slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  70  71  72  73  74  75  76  77  78  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: gdj      IP: uživatel12913    
čus co je difuzor na karburátoru ????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2012 17:36
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      IP: uživatel13083    
Je to místo, kde proudící vzduch sebou strhává směs (rozprašuje ji). Místo, kde se nahází jehla připevněná na šoupátku.
 
 
Datum: 03. února 2012 17:36
 
 
 
 
Jméno: das      IP: uživatel5345    
je to v karbecu zuzeny misto a tim se zrychluje smes.
 
 
Datum: 03. února 2012 16:43
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
to je to, kam nasazuješ filtr....
 
 
Datum: 03. února 2012 10:42
 
 
 
 
Jméno: tuning      IP: uživatel12547    
draci chci se zeptat jesli neveadí že jsem zvětšíl sací kanalky(originály),ke karbeci a vyfukový --u valce 05 .Děkuji za opdovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2012 14:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13153    
Nechte ho bejt......to nemá cenu......když mu na to jinej pionýr jede víc do kopce,tak mu jede do kopce......vůbec nechápu pointu dotazu.....od začátku.......a hlavně nevim,kdo se ptá.....
 
 
Datum: 03. února 2012 14:47
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ty to beres tak ze proste to nejak zvetsis,do strany,nahoru dolu,to je fuk,hlavne at jsou velky? To se vsechno pocita,ja si troufnul jedine pohrat si s pistem..Napis standovi,ten se v tom vyzna..Kazdopadne kompresi zvetsis snizenou hlavou (napriklad) a ne precasovanim.
 
 
Datum: 03. února 2012 14:40
 
 
 
 
Jméno: tuning      IP: uživatel12547    
díky z vetšeným kanalkum mi u dalsiho pionyra jede více do kopcu
 
 
Datum: 03. února 2012 13:47
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pozor na to tato, úprava ti urve pracky až u pr*ele.... ať žije Tjůnink
 
 
Datum: 03. února 2012 11:45
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neco mi uniklo..komprese se zvetsuje precasovanim?
 
 
Datum: 03. února 2012 9:12
 
 
 
 
Jméno: tuning      IP: uživatel12547    
jezisi vyser se na pojebane IP:-),Chtěl sem zvysit kompres protze ty preposteci kanalky u 05 sou mensi nes u valce z 20
 
 
Datum: 02. února 2012 23:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13150    
A zase ta IP 12547.....fakt už jdi do hajzlu...neumíš napsat pod svym jménem?
 
 
Datum: 02. února 2012 19:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13150    
Rád bych ti poradil,ale nerozumím tvýmu vysvětlení.....co jsou sací kanálky originály? .....jinak když něco upravuju,tak to dělam tak,že vim co dělam a proč abych se ptal,že jsem upravil to a to,nevim proč a jestli to nevadí.....kapišto.....
 
 
Datum: 02. února 2012 19:02
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím. Plánuju přestavbu cross a mám na výběr, buď tlumiče stavitelné z jawy 350 co mám už doma, nebo koupit za pár kaček centrál z yamahy XT. Byl by to rám jawa 250/559. Je mi jasný že centrál bude mít lepší vlastnosti,ale jde mi o práci,jestli to už někdo dělal nebo někde viděl? :-) Jakékoli rady uvítám :-) Chci totiž udělat něco pořádnýho,ne to co jsem měl do těď :-) Díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2012 15:46
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prave ze to DT ho ma taky skoro vodorovne,takhle je podobne usazenej jako na DT,jen DT ho ma jeste vic dopredu az pod nadrz. nic co by nefungovalo na tom asi neni,spis jen zvolit spravnou delku na kyvce,aby to nebyla moc velka paka a nesel na doraz. :-)
 
 
Datum: 02. února 2012 15:46
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jen jestli to bude tak fungovat mě připadá že je to moc vodorovny ten centrál se podívej na to DTčko nebo na jinou krosku tam to je jiny. Samozřejmě se to musí ná uzpusobyt ale nevým jestli to tak bude zprávěn fungovat já byt tebou tak se ještě zeptám na jawamanii :-)
 
 
Datum: 02. února 2012 15:44
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 02. února 2012 12:35
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zatim me napadlo jen tohle,myslite ze to nejak takhle pujde a bude fungovat? Inspiroval jsem se DT 80tkou co mam doma..samozrejme ze ram bude tak aby sel motor vyndat..
 
 
Datum: 02. února 2012 12:33
 
 
 
 
Jméno: Hanez      IP: uživatel7949    
Hoj fichtlaři,babetaci,... potřebuji svařit výfuk (tenký plech) myslíte že to pujde elektrikou a nějakými malími elektrodami? Popřípadě máte nějakou radu jak to nepropálit na kolik A svařovat atd. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2012 19:33
 
 
 
 
Jméno: Jakub Müller (444)      IP: uživatel12987    
my sváříme vše elektrikou a jde to na teńký plechy je nejlepší nerezová elektroda a malej proud a nebude se to moc propalovat - sváříme výfuky i nádrže a vsechny mozny kravinky a v pohodě to jde staci bejt sikovnej a hlavne se u toho nevstekat :-D pro inspiraci : http://www.stream.cz/uservideo/330459-vyvoj-mj-stroju (někde tam je to sváření)
 
 
Datum: 02. února 2012 19:33
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Jako svářeč doporučuju bud ceočko,Tig,nebo autogen + mosaznej drát+ borax.
 
 
Datum: 02. února 2012 16:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám hikone svařenej plynem... (acetylen-kyslík)... elektrikou bych se do toho nepouštěl
 
 
Datum: 02. února 2012 14:50
 
 
 
 
Jméno: Solta.Richard      IP: uživatel12434    
No radši bych se pozeptal jestli by ti to někdo nezavařil COčkem, my to doma taky zkoušeli elektrodou a stálo to za nic...Pak jsme vzali COčko a drží dodnes :-)
 
 
Datum: 02. února 2012 8:21
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
vařil jsem elekrikou koleno k výfuku hikone. 2,5mm elektrody a zhruba 25A proud
 
 
Datum: 01. února 2012 23:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ladin: ale s tim autogenem to tak horký nebude, kámoš vařil laďák autogenem a nezkroutil to...jinak já si všechny tyhle věci vařim COčkem, a s tou elektrodou máš recht, jenom to slepí, ale nesvaří...prostě to budou samý studeňáky a průvar na prd...
 
 
Datum: 01. února 2012 21:31
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
autogenem to opali a zkrouti se mu to jedine CO2 nebo trapeni elektrodou ale to nesvařiš ale polepiš
 
 
Datum: 01. února 2012 21:28
 
 
 
 
Jméno: Hanez      IP: uživatel7949    
Standa: Dík za reakci zapoměl jsem poznamenat že se jedná o hikone, tedy žádný chrom.
 
 
Datum: 01. února 2012 21:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13146    
uvědom si,že je na povrchu chrom,pod ním vrstva mědi a až pak surový plech....takže vybrousit,nějaký slabý elektrody,svářečku na stejnosměrnej proud,málo ampér a půjde to....jinak autogen.....
 
 
Datum: 01. února 2012 21:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Elektrody obecně nejsou vhodný pro slabý materiály...fakt by ses u toho akorát vztekal...
 
 
Datum: 01. února 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: Hanez      IP: uživatel7949    
Já jsem slyšel i názor že to jde, ale tedy tvoje doporučení je rači ne. Dík
 
 
Datum: 01. února 2012 21:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hm, svářet to elektrodama by byla hrozná pakárna, furt by ti ten plech hořel, svár by byl hnusnej, děravej a stejně by to asi prasklo..., spíš si to zanes někomu s COčkem nebo autogenem...
 
 
Datum: 01. února 2012 21:14
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, chtěl bych se zeptat čím jste lepily lemovky na spodních prsíčkách, napadl mě sekunďák, ale myslím si, že je až moc drastický na nový lak a hůře se bude sundávat. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2012 19:16
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chemoprénem to nelep, na PVC není vůbec určenej a je to znát
 
 
Datum: 30. ledna 2012 19:16
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Kontaktní lepidlo UHU Por. Modeláři ho používají na lepení pěnových modelů. Je čiré a pracuje se s ním jako s Chemoprenem. Kdybys chtěl lemovku sundat tak to lepidlo povolí a lak zůstane tam kde je. Tuba stojí 79 Kč
 
 
Datum: 30. ledna 2012 17:34
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Šetrně to asi nepřilepíš ničím, já bych použil Chemopren, ale mně to drží i nepřilepené.
 
 
Datum: 30. ledna 2012 17:08
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      E-mail:      IP: uživatel12894    
Dobrý den mám dotaz ohledně originál laku chystám se lakovat mustanga z roku 1971 a na krytu řetězu a blatníkách je bílá , na nádrži a kastlíku je oranžová . Jaká se originál oranžová a bílá stříkala na mustangy . děkuji za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2012 22:08
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      E-mail:      IP: uživatel12894    
No jasně ale číslo laku té bílé a oranžové prosím děkuji
 
 
Datum: 30. ledna 2012 22:08
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
originálně se barva pálila nebo něco na ten způsob, bohužel dnes se to už nedělá.... pokud se mýlím, prosím opravte mě....
 
 
Datum: 30. ledna 2012 14:43
 
 
 
 
Jméno: Vladislav      IP: uživatel12914    
Hele draci prosim napište mi sem nějaki odkazy kde jsou věci na Tuning JAWA 21 Předem Děkuju :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2012 12:37
 
 
 
 
Jméno: Vladislav      IP: uživatel12914    
hele napsal jsem ti stando na FB
 
 
Datum: 09. února 2012 12:37
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel13106    
Perfektní stránky.
 
 
Datum: 30. ledna 2012 7:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13131    
Napiš mi předně mail,proberem to.
 
 
Datum: 29. ledna 2012 20:56
 
 
 
 
Jméno: vladislav      IP: uživatel12914    
Omlouvám se za pravopis ale jsem z Ukrajiny fakt sory A Stando ten tuning beru važně a rad bych si s tebou o tom popovidal třeba po skype ok? o motocykly jsem se začal zajímat asi před rokem mam jawu 21 je trochu v tuningu ja bych ti pak poslal fotky stando ok ??? A jinak všem děkuju za odkazy :-D
 
 
Datum: 29. ledna 2012 13:58
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ti vole to je pravopys
 
 
Datum: 28. ledna 2012 22:07
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolecko &#174; :-D chtěl jsme udělat něco podobnýho :-D je ale dík za odkaz na mototechnu v tavačově ani nevým že tam náke je v týdnu zrovna pojedu kolem tak se stavým :-D
 
 
Datum: 28. ledna 2012 20:04
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel13126    
Pokud tomu nerozumíš tak nic netuň. Kup si ventilky a samolepky a dej si ma youtube video tuning jawa 50 a natoč jak to běží na volnoběh a po přidání plynu. Je to fakt dobrý,dělá to každej.... Pokud bys to myslel vážně,tak mi napiš na mail,proberem to spolu,případně tě navedu nějakým rozumným směrem,případně ti mužu upravit válec...když to uznam za vhodný :-D On ten pravopis je kurva a napoví o pisateli hodně :-D
 
 
Datum: 28. ledna 2012 19:20
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D
 
 
Datum: 28. ledna 2012 19:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 28. ledna 2012 19:06
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      IP: uživatel13083    
(http://www.jawa50speed.wz.cz/) (http://muwa.blog.cz/1001/nase-nabidka) (http://www.motodilyeshop.cz/?ls_dir_id=15) (http://jawa50team.mypage.cz/menu/produkty) (http://www.fichtl-enduro.wbs.cz/Prodej.html) (http://www.jawa50vixteam.wbs.cz/Vyroba-a-uprava-ND.html) (http://www.pioner.estranky.cz/clanky/nase-nabidka-/) (http://www.motokramek.cz/Doplnky-pro-motocros-a-enduro/&show_all=yes)
 
 
Datum: 28. ledna 2012 19:02
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Zdarec,jaky použít karbec na fichtla z J90 nebo z ČZ 150.Jasně je lepší Dell orto.Jenom ze zvědavosti. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2012 18:37
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      IP: uživatel13083    
Myslím že z J90. Je spádový, což je výhoda. Měl by být ale namontovaný plovákovou komorou dopředu. My máme tenhle karbec na 4 závodních pionýrech a jsme z ním spokojeni.
 
 
Datum: 28. ledna 2012 18:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13126    
Oba jsou dobrý,ale ten z devadesátky se tam špatně roubuje kvůli rámu...takže jestli nechceš řezat a nastavovat rám,tak vyhrává karbec z čízy. Oba maj průměr 20mm. Na oba se daj sehnat trysky.
 
 
Datum: 28. ledna 2012 18:37
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podla mna z Jawy 90
 
 
Datum: 28. ledna 2012 17:16
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel13106    
Čau draci když mám na motoru tuto klapku http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klapka_gilera_piago_rms2222.html tak který mám použít karbec Dell Orto 19 nebo 21?S kterým pojede pincek líp? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2012 20:45
 
 
 
 
Jméno: Jakub Müller      IP: uživatel12987    
Jestli nevíš pořádně u klapky jak tam ma bejt a na co ji máš tak ji tam vubec nedavej. - když nemáš kanály navíc tak si myslim ze je uplně zbytčná U našich motorek máme taky tuhle klapku a zalezi spis na tom jak mas udelanej valec ale vzdycky to šlo na 19mm líp od spodu(pri mensich otackach) a na 21mm líp u vrchu(kdyz se to vytocilo). A velikost trisky zalezi na velikosti filtru ... ja mam treba velkej filtr a pouzivam trisky maximalne do 95 - ale to si musis vyskouset na kterou je to nejlepsi
 
 
Datum: 06. února 2012 20:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13126    
Obecně se to dá spočítat z plochy sacího kanálu. Jakej máš válec? Časování? Klapku tam máš proč? Moc vysokej sací kanál? Nebo máš pod klapkou 3.kanál? Pokud ani jedno,tak je klapka kontraproduktivní a nedavej ji tam. Jinak bych šel do 19mm a sadu větších trysek-okolo 95-110
 
 
Datum: 28. ledna 2012 18:18
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel13068    
zdarte potreboval bych poradit jestli nevíte o nejakém plexi na motorku, které by pasovalo na čz 175 487 a dobře vypadalo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2012 21:36
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Nedavej tam zadny,bude to vypadat hrozně.
 
 
Datum: 30. ledna 2012 21:36
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau draci, chystám se sponkama přidělat potah sedla k plechu, mám komplet nový potah aj molitan. Máte nějaké rady, tipy, fígle jak na to? děkuji moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2012 17:43
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám, díky
 
 
Datum: 27. ledna 2012 17:43
 
 
 
 
Jméno: Googo      E-mail:      IP: uživatel12537    
Jestli maš i nový sponky,tak si je trochu kleštěma zmáčkni,ale jen trochu,at ti to pořádně drží
 
 
Datum: 27. ledna 2012 15:55
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, lepit ho nebudu, akorát, když jsem ho koupil tak byl jakoby v plastové pláštěnce zvrchu, tak tu tam nechám...
 
 
Datum: 27. ledna 2012 14:34
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
jediná moje rada je, ať to děláš pomalu a pořádně. nespěchej s tim a bude to pěkný. a ještě s tim molitanem. nevim jestli byl originálně přilepenej, ale já sem ho raděj přilepil
 
 
Datum: 27. ledna 2012 7:19
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když jsem dával potahy tak jsem to dovezl do čalounictví a za pár korun to nasadila a sedačky jsou potaženy perfektně. Sám jsem to nikdy nezkoušel tak s tím nemám zkušenost.
 
 
Datum: 26. ledna 2012 22:51
 
 
 
 
Jméno: jen      IP: uživatel12782    
čus draci potřeboval bych radu jakej karbec je nejlepší na fichtla potřeboval bych nějakej kolem 500 kč co třeba z jawy 250 kejvy pojede to s níl líp ?? předem díky.. vím že asi nejlepší by bylo dellorto nebo z jawy 90 ale ty jsou moc drahý :-( pls poraď te diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2012 8:22
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Možná bych měl na prodej originál DellOrto 21mm 2T verzi (důležité, většina těchto karbců prodávaných v ČR má "4-taktní emulzní trubici a jiné otryskování). Nechal bych to se sadou trysek (2 krabičky, téměř nepoužité) za 2000kč.
 
 
Datum: 27. ledna 2012 8:22
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
standa: poradíš kde koupit originál Dellorto?? Nemyslím s licencí vyráběné repliky od Stage6, motoforce, BGM atd.... Když se kouknu na cenu repliky Dellorto Black Edition od Stage6, tak ten se dá sehnat za 2200, od BGM i za 1600. A proto moc nevěřím, že by obyčejný Dellorto za 1600,- byl originál. Firmy Stage6, Motoforce a BGM výrábějí v licenci i karburátory Mikuni a Keihin a jejich cena je i 4000,-
 
 
Datum: 26. ledna 2012 23:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13115    
Dell orto 19mm pro 2T motory originál (ne čínská kopie)+ sada trysek a molitanovej filtr.....investice cca 2000,-
 
 
Datum: 26. ledna 2012 21:29
 
 
 
 
Jméno: jen      IP: uživatel12782    
je to na trochu upravenej motor stočená klika 90mm stejskyho CÚ vějířová hlava laďák.
 
 
Datum: 26. ledna 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13115    
Za ty prachy si kup nový trysky,plovák,jehlu,šoupě,palivovej ventil a zbyde ti na benzín ;-) Za 500,- nekoupíš nic ;-) Jinak nejlepší karbec na lehce upravenou seriovku je Dell orto 19 originál. Na seriovku je nejlepší Jikov 17.
 
 
Datum: 26. ledna 2012 20:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s karbem z kyvacky to nepojee vubec :-D ...
 
 
Datum: 26. ledna 2012 20:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
né, s karbecem z 250 to fakt líp nepojede...kup si za ty prachy benzín
 
 
Datum: 26. ledna 2012 19:42
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je na upravenej motor?
 
 
Datum: 26. ledna 2012 19:41
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel13106    
Čau draci má tu někdo na pinckovi hvězdicovou hlavu z fichtlkrámku?Kdyžtak napište jak jste zpokojeni. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2012 18:26
 
 
 
 
Jméno: kipr      IP: uživatel9074    
nebyl jsem
 
 
Datum: 25. ledna 2012 18:26
 
 
 
 
Jméno: dotaz      IP: uživatel12547    
draci, muzu dat na pionyra hlavu z babetty 210??a co mam uělat za upravy na ty hlavě z babety.Dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2012 17:13
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čezetak myslíš? :-D, ano dá sa to upraviť aj na 41mm, ale v tom prípade MOŽNO že ani nemusíš ju znížiť, treba to vypočítať...
 
 
Datum: 25. ledna 2012 17:13
 
 
 
 
Jméno: dotaz      IP: uživatel12547    
pude to vybrousit aj na pist 41mm?
 
 
Datum: 25. ledna 2012 16:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenco: to je za moc penez takze se na to vykasle :-D
 
 
Datum: 25. ledna 2012 0:00
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyvrtat nové diery pre stefty + znížiť ju
 
 
Datum: 24. ledna 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel13106    
Čau draci má někdo zkušenost s hvězdicovou hlavou?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2012 15:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13115    
Ne vždy je rotační spalovák hvězdicové hlavy vhodný k danému válci....dokonce je naměřeno na brzdě,že na lehce upravenym dvoukanálu (CU) způsobí hlava s takovýmto spalovákem (o stejném objemu vhodně upravené origo hlavy) pokles výkonu o několik procent v celém rozsahu otáček.... jinak je obecně vhodná..... ale třeba na ty dvoukanály do terénu je nejvhodnější snížená origo hlava s navařenejma žebrama....
 
 
Datum: 26. ledna 2012 15:26
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      IP: uživatel13083    
Pokud nechceš závodit, pak ti (jak už píší jiní) stačí navařit žebra na originální hlavu. Pokud chceš vyšší výkon, můžeš tu hlavu snížit (návod najdeš na internetu). Hvězdicová hlava na obyčejné ježdění je zbytečná a drahá, na závody samozřejmě originální nestačí.
 
 
Datum: 25. ledna 2012 16:41
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám hlavu od Stejskyho a super...nemužu si stěžovat ;-)
 
 
Datum: 25. ledna 2012 15:36
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Tak ono je víc druhů hvězda hlav. Osobně vím minimálně o 3. Osobně ve speciálovi jezdím hlavu od Frikulína... Na tu velkou (od Azmarka) jsem slyšel dost stížností - špatný tvar spalováku, pórovitá apod. http://bakoun.rajce.idnes.cz/Hlava#Hlava1.jpg
 
 
Datum: 24. ledna 2012 22:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13104    
Ideální je na origo hlavu navařit žebra(terén) a nebo udělat náfuky ze stran(silnice)....ale je realitou,že pro pokročilejší úpravy motoru/válce je někdy potřeba hlava s "rotačním" spalovákem....ale na ty naše dvoukanály bohatě stačí upravená origo hlava,nebo jak píše Jarda,utočit hlavu z Babety(což doporučují Müllerovci)...já používam upravené origo hlavy....mimojiné se začalo proslýchat,že ty hvězdice nejsou úplně ideální co se týče proudění vzduchu na válec = chlazení válce....válec je prý ve stínu hlavy....ale to je info z okruhu lidí co se nezabývá 5-6HP dvoukanály ;-)
 
 
Datum: 24. ledna 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Je lepší na clazení ale je zbytečně drahá kup si z babety sniž ji o 1mm a převrtej štefty.Jede skvěle uplně dostačující
 
 
Datum: 24. ledna 2012 20:42
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      IP: uživatel12722    
Čus draci, chci se zeptat jestli mi jste někdo schopen udělat napínáky na pincka, řetězový ale silnější, aby se jentak neohnuly, pač s tim mám velkej problém :-D Když někdo vymyslí pro mě něco spešl co opravdu vydrží, takže ne žádný bábovky :-D dostane metál.. :-D \r\nSamozřejmě jsem za dobrou práci ochoten dobře zaplatit. To už záleží na domluvě. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2012 20:49
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel11642    
No jestlyje tedy chceš udělat silnější a aby se neohýbaly tak to udělej z jeklu.To vyjde i dosti levně.Jestly chceš tak je můžu udělat, podle toho kolik dáš :-D
 
 
Datum: 24. ledna 2012 20:49
 
 
 
 
Jméno: fa      IP: uživatel13108    
Já je mam z nerez. plechu 1mm a v poho.. Chce si to pohrát, nerez na fiku je hudba budoucnosti..
 
 
Datum: 24. ledna 2012 20:12
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Že by byly silnější to vám v ničem nepomůže, je to jen neodborným šponováním je třeba štelovat tak aby kolo nevyhybalo na jednu stranu aby byly oba šrouby stejně vytočené. Kolo musí být dostatečně povoleno při šponování. Problém je když někdo má dlouhý řetěz a pořád šponuje že je už na dorazu a nechá šrouby pnout nebo se mu ten šroub vyhne že mu skočí mezi kyvku a šponovák a tím si zničí šponováky. Myslím si že se ta kvalita podstatně zlepšila protože ty šponováky co byly tak před 5 lety rychle rezly co tam mám teď od dubna 2011 od sesy tak jsou zatim bez koroze a plná spokojenost a ani se neohybají jak píšete.
 
 
Datum: 24. ledna 2012 18:02
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám podobnej problém... napínák u rozety jelikož tam není moc materiálu (plechu) je oslaben,, se natahuje tak že bych do něj dal 1,5 čepu rozety... mám to teda na závodním stroji takže síly jsou tam větší.... a oska je dotáhlá dost... starej napínák mi to nedělá, možná by to stačilo trochu vytvrdit ten plech :-)
 
 
Datum: 24. ledna 2012 17:41
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku pokud mas dobre utahlou osu,,tak napinak je totalne sevreny a nema se proc ochnout,,ty co mam jsou cr,,ted do mesice budou od dlasiho vyrobce a budnou vamakany,,ale silnejsi rozhodne asi nebudou,,,a budou samo sebou drazsi,,sroubek a spec matku budou mit samo sebou
 
 
Datum: 24. ledna 2012 16:47
 
 
 
 
Jméno: jawa O5      IP: uživatel12062    
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2012 18:33
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
origo matka je moc velká, vadila by řetězu. musel bys na ní zbrousit vrcholy. jinak primar opet spojíš nýtovací spojkou, není to nic težkého.
 
 
Datum: 23. ledna 2012 18:33
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel1859    
nemusis, jde to i s origo, jen ta podlozka je velká, pokud dás origo podlozku, tak se ti zhrbati a retez si sedne, takze klidne to kup
 
 
Datum: 23. ledna 2012 10:17
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me by jen zajimalo,kdyz zkratim retez o jeden clanek,cim ho nejtujes zpatky? :-)
 
 
Datum: 22. ledna 2012 22:58
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Jo,musiš.Kup si radši 9z na primar zkratíš řetěz o 1 článek a jedeš.Síla jako k....
 
 
Datum: 22. ledna 2012 22:23
 
 
 
 
Jméno: Martin46      E-mail:      IP: uživatel12157    
Zdravim měl bych takovej dos jak hodně se musí předělat držák na tento stojánek http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pohotovostni_stojan_univerzal.html za otpověď děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2012 18:43
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel13106    
Já ho mám na kyvce místo stupačky ale jde to i s ní..... a drží pěkně možná by šlo i nějak pod motor
 
 
Datum: 24. ledna 2012 18:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13102    
To právě musíš vymyslet šmudlo :-)
 
 
Datum: 23. ledna 2012 22:19
 
 
 
 
Jméno: feris      IP: uživatel11625    
Čau draci,chtěl jsem se zeptat proč mám video v takovéto kvalitě,dělal jsem to přes movie maker http://www.youtube.com/watch?v=6RUigt1OGAA&list=FLq_Zav4udNgVrx1O6ViSMeQ&index=1&feature=plpp_video odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2012 14:03
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u pinnacle studio 14 jsem si na konci mohl vybrat v jaké kvalitě to chci nahrát, formát zvuku atd... mrkni na to ještě ;-)
 
 
Datum: 23. ledna 2012 14:03
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam pocit ze ke konci si muzes vybrat kvalitu zvuku,formatu a videa...
 
 
Datum: 22. ledna 2012 23:00
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím závodníka z Břestku :-) ale bohužel co se týče počítačů tomu nerozumím
 
 
Datum: 22. ledna 2012 20:10
 
 
 
 
Jméno: carodka      E-mail:      IP: uživatel12545    
Zdarec draci.potřebuji pomoc mam vysokej podvozek a řetez se mi láme přes kyvku.Mate nějakej zlepšovák aby mi to neničilo čep.Prosím i o foto nebo aspon o názor. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2012 15:54
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
aha..;-)
 
 
Datum: 23. ledna 2012 15:54
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja to drivavejc u fika resil kobercem pridelanym stahovacima paskama ke kyvce,hodne nasaklym olejem :-D retez se mazal a kyvka neodirala :-D ale jeden prouzek koberce tak na tejden max :-D ted u stavby 250 budu resit to samy,a to tam mam rozetu 78 zubu :-)
 
 
Datum: 22. ledna 2012 22:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
přesně z 21 a mustanga jsou stejně dlouhé
 
 
Datum: 22. ledna 2012 21:56
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám zato že mustangové jsou stejné jako pionýrové.. Akorát pionýrové jsou zakrytované.
 
 
Datum: 22. ledna 2012 21:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vladan: nevím.. měl sem zrovna v ruce mustangové.. s pionýrovýma sem mustangové nesrovnával
 
 
Datum: 22. ledna 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Co dát dozadu větší rozetu, ať se to vůbec čepu kyvné vidlice nedotýká?
 
 
Datum: 22. ledna 2012 20:38
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
na mustangu jsou vetší tlumiče než PIO..? :-D já upravím ty tlumiče jinak.. já ty tlumiče jen prodloužím..;-) to bude jednodušší.. ;-) :-D a o kolik jsou delší než na PIO..?
 
 
Datum: 22. ledna 2012 19:45
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vladane zadni tlumiče z 250ky jsou stejně vysoké jak na pionýru :-D .. kdysi sem porovnával tlumiče s mustanga s tlumiči z kývačky a mustangové byly vyžší
 
 
Datum: 22. ledna 2012 19:39
 
 
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
takže jsi ty tyčky prodloužil jo..? a kdyby tam byly z 250 tak by to nedřelo..? jo a co máš posunutý dopředu..? nemáš nějaké fotky..??
 
 
Datum: 22. ledna 2012 18:12
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na pitu tam mam řešený takhle http://jastinek.rajce.idnes.cz/pitbike/#080120121533.jpg ... Tohle je přesně ono, akorát na jinej typ kyvky.. http://www.epitbike.cz/863-voditko-retezu-vrchni.html
 
 
Datum: 22. ledna 2012 17:51
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
kubajzs mas nějake foto? vladan 05 ty tyčky jsou tam kvuli zpeněni aby se ti neohl. Jinak ja to mam cely převařeny a je posunuty dopředu
 
 
Datum: 22. ledna 2012 17:38
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
aha.. a jak jsi to udělal s těma tyčkama pod nádrží..? ty jsi dal pryč..??a anco tam vastně vůbec jsou..?
 
 
Datum: 22. ledna 2012 17:30
 
 
 
 
Jméno: kubajzs1      IP: uživatel8498    
Udělej si lízatko kyvné vdlice, jako to mají krosky
 
 
Datum: 22. ledna 2012 17:25
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Jiny posazeni zadnich tlumiču z 350 \r\n
 
 
Datum: 22. ledna 2012 17:22
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
jak jsi ho zvýšil..? dal jsi tlumiče z nějaké 250tky..? nebo jak..?
 
 
Datum: 22. ledna 2012 17:02
 
<  70  71  72  73  74  75  76  77  78  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 19.06.2025 15:15:07 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu