Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 nazdar draci nevite nahodou kde bych si mohl precist neco podrobnejsiho o sani na kliku (nemyslim rotacni soupatko) -neznate nejaky dokaz?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2011 13:24
 brzda by měla být v podhradí ale jestli v tom údolí dutých hlav s tím vůbec umí zacházet
Datum: 29. ledna 2011 13:24
Jméno: standa
IP: uživatel11063
 standa.hrbek@seznam.cz
Datum: 28. ledna 2011 20:33
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 jo mas pravdu ale prosimte napis mi na mail osdem@seznam.cz kde shanis ty co maji 2 mm od korunky? diky
Datum: 28. ledna 2011 19:36
Jméno: standa
IP: uživatel11063
 o tom jsem nemluvil. Jak máš vysokou korunku? Obyč 4mm a nebo 2mm? obycejnej s korunkou 4mm ty přefuky neotevře  takze mas kde hledat koně  At se dari
Datum: 28. ledna 2011 18:13
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 ja mam 1 kroukovy a mam tam navrtane kanaly v nem aby byly k necemu
Datum: 28. ledna 2011 17:59
Jméno: standa
IP: uživatel11063
 Jaký používáš píst? Klasický jednokroužkový i dvoukroužkový má vysokou korunku a nedá se přez něj udělat přefuk do tech přídavných kanálů(tzn že tam jsou na nic,protože se neotvírají)
Datum: 28. ledna 2011 17:18
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 co myslis kravina? ta korunka me ani zase tak nestve jenom mi jde o ty upravy proste aby to slo co nejvice hladko
Datum: 28. ledna 2011 15:15
Jméno: standa
IP: uživatel11063
 čekal jsem spíše,že ti vadí výška korunky pístu nad kroužkem.... s timhle ti nepomuzu....je to kravina!
Datum: 28. ledna 2011 14:52
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 mam to celkem udelane ze mam dva pridavne vyfukove kanaly a rozsireny vyfukovy a dale rozsireny saci kanal + dva pridavne prepousteci
Datum: 27. ledna 2011 20:56
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 no tak protoze kdyz se nasava palivo pod kliku tak jak potom jede pist zase dolu tak tomu zamezi pruchod a nenasaje se zase tolik paliva to me na tom stve zatimco u sani na kliku mu v tom nic nebrani
Datum: 27. ledna 2011 20:45
Jméno: standa
IP: uživatel11061
 Můžu se zeptat proč ti vadí píst? Nemyslím to jako nejakou výsměšnou urážku,ale ptám se,protože bych možná věděl,jak to řešit.....
Datum: 27. ledna 2011 20:39
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 vsak jasne ale zase u dvoukanalu se da ladit sani dopredu a rozsirovani to same i z vyfukem a potom se muzu pustit do hlavy a pistu atd ale problem je v tom ze ja nemam moznost brzdy a ani nevim kdo by u Opavy mel brzdu a podle prubehu motoru se toho v takovem pocasi moc zjistovat neda
Datum: 27. ledna 2011 20:37
Jméno: hlmut
IP: uživatel10155
 Standa ma pravdu... a neplati, ze cim vic kaanlu, tim vic Adidas .)
Datum: 27. ledna 2011 20:33
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 chapu tvuj nazor ale kdyz jsem tak zkousel upravovat ten 4K co mam tak jsem zjistil ze mi tam trochu vadi pist ale jde taky o to ze anglictina neni zase moje silna stranka a kde jinde shanet teorii?
Datum: 27. ledna 2011 20:28
Jméno: standa
IP: uživatel11061
 A teorii i praxi symetrického rozvodu pístem už jsi překročil a je tvým stínem?? Základ je pochopit 2T motor,jeho cykle,děje,jednotlivé fyzikální pochody....pak nepotřebuješ teorii na sani do kliky ani na rotační šoupátko.....začni upravenym symetrákem,stojí to míň peněz a neni to tak náročné....konkrétně z dvoukanálu se dá vyndat i 8 koní,kde max použitelné otáčky mohou jít k 11 000 ot/min....a není to tolik složité ani nákladné!! Této teorie v angličtině se dá naleznout na netu poměrně hodně,někdy dokonce trialové prográmky.... Ale dobře ti radím,začni jako každý....udělej si svuj první 2K symterák,svůj první výfuk,sání a svůj první motor a uvidíš jen ty problémy a výdaje než se ti to podaří vše trefit,naladit a odladit.....
Datum: 27. ledna 2011 20:14
Jméno: dzvir
IP: uživatel11055
 Zdar lidi mam dotaz da se na 250 panelku přidělat otačkoměr a když tak jak? nemam stímto žadnou zkušenost
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2011 17:16
Jméno: colombo
IP: uživatel11060
 jo to je mi jasne ze ze skodovky ale tam musi byt privod na 12V a na fichtlu je jen 6V tak jak s tim?
Datum: 27. ledna 2011 17:16
Jméno: shlaighter®
IP: uživatel9958
 ze škodovky
Datum: 27. ledna 2011 13:23
Jméno: colombo
IP: uživatel10044
 A jak by jste to hosi udelali na fichtla kde je jen 6V? nevim ted kolik je na ČZ 250
Datum: 26. ledna 2011 22:15
 *2 zazehy
Datum: 26. ledna 2011 18:20
 musi to bejt otackomer znacky mera lumel, jsou kaliborvany na 2 zahehy za 1 otacku, akze pokud nemas VAPE, tak ti bude ukazovat polovinu realu. uprava je popsana tu: mz.wu.cz
Datum: 26. ledna 2011 18:20
Jméno: dzvir
IP: uživatel11055
 díky moc za pomoc
Datum: 26. ledna 2011 17:20
Jméno: martin
IP: uživatel10884
 sezen si otačkomer ze škody 120 a sneho jsou 3 vyvody +,-, a třeti na kladivko pa¨k opatrne odklopis rameček skličko avytahnes cifernik a podnim mas takovy potenciometr na tenky šroubovak tim vyladiš podle otaček motoru a spatky poskladaš
Datum: 26. ledna 2011 16:36
Jméno: Pionýr 05
IP: uživatel9545
 Zdaar. Prosím chci se vás zeptat jestli tento karbechttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_78.html PASUJE NA JAWA Pionýr 05.Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2011 14:16
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 mas to tam napsany
Datum: 26. ledna 2011 14:16
 Zdravím. Poradí mi prosím někdo? Koupil jsem Jawu 350-633 Bizon. Nejde nekopnout jen roztlačit a když chytne tek se hádá. Tak jsem vyměnil kladívka,udělal odtrh i předstih a je to pořád STEJNÝ. Předem děkuji za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2011 17:08
Jméno: antaloid
IP: uživatel2089
 A co baterka je dost nabitá? Mně to taky nejde nakopnout a chrchlá na volnoběh, když není pořádně nabitá baterka.
Datum: 26. ledna 2011 17:08
Jméno: 350/639
IP: uživatel10884
 nemohl si splest kably na svičky ?
Datum: 26. ledna 2011 16:49
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 Lepší by bylo slyšet jak se hádá- ale nevím- kontroloval jsi jestli teče dost paliva- mohlo by to byjt klidne tim- že to je dobre seřízeny ale nema tam co hořet. jestli ti jdou oba valce a nebo ti cas od casu nějakej vynechá-muže to dělat indučka, vysokonapěták, svíčka- zkontroloval bych jestě tohle jeastli jsi to neudělal
Datum: 26. ledna 2011 10:34
 Čus draci jaký je nejlepší olej do fíka podle vás???Já sem do nedávna lil Still 1L stál 150kč měl červenou barvu a hodně hustej.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2011 12:45
Jméno: standa
IP: uživatel11054
 Motul 710  JInak k holému dotazu,pokud je na motorce vše správně seřízeno,tak do ní stačí lít běžný nejlevnější minerální olej (ne m2t!)
Datum: 26. ledna 2011 12:45
Jméno: Tomáš
IP: uživatel11053
 Do fichtla olej za 150Kč?Zbytečnost.Ten Stihll je určo nějaká syntetika,což je nevyhovující.Do fichtla je luxusní už i Shell Advance SX 2T,kterej stojí 105Kč/litr.Já ho leju do kejvy a spokojenost
Datum: 26. ledna 2011 9:49
 motul510
Datum: 25. ledna 2011 21:59
 cau, prosim, kde by se dal sehnat vybrusovej pist, pripadne i krouzky na Mosquito ? Ptal jsem se v Almetu, ale tam pro komara nedelaj. Kde by se dal sehnat kvalitni pist ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2011 17:21
Datum: 07. března 2011 17:21
Jméno: mike.motor
IP: uživatel11051
 Zdar draci, který z těch zde nabízených přímých filtrů bude pasovat na karbec od 638? Nemůžu si to momentálně změřit. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2011 20:50
 Ahoj draci, slyšel jsem, že existuje nějakej tmel s kovem, kterej vede el. proud. - chtel bych zatmelit nadrz na 250 -aby mohla jit na gal. pokovení- ale nechci todavat nejaky firme vyrovnat(ani nvm kde). Prosím poradte, jestli ten tmel existuje, kde ho muzu koupit( třeba jestli mate link) a jastli mate zkusenosti. Nebo mi muzete poradit treba jak vyrovnat doma nadrz tak aby nebylo poznat ze jsem to rovnal -dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2011 21:06
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 tmel je kravina pro dalsi upravy..fakt vyhackovat a necim zalejt... delalo se to olovem a cinem na autech pokud se nepletu ale to taky neni zrovna idealni
Datum: 25. ledna 2011 21:06
Jméno: Martin
IP: uživatel11050
 Zdar, takový tmel opravdu existuje, ale je to spíš lepidlo. Jakákoli oprava nádrže bude vypadat blbě. Vybouchat a vybrousit, není jiná možnost pro pěkný vzhled. Maximálně navalit tam mosaz.
Datum: 25. ledna 2011 20:47
 Ahoj, četl jsem si příspěvek ze 14. ledna, ve kterém se řešilo chemické čištění hliníku ( http://www.fichtlpokec.cz/?hledej=ultrazvuk&kategorie=0&hledejok=Hledej ). Standa se tam zmiňoval o čištění ultrazvukem,
cituji ,,válec jak dětská prdýlka''. Tak jsem to také zkusil a nic moc, špína se neodstranila. Mám malou ultrazvukovou čističku značky Tesla TESON 1. Zajímalo by mě jakou čističku jsi viděl Ty Stando,případně typ, jestli to byla nějaká velká průmyslová nebo jenom domácí na drobnosti jako jsou šperky. Jestli někdo máte zkušenosti s chemickým čištěním hliníku nebo s ultrazvukovou čističkou, tak budu rád když napíšete. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2011 21:25
 Honza: Když to opískuje moc hrubě , tak to ztratí totálně lesk a vypadá to hnusně! To už by nerozleštil nijak. Dá se to jemně opískovat jemnýma částečkama a co jsem slyšel tak balotinou se to musí dělat a viděl jsem,že ty hliníkový bloky například na ČZ 477 vypadají hezky, lesknou se no
Datum: 25. ledna 2011 21:25
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Podle mě to musíš znovu opískovat jinak se to nebude nikdy pořádně lesknout
Datum: 25. ledna 2011 20:50
Jméno: standa
IP: uživatel11049
 Jeden známej (zde Frikulín) si to nechal dělat u někoho známýho v nějaký firmě,víc nevim....asi průmyslový stroj....jednou jsem měl cestu po Liberecku,tam mi to ukazoval....
Datum: 25. ledna 2011 17:51
 čus draci jakej olej dáváte do motoru Jawa 23 dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2011 9:07
Jméno: rudasm1
IP: uživatel7956
 no sem myslel převoďák
Datum: 26. ledna 2011 9:07
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 nepis ze to jede na chcanky nebo se budou ptat v jakym pomeru to michat... jinac asi myslel prevodak... dej tam 80, devadesatka mi delala bordel
Datum: 25. ledna 2011 22:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 převodový 80w
Datum: 25. ledna 2011 21:49
 hele nechtěl náhodou vědět jakej převodovej?ta otázka je blbě položená jestli převodovka nebo benzin ale já bych řekl že převodovka...
Datum: 25. ledna 2011 20:58
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Agip city nebo agip mix
Datum: 25. ledna 2011 20:54
 esso 2t je fakt dobrej olej/dobrá cena....ale ted kupuju motul 510
Datum: 25. ledna 2011 20:02
 dve mozem odporucit: esso 2T special, Mobil extra 2T
Datum: 25. ledna 2011 19:39
Jméno: lauf
IP: uživatel10792
 jede i na chcanky,tak proc tu tu furt řešíte?? do nekonečna jako by jsi tím něco posral,pokud umíš míchát v poměru a jezdíš tak že motor neřve a nepodřazuješ jako prase tak ti stačí obyč ojel co seženeš,ovšem sračka ojel ti lepí kanálky usazuje se a dělá bordel,takže si najdi něco mezi a už tu furt necpěte ty nesmyslé dotazy,když se někdo prá jak vytáhnout ložisko,nebo jak složit převodovku, všichni do vyp..jou at si přečte DOČKALA, ale také nesmysly tu jsou furt a dokonce jsou i někteří které baví na ně neustále odpovídat!!!! nechápu
Datum: 25. ledna 2011 19:26
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Nebo Mogul TSF polosyntetika.... velká spokojenost  cena na benzince je 90kc za 1/2litru.. ale videl jsem i za 140 pul litr
Datum: 25. ledna 2011 14:12
 liju tam olej M2T z nedostatku peněz ale nejlepší mazivo co dostaneš koupit je Motul 510 v ceně zhruba 200 Kč
Datum: 25. ledna 2011 11:44
 Zdarec borci, jde vylisovat vložka válce? Zkoušel jsem to ale nechtel jsem poškodit válec tak jsem to vzdal. Máte s tím zkušenost?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2011 16:05
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 ja to vzal na 40T lis a zničil jsem válec
Datum: 26. ledna 2011 16:05
 lol.. ž e5ti tunový lis  .... válec nahřeju na cca 400° ... a pak do vložky vložím vylisovací trn a vložku rukama vytlačím.... bez problemu
Datum: 25. ledna 2011 20:16
Jméno: Zerken
IP: uživatel1380
 Zatim diky ted na to sice nemam cas, ale jak to udelám dám vedet, zkusím to s tím přípravkem stáhnout.
Datum: 25. ledna 2011 18:46
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 navod na pripravek je na jawa-50.cz a stejskyho webu. pak dej vedet jak si dopad
Datum: 25. ledna 2011 18:27
 na netu byl návod na takovy udělátko kterym to šlo ale nevím kde už to bylo
Datum: 25. ledna 2011 18:06
 No, ale čím to vylisovat, to chce lis tak pětitunu, nebo jestli ve svěráku  .
Datum: 25. ledna 2011 17:08
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9591
 Válec se musí ohřát, vložka ochladit. Pak vzít na lis a vylisovat. Není to prdel. Když se vložka vrací je dobrý válec vylapovat aby byl přenos tepla 100%. Nesmí bejt válec kde dosedá vložka spečenej. Dnes se často jako úprava pionýra dělá to, že se vložka nechá pomědit. Aby byl přenos ještě lepší. Jelikož měd vede teplo ještě lépe. Když vložku vrátíš spátky musíš udělat výbrus. Jelikož to bude šišatý.
P.S všichni amatéři tady si nechte připomínky pro sebe. Díky.
Datum: 25. ledna 2011 16:47
 Dobrý den chci se zeptat v jakém pořadí se dávají do spojky na kývačce ty tyčinky a kuličky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2011 12:16
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 tak mi připadá že si někdo neumí přečíst dotaz a popisuje tady spojku pionýra, místo kejvačky...
Datum: 27. ledna 2011 12:16
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Podle Dočkala str.111: Levá tyčka s talířkem se zasunuje z levé, spojkové strany motoru a je tak dlouhá, že zasahuje asi do poloviny délky uvnitř hlavního hřídele převodovky. Na tuto levou tyčku tlačí zprava od vypínače spojky pravá spojková tyčka, která se do díry hlavního hřídele převodovky vkládá zprava, středem řetězového kola, ovšem při sejmutém držáku spojky. Vnitřní konec levé tyčky a oba konce pravé strany jsou zakalené, aby se tyčky neomačkaly. Záchyt vypínače má uvnitř vestavěnou ocelovou kuličku, která působí na vněší konec pravé tyčky.
Datum: 27. ledna 2011 10:39
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 tak a ted mněkdo ukažte katalog náhradních dílu kde je kulička mezi tyčkama
Datum: 26. ledna 2011 16:44
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 je to naprosto přesně jak píše cpivo. kulička M5 uprostřed. H
Datum: 26. ledna 2011 10:49
Jméno: cpivo
IP: uživatel8999
 Zdar, někteří jsou tu koukám chytrý jak opice  Například kulička pod seřizovacím šroubem je taková decentní hovadina. Podívej se do katalogu a pak mi snad dáš za pravdu, že do přítlačnýho talíře se opírá krátká tyčka, potom je kulička a potom dlouhá tyčka, která trčí ven z karteru a do jejího konce se opírá seřizovací šroub spojky. Ještě jedna rada, až tu spojku budeš skládat tak mázni vazelínou kuličku, konce tyček u kuličky a konec tyčky na přítlačnym talíři.. Hodně zdarů..
Datum: 26. ledna 2011 10:39
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 ta kulička už je v tom seřizovacím šroubu, kulička mezi tičkymi tam má taky svůj důvod. aby se to lépe vypínalo. na všech 9 kejvačkách jsem měl a mam kuličku mezi tičkami. H
Datum: 26. ledna 2011 8:55
 jojo Test má pravdu
Datum: 25. ledna 2011 21:45
 Test má pravdu
Datum: 25. ledna 2011 17:00
 Tak teď jste mi řekli oba něco jiného
Datum: 25. ledna 2011 16:08
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Tyčka úplná,krátká a kulička. O kuličku se opírá seřizovací šroub spojky.
Datum: 25. ledna 2011 12:38
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 Čus,
ze strany levého víka ( spojky), krátka tyčka, kulička, dlouhá tyčka. H
Datum: 25. ledna 2011 9:15
 hoj.Prosím vás mám ještě dotaz.Prosim vás jak bylo originálně řešený přechod z kolena do tlumiče výfuku ? na mustangu , nebo celkově na pinckách ? bylo to jen originálně nasunuté ? nebo se tam něco dávalo ? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2011 19:01
 povodne to nieje dobre riesené,,po pár desat km je to prec,,,treba to utesnit s niakym tmelem,,mozem odporucat Tekasil 300
Datum: 26. ledna 2011 19:01
 aha.dobre.Děkuji ..
Datum: 26. ledna 2011 10:52
 No původně tam asi spona nebyla, ale musí to být pěkný a namotaná šňůra, no a koleno s falcem.
Datum: 25. ledna 2011 17:20
 Ještě se tam dává azbestová šňůra aby to neprofukovalo, ale musí se to pořádně stáhnout aby nevyletěla. Mě teda vždycky vyletěla protože tam nemám tu spojku na dotáhnutí.
Datum: 25. ledna 2011 15:05
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 čus,
já to mam na 23 jen nasunuté a stáhnuté sponou, ale samodřejmě že tlumič je přes packu přišroubován na kříž. H
Datum: 25. ledna 2011 9:23
Jméno: Jiří
IP: uživatel11046
 Zdravim, prosim poradte mi nekdo jak nasadit lanko tachometru do kola na babete 207 , alespon nejaky podrobny postup . Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2011 15:17
Jméno: Jiří
IP: uživatel11046
 Mam to společný
Datum: 25. ledna 2011 15:17
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Máš brzdový štít s náhonem na tachometr ? Některé babetty 207 to nemají.
Datum: 25. ledna 2011 12:53
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 Zdarec mohl by mi nekdo poslat odkaaz na tu cestovni upravu od stejskyho nevim kde to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2011 21:02
Datum: 24. ledna 2011 21:02
 http://www.sitokurvavygoogluj.sk/?s=jawa%2050%20cestovni%20uprava%20stejskal -kdybys to ani tak nezvládl tak je to i tohle
Datum: 24. ledna 2011 20:55
 heh ve stejnou dobu
Datum: 24. ledna 2011 20:54
Datum: 24. ledna 2011 20:53
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 24. ledna 2011 20:52
 Zdravím.Prosím Vás mám dotaz.Mustang.Když jedu rychleji tak mi hučí.Je to jakdyby v nádrži , ale jsou to vybrace asi z motoru . Je možné že to je ložisko na klice?Nebo které by to mohly být ložiska?nebo co jiného by to mohlo dělat ? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2011 18:43
Jméno: Jawaman
IP: uživatel8251
 Když jedu rychle tak my to taky hučí mam motor po geo komplet mustanga a kdyz jedu huci a kdyz uberu tak to prestane hucet mam dva mustangy a delaji to oba takze to asi mustang vzdycky delal tak zdar.
Datum: 02. února 2011 18:43
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 by ses divil co dokaze treba jen vytahanej retez
Datum: 26. ledna 2011 14:14
 manaas : díky , to bude asi ono.
Lori. : ne ne na kole určitě ne.je to jako z motoru to jo ale že se to v nádrži ozývá , asi to budou ty ložiska.
díky moc
Datum: 26. ledna 2011 11:13
 lori:je to z motoru.jen se to přes tu nádrž jakdyby ozývá.Manas : jo asi to budou ty ložiska.Díky
Datum: 26. ledna 2011 11:12
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 z nadrze? nedre ti spis neco u kola?
Datum: 25. ledna 2011 20:12
Jméno: manas78
IP: uživatel6334
 čau draku to máš rozhozenou klikovku nebo v čudu ložiska na klice.čeká tě se kouknout do střev motoru výměna ložisek nebo nechat vycentrovat kliku
Datum: 25. ledna 2011 10:48
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 mě hučí pořád páč už se těší na jaro jako já.
Datum: 24. ledna 2011 22:37
 mi hučí když jsem se ženou pod peřinou,ale neboj že ti hučí na mustangu se dá určitě léčit...
Datum: 24. ledna 2011 21:22
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 Čau draci projde mi muj mustang technickou když mi netroubí ale mam na něm trumpetu z kola ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2011 17:53
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 oki diky mího kámoše to je táta tak mi to snad projde
Datum: 27. ledna 2011 17:53
 no já jsem měl také trumpetu na říditkách z kola a prošlo mi to a ani mu to nevadilo, tak jestli záleží na koho narazíš
Datum: 25. ledna 2011 20:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 300,-
Datum: 25. ledna 2011 19:23
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 Jo a ještě kolik ta tehnická stojí na mustanga ??
Datum: 25. ledna 2011 11:46
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 ok diky moc ja sem si mislel ze ty pincky moc hrotit nebudou tak diky a ať to jezdí
Datum: 25. ledna 2011 11:38
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 upřímně u nás pincky ani nehrotěj a to se tam lidi bojej jezdit s autama, protože domu bez razítka posílaj celkem často... když jsem tam byl naposledy s jednou 21 (cca 2měsíce zpátky) nechtěl to ani sundavat z káry... musíš ovšem přivest pincka a ne kopu šrotu
Datum: 24. ledna 2011 21:31
 Zdravím draku, no tak ta trumpeta od kola ti teda fakt neprojde  Se ti jen vysmějou na technický a vyhoděj tě. A být tebou radši bych si dal do kupy ten klakson, já jsem musel na STK s ČZ 175 450 troubit  Ovšem tam to jde i bez nakopnutí motoru - má to baterku
Datum: 24. ledna 2011 20:56
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 tu trumpetu sundej a že netroubí neřeš, dneska se musí furt svítit a klakson byl konstruovanej pouze na provoz bez světel..
Datum: 24. ledna 2011 20:34
 Čus draci jaký jsou nejlepší gufera do fíka jawa 05,21,atd ???Silikonový ne?Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2011 20:02
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 silikonový jsou nejlepší, ale do mírně upravené série bohatě stačí gumový..
Datum: 24. ledna 2011 20:02
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Zdravím jak poznám že odchází ložiska nebo klika ? jak se chová motor ? \r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2011 18:19
Jméno: JURA
IP: uživatel11072
 BUDE TI TO HAZET A VIBROVAT ,A KDYŽ HO ZADŘEŠ TAK SETI MUŽE VE VIŠÍCH OTAČKACH ROSIPAT JEHLOVE LOŽISKO V OJNICI A NADĚLA TI TO DO KANALKU RÝHY A NEUDĚLAŠ UŽ VYBRUS
Datum: 30. ledna 2011 18:19
 Když má klika velkou vůli tak motor toči jen do určitých otáček a víc jich už nevytočí takže když se bude ještě přetáčet tak je to ještě fajn.Ale sám to rači moc netestuj ať to nepřetočiš  a nezadřeš.
Datum: 29. ledna 2011 0:34
Jméno: péro
IP: uživatel8967
 když máš už vymlaté ložisko tak ti jde s rotorem hejbat nahoru a dolu a špatné ložisko většinou hučí
Datum: 24. ledna 2011 8:59
 Ahoj. chci delat GO motoru jawa 50 asi 20, 21 nvím odkud je motor a potřebuju vědět všechny ložijska, gufera a simerinky co v něm jsou. dyštak nakou stránku nebo napište -> a na mailu to nák sepíšem..... prostě co vás napadne ... dik  a nebo jestli se dá koupit celej set !
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2011 19:27
 omlouvám se gufero a simering je to stejny už sem si to zjistli ale mystr nám to řekl pěkně blbě
Datum: 25. ledna 2011 19:27
 tak v guferu je kovovej kroužek respektive + taková pružinka ale simering je jak gufero ale z jedné strany je ten plíšek aspon tak sme se to učili
Datum: 25. ledna 2011 19:22
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 simering a gufero je to samý, názvy pocházej od dvou výrobců
Datum: 25. ledna 2011 13:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 johny 15 : jo a jak jsi přišel na to že u pionýra není kovovej kroužek v guferu?
Datum: 24. ledna 2011 22:37
Datum: 24. ledna 2011 17:05
Jméno: Luděk
IP: uživatel6617
Datum: 24. ledna 2011 12:56
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 23. ledna 2011 22:08
|



|