česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  293  294  295  296  297  298  299  300  301  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Schyzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dracii, kolik wattu ma origo stator v 05tce? tady v shopu ma 30W a ja bych rado vedelo, jestli je vykonejsi nez ten puvodni... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2006 18:54
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
když budeš dávat 30W stator tak k tomu musíš mit i správnej rotor, u 20W je jinej a když ho vyměníš tak musíš ještě předělat elektriku - sou jinak zapojený světla!
 
 
Datum: 04. července 2006 18:54
 
 
 
 
Jméno: Schyzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mno tak dik
 
 
Datum: 04. července 2006 14:56
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ne to je ok, akorát přední žárovku je potřeba vyměnit za silnější za 25W
 
 
Datum: 04. července 2006 14:23
 
 
 
 
Jméno: Schyzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hele a nezabije ho to, kdyz tam misto puvodniho narvu ten 30W???
 
 
Datum: 04. července 2006 11:51
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku 05 měli 15W pak se začalo dělat u novějších na 20, 21, 23 s 30W, to znamená 25W na př. světlo, 5W na zd. světlo. Víc než 30W se nedělalo
 
 
Datum: 03. července 2006 21:10
 
 
 
 
Jméno: Kunka      IP: uživatel118    
sakra zase vedle :-DD
 
 
Datum: 03. července 2006 13:59
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Kunka: ee 30watíků měly i novější 20 a 21.
 
 
Datum: 03. července 2006 13:57
 
 
 
 
Jméno: Kunka      IP: uživatel118    
puvodní ma 20w, 30ti watový byly jen na 23A (myslim)
 
 
Datum: 03. července 2006 13:21
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      E-mail:      IP: uživatel1    
Zdar borci, ted si chcu delat blinkry na mustanga, nevite kam mam zapojit ten gretzuv mustek?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2006 0:36
 
 
 
 
Jméno: Kunka      IP: uživatel118    
cus, musis vyměnit jednu světelnou cívku, pak odpájet na ní ten drát, a zapojit do usměrňovače, za nedlouho sem dá sesa navod, pracuju na něm, tak vydrž .
 
 
Datum: 03. července 2006 0:36
 
 
 
 
Jméno: milanje ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nevíte někdo jak zapojit baterku na fichtla? A jakou? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2006 9:36
 
 
 
 
Jméno: Kunka      IP: uživatel118    
pres usměrnovac a stabilizátor, 6v, kapacita je na tobe
 
 
Datum: 30. června 2006 9:36
 
 
 
 
Jméno: hero      E-mail:      IP: uživatel1    
Cest draci potreboval bych pomoc z vitahnutim lozisek v kola u pionyra!!!!!!!!Predem dik za odpoved!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2006 10:34
 
 
 
 
Jméno: Hero      E-mail:      IP: uživatel55    
Jo dik za odpoved!!!!!!
 
 
Datum: 28. června 2006 10:34
 
 
 
 
Jméno: Hero      E-mail:      IP: uživatel55    
Jo dik za odpoved!!!!!!
 
 
Datum: 28. června 2006 10:28
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Je to jednoduche, vem kleste vyndej zajistovaci krouzky a pak vem kulatinu nebo neco o co se opres o loziska a ven s tim...jen aby te nenapadlo to nahrejvat, to by pak si ce sli loziska krasne ven ale napnuty draty by ti zdeformovali rafek
 
 
Datum: 27. června 2006 22:17
 
 
 
 
Jméno: milanje ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar, nepodařilo se mi zapojit důmyslný přepínač.Nevíte někdo jak na to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2006 10:22
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
schema je ve shopu pod danou polozkou,,omrkni a pak napiš
 
 
Datum: 26. června 2006 10:22
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel1    
Zdar mel by jeste dotaz uz jsem po druhe strikal pionyra a vzdycky mi to poprakalo.Vybrousil jsem to do stribrna a nastrikal zakladni barvou a potom barvou!!!!! Poradte jak to mam na strikat!!! Predem dik za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2006 2:13
 
 
 
 
Jméno: Noisemaker      E-mail:      IP: uživatel136    
ja jsem koupil barvu ve spreji, psali tam ze je odolna vuci benzinu. jak jsem to strikal, tak to smrdelo jako ta barva, kerou se strikaji prechody pro chodce a ruzne cary na ceste. no zpocatku jsem tomu nechtel verit, ale jak mam vyklepane ruce, tak jsem to musel pri nalivani benzinu hned vyzkouset a fakt ze jo, jako bych na to lil vodu - barva byla ok :-)
 
 
Datum: 08. července 2006 2:13
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku, poko jsi to poprskal tak je to bud> spatne nastavena pistlol,spatnej tlak a nebo bordel. A nebo se zakladni barva s kryci barvou nama rada
 
 
Datum: 24. června 2006 21:20
 
 
 
 
Jméno: papio      E-mail:      IP: uživatel135    
Ja som daval polyetanovu farbu a len jednu vrsrvu a este pred tym bola zakladna syntetika ale treba to nechat dobre vyzret pre istotu.
 
 
Datum: 24. června 2006 13:33
 
 
 
 
Jméno: Monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja sem si koupil obycejny sprej (kryci barvu) a je to perfektni. neloupe se a aplikuje se jednoduse. jenom se to nesmi strikat moc z blizka a hodne jinak to zacne stékat a je to hnusne... ale jinak muzu vrele doporucit
 
 
Datum: 24. června 2006 11:39
 
 
 
 
Jméno: strekill      E-mail:      IP: uživatel127    
zdar draku...mozna by to chtelo dat tech vrstev vic...lepsi vic tencich nez 2 tlusty...
 
 
Datum: 23. června 2006 21:45
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel55    
A byla to barva na nastrikani!!
 
 
Datum: 23. června 2006 20:24
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel55    
Barva tam byla klasicka v plechovce a daval jsem tam 2 vrstvy a popraskalo to tak bych potreboval poradit jak to nastrikat!!!
 
 
Datum: 23. června 2006 20:23
 
 
 
 
Jméno: papio      E-mail:      IP: uživatel138    
A nebola tam znahodou velka vrstva farby,a aka to vlastne bola farba?
 
 
Datum: 23. června 2006 20:16
 
 
 
 
Jméno: Athlonek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Z čeho namontovat bezkontaktní zapalování do Fichtla? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2006 22:49
 
 
 
 
Jméno: Urvanej      IP: uživatel106    
A netočí babeta na duhou stranu? bys musel ještě přehazovat.
 
 
Datum: 25. června 2006 22:49
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Prej tam jde z motorový pily.Ale dobře seřízený kladiva taky nejsou špatný.
 
 
Datum: 23. června 2006 12:30
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku přesně,,je tam omezovač a pak šlo by tam hodně špatně, jinak se dělá jedno ale stoji 4000 což jsou tři fichtloně s plnou
 
 
Datum: 23. června 2006 11:46
 
 
 
 
Jméno: Athlonek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Na pohled se tváři podobně jako z fichtla, ale jestly tam jde, nekdo mi řikal že babeta ma omezovač otáček, nevi jestly je to pravda.
 
 
Datum: 23. června 2006 11:23
 
 
 
 
Jméno: Monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
možná se mýlim ale třeba by tam slo hodit to z babetty
 
 
Datum: 23. června 2006 8:08
 
 
 
 
Jméno: jawař      IP: uživatel1    
Potreboval bych poradit. Mam jawu350 s 6V eletrikou. Jakou bych do ní měl koupit baterku? Podle papírů tam patří 7Ah můžu do ni dat baterku s 11Ah jenom tak, nebo se musí změnit dobíjecí proud? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2006 19:38
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a vetsi baterie se ti tam vejde, ja bych rekl ze ne,,,,jinak pokud se tam vejde tak je to ok,,
 
 
Datum: 22. června 2006 19:38
 
 
 
 
Jméno: kuk02      E-mail:      IP: uživatel1    
Cau lidi,prosim pomozte mi , mam Jawa 50 typ mustang a nejde mi nakopnout resp. nehazi jiskra ani na kladivku a ani na svice cim to bude ? kladivka,kondenzator mam novej a startovaci civku sem opravoval vcem by mohla byt chyba ? indukcni civka ? diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2006 14:17
 
 
 
 
Jméno: mato      E-mail:      IP: uživatel145    
cav pozri ci su spravne zapojene kontakty na inducke a este sa mrkni na dynamo-kosra (+ alebo -)
 
 
Datum: 28. června 2006 14:17
 
 
 
 
Jméno: kuk02      E-mail:      IP: uživatel146    
No ten zapalovaci pol jsem pripajel ten dratek co de od toho ale mam podezření na to neizolovaný kladívko mam fichtla v garáži na cha?e teď v pátek tam jedu tak na to kouknu díky moc draci :-)
 
 
Datum: 25. června 2006 18:14
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draku a nebo,,,? dost lidicek kladivko neodizoluje od kostry, to znamena ze ten sroubek co stim utahnou pruzici ramenko od kladivka,neprostrci to tou fibrovou podlozkou a tim to jde do zkratu
 
 
Datum: 20. června 2006 18:20
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Koukni jak máš nastavený odtrh na kladívku (správně má být 0,4mm) a jakou vzdálenost elektrod na svíčce (asi tak 0,4-0,5mm) Pak se koukni jestli nejsou někde prodřený kabely,jestli ti někde neškrtá o karter ta cívka co jsi opravoval.Proměř kabely jestli jsou průchozí.Koukni do vypinače na světle jestli nejsou zoxidovaný kontakty Pak vyzkoušej jinou indučku. Co jsi dělal s tou zapalovací cívkou???
 
 
Datum: 19. června 2006 7:11
 
 
 
 
Jméno: skunk.1      E-mail:      IP: uživatel1    
Zdar DRACi nevíte cim to j e ze mne nechce házet svíčka jiskru? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2006 21:06
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Problém může bejt prakticky kdekoliv v zapalování.Zkus jinou svíčku,kabel,fajifku.Proměř dráty(jestli někde nejsou prodřený),zkontroluj předstih a vodtrh,proměř jestli je zapalovací cívka průchozí a jestli se nedotýká karteru.Nebo je vadný kondenzátor. Prohlídni to,někde bude chyba.
 
 
Datum: 18. června 2006 21:06
 
 
 
 
Jméno: jerry ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ZDAR BORCI, mam problem s el. svíčka mi nechce házet jiskru a vubec nevim proc, svíčky jsem zkusil 3 kladivka mam vymenený kabeli mam nový.Nejdivnejsi je ze i bez hazeni jiskry se dala motorka roztlacit, ale ted vubec nechce chytnout, díky za rady, ZDAR DRACÍ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2006 22:24
 
 
 
 
Jméno: Laxe      E-mail:      IP: uživatel152    
Zdar, máš ty kladívka odizolovaný, máš správně nastavenej předstih ?????? Funguje ti cívka ???, Může být špatnej kondenzátor ? A nebo je v prdeli zapalovací pól u statoru !
 
 
Datum: 11. července 2006 22:24
 
 
 
 
Jméno: Urvanej ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No spíš zkus změřit cívku, jestli neni odjeblá, taky by to mohl bejt kondík, nebo někde projeblá cívka ve statoru, svítí ti světlo, když tlačíš?
 
 
Datum: 15. června 2006 18:09
 
 
 
 
Jméno: Dawwiik      E-mail:      IP: uživatel153    
zkus ji vysroubovat a ocistit
 
 
Datum: 15. června 2006 17:32
 
 
 
 
Jméno: Richard      E-mail:      IP: uživatel1    
Ahoj. Prosím vás vyzná se tu někdo v elektrickém zapojení na jawa 250? Koupil jsem si kývačku ale neumím na ni zapojit baterku na dobíjení a s tím i zapalování. Na internetu jsou sice schémata ale nedá se v nic vyznat protože nemám na své jawě originalní vypínač. Poradí te mi? Prosím vás jsem zouflý. Jestli jo tak mi prosím nakreslete jednoduché schéma jak mám vše zapojit bez vypínače a pošlete na můj email. Světla v tom schématu ani nemusí být, jen zapalování s baterkou. Dikes moc, čus. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2006 21:29
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draku jiš poslano ale ten nákres bych si nedal do rámečku nad krb,,,je to rychlovka ale funkční
 
 
Datum: 08. června 2006 21:29
 
 
 
 
Jméno: ms163 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
prosim vás čím to může být když mi motorka jde za studena nakopnout na jeden drc a za tepla to musím většinou roztláčet.moc dík martin odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2006 20:39
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a zkontroluj předstih
 
 
Datum: 25. května 2006 20:39
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
přesně tak
 
 
Datum: 25. května 2006 15:48
 
 
 
 
Jméno: Ondra Vondrák      E-mail:      IP: uživatel27    
Podle všeho máš jehlu danou na nejnižším zářezu to značí že máš bohatou směs, černou svíčku a dušení teplého motoru. Správně má být na druhém zářezu z vrchu.
 
 
Datum: 25. května 2006 15:17
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel1    
jo chtěl bych se zeptat jak mám zapojit podsvícení na fechtla .svítí mi přední i zadní světlo.asi před půl rokem jsem zapojil podsvícení přímo od cívky u magneta a spálila se a světla pohasla na 20% odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2006 15:23
 
 
 
 
Jméno: Ondra Vondrák      E-mail:      IP: uživatel27    
Diody nejsou dělaný na napětí 6V musíš tam dát odpor.
 
 
Datum: 24. května 2006 15:23
 
 
 
 
Jméno: Ondra Vondrák      E-mail:      IP: uživatel1    
Nevyhrábne někdo někde vnitřní část přepínače světel? Stačí to bez toho plechu. Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2006 21:58
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draku přesně tohle jsem chtěl samostatně prodávat, ale nikdo mi je není schopný dodat....jedině burza
 
 
Datum: 24. května 2006 21:58
 
 
 
 
Jméno: Ondra Vondrák      E-mail:      IP: uživatel27    
Přesně to myslim a funguje to?
 
 
Datum: 24. května 2006 7:22
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel180    
jestli myslíš přepínání na řidítkách normal a dálkáče tak to mám
 
 
Datum: 23. května 2006 20:42
 
 
 
 
Jméno: Ondra Vondrák      E-mail:      IP: uživatel1    
Lidi nevíte jak se mění fajfka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2006 23:07
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel189    
normálka vyšroubuješ z drátu a našroubuješ novou
 
 
Datum: 19. května 2006 23:07
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jasně vyšroubuješ a našroubuješ, v čem je problém, pokud nechce držet, tak uštípni konec kabelu a pak to bude držet
 
 
Datum: 19. května 2006 21:53
 
 
 
 
Jméno: Kunka      IP: uživatel118    
normálně jí vyšroubuješ.... a našroubuješ novou :-D
 
 
Datum: 19. května 2006 19:28
 
 
 
 
Jméno: Ondra Vondrák      E-mail:      IP: uživatel1    
JAká vylepšení má přepínač důmyslný oproti normálnímu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2006 9:14
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a hlavně klíček bez kterého neotočíš a neujede s tím zloděj, tedy pokud se nedostane ke kabelům ale to mu zabere více času než pootočí páčku co je na masce
 
 
Datum: 15. května 2006 9:14
 
 
 
 
Jméno: Urvanej      IP: uživatel73    
Důmyslný je v tom, že proti originálu má konektorový kontakty místo letovacích a je hlavně na klíček.
 
 
Datum: 14. května 2006 18:13
 
 
 
 
Jméno: JARDA BĚLOCH      E-mail:      IP: uživatel1    
ZDAREC BORCI, chtel jsem se zeptat na váš názor ohledne elektřiny.Mám JAWU - 50 typ MUSTANG, nejde mi vůbec ji nakopnout, pouze roztlačit, ale roztlačení jde uplně poho, to mi chytne pomalu v chůzi.Už sem vyměnil svýčku, kondenzátor, kladívka, všechny dratky k elektřině.Tak jsem se chtěl zeptat, jestli někdo neví proč mi nechytá díky nakopávání, ale pouze chytá s roztlačením, předem dík BORCI!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2006 9:10
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A nebo, máš malou jiskru,,,,zkus vyndat svíčku a s ?uknou mezeru na kontaktu svíčky, napolovic. Pokud chytne tak je to cívka v zapalování (pokud to chytne, tak na tu malou mezeru na svíčce nejezdi!!)
 
 
Datum: 15. května 2006 9:10
 
 
 
 
Jméno: Urvanej      IP: uživatel73    
Tak tak, vylámaný nebo očesaný zoubky na tom segmentu. Pozná
 
 
Datum: 14. května 2006 17:59
 
 
 
 
Jméno: Ondra Vondrák      E-mail:      IP: uživatel185    
Třeba máš sjetý zuby ze segmentu startování, projeví se to tak že kdy nakopáváš tak neni záběr protočí se to.
 
 
Datum: 14. května 2006 14:34
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Třeba při nakopávání kopeš pomalu
 
 
Datum: 14. května 2006 11:46
 
 
 
 
Jméno: Urvanej ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Netušíte, jestli jde dát stator a rotor z 21ky do 05ky? Originál v 05ce je totiž uplně jinej jak rotor (05ka má menší) tak stator (05ka ho má celej kapotovanej v jednom kuse a cívky vypadaji propletý do sebe jako jedna veeeliká kolem dokola rotoru). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2006 16:21
 
 
 
 
Jméno: Urvanej      IP: uživatel73    
Dikes vyspu.
 
 
Datum: 10. května 2006 16:21
 
 
 
 
Jméno: vyspu      IP: uživatel5    
Jde, já mam v 05ce taky 20kový magneto a jede to s nim a včera se nám podařilo nainstalovat 05kový magneto na 20ku a po chvíly štelování jela krásně
 
 
Datum: 10. května 2006 15:54
 
 
 
 
Jméno: Jaby      E-mail:      IP: uživatel1    
Čauec, nevíte, jestli může být na pařezovi 555 svíčka Brisk 15YC?????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2006 10:31
 
 
 
 
Jméno: Jaby      E-mail:      IP: uživatel74    
Můj táta tady nakupoval věci (Jiří Hladík), no a ještě na inzerátu našel díly na 555 no, a tam je převodovka, a vypadá v celkem zachovalým stavu, až na to, že je urvanej držák na šroub na stupačky, tto tata musí ještě přivařit atd. tak se uvidí, a možná už nebude ani prokluzovat startovací páka kvůli spojce :o)
 
 
Datum: 14. května 2006 10:31
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Že to hulí,za to X nemůže.Y jenom propaluje píst. To že ti to hulí může bít tím že je hodně oleje v benzínu a nebo ti to pod primárním kolečkem saje olůej z převodovky.Mrkni do převodovky jestli neubejvá a pokud jo tak vyměnit gufero =půlit motor.
 
 
Datum: 11. května 2006 19:32
 
 
 
 
Jméno: superman35      E-mail:      IP: uživatel208    
Ja som mal na 21ke sviečku z maleho lietadla.A slapalo to.
 
 
Datum: 11. května 2006 14:10
 
 
 
 
Jméno: Jaby      E-mail:      IP: uživatel74    
Právě jsem přijel s tátou z kroužku celou cestu do kopce, a u nás domá se z toho huliho jak něco, aj lanko na spojku se propálilo, to ude asi mít na svědomý to Y coY???
 
 
Datum: 10. května 2006 19:39
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Mrkni se na píst jestli uprostřed není důlek.Jestli jo tak to způsobyla ta Y s vysunutými jeskřiči. Jinak se nic stát nemohlo.
 
 
Datum: 10. května 2006 17:43
 
 
 
 
Jméno: jaby      E-mail:      IP: uživatel74    
Upss, no, tak to je dobry. Předtím jsme tam měli jakousi 17c a teĎ tohle
 
 
Datum: 10. května 2006 15:05
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Cituji: Pal N7R je stará svíce a dnes se už nedělají. N14C je studenější a N15C teplejší ale je to skoro stejný.Já mám N15C. HLAVNĚ TAM NESMÍ BÝT N14YC / N15YC TY TOTIŽ MAJÍ VYSUNUTÉ JISKŘIČE A PROPALUJÍ PÍSTY.
 
 
Datum: 09. května 2006 19:11
 
<  293  294  295  296  297  298  299  300  301  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 21:36:20 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu