Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Michal
IP: uživatel11273
 Zdarec draci, mám JAWU 250/353, ale namám papíry na motorku (mám pouze skupinu "B"  ...jak je to s přepisem? Můžu být vlastník i provozovatel? Nebo si musím udělat papíry na motorku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2012 20:26
 můžeš být oboje, jen nesmíš jezdit, když nemář příslušnou skupinu ŘP. Plnoletej jsi, tak může být vlastníkem čehokoliv, když na to máš prachy
Datum: 03. února 2012 20:26
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 můžeš být obojí, jen to nesmíš řídit na veřejných komunikacích
Datum: 12. ledna 2012 20:56
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Čago mám dotaz, nevíte někdo za kolik se dají sehnat papíry na Jawa 350/634? Předchozí majitel ji odhlásil(nevím proč)tak prosím o radu.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2012 13:55
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Potřebuju motorku na dojíždění do práce . Veteránský čísla jsou mi na nic a motorka můsí být v origo stavu.
Datum: 13. ledna 2012 13:55
Jméno: Drak
IP: uživatel13052
 Šimon: Jako vystavuje je nebo si je vyřizuje na svou 350?
Datum: 13. ledna 2012 9:54
 Dobrý jsou veteransky papíry muj tata je děla\r\n
Datum: 13. ledna 2012 6:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 2-3 000
Datum: 12. ledna 2012 21:31
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Nevite prosimvas čislo svetle modre barvy?jsem to za mlada špichnul co jsem našel a tet nemam podle čeho to porovnat
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2012 20:27
 http://www.vzornik.info/vzornik-barev-ral/ hledej šmudlo
Datum: 03. února 2012 20:27
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 řakl bych že myslíš RAL 5015
Datum: 12. ledna 2012 21:34
Jméno: franta
IP: uživatel11625
 Čau draci,mám čízu 175 a segment se mi toči kdyz zašlápnu ale píst se netočí(nemám tam spojkové lanko)neví te někdo co s tim.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2012 20:29
 spojka na to nemá vliv. Buď prokluzuje primární kolečko na klice, nebo tam nemáš primární řetěz.
Datum: 03. února 2012 20:29
 Jediná možnost je zřejmě protáčející se primární kolečko. Máš podložku pod spojkovým košem?
Datum: 07. ledna 2012 17:41
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Jasny, spojka nemá vliv... To není fichtloj  Ale možná máš vykousaný to o co se opírá segment za spojkovým košem... nebo něco s primárním řetazem, prim. kolečkem...
Datum: 07. ledna 2012 17:36
Jméno: standa
IP: uživatel13015
 ty vole ted sem z toho zblblej.....asi máš pravdu.....
Datum: 07. ledna 2012 17:25
 standa: no segmentem roztáčíš přes ozub vnější spojkovej koš a ten už přes řetěz roztočí klikovku, takže přes lamely se ta síla nepřenáší, to je ale u péráka stejný ne?
Datum: 07. ledna 2012 16:07
Jméno: standa
IP: uživatel13015
 Aha....myslel sem že je to furt stejnej motor jak u péráka.......
Datum: 07. ledna 2012 16:01
 standa: tady to jde napřímo, spojka na to nemá vliv...
Datum: 07. ledna 2012 15:53
 Sundej dekl a podivej se co je tam špatně, takhle nic nezjistíme
Datum: 07. ledna 2012 15:52
Jméno: standa
IP: uživatel13015
 povol spojku
Datum: 07. ledna 2012 15:52
Jméno: Dan
IP: uživatel6155
 čau draci mám takové dva dotazy.mám čz 125/476 a na to nemůžu sehnat doklady.Sehnal jsem si na čz 125/477 za velice dobrou cenu.Prý by to neměl být problém na 125.A když je tam napsaná barva modrá a budu to chtít přepsat na červenou,udělají mi to na úřadě?A když si to přihlásím budu mít pojistku a ještě mi není 78 abych mohl jezdit tak po přihlášení pojistku zruším ať neplatím zbytečně,půjde to?Předem díky za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 0:26
Jméno: lukas
IP: uživatel10353
 Taky se pridavam, "depozit" znamena docasne vyrazeni z registru vozidel max na rok a pul. Pojistku u vyrazeneho vozidla netreba. U poloprevodu pojistku platit musis, vyridit bys ji mel do 14 dnu - dle zakona http://www.zakonyprolidi.cz/cs/1999-168
Datum: 07. ledna 2012 0:26
Jméno: Viper023
IP: uživatel12847
 Když je motorka v depozitu neplatíš nic žádnou pojistku a když je v polopřevodu platíš pojistku. Protože když je v depozitu tak vracíš i značku takže jaksik nemůžeš jezdit po cestě bez značky = nemusíš mít pojistku protože není značka. Když je v polopřevodu máš značku = musíš platit pojistku.
Datum: 05. ledna 2012 23:32
 lanz: já bych zase řekl že v polopřevodu pojistka potřeba je...vozidlo neni nijak vyřazeno z evidence, může se bez větších problémů pohybovat po komunikacích...prostě žádnej důvod proč by to nemělo mít pojistku...
Datum: 05. ledna 2012 21:40
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 wepo: Hele zase to s tou pojistkou moc nepřeháněj. V depozitu se pojistka neplatí, jakej by potom měl smysl? A v polopřevodu taky neni potřeba.
Datum: 05. ledna 2012 21:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo pojistku musíš mít ikdyž je v polopřevodu
Datum: 05. ledna 2012 21:36
 mustang: Podle mě pojistka musí být i když je vozidlo v polopřevodu, navíc na tyhle stroje se platí symbolické pojištění, takže vůbec nemá smysl řešit nějaké dva měsíce...
Datum: 05. ledna 2012 20:55
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Zdravim,když už je tu tento dotaz,chtěl bych se zeptat jestli je nutné abych platil pojistku na motorku která neni psaná na mě je v polopřevodu a chtěl bych jí přihlašovat až na jaře.+-2měsíce.díky
Datum: 05. ledna 2012 20:42
 S tou barvou, normálně dojdeš na odbor dopravy a řekneš že si motorku přestříkal na tu a tu barvu, dáš jim 50Kč a oni tě to přepíšou.
Datum: 05. ledna 2012 20:18
 Papíry na to naroubuješ, akorát musíš přerazit číslo motoru. A pojistku neruš jak píšou kluci..jinak Wepo, jakto že se musí platit v depozitu pojistka? To by pak trošku postrádal smysl ne?
Datum: 05. ledna 2012 20:10
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Pojištění musíš mít i když je to v depozitu nebo ve stodole rozebrané! Barva bez problému a jinak myslím, že papíry se špatně shání... Možná se ti zadaří....ale bude to prda  Ti dnešní překupnící střílí ceny jak na divokym západě
Datum: 05. ledna 2012 20:04
Jméno: lukas
IP: uživatel10353
 Zdravim, reknu ti jen k pojistce. Tu NERUS v zadnem pripade. Jinak mas v pripade neplatne pojistky povinnost uhradit ČKP za kazdy den penale ve tvem pripade za "motocykl s objemem válců motoru do 350 ccm" ve vysi 20Kc. Jasne, dvacka je nic, ale vynasob ji ctyrmi mesici => 2400Kč.. Ke zbytku ti bohuzel neporadim, resim ted ale podobny problem, takze pockam na odpovedi zkusenejsich
Datum: 05. ledna 2012 19:55
 nevíte číslo barva na stadiona jde o originál zelenou
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2012 17:38
 zapomněl sem napsat potřebuju S22
Datum: 03. ledna 2012 17:38
Jméno: s11
IP: uživatel12302
 http://www.mopedklan.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=193:mopedy-stadion-barvy&catid=47:moped&Itemid=110
tady máš všechny barvy, i ta čísla barev.
Datum: 03. ledna 2012 17:02
 čau draci .. dá se nak prepsat jawa 50 kdyš prvni a druhej majitele sou po smrti ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2011 22:56
 mozna se mu bude chcet kdyš mu dám 500 ,-
Datum: 28. prosince 2011 22:56
 tak sem ju dneska koupil ..a v sobotu zajedu za dedicem jestli by to nechcel jet prepsat
Datum: 28. prosince 2011 17:01
Jméno: nadrc
IP: uživatel2970
 zdar,tak jednině vochcat,plnou moc podepsat za puvodniho majitele a napsat datum před umrtim...záleží jak jsou pečlivi uřednici,muže bejt prusvich....
Datum: 27. prosince 2011 22:46
 no je to komplikovany .. druhej majitel prodal jawu jednemu znamimu asi pred 4 rokama a uš to proste nestihli prepsat a nema kupni smlouvu, a tedka majitel te jawi plati pojistku ale nemá plnou moc a nemoze to odhlasit a ani hodit do depozitu a dedic rika ze oničem nevi a ze nic nechec resit a litat po uradech ....
Datum: 27. prosince 2011 22:28
 Pokud měl nějakého dědice, tak přez dědické řízení na dědice a ten na tebe...
Datum: 27. prosince 2011 19:41
 zajímá tě ten poslední.ti co byli za rakouska uherska a sámovy říše tě nemusí zajímat.každopádně cesta je to trnitá ale řešitelná...
Datum: 27. prosince 2011 19:12
 co sem slyšel ne
Datum: 27. prosince 2011 18:22
 je majitel na kterého je poslední přihlášení živý?
Datum: 27. prosince 2011 18:06
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 20:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je to čep zadní kyvný vidlice na kejvačky,panelku ,čezetu no a opotřebovaný to horko těžko někdo koupí jinak
Datum: 11. prosince 2011 20:45
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 spíhačka je typu Bosch, používaná hojně na jawách a ČZ, nic moc stav, pokud je funkční tak buď kámošovi za děkuju nebo max 50,- někde na burze, to druhý nepoznávám, tipoval bych nějakou část osy kyvky.. jestli je to použitý tak je to bezcenný, pokud nový tak taky asi do 100,-, muj odhad..
Datum: 11. prosince 2011 17:36
Jméno: Milan
IP: uživatel12533
 Dobrý den, mám pionýra bez papírů, chtěl bych na něj papíry - mám nabídnuto TP + štítek, co musím konkrétně krok po kroku udělat abych mohl mít STK a jezdit po silnicích ?
Ještě otázka : jaká je rozumná cena papírů na pionýra ?
Budu rád za Vaše rady a zkušenosti .....
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 21:30
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jestli je to starej TP ve kterém je ještě psané číslo motoru, chtělo by to, aby nynější majitel ještě než to na tebe odhlásí provedl jeho výmaz (50Kč tušim), případně i upravil barvu vozidle dle tvojeho,,, pak ti pošle odhlášený TP na tvojí osobu i se štítkem, případně i RZ a ty to napasuješ na svýho pincka a okamžitě dojdeš pojistit!! Pak musíš na evidenčku a pokud TP nemá platnou stk, musíš jí udělat (několik dní platí i jako evidenčka tušim). Potom vezmeš veškerá doklady co budeš mít (TP, zelenou kartu a protokoly z stk) a dojdeš na obecní úřad s rozšířenou působností na odbor dopravy moto dopřihlásit na sebe. Pokud ti majile dá i tu RZ, vem si jí radši sebou na OD, kdyby ti jí náhodou chtě nechtě chtěla vyměnit (převod z kraje do kraje), pokud RZ mít vubec nebudeš, oni zapíšou ztrátu a vysstavěj ti novou
Datum: 06. prosince 2011 21:30
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 myslím, že by to chtělo ještě SPZ, ale měli by ti dát na úřadě novou, když by jsi ji nesehnal, ale za vše se platí
Datum: 06. prosince 2011 21:02
Jméno: jirka
IP: uživatel12867
 cau.Doklady a stitek tak za 1500Kc.Musis mit motorku v cajku.odpovidat barva jako je v TP.Zajet na STK udelat technickou a evidenci.Potom zajed na urad prihlasit a jezdi
Datum: 06. prosince 2011 16:53
Jméno: petr
IP: uživatel12864
 Čau draci:chtěl jsem se zeptat co je to polopřevod?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 23:46
Jméno: petr
IP: uživatel12870
 děkuju za odpověd
Datum: 06. prosince 2011 23:46
Jméno: manij
IP: uživatel5754
 to je ze tam zaradis puku rychlosti
Datum: 06. prosince 2011 12:26
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to je když to při přepisu někdo odhlásí na tebe a ty to nepřihlásíš..
Datum: 05. prosince 2011 20:10
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 zdar hoši, budu dělat přepis na dvacítce, ale problém bude s evidenční kontrolou. Mám ji kompletně rozebranou a v papírech je platná STK a já nechci aby mi ji vzali, protože kdybych ji jen tak na oko poskládal, tak by to asi neprošlo, navíc ty plechy jsou v jiné barvě. Myslíte, že kdybych zdělal štítek a dal ho na mustanga, tak že by to prošlo ? Ten je totiž ve stejné barvě. Nikdy jsem na STK nebyl a přepis sem taky nikdy nedělal, takže nevím
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2011 21:06
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 dik, a číslo motoru vymazaný je, tak to snad bude v pohodě
Datum: 05. prosince 2011 21:06
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 20 na papírech z 23 a naopak většinou normálně prochází, jen bacha na číslo motoru, pokud ho nemáš vymazaný tak se musí shodovat s číslem na štítku...
Datum: 05. prosince 2011 16:52
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, mám na motorce hodně vzhledových úprav a také laďák. celkem řve, takže asi STK neprojde... zajímá mě, jestli bych platil za práci, i když by stkčkem neprošla .. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2011 11:57
Jméno: standa
IP: uživatel12863
 A co tam dát na STK seriovej vejfuk? Ha....a je to vyřešený....
Datum: 05. prosince 2011 11:57
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já totiž nemám sériovej motor  nemehlo!
Datum: 04. prosince 2011 19:56
 k čemu je ti laďák, kterrý snižuje výkon? jo ahááá. jsi pak velkej borec, já zapoměl
Datum: 04. prosince 2011 17:57
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nejdřív zaplatíš a pak až jdeš k prohlídce
Datum: 04. prosince 2011 17:47
 jo
Datum: 04. prosince 2011 17:00
Jméno: Joan
IP: uživatel12600
 Cuzz, chtěl bych se zeptat Když mám jawu 350 a pořídím si techničák ve kterým je napsaná sidekára. Ale já sidekáru nemám. Nebude to vadit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2011 16:33
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jednou na manii někdo tvrdil, že pokud je zapsaná sajda, tak musí na moto být (změna rozměrů, počtu kol, výkonu na kg atd.) ale podle mě je to blbost,,, na svojí 354 mám sajdu taky zapsanou a na stk žádnej problém nebyl
Datum: 01. prosince 2011 16:33
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Ne
Datum: 30. listopadu 2011 22:45
Jméno: P.M.
IP: uživatel12124
 Čavte draci, mám dotaz. Kúpil som asi pred 4 mesiacmi pioniera s TP, chcel som ho prihlásiť, a mal som samé problémy. Teraz sa chystám na STK, (asi cez známost, lebo ked pionier nemá VIN číslo, tak neprejde STK) ked nou prejdem, chcem to dať prihlásiť. A problém sa začína tu. Na polícii mi ho nechcú prihlásiť, pretože na ráme nemá vyrazené VIN číslo (ktoré sa na pioniere nevyrážalo) (a výrobný štítok neberú do úvahy) darmo im tento fakt vysvetlujem. V papieroch mám iba číslo motora, ktoré je vyrazené aj na motori, ale to im nestačí. Vraj je to tak, že ,,Každé motorové vozidlo jazdiace po verejnej komunikácii musí mať vyrazené VIN číslo. Ak nie, tak mu bude pridelené štátom,, (tomuto by som sa chcel vyhnúť) Bohužial v mojom okrese nemám žiadnu známosť na polícii, a podplácanie policajtov mi príde proti mojej dôstojnosti. Tiež ani nechcem doma vyrážať VIN číslo. Písal som aj na ministerstvo dopravy, o mojom probléme. Odpoveď sa mi dostala:,,Každé motorové vozidlo jazdiace po verejnej komunikácii musí mať vyrazené VIN číslo. Ak nie, tak mu bude pridelené štátom,, lenže po oficiálnej ceste, keď si chcem dať od štátu prideliť VIN číslo, musím ísť na Kontrolu originality, a ked nou prejdem tak treba ísť znovu na Kontrolu originality, kde mi už VIN číslo vyrazia. Tieto dva fakty sú protikladné. Kontrolou originality neprejdem, pokial neuvidia moje VIN číslo na ráme. Tak že vyhlášky v tomto ,,super,, štáte sú si protikladom. Neviem či máte takéto problémy aj v Česku, a či pri prihlasovaní pioniera musíte podplácať policajtov. Neviem, či budem usiť toto VIN číslo vyraziť do rámu, alebo kúpiť nový štítok, alebo čo. Víete mi prosím poradiť čo mám robiť, alebo ako riešiť túto situáciu? Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2011 19:57
 no to si zabudol napisat dost podstatnu vec. Odhlasene vozidlo treba prihlasit do 15 dni. Ak tak neurobis, mas dalsich 15 dni s tym, ze musis predlozit cestne vyhlasenie o pravosti udajov. Po uplynuti tychto 30 dni ti vozidlo prihlasia len s papierom z Kontroly Originality. Takze tak...KO na pionier vychadza cca 50-60e podla toho kde. Neviem ci ti daju papier z kontroly originality ak nie je VIN na rame...ale skusit to mozes...popripade ak ta poslu prec, mas moznost si to cislo vyrazit sam a ist na inu kontrolu originality...kazdopadne zaplatis
Datum: 29. listopadu 2011 19:57
Datum: 29. listopadu 2011 18:48
 teraz v tom prípade musís udelať kontrolu originality (co bez VIN nejde) .... a do 15dní isť na Dopravný Inšpektorát aj s potvrdenkou, že prečo si doteraz neprihlásil vozidlo...
Datum: 29. listopadu 2011 18:47
Jméno: P.M.
IP: uživatel12124
 Ďakujem, už teraz viem, čo treba, len zabudol som spomenuť fakt, že po odhlaseni motorky mi už pred 4 mesiacmi vypršala 2 tyždnova lehota na prihlasenie, nejaka uradnička mi hovorila do telefonu, že zato môže byť pokuta do 600 eur. Ako mám riešiť toto?
Datum: 29. listopadu 2011 18:12
Jméno: furioso
IP: uživatel12827
 este raz cely postup. kupil si motorku, mas odhlaseny Tp na tvoje meno. vypises si ziadost na prihlasenie motoroveho/pripojneho vozidla, zoberies motorku, nalozis do auta (kedze nema TK), ides na evidencnu kontrolu, kde ti policajt odkontroluje zhodnost cisla na stitku a v TP (tu som pochopil, ze mas problem dostat to razitko-to ze nema TK nie je dovod lebo TK k prihlaseniu nepotrebujes), da ti razitko. s takto potvrdenou ziadostou, kolkami (49,50), zmluvou o poisteni, odhlasenym TP a obcianskym ides na oddelenie evidencie vozidiel a tam ti to prihlasia. podla mna ti ten policajt/technik na evidencnej kontrole vravel aby si isiel z dovodu, ze si potrebujes vyrazit VIN. to je postup co som pisal nizse, TK to zacina, kde ti napk do protokolu, ze nemas vin na rame a s tym ides na obvodny dopravny urad (pozor, to nie je to iste co evidencia vozidiel) a atd (vid. moj prispevok nizsie).
Datum: 29. listopadu 2011 10:51
Jméno: furioso
IP: uživatel12827
 k prihlaseniu STK nepotrebujes! potrebujes ju len ked chces s vozidlom do premavky. prihlasit ti ju musia aj bez STK. daj si stranku ministerstva vnutra, vyhladaj "prihlasenie vozidla z ineho okresu" a tam ms vypisane vsetky dokumenty, ktore potrebujes na prihlasenie. a TK medzi nimi nie je. tak si to vytlac a splechni to tomu co ti tvrdi opak do oci, popripade sa dozaduj hovorit s jeho nadriadenym. a opis si jeho meno a identif. cislo.
Datum: 29. listopadu 2011 10:28
Jméno: P.M.
IP: uživatel12124
 A teda ešte pre zaujímavosť, motorka bola na odhlásená na mňa a nie na rodičov.
Datum: 29. listopadu 2011 7:00
Jméno: P.M.
IP: uživatel12124
 Som z okresu Pezinok. Ale problém je ten, že na policajnom úrade sa so mnou nechcú baviť, pokial nemám STK, lebo človek ktorý mi motorku predal, už na poslednej STK nebol, tak bola prepadnuta, a najprv musim ist na STK, a až potom to môžem prihlásiť. Ja neviem, ale vyrazenie VIN oficiálnou cestou stojí asi tak 120 eur, a kopu zabitého času. Myslíte, že by policajtom nestačilo iba vidieť nanitovaný štítok v predu na ráme motorky?
Datum: 29. listopadu 2011 6:59
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 a odkial si? ze kde maju takych poctivych ludi v policajnom zbore?
Datum: 28. listopadu 2011 23:53
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 a preco chces ist na TK ked nemas motorku prihlasenu na seba? ta odtial poslu kadelahsie asi. TK az po prihlaseni. u nas technicka kontrola nenahradzuje evidencnu kontrolu pri prepise. teda nemam vedomost, ze by to tak bolo. za okienkom moze.byt uradnik aky chce, dolezite je aby ti policajt na evidencnej kontrole dal do ziadosti razitko.ak si nevyrazis vin, skus ho ukecat, ze si to pojdes vybavit na dopravny urad a potom s to nechas vyrazit, len nato to potrebujes mat na svoje meno, inak nemozes ten ukon (pridelenie VIN)
spravit resp. opat nemam o tom vedomost. vin potom pretri farbou (najlepsie ale cely ram aby to nebolo napadne), ale ako pisal jenco - je to trestne. vyber je na tebe
Datum: 28. listopadu 2011 23:51
 farba nevadí... falšovanie identifikačných čísel mot. vozidla / výrobného štítka... 2-5let za mrežami...
Datum: 28. listopadu 2011 22:31
Jméno: P.M.
IP: uživatel12124
 Prepáčte, ešte jeden dotaz: povedzme, že si do rámu vyrazím VIN číslo, a prejdem cez STK. Čo ale robiť pri prihlasovaní, keď policajt uvidí amatérsky vyrazené VIN číslo, a keď ho nechcem nijako podplácať? V našom okrese je strašne nepríjemný človek, čo pracuje na výdaji ŠPZ. Je to pri nom ako na vojne. neviem, či mám to VIN pretrieť nejakou farbou, aby to vyzeralo menej nápadne. A jeden dôležitý dotaz. Spomínali ste, že moped musí mať originálnu farbu. Môj pionier je modrý, aj v TP má zapísanú modrú farbu. Ale mám ho nastriekaný nie veľmi kvalitnou tmavomodrou farbou, pod ktorou je pôvodný bledomodrý lak (prvý majitel ho ešte striekal). Myslíte, že mi to prejde, aj s tou tmavomodrou farbou? A na čo všetko kladú dôraz pri STK? Ďakujem.
Datum: 28. listopadu 2011 22:26
Jméno: P.M.
IP: uživatel12124
 Ďakujem, budem o čosi múdrejší, ako som porozumel Vašim názorom, je lepšie si tam to VIN vyraziť sám.
Datum: 28. listopadu 2011 22:09
Jméno: standa
IP: uživatel12818
 v tom případě Vás všechny na slovensku lituju....je to čílený...proč pro úřady taky neplatí věta,že neznalost neomlouvá....u náš v CZ tak nějak jde všechno....
Datum: 28. listopadu 2011 21:53
 standa: tym sa ale nic neriesi...ak mas cislo necitatelne alebo poskodene, na STK ti to zapisu do protokolu, na zaklade tohto protookolu si musis podat ziadost na dopravny urad (20e), potom ta poslu na kontrolu originality (60e), kde ti skontroluju pravost cisel a ci nie je to cislo uz v systeme, daju ti lajstro, ze vsetko je OK a ides zase na dopravny obvodny urad, kde ti daju potvrdenie o vystaveni nahradneho VIN. s tym zase ides na kontrolu originality, kde ti na zaklade potvrdenej ziadosti z dopravneho uradu vyrazia VIN na ram tou ich "specialnou metodou" za smiesnych 80e. potom s tym musis ist na STK, kde ti daju novy protokol s tym, ze vsetko je OK. Je to priblizne rovnaky postup ako ked tam nemas ziadne VIN, mozno aj horsie este lebo treba ist aj k policajtom zapisat zmenu VIN do TP...je to bordel, radsej nech si to tam kazdy vyrazi sam, oni na tych mensich STK dobre vedia, ze pioniere nemali nikdy VIN na rame a ked tam bude, tak budu spokojny a nebude ich zaujimat kde sa tam vzalo.
Datum: 28. listopadu 2011 21:42
Jméno: standa
IP: uživatel12818
 existuje jistá cesta,která není až tak nelegální.....ale je to na delší dobu..... Co je podstatou.....VIN číslo,které je poškozené,nečitelné nebo třeba vyrezlé se považuje za poškozené-nepoužitelné....v takovémto případě staré číslo VIN zaniká a o kus vedle je vyraženo "úřední číslo" (VIN) náhradní technologiií.....toto celé jde když místo,kde má být VIN vybrousíš na kov,potřeš barvožroutem a necháš vyreznout.....pak už si jen půjdeš pro nové "úřední číslo".....prostě si někde na rámu vybruš plochu o velikosti délky VIN a nech ji vyreznout.....a pak už to půjde samo....
Datum: 28. listopadu 2011 21:17
 dúfam, že to tak zostane aj nadalej...
Datum: 28. listopadu 2011 21:08
 Ja o tom taky viem... na štastie policajti tu v našom okrese nie  minulý mesiac som prepísal 2x pioniere so štítkami samo-doma a bez VIN na ráme... všetko bolo v pohode... na STK mi zabudli kontrolovať čísla...  kontrolovali iba brzdy a vystavili papiere...
Datum: 28. listopadu 2011 21:07
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 koukám že na slovensku jsou v další debilní byrokracii o krok napřed ...  ... normálně bych to tam vyklepal a je to, pokud teda k tomu nemusí bejt nějakej speciální papír...
Datum: 28. listopadu 2011 21:05
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 já bych zkusil zajet na jinou STK, kde jim bude u prdele jestli je tona štítku nebo jestli je to přímo na rámu, a když se to nepovede ani na páté STK, tak to prostě na ten rám vyrazit
Datum: 28. listopadu 2011 20:43
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja som bol v škodavackej Automa v Trebišove a nebol problém a pri prepise mi len kontroloval štítok a farbu neviem kde bývaš ty ale to je totálne na hovno a na STK som šiel po prepise po vlastnej ose v tej dobe ešte bez STK
Datum: 28. listopadu 2011 19:03
 *poctiveho
Datum: 28. listopadu 2011 17:47
 Ano toto je situacia na Slovensku. Narazil si na nejakeho podstiveho policajta na evidencke. Ja som pred 3 tyzdnami prepisoval pioniera a vsetko v pohode. pozrel stitok, TP, dal razitko, ze vsetko je ok a bolo - este sa zasmial, ze aj on ma doma takeho. Riesenie vidim tak, ze si to cislo vyraz sam doma. najlepsie niekde na krk riadenia, nad nadrz. velkost raznic asi 4mm. Podla mna ta ten policajt uz potom nebude trapit aj ked asi bdue vediet ze si si to vyrazal sam. Ak bude chciet doklad o vyrazeni (co moze chciet), tak proste povies, ze si to tak kupil a ziadny doklad ti k tomu predavajuci nedal. Ak ti to prejde odpadne ti tak aj problem na STK, kde ti tiez budu chciet kontrolovat VIN na rame. Tam to ries tak, ze chod na nejake mensie STK niekde na dedinu alebo podobne, hlavne nechod do DEKRY. Tam su svine a pytaju peniaze do vacku za kazdu hlupost.
Datum: 28. listopadu 2011 17:47
Jméno: peter
IP: uživatel12821
 ahoj ,jeden znamy mal taky isty problem,mne povedal,ze si to VIN vyrazil sam .Normalne vyrazil raznicami napis VIN a dalej vyr.cislo zo stitka a preslo mu to policajtov .
Datum: 28. listopadu 2011 17:22
 No všade je to inak, ja som proste prehodil stitok siel na evidenčku policajt pozrel ci sedia cisla s TP na stitku a to bolo cele. Tiez musi sediet farba. Motorkusom zrenovoval a siel na STK. Tam mal zase problem technik stym ze v TP mam napisane rafky 2,27/16 a mam 2,75/16. Som mu povedal že také sa už nedaju zohnať a bolo. Je to doslova nahovno vtomto štáte.
Datum: 28. listopadu 2011 17:10
 To je nějaká blbost...nepřihlašuješ ti náhodou na veteránský papíry? LEbo tohle sem nikdy ještě neslyšel a problémy sem s tim taky neměl...
Datum: 28. listopadu 2011 16:49
Jméno: P.M.
IP: uživatel12124
 nie, naozaj, nieje to na veteránske. Čo stým mám robiť, prosím poraďte.
Datum: 28. listopadu 2011 16:46
 Zdravím, nevíte někdo, kam se posílá žádost, když chci upravovat pionýra? U Jawy se to překvapivě posílá do Jawy, ale pionýr se vyráběl jinde a to už neexistuje. Konkrétně bych potřeboval na 21 dát rám z 555 a motor z 555. Zkoušel jste už někdy něco podobnýho?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2011 18:27
 Tak vyskytla se možnost, že by mi někdo moožná "dal" papíry na 21, ale aby mi k něčemu byly. A abych to jen nasadil na pařeza bych si netroufl, má to jinej výkon, maximálku, rok výroby, pneumatiky, hlavně počet míst k sezení a to je už moc rozdílů a hodně nápadný.
Datum: 28. listopadu 2011 18:27
Jméno: standa
IP: uživatel12818
 žádost se posílá na Motoinzerce.cz ,kde se vloží inzerát Koupím doklady na J555.....nic jinýho mi nenapadá....nechci bejt furt skeptickej,ale myslim si že v Jawě určitě nebudou chtít řešit v roce 2011/2012 takto zásadní přestavbu stroje vyráběného v Povážských strojírnách před 60 lety....a mužu se zeptat co tě vede k takovýmu řešení? Nebo chceš jednoduše přihlásit pařeza na papíry jednadvacítky?.....Jinak ještě nedávno sem měl doma 555 i s papírama z 20  Někdo se s tim nesral a prostě přebouchal čísla.....prosšlo to i STK.....
Datum: 28. listopadu 2011 16:40
 Zdravím, potřeboval bych rychle poradit, kupuju díly na čz 476. Prodejce mi nabízí stojan, ale prý je na čz 487, je to stejné, nebo se liší? Je nějaké omezení na stáří pneumatiky, nebo je rozhodující jen hloubka dezénu a na stáří mi nikdo nic říct nemůže(samozřejmě pokud z ní nepolezou dráty a nebude čumět duše bokem atd.)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2011 21:08
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 samozřejmě že 175/487, 478 neexistuje, je to blbost nebo překlep
Datum: 21. listopadu 2011 21:08
 Správněji tipovat, tudíž si hodit mincí, kdo má pravdu, ale tys to uved na pravou míru a nakonec vyšlo najevo, že se na jawamanii spletli a že to půjde. Objednám si ho tedy. Jen mi někdo vysvětlete, já si vždycky myslel, že ta novější proti 477 je 487 a kdekdo používá 478, co je správně?
Datum: 21. listopadu 2011 20:12
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 stojany jsou podobný a pasujou, nicméně stejný nejsou.. a chtěl bych vědět co znamená typovat, to budeš vytvářet novej typ? .) pokud vim stáří pneumatiky se nikde nekontroluje..
Datum: 21. listopadu 2011 19:56
 Ale teď jsem se dozvěděl na jawamaniai přesný opak, tak si asi budud muset typnout
Datum: 21. listopadu 2011 19:52
 476 je 477 s válcem 125ccm.
Datum: 21. listopadu 2011 19:46
 na 100% mam v kolne 175/477 a 180/478 ty stojany jsou zamenny-odzkoušeno.476 sem nikdy neviděl,ale pochybuju,že by byl jinej.ty rámy jsou furt stejný,akorát 180 má jinou kyvku a tlumiče.
Datum: 21. listopadu 2011 19:10
 Jsi si tím stojanem jistý? Já nemám katalog 175 487 pro porovnání, ale 180 487 má jiný číslo toho dílu.
Datum: 21. listopadu 2011 18:50
 Zdar,476,477,478 maj ausgerechnet ty samy stojany.Ze zakona zadny omezeni neni,jen ta hloubka.Ale stará guma tvrdne a ztrácí přilnavost.Na zetce 180 bylo znát když sem ji obul na novy,hned lepší krájela oblouky
Datum: 21. listopadu 2011 17:51
 Dobrý den, potřeboval bych od někoho kdo má malý starý TP k pionýru a má zapsanou výměnu motoru, jestli by byl tak hodný a okopíroval nebo napsal mi kam má přepsání přijít.... na úřadě už nevědí kam se to u starých techničáků psát.\\\\r\\\\nDíky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 19:37
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Tak jsou to mamlasi ja když přepisoval pincka tak me udelaly novej techničak malej velkej a nechal jsme si vymazat čislo motoru a bylo to
Datum: 20. listopadu 2011 19:37
Jméno: Pida
IP: uživatel11296
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2011 17:25
Datum: 21. listopadu 2011 17:25
 Nebo optické kabely
Datum: 20. listopadu 2011 22:15
Datum: 20. listopadu 2011 20:14
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 určite sú tam použité supravodiče
Datum: 20. listopadu 2011 17:44
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 já jsem mu psal kolik za to colkové GO dal a on mi napsal že 18. tisíc a je tam nová i elektrika..
Datum: 20. listopadu 2011 15:37
 kdybych měl dát za mustanga 33tis,tak by mi to určitě vadilo.za ty peníze bych čekal 100% výsledek bez jakékoli chybičky.
Datum: 20. listopadu 2011 12:34
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Když jste u té kritiky tak já také přihodím do éteru jedno. Nemá gumu na nakopávačce.
Datum: 20. listopadu 2011 12:28
 čemu vadí zavařené kolíky na rozetě??? je to jen pro krásu? co jsem kupoval fechtla tak to měl zavařené a v pátek jsem tu rozetu tak jak byla zavařená poslal pozinkovat
Datum: 20. listopadu 2011 12:27
Datum: 20. listopadu 2011 10:45
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Tvl to nikdy neprodá bude to tam mít tak dlouho až to bude muset zlevnit.
Datum: 20. listopadu 2011 9:51
 opačne nalepené samolepky na nádrž
Datum: 20. listopadu 2011 9:20
 Je to proste bastl.... ridítká replikové a kryt je chromovaný... predná vidlica je zo staršieho typu... s odmontovatelnými držiakmi svetla... a uchytenie predného blatníka na 8 šrouby... podsedlový rám tiež zo staršieho typu... nevidím tam pôvodnú ŠPZ ku... odrazku... zásterku... rozeta ... kde je guma z nádrže? zrcátko... čierný klakson... štart páka nemá návlek za 33000kč???????? ani stupačky nemajú pôvodné návleky... zadné stupačky sú čierné... krivý stujan...
Datum: 20. listopadu 2011 9:18
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Ty vyleštěný motory jsou hrůza, navíc koukám, že mu chybí šroub na držení výfuku: http://images.motoinzerce.cz/m/i/579/579055_5.jpg . Rozeta je nastříkaná, kolíky na rozetě navařený, chybí tomu zrcátko a zástěrka na blatníku, nehledě na ty debilní čepičky. Tomuhle se renovace říkat nedá. FUJ
Datum: 19. listopadu 2011 23:41
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel11956
 Nádhera...Moc pěkný..Ono když si to vezmete, tak to možná do toho vrazil, ale pochybuju že mu to někdo koupí....
Datum: 19. listopadu 2011 23:36
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 V týhle době věci nejsou zadarmo a poctívá prace se cení navíc naklady na renovaci si myslím taky nebyli nejmenší si to tak spočitej na kolik ho to mohlo vyjít pře 20 tácu určitě
Datum: 19. listopadu 2011 23:27
Jméno: Pida
IP: uživatel11296
 Já nevim.Na padesátku se mně to zdá nepřiměřená cena.
Datum: 19. listopadu 2011 23:24
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 To se nepomátl na rozumu .. Já jsem viděl 50-21 po profi renovaci za 50 000Kč. To jsou vyhulenci . Za 48000 Kč jsem viděl nádhernou čz 175/470 sport , taková nevyjela ani
z fabriky. Jo někdo to dělá na kšeft a čeká na blázna které to koupí.
Datum: 19. listopadu 2011 23:09
Jméno: Jawa
IP: uživatel11102
 Ahoj Draci,včera jsem byl na technické prohlídce se svojí jawou 550 z důvodu změny majitele.Technická dopadla na výbornou ale když jsem ji chtěl přihlásit na sebe zjistil že původní majitel neplatil 20let povinné ručení asi od roku 1991 motorka v tomto období ale nebyla provozována.Ano šlo by to převést na mně i když ji neplatil.A já nechci aby doplácel několik tisíc na povinném ručení,jak to mám udělat?Když to napíši na sebe nebudou po mně ty peníze vyžadovat?Ale myslím si že ji určitě neplatil.Kde si jsem četl že když se to do nějakého roku neplatil tak se to automaticky zrušilo? Jsem z toho zoufalý co mám dělat?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 17:39
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 19. listopadu 2011 17:39
 mám tušení že pokud se povinný ručení se neplatilo už před rokem 2000 tak nic platit nemusíš....
Datum: 19. listopadu 2011 16:43
 Pokuta i po přepisu zůstává na původním majíteli a pokud má jak dokázat, že motka v tu dobu neplacení pojistky nejezdila, tak to platit nemusí...
Datum: 19. listopadu 2011 14:34
Jméno: ondra
IP: uživatel10563
 cus draci mam dotaz kdyz mam motoru bez papírů. jde udělat na ní stk aby slo jezdit na ní na ceste.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 18:28
 omg  .. další takový  .. vytiskni si je v tiskárně
Datum: 17. listopadu 2011 18:28
 NE
Datum: 17. listopadu 2011 18:25
Jméno: ondra
IP: uživatel10563
 jo a šli by papíry nějak udělat
Datum: 17. listopadu 2011 18:13
 Veteránský jedině, ale je to trochu složitější a dražší...nebo koupit jiný papíry...
Datum: 17. listopadu 2011 18:08
 Na cestě to pojede i bez STK, pokud chceš ale jezdit normálně v provozu, tak to bez papírů nepůjde
Datum: 17. listopadu 2011 17:56
|



|