|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 ahoj mám čz 125/453 a problém je v tom že mi praskají pojistky když ji vyměním a jedu tak jebne až po chvíli a přestane svítít světlo, klakson netroubí ... ale jede dráty jsem všude kontroloval a nic jsem nenašel  prosím o pomoc a jěště se chcu zeptat jaká má být pojistka ? dal jsem 15A a pak i 20A ale vyletěly obě
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2012 16:07
 Zdravím všechny příznivce všeho tuzemského, včetně rumu  . Mám problém s mojí třindou. Abych problém popsal, motorka v pohodě chytne na první nakopnutí, ale po chvilce začne mít nepravidelný chod. S tím spojenej problém je, že mašina nedobíjí, ale já za boha nevím, čím by to mohlo být.
Proto se vás chci zeptat jestli máte někdo zkušenost, jestli je to nějaká prkotina, jelikož se přiznám, že elektrice zas tak moc nerozumím. Tak si radši nechám poradit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2012 7:43
 Ahoj, třindu jsem tak "zblízka" ještě neviděl, ale co ti můžu poradit tak zkontrolovat kabely multimetrem a nebo se podívat na přechodový odpor jak píše CZK, může být na baterce, na konektorech atd .. mě třeba mašina (má startér) při startech jen cvakala (stykač) no koumali jsme půl hodiny co to může být, nakonec přechodový odpor na baterce .. nebo zkus ty konektory stříknout kontaktolem nebo tak něco ..
Datum: 01. května 2012 7:43
Jméno: CZK
IP: uživatel12265
 Něco podobnýho se mi dělo taky. Ono ty fastony maj sem tam přechoďák. Altik to krmí co to dá a dojde k problémům.
Sunsej altík, prohlídni jak jsou zaletovaný kontakty, zjisti esli je vše dobře propojeno. Mě se třeba užvejkalo připojení kostra z baterie co je pod sedadlem a pak to blblo.
Datum: 30. dubna 2012 22:46
 Budos : To co popisuješ (tu krabičku) , tak ta se jmenuje usměrnovací relé.... Protože alternátor dodává střídavý proud a baterie žere jenom stejnosměrný.....Už jenom to ,že je roztavená krytka roztavená znamená ,že je něco v hajzlu...... (neporadím s opravou , protože mám 634)
Datum: 30. dubna 2012 20:29
 Promiň, je to na 640  . Zkoušel jsem všechny dráty si "napípnou", ty jsou ok. A po postupným procházení jsem narazil na roztavenou krytku konektoru, na na krabičce ( nevím jak se to jmenuje), ale je to vedle regulátoru dobíjení pod pravým plastem. Je na ní X, Y, Z a +B. Vedou odtud dráty k altíku. Jinak spíš dojde během jízdy k úplnému vynechání celé elektriky...a pak po chvilce naskočí, a dráty jsem kontroloval a ty jsou správně zapojený.
Datum: 30. dubna 2012 17:13
Jméno: standa
IP: uživatel13692
 Čistě tipuju....máš osmičku/devítku? Nehrabal se někdo v altiku? Tohle dělaj přehozený kabely zboku na altiku... když začne vynechávat a přidáš plyn,vystřelí z výfuků?
Datum: 30. dubna 2012 15:35
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, máte někdo zkušennosti s iridiovýma nebo platinovýma svíčkama?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2012 15:40
Jméno: standa
IP: uživatel13692
 Jo všichni tvrdí to stejný,protože je to pravda....bohužel....nejde o to že by nevykonala lepší službu jak svíčka za 35,- ale ten paradox je,že to zlepšení je tak nepatrný,že nemá význam to řešit a hlavně tyhle drahý svíčky jsou neskutečně citlivý na ulití a to je ten hlavní problém.....proto na ně každej sere....
Datum: 30. dubna 2012 15:40
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel13158
 No to je také nožné, protože jsem tu iridiovou dával po koupi motorce a nevím jak dlouho tam ta stará byla..
Datum: 30. dubna 2012 9:19
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 U auta jsem pozoroval jen rozdíl v živostnosti. Žádný hustokoně... Do 2-taktních motorů je to nesmysl. Kor za ty prachy. Troufám si říct, že by Soltovi udělala stejnou službu jakákoliv nová svíčka.
Datum: 30. dubna 2012 7:44
 Mám tu iridiovou na Dandýně 125 a viděl jsem video z kterého jsem pochopil že ona má jinak ty elektrody a pálí jeden silnej výboj než ostatní svíce..Moje zkušenost, jako zlepšilo se startování a na volnoběh mi méně kolísají otáčky
Datum: 29. dubna 2012 23:52
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 mám upraveného simsona... zajímalo by mě ale, proč všichni tvrdí to stejný a přitom si myslím že to nikdy nevyzkoušeli... mě stačilo porovnat brisk a ngk standart.....
Datum: 29. dubna 2012 23:48
 Do fichtla zbytečné...raději si za ušetřené peníze kup benzín
Datum: 29. dubna 2012 23:46
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 zdar draci mam čz 175/487 a kontrolka dobijení mě svítí i když nemám klíček ve spínačce a když ho tam zastrčim tak nesvítí co s tím ?\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2012 12:09
Jméno: m
IP: uživatel13681
 ja mam baterku ůplně novou
Datum: 30. dubna 2012 12:09
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 hlavní je zjistit proč zůstává viset. Mně se stávalo, že když jsem měl ulomenej vršek šachty uhlíku a za jízdy mi uhlík vypad, kontrolka zůstala svítit i po chcípnutí a vytažení klíčku, pomohlo až odpojení baterky, kdy kontakt odskočil a kontrolka zhasla..
Datum: 30. dubna 2012 12:06
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 zdravim tak je to tak že mě zůstává viset kontakt na regulátoru da se s tim něco dělat nebo se mudí koupit noví ?
Datum: 30. dubna 2012 11:33
Jméno: P
IP: uživatel13686
 Hoj, od toho uhliku, kterej neni ukostreny všechno odpoj, napoj na něj žárovku a druhý pól žárovky dej na baterku na neukostřený pól (+). Tímto je zprovozněna kontrolka dobíjení, jinak se to plus od baterky napojuje přes spinačku, aby kontrolka nesvítila furt.. A pokud teda kontrolka svítí a po startu zhasne tak je chyba v relé nebo el.instalaci! Čest soudruzi
Datum: 29. dubna 2012 21:57
 bud zustává vyset kontakt na regulátoru a nebo máš blbě udělanou elektriku
Datum: 29. dubna 2012 20:23
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 a když nastartuju tak někdy svítí a nekdy né
Datum: 29. dubna 2012 20:11
Jméno: dachl
IP: uživatel13546
 Cus. Je nekde na netu nejake zakladni schema el. Zapojeni na pionyra,tak aby sel pouze nastartovat? Svetla a prepinac bych vubech nezapojoval. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2012 16:40
Jméno: dachl
IP: uživatel13546
 díky
Datum: 29. dubna 2012 16:40
Jméno: wepo
IP: uživatel13045
 Od cívky na kladívko od kladívka na indukčku a z indukčky na zem... Fajka, kábl a jedeš..
Datum: 29. dubna 2012 16:40
Jméno: Jawa
IP: uživatel5767
 zdravim, mám dotaz mam udělanou 250 na kros a mužu mít baterku za 250 novou gelovou (normal cena 500) ale nevim kolik muze mít AH.Nemam tam světla prostě nic stačí mi když mi to pude našlápnout a možná časem i ty světla.A hlavní dotaz je nezničim jí?Nepoleze do ní moc proudu?Bude stačit na nastartování? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2012 13:21
 Dej tam nejmenší co dělaji, a bude stačit...
Datum: 29. dubna 2012 13:21
Jméno: Jawa
IP: uživatel5767
 ale aby ji to nepřebijelo.To nevim právě
Datum: 29. dubna 2012 9:51
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 na nastartování bude stačit určutě. Jestli nebudeš svítit bez motoru, tak ti stačí.
Datum: 28. dubna 2012 21:34
Jméno: Jawa
IP: uživatel5767
 asi jo no.Koupim tu nejobyšejnějši olovněnou.Myslíte že bude stačit 6aH? amm to jen na nastartovaní a možná žarovka ve předu.
Datum: 28. dubna 2012 21:24
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Gelovku bych nebral, dynamo ti tam bude rvát moc proudu a za chvíli půjde batka do kytek. Když je v těchhle starejch mašinách gelovka, tak se má svítít, aby to míň dobíjelo.
Datum: 28. dubna 2012 20:37
 Zdarec, řeším problém. Fajfka u mojí 555 kope jen někdy. Někdy víc, někdy míň, někdy vůbec. Cívku jsem změřil multimetrem a měla odpor přes 1 Ω. Kondenzátor nový. Nenapadá vás něco ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2012 8:14
Jméno: Chong
IP: uživatel13516
 Hele, jestli neháže v sobotu v neděli a o svátcích, tak má prostě dny pracovního klidu jako většina pracujícícch...  Ale když zbejvá už jen vyměnit kladívko, jednoznačně to je kladívko  . Smirek to kolikrát nevyřeší.. moje zkušenost.
Datum: 30. dubna 2012 8:14
 Ta 555 stála asi 20 let, neházela jiskru, fajfka nekopala, prostě nic. Vyměnil jsem cívku, VN kabel, fajfku, kondezátor. Nepomohlo. Tak jsem ležérně očistil kladívka hrubým smirkem a dělá to tohle...
Datum: 27. dubna 2012 22:12
 To už jsem udělal taky  Ještě mě napadá, že by mohlo být špatně odizolované, ale to by asi nekopalo vůbec...
Datum: 27. dubna 2012 21:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 očisti kladívka
Datum: 27. dubna 2012 21:26
 1 Ohm samozřejmě
Datum: 27. dubna 2012 20:22
Jméno: ondra
IP: uživatel10563
 cus draci mám problém s eletrykou nechce to házet jiskru svíčka je nová nevíte čím to může být. dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2012 21:41
 měl jsem podobný problém,a u mně to bylo tím,že jsem měl špatně cívky,tím pádem to vůbec nedalo jiskru,tak jsem je prohodil a už to dávalo normál,ale je tam mnoho možností,třeba indučka,nebo ti to někde může přebíjet....
Datum: 26. dubna 2012 21:41
 zdar, nemáte někdo zkušenost s dynamem u čz 175 ?? lze použít rotor z dynama o výkonu 50W se statorem z dynama o výkonu 75W a naopak? dík za info..
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2012 0:06
 dík za info, rele tam je 75W , ono to neni moje mašina to je kámoše 175/487 na statoru je napsano 75w na rele taky rotor co tam byl ma take nejspis 75w ale nedobiji to , tak jsem v mojí čz 477 kde je 50w vyzkousel rotor a nic, nasel jsem doma rotor z kyvacky vyzkousel ho v te sve slo to , dal jsem ho do te druhe motorky a zas nic...
Datum: 30. dubna 2012 0:06
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 aha, neumim číst.. tak když máš 45W relé, pak je to jasný, viz předchozí příspěvek.. pokud bys chtěl využít celej výkon rotoru, pak bys musel použít krabičkový relé s odpovídající hodnotou wattáže, případně, pokud by byl na spodu toho relé odpor, ještě odpojit cívečku uvnitř statoru mezi elektromagnetama (asi neni nutný, ale rotor by v nízkejch otáčkách nebyl buzenej naplno) ..
Datum: 27. dubna 2012 14:40
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 a jaký máš k tomu relé? od toho se to taky odvíjí, jestli máš 45W, tak ti víc proudu nepustí, je to ochrana před přetížením rotoru..
Datum: 27. dubna 2012 13:54
Jméno: standa
IP: uživatel13680
 Na péráku to mam opačně...rotor 55w a stator 45w....mělo by to dávat 55W ale dává to málo,,,,sotva že to uživí 35w na spotřebičích....kde je chyba? Jinak stator origo,relé původem z 45w dynama z J175 složený z tří napůl nefunkčních,,,,při vysokých otáčkách bez světel jde ručička až k 8A ale nepřeleze je,to jsem seřizoval..se světly se dostanu maximálně na 1A...a čas od času při delší vyjíždce převařim baterku 6v/11Ah...nijak mi to nepálí a dokud to funguje,tak to řešit nebudu,ale zajímalo by mi čim to je? Kde je šotek?
Datum: 26. dubna 2012 21:29
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 ano, lze, ale je vhodné volit relé o stejném výkonu jako má rotor, nebo si dávat bachna na maximální odebíraný výkon, který nesmí překročit výkon rotoru (jinak ho spálíš) a stejnej dotaz tu byl pár dní zpátky (kdo ví jestli ne od tebe..), tak nebuď línej a hledej..
Datum: 25. dubna 2012 22:33
 Draci nevíte kde by se daly sehnat cívky na 20w zapalko do fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2012 8:29
 nech si je utočit
Datum: 26. dubna 2012 8:29
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 burzy, inzerce, chce to nebejt línej a hledat..
Datum: 25. dubna 2012 22:31
 Zdar chci se zeptat na jakou cívku má být zapojená svíčka ze Simsonu a na jakou maj být zapojený drátky z motoru moc dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2012 19:26
 Zdarec lidi prosim vás jestli nekdo neví jak zapojit drátky na simson 4kvalt z motoru díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2012 19:04
Datum: 25. dubna 2012 19:04
 Hoj draci na 20w zapalku maji byt 2 velke civky a jedna mala? ja sem mel malou jako zapalovaci a nejak se mi spalila bo byla cela cerna a vymenil sem ji a jede mi to, ale bojim se tam dat dalsi 2 velke civky jako svetelne. Jka to mam udelat abych nemel vsechny 3 velke kdyz to tam nema byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2012 13:09
 já mam teda velkou světelnou a malou spojený
Datum: 26. dubna 2012 13:09
 a kde mam sehnat ty mensi civky?
Datum: 25. dubna 2012 21:37
 Jo maj tam být 2 velké cívky a jedna malá, ta největší a nejširší má být nahoře víc vlevo, je určena k napájení světel a klaksonu, pak je tam nahoře víc vpravo maličká tu jasně poznáš a je k napájení zadního světla no a pak je dole zapalovací cívka je o trochu menší než ta světelná, možná ji půjde poznat podle vinutí ale kolik má závitů nevím .. 3 velké tam nedávej, na to musí být aji jiný rotor .. jinak schéma je tu z tama to trošku vyčteš http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_50_typ_21/schema/schema3/obr1.gif
Datum: 25. dubna 2012 19:03
 cau  hele je to tak ( co já vim) že ta malá cos tam měl by měla bejt na klakson a te velká s tlustym vynutím na světla. Zapalaovací cívka by měl být se slabim vynutím. Je to proto že má více závitů a dodává potřebný napětí nebo co ... to je jedno. Každopádně na zapalování musí bejt se slabim vynutim ale větší !!! Se světelnou cívkou to nejede. Možná jen vyjímečně.. Ale abych ti odpověděl. Můžeš mít všechny tři velký. Akorát ti to bude vytvářet víc energie tj. myšleno že to bude jako 30W zápalko a né 20ti. Kdyžrtak napiš ještě  .... Jo a vzkaz pro CeZetaka -> kdybys sis tohle náhodou přečetl a měl bys zase naky blbý kecdi, tak nepiš to že jsem to napsal blbě a že je to blbost, ale mohl bys aspon jednou na něco odpovědět normálně a poradit. Nech si ty svoje keci  Dík
Datum: 25. dubna 2012 15:04
Jméno: Jawa 20
IP: uživatel13387
 Zdarec, jak zjistím u Jawy 20 jaké mám zapalování, jestli mám 20W nebo 30W. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2012 19:58
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 asi jak pro koho, pro mě ne, pro tebe nejspíš taky, ale vzhledem k otázce tazatele bych si u něj jistej nebyl .)
Datum: 25. dubna 2012 19:58
 a to je problém cívky poskládat tak v jakém pořadí mají být a propojit světelné i kdyby byly tak daleko od sebe?
Datum: 25. dubna 2012 19:35
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 čzeťák: tak to bude mít patrně horší jiskru vzhledem k pozici cívek na statoru a magnetů v rotoru.. jinak dobře, 30W stator má dva póly spojený, 20W stator má ke každé zvláštní drát..
Datum: 25. dubna 2012 16:49
 hh: a co když nekdo dal jiné cívky?  .... poznáš podle cívek.. na 20W jdou 2 velké a jedna maličká... na 30W jsou 3 velké cívky
Datum: 24. dubna 2012 19:40
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 je to vyražený (vylitý) na statoru
Datum: 24. dubna 2012 17:12
 jak nastavim odtrh na mustangu.Když dam píst do HÚ tak nastavim mezi kladívkama 0.4.Ale když točim dál tak kladívka jdou od sebe ještě víc.Nastavuju to dobře????Díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2012 15:15
 napůl, max odtrh je 0.4 což pokud je dobře předstih by mělo bejt v horní úvrati pokud je špatně tak to natoč tak aby byl co největší odtrh a pak nastav O,4
Datum: 24. dubna 2012 15:15
 Do té doby až si nastavil kladívka to bylo dobře ... HÚ potom 0.4 v kladívkách a předstih nastavuješ tím že točíš CĚLÝM statorem  to co si nastavil ty byl pouze odtrh
Datum: 24. dubna 2012 14:30
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 ČUS, zajímalo by mě jakej výkon má alternátor u jawy 90. Víte to někdo? Já v tom mám zmatek, někde píšou 80W ( o čemž pochybuju proč by jinak ve předu byla jen 25W žárovka ), někde 60W a někde zase 30W. Tak teď dědku raď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2012 21:16
Jméno: wep
IP: uživatel13045
 Myslím, že tam bylo určitě víc než 55 wattu, ale kolik přesně nevím...
Datum: 23. dubna 2012 21:16
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Tak to tam nemusí bejt jen 25W žárovka, ale můžu tam dát klidně 35W ne? Neni výkon napsanej taky někda na tom alternátoru? Že bych se tam podival. Ještě jsem to nerozdělával.
Datum: 23. dubna 2012 20:44
 65W
Datum: 23. dubna 2012 19:06
Posl.aktualizace: 23. dubna 2012 17:14
 dik ja potřeboval jenom vědet jakou protože potřebuju rezervu a nechce se mi rozdělávat světlo abych to zjistil ale dik koupim tu 15W
Datum: 23. dubna 2012 17:14
 15W bude svítit víc, pokud nepraskne. Když praskne dej 25w
Datum: 23. dubna 2012 16:42
Jméno: dannone
IP: uživatel11032
 tak pozdě
Datum: 23. dubna 2012 16:06
Jméno: dannone
IP: uživatel11032
 ta 15W je pro zápalko 20W a 25W je pro zápalko 30W
Datum: 23. dubna 2012 16:06
 Originál jsou obě. 6V 15W je pro 20W zápalko a 6V 25W je pro 30W zápalko,
Datum: 23. dubna 2012 16:05
Jméno: maarty
IP: uživatel4850
 Zdar draci, chci dělat novou elektriku na dvaapůli, možna sem pro vas trochu blbeček ale potřeboval bych vědět, jestli na spinací skříňku zapojují draty podle těch císel co jsou na schematu. dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2012 14:49
 Mělo by to tak být
Datum: 23. dubna 2012 14:49
 zdar draci mam jawu 23 mustang a chtel bych se zeptant na elektriku kolik musi bit nejmene kabilku nechci svatla , a jak maji byt zapojeny
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2012 20:19
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 z kladívka na 15 a 1 na kostru a tu kostru mužeš dát přez vypínač aby si to mohl chcípnout
Datum: 23. dubna 2012 20:19
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 stačí jen jeden jediný kablík a ten je vedený se zapalování na indučku a druhý kontak indučky je ukostřený
Datum: 22. dubna 2012 20:11
Jméno: Martin Habrovanský
IP: uživatel13658
 Zdravím mám problém s elektrikou na jawě 21,včera jsem ještě svítil a troubil a dnes už nic-???není špatná sv.cívka?dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2012 17:11
Jméno: Martin Habrovanský
IP: uživatel13658
 už jsem na to přišel měl jsem zkrat na káblu k zadnímu světlu už to šlape
Datum: 24. dubna 2012 17:11
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
Datum: 22. dubna 2012 18:53
Jméno: Martin Habrovanský
IP: uživatel13658
 zjistil jsem že když to mám v poloze bez světel tak mi to normalně troubí a přepnu to na světla anic asi je tam nějaký zkrat?
Datum: 22. dubna 2012 18:37
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Zkus se podívat na tu světelnou cívku a když to nepomůže,tak se podívej na kábly,jestli se někde neproštípli nebo neupadlí v přepínačích na masce a na řídítkách pro jistotu můžeš ještě zkontrolovat ukostření.
Datum: 22. dubna 2012 17:46
|



|