Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 dracii, kolik wattu ma origo stator v 05tce? tady v shopu ma 30W a ja bych rado vedelo, jestli je vykonejsi nez ten puvodni...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2006 18:54
když budeš dávat 30W stator tak k tomu musíš mit i správnej rotor, u 20W je jinej a když ho vyměníš tak musíš ještě předělat elektriku - sou jinak zapojený světla!
Datum: 04. července 2006 18:54
mno tak dik
Datum: 04. července 2006 14:56
ne to je ok, akorát přední žárovku je potřeba vyměnit za silnější za 25W
Datum: 04. července 2006 14:23
hele a nezabije ho to, kdyz tam misto puvodniho narvu ten 30W???
Datum: 04. července 2006 11:51
draku 05 měli 15W pak se začalo dělat u novějších na 20, 21, 23 s 30W, to znamená 25W na př. světlo, 5W na zd. světlo. Víc než 30W se nedělalo
Datum: 03. července 2006 21:10
Jméno: Kunka
IP: uživatel118
sakra zase vedle  D
Datum: 03. července 2006 13:59
Kunka: ee 30watíků měly i novější 20 a 21.
Datum: 03. července 2006 13:57
Jméno: Kunka
IP: uživatel118
puvodní ma 20w, 30ti watový byly jen na 23A (myslim)
Datum: 03. července 2006 13:21
 Zdar borci, ted si chcu delat blinkry na mustanga, nevite kam mam zapojit ten gretzuv mustek??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2006 0:36
Jméno: Kunka
IP: uživatel118
cus, musis vyměnit jednu světelnou cívku, pak odpájet na ní ten drát, a zapojit do usměrňovače, za nedlouho sem dá sesa navod, pracuju na něm, tak vydrž .
Datum: 03. července 2006 0:36
 Nevíte někdo jak zapojit baterku na fichtla? A jakou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2006 9:36
Jméno: Kunka
IP: uživatel118
pres usměrnovac a stabilizátor, 6v, kapacita je na tobe
Datum: 30. června 2006 9:36
 Cest draci potreboval bych pomoc z vitahnutim lozisek v kola u pionyra!!!!!!!!Predem dik za odpoved!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2006 10:34
Jo dik za odpoved!!!!!!
Datum: 28. června 2006 10:34
Jo dik za odpoved!!!!!!
Datum: 28. června 2006 10:28
Je to jednoduche, vem kleste vyndej zajistovaci krouzky a pak vem kulatinu nebo neco o co se opres o loziska a ven s tim...jen aby te nenapadlo to nahrejvat, to by pak si ce sli loziska krasne ven ale napnuty draty by ti zdeformovali rafek
Datum: 27. června 2006 22:17
 Zdar, nepodařilo se mi zapojit důmyslný přepínač.Nevíte někdo jak na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2006 10:22
schema je ve shopu pod danou polozkou,,omrkni a pak napiš
Datum: 26. června 2006 10:22
 Zdar mel by jeste dotaz uz jsem po druhe strikal pionyra a vzdycky mi to poprakalo.Vybrousil jsem to do stribrna a nastrikal zakladni barvou a potom barvou!!!!! Poradte jak to mam na strikat!!! Predem dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2006 2:13
ja jsem koupil barvu ve spreji, psali tam ze je odolna vuci benzinu. jak jsem to strikal, tak to smrdelo jako ta barva, kerou se strikaji prechody pro chodce a ruzne cary na ceste. no zpocatku jsem tomu nechtel verit, ale jak mam vyklepane ruce, tak jsem to musel pri nalivani benzinu hned vyzkouset a fakt ze jo, jako bych na to lil vodu - barva byla ok
Datum: 08. července 2006 2:13
draku, poko jsi to poprskal tak je to bud> spatne nastavena pistlol,spatnej tlak a nebo bordel. A nebo se zakladni barva s kryci barvou nama rada
Datum: 24. června 2006 21:20
Ja som daval polyetanovu farbu a len jednu vrsrvu a este pred tym bola zakladna syntetika ale treba to nechat dobre vyzret pre istotu.
Datum: 24. června 2006 13:33
ja sem si koupil obycejny sprej (kryci barvu) a je to perfektni. neloupe se a aplikuje se jednoduse. jenom se to nesmi strikat moc z blizka a hodne jinak to zacne stékat a je to hnusne... ale jinak muzu vrele doporucit
Datum: 24. června 2006 11:39
zdar draku...mozna by to chtelo dat tech vrstev vic...lepsi vic tencich nez 2 tlusty...
Datum: 23. června 2006 21:45
A byla to barva na nastrikani!!
Datum: 23. června 2006 20:24
Barva tam byla klasicka v plechovce a daval jsem tam 2 vrstvy a popraskalo to tak bych potreboval poradit jak to nastrikat!!!
Datum: 23. června 2006 20:23
A nebola tam znahodou velka vrstva farby,a aka to vlastne bola farba?
Datum: 23. června 2006 20:16
 Z čeho namontovat bezkontaktní zapalování do Fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2006 22:49
Jméno: Urvanej
IP: uživatel106
A netočí babeta na duhou stranu? bys musel ještě přehazovat.
Datum: 25. června 2006 22:49
Prej tam jde z motorový pily.Ale dobře seřízený kladiva taky nejsou špatný.
Datum: 23. června 2006 12:30
draku přesně,,je tam omezovač a pak šlo by tam hodně špatně, jinak se dělá jedno ale stoji 4000 což jsou tři fichtloně s plnou
Datum: 23. června 2006 11:46
Na pohled se tváři podobně jako z fichtla, ale jestly tam jde, nekdo mi řikal že babeta ma omezovač otáček, nevi jestly je to pravda.
Datum: 23. června 2006 11:23
možná se mýlim ale třeba by tam slo hodit to z babetty
Datum: 23. června 2006 8:08
Jméno: jawař
IP: uživatel1
 Potreboval bych poradit. Mam jawu350 s 6V eletrikou. Jakou bych do ní měl koupit baterku? Podle papírů tam patří 7Ah můžu do ni dat baterku s 11Ah jenom tak, nebo se musí změnit dobíjecí proud? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2006 19:38
a vetsi baterie se ti tam vejde, ja bych rekl ze ne,,,,jinak pokud se tam vejde tak je to ok,,
Datum: 22. června 2006 19:38
 Cau lidi,prosim pomozte mi , mam Jawa 50 typ mustang a nejde mi nakopnout resp. nehazi jiskra ani na kladivku a ani na svice cim to bude ? kladivka,kondenzator mam novej a startovaci civku sem opravoval vcem by mohla byt chyba ? indukcni civka ? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2006 14:17
cav pozri ci su spravne zapojene kontakty na inducke a este sa mrkni na dynamo-kosra (+ alebo -)
Datum: 28. června 2006 14:17
No ten zapalovaci pol jsem pripajel ten dratek co de od toho ale mam podezření na to neizolovaný kladívko mam fichtla v garáži na cha?e teď v pátek tam jedu tak na to kouknu díky moc draci
Datum: 25. června 2006 18:14
Draku a nebo,,,? dost lidicek kladivko neodizoluje od kostry, to znamena ze ten sroubek co stim utahnou pruzici ramenko od kladivka,neprostrci to tou fibrovou podlozkou a tim to jde do zkratu
Datum: 20. června 2006 18:20
Koukni jak máš nastavený odtrh na kladívku (správně má být 0,4mm) a jakou vzdálenost elektrod na svíčce (asi tak 0,4-0,5mm) Pak se koukni jestli nejsou někde prodřený kabely,jestli ti někde neškrtá o karter ta cívka co jsi opravoval.Proměř kabely jestli jsou průchozí.Koukni do vypinače na světle jestli nejsou zoxidovaný kontakty Pak vyzkoušej jinou indučku. Co jsi dělal s tou zapalovací cívkou???
Datum: 19. června 2006 7:11
 Zdar DRACi nevíte cim to j e ze mne nechce házet svíčka jiskru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2006 21:06
Problém může bejt prakticky kdekoliv v zapalování.Zkus jinou svíčku,kabel,fajifku.Proměř dráty(jestli někde nejsou prodřený),zkontroluj předstih a vodtrh,proměř jestli je zapalovací cívka průchozí a jestli se nedotýká karteru.Nebo je vadný kondenzátor. Prohlídni to,někde bude chyba.
Datum: 18. června 2006 21:06
 ZDAR BORCI, mam problem s el. svíčka mi nechce házet jiskru a vubec nevim proc, svíčky jsem zkusil 3 kladivka mam vymenený kabeli mam nový.Nejdivnejsi je ze i bez hazeni jiskry se dala motorka roztlacit, ale ted vubec nechce chytnout, díky za rady, ZDAR DRACÍ
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2006 22:24
Zdar, máš ty kladívka odizolovaný, máš správně nastavenej předstih ?????? Funguje ti cívka ???, Může být špatnej kondenzátor ? A nebo je v prdeli zapalovací pól u statoru !
Datum: 11. července 2006 22:24
No spíš zkus změřit cívku, jestli neni odjeblá, taky by to mohl bejt kondík, nebo někde projeblá cívka ve statoru, svítí ti světlo, když tlačíš?
Datum: 15. června 2006 18:09
zkus ji vysroubovat a ocistit
Datum: 15. června 2006 17:32
 Ahoj. Prosím vás vyzná se tu někdo v elektrickém zapojení na jawa 250? Koupil jsem si kývačku ale neumím na ni zapojit baterku na dobíjení a s tím i zapalování. Na internetu jsou sice schémata ale nedá se v nic vyznat protože nemám na své jawě originalní vypínač. Poradí te mi? Prosím vás jsem zouflý. Jestli jo tak mi prosím nakreslete jednoduché schéma jak mám vše zapojit bez vypínače a pošlete na můj email. Světla v tom schématu ani nemusí být, jen zapalování s baterkou. Dikes moc, čus.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2006 21:29
Draku jiš poslano ale ten nákres bych si nedal do rámečku nad krb,,,je to rychlovka ale funkční
Datum: 08. června 2006 21:29
 prosim vás čím to může být když mi motorka jde za studena nakopnout na jeden drc a za tepla to musím většinou roztláčet.moc dík martin
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2006 20:39
a zkontroluj předstih
Datum: 25. května 2006 20:39
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
přesně tak
Datum: 25. května 2006 15:48
Podle všeho máš jehlu danou na nejnižším zářezu to značí že máš bohatou směs, černou svíčku a dušení teplého motoru. Správně má být na druhém zářezu z vrchu.
Datum: 25. května 2006 15:17
 jo chtěl bych se zeptat jak mám zapojit podsvícení na fechtla .svítí mi přední i zadní světlo.asi před půl rokem jsem zapojil podsvícení přímo od cívky u magneta a spálila se a světla pohasla na 20%
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2006 15:23
Jméno: Ondra Vondrák
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel27
Diody nejsou dělaný na napětí 6V musíš tam dát odpor.
Datum: 24. května 2006 15:23
 Nevyhrábne někdo někde vnitřní část přepínače světel? Stačí to bez toho plechu. Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2006 21:58
Draku přesně tohle jsem chtěl samostatně prodávat, ale nikdo mi je není schopný dodat....jedině burza
Datum: 24. května 2006 21:58
Přesně to myslim a funguje to?
Datum: 24. května 2006 7:22
jestli myslíš přepínání na řidítkách normal a dálkáče tak to mám
Datum: 23. května 2006 20:42
Posl.aktualizace: 19. května 2006 23:07
normálka vyšroubuješ z drátu a našroubuješ novou
Datum: 19. května 2006 23:07
Jasně vyšroubuješ a našroubuješ, v čem je problém, pokud nechce držet, tak uštípni konec kabelu a pak to bude držet
Datum: 19. května 2006 21:53
Jméno: Kunka
IP: uživatel118
normálně jí vyšroubuješ.... a našroubuješ novou
Datum: 19. května 2006 19:28
 JAká vylepšení má přepínač důmyslný oproti normálnímu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2006 9:14
a hlavně klíček bez kterého neotočíš a neujede s tím zloděj, tedy pokud se nedostane ke kabelům ale to mu zabere více času než pootočí páčku co je na masce
Datum: 15. května 2006 9:14
Jméno: Urvanej
IP: uživatel73
Důmyslný je v tom, že proti originálu má konektorový kontakty místo letovacích a je hlavně na klíček.
Datum: 14. května 2006 18:13
 ZDAREC BORCI, chtel jsem se zeptat na váš názor ohledne elektřiny.Mám JAWU - 50 typ MUSTANG, nejde mi vůbec ji nakopnout, pouze roztlačit, ale roztlačení jde uplně poho, to mi chytne pomalu v chůzi.Už sem vyměnil svýčku, kondenzátor, kladívka, všechny dratky k elektřině.Tak jsem se chtěl zeptat, jestli někdo neví proč mi nechytá díky nakopávání, ale pouze chytá s roztlačením, předem dík BORCI!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2006 9:10
A nebo, máš malou jiskru,,,,zkus vyndat svíčku a s ?uknou mezeru na kontaktu svíčky, napolovic. Pokud chytne tak je to cívka v zapalování (pokud to chytne, tak na tu malou mezeru na svíčce nejezdi!!)
Datum: 15. května 2006 9:10
Jméno: Urvanej
IP: uživatel73
Tak tak, vylámaný nebo očesaný zoubky na tom segmentu. Pozná
Datum: 14. května 2006 17:59
Třeba máš sjetý zuby ze segmentu startování, projeví se to tak že kdy nakopáváš tak neni záběr protočí se to.
Datum: 14. května 2006 14:34
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Třeba při nakopávání kopeš pomalu
Datum: 14. května 2006 11:46
 Netušíte, jestli jde dát stator a rotor z 21ky do 05ky? Originál v 05ce je totiž uplně jinej jak rotor (05ka má menší) tak stator (05ka ho má celej kapotovanej v jednom kuse a cívky vypadaji propletý do sebe jako jedna veeeliká kolem dokola rotoru).
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2006 16:21
Jméno: Urvanej
IP: uživatel73
Dikes vyspu.
Datum: 10. května 2006 16:21
Jméno: vyspu
IP: uživatel5
Jde, já mam v 05ce taky 20kový magneto a jede to s nim a včera se nám podařilo nainstalovat 05kový magneto na 20ku a po chvíly štelování jela krásně
Datum: 10. května 2006 15:54
 Čauec, nevíte, jestli může být na pařezovi 555 svíčka Brisk 15YC??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2006 10:31
Můj táta tady nakupoval věci (Jiří Hladík), no a ještě na inzerátu našel díly na 555 no, a tam je převodovka, a vypadá v celkem zachovalým stavu, až na to, že je urvanej držák na šroub na stupačky, tto tata musí ještě přivařit atd. tak se uvidí, a možná už nebude ani prokluzovat startovací páka kvůli spojce :o)
Datum: 14. května 2006 10:31
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Že to hulí,za to X nemůže.Y jenom propaluje píst. To že ti to hulí může bít tím že je hodně oleje v benzínu a nebo ti to pod primárním kolečkem saje olůej z převodovky.Mrkni do převodovky jestli neubejvá a pokud jo tak vyměnit gufero =půlit motor.
Datum: 11. května 2006 19:32
Ja som mal na 21ke sviečku z maleho lietadla.A slapalo to.
Datum: 11. května 2006 14:10
Právě jsem přijel s tátou z kroužku celou cestu do kopce, a u nás domá se z toho huliho jak něco, aj lanko na spojku se propálilo, to ude asi mít na svědomý to Y coY???
Datum: 10. května 2006 19:39
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Mrkni se na píst jestli uprostřed není důlek.Jestli jo tak to způsobyla ta Y s vysunutými jeskřiči. Jinak se nic stát nemohlo.
Datum: 10. května 2006 17:43
Upss, no, tak to je dobry. Předtím jsme tam měli jakousi 17c a teĎ tohle
Datum: 10. května 2006 15:05
Cituji: Pal N7R je stará svíce a dnes se už nedělají. N14C je studenější a N15C teplejší ale je to skoro stejný.Já mám N15C. HLAVNĚ TAM NESMÍ BÝT N14YC / N15YC TY TOTIŽ MAJÍ VYSUNUTÉ JISKŘIČE A PROPALUJÍ PÍSTY.
Datum: 09. května 2006 19:11
|



|