly a ted pro oddech od práce jsem si pořídil pio 21 a tak nějak se snažím o celkovou generálu Co mně trápí udělal jsem motor všechno co šlo ložiska gufra klika ojnice píst válec od stejskyho atd .. Vše se točí krásne volne vše sedí ale začala se mi zadrhávat nakopávačka respektive nejde sešlápnout.Tedy rukou motor zatím na stole. Dával se novej startovací segment plus pružina je možný že špatně dosedaj zuby jak jsem někde čet? a tedy znovu půlit motor což se mi vůbec nechce a co dál? zkontrolovat dosedání zubu? někdo tvrdil první zub pryč? díky za radu . Je fakt když dam kvalt a pohl sem s tím přes šroub magneta a vyřadil tak to pak chvilku šlo párkrát prošlápnout ale pak se to zas hryzlo . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2019 9:50
 
 
 
 
Jméno: Botas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak mně to nedalo a s nechutí to rozebral porovnal pořádně segment origo s novo výrobou a byly tam nepatrné rozdíly nabrousil jsem lehké zkosení na boční hrany a trochu upravil náběh prvního zubu pač to tam bylo takový lomený a výsledek je o hodně lepší uvidíme jak se to bude chovat ve stroji.
 
 
Datum: 05. prosince 2019 9:50
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel19615    
Zdar, jestli to dělá jen občas tak bych to neřešil, setkal jsem se s tím skoro u každého pionýra, prostě zuby nezapadnou do sebe ale stačí pohnout motorem přes kvalt a zase to jde. Dělá mi to taky, není to nic neobvyklého.
 
 
Datum: 01. prosince 2019 17:41
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, koupil jsem si nepojízdnou Babetu 207. Nehází jiskru a teď sumíruju díly k nákupu. Elektrika byl totální sajgon, ale stejně si chci ověřit funkčnost snímače a tyristoru. Poradí mi nějaká dobrá duše jak to ověřít a jaký hodnoty kde naměřit ? Oboje je popraskaný, takže na to že to bude fungovat se spolehnout nemužu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2019 20:02
 
 
 
 
Jméno: Honza23      E-mail:      IP: uživatel18681    
aha tak ohm to tady nezná :-D tak znovu: indukční cívka: 1 - 15 = cca 1ohm, 15 - VN = cca 5600ohmů impulzní cívka ( žlutej drát): 17ohmů + - 1ohm ( popraskaná je snad každá ale málo která je KO ) zapalovací cívka: 220ohmů + - 10ohmů tyristor: mezi G, 1, 15 - nekonečno, mezi 1 - I = 60 až 400ohmů tohle vše jem před časem našel na netu, stačí jen hledat...
 
 
Datum: 02. prosince 2019 20:02
 
 
 
 
Jméno: Honza23      E-mail:      IP: uživatel18681    
indukční cívka: 1 - 15 = cca 1&#937;, 15 - VN = cca 5600&#937; impulzní cívka ( žlutej drát): 17&#937; + - 1&#937; ( popraskaná je snad každá ale málo která je KO ) zapalovací cívka: 220&#937; + - 10&#937; tyristor: mezi G, 1, 15 - &#8734;, mezi 1 - I = 60 až 400&#937; tohle vše jem před časem našel na netu, stačí jen hledat...
 
 
Datum: 02. prosince 2019 20:00
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      E-mail:      IP: uživatel19614    
Potřebuji pomoc, nemůžu nastavit předstih, s 0.4 odtrhem předstih nastavím pouze pokud je odtrh mezi kladívko na max a ještě k tomu je předstih špatně. Mohu zaslat fotografie. Když je odtrh 0.4, tak kladívko visí na druhej dorazu kladivka a vůbec se nedotýká vacky kromě HU. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2019 19:53
 
 
 
 
Jméno: Honza23      E-mail:      IP: uživatel18681    
jednou jsem tohle viděl, když byl rotor z 20W a stator z 30W zapalování a jednou to měl kamarád když dal jinej válec a pak zjistil že je z J05, kde je jinak časování, ovšem pokud to nemáš v po GO tak to může být mnoho věcí, např. ubroušený pertinax na kladívku
 
 
Datum: 26. listopadu 2019 19:53
 
 
 
 
Jméno: vvz      IP: uživatel19612    
zdar,musím pochválit sesu-v pondělí jsem objednal díly a ve čtvrtek už byly doma-díky.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2019 12:02
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha draku,, tohle je spis spatny, pac nejlepsi je objednal jsem v pondeli a v utery rano uz to mam,,takze se u tebe se neco muselo seknout za dil,, proto to doslo pozdeji,,,,, ale diky
 
 
Datum: 22. listopadu 2019 12:02
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel19416    
Čau hoši, potřebuji poradit od zkušených, aby mi Mustang nechcípnul musí mít nastavený strašně velký volnoběh, bylo mi řečeno že by to vyřešila laditelná tryska. Jak to mám naladit prvně volnoběh a potom trysku nebo naopak? Za všechny rady předem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2019 9:56
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel19537    
Tou laditelnou tryskou se obecně myslí hlavní tryska, která jde ladit. Ta ti s volnoběhem nepomůže. Dost často bývá problém s vysokou hladinou v karburátoru, takže je směs bohatá. Ta se šteluje ohýbáním takového plíšku v plovákové komoře. Tady je dobrý návod: http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html Zkus to prvně podle něj. Změnou hladiny se směs buď obohacuje (větší hladina) nebo ochuzuje. Také jde koupit menší volnoběžná tryska. Nebo se v té stavající už někdo vrtal drátem, tak je moc velká.
 
 
Datum: 18. listopadu 2019 9:56
 
 
 
 
Jméno: thomas21      IP: uživatel19608    
Ahoj, mam ve stodole pincka a nemam kněmu vůbec nic.jak bych ho mohl přihlásit předem diky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2019 12:24
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel19504    
Pio nemá výrobní číslo na rámu, jen na štítku. Takže buď koupit a nanýtovat nový štítek, nebo lépe koupit doklady se štítkem...
 
 
Datum: 22. října 2019 12:24
 
 
 
 
Jméno: thomas21      IP: uživatel19608    
Děkuji, ale to pak budu muset předělat vyrboni číslo
 
 
Datum: 20. října 2019 19:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kopením dokladů s vrakem nebo jen dokladů.. jinak to nepřihlásíš.
 
 
Datum: 20. října 2019 10:41
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel5573    
Ahoj.Má tu někdo KORADO ? Jedno jsem ted přivezl domů na opravu...Myslel jsem že bude jen špinavý karburátor,ucpaná palivová cesta a špinavý výfuk.Dlouho stálo ale motor se točil.Povedlo se mi ho nastartovat ale moped nemá vůbec sílu rozjet se.Řešil to už někdo?Válec těsní a nějakou kompresi má.A spojkový koš se mi stáhnout nepodařilo.Díky za každou odpověď Jirka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2019 18:13
 
 
 
 
Jméno: thomas21      IP: uživatel19608    
Jirko, zkus se podivat na předstih
 
 
Datum: 19. října 2019 18:13
 
 
 
 
Jméno: thomas21      IP: uživatel19607    
Zdar bando, dělám go motoru a mam problem s převodovkou. Když dam první kvalt tak tam nemuzu nasadit automat a když dam za 2 tak ho tam krásně dám ale jednicku nezařadim a když dám z dvojky trojku tak se mi vyletí horní kolečka. Nevíte co je tam za problém? Utomat vypadá ze je v pohodě odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2019 20:36
 
 
 
 
Jméno: Josef64      E-mail:      IP: uživatel19610    
Asi otočená řadící vidlička.
 
 
Datum: 09. listopadu 2019 20:36
 
 
 
 
Jméno: thomas21      E-mail:      IP: uživatel19606    
tak vypadá že rádi dobře :-) děkuji za odpověď a přejiZdar bando, dělám go motoru a mam problem s převodovkou. Když dam první kvalt tak tam nemuzu nasadit automat a když dam za 2 tak ho tam krásně dám ale jednicku nezařadim a když dám z dvojky trojku tak se mi vyletí horní kolečka. Nevíte co je tam špatně automatu vypada v pohode když mam v ruce samotný automat hezký den. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2019 18:24
 
 
 
 
Jméno: thomas21      E-mail:      IP: uživatel19607    
Zdar bando, dělám go motoru a mam problem s převodovkou. Když dam první kvalt tak tam nemuzu nasadit automat a když dam za 2 tak ho tam krásně dám ale jednicku nezařadim a když dám z dvojky trojku tak se mi vyletí horní kolečka. Nevíte co je tam za problém? Utomat vypadá ze je v pohodě
 
 
Datum: 23. září 2019 18:24
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel19604    
zdarte, potřeboval bych poradit s identifikací různých dílů z motorek. Po úklidu mi zůstala taková směs dílů na různé motorky, a potřeboval bych zjistit z jakých motorek (značka typ) daný díl je. Odkaz na foto: https://becka1sud2.rajce.idnes.cz/dily_na_motocykly/ . V levém dolním rohu je vždy číslo, tak když by jste něco poznaly tak napište číslo a o jakou motorku se jedná :-D díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2019 20:38
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel19604    
https://becka1sud2.rajce.idnes.cz/dily_na_motocykly/
 
 
Datum: 15. září 2019 20:38
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
Tak smradi........ a zítra vám to zase začne !!!... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2019 10:58
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
presne pred 30 lety to zacalo 17,listopadu 1989 .-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2019 10:58
 
 
 
 
Jméno: Radek47 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den můj fichtl není v nejlepším stavu ale chtěl bych se zeptat co sním je když ho chci nakopnout tak se páka zasekne hned na začátku a když ho chci roztlačit tak se mi sekne zadní kolo a otáčí se jen na neutrál nebo při zmáčknutí spojky za všechny rady budu moc rád děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2019 10:07
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.!      IP: uživatel14145    
Radku, aj bych poradil, ale mám dopadnút jak ten OK2VOB, že se ani nedozvím co temu bylo? Zadřenej píst ve válci, rozsypaná klikofka, nebo šprajclej primární převod! Či ešče neco? Toš tak. Oskar 2.!
 
 
Datum: 07. září 2019 10:07
 
 
 
 
Jméno: Adam852      IP: uživatel19601    
Dobrý den draci, sehnal jsem si jawu 50 555 a chci se zeptat jestli tam je stejný motor jako u 20 nebo 21 a popřípadě v čem je jiný. V horším přídadě tam budu muset motor z 21 implantovat. Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2019 11:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19602    
Motor ti na úchyty pasovat bude,ale je trochu jiný. Je širší. Při použití motoru j20 do pařeza nepasuje pak úchyt výfuku na kříž. Většinou nelze provozovat s filtrem vzduchu,protože se to pod ty prsa prostě nevejde. Jinak na něj jezdit mužeš. Je to škoda pařeza,ale fungovat to bude.
 
 
Datum: 25. srpna 2019 11:18
 
 
 
 
Jméno: thomas21      E-mail:      IP: uživatel19600    
Čau draci, mam dotaz je pravda že na pincka se delali 2různé klikovky o rozdílu 1mm? Slyšel sem to, ale moc tomu nevěřím tak se chci zeptat jak to je,díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2019 11:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19602    
Ne,dělali se asi 4 provedení. Pro j550+j555. Pak j05 první provedení - pro tu dnes stále neexistuje repliková ojnice,která by tam šla dát,aniž by se nemusela přefrézovávat klika. Pak je klika na j05 poslední provedení a tam již byla ojnice jako na j21. A pak je serie klik pro modely j20,j21,j23 a ty jsou až na pár povrchových změn setrváků všechny stejné.
 
 
Datum: 25. srpna 2019 11:15
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel19416    
Zdravím, mám motor pionýr 21, 6 vybrus, pist 1 kroužek, origo karbec, po amatérské GO (je mi 15 a dělal jsem to poprvé) a mám 3 problémy. 1)natáhne na 3 2)nejde naladit volnobeh 3)chrčí v motoru, když tocim zadnim kolem. Děkuji za vaše nápady a rady, jsem začátečník, tak mě prosím nenadavejte že se mi to nepovedlo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2019 20:46
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha,, ja uz to nedelal min 20let, lebo ty draci me nikam nepustu od pc,, 1 nemaas prohozene kolecka v prevodovce, velky kolo na hlavni hridel, to je ta delsi a male kolecko na predlohu? lebo tohle jsem delal za chybu jako malej capart,,2 volnobech je alchimie, predstich je ok? pokud ano, tak pak te ceka hladina v plovaku vyladit, 3 nedre ti retez o kartery? to se stava kdyz das 10 a nekdy 11z sekundaro, to pak potrebuje se presvecit zda to nedr, pokud i tak to dela randal, tka to dela i randal no neutral i na rychlost kdyz vindas svicku a tocic s kolem? a z to 10 rozeberes a slozis, budes profik .-)
 
 
Datum: 17. září 2019 20:46
 
 
 
 
Jméno: Vít      IP: uživatel19596    
Ahoj mam dotaz mam doma Jawu Dandy 125 přestalo mě fungovat dobíjeni baterie a tak bych chtěl koupit nove ale našel jsem jen toto a tak se chci optat zda tam pujde dat bez problemu děkuji https://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_4186.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2019 11:00
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle je presne co se da jedine splasit, pujde to bez problemu ale musite si dat majzla jaky drat de ke kteremu
 
 
Datum: 17. listopadu 2019 11:00
 
 
 
 
Jméno: Matouš KH      IP: uživatel19564    
Čau Seso, chci se zeptat. Páčka zadní brzdy 05, 20 - šlo by domluvit u výrobce aby ji dělal cca o 1,5cm delší? Jak je krátká tak nejde seřídit tak aby to flekovalo a zároveň nepřibrzďovalo :-P odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2019 5:59
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel19545    
S originální páčkou jsem problém neměl - je delší. Tisícihranu seřízenou mam tak nejlíp jak to jde. V čem jsou pakny z Jawy 90 jiné? Možná ji nechám u někoho se svářečkou prostě prodloužit :-D
 
 
Datum: 05. srpna 2019 5:59
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel19598    
Přesně jak řekl standa.. u podlážkovýho fichtla mam nové original pakny seřízené klíče a brzdí to jak hovado.. v pedálu problem není .. vyhraj si
 
 
Datum: 04. srpna 2019 23:17
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel19597    
Nech na soustruhu protočit bubny, použij pakny z jawa 90 a seřiď na tisicihranu krok brzdy. Flekovat to bude. Paka je jaka je, original je stejnej. Pokud ji budeš mučit do tlaku tak ji beztak ohneš. Brzda zde musi fakt fungovat. Je to specialita podlážkových fichtlů no &#128521;
 
 
Datum: 03. srpna 2019 20:26
 
 
 
 
Jméno: Fotograf      E-mail:      IP: uživatel19595    
Zdravím,chci se zeptat,jak správně namontovat vape na pionýra,nikdy jsem to nedělal a elektrice vůbec nerozumím,zkrátka,našel by se někdo,kdo by mi to vysvětlil stylem"pro laika",a eventuelně poslal fotky zapojení drátků,abych je nezapojil špatně,a jěště mě zajímá,zda musím měnit celou elektroinstalací,nebo si vystačím s klasickými drátky s konektory a očky.Jestli to zapojím stejně jako původní zápalko.A úplně nejlepší by bylo,kdyby se tu našel někdo z Blanska nebo okolí,který by mi s tou instalací "za flašku" pomohl. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2019 20:38
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel19597    
Jednoduchý. Rotor utahneš na kliku,nejde dat jinak, stator usadíš do karteru, dle úchytů okamžitě poznáš, že nejde dát jinak. Daš v horní úvrati rysku na rysku a je hotovo. Utahneš. Indukční cívku přišroubuješ na rám. Nalezneš jeden kabel od vape s konektorem a druhej kabel indučky s konektorem. Ty strčíš do sebe. Zapojíš VN kabel, fajfku av tuhle chvíli už jedeš ale nechcípeš. Z indučky vede ještě druhej drátek, teď z hlavy nevimbarvu, každopádne je to kabel, kterym zkratuješ, neboli vypínáš motor. Ten napojíš na kabel od staré indučky, kterej vedl do masky (byl jedinej). V tuhle chvili už ti to bude i chcípat. A teď dva žlutý kabely co trčí ze statoru. Ty spojíš a zapojíš je na původní kabel, který vedl od světelné cívky do masky . A v tuhle chvíli ti jdou i světla. Tradá. Je to práce na 15 minut pokud máš dvě čokolády. Pokud máš elektro zapojene dle stareho provedeni, kde zadni světlo mělo solo malou civku, tak jediny co musíš, tak přepojit kabel od zadniho světla tak, jak to má mustang a nebo napojit prasácky na kabel, kterej vede z přepínače v masce do řidítka. Ale pak ti při přepínání světel muže praskat žárovka. Mě nepraská, ale byt by to tak nemělo. To je celý, tradá, hotovo. Žádná věda. Přiložene schema je obrazova dokumentace toho, co jsem ti popsal. Ať se daří.
 
 
Datum: 03. srpna 2019 20:38
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Zdravím. Mám dotaz na Sesu. Bylo by možný objednat pouze poslední misku výfuku na Mustanga samostatně? Chybí mi totiž ta poslední přepážka před šroubem a celý nový výfuk se mi kvůli tomu objednávat nechce. Případně poradil by někdo kde by se dalo pořídit? Díky David odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2019 20:15
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel19594    
Zdar jedině se podívat na burzy, tam tyhle věci bývaj. Teď v Sobotu 27.7. je v Chotusicích u Čáslavi. Nebo hledej na bazoši tam se taky objevují.
 
 
Datum: 25. července 2019 20:15
 
<  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >

 





 

   



<


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.01.2022 11:43:09 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu