slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  112  113  114  115  116  117  118  119  120  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Heidy      IP: uživatel10979    
Mám takovej několikrát probíranej dotaz - svíčka. Nebude fichtlovi vadit DR15TC ? Je to tříbodová svíčka do Favorita II. A má to smysl? Jezdím s N15YC, funkční bez Y už nemam a nechci propálit píst.Nezkazím nic, když tu svíčku zkusím?Našel sem tu příspěvěk, že to s ní jede dobře, může někdo potvrdit? Nebo se mam na to vykašlat a koupit radši klasiku N15C?:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2011 11:14
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
 
 
Datum: 14. ledna 2011 11:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10985    
dej si Y svíčku do závodáka;-) neřikam do válce převrtanýho na 60ccm,ale do závodního motoru,který se pohybuje i k 130° provozní teploty a směs je sežízená nejchudší možná na kterou se to nepřidírá.....takovýto motor motor funguje perfektně za předpokladu perfetního seřízení a příslušenství....stačí svíčka s vysunutým jiskřištěm a v pístu je díra....u seriovky to nemá význam řešit.....ta jede na všechno co hází jiskru
 
 
Datum: 13. ledna 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja vim jak to mislel hh,, mne sa to nestalo,,aj ked som nemal na zaciatku dobre stelovany motor a nic sa nestalo s pouzivnanim Y sviecky, k tomu aby sa to stalo treba mat motor nastelovany mislim katastrofalne :-D a treba tak jazdit dlho, ale samá sviecka to sposobit nebude
 
 
Datum: 13. ledna 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zas takové legendy to nejsou...ale jak píše HH, jde o kombinaci špatnejch vlivů, tzn předstih, chudá směs, horko, špatně chlazenej motor, vystrčené jiskřiče atd...na vlastní oči jsem se s tim setkal...
 
 
Datum: 13. ledna 2011 17:28
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jenco: však taky nepíšu že to způsobuje jen svíčka, ale kombinace Y svíčky a špatně seřízené směsi a předstihu.. mně se to teda nestalo, ale pár let zpátky sem viděl fotky dvou strojů co takhle dopadly.. oba svíčky Y..
 
 
Datum: 13. ledna 2011 16:38
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja 4-5 roky od kedy mám motorku jazdim furt na N15YC,,rikajú vsetky, ze prepalis piest...ze to slyseli... ale od koho slyseli aj on to len slysel......podla mna je to len legenda :-D mne nic sa nikdy nestalo....piest v 100% stave.... nemáme o com mluvit
 
 
Datum: 13. ledna 2011 15:50
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
tayk si myslim
 
 
Datum: 13. ledna 2011 14:40
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel10980    
podľa mňa sa ti z Y nič nestane
 
 
Datum: 13. ledna 2011 10:33
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
Mě osobně se to nestalo , ale už sem několikrát slyšel, že se to někomu stalo, a vždy s Y svíčkou (vysunutý jiskřiště)...pokud máš dobře seřízenou směs(ne chudou) a předstih, tak by Y nic udělat neměla, ale nevim, já ji mam jen jako zkušební, když ladim bohatost směsi, na ježdění mam normální N15C
 
 
Datum: 13. ledna 2011 8:37
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj,ty asi neznáš značení svíček.Tabulku nemám zrovna po ruce,ale myslím že DR15TC tam dát nemůžeš. N15YC N-druh závitu-jeho délka a průměr 15-tepelná hodnota Y-vysunuté jiskřiště C-měděná elektroda Prostě je to jiný závit. Ale mě by zájímalo,jak je to s těma vysunutýma jiskřištěma?Mohou propálit ten píst,když je to dobře seřízený?
 
 
Datum: 13. ledna 2011 8:28
 
 
 
 
Jméno: pepe      IP: uživatel1703    
Zdar draci, chcu se zeptat, jestli je možný, že mi stará osa předního kola nesedí v nových ložiskách (vsunout de sama a netočí ložiskem). Co stym? mám udělat novou osu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kurde to jsou otázky...mám doma šroubek a matka na něj jde našroubovat lehce nevadí to??? nebude se to vyšroubovávat když to utáhnu???!!!
 
 
Datum: 12. ledna 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cross: Upadlo ti kolo a nevíš jak, jo? :-D:-D:-D:-D Bože!
 
 
Datum: 12. ledna 2011 14:14
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
to je ok ono sa po par kilometroch rozchodí
 
 
Datum: 12. ledna 2011 14:02
 
 
 
 
Jméno: cross      IP: uživatel2970    
hele já bych to nechal bejt tebou udělat pořádně nebo si to udělej sám ale stim nejezdi žádný závody já jel cup a skočil sem a upadlo my kole nevim jak ale upadlo !
 
 
Datum: 12. ledna 2011 13:20
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
pakliže jsou ložiska v pořádku (volně se točí), tak to neřeš, za jízdy je ta osa dost opřená o ten vnitřní kroužek a navíc stáhlá maticí osy, takže se to bude točit normálně..
 
 
Datum: 12. ledna 2011 12:15
 
 
 
 
Jméno: MartinFel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus, prosím vás jak je to když si na Babettě210 změním barvu, měl sem oranžovou a teď dělám lak a bude černo-žlutá a chci se zeptat kde mi to přepíšou, kam mám jít a kolik to stojí ?? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud jí nemáš přihlášenou na značkách, tak je to jedno, jakou barvu máš, když neni zapsaná v tý kartičce.
 
 
Datum: 10. ledna 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: pepe      IP: uživatel1703    
zdar draci, mohl by mě sem někdo hodit stručnej návod jak dostat ložiska z kol na fichtlovi, díkec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: pepe      IP: uživatel1703    
dík
 
 
Datum: 09. ledna 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlpokec.cz/prevodovka-spojka-prevody/id179109.html
 
 
Datum: 09. ledna 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: Colombo      IP: uživatel10044    
nazdar zdaci mam dotaz ohledne hlavy ze simsona s51 - jestli jste ji uz kdo davali na fichtla Jawa 21 - je mi jasne ze by to lepe chladilo a ze to pa mrime zapalovani ale jinak jestli by mi to nejak mohlo pomoct nebo stratit zvazuju jestli dat na klasickou hlavu vetsi kompresni pomer nebo zkusit tu z toho simsona? A taky jsem se chtel zeptat ohledne klapkoveho sani kterou klapku by jste mi mohli na ten samy stroj -Jawa 21 doporucit z tech tri co tu je na fichtlkramku budu davat dellorto 21 tak by me zajimal vas nazor jestli je to lepsi klasicky nebo s klapkou a taky kterou teda?Predem diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: Colombo      IP: uživatel10044    
jo a hosi nevite prosimvas jaky ma kompresni pomer ta hlava ze simsona s51? diky za odpovedi
 
 
Datum: 11. ledna 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
s vape ti půjde bzučák a světla budou svítit ještě líp
 
 
Datum: 10. ledna 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: Colombo      IP: uživatel10967    
zapalovani necham asi kladivkove protoze jezdim legalne a musim mit funkcni svetla a bzucak.
 
 
Datum: 10. ledna 2011 15:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10966    
pokud se jedná o symetrickej 4K kde jsou pomocný okna otvíraný pístem,tak klapka není potřeba...ba naopak by nedělala dobrotu....beztak doporučuju použití karb. dell orto 19....hlava může být použita upravená seriová,taky je třeba dobrá hvězda....občas na ni nekde narazim i ted.....hlavne si sezen pořádný zapalování! a sadu trysek! hodne úspěchu ..............PS: 8,5HP motor s 3K válcem jezdil bez klapky a na upravenou seriovou hlavu...jezdil na bednu furt....a nebyl sám....tak proč vymejšlet vymyšlený.....
 
 
Datum: 10. ledna 2011 14:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
přítely.. jestli tu klapku chceš tak mám jednu novou nepoužitou... chtěl sem ji dát na 3K ale nějak sem se k tomu nedostal a už to ani dělat nehodlám... tak jestli chceš tak se ozvy
 
 
Datum: 09. ledna 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: colombo      IP: uživatel10044    
No jedna se o valec 4K ,85mm klika s C.K.R. ojnici ,jednokrouzkovy pist,rezonancni ladak a proto se ptam na tu hlavu a na tu klapku - jestli jo nebo ne? Co navrhujes? Diky za odpoved
 
 
Datum: 09. ledna 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel10842    
hlava ze simsona má jinačí rozestup šteftů a bude hůř chladit náporem lepší je uříznout z jiný hlavy na fichtla 2 žebra z obou stran a přišroubovat na jinou\r\n
 
 
Datum: 09. ledna 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10963    
pokud se jedná o seriový válec,tak potom dell orto 19,bez klapky,sníženou seriovou hlavu
 
 
Datum: 09. ledna 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: Colombo      IP: uživatel10044    
Nepotrebuju -zkousim
 
 
Datum: 09. ledna 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10963    
panebože jak máš vysokej sací kanál,že potřebuješ klapku??
 
 
Datum: 09. ledna 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím všechny Draky.Chci se zeptat jestli na Jawu 175 typ 356 pasuje dvoukomorový výfuk z Jawy 350 typ 640 jako mám namysli tloušťku kolena mám to na tu 175 je v krosu takže uchycení si vymyslím jen by mě zajímalo jestli kolena mají stejný prýměr a ještě se chci zeptat jestli nebude vadit že ty dva laufy s té jawy 175 svedu do jednoho laufu a dám tam ten dvoukomoráč z té 350 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2011 15:22
 
 
 
 
Jméno: scrofa      IP: uživatel8364    
zdar draci kam se tento stojan připevnuje http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3498.html na kyvnou vidlicu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2011 11:38
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel10958    
ahoj všichni chtěl bych udělat boční kryty na mojé endurko ,koupil bych nové ale ja to celé předělávam :-) tak se ptám z čeho by to šlo udělat ?šlo by to z laminátu ? díky moc Radim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2011 16:23
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
ahoj otázka čím chráníte chrom proti rzi ? díky mám totiž dost nových chrom dílů a chci aby vydržely dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
... a rezne proto, že se stará chromová vrstva loupe...
 
 
Datum: 08. ledna 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chrom nerezne!!! Ať děláš co chceš...rezne akorát ocel, na které je chrom nanesený...
 
 
Datum: 08. ledna 2011 17:53
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
chrom nehrdzavie????a to maš skadiaľ hm čudne keď si pozrieš staré jawy že čo prvé na nich odchádza tak je to chrom :-D aj hlinik koroduje ale tak moc ako všetko ostatne
 
 
Datum: 08. ledna 2011 16:15
 
 
 
 
Jméno: Shlaighter      IP: uživatel1194    
Chrom moc nerez ne.Já ho chráním tím,že ho nastříkám silikon. olejem a potom utřu,aby nebyl zbytečně mastný.
 
 
Datum: 08. ledna 2011 8:23
 
 
 
 
Jméno: Lukeout      IP: uživatel10408    
Zdravím, vlastním Dandy 50 novější typ a jelikož si všichni stěžují na zvuk a mě se zrovna moc taky nelíbí, je takovej "jako přiškrcená stíhačka", tak bych si tam rád koupil lepší výfuk, přemýšlel jsem o hikone a jsem skoro o něm rozhodnut,Je chválenej, ale jelikož tahle komunita je mě hodně, tak se ptám i Vás : Dandy 50 a výfuk Hikone, šlo by to ? =) A ta koncovka u Dandy, tak na tu to navařit, nebo místo ní ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: Lukeout      E-mail:      IP: uživatel10408    
cechyy > a jak to znělo ? =)
 
 
Datum: 07. ledna 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: cechyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau určitě to jde už sem viděl na hodně dandynách hikone :-)
 
 
Datum: 07. ledna 2011 17:10
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
čau chtěl bych se zeptat jestli má nějaký smyls předělání jawy 250 z dvotaktu na čtyř takt a popříopadě jak se to dá udělat díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tady si o tom můžeš něco přečíst ww.jawa250-4takt.wbs.cz/1Jawa-250-4t.html pěkně udělané to má.
 
 
Datum: 07. ledna 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: drako ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to moc složitý, tady má pár videí http://www.youtube.com/watch?v=C0UOJj-6XdI ale pokud tomu opravdu dobře nehovíš, tak to nemá cenu ani začínat;-)
 
 
Datum: 07. ledna 2011 18:55
 
 
 
 
Jméno: cechyy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau je to dosti složitý a výsledek za to myslim ani neztojí i kdybys to udělal fortelně...
 
 
Datum: 07. ledna 2011 17:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Smysl to podle mě nemá, je to spíše experimentální...jestli se v tom vyloženě nevyznáš tak na to ani nemysli, je to poměrně složité a náročné :-)
 
 
Datum: 07. ledna 2011 16:09
 
 
 
 
Jméno: jawak220      IP: uživatel7364    
zdar draci, chtel bych se zeptat jestli je rozdil mezi stojanem na pionyra 20 s revmaplechy a ostatnima pionyrama typu 05 21 23. dik :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
akorat se nektery lisili uchytem na pero novejsi ho maj zboku
 
 
Datum: 03. ledna 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
vůbec žádnej pokud vim..
 
 
Datum: 03. ledna 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9772    
Zdarec draci potřebuju radu chci dát na fichtla jazýčkové sání kdo už jste to dával kde jste ho sehnali a jaké s tím máte zkušenosti. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2011 16:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mám novou nepoužitou pouze rozbalenou klapku z motokrámku....kdž tak mi napiš na maila
 
 
Datum: 03. ledna 2011 16:43
 
 
 
 
Jméno: deny      IP: uživatel3937    
v mototechne to maji hodne to blbne..
 
 
Datum: 03. ledna 2011 13:34
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10429    
čau draci myslíte že mi na fchtlovi znedne výkon vějířová hlava stočená klika na 901 mm a 8 výbrusů ve válci karbec dell orto nový koleno výfuku a laděnej výfuk ????dyštak o kolik Předem děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2011 14:09
 
 
 
 
Jméno: reper.rambo      IP: uživatel10957    
jj pomůže ti to , já sem s podobnými úpravami upaloval velice slušně po rovině 85 se sériovou klikou , normal hlava snížená 8 býbrus 19 mm karbec a výfuk rezonanční a 90 z kopečka se 14 zubem je to dobrý ale jen pokud umíš seřizovat karbce !
 
 
Datum: 08. ledna 2011 14:09
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
asi tak, jen bych oporoval, karbec 19 + snížená hlava je i v serii slušně ponat, ale na stejskyho to nemá...
 
 
Datum: 03. ledna 2011 12:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10931    
nejakou RS bych taky zmáknul doma na koleně vypilovat.....prototyp už mam......
 
 
Datum: 02. ledna 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
...a nebo je tu Woby ten taky upravuje válce.
 
 
Datum: 01. ledna 2011 23:06
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
stejsky upravuje pouze válce a zalaží jakou úpravu si vybereš všechno najdeš na stránkách v nabídce pak zaleží jestli to maš croos nebo normal pionýra na cesty
 
 
Datum: 01. ledna 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 01. ledna 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10429    
a na kolik vyjde takoná cestovní sada od stejskyho?? a upravil by mi jen samotnej válec když všechno ostatní už mám ??
 
 
Datum: 01. ledna 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V tvým případě-klika -0 koně,válec-0,5 koně,karbec-0,neodladěnej vejfuk- -1 kůń
 
 
Datum: 01. ledna 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
ahoj pokud chceš začít s úpravou motoru tak aby ti pionýr docela slušně jel tak je potřeba (je to lepší) udělat generálku motoru,pak bych si nechal udělat stejskyho sadu,a taky mu poslat na upravu hlavu válce,potom bych zvolil karburátor dell orto 21,nějaký kvalitní filtr žadné šunty za 100 ale třeba za 500 dneska už se dají koupit velmi kvalitní filtr ,výfuk nejlépe s upraveným hikonem to jede dobře,pka bych začal s laděním a tím bys mohl zvýšit výkon hodně dobře :-D je to trošku dražší záležitost ale stojí to zato! jinak potom mazat kvalitním olejem a dobrým benzínem to jsem napsal aspon čast toho jak upravit pio jinak stastrný nový rok
 
 
Datum: 01. ledna 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jel jsem na kámošovém pincku který si myslel že dkyž sinechá stočit kliku na 90 tak to poletí jako drak jenže jelo mu to ještě hůř :-D Pak si nechal udělat cestovní sadu válce od stejskyho a najednou mrtvola ožila a letí mu to něcokolem 90
 
 
Datum: 01. ledna 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10925    
Klika 90mm nemá u seriového motoru/válce význam o karburátoru s větším průměrem platí skoro to samé...... něco naladit by si tam mohl,to záleží čistě na tobě....pokud zvolíš nevhodný koleno karburátoru a nevhodně zvolíš rozměry výfuku tak se taky mužeš dostat na výkon nižší než má seriovka.... nech si k tomu dell ortu a ladenymu vyfuku udělat upravenej válec a pak má význam vše a výkon muže jít rapidně nahoru....
 
 
Datum: 01. ledna 2011 17:10
 
 
 
 
Jméno: Fel.Martin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus, prosím vás chci se zeptat na lakování, já dělám Babettu 210, vše mám obrroušený až na plech, a dávám plnič pak základ a potom vrchní, je to tak dobře ? Dnes jsem se dozvěděl že mám nejdříve dát základ pak plnič a potom vrchní ? jak by to bylo nejlepší ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2011 18:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Plnič brousim pod vodou smirkem o hrubosti 800, jak mi doporučil lakýrník...takto vypadá výsledek http://kolecko10.rajce.idnes.cz/foto_garaz/#foto_nova_mistnost_215.jpg pomeranč bych přisuzoval spíše husté barvě nebo malému tlaku...
 
 
Datum: 01. ledna 2011 18:54
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel10922    
V podstate muzes,ale meni se tzv. hustota plnice a jakoby se naredi a pak se spatne chyta barva-dela ,,pomeranc,,.
 
 
Datum: 01. ledna 2011 18:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ondra: Proč by se plnič neměl brousit pod vodou?
 
 
Datum: 01. ledna 2011 18:41
 
 
 
 
Jméno: Fel.Martin      IP: uživatel5767    
Onda : Prosímtě máš ICQ ? moje 569150380
 
 
Datum: 01. ledna 2011 17:58
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel10922    
Vrstvu zakldau nedavej. Odmasti,vykituj,pak prebrus,plnic,prebrus lehce popripadne dodelej co vylezloa barva. A pod vodou nic nebrus !!!
 
 
Datum: 01. ledna 2011 17:48
 
 
 
 
Jméno: Fel.Martin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hale takže když dám vrstvu základu, zakituju nerovnosti, přebrousím pod vodou, pak plnič zase přebrousím do hladka a nakonec vrchní barva. Bude to ok.. ? a díky všem za rady :-)
 
 
Datum: 01. ledna 2011 17:42
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel10922    
Jeste sem zapomel rict, ze nez das plnic, tak si vykytuj takovy ty obcasny tupky, prohlubne atd. Proste abys to mel na oko pekne hladky. Hlavne nech kit dobre zaschnout a nezapomen na tvrdidlo do kitu !
 
 
Datum: 01. ledna 2011 16:45
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel10922    
No jak chces. Ja to delam leta a nikdy bych nedal zaklad barvu,pak plnic a pak znova barvu. To je kravina. Ta zakladni barva ti bude delat bordel. Ale jak chces-tvoje vec. Ja davam plnic (samozrejme dil musi byt dobre obrousenej),lehce plnic obrousim pekne do hladka brusnou houbickou,vsechny ruzky atd. , nesmis to nikde moc probrousit, hlavne to pekne vidis pod tim plnicem kde mas jeste nedostatky,to vsechno ti vyleze a pak dej barvu. S tou zakladni barvou pod plnicem bys tam mel zbytecne moc velkou vrstvu barvy a delalo by ti to bordel. Tak snad jsem ti pomoh. Jinak kdybys potreboval nejaky brusny papiry ci tak tak dej vedet.
 
 
Datum: 01. ledna 2011 16:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tak...já ani základovku nepoužívam...pod plnič dávam stříkací tmel...nebo taky plnič rovnou na kov...
 
 
Datum: 01. ledna 2011 16:39
 
 
 
 
Jméno: Fel.Martin      IP: uživatel5767    
Ok.. díky, takže Základ, Plnič, a vrchní barva :-)
 
 
Datum: 01. ledna 2011 16:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
plnič až těsně pod lak...
 
 
Datum: 01. ledna 2011 15:31
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten základ pod plnič se dává proto, aby když brousíš plnič aby si se někde neprobrousil až na plech.
 
 
Datum: 01. ledna 2011 14:44
 
 
 
 
Jméno: ondra      E-mail:      IP: uživatel10922    
cau,hlavne to odmasti a zbav to prachu,dej plnic,pak barvu hned. pak mi posli fotku s vysledkem. ok ?
 
 
Datum: 01. ledna 2011 14:37
 
 
 
 
Jméno: Fel.Martin      IP: uživatel5767    
Čus, prosím vás mám jenom dotaz. Teď lakuju zadní blatník, a dal jsem dvě vrsty plniče a základu, a teď jsem koukal a zapoměl jsem zakitovat jeden ďůlek, a chci se zeptat jestli to můžu teď zakitovat ? když už mám dvě vrstvy plniče a základu, jestli tam ten kit bude dobře držet? díky a všem všechno nejlepší do nového roku 2011, hodně najetých kilometrůů :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2010 13:21
 
 
 
 
Jméno: Fel.Martin      IP: uživatel5767    
díky, a vše nejlepší a šťastný nový rok :-)
 
 
Datum: 31. prosince 2010 13:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nesloupne se to
 
 
Datum: 31. prosince 2010 13:02
 
 
 
 
Jméno: Fel.Martin      IP: uživatel5767    
jj, to vím, jen jsem se zeptat jestli můžu dát kit na 2vrsty plniče a základu jestli to bude držet. a nesloupne se to. pak dám znovu plnič. díky
 
 
Datum: 31. prosince 2010 13:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano, ale je lepší to potom vzít ještě jednou vrstvou plniče, aby se to skovalo dobře
 
 
Datum: 31. prosince 2010 12:51
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
zdárek draci, mrknutím oka tu máme rok 2011.. a já slavím 2. rok co jsem na Fk :-D :-D ... takže přeji všem drakům, včetně Sesovi a našim strojům.. vše nejlepšííí do nového ROKU 2011!!! A AŤ STROJE SLOŽÍ :-) aji ten benzín by se mohl slevnit :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
hele ten chlápek to není schopen dovézt a já nemám možnost dovozu 350kiláků..
 
 
Datum: 31. prosince 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
jo díky za přání! A co ta jawka 175/356 ta s těma plamenama? :-)
 
 
Datum: 31. prosince 2010 16:53
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já to taky rozeslal ale nejsem si jistej účinkem,ale mám i jméno a telefon chlapa co to vymyslel ale to jsem radši sem nedával...nevím jak je to s autorskyma právama...
 
 
Datum: 31. prosince 2010 16:50
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
shrek: hej to je dobrý du rozesílat :-)
 
 
Datum: 31. prosince 2010 16:40
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
děkuji Vám všem přeji to samé :-) PS: toto mi nedávno přišlo na email,je na tom něco pravdy? Předejte tuto zprávu vašim přátelům, a to kvůli vedení  inteligentní války proti naftovým společnostem. Říká se, že cena benzínu brzy překročí 1,50 Euro za litr. Chcete, aby se cena snížila? Musíme společně a solidárně reagovat! Někdo přišel na geniální myšlenku, a to mnohem více smysluplnější než byla ta - nekupovat benzín v určitý den v dubnu nebo květnu. Naftové společnosti se této myšlence velmi dobře zasmáli, protože věděli, že když nebudeme kupovat benzín, ublížíme si tím jen sami sobě. Avšak následující nabídka se může ukázat  jako velice účinná, pokud bychom ji všichni striktně dodrželi! Dejte si čas s přečtením této zprávy až do konce a spojte se s námi. Naftové společnosti nám vnucují myšlenku, že jejich ceny jsou pro nás velmi výhodné. Ale vy si myslíte, že výhodné je kupovat benzín za 58,9 centů za litr. A to my také! Musíme jim tedy společně ukázat, že jsme to my kupující a ne oni prodávající, kdo bude regulovat ceny nafty na trhu, protože vzhledem ke každodennímu zvýšení cen benzínu musíme reagovat jako spotřebitelé! Můžeme mít skutečný vliv na trh s benzínem, pokud tuto akci povedeme všichni společně ve válce proti těmto cenám. Takže tady je návrh: Nekupme ani kapku benzínu u dvou nejdůležitějších naftových společností (ve skutečnosti je to stejně pouze jedna) SHELL a ESSO. Pokud oni neprodají benzín, budou muset snížit jeho cenu. Pokud oni sníží ceny, ostatní společnosti je budou muset následovat. Aby to mělo skutečný vliv, musíme získat spolupráci miliónů klientů SHELLu a ESSA. Dodržením tohoto nám dává možnost toho dosáhnout. Tato zpráva byla zaslána přibližně třiceti osobám. Jestliže každý z nich to pošle zhruba deseti dalším (30x10 = 300), a tito udělají to samé (300x10 = 3000) atd., tuto zprávu může obdržet více než 30 000 000 spotřebitelů. Všechno, co musíte udělat, je to, poslat tuto zprávu deseti lidem a požádat je,aby udělali totéž. A samozřejmě nezapomeňte bojkotovat SHELL a ESSO ! Toť vše, pokud si myslíte, že můžeme společně vyprovokovat cenu benzínu, pošlete tuto zprávu všem vašim známým. Zkusme to, Češi si vždy dokáží poradit, nejsme tupci jako američani, nemáme co ztratit !
 
 
Datum: 31. prosince 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: Shlaighter      IP: uživatel9958    
Dík za přání,benzín by zlevnit mohl :-)
 
 
Datum: 31. prosince 2010 12:39
 
 
 
 
Jméno: Grego3      IP: uživatel10092    
Zdravim,co si myslite o tom že bych udělal z fichtla neco takovyho: http://powdercoatingit.com/images/ROKON1.jpg co myslite? vim ze to nebude tak vypadat ale prece na kros po poli, v zimě na sněhu chcu aby to mělo vysokej záběr nebo zadni kolo-obrovskej drapak a vepredu lyže.To by bylo hodně dobrý.Na kros po zasněženym poli kde je 30cm sněhu by to bylo super.Nema někdo z vas neco takovyho doma?Případně odkaz na fotky.diky.Čus -) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: Grego3      IP: uživatel10092    
Draci diky. Uz vim ze to nema vyznam delat. Budu jezdit v lete.
 
 
Datum: 15. ledna 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Na krosky sem videl prodavat snow kit, ale to je darda nad 60tis, nevymejslej picoviny, 1. by se to blbe ovladalo a 2. je to fakt slaby
 
 
Datum: 30. prosince 2010 23:25
 
 
 
 
Jméno: fox      E-mail:      IP: uživatel10916    
pokud vym tak sem se nekde docet ze v tomhle je nejslapsi motor 250 az po nekde 750 jinak je to spesl masina do pouste a do bazin jen netusim ktera armada to ma pouzivat taky sem o podobnej konstrukcy premejslel njn jen ten cas mit to spachat
 
 
Datum: 30. prosince 2010 17:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motor z fichtla je na tohle slaboučkej...minimálně 175 bych tam dal
 
 
Datum: 30. prosince 2010 15:19
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobovej...
 
 
Datum: 30. prosince 2010 13:14
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pátrej na netu, tam je přímo návod, jak upravit Céčko na jízdu po sněhu...
 
 
Datum: 30. prosince 2010 13:14
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
:-D myslis ze ti to motor z fichtla utahne tak aby to aspon trochu jelo ?
 
 
Datum: 30. prosince 2010 13:01
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
 
 
Datum: 30. prosince 2010 12:51
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
ty chces na necem podobnym krosit? dit to nema ani odpruzeni. A lyze nevim podle me by se natom nanic jezdilo
 
 
Datum: 30. prosince 2010 12:47
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
já nic takovýho nemám a ani se nic podobnýho nechystám dělat.. tak ti moc neporadim. Jinak jestli máš fantazii, šikovnost a hlavně dílnu, klidně něco vytvoř a pak se pochlub.
 
 
Datum: 30. prosince 2010 12:47
 
 
 
 
Jméno: Fel.Martin      E-mail:      IP: uživatel5767    
Čus, prosím o radu. Mám rám na Babettu 210 v hrozném stavu, myslím vzhledově, a chci dělat nový lak, zítra zakituju ty nerovnosti, obrousím a pak plnič, zákla, vrchní a chci se zeptat co s tou starou barvou ? mám to celý obrousit ? nebo nechat ? co je lepší ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel10889    
skusil bych jí jen zlechka přebrousit.120 smirkem....je to babeta pak dej zaklad nebo plnič od max mayerr ma antikoro a da se použít prímo na kov i brousit a pak kit ..víš to ružove ta tuba u kitu je okysličovadlo a to podporuje korozi a nejni dobre davat kit přímo na kov bez mezibarvi ...zakladu.....to dělá moc lidí si na aute kdyš si tmelí díry a vlastne tím tu korozí podpoří spravne pořadí je zaklad kit ..možná znova zaklad plnič vrchní...
 
 
Datum: 29. prosince 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10694    
čau draku já jsem to nechal opískovat pak sem napaltlaa vybrousil kit a potom plnič obrousit do hladka základ a 2-3vrstvy vrchní barvy doporučuju akrilátorvou pač odolává UV záření a nebude ti blednout jako obyčejná sintetika...
 
 
Datum: 29. prosince 2010 14:22
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, já jsem starej lak obrousil až na plech, pak budu postupovat následovně: základovka -> plnič -> základovka -> vrchni barva -> mozna jeste bezbarvý lak
 
 
Datum: 29. prosince 2010 13:46
 
 
 
 
Jméno: d      IP: uživatel10446    
zdar, mám dotaz, stavím si krosku z pionýra, chci si tam dát tu opačnou řadičku jako je u jawy 555, jak to tam je udelaný, radicku drží šroub víka motoru, nebo jak to je udelany aby se mohla pohybovat a zaroven viko bylo utazene? a jeste nevite kde bych sehnal drapak na pionyra za slusnou cenu?? diky moc za rady, piste co nejvice.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no a drapák mám já... i s ráfkem.. jestli chceš tak napiš na maila... kdybys chtěl mám i 19ku drapák na předek, ale ten je bez ráfku.
 
 
Datum: 29. prosince 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Novou neseženeš, možná jenom ten šroub...lebo urob si sám...
 
 
Datum: 29. prosince 2010 14:32
 
 
 
 
Jméno: d      IP: uživatel10446    
dík, takže je asi nejlepší použít řadičku z pařeza i s tím šroubem co..? nevis kde bych ji sehnal? tady ji nemaj na fichtlkramku..
 
 
Datum: 29. prosince 2010 12:15
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a sorry za to tvrdé ý ve slově víko :-D
 
 
Datum: 29. prosince 2010 11:13
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musíš mít ten pařezácký šroub toho výka... To výko je utažený a z toho šroubu trčí jště takový čep,na který nasuneš řadičku ale musí to byr řadička z pařeza... žádná věda v tom neni
 
 
Datum: 29. prosince 2010 11:13
 
<  112  113  114  115  116  117  118  119  120  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 17.06.2025 13:33:56 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu