slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  105  106  107  108  109  110  111  112  113  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel6155    
Zdravim mate nekdo zkusenosti z tymto vyfukem? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_mustang.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2011 15:38
 
 
 
 
Jméno: bnic      IP: uživatel6546    
...vlastnim tento vyfuk...výborny,kvalita,přesnost!vřele doporučuji!:-)
 
 
Datum: 16. března 2011 15:38
 
 
 
 
Jméno: Ondřej T.      IP: uživatel924    
Hoj.\\r\\nProsímvás, potřebuji nějaký návod nebo alespoň radu jak rám pionýra upravit aby tam šel dát jeden centrální tlumič jako kyvnou vidlici... Něco přesně takového: http://opijawa.tym.cz/fotky/kola1.jpg\\r\\nAle prosím přesnej návod jak na to, co kde říznout, kde přivařit atd... Stačí slovně, lépe obrázky či náčrty.\\r\\nNa E-mail: trachta.o@seznam.cz Nebo zde nebo odkaz.\\r\\nDík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: Ondřej T.      IP: uživatel924    
Jojo, zase pro kamaráda.. Jinak dík za ten odkaz..
 
 
Datum: 15. března 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenco dělal todle http://jencomoto.wbs.cz/Jenco-MOTO.html ale nevím jak by se to chovalo v terénu-to by mě taky zajímalo..
 
 
Datum: 15. března 2011 17:31
 
 
 
 
Jméno: Lori ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tyjo ja nevim co natom vidis slozityho, existuje dobova uprava ramu pro tereni zavody tak si to najdi... Zase pro kamarada co dobre plati?
 
 
Datum: 15. března 2011 17:20
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11021    
To nikdo nedá, zkus si namáhat hlavičku...
 
 
Datum: 15. března 2011 7:59
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel11114    
čau draci máte někdo zkušenosti s 9ti zubým primárním kolečkem zlepší to tah a o kolil? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2011 13:53
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11021    
Mám za to, že o 2 články...
 
 
Datum: 15. března 2011 13:53
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel11114    
budu muset zkracovat primární řetěz? o kolik
 
 
Datum: 15. března 2011 10:54
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
O tolik,že nebudeš potřebovat jedničku,pokud ti aspon trochu pincek jede...Hlavně to nedávej na starej vylágrovanej motor,protože to s tim musíš mít pořád v otáčkách aby to jelo....
 
 
Datum: 14. března 2011 23:08
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
budeš mít sílu ale pojedeto pomalu
 
 
Datum: 14. března 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      E-mail:      IP: uživatel924    
Ahoj. Mám v plánu stavět fichtla na fichtl cup do třídy special. Do teď jsem jezdil a také vyhrával ve třídě stodoláků a nechci to přerušit v jiné kategorii a proto prosím o jakoukoliv radu co je dobré a odskoušené že funguje jako úprava na motoru. Jo a ještě se chci zeptat pokud někdo má karburátor DellOrto s 21 Difuzorem, jaké má zkušenosti, jak to funguje a jak vyřešil tu úpravu kolínka. Díky moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 18:31
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      E-mail:      IP: uživatel924    
Jelikož dělám amatérské opravy, úpravy atd. a kamarád chtěl něco spešl tak mě napadlo mu to udělat protože dobře platí ;-)
 
 
Datum: 14. března 2011 18:31
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
zajimavé.... v jednom tématu tuning odsuzuješ a zde se na něj ptáš...
 
 
Datum: 14. března 2011 15:31
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11021    
Prehozeny kolecka v prevodovce je nesmysl... Je to na nic.
 
 
Datum: 14. března 2011 7:05
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Zesíl dvojku
 
 
Datum: 13. března 2011 22:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 13. března 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stejskyho úprava,jak říkáš DellOrto 21(19),rezonanční vejfuk,jiný tlumiče,...
 
 
Datum: 13. března 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: Mirek      E-mail:      IP: uživatel11330    
8 vibrus valce,hvjezdicova hlava,a nejak to odlechcit
 
 
Datum: 13. března 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Čau draci, myslíte že když si koupím nové zadní světlo na jawu 550 pařez. Které se dá koupit skoro všude.Tak zda už je v originální jawácké červené barvě 8850 ČSN ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No co jsem to viděl na burze tak to v nějakky cerveny uz bylo- ale jestli to bude přesnej odstin co nalakujes pareza - to asi nebude uplne ladit- lepsi prelaknout
 
 
Datum: 13. března 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
čaute víte jak nová hvězdicová hlava má v místě jak se spalovák opírá o okraj válce takový stupínek ?? vždycky sem s tím v pohodě jezdi a tedka mi kamarát řekl že to mám označit tužkou podle vnitřku válce a sicovat to je to tak ??? díky za odpovědi čau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: Jezda      E-mail:      IP: uživatel9528    
čau jawetáci potřeboval bych radu :-) Budu kupovat fichtla a nemůžu se rozhodnou jestli ho mám předělat na kros nebo ho nechat v orig. A nebo bych si mohl sehnat motor a udělat si jednoho do krosu a druhej orig :-) co myslíte ? poradtě ..Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyby včichni na fichtl-cupech měli stejně výkonej a zpřevodovanej motor,bylo by to o ničem :-)
 
 
Datum: 14. března 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
přemýšlel si někdy nad tim proč se čipujou auta? které maj poté místo 80kw třeba 100kw? výrobce nastaví motor na optimální životnost a lidé jako závodníci na fichtlech takový motor také dovedou upravit na o dost vyšší výkon... to vše samozřejmě ale na úkor výše zmíněné životnosti.. ještě bych rád položil otázku - je či není načipovaná ochcávka ještě ochcávka? nebo to je už jiná dimenze?\r\nchápu že originální pincek je jen jeden, ale proto se přece upravují aby se závod stal zajimavým.. kdo má nejlépe naladěn stroj může se pak těšit z vítězství.. nebo vy jezíte pouze sériové stroje \r\na dojíždíte do cíle na stejno?
 
 
Datum: 14. března 2011 15:20
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      E-mail:      IP: uživatel924    
Nejel, a ani jet nechci. Nikdy z pionýra neuděláš závodní motorku a nedostaneš z něj více jak jednoho koně. To už potom není pionýr. Nějaký rámy z ostrejch motorek, hvězdicový hlavy, miliontý výbrusy, odlehčovaný písty a ojnice.... To už prostě není fichtl... Ani náhodou!!
 
 
Datum: 14. března 2011 15:05
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11021    
Ondřej: to musíš mít dost ubohou konkurenci... Nevím, kde jezdíš, ale přijď se podívat třeba na závody do Kozmic nebo Poříčí a uvidiš. "Takže sehnat origo díly, dobře poladit, nejlépe někým kdo to umí a je z toho stroj kterej neuděláte ani za 20000kč, nějakejch vrtání kanálků, broušením hlav apod." Asi jsi ne žádným kloudným speciálu nejel.
 
 
Datum: 14. března 2011 10:52
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli budes kupovat konkretniho fichtla nech ho v origu a na cros si kup treba nejakyho predelanyho uz- to se vyplatí vic i financne
 
 
Datum: 13. března 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      E-mail:      IP: uživatel924    
Chlapci. Jezdím na pionýru závody za stodoláky už 5 let (a to je mi 13) a můžu vám říct že nějaký ladění fihtla, jakýkoliv je úplně k hovnu. Nikdy, opakuji NIKDY pionýra nevyladíte na super výkon a jak říkával můj děda: ,,Nejlíp jede pinďour když je dobře poladěnej´´. Takže sehnat origo díly, dobře poladit, nejlépe někým kdo to umí a je z toho stroj kterej neuděláte ani za 20000kč, nějakejch vrtání kanálků, broušením hlav apod. A nakonec vždycky se ten upravenej šmejd posere po pár kilometrech jelikož motor pionýra to prostě nevydrží. Pravej českej originální fichtl vydrží prostě všechno. Možná zainvstovat trochu do lepších tlumiču ale taky moc ne protože co vydržej nějaký krosový tlumiče, nevydrží rám. Dokonce jsem každý rok, každý závod, každé kolo co jedu, že většina speciálů odstupuje ze závodu protože se jim to prostě přehřeje, nebo nevyjede mírnější kopeček kterej my s originálnímy fichtli profrčíme na 2 protože nám se to jen tak neuvaří. Toť vše. Zlatej fichtl vítězí!!!
 
 
Datum: 13. března 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nechal bych to original, krosku s toho chudáka nedělej
 
 
Datum: 13. března 2011 20:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Navíc furt je to jenom tříkvaltová slaboučká padesátka se slaboučkym rámem a ještě slabší přední vidlicí...prostě nechat to v origo stavu, a na nějakej extra terén zapomenout....
 
 
Datum: 13. března 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
No originál je fakt nejlepší volba, cross tě omrzí, a to už musí bejt pořádně upravenej cross, aby vypadal k světu.
 
 
Datum: 13. března 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
originál !! až tě omrzí budeš za něj mít lepší peníze než za cross
 
 
Datum: 13. března 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Origo :-)
 
 
Datum: 13. března 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj draci chci se zeptat jestli je tento postup správný jedná se o jawu 550 pařez. 1) Plechy brousíme 2) nastříkáme tmelem 3) Tmel obrousíme aby tam nebyli hrbolky 4) nastříkáme originální barvou 5) uděláme zlaté linky 6) přestříkáme bezbervým lakem. A ještě jeden dotaz nevíte kolik té barvy (ml) a toho tmelu budu tak orientačně potřebovat na celou jawu 550 ? Moc dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano, máš stěrkový, to je ten co s ním kituješ díry, a pak je ještě stříkací tmel, což je v podstatě ten samej materiál, akorát to pokryje celý povrch, samozřejmě to nevyplní velké díry, je to spíš pro dorovnání povrchu po stěrkovám tmelení
 
 
Datum: 13. března 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
A on je taky stříkací ja ten tmel?
 
 
Datum: 13. března 2011 19:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V podstatě taková speciální základovka, vytvoří trošku silnější vrstvičku, a vyplní to poslední rýhy po broušení kitu, plnič se pak přebrousí smirkem cca 800 pod vodou, a na to už se lakuje...
 
 
Datum: 13. března 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Čau co je to ten plnič?
 
 
Datum: 13. března 2011 19:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě trochu jinak bych to udělal...na obroušený plechy bych nanes stěrkovej kit na vyrovnání největších děr, vybrousil ho, pak přes to stříkací tměl, přebrousit, na to plnič, přebrousit, na to vrch, nechat vytvrdnout a pak linky, který bych skoro nepřelakovával...a stříkacího kitu kup plechovku, to je asi kilovka, a vrchní barvy podle mě tak 0,5l, možná ani ne...
 
 
Datum: 13. března 2011 18:50
 
 
 
 
Jméno: Dejv      IP: uživatel7495    
zdarec draci jak mám s jawy 20 udělal trošku cross jawu ? díky a čím by šel zhlasit zvuk myslím tím nějaké ty otvory do výfuku nebo tak ? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2011 17:48
 
 
 
 
Jméno: jawař      IP: uživatel11114    
vytáhni sředový tlumič a místo něj tam narvi drátěnky
 
 
Datum: 15. března 2011 17:48
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Já koil mustanga cross s dírou ve vejfuku a at te ani nenapadne tam dělat nákou díru.
 
 
Datum: 13. března 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Amen, a zvuk se ma snizovat ne zvysovat...
 
 
Datum: 13. března 2011 17:19
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
V tvým případě bych nic nedělal, žádnej cross a díry do výfuku už vůbec ne... Raději jawu prodej někomu, kdo k ní bude mít úctu !!
 
 
Datum: 13. března 2011 16:58
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj draci začal jsem renovovat jawa 550 pařez. A chci se zeptat jaké je číslo originální červené barvy na tento stroj. A ještě jeden dotaz čím děláte zlaté linky? Děkuji moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2011 13:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Originální odstín červené je 8850 dle ČSN. Zlaté linky je podle mě nejlepší nechat udělat od profíka...přecijen to renovuješ, tak ať to nějak vypadá :-)
 
 
Datum: 13. března 2011 13:39
 
 
 
 
Jméno: rider22turbo      E-mail:      IP: uživatel11160    
Zdar borci mám 175/450 a karbecem Mikuni 36 a zajímá mě esli bude lepší když dám membránu na sání ?? Máte někdo zkušenosti ? předem dík za odpovědí a info :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 7:28
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11021    
Jeste tu o Karkulce prosim...
 
 
Datum: 14. března 2011 7:28
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
krom toho, ze to jede a toci 10 tycek ? krom toho na tom nic zvlastniho neni ;-) :-D
 
 
Datum: 13. března 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: klikar      IP: uživatel7654    
tak už toho nechme, prostě to jede a točí 10 000, co je na tom divnýho???:-)))
 
 
Datum: 13. března 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: Luk      IP: uživatel11329    
JAWA_ceZetak jak můžes napsat že to ani nenakopne , ty si to zkoušel nebo co ? nechápu co by na tom nešlo :-D když píše ze to má a ptá se na membránový saní tak to asi zkoušel, si myslíš že to má položený doma na stole a kouká na to ?.. jsem svědek že ten motor normálně beží , jede daleko líp než s originál karbem.. prostě MIKUNI..
 
 
Datum: 13. března 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moc rád bych viděl jak z traktoru co točí 5tis dolu kopcem dostaneš 10tis :-D :-D .... apropos... origo karbec 24mm.... s karbecem 36mm to ani nenašlápneš :-D
 
 
Datum: 13. března 2011 12:06
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
urcite mas mobil s kameru tak to natoc a hod to na youtube , nevidim neverim.
 
 
Datum: 13. března 2011 11:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klikař: to je taky fakt :-D 450 má sací kanál úzkej a navíc esovitej :-D
 
 
Datum: 13. března 2011 10:46
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolečko, já bych chtěl vědět jak procedí tu směs z velkýho karbu tou origo sací dírou. jeho koncepce totiž popírá fyzikální zákony míchání kapalin a tekutin ve výsledný produkt jemného aerosolu v přesném poměru. prostě se mi to nějak nezdá
 
 
Datum: 13. března 2011 10:40
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmmm pochybuju že někdy budu mít 175 s kulatym motorem. jsem zvědavej co ti tu k tomu napíšou lidi o kterejch vim že něco umí. jestli se vůbes budou obtěžovat se k tomu vyjadřovat....
 
 
Datum: 13. března 2011 10:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rider: Jak si ty otáčky měřil? :-) Neřikam že kecáš, ale jak si mohl z toho traktorovýho motoru dostat takový točky, to nechápu...
 
 
Datum: 13. března 2011 10:34
 
 
 
 
Jméno: rider22turbo      E-mail:      IP: uživatel11160    
Tak si nevěř až budeš mít na 175 karbec jak mlejnek na maso :-D pak poznáš sám co to udělá :-)
 
 
Datum: 13. března 2011 10:17
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmmmmmm...... zajímavé.... a já si vždycky myslel že je potřeba aby nejrychlejší proudění bylo v místě kde se míchá benzín se vzduchem. že ti to točí 10 000 o tom silně pochybuju.
 
 
Datum: 13. března 2011 10:13
 
 
 
 
Jméno: rider22turbo      E-mail:      IP: uživatel11160    
Difuzor je 36mm je to z 250 Kawasaki KX akorát sem udělal přechodovou přírubu a nic sem nepřevrtával :-D ae zajímá mě jesli s membránou to bude dávat ještě víc :-) ted točí kolem 10000ot/min.
 
 
Datum: 13. března 2011 9:59
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepřepsal jsi se?? to jsi vyvoral takovou díru i do karteru nebo kudy to u týhle plečky vede za karbem???
 
 
Datum: 13. března 2011 8:31
 
 
 
 
Jméno: Colombo      IP: uživatel10044    
Zdar draci mam dotaz jaky je rozdil hlav ze simsona -1. seriovka s51 ,2. S50 STAR pri pouziti na motoru jawa 21 jestli je teda mezi nema vubec nejaky rozdil?Predem dekuji za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: Luda      IP: uživatel11102    
Čau draci, nevíte náhodou o někom kdo pískuje díly na pionýry v okolí Zlína ? Moc dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2011 1:58
 
 
 
 
Jméno: Lukš      IP: uživatel4620    
Čau no u nás v Záhorovicích kousek od Uherského Brodu mi udělali kartery na fichtla za 150 ale cena je ve skutečnosti jiná, páč taťka tam má kámoše... firma se jmenuje JAMIBO s.r.o skus si ji najít na netu, po domluvě je tam můžeš poslat a oni ti je už opískované pošlou zpět, jen de o domluvu ;-) :-)
 
 
Datum: 14. března 2011 1:58
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      IP: uživatel11092    
Zdravim mam takovy dotaz.Mam pionyra 21 a simsona chci se zeptat jestli maji stejne retezy a jestli by tato rozeta sla dat na ten origo retez http://www.pitbike-shop.cz/rozety/rozeta-duralova-42-zubu-2 diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2011 23:21
 
 
 
 
Jméno: rider22turbo      E-mail:      IP: uživatel11160    
Jo a Pitbike mívaj širší řetěz než fichtl ae stejnou rozteč článků :-) např. jako MZ 150 nebo ČZ
 
 
Datum: 12. března 2011 23:21
 
 
 
 
Jméno: rider22turbo      E-mail:      IP: uživatel11160    
Zdrawim jhoo sou to stejný řetězy simson a pincek já měl na simsonu rozetu fichtláckou do crossu a v poho :-)
 
 
Datum: 12. března 2011 23:16
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau chlapi ne kolik tak přijde úprava tohohle http://krysto6.rajce.idnes.cz/Mustang_a_100_minut_Lhoteckych_2010/#12082010007.jpg na tohle http://img849.imageshack.us/i/200908230754111.jpg/ pokud víte o nějakym návodu tak ho sem hodte ;-) dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2011 14:29
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://muwa.blog.cz/galerie/mj-tym/merklovice-do-2010#71360686 neříkej mi že ta nádrž neni hranatá :-D http://muwa.blog.cz/galerie/mj-tym/merklovice-do-2010#71360686 tahle je ale krásná ;-) nevim čí je ale je dost hustá :-)
 
 
Datum: 13. března 2011 14:29
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel11313    
krysto6 &reg; :\\r\\nnevim co na tom vidis hranatyho(snad jen ram je hranatej) ale zalezi na to co se ti libi :-D - jinak tady je aktualizovana galerie: \\r\\nhttp://muwa.blog.cz/galerie/mj-tym/merklovice-od-2011
 
 
Datum: 13. března 2011 11:41
 
 
 
 
Jméno: Luďa      IP: uživatel2336    
mi to spíše přijde že někomu odešel na pitbike motor a zrovna se mu doma valel motor z fichtla tak to tam jebnul :-D
 
 
Datum: 11. března 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Najdi si nejakou pitbiku na dily, , tohle je docela drahy, a sedlo v tom bych nehledal problem to se da kdykoliv udelat
 
 
Datum: 11. března 2011 18:52
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak se cet a zjistil sem že originál vzduch. filtr je nejlepší, hikone se musí odladit :-( , http://www.pitbike-shop.cz/plasty/ ktěm plastům potřebuju original nádrž? http://www.pitbike-shop.cz/nadrze/nadrz-klx-pitbike a original sedlo? http://www.pitbike-shop.cz/sedla/sedlo-klx-pitbike-style
 
 
Datum: 11. března 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
O vejfuku tu je hoodne prispevku, jak tu tak i na strankach lidi co ty chrchly ladej, takze hledat, plasty z pitbike(do litra splasis novy)
 
 
Datum: 11. března 2011 18:03
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nj ja taky myslel jenom vzhled aby to vypadalo jako kros ;-) co vejfuk hikone stojí 300kč a má ho hodně lidí co je dobrej? + bych chtěl centrální tlumič ne ty dva co tam sou. je nutná nová zadní vydle? a kde seženu ty krásný plasty co sou tak brutální :-D díkes chlapi za každou radu
 
 
Datum: 11. března 2011 17:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
Dá se udělat i jemně/levně upravenej motor ve stylu "seriovka" .....základem je Vape a nějaký rozumný dvoukanálový válec alá Cestovní úprava (není těžké vyrobit něco podobného,výkresů na netu je dost),zbytek motoru muže zůstat seriový,jen třeba změnit sekundární převod třeba na 11/55 či 10/55.....pokud se k tomu udělá vhodný výfuk,tak to není vůbec k zahození....a náklady?...minimální....
 
 
Datum: 11. března 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Ja myslel ze to chce jenom vzhledove prekopat, motorove uz to je jina
 
 
Datum: 11. března 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to nic no :-) zůstanu u klasika
 
 
Datum: 11. března 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
Dobře,spočítam ti jen motor: 100mm klika,vycentrovani,vyvaženi,nova ojnice ať nežeru tak 1200,-,karburátor,koleno,filtr 2000,- ,zapalování 3000,- ,primár+lepší spojka 1500,-,převodovka 1800,- ,válec 2500, ložiska gufera+ostatní věci do motoru max 1000,- + výroba výfuku.....už sme na 13 000,-....jen v motoru...a to by nebyl extra ostrej motor.....máš na to?
 
 
Datum: 11. března 2011 17:33
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš fotku? tys vyhrál 2 fichtl cupy :-) cool seš hustej borec ;-)
 
 
Datum: 11. března 2011 17:14
 
 
 
 
Jméno: hona      IP: uživatel11314    
Ahoj mám doma na prodej takový podobný rám na pionýra kola jsou 17 stačí namontovat dobrý motor a jenom jezdit. Na tomhle pionýru jsem vyhrál loni Drachkov a Kozmice.
 
 
Datum: 11. března 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
 
 
Datum: 11. března 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci,neni náhodou Jirky Lovětínskýho?
 
 
Datum: 11. března 2011 15:52
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tk je mi 15 a mam pár tisíc
 
 
Datum: 11. března 2011 15:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolik ti je a kolik máš peněz, když chceš něco takové stavět?
 
 
Datum: 11. března 2011 15:08
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta¨444,333 jsou hrozne hranatý, ale ta bíla 555 ta je krásná celá rodina se tomu věnuje no.. ne jako u nás jenom já a trošku děda :-(
 
 
Datum: 11. března 2011 13:35
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel11313    
 
 
Datum: 11. března 2011 13:18
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle neni špatný ne? http://www.motoinzerce.cz/motorky/kawasaki/495105-kostra-kross.html sice by to chtělo pár úprav, nechápu proč je vzádu jemnější vzorek než ve předu :-D ale de to ne?
 
 
Datum: 11. března 2011 12:58
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejlepší by asi bylo sehnat někde krosku bez motoru a převařit úchyt rámů na pio motor. Na té druhé fotce je prakticky originální jen ten motor..Přestavba by vyšla levnějš to jo, ale lepší a kvalitnější bude kroska bez motoru. Nezbastlíš fichtla a kroska bude kvalitka :-)
 
 
Datum: 11. března 2011 12:44
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
krásná ještě do ní dát 175 z čz a jelo by to :-), jinak převařovat ram to budu potřebovat inovy tlumiče zadni ne nebo spíš centrální tlumič
 
 
Datum: 11. března 2011 12:21
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel11021    
Borci kolem Jirky L, prodavaji http://inzerce.jawa-50.cz/thumb.php?f=data/PA100016.JPG&h=700 za 25000...
 
 
Datum: 11. března 2011 12:18
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Pokud si sikovnej a nepotrebujes to tak extra jak ma on(jiny kola, asi i ram, nebo jen kyvka) a stacej ti jenom plasty tak do litru se s tim vejdes, samozrejme budes muset prevarovat ram
 
 
Datum: 11. března 2011 12:15
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D ne prosimtě ale napr. v urob si sám takovyhle návody sou ale zajímá me cena cca.
 
 
Datum: 11. března 2011 11:52
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Návod?? Ty to chceš snad skládat jak lego bo co?
 
 
Datum: 11. března 2011 11:50
 
 
 
 
Jméno: snarkon      IP: uživatel3912    
čuste chtěl sem se zeptat chci dělat neony na fichtla pod zadni sedačku a do krytu jak je zapalovani tam mam plexi tkze to pujde videt z venku,poradil by ste mi někdo jak na to postup?popř. i nějake fotky atd...Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2011 9:19
 
 
 
 
Jméno: snarkon      IP: uživatel3912    
jako to chcu zkusit jake to bude a s těma policajtaema to se neřeší sem fichtla ted pooskladal tkze technicka nic tam není tkže :-D
 
 
Datum: 12. března 2011 9:19
 
 
 
 
Jméno: Lori ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Delej si co chces, dulezity je ze to bude hnusny, ty pasky tvorej efekt jak svetla na stromecku, neudela to plynulej prechod mezi svetlem, takze budes vypadat spis jak kdybys utek z cirkusu. na takhle stary motorce je to spis k smichu
 
 
Datum: 10. března 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
Kluci to tu furt vymlouvaji všem..ale neni to špatne..ja jsem si koupil hodně levně dva diodove pasky a budu to lepit asi pod nadrž..ale budu to napojovat na baterku nabijeci a vypinač.. protože jinak to je zbytečne..jak te uvidi policajti se sviticim fikem tak mas po prdeli:-D
 
 
Datum: 10. března 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Takze nahovno vlastne, za dne to neuvidis, v noci s tim hadam nejezdis, ale kdyz te bavi vrazet do toho prachy a parkrat si s tim bliknout v garazi tvoje vec
 
 
Datum: 10. března 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: snarkon      IP: uživatel3912    
ok,tk chci to tám dát kvůli toho na vzhled prostě
 
 
Datum: 10. března 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej tam usměrnovač(jinak může ledka blikat), vypínač, odpor, LED a pořádně to zaizoluj. ALE nejdříve si promysli proč tam vůbec něco takového bastlit ?
 
 
Datum: 10. března 2011 19:14
 
 
 
 
Jméno: Argo22      IP: uživatel11304    
zajimalo by me jak vymacknout pionyra 90 konstatne treba kdyz jedete z brna na vyskov postare .... samozrejme po rovine .... upravy a tak ale aby to mohlo byt na motorce s papirama a udelalo to oficialne stk a pritom se nezmenila moc zovotnost a vykon motoru... slo by to vubec nejak ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2011 23:37
 
 
 
 
Jméno: Argo22      IP: uživatel7810    
tak nepotrebuju 90 80 by me stacilo uplne s prehledem.... nechci jet proste do brna prez hodinu.....
 
 
Datum: 10. března 2011 23:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11308    
80km/h na CU je slušný....8 tisíc na trojku tak nějak odpovídá tomu co naměřil stejsky na prvních vyjíždkách se seriovym mustangem....máš dobře naladíno! ....... Argo22: Když chceš 90km/h od seriovky,tak to chceš fakt moc.....dal by se udělat takovej rozumnej válec,k tomu předělat karbec,koupit VAPE,udělat pevnější spojku,koupit kvalitnější ojnici,ale ten výfuk je vcelku problém.....zase když uděláš nějaký válec typu cestovní úprava aby to nebylo náročný na vejfuk a karbec a dáš na to tvrdší převod aby to jelo tech tvejch 90,tak to zase stratí tah a ty kopce se s převodem 14/55 musí furt točit,mě to moc nevyhovovalo....to musíš rozmyslet....
 
 
Datum: 10. března 2011 16:04
 
 
 
 
Jméno: Argo22      IP: uživatel7810    
tak to je pekny ten 4kvalt ale ja potrebu aby to mohlo normalne jezdyt po silnici na papirech :-D
 
 
Datum: 10. března 2011 13:57
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
13 z ..origo...
 
 
Datum: 10. března 2011 12:27
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11021    
Jaky mas sekundarni kolecko?
 
 
Datum: 10. března 2011 12:23
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rychlost byla měřená na radaru ve vesnici..a i na gps v telefonu...telefon ukazoval 80 a radar 82 na stejnym miste takze nwm....jinak vsecko je origo,vejfuk,karbec,filtr atd...
 
 
Datum: 10. března 2011 11:29
 
 
 
 
Jméno: mates 123      IP: uživatel11306    
cus cus no ono by to slo osobne ja pionyra mam a zacalo to na vraku a tet pokud chces do pionyra finannce investovat jde z neho vymacknout do pohody tady toto 1.udelal repas motoru pist na jednokrouzkovy valec vybrus.. 2koupit do motoru potkovu nebo si ji nechat udelat (ja osobne ji mam delanou) je to vlastne to ze prostor mezi dvema setrvaky na klice uspes tim udelas dole vetsi tlak kanaly ti to cpou rychleji nahoru potom 4 rychlostni prevodovko to je asi nejvetsi silenost protoze je to celkem velka dupacka.. a maas to :-)
 
 
Datum: 10. března 2011 11:27
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11021    
Jen pro zajimavost, cim si tu rychlost meril? 82km/h po rovine je slusna hodnota. Jake mas ostatni prislusenstvi?
 
 
Datum: 10. března 2011 11:21
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jde to...nech si udelat u stejskyho válec..já mám cestovku a po rovině jede 82...
 
 
Datum: 10. března 2011 11:08
 
 
 
 
Jméno: šnek      IP: uživatel11305    
ja si třeba budu dělat možna tuto sezonu vybrus 60 a potom by to mohlo jet i těch 80 a plus dalši upravy tak i 90
 
 
Datum: 10. března 2011 10:33
 
 
 
 
Jméno: satan162      IP: uživatel11218    
zdar draci , co si myslite o tom kdyz nechci na valec navarovat zebra ale udelat si jednoduse slusnej trychtyr na vzduch ze slusnyho plechu, na par zavodech jsem to videl a zamlouva se mi to, jaky na to mate nazor ci zkusenosti ?????? diiik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2011 17:53
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, chtěl bych se zeptat jestli je lepší přišroubovat žebra navíc nebo udělat ofuky do terénnu?někdo říká že šroubování žeber nemá význam a ty ofuky zas tak rychle v terénu nepojedu aby to naháněl víc vzduchu...dík za rady
 
 
Datum: 10. března 2011 17:53
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
vis ze se to tu resilo cirka 2dny zpatky? Udelej si tam co chces
 
 
Datum: 09. března 2011 20:12
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to víš že by to fungovalo...jestli ti tolik nezáleží na vzhledu, tak proč neudělat trychtýr :-)
 
 
Datum: 09. března 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: czechino      IP: uživatel8743    
Čau,máte někdo skušenosti se zapalováním z minibiku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Adamec(ne já,jeden závodník :-D) jel s kladívkem v klidu 11 000 ot...
 
 
Datum: 16. března 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: czechino      IP: uživatel8743    
Četl jsem že 9000 tis. + už nestíhá,ale zatím ho nechám spíše jde o to,jak se sešteluje.
 
 
Datum: 10. března 2011 18:44
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč ho chceš měnit?
 
 
Datum: 09. března 2011 19:21
 
 
 
 
Jméno: czechino      IP: uživatel8743    
Ok,asi nechám origo...
 
 
Datum: 09. března 2011 17:11
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
No moc mi to nesedělo, skoušel sem si udělat s hliníku takové klínky (podložky) ale bylo to pořád málo možná de o to jaké zapalování tam dáš ;-) nej je orig! to když je plně funkční tak i na závody stačí :-)
 
 
Datum: 09. března 2011 0:21
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel3541    
Zdarec upravil sem si válec je to dvoukanál mám na něm novej výbrus a chcu se zeptat kolik mám ředit por záběh a jak dlouho a jakým způsobem to zajíždět. Ještě se chi zeptat jestli je lepší dát na klikovku ložiska s větší vuli než C3 (na 125 krosky dáváme C5) aby rychleji povoli.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2011 17:51
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11113    
Jo dík no uvidíme jak to pojede a co se týče oleje ja mu budu věřit.
 
 
Datum: 09. března 2011 17:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11301    
stejsky kdysi měřil dvoukroužkovej píst....graf má myslim někde v sekci technika...dvoukroužek končí na 8500 otáčkách.... co lahodí motorovce nemusí ladit upravenému pionýru
 
 
Datum: 09. března 2011 16:06
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel3541    
Zdarec taky jsme přemýšlel že na kliku dam skf 6303 C4, Píst mám dvoukroužek tak mělo by to točit kolem 9000-9500 Olej mám to co se dává do pil stihl je to ten červenj strýc dělá v lese a používá ho už hodně dlouho a ještě nezadřel.
 
 
Datum: 09. března 2011 15:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11301    
Hodně lidí jezdí na klice C3 i na upravenym motoru,ale udajně by C4 měli bejt lepší,přecejenom závodní motor je potřeba mít volnější a menšim třením nevzniká tolik tepla a zase zroveň menšim teplem se materiál tolik neroztahuje a dochází k menšímu tření......tím nechci říct že by C3 nestačilo,ale C4 by mělo bejt ještě lepší....ale osobní zkušenost nemám....ja jdu s davem a mám c3....nevím jak moc ostrý dvoukanál máš...snaž se to zajíždět v "seriových" otáčkách(i když ono to úplně nejde)...doba zajíždění se odvijí od vůle výbrusu, 2 kroužky,jeden kroužek.....a taktéž poměr oleje bych volil podle "točivosti" motoru.....pokud se jedná o nějaký light válec typu cestovní úprava,stačí pro zajíždění 1:25 minerálu pro záběh ....
 
 
Datum: 09. března 2011 15:12
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky..poměr najdeš tady na pokecu..je to tady na každej straně aspon 2x.....na klikovku stracej C3
 
 
Datum: 09. března 2011 12:19
 
<  105  106  107  108  109  110  111  112  113  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 17.06.2025 13:33:45 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu