|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau draci, prý je někde na netu návod na sprany postelování klaksonu na kejvacky - dal by mi sem nekdo pls link jeslti víte kde. díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 22:47
 Zdar jak mám nastavit odtrh a predstih na stadionu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 19:46
Jméno: Pavel
IP: uživatel6617
 zdravím...chtěl bych se zeptat jestli se něco stane když budu nabíjet baterii 6V nabíječkou určenou pro 12V děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2011 19:44
 jo prostě si sežen nabíječku na 6 V jednuše ohledně na to že to aspon nebudeš muset počítat tím pádem si letos ještě zajezdíš.
Datum: 08. června 2011 19:44
Jméno: Pavel
IP: uživatel6617
 moc to nechápu mohly by jste mi to prosím podrobně popsat jak to mám zapojit ? děkuji
Datum: 23. května 2011 21:12
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 takhle jo, myslim že se na to hodila 6V 35W žárovka, ale nechce se mi to teď počítat, jde o to abys srazil napětí na cca 7-8V, při dodržení tohoto napětí neni proud moc důležitej, ten jen určuje délku nabíjení..
Datum: 23. května 2011 19:03
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Když to zapojíš přes 6V žárovku do serie tak by to fungovat mělo
Datum: 23. května 2011 17:59
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 zapojuje se to nejak pres zarovku... ale jak netusim
Datum: 23. května 2011 17:33
Jméno: hh
IP: uživatel11741
 Tobě se nic nestane, nabiječce taky ne, baterku zničíš..
Datum: 23. května 2011 14:20
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 to je zvláštní, mam zapalování VAPE a když to roztlačim tak to chytne s vyplím zapalováním, tak jak to sakra funguje? chcipnout to de mam tam nakou kostku ktera to ukostřuje, aby to chcíplo
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2011 22:07
Jméno: kubik
IP: uživatel11716
 ja ho mam 3 roky a slape to furt staci se vo to zajimat a navic schema k tomu vape je jednoduchy, ja to mam udelany normal na ten 3 polohovej vypinac ale musis u toho vic premyslet jak to zapojit.
Datum: 31. května 2011 22:07
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 Ahojte hoši mam taky dotaz ohledně staré škody octavie super: Poslal by mě někdo fotku jak má vypadat startér do toho a popřípadě číslo toho startéru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 20:58
Jméno: trubka
IP: uživatel11745
 Ano ale pomohl by rok výroby
Datum: 23. května 2011 20:58
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 je to na 100% správné číslo?
Datum: 22. května 2011 16:54
Jméno: trubka
IP: uživatel11735
 PAL 0,8k 09-9142.02
Datum: 22. května 2011 16:01
 Jsme na škoda pokecu?
Datum: 22. května 2011 15:45
Jméno: Trachta Ondřej
IP: uživatel924
 Zdar draci. Chci se zeptat jestli je dobrá investice do bezkontaktního zapalování: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/92.html na jawu 50/21 když s ní jezdím závody ve třídě stodolák (stroje bez úprav). Jelikož to je hodně peněz tak se musím poptat, i jak je to se seřizováním a jestli to trošku zvedne výkon, co si to nechá líbit atd. Abych za to trochu nevzal (třeba do otáček) a aby to neuletělo apod. Popřípadě nejlepší osobní zkušenost. Pořádně se zde rozepište ať vím do čeho jdu. Pokud jsem na něco zapoměl klidně dopište!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2011 11:59
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Na některých závodech je bezkontakt v "origo" třídě povolený... Takže s tím podváděním to není tak horký.
Datum: 22. května 2011 11:59
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Je-li to pro závod strojů bez úprav tak se tu rovnou přiznej že vlastně chceš podvádet!  Vítej v klubu, jsi prostě plemennej čech
Datum: 21. května 2011 20:45
 Nerozumíš slovensky jo?  překlad:
zdar to si radši vyrob bateriové zápalko...vyhodíš magnet, vyrobíš mezikus aby byl co nejlehčí.... a necháš jen odtrhové ramínko, indukčku a přes vypínač.....jiskru to má jak ze zapalovače, doslova, mne se to osvedčilo....jezdíš jen na baterku.....
Datum: 21. května 2011 12:01
Jméno: Trachta Ondřej
IP: uživatel924
 Přeložíte mi to někdo?  Moc tomu nerozumim jak to je slovensky...
Datum: 21. května 2011 11:15
Jméno: pato
IP: uživatel11227
 zdar to si radsej sprav baterkove zapalko...vihodis magnet spravis medyikus co najlahsi.... a nechas len odtrhove ramienko indučku a cez vipinač.....iskru to ma jak zo zapalovača doslova mne sa to osvečilo....jazdis len na baterku
Datum: 21. května 2011 10:14
Jméno: Matěj
IP: uživatel7037
 Čapi chlau, jaké máte zkušenosti s bezkontaktem Vape. A máte někdo zkušenosti s Vape přímo na Čz 175/487 ? Je zapotřebí nějakých velkých úprav ? Jak s ním motorka šlape(ááno vím vím, že se nemuší štelovat x předstih, ale jen jednou), jde mi spíš o to aby to nebylo nějaké průserové, i když za ty prachy... Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2011 23:52
Datum: 20. května 2011 23:52
Jméno: Matěj
IP: uživatel7037
 díky moc....takovéhle zprávy jedině potěší....jasné 12V pro mě je jasná volba než se patlat s 6V....
Datum: 20. května 2011 21:56
 VAPe je jedna z nejlepších investicí, kterou můžeš udělat, opravdu se to vyplatí, ale kup 12V. Montáž zvládne i průměrně zručnej kutil a podle ostatních jsou v případě potřeby zaměstnanci firmy VAPE hodně ochotní a zdílní.
Datum: 20. května 2011 21:14
Jméno: macek12356
IP: uživatel11676
 Čau hoši mám dotaz nevím kam se zapojuje do pionýra 21 klakson.Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2011 20:46
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Do masky pod přední světlo
Datum: 21. května 2011 20:46
Jméno: macek12356
IP: uživatel11733
 nejde jeden do přepínaní u klíče
Datum: 21. května 2011 14:30
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 na dva zelene kable. jeden ide od klaksonu do prepinaca na riadidlach a druhy ide na prepinac na hlave svetlometu. podrobnejsie to pozres na scheme
Datum: 20. května 2011 22:28
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 tam kam patří... a to zjistíš kde? no přeci ve schématu!
Datum: 20. května 2011 21:27
 Do zásuvky s elektrikou.
Datum: 20. května 2011 20:29
Jméno: zdeny
IP: uživatel11725
 Zdravím, mám problém že mi bezdrátový digitální tachometr z kola na fechtlu normálně ukazuje ale jak nahodim motor tak ukazuje hausnumera nesmysly Může být něčím rušen? Pokud ano tak co odrušit? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2011 22:52
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Taky sem sousedum se skutrem rusil telku  chudaci ze me byli na nervy
Datum: 19. května 2011 22:52
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pochybuju že bude fungovat bezdrátovej tachometr i s odrušenou fajfkou, jsou na rušení dost náchylný... drátovej by fungovat měl..
Datum: 19. května 2011 22:47
 Ahaa,proto na mě sousedi volají policajty
Datum: 19. května 2011 22:29
 Máš neodrušenou fajku, dej odrušenou... Já sousedce zase ruším televizku...
Datum: 19. května 2011 22:24
 Sice ti neporadim,ale jen takovou zajimavost  driv jsme ''tunili'' babettu,dali sme si dozadu pod sedlo reprak se zesilovacem na baterky (zesik hraje celkem obstojne) krasne to hralo,ale jak se nakopla babetta tak mp3ka nereagovala..nesla prepinat,zesilit,zeslabit,vypnout  do ted jsem nevedel cim by to bylo
Datum: 19. května 2011 22:06
 Zkus dát odrušenou fajfku, mě zase neodrušená fajfka rozhodila přerušovač blinkrů, že blikaly naprosto nesmyslně, po výměně je vše ok
Datum: 19. května 2011 21:58
Jméno: bohuš
IP: uživatel3383
 cus potřeboval bych poradit jak udělat aby brzdové světlo svítilo výrazneji,ted mi svítí ale strašně málo,měl jsem stim problémy na stk.dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2011 18:28
 tenhle problém jsem měl, když jsem dával brzdove svetlo na mustanga... že to svítilo málo... zkus oddělit ty 2žárovky od sebe nejakou vložkou nebo tak neco.. mě to pomohlo.. a ještě jsem okolí žárovky pro brzdové svetlo oblepil zrcadlovou páskou (kdo má zkušenesti ví o co se jedná)...
Datum: 20. května 2011 18:28
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Napiš nám zde to sladké tajemství jestli se jedná o motocykl s bateriovým napájením, či s magnettem (jako pionýr). Ono totiž u bateriového je to jednoduché, prostě dáš silnější žárovku s ohledem aby ti teplem žárovky netavilo krycí sklo, ale u magnetta jsi v řiti, páč magnetto ti dá jen určitý výkon, který když přidáš další spotřebič, přetížíš a napětí pokledne pro všechny spotřebiče, tudíž i jas žárovek. O to horší že při brzdění nezřídka otáčky motoru běží na volnoběh či velmi nízké otáčky aby se uživily spotřebiče stálé, natož brzdové světlo k tomu  . Snad jsem to napsal pochopitelně....
Datum: 20. května 2011 8:55
 Stejne je to u NSRka 91. rok co mam ja.urcite dej vetsi wattaz nez mas ted
Datum: 19. května 2011 22:32
Jméno: bohuš
IP: uživatel3383
 ano je tam jedna dvouvláknová žárovka,ktérá zároven osvetluje i značku
Datum: 19. května 2011 20:05
 Jestli je to 12V tak by tam mohla bejt žárovka cca 21W...5W je leda tak jako koncové světlo, ale né brzdovka...nebo je tam dvouvláknová žárovka 21W/5W
Datum: 19. května 2011 19:33
Jméno: Stix
IP: uživatel11278
 Předpokládám, že tam máš kousek pod tím druhou žárovku, na osvětlení značky? Hele tak zkus dát slabší, třeba 2W na osvětlení značky a tam dej na brzdu silnější.. Uvidíš co to udělá, zkus to někde potom večer. Jestli todle nepomůže, tak nevím..
Datum: 19. května 2011 18:37
Jméno: bohuš
IP: uživatel3383
 na DERBI SENDA, mám tam 5ti wattovou
Datum: 19. května 2011 18:19
Jméno: Stix
IP: uživatel11278
 Zkus dát silnější žárovku.. Na čem to máš?
Datum: 19. května 2011 17:50
Posl.aktualizace: 21. května 2011 20:13
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 No moc tvému záměru nerozumím, protože ten první odkaz je klasické CDI a druhý obsahuje DC-CDI.. to je stejné jako bys řekl, z dvojtaktního motoru a čytřtaktního chci udělat vhodnou kombinaci obou... Další problém je že se bojíš těch 12V. nic proti, 6V je taky řešení, ale rego pak budeš muset mít svoje (ne to co je u toho článku publikované) a jako DC-CDI můžeš použít jen verzi 2.0 nebo 4.0, protože jen tyhle verze jde provozovat na 6V rozvodech. Ale na čem sůpolehlivě pohoříš je rozchození (oživení) DC-CDI. Na tyhle věci si myslím že jsem velkej mazák a musím říct že 6V CDI jsem oživoval vždycky s obtížema, vlivem vyššího rušení z důvodu nízkého napájení (nechci tuhle myšlenku rozvíjet). Nemůžu se zbavit dojmu že problematice nerozumíš a děláš úpravy jen pro úpravy.. V tom případě to raději nech jak je. ono toiž platí ještě jedno technické pravidlo a to že čím je zařízení složitější tím se zvyšuje pravděpodobnost závady. takže v tom případě pokud nemáš dost znalostí a zkušeností z oboru elelktroniky, tak se pravděpodobnost závady zvyšuje už jen proto že to zařízení nevyrobíš v dostatečné kvalitě a životnosti...
Datum: 21. května 2011 20:13
Datum: 20. května 2011 20:01
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Tahle indučka není určená pro tyristorové zapalování. S tyristorovým zapalkem jí odděláš, má totiž uvnitř nějaké polovodiče. Jaké tyristorové zapalko s hallem myslíš?
Datum: 20. května 2011 8:52
 řekly bych že t.zapalování nebude mít žádný vliv když zapojíš kabel před usmněrnovačem, na zbytek ti neodpovim ale docela mne to zajímá
Datum: 19. května 2011 22:14
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Čau draci,jak je to prosím se zapojením toho velkého klaksonu na jawu 550(pařez)myslím ten na těch 4,5V.Protože někde píšou že má být napojen na dvě ploché baterie celkově o napětí 9V a stejnosměrném proudu.Já jsem ho zkoušel zapojit stejnosměrným proudem a v klaksonu jen tak ,,lupkalo".On by asi měl být zapojen na střídavý proud.Jenže jak to mám udělat aby mně ty baterie dávaly střídavý proud?.Já vím že bych ho mohl zapojit přímo z motoru ale zase mně bude oslabovat např.světla,elektriku.Prosím o radu.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2011 16:18
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 a skusil sy pootočit s tím šroubkem co tam je když ti to jen tak lupkalo .... ?
Datum: 19. května 2011 16:18
 Základní otázka: Máš klakson(na stejnosměrný proud), nebo bzučák(na střídavý proud)? Jestli máš klakson na stejnosměrný proud může být problém v nízkém napětí. Jestli máš bzučák na střídavý proud, normálně ho připoj na magneto. Maj to tak všechny pozdější fichtly a je to bez problému. Jak často troubíš, že by ti vadilo mírný pohasnutí světel? Dávat střídač mezi baterku a bzučák by byla zbytečná kompilkace.
Datum: 19. května 2011 11:07
 čus je normální že mi lítaj jisky od kondíku jako prase?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2011 22:39
Jméno: maty
IP: uživatel10415
 cus tak normalni to neni. Znamena to ze kondenzator jeste nakou chvilku vydrzi ale uz nemoc dlouho takze se po nakem podivej  protoze bez neho to nejede
Datum: 18. května 2011 22:39
Posl.aktualizace: 17. května 2011 19:52
 Díky moc
Datum: 17. května 2011 19:52
Jméno: Dancek
IP: uživatel9676
 zdar hej radsi si pockej mivaji tu podsviceny tachac do 80-ti budes to mit lepsi a je to primo na pionyra
Datum: 17. května 2011 19:02
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 Nazdar draci! Čím to může být, že mi 21 pěkně chytne (studená) a jakmile pustím světla tak otáčky hned spadnou a vynechává až celkem zdechne? To trvá několik minut, musím ji nechat ohřát bez světel a až po chvíli kdy jedu můžu teprve zapnout světla.....napadá Vás něco? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2011 12:57
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 Když mám spínač zapalování uprostřed, tak motor normálně startuje a funguje. Když ale zapnu světla, tak se sníží otáčky na volnoběhu (na svíčku N17C až do zhasnutí motoru, na N14C je to mnohem lepší) a za jízdy nejde motor vytočit do takových otáček jako bez světel. Taky ve vyšších otáčkách jakoby vynechávala svíčka jiskru, trochu cuká. Když v tu chvíli vypnu světla, cukat přestane a lépe a plynuleji táhne a jde do vyšších otáček. Nevím, zda je to normální vlastnost Pionýrů, předtím jsem ho nikdy neměl. Na rotoru je číslo 20, nevím, jestli je to W nwbo nějaké jiné označení, pak by to ty 30W cívky asi nemohlo utáhnout...
Pokud Vás to nezdrží a něco Vás napadne, budu velmi vděčný za odpověď.
Datum: 18. května 2011 12:57
Jméno: standa
IP: uživatel6807
 Já tě nechtěl nijak slovně napadnout,znáš mě ne. Jistou logiku to má,ale u pionýra to fakt neni tak brutální pokles....a to co říkáš by platilo v případě že by měl někdo brutálně dokonale seřízenýho fichtla kterej by se na volnoběh sotva převaloval. Tady v tom popisovanym případě bude problém určitě jinde
Datum: 17. května 2011 20:18
 řikam jenom jaký mam zkušenosti, i když byla elektrika zapojená správně tak fichtl po zapnutí světel měl znatelně nižší volnoběh a chcípal
Datum: 17. května 2011 19:46
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 souhlas se standou, i kdyby šly obě světelný cívky do zkratu, mělo by to na rotor sotva znatelnej vliv, taky to vidim na nějakej šlus ve spínačce, a nebo musíš mít volnoběh na hranici chcípnutí...
Datum: 17. května 2011 18:35
Jméno: standa
IP: uživatel6807
 co je to za kravinu? to tak maximálně alternátor u favorita způsobí tak znatelný beždění motoru  To zas nějakej expert zapojoval eletriku a někdo má prostě potřebu vést kabel od kladívek přes indukční cívku až na kontakt světel namísto kontakt pro chcípání....už jsem to viděl hodněkrát.....hodně lidí si myslí že musí bejt indučka spojená se světlama(nevim proč jako?? že by to víc svítilo když se to bude tlačit?  ).....koukni na to jestli ti někdo nezapojil indučku na světla  jinak nejakej error......ale pokud motor bez světel parádně maká,tak bych hledal chybu v kabelech na světla....něco blbě zapojenýho,že se ovlivnuje okruh zapalovací s okruhem světelným(což je špatně)
Datum: 17. května 2011 15:43
 rumštajn: Ale houby...mejcin: Je to tim, že když zapneš světla, tak se ti stíží otáčení motoru, v podstatě když zapneš světla tak jakoby brzdíš motor, po ohřátí je stabilnější volnoběh, takže to utáhne i ty světla...
Datum: 17. května 2011 15:29
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 To je normální asi máš slabý rotor prostě ty světla mají velký odběr tak to nestíhá vyrábět toik proudu na volnoběh
Datum: 17. května 2011 15:22
Jméno: akon
IP: uživatel10792
 ja poznám že mám na motorce vadnou civku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2011 8:59
Jméno: hrony
IP: uživatel11718
 mě se stáva to samé jak rikas při zařátí to začíná vynechávat a jede to úbec huř zkusim jí taky vyměnit
Datum: 18. května 2011 8:59
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pokud je úplně špatná, nepálí vůbec, ale pokud je jen lehce proražená, pozná se to blbě, projevuje se to totiž různě, někdy vynechává na volnoběh, jindy zas po zahřátí a až ve vyšších otáčkách.. asi nejsnažší je mít druhou a při podezření je zkusit vyměnit, když závada zmizí, příčina je jasná..
Datum: 16. května 2011 21:00
Jméno: akon
IP: uživatel10792
 indukčni
Datum: 16. května 2011 20:57
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a jakou máš namysli? světelnou, zapalovací, indukční..
Datum: 16. května 2011 20:49
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 zdarec hoši, potřebuju poradit... Co šteluju šroubkem na přerušovači, když ho budu dotahovat? Aby mi ty blinkry blikaly pomalu nebo rychleji? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2011 20:58
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 tak dík  zítra to skusím a uvidím
Datum: 16. května 2011 20:58
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 myslim že dotahování zrychluje frekvenci blikání, ale jistej si nejsem, třeba poradí někdo kdo má u sebe zrovna motorku..
Datum: 16. května 2011 20:52
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 samozřejmě sem to první zkusil, ale jeto ještě horší a už sem to nemohl vyštelovat... takže asi tak... a nechcu savtom rýpat, dokud si nebudu jistý co vůbec štěluju
Datum: 16. května 2011 20:19
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 sice ti přímo neodpovim, ale to je tak těžký zapnout zapalování (případně nastartovat), zapnout blinkry a štelovat to při blikajících?
Datum: 16. května 2011 20:10
Jméno: George
IP: uživatel1834
 Čus draci,jakou mám koupit do pionýra svíčku když mě nechytá za tepla za studena chytá krásně na 1 nakopnutí. DĚKUJI
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2011 18:35
 svíčka N14c brisk nebo Denso a nebo kup z fichtlkramku PAL 14 toje dobrá svíčka a když za tepla nechytá tak to roztlač pojede určitě
Datum: 27. května 2011 18:35
Jméno: standa
IP: uživatel11709
 Pokud neni ten fichtl nějak brutálně rozštelovanej,tak je úplně normální že to chytá teplý třeba až na třetí šlápnutí,stačí to naklonit k jedný straně(no jo ale ted která to je  ) a chytá i teplej na první....svíčku samozřejmně N15C a nebo N14C,ale ta N15C by měla bejt univerzální pro seriovku.
Datum: 16. května 2011 18:46
 n14c
Datum: 15. května 2011 23:19
 A indukční cívka na Garelli jde taky z Puch???
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2011 13:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 garelli ani puch nemá indukční cívku jako pionýr , ale ta v zapalování má 2 vinutí takže je i jako indukční....je to na stejnej způsob jako u čz 150 nebo u stadiona prostě ze zapalování ti hned vede kabel na svíčku
Datum: 15. května 2011 13:49
 Čus Draci! Potřebuju poradit, u tatrana mi nesvítilo přední světlo. Zjistil jsem že tam byly vytrhnutý nějaký dráty a že parkovačka je prasklá. Dal jsem tam novou a dráty zapojil (možná blbě). Tlumený a dálkový světlo sice svítí jak má, ale parkovačka nesvítí a ještě k tomu pálí pojistku. I když jsem tu žárovku odpojil a zapnul světla, tak to za 10 vteřin zase spálilo pojistku. Podle el.schématu má jít kabel od parkovačky k žárovce osvětlující tachometr. Místo toho jde kamsi k přednímu blinkru a tachometr taky nesvítí. Nevím co s tim. Víte někdo jak to teda má bejt zapojený a proč to pálí pojistku? Ta pojistka co se pálí je od parkovačky, osvětlení tachometru a zadního světla. Díky moc! Chtěl jsem to sice napsat do TMKlubu, tam jsou specialisti na Manety a Tatrany  , ale už 3 dny mi to píše že stránka je nedostupná tak nevim co s nima je....
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2011 15:28
Jméno: jony1203
IP: uživatel11667
 No to je jedno, na STK to stejně ani nekontrolovali
Datum: 16. května 2011 15:28
|



|