česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: ron      IP: uživatel12113    
zdar draci, protože mám pořád problémy s dobíjením na čz 477 rozhodl jsem se koupit dvoucívkové relé. Zapalování mám 50 W, bude mi to fungovat s tímto relé? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/relatko_6v_75w_cr.html A co jeho uchycení kam ho schováváte vy? Moc díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2011 10:22
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: ron      IP: uživatel12113    
zas takový blbec nejsem...Pochopitelně jsem zkoušel chod a šlo to tak jak mělo...Potom to začlo dělat. Teď to du změřit jestli je to relé fakt odpálené. O dvojcivkovém relé sem slyšel jenom samou chválu, pokud tím statorovým myslíš to AEV tak to tam dávat nechci protože čím víc elektroniky tím víc se toho může pos*at.
 
 
Datum: 11. září 2011 10:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12416    
jsi jelito nebo co? tak když to seřídim,tak napřed zkontroluju jestli to dobíjí,jestli kontrolka zhasíná a nebo ne....jestli když se to vytočí moc,tak jestli to přepne do druhý polohy a když se tomu ubere tak jestli to sepne nazpátek do první polohy.....nechápu jak se ti mohlo stát že si uškvařil rele.... proto jsem psal utáhnout/povolit .....to nejde že otočíš o půl závitu a jedeš na zkušební vyjížďku 100km......no nic....asi už je zbytečný to řešit....neboj dvoucívkový rele je eště horší....a nedejbože to statorový.....
 
 
Datum: 11. září 2011 9:48
 
 
 
 
Jméno: ron      IP: uživatel12113    
no, tak jsem to zkusil jak píše standa, chvíli to jelo ale pak z toho začly valit takové zelené jiskřičky a plamínky a kontakty se spekly. Sem tam kde sem byl akorát mi odešlo relé takže jiskru to tahá zase z baterky...Zítra se asi stavím pro novou dvoucívku a bude...
 
 
Datum: 11. září 2011 8:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12413    
Na Dočkala se "vyser" ...... je tam takovej šroubek na malej plochej šroubovák.....skus ho jemně utáhnout/povolit .... měl jsem stejnej problém na Péráku,dva tejdny jsem to ladil podle "návodů" a furt nic.....pak jsem se vysral na návody,zohybal to tak aby to dělalo co má,seřídil krok na pacce,která přepíná při přebijení(hodně důležitý!) a seřídil krok pro zpětný chod pro dobíjení do baterky a bylo hotovo.... bezporuchové
 
 
Datum: 10. září 2011 10:43
 
 
 
 
Jméno: ron      IP: uživatel12113    
ops, mám zafixováno že vídím na masce diody. Samozřejmě tam mám žárovičky. Jinak po přitlačení na vibrační kontakt začne dobíjet (pochopitelně né regulovat), napětí na baterce je při vyšších otáčkách kolem 9 V. Po odpojení baterky zdechne a to jsem se dočetl že by to mělo zůstat běžet pokud dobíjení funguje
 
 
Datum: 09. září 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyhoď diodu a dej tam žárovečku jaká tam patří.... problem s dobíjením muže dělat ta dioda
 
 
Datum: 09. září 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: ron      IP: uživatel12113    
ano to jsem zapomněl napsat mám tam staré jednocívkové relé, při zvášení otáček zhasne dioda ale nedobíjí...už vážně nevím
 
 
Datum: 09. září 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předpokládám že má dvoucívku.. a to nesepne ani při zvýšení otáček? nemáš jen někde uklepaný kontakt? a co předepnutí pružin?
 
 
Datum: 09. září 2011 13:56
 
 
 
 
Jméno: ron      IP: uživatel12113    
psal jsem: "protože mám pořád problémy" tzn. relé vyčištěno, uhlíky ok, kabeláž ok, když přitlačím na vibrační kontakt začne dobíjet ale všechny pokusy o seřízení selhaly. Dočkala mám v garáži vedle motorky, postupy opakovány několikrát a nic...Pokud mi umíš poradit tak ti budu vděčný :-)
 
 
Datum: 09. září 2011 13:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč problém s dobíjením řešíš hned novým regulátorem? proč třeba nezkontroluješ uhlíky? a pak podle návodu neseřídíš regulátor ktery tam mas?
 
 
Datum: 09. září 2011 13:45
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 11:30:09 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu