|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau mám problém na mé jawě nastavil jsem předstih na 1,9mm před horní uvrtí a odtrh mám 0,50mm a když dám svíčku do faje a přiložím ju k válci a nakopávám a někdy se na svíčce objeví jiskra a někdy vůbec ne jiskra má barvu někdy modrou někdy modrobílou myslíte že to pojede nemůžu to vyzkoušet protože nemám oleje musím je koupit dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 0:38
 srazil si odtrh na svíčce na 0,4-0,5mm? normálně je 0,7mm, což je fichtla moc, pak by mohla vynechávat jiskra... nebo možná jen málo šlapeš..
Datum: 14. dubna 2011 0:38
 Normálně  ...aby nebyla moc vydřená, nesmí bejt někde víc sjetá, ohoblovaná atd..
Datum: 13. dubna 2011 22:29
 jj a nebo mám špatnou váčku není někde tady na netu fotka jak má vypadat dobrá váčka.
Datum: 13. dubna 2011 22:26
 Tk já nwm tam toho je moc ... slabá indukční cívka, zapalovací pól, (může být i dost vzdálenej od rotoru)...jeestli tam máš svíčku brisk tak zklepni kontakty na 0.40, a odtrh na kladívku bych dal taky 0.4.
Datum: 13. dubna 2011 22:20
 jo ty mám nastavené na 100% dobre
Datum: 13. dubna 2011 22:12
 A co izolační podložky, máš je dobře sestavené?
Datum: 13. dubna 2011 22:08
 kladívka jsem vyčistil a kondík mám úplně novéj.
Datum: 13. dubna 2011 21:57
Jméno: velký péro
IP: uživatel1723
 zkontroluj kladívka jestli na nich není poscka ( škvarek ) a kdyžtak je opiluj pilníčkem a zkontroluj ještě kondík
Datum: 13. dubna 2011 21:51
Jméno: Jakub Z.
IP: uživatel9464
 Ahoj všem. Mám takovej jednoduchej dotaz. U ČZ 175/477 je kostra k baterce na + nebo -? Na starých strojích sem vždycky viděl kostru na +, ale v příručce k čezetě je ve schématu mínus. Navíc mám pocit, že mi chlápek při prodeji říkal kostru na +, ale problém je v tom, že už si to moc nepamatuju.  Díky moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 21:39
 Jo, tak tam dej - na kostru a bude to v pořádku
Datum: 13. dubna 2011 21:39
Jméno: Jakub Z.
IP: uživatel9464
 To on říkal, že to dával nový. I relátko měnil, ale to vypadá stejně. Ale co jsem teď koukal na schéma pro 634, tak tam je baterka taky kostra na -, tak snad by to neměl být problém. Jinak díky moc!
Datum: 13. dubna 2011 21:33
 V roce 70 ještě žádná 634 nejezdila, takže to tam dal dodatečně...
Datum: 13. dubna 2011 21:27
Jméno: Jakub Z.
IP: uživatel9464
 1970
Datum: 13. dubna 2011 21:26
 Možný je všechno...co je to za rok...
Datum: 13. dubna 2011 21:26
Jméno: Jakub Z.
IP: uživatel9464
 No relé je tam klasika, ale na statoru dynama je napsáno: JAWA 634... Není možný, že tam hodil dynamo z 350?
Datum: 13. dubna 2011 21:24
 Origo je na -
Datum: 13. dubna 2011 21:22
 Zdar, ví tady někdo jak maj bejt fakt přesně poskládaný izol.podložky na kladívku??Sroub,pod nim plech kladivek,ctvercova izol.pod ,kladívko, v něm kulatá izol.pod.pakˇzas čtvercová, no a pak kondík atd. Mám to dobŕe dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 20:40
 jasný díky
Datum: 13. dubna 2011 20:40
 máš to dobře.. jde o to, aby se pohyblivé kladívku a jeho kontakt nedotýkal kostry, proto je pomocí těchto podložek odizolovaný.. jestli je odizolovaný dobře se dá snadno zjistit multimetrem po odpojení kontaktů
Datum: 13. dubna 2011 20:31
 Sháním alternátor na Jawa dandy 125. Není možné ho nikde sehnat, nevíte o něčem?? už su zoufalý..
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2011 14:55
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Datum: 20. dubna 2011 14:55
Jméno: jiricekd3
IP: uživatel11536
 do ceho mam zavolat?
Datum: 20. dubna 2011 14:48
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 zkus zavolat do vape
Datum: 13. dubna 2011 22:07
Jméno: jawar smolar
IP: uživatel9345
 cau drraci moje jawka 350/638 ma takovy problém nastartoval jsem motorku po zimě dal jsem nové cívky svíčky kladívka kondíky seřidil předstih vymenil olej vyčistil karbec(dělam to po každé zimě) ale po zahřáti přestane jet chcipne zase chytne a po 5min jizdy zas. jsem z toho zoufaly uz nevim o stim prisíím o pomoc diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 21:09
Jméno: jawar smolar
IP: uživatel9345
 okey dik za radu
Datum: 14. dubna 2011 21:09
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 skus ty svicky vymenit
Datum: 13. dubna 2011 20:57
 Zdar draci mám takovej problém když dám zapalovací cívku nahoru do leva na stator tam kde má byt origo zapalovací tak mě to neháže jiskru a když ji dám na jiný místo tak háže. Vůbec nevím čím to může být potřebuji tam mět všechny 3 cívky kvůli světlům a klaksonu. Děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 8:01
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Koukni na číslo vyražené na rotoru... pokud začíná 20-xxxx tak patří nahoru vlevo a jedná se o větší zapalovací pól, pokud má vyreženo 05-xxxx tak patří pravo dolu a jedná se o menší zapalovací pól. Pochopitelně adekvátně k tomu zapojit variantu světelného okruhu. Platí že 05 je 20W verze elektroinstalace a 20 je 30W verze zapojení elektroinstalace.
Datum: 14. dubna 2011 8:01
 sa ujisti aby ti cievka nešúchala o rotor inakfungovať nebude aj ju zase maš daleko od rotora tiež fungovať nebude ideálne je asi ju mať 0,4 0,5 mm od rotora
Datum: 13. dubna 2011 16:41
 Čav mal by som otázku ešte volakedy v zime som sem písal ohladom bezkontaktu na fichtla od Chonga a mal som tu nejaký koment že to mal niekto skombinované s klasickým kontaktom a prepínačom prepínal kontakt alebo bezkontakt . Chcel by som to skúsit spravit lebo henten bezkontakt nemožem furt nastaviť že by som si nastavil normálny kontakt tak jak má byť a podla neho potom nastavil bezkontakt len neviem či može ostat bezkontakt odpojený od indučky a či sa nespály taktiež či sa volačo nemože stat kontaktu. Dakujem za všetky odpovede.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2011 8:02
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Trochu zmatený dotaz... napiš mi na mail jakej máš přesně problém.
Datum: 14. dubna 2011 8:02
 Čau draci mám zapojenou elektriku podle tohoto schématu http://cezeta477.wz.cz/data/cz-175-477/eletrika.htm a šlabe bezvadně akorát mi jedou strašně rychle blinkry při vyžších otáčkách.Mám novej přerušovač, relé tak si myslím že to asi nemá být takhle zapojené ty blinkry ale nevim.Máte někdo skušenosti s tímhle zapojením nebo jak máte zapojené blinkry vy ? Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2011 13:14
Jméno: CZK
IP: uživatel9460
 Na 6V ti elektronickej z feldy nebude korektně pracovat. Právě proto že je elektronickej. Jukni i jinam na web, vim že to bylo už řešený mnohokrát. (motorkáři, jawamanie a pod.)
Datum: 13. dubna 2011 13:14
 ajo, ona je to 6V tak sry, priste budu nejdriv myslet nez neco placnu  Ikdyz mozna by na 6V mohl behat
Datum: 12. dubna 2011 20:33
 karlos: a bude ten z filcky fungovat i na 6V?
Datum: 12. dubna 2011 20:11
 přerušovač z felcky to jistí, jestli chceš, tak mám někde obrázek jak ho zapojit  Myslim, že špatnym zapojením se mi povedlo jeden odpálit, naštěstí ho vzali v prodejně na reklamaci, když jsem jim řekl, že neěšel  U bimetalovejch přerušovačů je tohle normální jev
Datum: 12. dubna 2011 20:08
 Já to vyřešil elektronickym přerušovačem blinkrů
Datum: 12. dubna 2011 17:21
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 ty blinkdy maji dobré zapojení ale musíš tam dát žarowky se stejným výkonem třeba př.4x 10W tka budou blikat stejně
Datum: 12. dubna 2011 17:16
 No ty polský mrdky nic takovýho nemaj.Ale i tak on přerušuje krásně když je vyplný motor nebo volnoběh.Ale jak se zvýší otáčky jak se začne pořádně dobíjet tak to začne blykat strašně rychle
Datum: 12. dubna 2011 17:15
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Nejsem sy jistý ale nenastavujese to tím šroubkem na přerušovači ?
Datum: 12. dubna 2011 17:04
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 15:57
 Díky za rady. Použiji tedy ty SR3100, je to samozřejmě na fichtla.
Datum: 12. dubna 2011 15:57
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Předpokládám že ortodoxně chceš provozovat síť na 6V.. inu tedy pokud pól dodává 15W, platí že 15W/6V=2,5A z čehož mi vyplývá že 1N4007, která je navíc zbytečně na 1000V je jaksi proudově poddimenzovaná a k smrti odsouzená. Osobně používám SR3100. jedná se o 3A/100V v provedení shottky, tj s menším úbytkem napětí mezi vývody.
Datum: 12. dubna 2011 10:48
 nejlépe správně dimenzované.. můstek je jen schéma zapojení, ale je rozdíl jestli ho chceš na usměrnění ledkovýho světla nebo svářecího trafa...
Datum: 11. dubna 2011 23:45
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Myslím že by tam mohly stačit 1N4007 ty sou na 1 Ampéru, stojí jedna korunu, já je použil pro zadní ledkové světlo! Ale pokud chceš usměrňovat všechny cívky(každou zvlášť! ) tak možná by byly lepší ještě na větší proud...
Datum: 11. dubna 2011 22:39
 Zdar draci. Tak dneska jsem dodělat na svoji 250/353 novou elektriku a nasadil jsem tam nově nabitou baterii a novy relátko na 75W a všechno by mělo byt v cájku, po nastartování kontrolka zhasne a mělo by dobíjet. Měřili jsme to ampérmetrem a nastavili sme tam 20V a ukázalo mi to 7.00V a pak sme to přepli na 200V a ukázalo mi to 0.07 a když jsem přidal tak 0.08 je to správně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2011 22:44
 to měřil kamoš svojim voltmetrem  nechtěl jsem mu do teho kecat  . Jsem mu řikal změř to na 20V a pak to ještě změřil na těch 200V.  Tak ale hlavně že sme naměřili tu hodnotu  . No on ten kamoš dělá teď už hlavně japonsky motorky tak takovej odbornik jak on určitě jen tak nebudu.  Já jsem se do minulejch prazdnin vrtal jenom v pionýrech takže ještě nejsem tak zkušenej v mašinách. Ale udělal jsem si novou elektriku tak su spokojenej  .
Datum: 11. dubna 2011 22:44
 tim odborníkem můžeš bejt taky, vše najdeš v příručce k relé http://www.cezeta487.ic.cz/dokumenty.php ... jinak nechápu proč měříš napětí na 6V baterce v rozsahu do 200V, taky si přece v hospodě neobjednáváš 0,005 hektolitru piva...
Datum: 11. dubna 2011 22:20
 no a jak se to seřizuje to relátko kdyžtak? Nebo bych musel zase otravovat tady jednoho odbornika na to a ten má málo času...
Datum: 11. dubna 2011 22:17
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 kdyby to v těch vysokých ukazovalo 9V tak musiš seštelovar regulátor pokud to umíš a a pokud tito udrží těch 8V tak je to good jinak měr v rozsahu 20V a prosim když tak použil multimetr a ne ampermetr ten by jsi spalil  Voltmetr měří volty ampermetr ampéry ohm metr ohmy neboli odpor jina se ohmmetrem měří odpor k príci dneska jsem měl Mohmy
Datum: 11. dubna 2011 22:12
 winc: Ampérmetrem měříš ale něco jiného  a měř to v rozsahu do 20V...
Datum: 11. dubna 2011 21:53
 Dost lidi tomu řiká ampérmetr  . NEzkoušel jsem ale zkusim to rači kdyby to tam ukázalo 0.09 tak by to bylo špatny už že?
Datum: 11. dubna 2011 21:51
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 takže ze startu bych tě chtěl opravit když tak Voltmetrem  7V je správné jeto v toleranci a 8 ti dobíjí ve zvýšených otáčka ale udrží to těch 8V když dáš třeba plný plyn????
když ne tak ti to zničí baterku
Datum: 11. dubna 2011 21:41
Jméno: peca
IP: uživatel1226
 Cus hele mam doma baterku do motorek 6V za kolik ji muzu prodat ? popripade jestli nekdo nemate zajem dystak mejl petrkudrnacx@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2011 10:55
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Taky mám doma baterku na 6V... je jí asi tak deset let a tak tři čtyři jsem jí nedobíjel... Ale je nalitá a olova je v ní furt dost, jen už krapátek nedrží pohromadě a je vysypané u dna  . Ale to by s běžnými neznalostmi průměrnýmu kupci přeci nemělo vůbec vadit...
Datum: 12. dubna 2011 10:55
 záleží na stáří a skutečný kapacitě, ale pochybuju že za to někdo bude chtít dát víc než flašku..
Datum: 11. dubna 2011 17:49
 čus draci fichtl mi hází malou jiskru i když tam dam svičku která tam byla brisk NR 15 C nebo novou Brisk N 15 C furt hází malou jiskru předstih jsem dělal podle měrek zkoušel jsem věčí i menši ale furt nic ted to mám seřízeny nejlíp ale jiskra furt moc malá zdá semi že někdy že ani jiskru nedá kámoš řikal ad si sezenu nákou palku 7 že to asi neutahne to zápalko ale před tím to slo v poho myslíte ze je spatná třeba indukční cívka ?nebo to je tou svíčkou ? na simsonu hazela ale jiskru normal velkou ale simson taky tam dá víc V
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2011 18:08
Jméno: Vladimír
IP: uživatel11645
 Ahoj.To co ti říkal kámoš to vůbec neber vážně.To je uplná kravina že to neutáhne.Když jsem to četl dostal jsem z toho záchvat smíchu
Datum: 04. května 2011 18:08
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 i ja sa prikláňam k tomu že máš vyžmýkaný rotor
Datum: 10. dubna 2011 20:14
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 máš třeba slabý rotor
Datum: 10. dubna 2011 17:55
 ten by měl být v poho
Datum: 10. dubna 2011 14:50
Jméno: Nike 21
IP: uživatel11309
 A co kondenzátor memáš ho špatnej?
Datum: 10. dubna 2011 14:33
Jméno: TOM
IP: uživatel11175
 čau draci mohu se vás zeptat když si koupim novou indukční cívku na jawa 20 tak mi bude lépe startovat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 18:41
 Vylad si předstih odtrh dej novou svičku a budeš to nakopavat na poprve jako já  indučkou nic nepomužeš
Datum: 10. dubna 2011 18:41
 Před rokem sem kupoval novou indukčku, i přesto že stará fungovala výborně. Startovalo to na první kop,Avšak asi po měsíci jiskra slábla, a momentálně sem tam kde sem byl. Takže jestli ti to za tři stovky stojí...
Datum: 10. dubna 2011 11:54
 Zdravim,sice se to netyka Jaw a čz,ale i tak se zeptam nejdřív tady,kde pár lidí znám.U hondy NSR 1991. rok mi blbne otáčkoměr,někdy funguje,někdy ne.Kdyř přidám,ukazuje otáčky správně,po klesnutí otáček se na chvilinku zastaví asi na 3000 a padne na nulu.Občas taky když padne na nulu začne motorka po přidání chcípat.Dělá to jen někdy,ne pořád.Nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2011 13:47
Jméno: Ajska
IP: uživatel11581
 Zkontroluj si zda máš všude dobře propojenou kostru(zemnící pól baterie) s rámem,motorem a přístroji,tam by mohla být chyba.
Datum: 19. dubna 2011 13:47
 nejsem si jistý jak to u těhdle motorek je ale co nějaká řídící jednotka, zápalko něco kolem toho , tam bych hledal chybu.. v nízkých otáčkách pak pracuje motor špatně, ale nemám nsr a neměl jsem takže bohužel, ovšem pokud to bude řídící jednotka nebo elektro.. na to doma asi nepříjdeš už u týhle motorky, záleží jak je to dělaný.. těžko takhle říct
Datum: 10. dubna 2011 0:32
 Zdravim draci. Potřebuju pár rad, dělám novou elektriku na jawě 250/353 a dělám to podle schémata čz 175/477 : http://cezeta477.wz.cz/data/cz-175-477/schema2.jpg a mám pár otázek. Kontrolku nabíjení jsem zapojil a když zapnu kliček tak se rozsviti a když vytahnu tak zhasne přesně jak má a mělo by zhasnout když bych normálně rukou scvaknul relátko?Nebo zhasne až nastartuju a relátko se scvakne samo? A světla by měli po nastartování jet přez dynamo?Nebo z baterky protože mi ty světla svitijou nějak slabě když nemám nastartovany a ještě jsem nestartoval protože to nemám všecko hotovy. Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 23:41
Jméno: achmed
IP: uživatel9345
 takže relatko scvakne samo a kontrolka nabijení zhasne po nastartování pokud by kontrolka i nadale svitila tak ti nedobíji baterku , světla jdou z baterky slabou máš asi tu baterku malo nabitou jakmile nastartuješ tak dynamo začne nabíjet a světla bíce svitit takže ano jde to z baterky
Datum: 09. dubna 2011 23:41
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 zdravím, mám takový záhadný problém na jawě 20, ještě nedávno mi normálně jezdila, pak se začal pořád rozhašovat odtrh, takže to neházelo jiskru, pokaždý když jsem ho nastavil, tak jsem tak 10 kopnul startpákou a byl rozhašený, pak už to nepomáhalo ani nastavit prostě už neházela jiskru, všechny kábly mám zapojený dobře nic utržený, tak jsem zkoušel dát jinší zapalování ale to taky nepomohlo, zkoušel jsem i jinou indukční cívku, i asi tak tři jiné zapalovací poly, vzdálenosti cívek od magneta mám nastavenou přesně podle vlašky od matoni a svíčka je nová a zkoušel jsem i jinou novou děkuji všem moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 19:39
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 boocheer: domlouvali sme se na tom plechu a pak si me zacal nějak ignorovat...tak jak teda? Napiš jestli jo, nebo jestli ne a proč?  díky....
jawasss: podívej se jestli nemáš povolenou vačku, jinak to asi budou ty ložiska..taky sem s tím měl problém
Datum: 09. dubna 2011 19:39
 máš promazanou tu peřinku která maže vačku? jestli to máš suché tož se ti brousí na kladívku pertinax a odtrh ti hned odejde do kytek
Datum: 09. dubna 2011 18:26
 No jasný, to busou na 99 % vymletý ložiska. Taky sem to mél, až jednou se to tak vymlelo, že ten odtrh skákal moc a nedávalo to jiskru.
Datum: 09. dubna 2011 16:27
Jméno: jimmy3
IP: uživatel11351
 Ahoj, chtěl bych se zeptat na zapojení indukční cívky. Bude to házet jiskru když zapojim do indukčky jen kabel od kladívka na ten pravej šroubek indukčky? Nemusí se indukčka ještě nějak ukostřit? Díky, mám fichtla 21čku
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 13:56
Jméno: jimmy3
IP: uživatel11351
 A kam mám zapojit do indukčky ten ukostřenej kabel? Jestli ukostřim ten pravej kontakt indukčky kde je kabel od kladívka tak se vyzkratuje ten starovací okruh a nebude tu házet jiskru ne? Takže musím ukostřit ten levej kontakt indukčky?
Datum: 09. dubna 2011 13:56
 kabel od kladívka vede na indučky a z indučky ti vede kabel kterej musíš ukostřit
Datum: 09. dubna 2011 13:08
Jméno: Kulich
IP: uživatel7722
 Vracel jsem se dneska v noci domů na svojí číze 175/487 a moc jsem toho hold neviděl, origo žárovka v předním světlometu nestačí, jakou silnější tam můžu narvat? Co tahle halogenová http://www.fichtlkramek.cz/nahled/halogen_6v_35_35w_hs12.html , bude pasovat do původní paraboly a utáhne to origo dynamo bez vybíjení baterky? Bude svítít líp, než nejsilnější klasická dvouvláknová žárovka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2011 13:05
Jméno: Kulich
IP: uživatel7722
 Aha, není napařování jako napařování  . Myslíš pokovení zadní části paraboly, aby lépe odrážela světlo. Na kolik to vyjde, není lepší pořídit parabolu novou?
Datum: 09. dubna 2011 13:05
Jméno: Kulich
IP: uživatel7722
 Napařit, a jak na to? Nepoškodí se tím ta odrazná vrstva co je vzadu na skle?
Datum: 09. dubna 2011 13:02
Jméno: hh
IP: uživatel11496
 halogen ti moc nevyřeší, tvuj problém je vysvícená parabola, takže nechat napařit a uvidíš jak to pak bude svítit, pak stačí i obyčejná asymetrická 35W..
Datum: 09. dubna 2011 10:19
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel10398
 já mám ČZ 477 ze 75 watovým dynamem a taky jsem si tm dal halogenovku 6V 35 W a uplně v pohodě akorát s budeš muset sehnat jinou parabolu do které pasují halogenovky ale rozdíl to určitě je
Datum: 09. dubna 2011 8:40
Jméno: Jura
IP: uživatel9097
 Zdravím, tak jsem si řekl že během tohodle jara zkusím naposledy udelat něco s Mustangem... Jede parádně, jen nehcce chytnout na pakáku, ani za studena, ani za tepla... Zkoušel jsem všechny Brisk svíčky a ani jedna mě problému nezbavila, karburátor je kompletně vyčištěnej povyměnovanej palivovej ventil, šoupátko, jehla a nevím co všechno... Prý tu někdo má dorbý zkušenosti s jedním typem svíčky, kterej na startování zásadně pomohl... poradil by někdo, co to bylo za svíčku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2011 20:28
 svíčka ti špatně nastavenej předstih nebo rozeštelovanej karbec neopraví, to musíš sám, až to uděláš, při seřizování pomoct svíčka s vysunutým jiskřištěm, značená Y (např N15YC)
Datum: 08. dubna 2011 20:28
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel8993
 Čau hej nějákou super svíčku neznám ale míval jsem podobnej problém na fichtlu a tež sem mněnil svíčky a bůhví co všechno a nakonec jsem zjistil že stačí jen sklepnout odtrh svíčky na 0,4 - 0,5 mm protože ty koupené mají z výroby 0,7... nevim jak si skušený ale tohle je základ aby ti to dobře chytalo Požívám N15C. Jinak pak je taky důležitá komprese.
Datum: 08. dubna 2011 17:29
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 čau draci je mozný že mi na mim mustangovi odchazej svíčky tím ze jde do nich docela hodne proudu ????\r\npředem dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 23:27
Jméno: honza 23
IP: uživatel10429
 tak dík asi mas pravdu protože tam mam karbec dellorto a jeste se v něm moc neviznam.
fakt dík
Datum: 07. dubna 2011 23:27
 co je hodne proudu ? Muzou odchazet nepravidelnosti jiskry, bohatou smesi....problem bych nehledal v aperech, ale v kontaktech zapalovani a karburatoru
Datum: 07. dubna 2011 22:24
|



|