slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  102  103  104  105  106  107  108  109  110  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau mám problém na mé jawě nastavil jsem předstih na 1,9mm před horní uvrtí a odtrh mám 0,50mm a když dám svíčku do faje a přiložím ju k válci a nakopávám a někdy se na svíčce objeví jiskra a někdy vůbec ne jiskra má barvu někdy modrou někdy modrobílou myslíte že to pojede nemůžu to vyzkoušet protože nemám oleje musím je koupit dík moc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 0:38
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
srazil si odtrh na svíčce na 0,4-0,5mm? normálně je 0,7mm, což je fichtla moc, pak by mohla vynechávat jiskra... nebo možná jen málo šlapeš..
 
 
Datum: 14. dubna 2011 0:38
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Normálně :-D...aby nebyla moc vydřená, nesmí bejt někde víc sjetá, ohoblovaná atd..
 
 
Datum: 13. dubna 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: Castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj a nebo mám špatnou váčku není někde tady na netu fotka jak má vypadat dobrá váčka.
 
 
Datum: 13. dubna 2011 22:26
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tk já nwm tam toho je moc ... slabá indukční cívka, zapalovací pól, (může být i dost vzdálenej od rotoru)...jeestli tam máš svíčku brisk tak zklepni kontakty na 0.40, a odtrh na kladívku bych dal taky 0.4.
 
 
Datum: 13. dubna 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: Castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo ty mám nastavené na 100% dobre
 
 
Datum: 13. dubna 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co izolační podložky, máš je dobře sestavené?
 
 
Datum: 13. dubna 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: Castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kladívka jsem vyčistil a kondík mám úplně novéj.
 
 
Datum: 13. dubna 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: velký péro      IP: uživatel1723    
zkontroluj kladívka jestli na nich není poscka ( škvarek ) a kdyžtak je opiluj pilníčkem a zkontroluj ještě kondík
 
 
Datum: 13. dubna 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: Jakub Z.      IP: uživatel9464    
Ahoj všem. Mám takovej jednoduchej dotaz. U ČZ 175/477 je kostra k baterce na + nebo -? Na starých strojích sem vždycky viděl kostru na +, ale v příručce k čezetě je ve schématu mínus. Navíc mám pocit, že mi chlápek při prodeji říkal kostru na +, ale problém je v tom, že už si to moc nepamatuju. :-D Díky moc! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, tak tam dej - na kostru a bude to v pořádku :-)
 
 
Datum: 13. dubna 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: Jakub Z.      IP: uživatel9464    
To on říkal, že to dával nový. I relátko měnil, ale to vypadá stejně. Ale co jsem teď koukal na schéma pro 634, tak tam je baterka taky kostra na -, tak snad by to neměl být problém. Jinak díky moc!
 
 
Datum: 13. dubna 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V roce 70 ještě žádná 634 nejezdila, takže to tam dal dodatečně...
 
 
Datum: 13. dubna 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: Jakub Z.      IP: uživatel9464    
1970
 
 
Datum: 13. dubna 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možný je všechno...co je to za rok...
 
 
Datum: 13. dubna 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: Jakub Z.      IP: uživatel9464    
No relé je tam klasika, ale na statoru dynama je napsáno: JAWA 634... Není možný, že tam hodil dynamo z 350?
 
 
Datum: 13. dubna 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Origo je na -
 
 
Datum: 13. dubna 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, ví tady někdo jak maj bejt fakt přesně poskládaný izol.podložky na kladívku??Sroub,pod nim plech kladivek,ctvercova izol.pod ,kladívko, v něm kulatá izol.pod.pakˇzas čtvercová, no a pak kondík atd. Mám to dobŕe dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasný díky :-)
 
 
Datum: 13. dubna 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš to dobře.. jde o to, aby se pohyblivé kladívku a jeho kontakt nedotýkal kostry, proto je pomocí těchto podložek odizolovaný.. jestli je odizolovaný dobře se dá snadno zjistit multimetrem po odpojení kontaktů
 
 
Datum: 13. dubna 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: Jiří      E-mail:      IP: uživatel11536    
Sháním alternátor na Jawa dandy 125. Není možné ho nikde sehnat, nevíte o něčem?? už su zoufalý.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
 
 
Datum: 20. dubna 2011 14:55
 
 
 
 
Jméno: jiricekd3      IP: uživatel11536    
do ceho mam zavolat?
 
 
Datum: 20. dubna 2011 14:48
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel2692    
zkus zavolat do vape ;-)
 
 
Datum: 13. dubna 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: jawar smolar      IP: uživatel9345    
cau drraci moje jawka 350/638 ma takovy problém nastartoval jsem motorku po zimě dal jsem nové cívky svíčky kladívka kondíky seřidil předstih vymenil olej vyčistil karbec(dělam to po každé zimě) ale po zahřáti přestane jet chcipne zase chytne a po 5min jizdy zas. jsem z toho zoufaly uz nevim o stim prisíím o pomoc diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: jawar smolar      IP: uživatel9345    
okey dik za radu
 
 
Datum: 14. dubna 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
skus ty svicky vymenit
 
 
Datum: 13. dubna 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel11534    
Zdar draci mám takovej problém když dám zapalovací cívku nahoru do leva na stator tam kde má byt origo zapalovací tak mě to neháže jiskru a když ji dám na jiný místo tak háže. Vůbec nevím čím to může být potřebuji tam mět všechny 3 cívky kvůli světlům a klaksonu. Děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 8:01
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Koukni na číslo vyražené na rotoru... pokud začíná 20-xxxx tak patří nahoru vlevo a jedná se o větší zapalovací pól, pokud má vyreženo 05-xxxx tak patří pravo dolu a jedná se o menší zapalovací pól. Pochopitelně adekvátně k tomu zapojit variantu světelného okruhu. Platí že 05 je 20W verze elektroinstalace a 20 je 30W verze zapojení elektroinstalace.
 
 
Datum: 14. dubna 2011 8:01
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sa ujisti aby ti cievka nešúchala o rotor inakfungovať nebude aj ju zase maš daleko od rotora tiež fungovať nebude ideálne je asi ju mať 0,4 0,5 mm od rotora
 
 
Datum: 13. dubna 2011 16:41
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čav mal by som otázku ešte volakedy v zime som sem písal ohladom bezkontaktu na fichtla od Chonga a mal som tu nejaký koment že to mal niekto skombinované s klasickým kontaktom a prepínačom prepínal kontakt alebo bezkontakt . Chcel by som to skúsit spravit lebo henten bezkontakt nemožem furt nastaviť že by som si nastavil normálny kontakt tak jak má byť a podla neho potom nastavil bezkontakt len neviem či može ostat bezkontakt odpojený od indučky a či sa nespály taktiež či sa volačo nemože stat kontaktu. Dakujem za všetky odpovede. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 8:02
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Trochu zmatený dotaz... napiš mi na mail jakej máš přesně problém.
 
 
Datum: 14. dubna 2011 8:02
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci mám zapojenou elektriku podle tohoto schématu http://cezeta477.wz.cz/data/cz-175-477/eletrika.htm a šlabe bezvadně akorát mi jedou strašně rychle blinkry při vyžších otáčkách.Mám novej přerušovač, relé tak si myslím že to asi nemá být takhle zapojené ty blinkry ale nevim.Máte někdo skušenosti s tímhle zapojením nebo jak máte zapojené blinkry vy ? Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 13:14
 
 
 
 
Jméno: CZK      IP: uživatel9460    
Na 6V ti elektronickej z feldy nebude korektně pracovat. Právě proto že je elektronickej. Jukni i jinam na web, vim že to bylo už řešený mnohokrát. (motorkáři, jawamanie a pod.)
 
 
Datum: 13. dubna 2011 13:14
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ajo, ona je to 6V tak sry, priste budu nejdriv myslet nez neco placnu :-D Ikdyz mozna by na 6V mohl behat
 
 
Datum: 12. dubna 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karlos: a bude ten z filcky fungovat i na 6V?
 
 
Datum: 12. dubna 2011 20:11
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přerušovač z felcky to jistí, jestli chceš, tak mám někde obrázek jak ho zapojit ;-) Myslim, že špatnym zapojením se mi povedlo jeden odpálit, naštěstí ho vzali v prodejně na reklamaci, když jsem jim řekl, že neěšel :-D U bimetalovejch přerušovačů je tohle normální jev
 
 
Datum: 12. dubna 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to vyřešil elektronickym přerušovačem blinkrů
 
 
Datum: 12. dubna 2011 17:21
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel9345    
ty blinkdy maji dobré zapojení ale musíš tam dát žarowky se stejným výkonem třeba př.4x 10W tka budou blikat stejně
 
 
Datum: 12. dubna 2011 17:16
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No ty polský mrdky nic takovýho nemaj.Ale i tak on přerušuje krásně když je vyplný motor nebo volnoběh.Ale jak se zvýší otáčky jak se začne pořádně dobíjet tak to začne blykat strašně rychle
 
 
Datum: 12. dubna 2011 17:15
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
Nejsem sy jistý ale nenastavujese to tím šroubkem na přerušovači ? :-D
 
 
Datum: 12. dubna 2011 17:04
 
 
 
 
Jméno: Marejo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den, potřeboval bych poradit jaké mám použít diody na tento můstek (hodnoty) ? http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-usmernovac-graetzuv-mustek.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 15:57
 
 
 
 
Jméno: Marejo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za rady. Použiji tedy ty SR3100, je to samozřejmě na fichtla.
 
 
Datum: 12. dubna 2011 15:57
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Předpokládám že ortodoxně chceš provozovat síť na 6V.. inu tedy pokud pól dodává 15W, platí že 15W/6V=2,5A z čehož mi vyplývá že 1N4007, která je navíc zbytečně na 1000V je jaksi proudově poddimenzovaná a k smrti odsouzená. Osobně používám SR3100. jedná se o 3A/100V v provedení shottky, tj s menším úbytkem napětí mezi vývody.
 
 
Datum: 12. dubna 2011 10:48
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlépe správně dimenzované.. můstek je jen schéma zapojení, ale je rozdíl jestli ho chceš na usměrnění ledkovýho světla nebo svářecího trafa...
 
 
Datum: 11. dubna 2011 23:45
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Myslím že by tam mohly stačit 1N4007 ty sou na 1 Ampéru, stojí jedna korunu, já je použil pro zadní ledkové světlo! Ale pokud chceš usměrňovat všechny cívky(každou zvlášť! ) tak možná by byly lepší ještě na větší proud...
 
 
Datum: 11. dubna 2011 22:39
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci. Tak dneska jsem dodělat na svoji 250/353 novou elektriku a nasadil jsem tam nově nabitou baterii a novy relátko na 75W a všechno by mělo byt v cájku, po nastartování kontrolka zhasne a mělo by dobíjet. Měřili jsme to ampérmetrem a nastavili sme tam 20V a ukázalo mi to 7.00V a pak sme to přepli na 200V a ukázalo mi to 0.07 a když jsem přidal tak 0.08 je to správně? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to měřil kamoš svojim voltmetrem :-D nechtěl jsem mu do teho kecat :-). Jsem mu řikal změř to na 20V a pak to ještě změřil na těch 200V. :-D Tak ale hlavně že sme naměřili tu hodnotu :-D :-). No on ten kamoš dělá teď už hlavně japonsky motorky tak takovej odbornik jak on určitě jen tak nebudu. :-) Já jsem se do minulejch prazdnin vrtal jenom v pionýrech takže ještě nejsem tak zkušenej v mašinách. Ale udělal jsem si novou elektriku tak su spokojenej :-).
 
 
Datum: 11. dubna 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tim odborníkem můžeš bejt taky, vše najdeš v příručce k relé http://www.cezeta487.ic.cz/dokumenty.php ... jinak nechápu proč měříš napětí na 6V baterce v rozsahu do 200V, taky si přece v hospodě neobjednáváš 0,005 hektolitru piva...
 
 
Datum: 11. dubna 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no a jak se to seřizuje to relátko kdyžtak? Nebo bych musel zase otravovat tady jednoho odbornika na to a ten má málo času... :-)
 
 
Datum: 11. dubna 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel9345    
kdyby to v těch vysokých ukazovalo 9V tak musiš seštelovar regulátor pokud to umíš a a pokud tito udrží těch 8V tak je to good jinak měr v rozsahu 20V a prosim když tak použil multimetr a ne ampermetr ten by jsi spalil :-D Voltmetr měří volty ampermetr ampéry ohm metr ohmy neboli odpor jina se ohmmetrem měří odpor k príci dneska jsem měl Mohmy :-D
 
 
Datum: 11. dubna 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
winc: Ampérmetrem měříš ale něco jiného :-D a měř to v rozsahu do 20V...
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dost lidi tomu řiká ampérmetr :-D. NEzkoušel jsem ale zkusim to rači kdyby to tam ukázalo 0.09 tak by to bylo špatny už že?
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel9345    
takže ze startu bych tě chtěl opravit když tak Voltmetrem:-D 7V je správné jeto v toleranci a 8 ti dobíjí ve zvýšených otáčka ale udrží to těch 8V když dáš třeba plný plyn???? když ne tak ti to zničí baterku
 
 
Datum: 11. dubna 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: peca      IP: uživatel1226    
Cus hele mam doma baterku do motorek 6V za kolik ji muzu prodat ? popripade jestli nekdo nemate zajem dystak mejl petrkudrnacx@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 10:55
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Taky mám doma baterku na 6V... je jí asi tak deset let a tak tři čtyři jsem jí nedobíjel... Ale je nalitá a olova je v ní furt dost, jen už krapátek nedrží pohromadě a je vysypané u dna :-D. Ale to by s běžnými neznalostmi průměrnýmu kupci přeci nemělo vůbec vadit... :-D
 
 
Datum: 12. dubna 2011 10:55
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží na stáří a skutečný kapacitě, ale pochybuju že za to někdo bude chtít dát víc než flašku..
 
 
Datum: 11. dubna 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci fichtl mi hází malou jiskru i když tam dam svičku která tam byla brisk NR 15 C nebo novou Brisk N 15 C furt hází malou jiskru předstih jsem dělal podle měrek zkoušel jsem věčí i menši ale furt nic ted to mám seřízeny nejlíp ale jiskra furt moc malá zdá semi že někdy že ani jiskru nedá kámoš řikal ad si sezenu nákou palku 7 že to asi neutahne to zápalko ale před tím to slo v poho myslíte ze je spatná třeba indukční cívka ?nebo to je tou svíčkou ? na simsonu hazela ale jiskru normal velkou ale simson taky tam dá víc V odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2011 18:08
 
 
 
 
Jméno: Vladimír      IP: uživatel11645    
Ahoj.To co ti říkal kámoš to vůbec neber vážně.To je uplná kravina že to neutáhne.Když jsem to četl dostal jsem z toho záchvat smíchu
 
 
Datum: 04. května 2011 18:08
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
i ja sa prikláňam k tomu že máš vyžmýkaný rotor
 
 
Datum: 10. dubna 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
máš třeba slabý rotor
 
 
Datum: 10. dubna 2011 17:55
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten by měl být v poho
 
 
Datum: 10. dubna 2011 14:50
 
 
 
 
Jméno: Nike 21      IP: uživatel11309    
A co kondenzátor memáš ho špatnej?:-D
 
 
Datum: 10. dubna 2011 14:33
 
 
 
 
Jméno: TOM      IP: uživatel11175    
čau draci mohu se vás zeptat když si koupim novou indukční cívku na jawa 20 tak mi bude lépe startovat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 18:41
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vylad si předstih odtrh dej novou svičku a budeš to nakopavat na poprve jako já :-) indučkou nic nepomužeš
 
 
Datum: 10. dubna 2011 18:41
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Před rokem sem kupoval novou indukčku, i přesto že stará fungovala výborně. Startovalo to na první kop,Avšak asi po měsíci jiskra slábla, a momentálně sem tam kde sem byl. Takže jestli ti to za tři stovky stojí...
 
 
Datum: 10. dubna 2011 11:54
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim,sice se to netyka Jaw a čz,ale i tak se zeptam nejdřív tady,kde pár lidí znám.U hondy NSR 1991. rok mi blbne otáčkoměr,někdy funguje,někdy ne.Kdyř přidám,ukazuje otáčky správně,po klesnutí otáček se na chvilinku zastaví asi na 3000 a padne na nulu.Občas taky když padne na nulu začne motorka po přidání chcípat.Dělá to jen někdy,ne pořád.Nevíte co s tím? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 13:47
 
 
 
 
Jméno: Ajska      IP: uživatel11581    
Zkontroluj si zda máš všude dobře propojenou kostru(zemnící pól baterie) s rámem,motorem a přístroji,tam by mohla být chyba.
 
 
Datum: 19. dubna 2011 13:47
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsem si jistý jak to u těhdle motorek je ale co nějaká řídící jednotka, zápalko něco kolem toho , tam bych hledal chybu.. v nízkých otáčkách pak pracuje motor špatně, ale nemám nsr a neměl jsem takže bohužel, ovšem pokud to bude řídící jednotka nebo elektro.. na to doma asi nepříjdeš už u týhle motorky, záleží jak je to dělaný.. těžko takhle říct
 
 
Datum: 10. dubna 2011 0:32
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim draci. Potřebuju pár rad, dělám novou elektriku na jawě 250/353 a dělám to podle schémata čz 175/477 : http://cezeta477.wz.cz/data/cz-175-477/schema2.jpg a mám pár otázek. Kontrolku nabíjení jsem zapojil a když zapnu kliček tak se rozsviti a když vytahnu tak zhasne přesně jak má a mělo by zhasnout když bych normálně rukou scvaknul relátko?Nebo zhasne až nastartuju a relátko se scvakne samo? A světla by měli po nastartování jet přez dynamo?Nebo z baterky protože mi ty světla svitijou nějak slabě když nemám nastartovany a ještě jsem nestartoval protože to nemám všecko hotovy. Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 23:41
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel9345    
takže relatko scvakne samo a kontrolka nabijení zhasne po nastartování pokud by kontrolka i nadale svitila tak ti nedobíji baterku , světla jdou z baterky slabou máš asi tu baterku malo nabitou jakmile nastartuješ tak dynamo začne nabíjet a světla bíce svitit takže ano jde to z baterky
 
 
Datum: 09. dubna 2011 23:41
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
zdravím, mám takový záhadný problém na jawě 20, ještě nedávno mi normálně jezdila, pak se začal pořád rozhašovat odtrh, takže to neházelo jiskru, pokaždý když jsem ho nastavil, tak jsem tak 10 kopnul startpákou a byl rozhašený, pak už to nepomáhalo ani nastavit prostě už neházela jiskru, všechny kábly mám zapojený dobře nic utržený, tak jsem zkoušel dát jinší zapalování ale to taky nepomohlo, zkoušel jsem i jinou indukční cívku, i asi tak tři jiné zapalovací poly, vzdálenosti cívek od magneta mám nastavenou přesně podle vlašky od matoni a svíčka je nová a zkoušel jsem i jinou novou děkuji všem moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: pisky      IP: uživatel7152    
boocheer: domlouvali sme se na tom plechu a pak si me zacal nějak ignorovat...tak jak teda? Napiš jestli jo, nebo jestli ne a proč? ;-) díky.... jawasss: podívej se jestli nemáš povolenou vačku, jinak to asi budou ty ložiska..taky sem s tím měl problém
 
 
Datum: 09. dubna 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš promazanou tu peřinku která maže vačku? jestli to máš suché tož se ti brousí na kladívku pertinax a odtrh ti hned odejde do kytek
 
 
Datum: 09. dubna 2011 18:26
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jasný, to busou na 99 % vymletý ložiska. Taky sem to mél, až jednou se to tak vymlelo, že ten odtrh skákal moc a nedávalo to jiskru.
 
 
Datum: 09. dubna 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: jimmy3      IP: uživatel11351    
Ahoj, chtěl bych se zeptat na zapojení indukční cívky. Bude to házet jiskru když zapojim do indukčky jen kabel od kladívka na ten pravej šroubek indukčky? Nemusí se indukčka ještě nějak ukostřit? Díky, mám fichtla 21čku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 13:56
 
 
 
 
Jméno: jimmy3      IP: uživatel11351    
A kam mám zapojit do indukčky ten ukostřenej kabel? Jestli ukostřim ten pravej kontakt indukčky kde je kabel od kladívka tak se vyzkratuje ten starovací okruh a nebude tu házet jiskru ne? Takže musím ukostřit ten levej kontakt indukčky?
 
 
Datum: 09. dubna 2011 13:56
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
kabel od kladívka vede na indučky a z indučky ti vede kabel kterej musíš ukostřit
 
 
Datum: 09. dubna 2011 13:08
 
 
 
 
Jméno: Kulich      IP: uživatel7722    
Vracel jsem se dneska v noci domů na svojí číze 175/487 a moc jsem toho hold neviděl, origo žárovka v předním světlometu nestačí, jakou silnější tam můžu narvat? Co tahle halogenová http://www.fichtlkramek.cz/nahled/halogen_6v_35_35w_hs12.html , bude pasovat do původní paraboly a utáhne to origo dynamo bez vybíjení baterky? Bude svítít líp, než nejsilnější klasická dvouvláknová žárovka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 13:05
 
 
 
 
Jméno: Kulich      IP: uživatel7722    
Aha, není napařování jako napařování :-). Myslíš pokovení zadní části paraboly, aby lépe odrážela světlo. Na kolik to vyjde, není lepší pořídit parabolu novou?
 
 
Datum: 09. dubna 2011 13:05
 
 
 
 
Jméno: Kulich      IP: uživatel7722    
Napařit, a jak na to? Nepoškodí se tím ta odrazná vrstva co je vzadu na skle?
 
 
Datum: 09. dubna 2011 13:02
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel11496    
halogen ti moc nevyřeší, tvuj problém je vysvícená parabola, takže nechat napařit a uvidíš jak to pak bude svítit, pak stačí i obyčejná asymetrická 35W..
 
 
Datum: 09. dubna 2011 10:19
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy      IP: uživatel10398    
já mám ČZ 477 ze 75 watovým dynamem a taky jsem si tm dal halogenovku 6V 35 W a uplně v pohodě akorát s budeš muset sehnat jinou parabolu do které pasují halogenovky ale rozdíl to určitě je
 
 
Datum: 09. dubna 2011 8:40
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel9097    
Zdravím, tak jsem si řekl že během tohodle jara zkusím naposledy udelat něco s Mustangem... Jede parádně, jen nehcce chytnout na pakáku, ani za studena, ani za tepla... Zkoušel jsem všechny Brisk svíčky a ani jedna mě problému nezbavila, karburátor je kompletně vyčištěnej povyměnovanej palivovej ventil, šoupátko, jehla a nevím co všechno... Prý tu někdo má dorbý zkušenosti s jedním typem svíčky, kterej na startování zásadně pomohl... poradil by někdo, co to bylo za svíčku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svíčka ti špatně nastavenej předstih nebo rozeštelovanej karbec neopraví, to musíš sám, až to uděláš, při seřizování pomoct svíčka s vysunutým jiskřištěm, značená Y (např N15YC)
 
 
Datum: 08. dubna 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy      IP: uživatel8993    
Čau hej nějákou super svíčku neznám ale míval jsem podobnej problém na fichtlu a tež sem mněnil svíčky a bůhví co všechno a nakonec jsem zjistil že stačí jen sklepnout odtrh svíčky na 0,4 - 0,5 mm protože ty koupené mají z výroby 0,7... nevim jak si skušený ale tohle je základ aby ti to dobře chytalo Požívám N15C. Jinak pak je taky důležitá komprese.
 
 
Datum: 08. dubna 2011 17:29
 
 
 
 
Jméno: honza 23      IP: uživatel10429    
čau draci je mozný že mi na mim mustangovi odchazej svíčky tím ze jde do nich docela hodne proudu ????\r\npředem dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 23:27
 
 
 
 
Jméno: honza 23      IP: uživatel10429    
tak dík asi mas pravdu protože tam mam karbec dellorto a jeste se v něm moc neviznam. fakt dík :-D
 
 
Datum: 07. dubna 2011 23:27
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co je hodne proudu ? Muzou odchazet nepravidelnosti jiskry, bohatou smesi....problem bych nehledal v aperech, ale v kontaktech zapalovani a karburatoru ;-)
 
 
Datum: 07. dubna 2011 22:24
 
<  102  103  104  105  106  107  108  109  110  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 19:14:51 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu